Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Byliśmy w ESA Trucks w Poznaniu i na komputerze pokazało, że jest nieszczelność pompy paliwa.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Wymień pompę paliwa. To ona nie trzyma.
Pewnie masz nieszczelność między smokiem, a pompą i jak jest mniej paliwa to ciągnie powietrze.
Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
Za brak ciśnienia wstępnego odpowiada wiele rzeczy takich jak: Zawór utrzymania ciśnienia nieszczelność układu dopływu paliwa do pompy, pompa paliwa wstępna, nieszczelności na pampach wysokociśnieniowych.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
pompka zasilająca nieszczelność w układzie \
Najczęstszym źródłem przecieków jest pompka zasilająca ale nie wykluczone zużycie pompy wtryskowej. Jeśli ciągnik pracuje prawidłowo a przybywa paliwa w niezbyt dużym tempie zostaw w spokoju, jeśli szybko musisz rozważyć naprawę.
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Powodem wycieku jest nieszczelność pompy WC.
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
Można to jakoś zdiagnozować? Jak sprawdzić? Gdzie można nieszczelności szukać? Ponoć siłownik przy pompie paliwa lubi zdychać?
Pewnie gumka pękła w siłowniku. Najczęściej siada albo wlew paliwa lub bagażnik. Zamknij samochód i zobacz których drzwi lub zamka nie zamknęło i tam jest nieszczelność.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Jeżeli na starej pompie było dobrze, a na nowej gorzej pali to problem musi być w zasilaniu. :arrow: Pojechałeś z reklamacją do mechanika a on zakłada zaworek zwrotny na układ paliwowy z zapłonem iskrowym. :D dobre Zapewne jest nieszczelność koło pompy paliwa w zbiorniku, lecz nie rozumiem czemu tego mechanik nie zobaczył. :arrow: Lub zamontował pompę...
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Sprawdź czy przewodem paliwowym (z filtra paliwa do pompy) nie idą pęcherze powietrza? jak są, to znaczy ze jest nieszczelność i paliwo cofie z pompy - w 2.2CDI i 2.7CDI najczęściej na filtrze paliwa są nieszczelności - stare albo uszkodzone oringi gumowe
Przy każdym uruchomieniu pojazdu, zimny/cieply, przez ok 20 sekund podaje prąd na świece żarowe Tak ma być, dodatkowo powinna jeszcze chodzić pompa paliwa. Poszukaj nieszczelności w około filtra paliwa i pompy CR, dodatkowo do podmiany regulator ciśnienia paliwa, on tez może być winowajcą. No i rozrusznik też do sprawdzenia.
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Jak jest jakaś mała nieszczelność między zbiornikiem a pompą to też mogą być problemy z zassaniem paliwa ze zbiornika. Czy próba z kanistrem paliwa podłączonym bezpośrednio do pompy była wykonana w sposób staranny? Jeżeli tak, to raczej pozostaje pompa
Jak nie ma nigdzie nieszczelności, to pompa...podaj paliwo z bańki na pompę...
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki lub butelkę ropy z wężykiem podłącz do pompy. Jak będzie dobrze pracował to nieszczelność przewodu paliwa.
Popraw błędy, tapicerzy (póki co) nie mają jakiejś dyspensy od konieczności przestrzegania zasad ortografii. Wracając do tematu to sprawdzić czy pracuje pompa (przekaźnik, bezpiecznik), czy jest ciśnienie paliwa (zużyta pompa, uszkodzony smok ssący, nieszczelności), czy klika wtryskiwacz,
pomysłów może być jeszcze kilka np filtr paliwa , nieszczelność układu dolotowego , przepływomierz , słaby wydatek pompy paliwa i wiele innych powodów Proponuję udać się na komputer i stanie się jasność
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
zdejmowałem fajki i zaczyna" kuleć" jednakowo więc chyba pali ok.... No chyba tak. Gdyby lał któryś wtrysk to pewno taki cylinder tez by inaczej pracował (chyba, że to jeden wtrysk wspólny). Czy na pewno to paliwo wydostaje się ze spalinami? Może cieknie sobie po kolumnie - jakieś nieszczelności instalacji - wężyki, pompa, filtr paliwa. Albo kapie...
Wg autodaty punkty po kolei: 1 Połączenia elektryczne (akumulator -silnik) 2 Pompa paliwa ,przekaźnik pompy 3 System dolotowy powietrza,nieszczelności 4 Ciśnienie paliwa ,utrzymanie ciśnienia 5 Czujnik temperatury 6 TPS
Może wpierw zacznij: wymiana filtra paliwa ,w dodatku czy był odwodniony przed zimą? czyszczenie Map Sensor (nie zaszkodzi) czyszczenie przepustnicy kontrola dolotu pod kontem nieszczelności kontrola ciśnienia paliwa na szynie ,przy okazji sprawdzisz wydajność pompy paliwowej
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Nieszczelność na drodze zbiornik->filtr->pompa, brak paliwa, uszkodzony grzybek elektrozaworu.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Też mam 1.6 HDi (czy raczej TDCI bo to Ford) i odkopałem jakiś log który nagrałem przy odpalaniu auta. https://obrazki.elektroda.pl/1840734500_... Przy obrotach 277 rpm jest już 167 barów. Nie masz gdzieś nieszczelności? Albo nie wiem, filtr paliwa niedrożny (ale piszesz że z bańki - domyślam się - z pominięciem filtra paliwa) też nie...
No teraz patrzę,że jest mały bąbelek powietrza. Czyli przez nieszczelność pompy dostaje powietrza?
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Szarpanie może być przez EGR, odłącz na próbę i przejedź. Korekty na plus to nieszczelność dolotu, uszkodzenie sond, dziurawy evap. Oczywiście zakładając, że błąd ubogiej mieszanki nie pochodzi od niewydajnej pompy paliwa. Ale wtedy to i mocy by nie było.
To było zrealizowane na zasadzie dyszy venturiego. Pompa pompuje paliwo z pierwszej komory a cześć tego paliwa wraca przez dyszę venturiego i przy okazji wysysa paliwo z drugiej komory. Jak pompa słaba albo są nieszczelności na przewodach to ten układ przestaje działać.
Wszystko bez zmian. Sprawdziłem główny przewód nic tam nie ucieka. Za każdym przekręcieniu kluczykiem pompka włacza się i po około 1min wyłacza się. Usterki bez zmian. tzn. masz nieszczelność, pompa powinna wyłączyć się po 3, 4 sekundach
Przypchane na śrubie drążonej, nieszczelności przed pompą. To też może wpłynąć na niedobór paliwa. Choć to koocenie jest dziwne.
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Może być zanieczyszczony smok paliwa w zbiorniku. Jakaś nieszczelność między zbiornikiem a pompą.
W mojej Astrze 1,7 101KM 2007 w zbiorniku nie ma pompy paliwa. Przy silniku jest pompa niskiego i wysokiego ciśnienia. Dlatego nawet bardzo mała nieszczelność może powodować zapowietrzenie. Chyba idą trzy przewody, niezbyt grube.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Sprawdź, jaki rozruch ma silnik, czy nie trwa za długo. Jeśli stan mechaniczny (pierścienie i zawory) jest ok, wydłużony rozruch może oznaczać nieszczelność po stronie ssącej pompy paliwa. Można spróbować sprawdzić posłuchać, po zgaszeniu silnika, czy nie zasysa powietrze, a paliwo wraca do zbiornika. Objawem może być dławienie silnika przy obrotach...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Pompa paliwa jest zasilania z układu elektrycznego ze stojanu. Niepotrzebny jest akumulator. Ale nieszczelność powoduje brak ciśnienia. Bez tego nie ruszy. Jak podłączasz akumulator to rusza pompa? Manometr wpiołeś w układ paliwa by mieć podgląd na ciśnienie?
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕 No to masz gdzieś nieszczelność pomiędzy bakiem paliwa a pompą wtryskową i w tym kierunku musisz szukać.
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Czy można regulować dawkę paliwa w modelu 232? Odpala fajnie, ale po chwili zaczyna strasznie kopcić, ON bardzo szybko ubywa i z otworu obok wlotu powietrza "sika" ropą. Za dużo paliwa dostaje? Dawka paliwa jest stała i zależy od pompy i obrotów. rozkręć może masz jakąś nieszczelność.
Witaj W silniku 1.9 d zawór zwrotny jest w gruszce do ręcznego pompowania paliwa. Tam jest pompa Lucasa, nie jestem pewien czy w niej też coś jest. Przy takich objawach szukałbym raczej nieszczelności tuż przy pompie, bądź w niej samej. Pozdr
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Nieszczelności pojawiają się w przewodach lub filtrze paliwa następnie sprawdz pompę.
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
zawór jest dobrym rozwiązaniem ale trzeba poszukać czemu ucieka, gdzieś ciągnie powietrze ... przed wymianą przewodów było ok? gdzieś jest wyciek paliwa ? nieszczelność na pompie ? a może nie dociągnięty przewód zawory są do dostania na różne wymiary przewodu, koszt ok 30zł
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Możliwe że już wiadomo co daje taki objawy, sprawdzałem ciśnienie na listwie wtryskowej. Odkręcam wentylek a tam benzynowa piana i syk powietrza z paliwem. Jak myślicie nieszczelność na którymś łączniku paliwa czy pompa? Skąd tyle piany. Pozdrawiam
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Auto ma instalację LPG. Po odpaleniu silnika na benzynie i osiągnięciu 2000 obrotów sterownik STAG2 przełącza się i zaczyna podawać LPG. Z tego co wyczytałem w instrukcji sterownika w tym momencie otwierany jest elektrozawór LPG a zamykany elektrozawór benzyny. Jak do tej pory było tak, że zasięg mojej golfiny na pełnym baku LPG wynosił ~250km na trasie,...
Nie chce mi się wszystkiego cytać ale najważniejszym objawem na który zwróciłem uwagę było zgaśnięcie silnika moment po odpaleniu co silnie sugeruje nieszczelność układu paliwowego i/lub nieprawidłowe działanie pompy wzniosu paliwa. Głośna praca pompki może sugerować że mieli duże bomble powietrza więc obstawiałbym nieszczelność na odcinku filtr paliwa...
Witam mam problem z Fordem Mondeo mk4 1.8tdci 2008r , auto gaśnie i falują obroty problem jest ewidentnie z ciśnieniem paliwa na szynie Cr błędy jakie wyrzuca to P0088 i P0087 pierwszy wraca P0088 patrząc w parametry mocno skacze ciśnienie paliwa w dużym zakresie od 150 bar do 800bar po odpięciu czujnika ciśnienie auto pracuje ale ma bardzo twardą prace....
To musi śmigać. Może masz coś z kostką przyłączeniową? A może coś tu znajdziesz podpowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=_eivHCom... Ten filmik jest dobry, może masz jakieś nieszczelności i przy pracy na krótko działa: https://www.youtube.com/watch?v=U8Js40r8...
Wymieniając pompę, filtr paliwa nie sprawdzasz układu pod względem nieszczelności układu. Nadal nie wiesz czy układ masz szczelny. Sprawdź i pisz.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Osobiście w 1.9D 1z miałem coś takiego. Specjalnie zostały założone przezroczyste węże celem detekcji zapowietrzania. Bomble powietrza leciały z zasialania na pompie do filtra. Ruchu powietrza w reszcie węży nie widać. Podejrzewam nieszczelność pompy wstryskowej, lecz po zimie jej przeszło. Narazie jeździ, zobaczymy co tej zimy się okaże. Może trzeba...
Pompa do dociągania jest niezależna od centralnego i jest umiejscowiona w bagażniku po lewej stronie za osłoną zbiornika paliwa przy mocowaniu amortyzatora.bardzo często pomaga zresetowanie tej pompy poprzez wyjęcie bezpiecznika, który jest w bagażniku , nie wiem który ma numer lub zdjęcie klemy z akumulatora.bardzo często występuje również nieszczelność...
Jeśli zaświeca się "marchewka" to jest problem z zapłonem - zapewne słaby sygnał czujnika położenia wału (często przeciera się jego wiązka). Pompa paliwa ani nieszczelność w dolocie nie spowodowała by zaświecania kontrolki awarii, oczywiście skoro kontrolka się zaświeca to można podłączyć pod komputer i odczytać dlaczego się zaświeca.
0170 to Fuel trim (FT), bank 1 malfunktion co może oznaczać nieszczelność dolotu, złe ciśnienie z pompy paliwa, sondę lambda, wtryskiwacz, układ odprowadzania par paliwa EVAP, 0200 - coś z wtryskiwaczem - prawdopodobnie brak ewmulatora wtryskiwacza lub jego złe funkcjonowanie. Chyba masz zbyt "oszczędnościową" wersję instalacji gazowej lub niesprawną...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
nieszczelność pompy pompa paliwa nieszczelność pompa paliwa nieszczelność renault
katalizator emulator outlook import zmywarka favorit pompa
Citroen Saxo 1.5 Diesel - Opis pinów ECU, zasilanie i masa Lokalizacja rezystora w pojazdach Scania i układach elektronicznych