Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Ale właśnie to 1200mg zawsze wychodzi jako nieszczelność. Być może są tu dwie usterki(źle ustawiona turbina) i raczej ta nieszczelność. Rozepnij każde połączenie za turbiną i sprawdź bardzo dokładnie.
może za turbiną jest nieszczelność i ucieka powietrze ?
Z używanymi klimatyzatorami mobilnymi to bywa różnie. Można trafić dobrze na sprawny, czysty, nie porysowany. A można trafić na brudny, zanieczyszczony, oblepiony smołą z papierosów, korozję skraplacza, nieszczelność, uszkodzoną turbinę, itd. Jak już kupować, to jakieś markowe. Zibro (wiele podobnych części ma AirForce gdzieś 12-15 lat temu sprzedawany...
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Jak i czym sprawdzić najszybciej nieszczelności dochodzące do turbiny? Turbina leciutko gwiazda na ciepłym i zimnym, nie ubywa oleju, nic nie cieknie. W kabinie słychać lekkie syczenie, auto nie ma klimatyzacji VW Golf 3, 1z 1.9TDI '96
Dolot raczej szczelny - inaczej wskazania MAF były by niższe od oczekiwanych. Zobacz jeszcze, czy nie zabity na amen EGR - lub zaślepka. Jak nieszczelność za turbiną, to czemu miałby przepływomierz zaniżać, turbina swoją porcję przepompuje przez MAF, a że po drodze gdzieś zwieje....
Witam 17964-Regulacja ciśnienia doładowania.Możliwe usterki: zawór N75 uszkodzony,uszkodzona turbina,nieszczelność turbina-silnik.Sprawdź VAG ciśnienie doładowania,sprawdź czy nie masz nieszczelności między turbiną a silnikiem.Jak to będzie OK, wymień zawór N75 Pozdrawiam
Masz zbyt małe podciśnienie vacc (pokpa nieszczelność) ,gruszka nie pada.
Proponuję zacząć od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Gdyby była nieszczelność za turbiną to byś raczej ją słyszał. Turbina nie może napompować tyle ile chce sterownik, przez to sterownik zgłasza błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba zacząć od podstaw. Wydajność turbiny regulowana jest za pomocą N75, tez reguluje turbiną za pomocą podciśnienia....
Wniosek- turbina wali olejem , albo odma .
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
W jakich warunkach rejestruje się błąd ( spokojna jazda przy niskich obrotach, gwałtowne przyspieszanie , duża prędkość obrotowa silnika). Sprawdź kontekst powstania błędu (zamrożona ramka). To silnik z turbiną więc pole do popisu dla nieszczelności rośnie, sama wydajność turbiny też może mieć znaczenie.
sprawdzić wszystkie połączenia podciśnieniowe (nieszczelności) sterowania turbiną, sprawdzić czy cięgno turbiny pracuje prawidłowo w całym zakresie, sprawdzić czy na dolocie poczynając od turbiny nie ma nieszczelności. Co z elastycznością silnika, pracuje jak powinien czy jest wyczuwalnie słabszy? Dodano po 2 egr chwilowo zaślepić
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :)
Witam Pomiędzy wirnik a stojan dostała się sól.Jeśli uda ci się to wszystko oczyścić, a jednocześnie niczego nie uszkodzić, to oprócz wymiany uszczelniacza warto wymienić łożyska.Jeśli uszkodzisz uzwojenie stojana lub korpus silnika (aluminium), to zastanów się nad opłacalnością naprawy. Pozdrawiam
Co do skrzyni to nie napisałeś jaką masz i który rok auta, ale z tego co piszesz to przypuszczalnie jest ona w trybie awaryjnym i zazwyczaj na desce migają wszystkie P,N,D, itd. jeżeji tak to w zależności jaka to skrzynia? najczęściej komputer skrzyni do wymiany albo do naprawy, a znajduje się on w skrzyni, przypuszczam że wsteczny bieg Ci się bardzo...
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575.. Dodano po 6 domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze,...
Coś się dzieje ze sterowaniem turbiny i pewnie przeładowuje lub daje nie wystarczające cisnienie, ale przyczyn może być kilka, elektrozaworek, podciśnienie, turbina, nieszczelność w układzie. Więcej wykaże diagnostyka.
Charakterystyka usterki , [ Ciśnienie w kolektorze niższe od minimalnego progu ] wychodzło by więc że problem może leżeć w układzie doładowania powietrza tym bardziej że to się dzieje jak piszesz powyżej 2 tyś niech ktoś go ''przegazuje'' a ty sprawdz czy wąż pomiędzy kolektorem a turbiną pęcznieje musi być wyczuwalne twardnienie , chodzi o wydatek...
Myślisz, że skoro normalnie muszę butować z gazem w podłodze żeby to wyszło, to zatkanie wydechu wystarczy?
...wygląda raczej na nieszczelność w dolocie za turbiną
N75 steruje pracą turbiny za pomocą regulacji podciśnienia. Sterownik silnika odpowiednio otwiera lub przymyka N75 a ten podaje większe lub mniejsze ciśnienie na gruszkę turbiny co przekłada się na ciśnienie wytwarzane przez turbinę. Jeżeli jest jakaś nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to będzie to słychać.
Skoro aż taka nieszczelnośc jest, to oczywiście może to być jej wina.
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
Jestem pewien przebiegu, od początku cepiku auto ma notowany przebieg i każdego roku robiła 90-110 tys km. Ja już całkiem zgłupiałem z tym moim autem, zadzwoniłem do serwisu i się okazuje, że przy 740 tys wymieniony był w scani blok silnika, tuleje, tłoki, korby, wał, turbo i zregenerowane zostały głowice. Przy 800 tys wymieniona głowica pompy wysokiego...
Witam.Jakieś kody błędów są?Trzeba zacząć od podłączenia komputera bo przyczyn może być bardzo wiele turbina i jej sterowanie,zapchany katalizator(można sprawdzić w przypadku braku błędów),EGR,uszkodzenie sterownika,nieszczelność od turbiny do kolektora i parę innych rzeczy,ale nikt nie ma szklanej kuli że zerknie i będzie wiedział.
Szukaj nieszczelności między turbo a kolektorem (pękł wąż , lub wyskoczył z zatrzasku)
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Nie. Gruszka jest sprawna. A kolega ma nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.Bez wężyka nie ma ciśnienia doładowania i nie ma świstu. I nie ma co szukać ryżu po wagonach tylko trzeba znaleźć nieszczelność.
Albo turbina albo nieszczelność dolotu. Ew. " wisi" EGR...
Golf 3, 1.9 TDI 1Z 90Km 1996. Co jest nie tak z turbiną? Nieszczelność? Jeśli tak, to w którym miejscu szukać ? Przy zimnym i ciepłym silniku poniżej 2.000 obr/min. głównie przy odpuszczeniu gazu słychać odgłos wiatru w kominie, ładne, ciche "siuuuuul.... ". Przy dodawaniu gazu lekko czy gwałtownie nie stwierdzam odgłosu. Ma moc.
Pierwszy i drugi błąd wskazuje na źle działający zawór VTG Turbo Wastegate. Pierwszy to zacinanie się zaworu a drugi wskazanie zaworu. Oczywiście to teoria w praktyce bywa że przycinać się może turbina lub problem z powietrzem zasilania zaworu. Nieszczelność przewodu sterującego turbiną oraz zły pomiar czujnika doładowania.
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
Ok . W sumie szczelność sprawdzałem wielokrotnie , ale sprawdzę jeszcze raz. Czy to może być wina nieszczelności , że ta turbina wstaje dopiero od 2000-2500 tyś ? Bo w tym największy problem , że jest taki mułowaty. Dodam , że z podłączoną gruszką przy samym trójniku tj z ominięciem N75 z sztangą podciągniętą na max doładowanie on też w dolnej partii...
Uszkodzona turbina. Nieszczelność w układzie doładowania powietrza.
Zatkaj egr na próbę. Wygląda to tak, jakby była jakaś nieszczelność między przepływomierzem a turbiną.
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Nie dostanie paliwa nie będzie miał ciśnienia doładowania. A skoro zaczyna kopcić to znaczy że paliwo dostaje więc albo turbina nie wstaje albo masz nieszczelność i te powietrze ci ucieka.
Witam. Od niedawna jestem właścicielem Seata Leona i ostatnio zauważyłem że na intercoolerze od turbiny jest olej (tak więc musi być nieszczelność). A czy turbina jest smarowana tym samym olejem co silnik czy też ma swoje smarowanie?
Może nieszczelność?
robokop dziękuję za poradę. Jak się okazało w moim przypadku wystąpiła nieszczelność pomiędzy turbiną a zaworem (uszkodził się wężyk). Po wykasowaniu wszystkich błędów Techem, od trzech dni jazdy samochodem kontrolka przestała się zapalać podczas jazdy.
Obejrzyj MAP sensor (jest z tyłu kolektora przykręcony na jednym torksie, wkładany na wcisk)... w nim jest też czujnik temperatury zasysanego powietrza. Z przepływką to zamieszałem - chodzi z odpiętą i rozpiętym wężem ale nieszczelność za turbiną gasi silnik (chyba, że odepnę MAP).
Ale 4 turbiny? każda inna podobno z innym środkiem (różni producenci) ? Wszystkie wyły tak samo. Turbinę sprawdzał inny turbiniarz (nie ten który sprzedał) - twierdzi że bardzo dobrze zregenerowana. Na maszynie nie wyła i nie świstała, a jak wiesz testy wykonywane są na naprawdę wysokich obrotach i na realnych ciśnieniach..... Jesteś pewny że dziura...
Czyli dziura za turbiną powoduje dymienie a obecność oleju nieszczelność turbiny mam rozumieć? I to jest niezależna usterka która nie powoduje nadmiernego dymienia?
Skoro już tyle rzeczy wymieniłeś to teraz już tylko sama turbina została. Ewentualnie masz nieszczelność, ale wątpię.
Czy egr masz zaslepiony? Dodano po 14 Przeplywka glupoty pokazuje , lekko obcina ci dawkę paliwa. Popatrz też nieszczelności czy nie masz gdzieś pomiędzy turbo a kolektorem. Ewentualnie sprawdź wężyki. Turbina też nie pakuje tyle co wymagane.
saalve, załapałeś "notlauf" czyli tryb awaryjny, silnik wtedy pracuje jakby turbina nie pracowała, siwy dym - więc podejrzewam, że masz gdzieś nieszczelność pomiedzy turbiną a intercoolerem lub kolektorem ssącym,gdyby spadł wąż od tyrbiny to byłby to dźwięk, który od razu byś usłyszał. wpisz w wyszukiwarkę google "notlauf" a zobaczysz co to jest i się...
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
Nie pojawił się jakiś dodatkowy objaw w ostatnim czasie, jak choćby świst powietrza pod obciążeniem, co by wskazywało na nieszczelność węży powietrznych za turbiną? To najczęstsza przyczyna nagłego kopcenia, dopóki nieszczelność nie będzie na tyle duża, że turbina nie będzie w stanie utrzymać właściwego ciśnienia doładowania, to sterownik tego nie odnotuje....
Brak mocy również może być spowodowany nieszczelnością układu doładowania.Dokładnie chodzi o wężyki sterowania turbiną,druga sprawa to nieszczelność węży interkulera a i również jego samego.Czy zauważyłeś zwiększone zadymienie przy przyspieszaniu?
Z tego co ja widzę jest to chłodnica powietrza czyli w najgorszym wypadku turbina do wymiany bierze olej, który wędruje właśnie do intercoolera i częściowo wydostaje się przy nim przez jakąś nieszczelność na przewodzie
Witam Posiadam Audi a3 benzyna 1,8T. Mam takie pytanie odnośnie turbiny, odnoszę wrażenie że turbina nie zawsze daje ciśnienie, co może być powodem? Nieszczelność w układzie, czy możliwość ze turbina pada?
Uszkodzenie turbosprężarki Zablokowane lub uszkodzone przewody doładowania Problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania Nieszczelności w układzie dolotowym Jeżeli wszystko sprawne, to sama turbina. Regeneracje bywają zwodne i zawodne.
Brak mocy w audi a4 1.9TDI Witam nie dawno kupiłem audi a4, 1.9 TDI, 110km z 1997r. Nigdy wcześniej nie miałem diesla ale sądzę że słabo się rozpędza. Rozmawiałem z mechanikiem też stwierdził że słabo ciągnie to znacz nie odczuwa się momentu kiedy włącza się turbina mechanik po podłączeniu do komputera nic nie znalazł i stwierdził "słabiej jedzie ale...
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Witam, mam pytanie jak sprawdzić czy syczenie które wydobywa się podczas przyspieszania spod maski to niesczelność czy normalna praca turbiny? W sieci sporo tematów, że turbiny w 1,8T nie słychać wcale, inni mówią że trochę. Mam coś takiego, że jadę i każde nieco mocniejsze naciśnięcie na gaz powoduje że słychać syczenie. A jak już się na prawdę przyciśne...
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
Nieszczelność w układzie dolotu lub uszkodzona turbina.
Podjedź do jakiegoś mechanika żeby to osłuchał , czy to turbina czy jakieś nieszczelności ,, no i popraw błędy w pisowni bo nie da się tego normalnie czytać ..
Są tylko 2 łączniki siliconowe i intercoler, oczywiście też połączenia z opaskami. Nieszczelność zdradzaja zawsze tłuste plamy oleju. Inna metoda to podanie 3 bar cisnienia do wlotu sprężarki i zaślepienie wylotu intercolera.
Musisz ustalić dlaczego turbina jest głośna ,są 2 powody;nieszczelności ,rozsypane turbo to na początek.
Jak nie wiesz co i jak zrobić to zawieź auto do mechanika, ale nie tego co mówił o wgraniu programu, ponieważ te silniki nic takiego nie potrzebują. Przyczyn może być wiele: uszkodzony lub źle podłączony N75, źle wyregulowana grucha w turbo , lub źle zregenerowana turbina, nieszczelność w dolocie, przepływomierz itd.
Od kiedy tak się dzieje? Może po jakiejś naprawie? I w temacie jest napisane, że na 3 biegu autko traci moc. A na pozostałych 1,2,4,5, ma moc? Jeśli to nie turbina (nieszczelność w dolocie) to tylko (jak kolega wyżej napisał), to tylko diagnostyka komputerowa. Najszybciej i najprościej właśnie w ten sposób zdiagnozować.
Witam, przychodzę z zapytaniem w jaki sposób mogę zweryfikować nieszczelność serwa? (sprawdzałem wężyki podciśnienia, na pompie vacum daje -0.9 bar, a na gruszce turba jest -0.6bar) zauważyłem również że hamulce nie biorą równo (przód nowe klocki, na tyle są stare) praktycznie na żadnej z czterech tarczy hamulce nie biorą na całej powierzchni tarczy....
Jeśli jest sterowana podciśnieniem klapa obiegu wewnętrznego i np. siłownik sterujący turbiną to szukaj nieszczelności na wężykach, siłownikach itp. W momencie włączenia obiegu zamkniętego ucieka podciśnienie i komp. nie daje rady np. zwiększyć wydajności turbiny itp.
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam zupełnie...
Wykręć i sprawdź zawór EGR, czy nie zasyfiony. Kopcenie na czarno świadczy o złym spalaniu mieszanki. Mogą już wtryski siadać i leją. Zarypany filtr powietrza. Turbina niedomaga. Nieszczelności w układzie doładowania. Przyczyn może być dużo.
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Jak jest dymek to jest nieszczelność. Zlokalizować i usunąć. Często pękały kolektory wydechowe, była nieszczelność w samej turbinie, i przy połączeniu dpf-a z turbiną. No i pomiędzy kolektorem i głowicą.
Kody błędów przy utracie mocy muszą być, silnik wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdź podciśnienia pod kątem nieszczelności i elektrozawór sterowania turbiną na pasie przednim. Czasami bywa tak że nadgryzione przewody dają w kość, niby nie widać pęknięcia ale jak je pozaginasz, ponaciągasz to pojawiaja się drobne kropeczki.
Czemu zaraz turbina. Prędzej sterowanie turbiny podciśnieniem. Sprawdź wężyki podciśnienia czy nie mają nieszczelności.
Tak około 2cm, jak tak nie jest to zdejmij wężyk i rozruszaj sztange, wyczyścisz w ten sposób sadze która przy blokowuję kierownice w turbinie, przyczyn może być wiele, nie łódź się tym że trafisz za pierwszym razem.Silnik AFN ma to do siebie że trzeba w nim sprawdzić wszystko po kolei: turbina, nieszczelność w całym dolocie, przepływomierz, nawet ten...
Odma czyli pokrywa zaworów była wymiana na nową turbina też ale sprawdzę bo może jest jakaś nieszczelność
AFR wyjdzie trochę ponad 22. Może to ochrona przed dymieniem, może przepływka zaniża, może tak ma być, trzeba by porównać z innym egzemplarzem. Teoretycznie jak policzysz wskazana przepywomierza w g na suw i podaną dawkę na suw, możesz sprawdzić, czy zgadza się z AFRem. Może masz nieszczelność i zaciąga lewe powietrze. Nieszczelność musiałaby być między...
Każda nieszczelność osłabia doładowanie, również jeśli występuje na wydechu przed turbiną, oraz przytkany sadzami układ wydechowy za turbiną. Jeśli układ z cyrkulacją spalin to oczywiście musi być sprawny. Nie napisałeś o jaki silnik chodzi...
witam wszystkich , mam problem z swoją lagua , mianowicie kupiłem ją z zepsutym silnikiem ( silnik sie rozsypał przez nie fochową wymiane turbiny ) , wymieniłem silnik i turbine , po odpaleniu silnika turbina zaczyna dmuchac od wolnych obrotów tzn. na wolnych obrotach jak przłoże dłon do wlotu powierza przy filtrze to moło mi jej nie wciągnie zresztą...
Niektóre Stilo podają korekty, dlatego o nie poprosiłem, ale fakt, że inne nie. Ja nie jestem przekonany co do sprawności twojego układu, bo zwróć uwagę, że przepływomierz podaje dane niższe niż oczekiwane i na jego podstawie dawkowane jest paliwo, a turbina i tak przeładowuje. Nieszczelność dolotu powoduje duże dymienie, ale jednocześnie spadek mocy,...
Turbina za późno wstaje przyczyna może być nieszczelność w układzie zasysania powietrza przed turbiną i stad masz zaniżone wartości na przepływomierzu lub uszkodzony przepływomierz Jeśli tam masz wszystko ok masz problem z turbiną (geometria źle ustawiona lub nieszczelna puszka) chyba że źle zrobili turbinę Najlepiej udaj się do innego zakładu na konkretną...
Myślę , że to się bardzo przyda : http://klubzafira.pl/forum/index.php?top... Skoro silnik traci moc i prędkość spada to przełącza się prawdopodobnie w tryb serwisowy . Powodem tego może być padająca np. padająca turbina , EGR czy nieszczelność przewodu podciśnienia dlatego najlepiej niech mechanik ci powie jaki masz błąd.
witam, mam tak samo. Auto po nabraniu obrotów zachowuje się jakby ktoś lejce ściągnął. Muł straszny. Wymieniłem na nowy zawór EGR, czujnik doładowania turbiny też. Nic nie pomogło. Oleju nie bierze, nie ma nigdzie nieszczelności. Wężyki szczelne. Wczoraj dałem turbinę do regeneracji, ciekawe czy to pomoże. Mechanik powiedział, że zajechana nie jest...
Wydaje mi się że twoje rozumowanie jest cos nie tak. Nic mi nie wiadomo aby pojazd sugerował się ciężarem ładunku dodając lub ujmując mocy na tej podstawie. Raczej masz problem z doładowaniem. Możliwe że masz nieszczelność za turbiną i doładowanie jest mniejsze niewystarczające. Można tłumaczyć takie zachowanie w ten sposób że wyniku obciążenia silnika...
kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory Mogą być ale przyjrzał bym się nieszczelnościom w układzie dolotowym tzn. czy czasem między turbiną a kolektorem ssącym nie ma ubytku ciśnienia doładowania. Lub sama turbina dobre czasy może mieć za sobą.
Jeśli kapie olej to jest nieszczelność dolotu i trzeba ją usunąć. A czy puszcza odmą, czy turbiną to inna sprawa.
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Mechanik pewnie niedoedukowany lub nie ma sprzętu jeżeli nie wybadał o co chodzi. Powinien odczytać parametry bieżące w czasie jazdy: masę powietrza, ciśnienie doładowania itp. Interpretując te odczyty można próbować postawić diagnozę... Ale owszem, jeżeli to błędy od doładowania (a napisz je może) to problemem może być przepływka, turbina, układ sterowania...
Witam problem taki jest ze samochód stoi całą noc rano go odpalam i nie ma mocy przejade około 200metrów powoli wkręca sie na obroty i turbina zaczyna pracować -nowa turbina -nowy oryginalny zawór N75 -wężyki posprawdzane czy nie ma gdzieś nieszczelności
Witam. Poszukuję oryginalnego wsadu do sterownika silnika samochodu jak w temacie. Numer sterownika: 038 906 019 LR. Silnik 115km. Auto po chiptuningu, za dużo podciągnięty. Padałały po kolei: turbina, przeguby wewnętrzne, dwumasa, rury turbo (nieszczelności), uszczelka głowicy, kolejna turbina (stopiony wirnik po stronie wydechu) no i jeszcze chyba...
Prosta sprawa - turbina zassała olej z intercoolera i dlatego te "szaleństwa ". W pierwszej kolejności wyczyść z oleju przewody i intercooler. Ileż to nowych i ciekawych rzeczy człowiek się dowiaduje z tego forum.Może dać nowy intercooler i nowe przewody a usterki się nie pozbędzie. Po pierwsze intercooler jest między sprężarką a silnikiem, a po drugie...
Nie wypowiem się o tym konkretnym typie, bo go nie znam. Sam silnik(turbina) powinien ciągnąć mocno. Można to sprawdzić bezpośrednio przy wlocie turbiny. Jeśli ciągnie mocno, to musi być gdzieś nieszczelność,lub zatkany filtr. Na siłę ciągu mają wpływ obroty (łożyska), ale w tym przypadku silnik uległby w niedługim czasie spaleniu. Zdarza się czasem,...
Sprawdziłem świece i wszystkie są dobre, przejścia między przekaźnikiem a świecami w porządku, przekaźnik po aktywacji odzywa się, więc powinien być dobry, temperatura katalizatora zmienia się i pokazuje różne wartości (raz 22 stopnie a raz 225 stopni). Jeśli chodzi o turbinę to nie widać nieszczelności za wyjątkiem pękniętego pierścienia uszczelniającego...
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
witam, koledzy maja racje zrób diagnostykę pełną, ale najpewniej masz przeładowanie lub niedoładowanie, przy pierwszym przypqadku pewnie zatarte sterowanie zmianą geometrii łopatek kierownicy turbiny lub sterowanie jest na pełnym wysterowaniu wtedy zawór zdechł, przy niedoładowaniu albo nieszczelność po stronie wysokiego cisnienia ,zdechła turbina lub...
FAP 61% nie przepuszczał spalin - te, szukając pod ciśnieniem drogi ucieczki uciekały przez wydech kolektorowy (dym spod maski) tworząc nieszczelność. Jako że spaliny napędzają turbinę, a spaliny uciekały już na początku swojej "drogi" skutkowało to brakiem turbodoładowania.
Podciśnienia wszystkie szczelne, zawór sterujący turbiną sprawny? Na dolocie żadnych nieszczelności?
może się jeszcze VNT zacinać, może być gruszka dziurawa, mogą być nieszczelności w układzie doładowania..
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
To w końcu jak jest 1.6 L, czy 1.6 tdi ?, pytanie do autora, wiesz co piszesz chociaż?. Dużo sadzy w EGR oznacza: Wtryskiwacze za dużo podaje paliwo niż powinno, sprawdź komputerowo ilość dawki paliwa. Nieszczelność na zaworach przez uszczelniaczy w głowicy. Nieszczelność turbiny.
A co to za mercedes ??? który rok ??? generalnie temat to kosza, ale coś jest nie tak z turbiną, a w najlepszym wypadku tylko gdzieś nieszczelność układu dolotowego, stąd wchodzi w tryb awaryjny i jest spadek mocy.
nieszczelność turbina przeładować nieszczelność układ turbina nieszczelność samsung
radio honda civic radio odbicie obrazu matrycy esp8266 flashowanie
licznik yaris sprężarka śrubowa
Montaż wodnego ogrzewania postojowego w aucie benzynowym z LPG Kod błędu P1028 w Renault Espace - przyczyny i rozwiązania