Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Witam wymieniłem świece , przewody, cewkę lepiej ale to nie ta przyczyna brak błędów, chyba wykryłem nieszczelność lewe powietrze przy przepustnicy dochodzi do niej wężyk kruciec i dalej do beczułki proszę o opis zdjęcia co to za bańka. https://obrazki.elektroda.pl/5239243200_... Dodano po 3 Rozerwało węża z zaworu zwrotnego co idzie...
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
Jak nie zrobisz to będzie dobrze, ja jednak wolał bym zbiorniczek w razie nieszczelności świecy nie będzie tego paliwa nie potrzebnie dolewać w kolektor. Poza tym nie musisz kręcić rozrusznikiem by paliwo poszło na świece.
No kumam chodziło mi o to czy mieszanka paliwowa jest ok czy nie zalewa świecy bo sonda lambda pokazuje mi duży vol od prawidłowego czyli 0.6 do 0.78 pomiar zmienia się dynamicznie i obroty faluja korekty paliwowe skaczą myślę że sąda działa bo po odpieciu mapsensora sąda stoi w miejscu i pokazuje 0.95 v ślnikiem trzęcie obroty falują pryskałem plakiem...
Sterownik w tej jednostce pada bardzo rzadko. Cewkę masz ze szrotu czy nową?. Upieram się nadal przy cewce, przewodach, ewentualnie świecach. Strzela w tłumiki bo gubi zapłony. Usterka nadal nie usunięta. Czy kolektor ssący był ściągany? Może to nie brak iskry, tylko nieszczelność na oringach pod kolektorem.
Zmniejszyłem odstęp między elektrodami w świecach ale to nie pomogło. Czyli układu zapłonowego w zasadzie nie ma się co czepiać. eśli nie jest to przyczyna słabej iskry, to może czujnik, który podaje sygnał na cewki jest uszkodzony i dlatego wypadają zapłony ? Ale o tym komputer milczy. Na temat samego czujnika się nie wypowiadam, bo nie miałem takiego...
Ja upierałbym się przy świecach lub instalacji z nimi związanej , ale może jest gdzieś mała nieszczelność i paliwo cofa się do baku i trwa nim pompa znowu naciśnie . W baku winna być pompa zasilająca może to ona szwankuje ? Spróbuj 2-3 zagrzać świece i potem zakręcić silnikiem , przy takim przebiegu mało prawdopodobne aby poszła pompa wysokiego ciśnienia...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej. Tu nie ma przewodów zapłonowych. Jest moduł do przekazywania napięcia założony bezpośrednio na świece. Dodano po 3 Wymieni cewki zapłonowe co są na świecach .I po sprawie :) cewka jeśli jest uszkodzona to po prostu nie działa. A tu czasem przerywa , wygląda na...
Minęły dwa tygodnie i wiem prawie tyle co i przedtem. Jedynie co się wyjaśniło to sprawa ciśnienia w cylindrach....na wszystkich po 25 bar. Wtryski i próba przelewowa ok. Na długie kręcenie z rana stawiają na słaby akumulator i rozrusznik (tylko, że jak go się dłużej trzyma na świecach to pali w miarę normalnie ......czyżby sie akumulator ładował ;)...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Witam! Widze ze bardzo chcecie te auta "udoskonalic".I do kiedy jak pisal wyzej kolega nie sprawdzicie wysterowania cewki i poprawnosci dzialania swiec (to ze sa nowe o niczym nie swiadczy) dalej bedziecie gdybac i "inwestowac".Pozdrawiam.Stefan. Kolego Stefanie sprawdzałem wysterowanie cewki i już jest okej (komp od gazu prawdopodobnie podkradał sygnał,...
Więc cewka jest nowa bo mi niedawno padła i dałem nówkę sztukę. Pierścienie także niedawno wymieniłem, nieszczelność też raczej odpada bo w marcu był u mechanika na remoncie. Ale jak może być źle ustawiony zapłon jak na zimnym silniku po przelaniu pali na strzała. Co z tym jest?? To jakiego oleju powinienem używać aby nie zajeżdzać silnika? Raz tato...
Prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność. Palec, kopułka, przewody i świece zmieniłeś?
Witam, Samochód Kia Ceed, benzyna 1,4, rok 2011. Od jakiegoś czasu dochodzą dziwne stuki z silnika. Myślę, że zaczęło się to dziać po wymianie świec zapłonowych na nowe. Wyczytałem też, że faktycznie mogą takie stuki się pojawiać, jeśli np. świece są zbyt luźno dokręcone. Obecnie nie jestem niestety w stanie dokręcić świec, by to sprawdzić, gdyż jestem...
Tu jest poniekąd wyjaśnione zjawisko http://www.motofakty.pl/artykul/uwaga-na... Przyczyn jednak może być wiele. Np. -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Najłatwiej chyba zacząć od kontroli kompresji. [edyta] A może (w związku z wymianą) jest nieszczelność na świecy? Ja miałem taki przypadek (choć w innym...
Cewki, świece, nieszczelność w dolocie, sondy....................... Trzeba sczytać przynajmniej błędy. Bo tak to możesz powymieniać dużo rzeczy dobrych na nowe.
Sprawdź czy siłownik podcisnieniowy nie przyblokował sie (nie zawiesił się) moze byc poprostu zasyfione jakim szitem ale to tez moze byc: -poziom paliwa w komorze pływ., -moze ssac złe powietrze przez nieszczelnosc - stare kable do świec albo brudny zaplon pod kopułką (kowadełko) świece etc.
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
Falowanie to pewnie nieszczelności, silniczek krokowy, świece, itp. a stukanie przy ruszaniu to luz w zawieszeniu, poduszka,
Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali na zimnym jak i na ciepłym to tylko to mam na myśli . Dodano po 2 Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali...
Równo dobrze może być to cewka lub świeca lub nieszczelność. Zmień warsztat na pewno.
Nieszczelność w gaźniku lub na połączeniu gaźnika z silnikiem - uszczelki, membrana itp.
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Spróbuj owinąć tulejkę linką miedzianą i wtedy wkręcić. Nie rezygnuj w przypadku niepowodzenia. Dobieraj różną grubość nawinięcia.
A czy jest w tym aucie przepływomierz powietrza? Jeżeli jest, to może jest uszkodzony albo są nieszczelności pomiędzy nim a silnikiem.
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Przede wszystkim - zapewnij wydajne prądowo źródło zasilania. Jakiś akumulator lub zasilacz o właściwym napięciu i dostatecznym prądzie. Zasil TYLKO obwód zapłonu i przy takim podłączeniu wyreguluj gaźnik. Potem zabierz się za podłączenie reszty elektryki. Oczywiście w silniku nie ma innych uszkodzeń - uszczelniacze wału, przedmuchy, nieszczelności?
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Wtryski czyszczone.? Świece sprawne.?
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
Świece, nieszczelność na dolocie, uszkodzone cewki, walnięta sonda. Możliwości jest pełno. Diagnostyka kompem wszystko wyjaśni.
Olala ładnie puka. Trzeba by precyzyjniej stwierdzić czy to z góry, dołu czy gdzie. Może być jakaś nieszczelność. Zobacz świece czy wszystkie są dobrze wkręcone,czy jakiejś nie wyrwało z gwintu.
Ta butelka to raczej zbierała olej z odmy żeby przepustnicy nie zasyfiło. Odnośnie plaka, jest dobry sposób na sprawdzenie nieszczelności, kupić małego i psikać po przewodach i kolektorze. Jeśli obroty wzrosną to w tym miejscu jest nieszczelność. Oczywiście nie psilać w okolice filtra powietrza bo tam jest zasys. A dlatego małego bo łatwiej nim manewrować....
Tylko taki raport mam z Torque. Błąd głównie wskazuje na katalizator choć z opisów mogą być jeszcze pośrednie rzeczy jak wtryski, nieszczelność,świece i kilka innych. Dlatego chciałem coś wyeliminować. Dodam że błąd pojawia się gdy prędkość auta jest w granicach 100-130. Autem nie szarpie etc. A jakie pomiary mogły by pomóc w diagnozie ? Mam jedynie...
Witam, i jak wygląda sytuacja po dłuższym czasie czy były jakieś nieszczelności lub poprawki? Pytam ponieważ również muszę naprawić gwint świecy żarowej w Passacie B4 1.9tdi 90km 1Z
Witam ponownie. Sprawdziłem dziś szczelność układu dolotowego oraz czyściłem przepustnicę. Wymieniłem również świece. Nie stwierdziłem nieszczelności. Jedno co mnie zastanawia to nie udało mi się to adaptacja przepustnicy. Świece które wykręciłem miały różne kolory, od szar-srebrnych po brązowo-czarne. Moje pytanie : Czy wtryski paliwa mogę mieć tu...
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
No przeciez widzisz usterka stała brak sygnału z czujnika wałka, dwa ostanie to może być wtryskiwacz , nieszczelność dolotu, świeca, cewka
miałem już wymieniać reduktor.... a tu taka niespodzainke mi moje punto zaserwowalo... padl juz drugi raz czujnik temperatury chlodnicy... zagotowal.. do domu trzeba bylo sie jakos dostac... i tak zagotowal ze 3razy... po wymianie czujnika odpalam (wentylator oczywiscie sprawdzany sprawny termostat puszcza) i bardzo kopci na bialo.. raz pracuje jakby...
To jest efekt ze świec dymnych, nie wytwornicy dymu. Żeby znaleźć miejsce nieszczelności przyciemnij światło, weź silną latarkę z wąskim strumieniem światła.
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Tak powinno być plus jeszcze pasuje odpowiednią końcówka do przedmuchania dostać się w cylinder w celu przedmuchania np. Przez świece żarowa. Ja mam małą kamerę i zaglądam co się tam dzieje jeszcze ale to już inna kwestia.
Że kuwa jak?! Luzy na zaworach 0,6mm na ssącym i 0,5mm na wydechowym? Pochędożyło chłopa? Powinno być jak już to w granicy 0,02-0,05mm na ssącym i 0,05-0,07mm na wydechowym. Przy takich luzach to by klepało że szok. Nawet w aucie masz luzy odpowiednio 0,2 i 0,25mm. A tak wgl, sprawdziłeś czy hamulce przypadkiem nie trzymają? XD. Bo jak któryś hamulec...
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
przebicie świecach nalot świecach przerwy świecach
sprężarka lodówce bascom matrix osrać night breaker
bateria parkside bateria parkside
Restart ECU w Toyocie Verso 2.2 D-4D 136 KM Opel Vivaro A – regulacja drzwi kierowcy, zawiasy, zaczep, szczeliny, tuleje