Jak nie zrobisz to będzie dobrze, ja jednak wolał bym zbiorniczek w razie nieszczelności świecy nie będzie tego paliwa nie potrzebnie dolewać w kolektor. Poza tym nie musisz kręcić rozrusznikiem by paliwo poszło na świece.
Tu jest poniekąd wyjaśnione zjawisko http://www.motofakty.pl/artykul/uwaga-na... Przyczyn jednak może być wiele. Np. -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Najłatwiej chyba zacząć od kontroli kompresji. [edyta] A może (w związku z wymianą) jest nieszczelność na świecy? Ja miałem taki przypadek (choć w innym...
Prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność. Palec, kopułka, przewody i świece zmieniłeś?
Cewki, świece, nieszczelność w dolocie, sondy....................... Trzeba sczytać przynajmniej błędy. Bo tak to możesz powymieniać dużo rzeczy dobrych na nowe.
Falowanie to pewnie nieszczelności, silniczek krokowy, świece, itp. a stukanie przy ruszaniu to luz w zawieszeniu, poduszka,
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
Spróbuj owinąć tulejkę linką miedzianą i wtedy wkręcić. Nie rezygnuj w przypadku niepowodzenia. Dobieraj różną grubość nawinięcia.
Równo dobrze może być to cewka lub świeca lub nieszczelność. Zmień warsztat na pewno.
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali na zimnym jak i na ciepłym to tylko to mam na myśli . Dodano po 2 Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali...
Nieszczelność w gaźniku lub na połączeniu gaźnika z silnikiem - uszczelki, membrana itp.
Tylko taki raport mam z Torque. Błąd głównie wskazuje na katalizator choć z opisów mogą być jeszcze pośrednie rzeczy jak wtryski, nieszczelność,świece i kilka innych. Dlatego chciałem coś wyeliminować. Dodam że błąd pojawia się gdy prędkość auta jest w granicach 100-130. Autem nie szarpie etc. A jakie pomiary mogły by pomóc w diagnozie ? Mam jedynie...
Olala ładnie puka. Trzeba by precyzyjniej stwierdzić czy to z góry, dołu czy gdzie. Może być jakaś nieszczelność. Zobacz świece czy wszystkie są dobrze wkręcone,czy jakiejś nie wyrwało z gwintu.
Świece, nieszczelność na dolocie, uszkodzone cewki, walnięta sonda. Możliwości jest pełno. Diagnostyka kompem wszystko wyjaśni.
Chińczyki (chińskie gaźniki) "tak mają", że ten niby filtr z gąbki cały czas jest mokry od oleju i paliwa. Na jakość mieszanki to prawie nie ma wpływu, bo te obudowy filtra mają taką szczelność, że "łapie" dosyć powietrza przez te nieszczelności. Świeca wskazuje na zbyt bogatą mieszankę paliwo-powietrze (za dużo paliwa). Na pewno do tego się przyczyniła...
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
A czy jest w tym aucie przepływomierz powietrza? Jeżeli jest, to może jest uszkodzony albo są nieszczelności pomiędzy nim a silnikiem.
No przeciez widzisz usterka stała brak sygnału z czujnika wałka, dwa ostanie to może być wtryskiwacz , nieszczelność dolotu, świeca, cewka
Wtryski czyszczone.? Świece sprawne.?
Że kuwa jak?! Luzy na zaworach 0,6mm na ssącym i 0,5mm na wydechowym? Pochędożyło chłopa? Powinno być jak już to w granicy 0,02-0,05mm na ssącym i 0,05-0,07mm na wydechowym. Przy takich luzach to by klepało że szok. Nawet w aucie masz luzy odpowiednio 0,2 i 0,25mm. A tak wgl, sprawdziłeś czy hamulce przypadkiem nie trzymają? XD. Bo jak któryś hamulec...
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Witam ponownie. Sprawdziłem dziś szczelność układu dolotowego oraz czyściłem przepustnicę. Wymieniłem również świece. Nie stwierdziłem nieszczelności. Jedno co mnie zastanawia to nie udało mi się to adaptacja przepustnicy. Świece które wykręciłem miały różne kolory, od szar-srebrnych po brązowo-czarne. Moje pytanie : Czy wtryski paliwa mogę mieć tu...
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Przede wszystkim - zapewnij wydajne prądowo źródło zasilania. Jakiś akumulator lub zasilacz o właściwym napięciu i dostatecznym prądzie. Zasil TYLKO obwód zapłonu i przy takim podłączeniu wyreguluj gaźnik. Potem zabierz się za podłączenie reszty elektryki. Oczywiście w silniku nie ma innych uszkodzeń - uszczelniacze wału, przedmuchy, nieszczelności?
Witam Tak przeglądając sieć znalazłem taki ciekawy artukuł na ten temat. Oto pare zdań z tego artykułu: O działaniu świecy zapłonowej można twierdzić na podstawie jej oględzin, dokonanych krótko po zatrzymaniu pracy silnika. Przed badaniami pojazd powinien przejechać odcinek ok. 10 km ze zmienną prędkością w zakresie średnich obciążeń silnika, z wyłączonym...
Witam A diagnostykę OBD zrobił, można nawet spróbować samemu przy pomocy interfejsu ELM327 coś pokaże. To wygląda jak: - nieprawidłowa mieszanka - słabe dopalanie - nieszczelności w dolocie Świece dokręcone odpowiedni na moment? Masz lpg w tym aucie?
To jest efekt ze świec dymnych, nie wytwornicy dymu. Żeby znaleźć miejsce nieszczelności przyciemnij światło, weź silną latarkę z wąskim strumieniem światła.
Kolego, może, nie musi, ciężko dać odpowiedź na Twoje pytanie. masz oscyloskop? To wiele wyjaśni. Równie dobrze może być usterka na sterowaniu wtryskami. Nie wiem jaki masz założony gaz. Mogą być świece, nieszczelność kolektora dolotowego, itd itp. Zatem nie dziw się brakowi jednoznacznych podpowiedzi.
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
Świeca jest przyspawana a oklejona z powodu nieszczelności.
Wsadź rękę tam gdzie masz intercooler(tylko sobie krzywdy nie zrób) i niech ktoś giezuje i sprawdź na dotyk czy nie dmucha(nieszczelność). Następny etap jak kolega wyżej napisał 003.
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
błąd związany jest z ciśnieniem doładowania,nie ma związku z odpalaniem.Usuń na początek nieszczelności wtryskiwaczy.Problem prawdopodobnie w świecach lub ich wtyczkach.
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
Kolego. 3 lata szukam nieszczelności, zmieniam świece i podmieniam cewki, o kupie innych części nie wspominając. Końcówki moich sterowników to 402 i 405, na obydwu działa tak samo. Iskra jest tam gdzie powinna i żadnego wypadania zapłonów nie ma. Wtryski też działają jak powinny. Sprawdzę te wałki, nic do stracenia nie mam. I dlatego zadałem pytanie...
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
Jeśli iskra daje na 1 cm z samego przewodu WN to nie jest słaba. Wymieniałeś świecę zapłonową, fajkę świecy? Takie cudowne efekty pracy silnika przy odsuniętym przewodzie WN od świecy dają zaburzenia składu mieszanki, wywołane przez niesprawny gaźnik (regulacja), lewe powietrze, nieszczelność komory korbowej, mostkowanie świecy, zapchanie układu wydechowego.
No to szukaj "dziury w całym"...czyli nieszczelności...
miałem już wymieniać reduktor.... a tu taka niespodzainke mi moje punto zaserwowalo... padl juz drugi raz czujnik temperatury chlodnicy... zagotowal.. do domu trzeba bylo sie jakos dostac... i tak zagotowal ze 3razy... po wymianie czujnika odpalam (wentylator oczywiscie sprawdzany sprawny termostat puszcza) i bardzo kopci na bialo.. raz pracuje jakby...
Przewody paliwowe między filtrem a pompą wtryskową nie generują pęcherzyków powietrza w paliwie przez nieszczelności?
Uszkodzona świeca żarowa lub coś z przekaźnikiem grzania świec. Ewentualnie jakaś nieszczelność układu paliwowego przez co ropa się cofa i tworzy się pęcherz powietrza.
W układzie paliwowym nie ma nieszczelności? Jak dokładnie wyglądają świece? Do jakiego numeru są najbardziej podobne? http://www.126fan.pl/www/swiece.htm
Ta butelka to raczej zbierała olej z odmy żeby przepustnicy nie zasyfiło. Odnośnie plaka, jest dobry sposób na sprawdzenie nieszczelności, kupić małego i psikać po przewodach i kolektorze. Jeśli obroty wzrosną to w tym miejscu jest nieszczelność. Oczywiście nie psilać w okolice filtra powietrza bo tam jest zasys. A dlatego małego bo łatwiej nim manewrować....
Problem rozwiązany, nieszczelność w układzie paliwowym
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Tak powinno być plus jeszcze pasuje odpowiednią końcówka do przedmuchania dostać się w cylinder w celu przedmuchania np. Przez świece żarowa. Ja mam małą kamerę i zaglądam co się tam dzieje jeszcze ale to już inna kwestia.
Oczywiście. Przecież świeca wchodzi do komory, więc nieszczelność na jej gwincie lub korpusie obniży ciśnienie.
cisnienie na cylindrach, cisnienie paliwa, świece zapłonowe, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Kolego skoro z pod osłonki wydobywają się spaliny to mnie to wygląda na nieszczelność przy którejś ze świec. Ewentualnie to może być przypalany wydobywający sie z koś olej.
Grupa 33 pokazuje to samo a dodatkowo w grupie 001 są wartości binarne pokazujące jak pracuje sonda. Ciśnienie paliwa było sprawdzane i jest okey. Nieszczelności nie ma. Przepływomierz podmieniony, świece,przewody i cewka nowe. EGR i przepustnica wyczyszczone. Sterownik silnika podmieniony.
Kanał nr 1. Wpisz sobie 100 lub 150. 300 nigdy nie wpisywałem , za wysoko. Pytania : Był zmieniany rozrząd ? Jak ustawiona jest synchronizacja ? Jakieś nieszczelności na układzie paliwowym ? Układ świec żarowych sprawny ?
No nie wiem czy to tak do końca wina świecy podejrzewam lekką nieszczelność w układzie zasilania i stąd te zadławienia po dłuższym postoju
Witam wszystkich zainteresowanych. Mimo że post jest dość stary to chciałem się podzielić swoim spostrzeżeniem w swoim skuterze 4t z podobnymi objawami, na podstawie których nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w necie. Mój skuter zalewał świece jak był zimny (dwa dni palił, trzeciego dnia suszyłem świece), silnik na gorąco odpalał za pierwszym razem....
Zobacz czy do tych świec dochodzi napięcie..... Chociaż wątpie jakoś że bez świec by nie załapał.... Możesz jednak sprawdzić... Potem spróbuj wyeliminować ewentualne nieszczelności układu zasilania paliwem. Nagle ci się to stało czy stopniowo było coraz gorzej? Jak już ją odpalisz z plaka i się jeszcze nie nagrzeje to zrób diagnostykę tym elm'em zanim...
Raczej to nie jest nieudolny chip tylko problem z zapłonem - cewki/świece albo z paliwem lub nieszczelności/przepływomierz
Zimny silnik uruchamiasz ze świecą płomieniową. Przy pompce paliwa masz dźwignie do ręcznego pompowania, podpompuj. Odpalasz świece płomieniową na 5-10sekund przed rozruchem. Potem gaz na max i próbujesz uruchomić przez 15s. Jak uruchomisz, to wyłączasz/gasisz świece płomieniową. Jeżeli zapowietrza się układ paliwowy, to masz nieszczelności które trzeba...
BO masz nieszczelność w ssącym, weź plaka popsikaj (chyba powinieneś wiedzieć gdzie ) napraw nieszczelność i będzie chodzić :)
Jeśli wiesz co ma jedno do drugiego to odpowiedz, Sonda jest elementem końcowym mierzącym co się dzieje w spalinach czyli efekcie końcowym pracy silnika.Nieszczelne zawory,uszkodzone(podpalone ) zawory,niesprawne,zużyte świece,nieszczelność w dolocie,niesprawna,brudna,uszkodzona przepustnica.To wszystko ma wpływ na odczyty sondy.
Czytałem już o odpowietrzeniu, ale najprostszą metodą jest otworzenie na moment zbiornika w tracie pracy - nic to nie dało. Myślałem że może paliwa brakło, ale efekt był ten sam. Co do zapłonu, wystarczyłoby sprawdzić czy jest iskra na świecy po nagrzaniu? ;>
Prawdopodbnie kkknc masz rację i nawet mysłałem o tej opcji ponieważ rzy odpaleniu czasem słychać powietrze pradopodobnie gdzieś jest nieszczelność ale jeszcze nie wiem gdzie świecę z pilarki przełożyłem do kosy spalinowej i bez problemu odpala, w gaźniku nic nie znalazłem. Zobaczę przy rozbiórce czy uda mi się odkręcić sprzęgło ponieważ wcześniej było...
Może [url=http://www.husqvarna.net.pl/index.p... ? Zresztą wszystkie piły podobnie się kręci. Wkręcasz obie śrubki do oporu na wyłączonym i odkręcasz każdą o 1/4.To jest pozycja wyjściowa do ustawiania. Odpalasz piłę,Trzymasz na "gazie" i delikatnie odkręcasz po jednej, po trochu ,co chwila sprawdzając...
(at)Ledowy wydaje mi się że w środku coś chrobocze, nie łańcuchy. To od nowości tak krzywo ma się to kręcić? Ogólnie silniczek odpala od kopa, chwilę go ostatnio przegoniłem wydaje mi się że nie pluje już olejem ale są straszne wibracje, aż mi wszystko rezonuje w pewnym momencie obrotów. Olej Motul 2T Scooter expert, tak samo jest z filtrem i bez, iglica...
Wszystko ładnie i pięknie, tylko jest jedno ale jeśli będzie jakaś nieszczelność na przewodach to żeby świece grzały i kilka minut i tak od razu nie odpali. Nieszczelność to nie usterka elektryczna, tylko mechaniczna to po pierwsze a po drugie pisałem że jest to jedno z rozwiązań i podałem warunki kiedy ono ma sznse poprawić sytuacje. W przypadku nieszczelności...
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
No i po co było świecę ruszać? Ona nie miała nic do opisanych problemów, powyżej +2°C nawet nie jest w tych silnikach grzana. Skoro przed "pracami serwisowymi" było ok, to problem leży zapewne w Twojej działalności. Pewnie klapy w kolektorze czyściłeś i "koksu" do kanału ssącego nawpadało i podlazł w gniazdo zaworu powodując nieszczelność. Sam tej świecy...
Witaj . Jeśli świece żarowe są dobre to przyczyna tkwi w układzie paliwowym . Piszesz że te kłopoty są na zimnym silniku , to może być opad paliwa po dłuższym postoju spowodowany nieszczelnością zaworka jednokierunkowego .
Na układzie dlotowym masz nieszczelność albo uszczelka kol. ssącego. Sprawdź świece ta która będzie najbardziej jasna tam ssie fałszywe powietrze.
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Zostaw tą pompę w spokoju, szukaj nieszczelności w zaworku filtra paliwa. Kontrolka świec żarowych błyska po włączeniu zapłonu?
Sprawdź najpierw świece żarowe lub nieszczelności. Mówie ci to z mojego doswiadczenia. póżniej dopiero rozbieraj silnik. W jaki sposób sprawdzisz cisnienie w przewodach jakie ma być w zależności od obciązenia, co ci to da dalej nie będziesz wiedział czy dobrze czy źle.
Jeśli 2.2 to zapewne DTI z pompą vp44. Najczęściej problem leży po stronie pompy wtryskowej lub nieszczelności w układzie zasilania paliwem. Świece to ostatnia rzecz która się tam psuje a ten silnik powinien odpalać bez nich nawet przy minusowych temperaturach.
Nieszczelność pomiędzy skrzynią korbową a komorami spalania
Regulacji gaźnika , nieszczelności gaźnik - skrzynia korbowa lub nieszczelność samej skrzyni , simmeringów na wale korbowym.
Skoro sam nie sprawdziłeś to raczej nic sensownego ci nie podpowiemy, bo nie wiemy co i jak było sprawdzone. Problemy z odpalaniem zimnego diesla to temat na doktorat. Popalone świece, walnięty czujnik temperatury, uszkodzony przekaźnik świec, uszkodzone wtryski, nieszczelność układu paliwowego, słaba kompresja, zasyfiony lub uszkodzony rozrusznik,...
Ci co robią na śrubokręt czy pręt zawsze mają z MAP i równą pracą silnika problem. Ci co tak robią każą wymieniać świece, czujniki, lambdy, cewki, przepustnice, szukać nieszczelności... mam dwie Multiple z tym silnikiem i coś o tym wiem... to prawda już słyszałem o wymianie tych elementów:) każda metoda napinania tej rolki będzie dobra jeśli jest skuteczna:)...
na niskim przed czy za filtrem paliwa? sterownik odblokowany? jak kreci rozrusznik? przed filtrem ze sterownikiem nic nie robiłem bo nie mam kabla pod komputer rozrusznik kreci szybko, z tym że po tym jak próbowałem odpalic na samostart silnik kreci jakoś szybciej, z innym dzwiekiem, tak jakby miał nieszczelność np przy świecy czy wtrysku! psiknałem...
Była nieszczelność w układzie dolotowym .
Naprawiałem nieszczelność wydechu (jest ok) sonda nowa (druga ok) przewody,świece nowe teraz przepustnica nowa błędów brak
Z olejem problemu nie mam póki co. Auto mam od miesiąca więc jeszcze obserwuje jak się zachowuje. Poprzedni właściciel też z olejem problemu nie miał. Jedyny problem jaki zauważyłem to właśnie błąd dotyczący wałka rozrządu. Objawy są takie, że podczas postoju autem delikatnie buja i dławi się silnik. Lecz właśnie po wymianie świec oraz kilku nieszczelności...
Sprawdź czy nie masz brudnego filtra powietrza, jaki jest stosunek powietrza do mieszanki -> co pokazuje sonda lambda, czy nie jest za bogata mieszanka. Dobrze ustawiona instalacja to taka w której silniczzek krokowy ma to samo otwarcie na wolnych obrotach jak i na wysokich, jeźeli przy dodaniu gazu silniczek zaczyna się otwierać i cały czas zwieksza...
Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Skoro układ jest szczelny poskładaj wszystko do kupy i sprawdź jak zachowuje się pod ciśnieniem na samym powietrzu. Stary korek przerób na szczelny z wyjściem na szybkozłącze takie jak do układów pneumatycznych kompresora. Podać mu 1-1,5 bar, podpiąć manometr i sprawdzić czy i jak szybko spada. Jeśli ciśnienie będzie...
Witam. Znam z przypadłości ten błąd. Ale z ciekawości zajrzałem co powie jeszcze google- jest tam sporo poszukaj najpierw sam coś. Szukaj problemu w świecach, kablach WN, przepływomierz, Nieszczelności w układzie dolotowym i wydechowym. Jak jest LPG to do sprawdzenia ustawienia i kondycja parownika, filtrów , wtryskiwaczy może przepuszczają gaz. Nie...
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
Sprawdż dokładnie wszystkie wtyczki i ponownie kontakt przewodu ze świecą, zmierz jej rezystancję, może akurat wymiękła? Dymienie, to albo nieszczelność w obiegu powietrza w palenisku, albo zakoksowane i do wyczyszczenia- jest mało powietrza do spalania. Jeśli dymiło przy odpalaniu, to mogło dostawać zbyt mało paliwa, sprawdzić pompkę. Trzeba też sprawdzić,...
Witam. Może też być nieszczelność np. w nagrzewnicy, ale to nie dotyczy świec. Załóż Bosh i się przekonasz. Pozdrawiam.
Może być czujnik temperatury, niewłaściwe ciśnienie paliwa, nieszczelność, wadliwa instalacja lpg, bez odpowiednich narzędzi to wróżenie z fusów.
Nie. Szczelność cylindra bada się podłączając sprężone powietrze przez otwór po świecy (tłok w GMP). Potem nasłuchujesz skąd syczy i dzięki temu można powiedzieć, w którym miejscu jest nieszczelność: czy na zaworach dolotowych, wydechowych, pierścieniach, ew. do układu chłodzenia. Są przyrządy z dwoma manometrami, na których widać jak duża jest nieszczelność.
musiałem wymienić bo leciała z niego ropa. Codzienne pompowanie ropy nie jest normalną czynnością Zawór wymieniony, ale coś mi nie daje spokoju. Silnik trzeba dłużej krecić żeby zapalił. W dodatku gdy jest zimny to puści dyma i kilka sekund będzie chodził nie równo. Przed wymianą zaworu palił na rys (przynajmniej jak był ciepły). Do tego dochodzą nowe...
Kable i świece w każdym bądź razie radziłbym wymienić, można by też sprawdzić czy map-sensor nie jest zabrudzony bądź niema gdzieś nieszczelności na wężykach od kolektora ssącego. Filtr paliwa raczej nie będzie dawał takich objawów, bardziej silnik by nie miał mocy przy wyższych obrotach. Wtryskiwacze jeśli się przycinają też mogą powodować chwilowe...
Skoro jest iskra bo niby pali. I nie działa jak powinna. To co jeszcze może być popsute? Pomysł tam nic więcej nie ma.. Zdziwił mnie ten twój gaźniku za 200 zł. Szukaj nieszczelności pomiędzy silnikiem a gaźnikiem. No i może ta kosa już się skończyła. Padły uszczelnienia na wale korbowym. A jak sprawa z kompresją. Wykręć świece. Zatkaj palcemi pociągnij...
Rozbierz jeszcze raz gaźnik. Coś przeoczyłeś. Wykręć śrubę h i otwór psiuknij wd 40, zwróć przy tym uwagę czy wd wydostaje się dyszą główną i otworem w gaźniku. Bo może jest przytkany. filtr paliwa sprawdzony - w porządku Ale czy na pewno ?. Świeca zmieniana? Paliwo świeże? Karencja na benzynę z olejem wynosi od jednego do dwóch miesięcy max. Jeśli...
witam Sprawdź czy gdzieś nie ma przerwy lub nie zgnił przewód miedzy kompem a sondami. Spróbuj sprawdzić w jakim stanie jest silniczek krokowy od wolnych obrotów jak kiepsko to wyczyścić, czasem ta kryza sie tak zabrudzi(klei się) że nie nadąża reagować. Pod kompa podpinałeś ? Powinien jakiś ślad zostać w usterkach co się stało że zgasł. Jak tu nie...
Nieszczelność to nie przyczyna, ale trzeba je usunąć wymianą świec. Problemem będzie zużyta pompa wtryskowa i wtryskiwacze teraz pytanie ile chcesz w to auto inwestować? a. można remontować pompę+wtryski b. można zasymulować grzanie świec, tak aby na ciepłym dogrzewał na świece - wtedy łatwiej odpali.
Sygnał dostaje ze sterownika silnika w zależności od temperatury płynu i zewnętrznej. Jeśli na grubym przewodzie jest zasilanie to reszra zależy od elektroniki silnika możesz sprawdzić w środku czy nie jest uszkodzona płytka elektroniczna (śniedź) ze względu na nieszczelność.
może być dużo przyczyn - nieszczelność w układzie dolotowym lub podciśnieniowym - przepływomierz powietrza - sonda lambda - świece - instalacja LPG - przepustnica Może są jakieś błędy w sterowniku które mogą nakierować na sprawcę
Witam wszystkich. Mam problem jak w temacie. Samochód rocznik 1993 1.6 GLE, benzyna (bez gazu). Od pewnego czasu były problemy z odpaleniem, a dzisiaj kompletna klapa. Wszystko się kręci, ale nie zapala. Świece wymieniłem — nie pomogło. Musi gdzieś być jakaś nieszczelność, bo silnik jest trochę zachlapany właśnie wkoło świec. Niekiedy i pod samochodem...
Witam, ewidentnie słychać syczenie. Któraś świeca jest źle wkręcona albo gwint ścięło w głowicy w czasie wykręcania starej świecy. Możesz zrobić tak- rozrobić wodę z płynem do mycia naczyń, następnie tym roztworem polej na świece tak by zamoczyć miejsce połączenia w głowicy. Uruchom silnik na parę sekund, tam gdzie pokaże się piana masz nieszczelność....
przebicie świecach nalot świecach przerwy świecach
sterowanie rolet zewnętrznych minolta 1600w transformator ferrytowy
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
Rozładowujący się akumulator w Ford Edge z LPG KME Podłączenie obrotomierza: typy i metody