Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
Witam, od dawna mam problem z moim maluchem, gdyż po krótkiej jeździe na świecach osadza się suchy nagar. Pierścienie tłokowe wymienione, głowica zrobiona. Kupowałem już świece Bosch Iskra, NGK, teraz kupiłem NGK BP8HS o większej cieplności. Dodam też, że po zrobieniu kilku krótkich przejażdżek jedna świeca nie działa (pali na jeden gar). Podejrzewam,...
Jeśli przebicie występuje z kabli to nie ma innej przyczyny. Cewka nie ma nic do tego. Kable, cewka, ceramika na świecach to izolatory więc jeżeli są ok to nie ma prawa być przebicia.
Wypiłem kostkę z modułu, wpiąłem kabelek w pin z żółto-czarnym przewodem i trzymając bliziutko bloku fajkę ze świecą jednocześnie smarując po chropowatym końcem wpiętego przewodu iskrzyło i na świecy i na smarowanym, na obu świecach na starej i na nowej. A ten motyw z probówką ćwiczyliśmy rano, lampka się świeciła... Dodano po 29 (at)m2606 wedlug Ciebie...
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
Zostaw ten sterownik w spokoju. IAW6 z tego co pamiętam jak wykryje cykliczne wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz w jednym cylindrze. Ty musisz się zainteresować cewką zapłonową. Cewka jest zintegrowana, jak ma przebicie wewnątrz to jest możliwość że odcina dwa cylindry. Jest to układ z traconą iskrą, więc jedna cewka strzela na dwu świecach jednocześnie.Kup...
skoro iskrę ma z pominięciem kopułki no to albo palec ma przebicie do bolca (zdarza się) albo w palcu spalił się opornik przeciwzakłuceniowy (można polutować drutem między środkiem palca a przegiem (półksiężycem) oczywiście polutować na krawędzi tam gdzie nie styka się bolec grafitowy
przyczyną były przewody które robiły przebicie na świecach
Gdyby wszystkie auta tak reagowały na wodę to jeździlibyśmy brudnymi samochodami. Sprawdź przewody wysokiego napięcia, to że zmieniałeś je 9 m-cy temu to nie dowód że są sprawne (a były chociaż markowe). Czystość kopułki i palca rozdzielacza nie świadczy o ich sprawności. Obejrzyj dokładnie czy nie ma jakiś pęknięć. Każde nawet minimalne pęknięcie to...
Miałem podobny problem i okazało się że któryś z mechaników zepsuł gwint i świeca nie wkręcała się do końca. Tak ją zostawił że grzała gwintowany kanał a nie tam gdzie powinna. Należ również sprawdzić czy fajki na świecach są "nie wypalone" i trzecia rzecz która mi przychodzi to gdzieś jest przebicie na masę (albo świeca albo przewód) i wtedy z automatu...
Możesz mieć problem z instalacją wysokiego napięcia, upewnij się że samochód pracuje na wszystkich tłokach(być może na którymś kablu jest przebicie) poodsuwaj kable HV w miejscach gdzie stykają się z silnikiem, jeśli to pomoże to czas zmienić kable. Sprawdź czy iskra na świecach jest taka sama, jeśli nie to może być przebicie na świecy lub brudna kopułka.
W ASOwymienili mi kable przy świecach bo podobno było na nich przebicie więc chyba sprawdzili też iskrę .We wtorek stawiam go u następnego elektryka i mam nadzieję że w końcu się wyjaśni DAJ BOŻE.Już teraz mam stracha jak ja tam dojadę:).
Zmniejsz przerwy na świecach i załóż świece bez opornika
Panowie Auto ożyło ! Okazało sie oczywiście banalne że iskra była ale na 2 świecach a na 2 następnych miała przebicie (nowe świece BERU). Na starych świecach chodzi na "pyk". Dodatkowo rozrusznik bardzo wolno krecił (caly czas myslalem ze akumulator słaby) i okazało się że wymiana tulejki w rozruszniku za 2zł rozwiązuje problem. Teraz jak kręci szybciej...
Szczelność króćców i gaźników sprawdzasz spryskując samostartem po podejrzanych miejscach w czasie pracy silnika. Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to jest nieszczelność. Moduł zostaw w spokoju. Sprawdź jedynie czy wszystkie połączenia elektryczne w instalacji są ok. Częste przebicia na świecach mogą być przyczyną złego składu mieszanki. Jeśli jest...
Przewody NGK, osłonke z kopułki mam zdjętą, świece dwuelektrodowe, więc nie wiele mogę z odstępami elektrod zrobić. Czy tylko w kablach i świecach szukać przyczyny przebicia??
Przyczyn nierównej pracy może być wiele, od drobiazgów do braku kompresji na którejś dziurze. Check się zapala?. Błędy były odczytane ze starego komputera?. Na wyższych obrotach chodzi równo? Podstawić trzeba 100% sprawdzoną cewkę, nowe przewody i świece. Dopiero potem szukać dalej. Jak dla mnie to masz przebicie na którymś kablu lub świecy - przyczyna...
mam pytanie, w ciągu 5 tys. km 2 razy zmieniłem kable wysokiego napięcia i nadal mają przebicie. jak może być tego przyczyna ? Zbyt duża przerwa na świecach lub są poprostu uszkodzone.
Możliwe jest przebicie na przewodach w.napięcia
Wracając do tematu... Miałem ostatnio na warsztacie Espero - nie palił - okazało się że palec ma przebicie i na świecach nie było iskry. Wymieniłem palec, przy okzaji kable i świece (były tragiczne). Klient zadowolony pojechał. Zadzwonił za 3 dni że znowu nie pali, niby łapie a nie zapala - czyli reklamacja :(. Po sprawdzeniu okazało sie że pasek rozrządu...
i to moż być przyczyna bo palec może mieć przebicie do ośki
Jak wiesz gaz z reduktora idzie do przepływomierza miesza się i idzie dopiero do silnika, jak masz przebicie na kablach lub świecach iskra przechodzi po silniku i masz mini wybuch w rurce :) Pewnie zaraz ktoś mnie wykpi teraz zauważyłem ze ty masz sekwencję.....
skoro nie masz hydrauliki to polecam sprawdzic luzy na zaworach a to ze na benzynie nie strzela to normalne bo przez zawory ssace jest podawane tylko powietrze a w przypadku gazu jezeli dany zawor nie domyka sie lub otwiera zawczesnie moze to spowodować zapłon mieszanki w kolektorze ssącym i bum, takze przebicie na kablach czy świecach pwodują zapłon...
Ja na początek przejrzałbym układ zapłonowy, skoro przewody i świece są nowe, to pozostaje kopułka i palec rozdzielacza zapłonu, musi gdzieś być przebicie i dlatego strzela, dla wszystkiego zmniejsz przerwy na świecach na 0,8mm. Najlepsze świece NGK Vline No 12 Wiele aut już w Niemczech uratowały od szarpania i strzelania.
przewody WN mogę wykluczyć. sprawdziłem "na oko" zostawiałem silnik na 3-ch świecach a czwarta do masy kabel WN do tej "luzem" po wymianie kolejnego aparatu iskra jest równa, nie "gubi cykli". desperacko obmacałem też przewody na odpalonym silniku. tylko jeden miał przebicie przy świecy. nawet trochę mi adrenalinkę te kilka impulsów podniosło. testowany...
te objawy nie koniecznie muszą świadczyć o złej regulacji gaźnika w tej sytuacji ja bym obstawiał gubienie cykli bo czy wolno czy szybko dodasz gazu on i tak sie nie chce zbierać ja bym taką naprawę rozpoczął od wymiany przerywacza zapłonowego i kondensatora są to sprawy groszowe rzędu 10zł ale jednak bardzo ważne przy montażu przerywacza sprawdzić...
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk. a wtryskiwacz się otwiera? pozatym też trochę nie trybię z tym kluczowaniem cewki - chyba że ITKIM sprawdza iskrę na świecach a kopułka albo palec ma przebicie ITKIM sprawdź iskrę na przewodzie z cewki
od klemy do karoserii i tą przy poduszce, spinałem na krótko silnik do aku(ponoć to nie za dobry pomysł jest) już miałem za wiązki do ecu co są w podszybiu się brać ale(kable przechodzą tam dziwnie i mogły się powycierać) te kable zapłonowe nie dały mi spokoju, po zmianie na nowe jest lepiej, problem tylko w tym że cewka wisi na 2 świecach i może te...
Można smiało zciągać przewody w czsie pracy. To jest silnik w którym na obu świecach iskra jest jednocześnie( Choć zaznaczę że słyszałem kiedyś opinię że na jednej ze świec jest odrobinę później :) ) więc nie ma warunków do pracy z nie obciążonym układem WN. Test wykonuję się kilka sekund i tylko trzeba uważać żeby te 20kV nas nie popieściło. Owszem,...
Możliwe przyczyny : 1 Kabel cewka-kopułka 2. Wewnątrz kopułki jest ruchomy styk zwany węgielkiem-czy aby jest? 3.Czasami nowy palec ma przebicie do masy - podmień 4.Wilgoć w kopułce 5.Uszkodzony układ zmiany konta wyprzedzenia zapłonu
Wszystkie błędy, które wypisałeś związane są z brakiem zapłonu. Nierówne działanie silnika to potwierdza. 16685 i 16688 to błędy braku zapłonu w cylindrze odpowiednio 1 i 4. Znów 17756 to bład oznaczajacy że masz przebicie w systemie zapłonowym. Wieczorem sprawdz czy przy tym nierównym działaniu nie błyska Ci spod obudowy cewki zapłonowej. Sprawdz też...
Odkręć świece zobacz czy któraś nie jest zalana ,bo może być tak że któryś wtrysk nie daje ci paliwa ewentualnie na zapalonym silniku zdejmuj kapturki przez rękawice po kolei czy zauważysz że niema różnicy w pracy silnika .oczywiście na benzynie .bo może jest uszkodzona cewka zapłonu i ma przebicie i nie masz równej iskry na świecach . Dodano po 12...
Mocniejsze naciągnięcie paska powoduje prawie palenie się paska , nie w tym rzecz . A co do świec , to wcześniej tak nie było , teraz coś jest nienormalnego . Gdyby problem pochodził od tego , że świece grzeją w czasie pracy, to nie byłoby ponownego "wieszania się" , a tak bywa , pisałem o tym . Dodam, że obrotomierz nie pokazuje obrotów w tym stanie...
W swoim czasie też podejrzewałem tą cewkę o niespodzianki.Ale kiedy zamierzałem zamówić (cena bodajże 500 PLN) to zrobiłem wywiad. Okazało się, że poważny sprzedawca przez cztery lata sprzedał aż dwa egzemplarze. Czyli, że nawet te przypadki zakupu wcale nie znaczyły uszkodzenia. Zatem też radziłbym szukać innej przyczyny. Prędzej zmieniaj świece. I...
Po pierwsze sprawdź przewody wys. nap. bo mogą być przyczyną nierównej pracy silnika. Po drugieczy założone świece są orginalne czy moze zamiennik (sprawdź ciepłotę świec) jeśli wszystko ok być może przyczyną jest uszkodzenie komputera gazowego lub rozkalibrował się (mapa gazu nie jest przybliżona z mapą bezyny) w tym przypadku musisz jechać do gazownika....
Z tą nierówną pracą silnika okazało się, że ojciec zmniejszył szczelinę na świecach do 0,45mm :D I po prostu nie spalał całej benzyny. Ustawiłem na 0,9 i jest ok, ale wciąż nie rozwiązałem problemu z odpalaniem na ciepłym silniku. Źle pali jak jest dobrze zagrzany i jak jest ledwo ciepły. Pali dobrze jak temperatura jest ok 40-50, ale to też nie zawsze....
Sorki, ale to mój pierwszy post. 2 tyg temu był myty. Ładowanie jest. Dodam że po umyciu było przebicie na kablach zapłonowych, kopało po rękach, ale to już jest zrobione. Na zimnym silniku jest ok, tylko gdy jest ciepły i włącza się elektronikę to gaśnie, ale od razu odpala, nie trzeba czekać. Alternator sprawdzałem odłączając klemę. Auto chodzi. Dodam...
Mam problem z kotłem gazowym Junkers CERASMART ZWB 7-26 A Ogólnie mówiąc problem jest z zapłonem gazu. Powinno być tak, że co pewien czas (gdy temperatura powracającej wody spadnie o parę stopni) startuje iskra na uzwojeniu wtórnym transformatora zapłonowego typu BV 122-0103.0 wlutowanego do Control board (Numer z katalogu części zamiennych: 8 748 300...
Dziwne te Twoje objawy raz chodzi dobrze na gazie raz na benzynie. Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach ( auta z instalacją gazową są bardzo wrażliwe, czasami nawet na niewiele zużyte świece), do tego możesz zdjąć kopułkę rozdzielacza, może złapała wilgoci w środku, może jest zabrudzona, może ma niewielkie pęknięcia i jest przebicie między poszczególnymi...
Trudno w Fordach dokładnie zbadać ile ma przebiegu jak go nie miałeś od początku dlatego musisz zbadać ciśnienie sprężania. Ten silnik jest super dobry jak na swoje możliwości ma 74 KM więc - przypuszczam, że może mieć ponad te 200 000 km i potrzebuje "opieki" czyli szlifu - jeśli nie ma dobrego sprężania to Ci słabo pali. Przewody WN raczej nie mają...
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Może twoje świece zapłonowe mają przebicie i to powoduje problem z kablami. Może nieprawidłowo ustawiasz przerwe na świecy zmniejszając ją pod pracę z LPG. Dlatego moje pytanie czy wszystkie kable świecą. W tym właśnie problem.P
Ja widzę 2 opcje: - albo po prostu masz przestawiony zapłon i to tak konkretnie, - albo masz zdechłą świecę. Bo świece NGK z Francji mają taką dziwną tendencję do nie podawania iskry pod ciśnieniem. Jak ją wykręcisz i sprawdzasz iskrę, to iskra jest i wygląda na normalną, ale jak wkręcisz świecę, to nagle iskry już nie podaje, taka świeca przebita do...
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
Odłącz kondensator w przerywaczu i sprawdź jak się zachowa silnik. Wg Twojego opisu problem występuje w momencie, gdy silnik się rozgrzeje - ja szukałbym na pocztek przyczyny w kondensatorze. PS: co to znaczy, że świeca miała w środku przebicie ?? Jak to sprawdziłeś??
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
nalot świecach nieszczelność świecach przerwy świecach
klimatyzacja wiatrak stojana alternatora magnetowid naprawa windy
Dlaczego pliki M3U z adresem MAC nie działają? Multimetr UNI-T, Fluke, DT830B nie mierzy rezystancji – brak odczytu Ω, przyczyny, diagnostyka