Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
Witam, od dawna mam problem z moim maluchem, gdyż po krótkiej jeździe na świecach osadza się suchy nagar. Pierścienie tłokowe wymienione, głowica zrobiona. Kupowałem już świece Bosch Iskra, NGK, teraz kupiłem NGK BP8HS o większej cieplności. Dodam też, że po zrobieniu kilku krótkich przejażdżek jedna świeca nie działa (pali na jeden gar). Podejrzewam,...
Jeśli przebicie występuje z kabli to nie ma innej przyczyny. Cewka nie ma nic do tego. Kable, cewka, ceramika na świecach to izolatory więc jeżeli są ok to nie ma prawa być przebicia.
Wypiłem kostkę z modułu, wpiąłem kabelek w pin z żółto-czarnym przewodem i trzymając bliziutko bloku fajkę ze świecą jednocześnie smarując po chropowatym końcem wpiętego przewodu iskrzyło i na świecy i na smarowanym, na obu świecach na starej i na nowej. A ten motyw z probówką ćwiczyliśmy rano, lampka się świeciła... Dodano po 29 (at)m2606 wedlug Ciebie...
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Myślę czy to nie jakieś przebicie na przewodach ... ale jak je znaleźć ? A na przykład w nocy jeśli będzie przebicie na przewodach to zauważysz to gołym okiem jeśli się dobrze przypatrzysz. 1)świece na nowe( NGK). Przy okazji gumki na świecach bo skakały iskry.(brak różnic) Jakie gumki? To w świecach są jakieś gumki? Sprawdź czy z wierzchu na tej karbowanej...
Zostaw ten sterownik w spokoju. IAW6 z tego co pamiętam jak wykryje cykliczne wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz w jednym cylindrze. Ty musisz się zainteresować cewką zapłonową. Cewka jest zintegrowana, jak ma przebicie wewnątrz to jest możliwość że odcina dwa cylindry. Jest to układ z traconą iskrą, więc jedna cewka strzela na dwu świecach jednocześnie.Kup...
skoro iskrę ma z pominięciem kopułki no to albo palec ma przebicie do bolca (zdarza się) albo w palcu spalił się opornik przeciwzakłuceniowy (można polutować drutem między środkiem palca a przegiem (półksiężycem) oczywiście polutować na krawędzi tam gdzie nie styka się bolec grafitowy
przyczyną były przewody które robiły przebicie na świecach
Gdyby wszystkie auta tak reagowały na wodę to jeździlibyśmy brudnymi samochodami. Sprawdź przewody wysokiego napięcia, to że zmieniałeś je 9 m-cy temu to nie dowód że są sprawne (a były chociaż markowe). Czystość kopułki i palca rozdzielacza nie świadczy o ich sprawności. Obejrzyj dokładnie czy nie ma jakiś pęknięć. Każde nawet minimalne pęknięcie to...
Miałem podobny problem i okazało się że któryś z mechaników zepsuł gwint i świeca nie wkręcała się do końca. Tak ją zostawił że grzała gwintowany kanał a nie tam gdzie powinna. Należ również sprawdzić czy fajki na świecach są "nie wypalone" i trzecia rzecz która mi przychodzi to gdzieś jest przebicie na masę (albo świeca albo przewód) i wtedy z automatu...
Możesz mieć problem z instalacją wysokiego napięcia, upewnij się że samochód pracuje na wszystkich tłokach(być może na którymś kablu jest przebicie) poodsuwaj kable HV w miejscach gdzie stykają się z silnikiem, jeśli to pomoże to czas zmienić kable. Sprawdź czy iskra na świecach jest taka sama, jeśli nie to może być przebicie na świecy lub brudna kopułka.
W ASOwymienili mi kable przy świecach bo podobno było na nich przebicie więc chyba sprawdzili też iskrę .We wtorek stawiam go u następnego elektryka i mam nadzieję że w końcu się wyjaśni DAJ BOŻE.Już teraz mam stracha jak ja tam dojadę:).
Zmniejsz przerwy na świecach i załóż świece bez opornika
Panowie Auto ożyło ! Okazało sie oczywiście banalne że iskra była ale na 2 świecach a na 2 następnych miała przebicie (nowe świece BERU). Na starych świecach chodzi na "pyk". Dodatkowo rozrusznik bardzo wolno krecił (caly czas myslalem ze akumulator słaby) i okazało się że wymiana tulejki w rozruszniku za 2zł rozwiązuje problem. Teraz jak kręci szybciej...
Szczelność króćców i gaźników sprawdzasz spryskując samostartem po podejrzanych miejscach w czasie pracy silnika. Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to jest nieszczelność. Moduł zostaw w spokoju. Sprawdź jedynie czy wszystkie połączenia elektryczne w instalacji są ok. Częste przebicia na świecach mogą być przyczyną złego składu mieszanki. Jeśli jest...
Przewody NGK, osłonke z kopułki mam zdjętą, świece dwuelektrodowe, więc nie wiele mogę z odstępami elektrod zrobić. Czy tylko w kablach i świecach szukać przyczyny przebicia??
Przyczyn nierównej pracy może być wiele, od drobiazgów do braku kompresji na którejś dziurze. Check się zapala?. Błędy były odczytane ze starego komputera?. Na wyższych obrotach chodzi równo? Podstawić trzeba 100% sprawdzoną cewkę, nowe przewody i świece. Dopiero potem szukać dalej. Jak dla mnie to masz przebicie na którymś kablu lub świecy - przyczyna...
mam pytanie, w ciągu 5 tys. km 2 razy zmieniłem kable wysokiego napięcia i nadal mają przebicie. jak może być tego przyczyna ? Zbyt duża przerwa na świecach lub są poprostu uszkodzone.
Możliwe jest przebicie na przewodach w.napięcia
Wracając do tematu... Miałem ostatnio na warsztacie Espero - nie palił - okazało się że palec ma przebicie i na świecach nie było iskry. Wymieniłem palec, przy okzaji kable i świece (były tragiczne). Klient zadowolony pojechał. Zadzwonił za 3 dni że znowu nie pali, niby łapie a nie zapala - czyli reklamacja :(. Po sprawdzeniu okazało sie że pasek rozrządu...
i to moż być przyczyna bo palec może mieć przebicie do ośki
Jak wiesz gaz z reduktora idzie do przepływomierza miesza się i idzie dopiero do silnika, jak masz przebicie na kablach lub świecach iskra przechodzi po silniku i masz mini wybuch w rurce :) Pewnie zaraz ktoś mnie wykpi teraz zauważyłem ze ty masz sekwencję.....
skoro nie masz hydrauliki to polecam sprawdzic luzy na zaworach a to ze na benzynie nie strzela to normalne bo przez zawory ssace jest podawane tylko powietrze a w przypadku gazu jezeli dany zawor nie domyka sie lub otwiera zawczesnie moze to spowodować zapłon mieszanki w kolektorze ssącym i bum, takze przebicie na kablach czy świecach pwodują zapłon...
Ja na początek przejrzałbym układ zapłonowy, skoro przewody i świece są nowe, to pozostaje kopułka i palec rozdzielacza zapłonu, musi gdzieś być przebicie i dlatego strzela, dla wszystkiego zmniejsz przerwy na świecach na 0,8mm. Najlepsze świece NGK Vline No 12 Wiele aut już w Niemczech uratowały od szarpania i strzelania.
przewody WN mogę wykluczyć. sprawdziłem "na oko" zostawiałem silnik na 3-ch świecach a czwarta do masy kabel WN do tej "luzem" po wymianie kolejnego aparatu iskra jest równa, nie "gubi cykli". desperacko obmacałem też przewody na odpalonym silniku. tylko jeden miał przebicie przy świecy. nawet trochę mi adrenalinkę te kilka impulsów podniosło. testowany...
te objawy nie koniecznie muszą świadczyć o złej regulacji gaźnika w tej sytuacji ja bym obstawiał gubienie cykli bo czy wolno czy szybko dodasz gazu on i tak sie nie chce zbierać ja bym taką naprawę rozpoczął od wymiany przerywacza zapłonowego i kondensatora są to sprawy groszowe rzędu 10zł ale jednak bardzo ważne przy montażu przerywacza sprawdzić...
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk. a wtryskiwacz się otwiera? pozatym też trochę nie trybię z tym kluczowaniem cewki - chyba że ITKIM sprawdza iskrę na świecach a kopułka albo palec ma przebicie ITKIM sprawdź iskrę na przewodzie z cewki
od klemy do karoserii i tą przy poduszce, spinałem na krótko silnik do aku(ponoć to nie za dobry pomysł jest) już miałem za wiązki do ecu co są w podszybiu się brać ale(kable przechodzą tam dziwnie i mogły się powycierać) te kable zapłonowe nie dały mi spokoju, po zmianie na nowe jest lepiej, problem tylko w tym że cewka wisi na 2 świecach i może te...
Można smiało zciągać przewody w czsie pracy. To jest silnik w którym na obu świecach iskra jest jednocześnie( Choć zaznaczę że słyszałem kiedyś opinię że na jednej ze świec jest odrobinę później :) ) więc nie ma warunków do pracy z nie obciążonym układem WN. Test wykonuję się kilka sekund i tylko trzeba uważać żeby te 20kV nas nie popieściło. Owszem,...
Możliwe przyczyny : 1 Kabel cewka-kopułka 2. Wewnątrz kopułki jest ruchomy styk zwany węgielkiem-czy aby jest? 3.Czasami nowy palec ma przebicie do masy - podmień 4.Wilgoć w kopułce 5.Uszkodzony układ zmiany konta wyprzedzenia zapłonu
Wszystkie błędy, które wypisałeś związane są z brakiem zapłonu. Nierówne działanie silnika to potwierdza. 16685 i 16688 to błędy braku zapłonu w cylindrze odpowiednio 1 i 4. Znów 17756 to bład oznaczajacy że masz przebicie w systemie zapłonowym. Wieczorem sprawdz czy przy tym nierównym działaniu nie błyska Ci spod obudowy cewki zapłonowej. Sprawdz też...
Odkręć świece zobacz czy któraś nie jest zalana ,bo może być tak że któryś wtrysk nie daje ci paliwa ewentualnie na zapalonym silniku zdejmuj kapturki przez rękawice po kolei czy zauważysz że niema różnicy w pracy silnika .oczywiście na benzynie .bo może jest uszkodzona cewka zapłonu i ma przebicie i nie masz równej iskry na świecach . Dodano po 12...
Mocniejsze naciągnięcie paska powoduje prawie palenie się paska , nie w tym rzecz . A co do świec , to wcześniej tak nie było , teraz coś jest nienormalnego . Gdyby problem pochodził od tego , że świece grzeją w czasie pracy, to nie byłoby ponownego "wieszania się" , a tak bywa , pisałem o tym . Dodam, że obrotomierz nie pokazuje obrotów w tym stanie...
W swoim czasie też podejrzewałem tą cewkę o niespodzianki.Ale kiedy zamierzałem zamówić (cena bodajże 500 PLN) to zrobiłem wywiad. Okazało się, że poważny sprzedawca przez cztery lata sprzedał aż dwa egzemplarze. Czyli, że nawet te przypadki zakupu wcale nie znaczyły uszkodzenia. Zatem też radziłbym szukać innej przyczyny. Prędzej zmieniaj świece. I...
Z tą nierówną pracą silnika okazało się, że ojciec zmniejszył szczelinę na świecach do 0,45mm :D I po prostu nie spalał całej benzyny. Ustawiłem na 0,9 i jest ok, ale wciąż nie rozwiązałem problemu z odpalaniem na ciepłym silniku. Źle pali jak jest dobrze zagrzany i jak jest ledwo ciepły. Pali dobrze jak temperatura jest ok 40-50, ale to też nie zawsze....
Po pierwsze sprawdź przewody wys. nap. bo mogą być przyczyną nierównej pracy silnika. Po drugieczy założone świece są orginalne czy moze zamiennik (sprawdź ciepłotę świec) jeśli wszystko ok być może przyczyną jest uszkodzenie komputera gazowego lub rozkalibrował się (mapa gazu nie jest przybliżona z mapą bezyny) w tym przypadku musisz jechać do gazownika....
Sorki, ale to mój pierwszy post. 2 tyg temu był myty. Ładowanie jest. Dodam że po umyciu było przebicie na kablach zapłonowych, kopało po rękach, ale to już jest zrobione. Na zimnym silniku jest ok, tylko gdy jest ciepły i włącza się elektronikę to gaśnie, ale od razu odpala, nie trzeba czekać. Alternator sprawdzałem odłączając klemę. Auto chodzi. Dodam...
Mam problem z kotłem gazowym Junkers CERASMART ZWB 7-26 A Ogólnie mówiąc problem jest z zapłonem gazu. Powinno być tak, że co pewien czas (gdy temperatura powracającej wody spadnie o parę stopni) startuje iskra na uzwojeniu wtórnym transformatora zapłonowego typu BV 122-0103.0 wlutowanego do Control board (Numer z katalogu części zamiennych: 8 748 300...
Dziwne te Twoje objawy raz chodzi dobrze na gazie raz na benzynie. Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach ( auta z instalacją gazową są bardzo wrażliwe, czasami nawet na niewiele zużyte świece), do tego możesz zdjąć kopułkę rozdzielacza, może złapała wilgoci w środku, może jest zabrudzona, może ma niewielkie pęknięcia i jest przebicie między poszczególnymi...
Trudno w Fordach dokładnie zbadać ile ma przebiegu jak go nie miałeś od początku dlatego musisz zbadać ciśnienie sprężania. Ten silnik jest super dobry jak na swoje możliwości ma 74 KM więc - przypuszczam, że może mieć ponad te 200 000 km i potrzebuje "opieki" czyli szlifu - jeśli nie ma dobrego sprężania to Ci słabo pali. Przewody WN raczej nie mają...
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Ja widzę 2 opcje: - albo po prostu masz przestawiony zapłon i to tak konkretnie, - albo masz zdechłą świecę. Bo świece NGK z Francji mają taką dziwną tendencję do nie podawania iskry pod ciśnieniem. Jak ją wykręcisz i sprawdzasz iskrę, to iskra jest i wygląda na normalną, ale jak wkręcisz świecę, to nagle iskry już nie podaje, taka świeca przebita do...
Może twoje świece zapłonowe mają przebicie i to powoduje problem z kablami. Może nieprawidłowo ustawiasz przerwe na świecy zmniejszając ją pod pracę z LPG. Dlatego moje pytanie czy wszystkie kable świecą. W tym właśnie problem.P
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
Odłącz kondensator w przerywaczu i sprawdź jak się zachowa silnik. Wg Twojego opisu problem występuje w momencie, gdy silnik się rozgrzeje - ja szukałbym na pocztek przyczyny w kondensatorze. PS: co to znaczy, że świeca miała w środku przebicie ?? Jak to sprawdziłeś??
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
Tak jak kolega wspomniał,powodów może być wiele,u mnie np.świeca miała przebicie do masy-a na oko wyglądała w porządku.Najlepiej jak zdobędziesz książkę Naprawa samochodów FIAT 126p,może w antykwariacie,mi bardzo pomogła.
Wypadanie zapłonów to np któraś z cewek ma przebicie,świeca itp. Nie wiem co tam wymyślisz bez diagnozy? Proponuje podłączyć tester i odczytać błędy. Może jakie będą.
Chyba masz świecę zapłonową z przebiciem, dlatego nie ma iskry pomiędzy elektrodami świecy, a pomiędzy metalowym korpusem a masą silnika. Zwykle przebicie świecy występuje w skutek pracy silnika na bogatej mieszance, izolator wewnętrzny pokrywa się czarną warstwą sadzy która przewodzi prąd. Kichanie w tłumik jest skutkiem upływów prądu w świecy zapłonowej....
jak ci pyrkocze to masz przebicie wymień świece jak nie pomoże to przewody wysokiego napięcia ja wymieniłem to i to i jest ok
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
hehehe ściągając fajkę i oddalając ją na kilka mm lokalizowałem przebite świece - dużo prądu na świecę i iskra szła po porcelance, oddalona fajka - mniej prądu iskra skakała między elektrodami i cylinder pracował
A kable do świec? Może mają przebicie
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
To może masz przebicie na przewodzie wysokiego napięcia. Obecnie jak Ci raz zaleje świece to będą miały przebicie nawet po wysuszeniu.
Przebicie na cewce/świecach zapewne
troszkę szerzej się rozpiszę HGK jeśli orginalne - nie podrabiane to dobre ale ciężko je spotkać na polskim rynku - przyczyn nie znam bo nie zajmuję się handlem bosch - z tego co wiem sprzedaje odrzuty z produkcji jako niepełnowartościowe i za grosze - częste na polskim rynku i spora część tej produkcji jako-tako chodzi champion - nie trafiłem jeszcze...
Oprócz cewki i kondensatora, które nie są tak bardzo narażone na temperaturę, są jeszcze - kabel WN i fajka. Mogą mieć przebicie, mogą być brudne. Świeca też może mieć przebicie. Układ zapłonowy z iskrownikiem jest bardzo prosty. Bardzo łatwo go naprawić jeśli masz dostęp do części zamiennych.
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Sprawa rozwiązana, przebicie robiła świeca żarowa po wymianie wszystko działa ok.
Do sprawdzenia czy pali na wszystkie cylindry. Przewody zapłonowe, świece, połączenia, może gdzieś dostała się woda i powoduje przebicie. Do sprawdzenia także aparat zapłonowy.
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Witam! Z tymi diodami, nie powinieneś mieć większych problemów, sprawdź czy na tranzystorze T502 jest 15V, pewnie nie ma, bo by świeciły, to sprawdź na rezystorach R506 i 507 z jednej strony powinno być 21V a z drugiej trochę mniejsze. Sprawdź diodę D506, czy nie jest przebita. Pozdrawiam
Napisz czy na benzynie i na gazie takie same objawy jesli tak to sprawdź: -Moduły zapłonowe -Cewki (mogą mieć przebicie lub olej z nieszczelnej pokrywy zalał świece i jest przebicie) -Świece ( raczej mało podobne ) Jeśli tylko na lpg to wtryskiwacze lpg
Winne były świece miały przebicie czy cos i one wszystko powodowaly aha i nie były dedykowane do gazu
Sprawdź po kolei przewody (przebicie), świece (wygląd i odstęp elektrody), cewkę (3700ohm). Ten silnik ma już hydrauliczny luz zaworowy. Jest dźwięk klepania na górze silnika?
Witam! Słuchaj czy,jak wymieniłeś cewkę WN.? to czy też,wymieniłeś przewód WN.? Bo tak powinieneś zrobić razem z czapeczką. Czapeczki,sa teraz z opornikiem przeciwzakłóceniowym więc ja osobiście! kupiłbym bez,jak były kiedyś. Moim zdaniem co do iskry,to ma być,błękitna,niebieska.Widocznie masz jakieś przebicie,miedzy cewką WN,a świecą. Swieca do simsonka...
Pierwsze podejrzenie przebicie w układzie WN (świeca czy tam jej odpowiednik, kabel) dalej sam układ wytwarzania wysokiego napięcia. Rozbierz i pooglądaj jak będzie ciemno w pomieszczeniu, może wysłuchasz / wypatrzysz.
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
sposób sprawdzania świec przez doprowadzanie pradu do gwintu to lipa, wedłóg takiego testu miałem sprawne wszystkie swieczki,a powykręceniu okazało sie ze dwie sa spalone. kolego nie wypowiadaj sie juz wiecej ok? Sprawdzanie w taki sposób nie jest pewne, swieca może miec przebicie i wtedy tez będzie iskrzyc. Ze swiec polecam BERU, juz je tłuke z osiem...
Na pewno to masz iskrę ale nie w cylindrze tylko na zewnątrz. Twoja teoria nie pasuje. Jak wymieniał świece to i gniazdo wyczyścił z oleju. A do tego jest nowa cewka i świeca więc przebicie przez olej który jeszcze pewnie nie zdążył się tam pojawić jest nieprawdopodobne.
(at)Aleksander_01 Dziękuję, miałeś rację! Jedna ze świec miała przebicie. Wymieniłem świece, sterownik ze szrotu za 30zł i wszystko działa.
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Zamówiłeś zwykłe świece. Wtyczka cewki raczej niema nic doi awarii. Sama cewka może mieć bo wizualnie będzie wyglądać ok a będzie przebita i zamiast iskra iść na świece będzie szła bokiem na fajce.
po pierwsze 1. dokładna diagnostyka instalacji WN 2.sprawdzić mase 3.moze maja przebicie świece 4.punkt godny uwagi to zapłon , czy niejest zbytnio przyspieszony 5. cewka WN 6. komputer , ale raczej mało prawdopodobne wesołych :)
Panowie zamykam temat, dwie przyczyny: 1. Wyżej wymieniona uszczelka 2. Wymiana świecy ( niby była dobra iskra ale chyba miała przebicie ) Świeca oryginał NGK. PS: Silnik HONDY bardzo leciwy GX 110 już takich nie produkują ale jest nie do zajechania. Wymiana oleju, benzyna i dobra praca przez naprawdę długie lata. Pozdrawiam.
sondę odłącz i zobacz jaki będzie efekt, sprawdź ciśnienie sprężania, sprawdź układ zapłonowy (może kabel ma przebicie), sprawdź świece zapłonowe,
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
U mnie cewka była dobra, przebicie miał kondensator.
Jednak na cewce tam idzie taki kabelek do niej i to tak jakby było wcześniej sklejane i to puściło wkleiłem to spowrotem ale obroty nadal działają na przewodzie 1 od świecy było przebicie oczyściłem i nie ma już przebicia a problem pozostał 1 Połamaną cewkę się wymienia nie kleji. 2 Przewody z przebiciem się wymienia nie skrobie. 3 Sprawdź jak wyglądają...
Wygląda to na uszkodzenie cewki które po latach eksploatacji niestety pękają takie mamy warunki. I jeśli jest faktycznie zimno i wilgotno to wtedy ma przebicie a po osiągnięciu temperatury wraca do sprawności . Cewki, komplet kabli + świece to niewielki koszt więc zdało by się wymienić.
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
Jako izolator proponowałbym płytką z PCW - błona fotograficzna jest za cienka, i duże napięcie ją przebije. Świeca jako uchwyt ma raczej za małą wytrzymałość mechaniczną, szkło o ile pamiętam kiepsko izoluje - lepsze są niektóre tworzywa sztuczne: polistyren, polietylen, polipropylen (te łatwo zdobyć), teflon.
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
Strzelanie z gaźnika lub tłumika wina zapłonu(może być przebicie na świecy).
Winna okazała się świeca zapłonowa. Mimo że była nowa to miala przebicie.
Chodzi mi o to, że świeca po kilku tygodniach dostaje przebicie, albo nie ma na niej iskry. Testowałem różne modele(Ngk, Denso, Iskra, Isolator) i na każdej świecy dzieje się to samo. Mieszankę także robiłem w różnych proporcjach.
Witajcie ponownie mam Mazdę 323 benzyna 2.0 z gazem podczas ruszania delikatnie szarpie silnikiem wymieniłem jeden kabel od świec bo miał przebicie i świece zapłonowe trochę lepiej ale nadal jest problem , co myślicie na ten temat? , gdzie może tkwić problem? , może powinienem wymienić wszystkie kable ??.
Czy te zepsute świece mają wewnętrzne przebicie?Czasem świece mają wewnątrz izolatora opornik przeciwzakłóceniowy,może to on jest przepalony.Kapturek to nasadka świecy w nim też czasem jest opornik przeciwzakłóceniowy o wartości około 10 kiloohm.Ciekawa sprawa z tymi świecami współczesne samochodowe chyba nie bardzo się nadają Ciepłota świec do MZ to...
To nie kwestia tego że przewody boscha słabe... Jak masz przebicie na świecy, to jakich byś nie włożył, zaraz znowu będą do wymiany...
Jak wypadanie zapłonu występuję przy 1500 RPM na pedale gazu na 100% (gaz w podłodze). Czyli wtedy czuć przerywanie i po chwili zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE. To raczej cewka ma ma niewielkie przebicie na drugim cylindrze ,które ujawnia się dopiero przy ciężkich warunkach. Dla potwierdzenia diagnozy można założyć dużą rurkę termokurczliwą na...
Witam wszystkich. Merkury 18km (rycerz) Po zimie wzielem się za przygotowanie silnika zaburtowego do pływania. Wymieniłem świece zapłonowe i cewki (ciężko odpalał i przebicie na świecach.) Uruchomiłem silnik na słuchawkach i na stojaku z wstępną regulacją, silnik zimny i cieply odpala od szarpnięcia, wchodzi na obroty i pracuje na wolnych, kontrolka...
nalot świecach nieszczelność świecach przerwy świecach
volvo silnika telewizor telefon arduino string
Kod do radia Renault Laguna 2 2001 - jak uzyskać? Zanikanie dźwięku i pilot nie działa w TV - co robić?