Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Niestety wiele usterek powoduje takie zachowanie - przepływomierz, same sondy, zapachane katalizatory, nieszczelny dolot. Mała szansa, że dwie sondy padły jednocześnie w ten sam sposób, podejrzyj jak się zachowują. Przydałby się analizator spalin. Ja bym zaczął od nieszczelnego dolotu - upierdliwy check engine i przygasanie w BMW + błędy mieszanki to...
Może tkwić w nieszczelnym dolocie bądź uszkodzonej recyrkulacji. Są to jedynie hipotezy. Pierwszym krokiem jest wykonanie diagnostyki komputerowej.
Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Dymi z komina na czarno??? Może ma nieszczelny dolot i musisz go mocniej przycisnąć. Sprawdź też sprężanie na cylindrach.
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Zależy w jakich jednostkach tam jest ale od około 25-30 mbar a przy podpartych zaworach lub nieszczelnym dolocie ponad 30 mbar.
Przepływomierz, czujnik temp. silnika, lub nieszczelny dolot (mimo iż kolektor sprawdzałeś). To ja sprawdziłbym na pierwszy ogień. Podłączenie pod kompa i sprawdzenie danych rzeczywistych. Pozdrawiam.
W/g mnie raf3000 ma rację. Aby sprawdzić przepływomierz bez kupowania nowego, odłącz go na próbę przy zgaszonym silniku. Jeżeli sonda zacznie pracować to albo nieszczelny dolot lub przepływomierz.
Wszystko jednak wskazuje na nieszczelny dolot, silnikowi brakuje powietrza skoro kopci jak lokomotywa i te 100 KM ciężko go ma rozbujać, bez logów jednak tylko można snuć przypuszczenia.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Sprawdź ręcznie czy sztanga się porusza.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Na przykład nieszczelny dolot jak zauważył kolega wyżej. Brudna przepustnica. Słabe świece zapłonowe. itp itd
Witam problem polega na tym że samochód przy przyspieszeniu dymi na czarno po odpięciu przepływomierza samochód nie dymi moc taka sama jak na wpiętej przepływce chciałem sie dowiedzieć czym ewentualnie warto się zająć czyżby nie szczelny dolot czy też uszkodzona przepływka ? Jak mogę to sprawdzić ?
Nieszczelny dolot powietrza.
Nieszczelny dolot, nieszczelne zawory Dodano po 5 Wał raczej wydawałby jakieś dźwięki, prędzej wałek rozrządu (krzywki wytarte)
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
Witam, Na wolnych obrotach słychać jak strzela w wydech To może być nieszczelny dolot, może uszczelka, może podciśnienie.
Pisk pewnie z dolotu bo nieszczelny
Witam, z tego co mi wiadomo, to może być nieszczelny dolot, zawory do regulacji lub wypalone gniazda zaworowe, cewka/i lub/i przewody WN, może też czujnik położenia wału, może za słabe ciśnienie paliwa.
P0171-zły skład mieszanki prawdopodobnie przepływomierz do czyszczenia lub nieszczelny dolot lub złe ustawiona instalacje gazowa jeśli jest.
Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.
W tym aucie wentylator chodzi nawet jak nie dokręcisz korka oleju. Odczyt błędów, kasowanie, jazda testowa i zobacz jakie błędy wrócą. Jak masz nieszczelny dolot zakładam że prędzej czy później jakiś błąd masz. Czasem nie z grupy OBD, tylko producencki, check nie świeci.
Nieszczelny dolot powietrza przy turbinie
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
widze, ze nie bardzo znasz sie na tym wiec z wymiana bedziesz mial duze problemy jesli chodzi o turbo. z podanego przez ciebie bledu wynika, ze cienienie doładowania odbiega od wymaganego trudno na odleglosc wyrokować ale przyczyna moze byc od banalnego problemu po padnieta turbine najpierw sprawdz dolot czy jest caly, z tych zdjec sprezarki, ktore...
Może masz nieszczelny dolot - tego nie sprawdzałeś i w momencie pracy na luzie przepuszcza co powoduje za wysoki wzrost ciśnienia wewnętrznego, może spróbuj jakoś zakryć dolot zostawiając tylko dyszę ssącą .
Witam, temat zamykam. Przyczyna to nieszczelny zawór na dolocie. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc
chyba że masz nieszczelny dolot w skrzyni i pompa zaciąga lewe powietrze To by miał gejzer i wywaliło by czymś spieniony olej.
jeszcze log statyczny nastawów podst. EGR Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mgacki_81173.html Doradzi ktoś gdzie szukać ? może egr źle pracuje ? Mała zmiana silnik to ATJ nie AJM
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16490 MAP/czujnik ciśnienia - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY czy te błędy moga byc spowodowane nieszczelnym układem dolotowym??? lub walniętym wężem doprowadzającym do serwa. słychać spod...
Domyślam się że instalacja gazowa jest 1-ej generacji i silnik pracuje poprawnie na benzynie, sprawdź kolejno: 1. Czy parownik jest ogrzewany 2.Stan filtra gazu 3.Drożność i stan przewodu od parownika do miksera Dopiero teraz możesz zacząć regulować (znajdziesz na forum)
Nieszczelny dolot lub egr komp do auta i obserwuj doładowanie czy spada jak traci moc
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Nieszczelny dolot
Sonda, nieszczelny układ wydechowy, nieszczelny dolot, niesprawny układ podciśnienia, regulacja biegu jałowego i jeszcze inne...
Co nie masz? Parametrów sie nie posiada tylko w nie patrzy. Czy nieszczelny dolot? ? To nie wpływa. Uszkodzony czujnik lub okablowanie.
Czarny dym często pojawia się gdy jest nieszczelny dolot , jak turbina się kończy, sprawdź w dolocie do turbiny czy nie ma oleju.
Dziwne że wogle odpalił bez przepływomierza, tak samo jeśli dolot będzie nieszczelny.
MAsz dolot nieszczelny. Sprawdż odpowietrzenie silnika
Po pierwsze w BSE nie ma MAF-a. Dwa błędów nie będzie a będzie falował np jak nieszczelny jest dolot. Najprostsze to przepustnica czy nie ma wargi z nagaru.
Uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy albo nieszczelny dolot między przepustnicą a silnikiem. Miałem swojego czasu identyczną sytuację w Polo mojego ojca, u mnie przyczyną była nieszczelność miedzy przepustnicą a kolektorem dolotowym.
Nieszczelny dolot.
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Porozwalany, nieszczelny dolot -jakby był szczelny to 25l gazu na 100km zadusiłoby silnik. Naprawdę trzeba cudów dokonywać na ręcznym, by przy prawidłowym składzie mieszanki w tym aucie osiągnąć ponad 20...Część z tych 25l obraca się w pierdy i smród, który na skrzyżowaniu nie pozwala czasem w aucie usiedzieć...zależy jak wieje wiatr. Auto jest zalewane...
Tu raczej wygląda na nieszczelny dolot.
założyć wąż! 1.3 tak się zachowuje z nieszczelnym dolotem......
nieszczelny dolot,brudny filtr powietrza
Nieszczelny dolot?
Pewnie, masz nieszczelny dolot i jeszcze pytasz.
Nieszczelny dolot np. Dezodorant i psikac jak chodzi motor po dolocie. Jak zmieni obroty to coś.
Masz nieszczelny dolot
Zly kat zaplonu, nieszczelny dolot powietrza . Zaczal bym od umycia przepustnicy.
nieszczelny dolot wtedy samochód spada z obrotów i gaśnie . Jeżeli jest nieszczelny dolot to silnik ma tendencję do zwiększania liczby obrotów biegu jałowego. Kolego, zauważyłem, że zacząłeś wypisywać bzdury w tym dziale. Udzielam ci urlopu okolicznościowego w wymiarze 14 dni.
No, faktem jest że pompy są w nich słabe i często opiłkują i przez to zawalają wtryski i cały układ paliwowy, ale to raczej wygląda na EGR albo coś z nieszczelnym dolotem.
Wygląda to na problem z przepustnicą lub nieszczelnym dolotem ale tak jak kolega Jarosx9 napisał diagnoza powie coś więcej.
A nie masz nieszczelnego dolotu? Jak miałeś komputer podpięty to by się jakieś logi przydały bo błędy to ostateczność.
Auto jest po mapie, może to oznaczać że potrzebuję innego przepływu powietrza, czy mapa sprawdzona na hamowni? Może potrzebny inny filtr powietrza. Uszkodzenie przepływki powinien wychwycić komputer. Może być nieszczelny dolot turbo i to bym obstawiał.
Nieszczelny dolot.
Nieszczelny dolot powietrza / regulacja.
Prawdopodobnie nieszczelny "dolot" powietrza do silnika.
Autko jedzie normalnie ?? Ma moc ?? Może jest gdzieś nieszczelny dolot i będzie za słabe ciśnienie żeby ruszyć sztangą. Masz VAG-a ??
Nieszczelny dolot.
Spotkałem się z takim przypadkiem był nieszczelny dolot
Falowanie obrotów jest na ogół związane z nieszczelnym dolotem, silnik otrzymuje za dużo powietrza i sterownik usiłuje to dawka paliwa korygować. Musisz szukac gdzie zaciąga.
Uszkodzone wtryski, pompa, turbo, EGR, zapchany DPF, nieszczelny dolot i wiele innych. Bez diagnostyki, o ile to nie jest ewidentna usterka, ciężko cokolwiek stwierdzić. Diagnostyka komputerowa jeśli nie wskaże bezpośrednio przyczyny, na pewno przybliży obraz usterki. Coś zauważyłeś? Dymi na czarno, siwo, niebiesko, gwiżdże?
Skoro były błędy sondy i mieszanki to ja obstawiam nieszczelny dolot.
Nieszczelny dolot(uszczelka kolektora).
Może być problem z nieszczelnym dolotem choć błędy wskazują wyraznie na stronę wydechu.No i ta szalejąca turbina raz pracuje raz nie .
zacięta geometria turbiny lub nieszczelny dolot albo N75 zawór
Reduktor mówi pa pa,nieszczelny dolot powietrza,problem z ogrzewaniem reduktora.
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
Nieszczelny dolot, niedomykający się EGR, zasyfiony kolektor dolotowy, przyczyn jak widzisz wiele.
EGR. I odpięcie może nic nie dać. Druga możliwość, nieszczelny dolot.
Robiłeś diagnostykę komputerową? Przyczyn może być wiele... krokowiec, sonda, nieszczelny dolot....
Problem może być spowodowany brakiem grzania sondy Nie może. Byłby inny błąd. Tu sterownik zgłasza niewiarygodny sygnał, stawiam na nieszczelny dolot
Objawy wskazują na przepływomierz ale jeżeli po jego odpięciu nie ustępują całkowicie to jest jeszcze z czymś problem. Jak staniesz i nie zmieniasz obciążenia (klima wyłączona, nie bawisz się światłami) to też przygasa czy przygasa tylko jak zmieniasz obciążenie (włączasz światła, pracuje klima - w tych temperaturach jeśli wystartuje to kompresor będzie...
Wyszło szydło z worka - nieszczelny dolot - pęknięcia w miejscu fabrycznych spawów mocowania dolotu - załączam zdjęcia sprzed i po robocie. Samochód dużo dynamiczniej reaguje na gaz niż jeszcze przed czasem gdy komputer pokazał usterkę - widocznie nieszczelność musiała pojawić się dużo wcześniej. Dzięki koledzy. Pozdrawiam a> Dodano po 4 http://obrazki.elektroda.pl/4607802500_1...
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
wygląda mi to na nieszczelny dolot powietrza. auto zasysa "lewe" powietrze i właśnie takie objawy występują
Na których cylindrach pokazuje "mieszanka paliwa przekroczono dopuszczalny zakres"? Jakie masz sondy? Obstawiam ich uszkodzenie lub wciąż nieszczelny dolot.
Podepnij kompa i w drogę obrerwójąc parametry rzeczywiste. Musi coś wyjść. Przy nieszczelnym dolocie wyrzucałby inny błąd. W parametrach jest ciśnienie doładowania.
No a moze masz nieszczelny dolot i gdzies ci lewe powietrze sie dostaje np. pod kolektorem dolotowym.
Zrób diagnostykę, taki sposób to szukanie igły w stogu siana. Moze być turbo, nieszczelny dolot, erg filtry itp...
W A klasie żeby zrobić coś konkretnego to trzeba dużo rzeczy porozbierać, sprawdź czy nie masz przypadkiem nieszczelnego dolotu może coś uszkodzili, może gdzieś jest dziura.
Mam nieszczelny dolot w silniku Skąd taki pomysl? Szcelność inaczej sprawdzasz niż pompująć rury. Np. dymem. Lub obserwując olej, a jak egr puszcza to i tak nic nie zobaczysz.
Może to być wina silnika krokowego, ale może także nieszczelnego dolotu, ale to tylko przypuszczenia, bez podłączenia do komutera niewiele da się powiedzieć.
Jeździłeś kilka cykli na benzynie, żeby zdążył zebrać korekty? Bo wygląda jak rozjechane korekty. Przyczyną może być też nieszczelny dolot i lewe powietrze.
A błędu nie pokazuje? Jeśli jest nieszczelny dolot to chyba powinien pokazać błąd że małe ciśnienie doładowania.
Nie. Pasują tylko w jednym miejscu pomimo że są blisko siebie. Masz nieszczelny dolot lub uszczerbek materiału na łopatkach wirnika.
Żeby syf nie leciał. Przy lpg nieszczelny dolot to nieliniowy przeplyw tzn mniejszy opór powietrza i np uboższa mieszanka. Kuchenka wymaga wielkiej precyzji a i tak będą same kłopoty.
Napięcie na mapie 1,2V tak że nie ma mowy o nieszczelnym dolocie... Z16XER Simtec 71,6 taki system.
komputer do wymiany Zmień mechanika. Może lewe powietrze łapie. Sprawdziłeś dolot? Popsikaj czymś łatwopalnym w okolicach dolotu (ale nie bezpośrednio w dolot) jak zwiększą się obroty to nieszczelny dolot. I adaptacja drugiej przepustnicy.
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Oba sa 57 tylko dopisek inny mają, czytane Launchem. Stało sie to po nieszczelnym dolocie przed katalizatorem.
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Witam. Problem chyba leży po stronie nieszczelnego dolotu albo coś z turbo się dzieje nie tak - przynajmniej według mechanika podobno turbo puszcza olej i jest padnięte i przewód do IC jest zaolejony. błędy P0101 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza zakresem/wydajność i P0171 - zbyt uboga mieszanka, na temat przepustnicy...
nieszczelny kolektor nieszczelny agregat nieszczelny gaźnik
zaprogramować licznik przetwornica 200hz transformator ferrytowy
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Co zrobić, gdy zmywarka traci dopływ wody? Podłączenie głowicy magnetofonu MDS 432: odczyt i zapis