Jednak był nieszczelny intercooler, przy większym ciśnieniu doładowania przepuszczał.
Witam, JACKTHESOUL, czy na tych pierwotnych hydropooychaczach występował efekt „klepania” czy wymieniałeś je zapobiegawczo? Zastanawiam się czy nie wymienic ich na nowe. Ile ich tam jest ? Mam jeszcze nieszczelny ostatnio intercooler. Zrobię go koniecznie ale i tak pewnie nie miał on wpływu na obecne niskie ciśnienie przy temp 100st.? (u...
Usterka usunięta powód był prozaiczny, nieszczelny intercooler, przepuszczał dopiero powyżej 2 barów dlatego tak ciężko było to wyłapać.
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
2623 robiłem dwa razy. Raz był uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ( na dole po lewej stronie obok intercoolera) a drugi raz był nieszczelny intercooler. Po każdej naprawie robiłem adaptację przepływomierza i chyba reset czujnika doładowania. 2623 -01 to przepływ powietrza na wolnych za niski. Był wcześniej post o tym.
[quote="dayu Kolejnym felerem u mnie jest nieszczelny intercooler i jego przewodu,poniewaz plastykowe kolanka byly polamane i sa tylko zaizolowane tasmą izolacyjna,wiec to zadne uszczelnienie. [/quote]to uszczelnij porządnie,bo inaczej nie zadziała nawet jak zmienisz turbinę
Nieszczelny układ doładowania. Do sprawdzenia intercooler i wszystkie przewody powietrza doładowanego.
Chyba nie do końca rekompensuje. Dawka paliwa jest wyliczana w oparciu o aktualną ilość powietrza. Stąd potrzeba wiedzieć pod jakim ciśnieniem powietrze jest wtłaczane do cylindra i jaką ma temperaturę. Nieszczelny intercooler powoduje niższe ciśnienie doładowania i mniejszą moc, co za tym idzie dłuższe rozpędzanie do zadanej prędkości, szybszą redukcję...
Prawdopodobnie gdzieś jest nieszczelność i gwizd słychać, czasem tak jest przy nieszczelnym intercoolerze.
Po dluzszej diagnozie u dwoch mechanikow (komputer + jazdy probne wykonywane przez mechanika, gruntowne ogledziny silnika wraz ze zdjeciem dolnej oslony itd.) odnaleziona zostala przyczyna - nieszczelny intercooler. generalnie komputer pokazywal wszystkie parametry silinka jak w normie i jak pisalem juz wczesniej zadnych bledow. Byl problem z odczytem...
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
Cześć naprawiłeś? Mam ten sam problem Witam. Udało mi się znaleźć przyczynę. Okazało się, że pod silnikiem jest sterownik wentylatorów chłodnicy i to on był problem nie załączania wentylatora, a tym samym nie chłodzenia klimatyzacji. Przyczyna uszkodzenia sterownika był nieszczelny waż intercoolera z którego delikatnie sączący się olej kapał wprost...
Co mam zrobić gdy w moim samochodzie z automatyczną skrzynią biegów rozbiega się turbodiesel? W przypadku problemów z turbodieselem w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów, warto wykonać następujące kroki: 1. Diagnostyka: Zacznij od podłączenia komputera diagnostycznego do portu OBD-II w samochodzie w celu sprawdzenia, czy występują jakieś błędy....
jesli niema podwyższonego zuzycia paliwa to podejrzewałbym jednak zbyt mało powietrza dla silnika. Czyli: turbo, egr, zatkany kolektor dolotowy, zalepiony czujnik cisnienia w kolektorze, nieszczelny dolot: intercooler przewody. Oczywiscie byłoby łatwiej gdyby była jakas diagnostyka komputerowa, Nie chce wykluczac wtrysków, bo ja ich nie badałem, ale...
Właśnie nie jestem pierwszy właścicielem, nie wiem też czy turbina byłą regenerowana. Czy jeżeli była już regenerowana, można to zrobić ponownie? Mechanik powiedział mi, że nie mógł sprawdzić ciśnienia, bo układ był nieszczelny z powodu nieszczelnego intercoolera właśnie .. jutro będzie miał tą chłodnicę i ją wymieni i sprawdzi wtedy ciśnienie. Pewnie...
Czy powodem uszkodzonogeo intercoolera może być zwiększenie dymienia samochodu Wydaje mi się że tak. Intercooler wygląda na nieszczelny ale weź kompresor nabij ciśnienie w dolot spryskaj pianą i patrz gdzie bąbluje
jak jest problem z intercoolerem to czym on się objawia To jest chłodnica spalin, jeśli jest nieszczelna to ubywa płynu, tworzy się ciśnienie w zbiorniczku płynu. Bo ja mam taki problem że do układu dostaje się powietrze Jeśli jest to na pewno powietrze to nieszczelna jest głowiczka sprężarki lub intercooler wodny pod miską olejową.
witam. mam problem otóż przy intercoolerze pojawił sie olej.. dokladnie przy łączeniu rur z intercoolerem po obu stronach. mozliwe ze intercooler jest nieszczelny...? turbina była regenerowana w sumie niepotrzebnie bo jak sie okazało nic z nią nie było... pomóżcie... Dodano po 1 dodam jeszcze ze pomimo wycieku na bagnecie nie ubywa oleju...
Przy nieszczelnym intercoolerze powinien równierz kopcić na czarno miedzy 1800 a 2100 obrotów podczas jazdy. Zdejmij atrapę chłodnicy i przyłóż rękę do chłodnicy klimy (sprawdzaj na całej powierzchni) a druga osoba niech dodaje gazu do 3500 obr. i zobacz czy nie wydobywa się powietrze pod ciśnieniem. Lub też poluźnij zderzak z dwóch stron, zdejmij dwie...
Witam wszystkich.Ja mam lagune II z 2005r.Itez bardzo kopci na czarno poczas jazdy po przekroczeniu obrotow 1800 :cry: Bylem u mechanika podlaczyl mi pod kompa i stwierdzil ze wedlog niego wszystko jest wporzadku:|Czy gdyby byla to wina nieszczelnego intercoolera albo zabrudzony EGR to pokazaloby na komputerze jakis blad??Prosze o was o rade :angel:
Środa,05,Sierpień,2009,16:30:29:30139 Wersja VCDS: AKP 805.1 Wersja danych: 20080903 więc takie błędy głosił tester ,przyczyną był nieszczelny intercooler zamontowany po wypadku ,klejony jakiś ,bardzo trudne to było dlatego że nieszczelnośc na początku była minimalna nie wykrywał tego sterownik podczas jazdy ,cisnienie doładowania było ok. ----------------------------------------...
właśnie czuć takim spalonym olejem tylko mi chodzi jakby były nieszczelne rury od intercoolera to by było czuć olejem ??? może być pozostałość oleju po ostatnim nieszczelnym turbo i jest (tłumik i katalizator zalany olejem )? a jak sprawdzic czy zawór egr jest całkiem zepsuty dzieki za odp
sprawdz wezyk miedzy n75 a puszka turbiny,ciegno sprezarki moze nie chodzic w calym zakresie,filtr powietrza zapchany,nieszczelny dolot,zapchany intercooler,no i zasyfiony egr,musisz sprawdzic te miejsca. Vag zglasza usterke? Doladowanie powinno byc na poziomie ok 2000mbar (3 bieg ok 3500 obr) a masa powietrza ok 850 mg
Gdybyś miał problem z nieszczelną chłodnicą intercoolera to wyrzucało by płyn stale a po rozgrzaniu to już na pewno. U ciebie na zimnym silniku wyrzuca płyn a na ciepłym jest OK. czyli nie pasuje to do chłodnicy a raczej do pracy pretardera ze wskazaniem na zawór DvK zamontowany w okolicy termostatów.
Witam, otoz mam problem z Mercedesem. Nie chce wchodzić na obroty, nie pobiera Adblue w układzie oczyszczania spalin sa aktywne 3 kody: 1) Jakosc Adblue system dozowania. Niedostateczna jakość Adblue 14248 , 2) Błąd grupy sterowania emisją spalin, sterowanie wtryskiwaczem Adblue 14246 , 3) Zbyt wysoka emisja tlenków azotu (przekroczony próg 1) 12971...
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Witaj. Miałem dokładnie to samo w swojej Lagunie tyle,że 2.2 dci . Diagnoza szybka i trafna w 100 procentach,nieszczelny (dziurawy) intercooler.Po wymianie jak ręką odjął,może w tym kierunku warto sprawdzić? Pozdrawiam.
Raczej wydmuchuje a nie zasysa ! Olej najczęściej podrzuca nieszczelne turbo.
Czy jest jakiś błąd na desce? Czy sprawdzałeś auto komputerem? Na powyższy stan rzeczy może składać się kilka rzeczy. NA pewno rura o której piszesz, także może powodować zwężanie się układu dolotowego, a przez co brak mocy. Może byc to także problem samej turbiny (luzy na wirniku stad pisk/swist) lub nieszczelny dolot (uszkodzona rura, intercooler)...
Witam po dłuższej przerwie. Dziś odebrałem samochód z warsztatu. Wymieniony został czujnik temperatury, już nie szaleje kontrolka świec i nie włącza się kiedy chce wentylator. Jest jakiś sukces. Jednak ta naprawa nie wyeliminowała dymienia przy rozruchu po dłuższym postoju. Mechanik powiedział, że ten dym, może być spowodowany zużytym pompowtryskiwaczem,...
do 1,5 dci wchodzi prawie 7,5 litra Chyba chłodzącego.... Oleju wchodzi 4,7 przy wymianie. wyczyścić rury dolotowe i intercooler Też Ci o tym pisałem, olej który leciał nieszczelną ośką turbiny, poszedł w układ dolotowy. Powinno się wymienić przewód doprowadzający olej, na jego ściankach zbiera się nagar, który po "wzruszeniu" czyli odkręceniu rurki...
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Witam Otuż znowu mam problem z turbo 4 miesiące temu czysciłem turbo i wszystko było ok teraz pojawiło się przy przyspieszaniu szarpanie dymienie na szaro i odcinanie turbo Dzisiaj wymieniłem intercooler bo był nieszczelny. Myslałem ze wszustko bedzie ok ale jest gorzej zaczeło czesciej odłączac turbo niezależnie od obrotów. Jakieś sugestie
Miałem raz nieszczelny dolot (pękła mi rura od intercoolera) ale nie miałem żadnego błędu,, tylko było gwizdanie tam gdzie była rura nieszczelna (to było wtedy na wlocie), wymieniłem rurę i auto chodziło, drugą sytuację miałem jak mi pękła rura na wylocie z intercoolera, pękła przy opasce, (świst był, auto jechało) to wtedy uciąłem kawałek nałożyłem...
Typowy objaw rozbiegania silnika, nie mogłeś zgasić silnika ponieważ silnik palił olej nazbierany przez lata w intercoolerze,z nieszczelnej turbiny
Witam! Pajero 1998rok, 2,8 TDI przebieg 290 tyś. (na zegarach) Problem wygląda następująco: już po odpaleniu na zimnym pajero lekko kopci na czarno, gdy ruszamy jest coraz gorzej. Na ciepłym silniku kopci głównie gdy nawet lekko "depniemy". Nie ma mocy: ciężko go rozbujać do 120 km/h. Był u 3 róznych mechaników, gdyż pompa nie trzymała. Ten ostatni...
Z okolicy chłodnic może być tylko kilka możliwości powstawania tłustych nalotów ; wyciek płynu chłodniczego , czynnika klimatyzacji, nieszczelny przewód lub chłodnica intercoolera ( jeśli w taki jest wyposażony) . płyn ze spryskiwaczy reflektorów raczej bym wykluczył bo nie zostawia tłustych śladów z racji tego ,że jest na bazie alkoholu .
intercooler owszem miałem nieszczelny ale uszczelniłem i dalej to samo chyba ze jakas inna inna nieszczelnosc sie pojawiła ale to tez nie jest normalne jesli powietrze szuka sobie ujścia coraz nowymi miejscami... Dodano po 18 dzisiaj jak odpaliłem to pzrez chwile pracował jakby nie na wszystkich garach a potem miła nie rowne obroty. nie wiem czy to...
Tak, silnik 1.9 TDI 90km, diagnoza nie była robiona, wkróte zrobie na VAG'u i pokaże logi. (czekam na kabel) Filtr powietrza dobry, siłownik sprawny, wężyk drożny. Wyczytałem w google, że to może być spowodowane zepsutą przelotówką powietrza lub też nieszczelnym dolotem z intercoolera. Jednakże nie wiem jak sprawdzić czy przelotówka działa, a węże dolotowe...
tak jak koledzy napisali wyjm sterownik i sprawdz szczelnosc weżyka który jest w środku, jak jest nieszczelny to i olej z intercoolera może dostawać sie do sterownika.wezyk ma 50mm dlugosci mozesz dać ten co do przelewów.
Witam mam Volvo xc60 2,0 Bena po kolizji przodem kręci a ni odpala elektryk mówi ze jak brakuje interkolera to może tak być bo jest nieszczelny układ ma ktoś jakieś pomocne rady dzieki
najpierw dolot wszystkie rurki wykręcic i pomacac nie gazuj na postoju bo spora szansa jest ze nieszczelnosci nie zobaczysz wskazówka moze byc slad oleju ktory sie wydobywa z dolotu sprawdz tez intercooler nieszczelny moze byc troszke zaoliwiony potem jak nie ma nieszczelnosci sprawdz zaworek n75 podmien go z zaworem recyrkulacji spalin bo jest taki...
Jednak do tych samochodów trzeba podchodzić indywidualnie - teraz się o tym przekonałem i nie dajcie się zwieść, że wszystkiemu jest winna pompa heh jest tyle rzeczy odpowiedzialnych za ten "check" ale wszędzie się słyszy pompa do regeneracji - niezła ściema :) Jak po regeneracji nie działa to wina stołu lub czegoś co tam sobie mechanik wymyśli - nie...
Intercooler to raczej ci się nie zatka. Może być nieszczelny lub na dole zbierać się olej. Nawierć dziurę od dołu, później wkręć tam wkręt z uszczelką do dachów. Do sprawdzenie doładowania weź samochód z załadowaną naczepą. Podłącz komputer w czasie jazdy i sprawdzaj doładowanie. Najlepiej 12 bieg i obroty na zielonym polu obrotomierza. Czyli od 1000...
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
Napisałeś tylko że TDi, ale czy z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową czy z pompowtryskiwaczami? Skoro mówisz, że z lewej strony bierze powietrze, to sprawdź rurę od intercoolera do kolektora. Może jest nieszczelny i to by tłumaczyło nieprawidłowe spalanie (którego objawem może być czarny dym z rury wydechowej)
fakt z tym pluciem - źle się wyraziłem hahaha turbinę która jest nieszczelna aczkolwiek jeśli chodzi o jej wydajność jest ok można zregenerować i ja uważam to za najlepsze wyjście bo wymiana na inną używkę?... nigdy nie wiadomo co zamontujesz chyba że nie szkoda ci kasy na nową to wymień na nową a potem ją szanuj (na jednej turbinie bez remontu można...
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha o numerze BOSCH 0445110141 po założeniu wtrysków autko nie chce odpalić nawet przy użyciu PLAKA ! Autko stało w Błoniu w serwisie 3 dni i zabrałem je do domu... Na komputerze podobno ZERO błędów wykazywało... Wymieniłem...
Witam, mam rowniez problem z crafterem, przepraszam ze podpinam sie pod ten post ale nie bede zakladal nowego gdyz tematow o braku mocy w tym aucie jest masa, ja rowniez borykalem sie z problemem zapchanych filtrow itp... ale to juz za mna teraz mam zupelnie nowy problem ktorego opisu jeszcze nie spotkalem na zadnym forum, a mianowicie craftery traca...
Witam serdecznie, od kilku dni mam problem w moim peugeocie z ciągłą praca wentylatora chłodnicy. Uruchamia się on nawet na zimnym silniku i po jego wyłączeniu działa jeszcze około 5 minut. Podłączałem komputer, wszystkie wskazania czujników temperatury cieczy chłodzącej oraz ciśnienia są w normie. To znaczy z powodu ciągłej pracy wentylatora, temperatura...
http://obrazki.elektroda.pl/8660141100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1827117400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7780234500_1... Czesc W zeszlym roku pojawila mi sie plama kolo intercoolera, okazalo sie ze IC byl nieszczelny i to co sie nagromadzilo przez kilkanascie lat w IC w koncu wycieklo. Pomimo...
Nie nie ma wpływu na pracę silnika. Ten sam silnik był montowany w kilku modelach. Dodam że byłem dwa razy na kompie u dwuch innych mechaników i nie mają zastrzeżeń do silnika. Wiec w czym może być problem? Dawka paliwa, ciśnienie doładowania, czystość dolotu,filtrów, intercoolera, napięcie akumulatora, nieszczelny dolot, temperatura jaka widzi komputer,...
Bąbelki widać, a jak dodaję gazu to nawet większe przerwy paliwa występuja, szczególnie tak od 3000 - 4000 obr/min, też mnie to niepokoi, a filtr wymieniany 8000 km temu. A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie...
Witam ! Od pewnego czasu mam pewien problem. Kupiłem sprawny samochód Renault Scenic i FL 1.9dci 102km , od tego czasu przejechałem prawie 10 tysięcy kilometrów ( Rozrząd i oleje były robione ). Od niedawna samochód zaczyna puszczać czarny dym z wydechu po dłuższym postoju przy powyżej 2500 obrotów, lecz rzecz w tym iż puści dym a później już w ogóle...
Dorobiłem końcówkę do rur dolotu i napompowałem cześć od turbo, przez intercooler, do wejścia do kolektora ssącego (tuż przed nim zatkałem). Wszystko idealnie szczelne. Potem odetkałem wlot do kolektora i tu już nie dało się napompować, powietrze gdzieś uciekało. Zauważyłem że ucieka przez rurę wydechową, więc chwilowo zaślepiłem egr i przestało. Egr...
Witam serdecznie, od kilku dni mam problem w moim peugeocie z ciągłą praca wentylatora chłodnicy. Uruchamia się on nawet na zimnym silniku i po jego wyłączeniu działa jeszcze około 5 minut. Podłączałem komputer, wszystkie wskazania czujników temperatury cieczy chłodzącej oraz ciśnienia są w normie. To znaczy z powodu ciągłej pracy wentylatora, temperatura...
Rury dolotowe sprawdź Od turbinki, poprzez chłodnicę intercoolera do kolektora ssącego. Dźwięk który słyszałeś (puknięcie) mógł wywołać rozrywający lub spadający wąż. Faktycznie hałas po dodaniu gazu może być spowodowany nieszczelnym układem doładowania. Oby na tym się skończyło.
po tym zgaś silnik i zobacz czy rura od egr jest zimna ,jak jest ciepła to egr do wymiany,albo zaślepić. Nie wiesz o czym mówisz, rurka ta doprowadza spaliny z kolektora wydechowego, do zaworu w kolektorze ssącym. Zawsze będzie gorąca, bo ma bezpośredni kontakt ze spalinami. ps odpiecie wtyczki nic nie da Odpięcie wtyczki zamknie całkowicie zawór,...
u mnie w Fordzie było podobnie. więc może to być Turbina ale u mnie nie była. przyczyną było uszkodzenie tej gumowej rury od turbiny do intercoolera. Ale i ta klapa co w niej jest korek do wlewu oleju tez miała w sobie taką sprężynkę co nie odbijała. mogą to też być przewody podciśnieniowe (nieszczelne) to z tych tańszych napraw któe dokonałem i wszystko...
W układzie dolotowym zawsze znajdzie się trochę oleju. Wynika to z konstrukcji silnika I jego komponentów. Jeżeli pokazuje się olej masz poprostu nieszczelne połączenie ic-wąż. Z reguły jeżeli chcesz usunąć ten problem kończy się na wymianie zarówno ic jak i węża. Tego typu wyciek oleju nie oznacza uszkodzonej turbiny, lecz warto to skontrolować. Tzn...
co do problemow z odpaleniem to mozesz sprawdzic czy paliwo splywa do zbiornika po tym ze przed odpaleniem po dluzszym postojy nacisnij papke reczna paliwa znajduje sie przy filtrze paliwa powinna byc twarda jezeli jest bardzo miekka to znak ze moze byc nieszczelny uklad i paliwo splywa do zbiornika a co do intercolera to podaj meila to wysle ci schemat...
Dla chętnych pomóc - wyedukujcie młodego proszę, bo mam sporą zagwozdkę w takim razie. Poprawcie mnie jeżeli teraz źle myślę: Teoretycznie jest nieszczelność, w układzie wysokiego ciśnienia (za stroną pompującą turbo), w takiej sytuacji: -boost sensor (czujnik ciśnienia doładowania) pokazuje wartości niższe od tych w szczelnym układzie, po prostu część...
I teraz widzisz jak przydatna jest diagnoza Vagiem : Moj kod to dokladnie 17964, czyli masz tryb awaryjny związany z niedoładowaniem turbosprężarki a tutaj trzeba zacząć od sprawdzenia czy wężyk podciśnienia idący od N75 do siłownika podciśnienia przy turbo nie jest pęknięty lub nie spadł z króćca siłownika lub też czy N75 nie ma przerwy w zasilaniu...
Kolego Amiboy zmieniłem dzisiaj pompę vacuum i powiem Ci, że turbina wróciła do żywych :) tzn. startuje na każdym biegu, hamulec jest ten sam nie ma, że raz twardy raz miękki... co do elektrozaworu to kupiłem nowy PIERBURG i nie zaglądałem do niego czy da się regulować. Fabryka ustawiła więc nie ruszam! EGR umyłem ale nic się nie zmieniło, przepływka...
Witam Minął ponad miesiąc od ostatniego wpisu i teraz Ford już przyspiesza bardzo dobrze. Przyznam, że byłem bliski regeneracji lub wymianie turbiny (koszt mógł być nawet rzędu 1400 zł). Jednak zamiast tego zastosowałem kilka rad miłej pani ze sklepu z turbinami. Oto one: 1. POZIOM OLEJU. - Moje auto ma już ponad 300tyś km przejechanej drogi, zatem...
Witam, Renault Grand Scenic 2 1.9 DCI 120 Km. Tak wygląda wykres ciśnienia powietrza w kolektorze: https://obrazki.elektroda.pl/8968869500_... Kolor żółty to ciśnienie oczekiwane, czerwony aktualne. Turbo po regeneracji, zawór sterujący sprawny, wężyki w porządku, egr zaślepiony, katalizator na próbę wywalony, brak dziur w dolocie,...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Podłącz wszystko jak było pierwotnie, odkręć opaskę na gumowej rurze dolotowej przy intercoolerze i za pomocą plaka odpal auto, może przez to przepinanie przewodów zapowietrzyłaś silnik, tam nie ma wstępnej pompki paliwa i odpowietrzyć ciężko. Wydaje mi się że mimo to co było zrobione nadal przyczyna może być w nieszczelnej obudowie filtra paliwa
Witam a raczej przepływomierz wykluczyć,że uszkodzony?a jak sprawdzić turbosprężarkę?Np bez pomocy kompa?filtr paliwa wygląda ok.Jestem zielony w tych rzeczach.A samochód na biegu jałowym praktycznie dobrze wchodzi na obroty.Dodam że auto było uszkodzone i była dziurka w takim plastiku(obudowa malutkiej chłodnicy intercooler? )już zaklejona poxiliną...
Wiem że to nie to samo ale może pomogę. Kumpel pracuje w Skodzie i dość często pojawiały sie Oktavie 1,9tdi, z powodu braku mocy i dymienia z wydechu. W większości przypadków pomagało wyjęcie intercoolera, wylanie z niego ok 0.5 litra oleju i przemycie benzyną ekstrakcyjną. Po prostu klienci nie czekali na rozgrzanie silnika i turbiny po uruchomieniu...
Dzięki za odpowiedź, dopiero ja zauważyłem. Więc tak, w moim agu jest włożone właśnie k03s, z tego co pamiętam koleś musiał dosztukowac szerszy tip. Akurator działa normalnie, trzyma ciśnienie, dolot sprawdzony dymem. Odma też, jedynie spod uszczelki łańcuszka rozrządu lekko wydostaje się dym. Trójnik odmy i zaworek zwrotny trzyma w jedną stronę. Więc...
Od roku walczę z pojawiającym się błędem znanym powszechnie jako Antipollution Fault. Opiszę najpierw co zrobiłem do tej pory. Wymianie uległy: czujnik różnicowy ciśnienia spalin (fap), czujnik ciśnienia doładowania, elektrozawór EGR, przepustnica powietrza, intercooler (rzeczywiscie byl troche nieszczelny), uzupelniono eolys, zresetowano kalkulator...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Ostatnio założyłem temat, ale niestety został zamknięty podobno z mojego lenistwa: "Maskę chociaż otwarłeś?? Regulamin 3.1.17. (10.9, 16) Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi. Na tym forum wymagamy minimum wiedzy na temat aut oraz minimum...
witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego doładowania silnika w dolnych zakresach obrotów...
Witam! Od czasu kupienia przeze mnie Espace rok temu zawsze tak było, że z odmy leciał dym jak na poniższym filmie, jednak w związku z tym, że ostatnio szukam przyczyny pojawienia się oleju w całej turbo rurze (aż w takiej ilości, bo być to był tam zawsze ;) ) łączącej IC i ubywania oleju z silnika mimo braku wycieków, wziąłem to zjawisko pod lupę....
Witam. Salomon z tej strony. Prosze o uwage. Rozumiem administratora za moje lekko wulgarne i nie zwiezle napisanie posta. Przepraszam. Prosze o wyrozumialosc, napisze szczegolowo jeszcze raz. Wszystko w kontekscie problemu, z gory dziekuje. Auto. Audi A4 B5 99 rok, 1,9 TDi 90 koni mechanicznych. A wiec wszystko w kontekscie problemu. Autko sprawne...
Nieszczelność klimatyzacji w volvo s40 silnik 2,0 diesel /136KM/ podobne np.ford / rocznik 2004 2012 często spowodowana jest zużytą chłodnicą klimatyzacji , nawet 4letnia chłodnica może być nieszczelna . Wymiana chłodnicy jest to prosta czynność wymaga kanału lub podnośnika , 60minut czasu i podstawowych kluczy. 1zdjąć zderzak przedni , zdjąć lamp przednie...
Witam Ponownie koledzy Kolega tuning86 skierował mnie na właściwe forum i znalazłem tam temat dokładnie opisujący mój problem. Z postów widać wyraźną ulgę wszystkich którzy mieli podobny problem. Jeżeli spotkacie podobny problem rozwiązaniem jest nieszczelny, zapocony, zawilgocony intercoler :D:D:D
Stawiam na turbine ,lub nieszczelny układ doładowania ,sprawdz łaczenia i intercoler :idea:
Szczelność sprawdzałem poprzez odłączenia przewodu gumowego zaraz przed samą turbiną zatykając go i odłączyłem przewód koło filtra też go blokując sprężarką nabiłem ciśnienie w przewodach i intercolerze poprzez zaślepione wyjście w przewodzie rury plastikowej zasysania powietrza z filtra. To musi być poważne uszkodzenie bo ostatnio po długiej trasie...
Już sam widok oleju w dolocie mówi że dolot nieszczelny , turbina jest uszczelniana ciśnieniem jesli ciśnienie gdzieś spada to od razu puszcza olej , koniecznie sprawdź węże od turbo strona zimna poprzez intercoler aż do silnika , gdzieś masz ewidentną nieszczelność .
Dokładnie jak kolega napisał najpierw zrób logi i sprawdz błędy a później pomyślimy Przyczyn może być wiele np turbina , N75 , przepływka , nieszczelny intercoler itp
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
witam ja mam bore 2001 r przerobiłem ten gówniany temat ,kolorowych wężykó te auta nie maja widocznie ktoś już wymienił, te objawy co wymieniłeś może być kilka przyczyn wymienie ci kilka od najgorszej zaczne a więc walnięta turbina ,przepływomierz powietrza,zaworek którego szukasz bąc też błahostka przetarty jeden z tych gumowych wężyków a może masz...
Witam- podpinam sie pod temat bo jak w temacie mam problem z brakiem mocy tyle ze w moim AJM`em - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , dodatkowo błąd na kompie 17958 - a turbina jest po regeneracji, na dodatek od czasu do...
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
scania intercooler zapchany intercooler volvo intercooler
przepala bezpiecznik deski rozdzielczej reset ferguson kocioł kondensacyjny termet
moduł komfort termet porażenie prądem
Model SPICE dla tranzystora BDP 395 Volvo FL: Komunikat "Zatrzymaj pojazd pedał przyspieszenia"