U mnie okazało się, iż zapchany był Intercooler. Wyczyszczony Intercooler i auto juz normalnie pracowało :) Innymi słowy "lejąca" turbina zapchała Intercooler, dlatego wymiana turbiny nie pomogła bo auto nadal nie miało czym oddychać.
Witam , Proszę o info jak wyczyścić intercooler w środku w scani "R" Bo jest zapchany. I jakich środków użyć do tego? -myślałem o benzynie ekstrakcyjnej , żeby go poprostu zalać i przedmuchać "ropownicą" a Potem to wylać odkręcając 2 śrubki na dole do czyszczenia. Dzięki...
Zapchany intercooler olejem lub filtr powietrza brudem.
Oblodzona nie jest. Może byc tak jak kolega pisze, że jest zapchany intercooler, z góry troszkę podcieka olejem.Wiec może być zapchany w środku brudem. Dzięki Panowie za pomoc ,idę i zobaczę czy pomoże.
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
W pierwszym etapie sprawdź czy masz dobre przewody od podciśnienia i czy w ogóle wytwarza się podciśnienie. A w drugim etapie to ściągnij przewód od turbiny i zobacz czy turbina się kręci i czy niema luzów albo połamanych łopatek. A na końcu szczelność układu dolotowego. Możesz mieć zapchany intercooler. Ja tak miałem w mojej audi A6 2.5 TDI
sprawdz wezyk miedzy n75 a puszka turbiny,ciegno sprezarki moze nie chodzic w calym zakresie,filtr powietrza zapchany,nieszczelny dolot,zapchany intercooler,no i zasyfiony egr,musisz sprawdzic te miejsca. Vag zglasza usterke? Doladowanie powinno byc na poziomie ok 2000mbar (3 bieg ok 3500 obr) a masa powietrza ok 850 mg
Przed regeneracją turbo grało jak chciało 2500 czasem pow.3000 się załączało. Tak myślę czy olej zassany przez turbo mógł zapchać intercooler i dlatego tak się dzieje ? Dodam, że auto ma napęd quattro ale to raczejnie powinno robić różnicy. Chyba, że do takiego inaczej są ustawiane turbiny ? Dla porównania mam drugie takie audi (ta sama pojemność i...
intercooler zapchany
Jak w okolicach EGRu syf to podejrzewam padajaca turbine, aby wyeleiminowac lejaca turbine odkrec waz dolotowy powietrza (za silnikiem z prawej strony silnika jak stoisz przodem do auta) i sprawdz luzy na turbinie. Zlap za os turbiny palami(nakretka mocujaca wiatraczek) Jesli wyczuwasz okolo 1 mm luzu lewo-prawo i wiecej niz okolo 0.5 mm gora dol to...
Sprawdz intercooler zapchany ,brak drożności , pozostałość oleju po wymianie uszkodzonego turbocharger.
tak tak to mascott o dmc do 6ton i tam jest problem z podłączeniem do vaga, kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć gdzie dokładnie jest ten zawór, juz dawno temu miałem z nim doczynienia i na prawde nie pamiętam. A co do filtra paliwa to owszem zdarzały się modele gdzie występował wstępny filtr paliwa znajdował się on w pobliżu baku paliwa znaleźć...
tak jak llabor napisal ja czepial bym sie najpredzej wtryskiwaczy lub pompy, jesli chodzi o cisnienie to sa to dosc trwale i odporne jednostki (jednak jak wiadomo jak znajdzie sie oszolom to wszystko zajedzie). Kolejna sprawa to sprawdz co lejesz do baku, ja ostatni zalalem pewne nowe 98 i mialem duzy problem. Malo co nie zajechalem pompy paliwa, dobrze...
sprawdz intercooler ,mozę zapchany , no podobine jest gdy zawór EGR nie domyka pozdrawiam
Zobacz czy intercooler nie jest zapchany, z dołu są dwie śruby 8mki, odkręć je sprawdź czy nie ma tam czego, sprawdź cieśninie paliwa na filtrze, na wolnych obrotach i przy 1500. Podaj wartości
Witam, mam problem z za niskim ciśnieniem Doładowania, efekt: - paliwo o 4litry w górę, - podczas wciskania gazu od 0% do ok 70% auto "idzie" a od 70 do 100% brak reakcji i zero efektu, - przy 24 tonach efekt jazdy jak "400" brak przyspieszenia. Zrobiłem test turbiny i mam taki efekt: obroty silnika: - 500 -1,2bar, - od 800 do 1250 -1.5bar do 1.9bar,...
zobacz intercooler, mieliśmy kiedyś tak w esce 2005rok, był zapchany i jak chcieliśmy autko rozruszać (nie znając jeszcze przyczyny dlaczego nie jedzie) eska dostała w rurkę na prostej i było wielkie bum! coolerek rozerwało, no wtedy to już nie było co przepychać więc kupiliśmy nowy i autko lata do dziś :D , pozdrawiam.
Pod komputer go podepnę dopiero po Nowym Roku. Slyszalem tez o czujniku przy turbinie, zapchanym intercoolerze lub samej turbinie kończącej żywot. Któreś z tych mogą być przyczyną? P.S. Kablem VAG sam mogę to sprawdzić?
A z powietrzem wszystko ok? Może intercooler jest zapchany albo z kompresorem coś nie tak. Bo na otworzenie przepustnicy powinien zareagować.
zauważcie że facet pojechał z Polski do Szwajcarii i w trasie się nie dopalił? Wystarczy nieszczelność w dolocie (np.dziurawy intercooler) i zapcha się w mig.
Problemem był zapchany wydech. Dymienie zmniejszyło się o 50-75%, zależnie od warunków jazdy.
Masz to auto od nowości i znasz rzeczywisty przebieg? Wiele przyczyn, zacząć trzeba od sprawdzenia wtryskiwaczy (zdemontowanych) i sprawdzenia kompresji. Rozumiem że banalne przyczyny (zawalony kurzem filtr powietrza, dziurawy intercooler i jego łączniki, zapchany szmatą wydech itp.) zostały wykluczone...
Kolega ma setke S4 takową. Jego auto bierze sporawo oleju i sporawo pali. Podwyższone spalanie było winą mocno zapchanego intercoolera oraz zepsutym przepływomierzem. Załozył nową chlodnice powietrza na przód ( tunignową ), zrobił downpipe i cały dolot a do tego kupił przepływke od jakiegoś rozbitka. Problemy zażegnał ( poza braniem oleju jak pałuje...
Ułatwisz sobie zadanie opuszczając pas przedni w pozycję roboczą. Ale ta dziura raczej z czegoś się wzięła. Ogólnie guma nie lubi oleju. A być może kierownica w trybunie jest zapieczona lub źle wyregulowana. A czy możliwe jest żeby intercooler się zapchał? Co tam w takim razie robić-poprawiać fabrykę jakimś zaworkiem upustowym?
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam wielki problem z moja corsą ponieważ 2a razy była juz u mechaników i nikt nic nie poradził na to spalanie. W obu przypadkach wysłali wtryski do regulacji i za pierwszym razem przy spokojnej jezdzie do poznania spaliła 5,5 litra bo tyle dolałem do pełnego baku. Później troche mocniej gazowałem i auto znowu palilo...
JA miałem taką sytuację i był zapchany IC
Okazało się, że mam wylot do intercoolera z turbiny zapchany. Czyszczenie i po sprawie.
Problem rozwiązany. Pompa była dobrze, rozrząd dobrze itp. Jak się okazało auto leżało kilka dni bez filtra powietrza i jakieś zwierzę postanowiło mi poprzeszkadzać. W turbinie było trochę paprochów, zapchało wylot do intercoolera przez co niezaciągało powietrza i się dławił, za to ostro siorpało olej. Czyszczenie i po sprawie.
Od podglądu parametrów silnika. Doładowanie, jeżeli masz dwie turbiny to jak pracuje mała. mam w zapamietanych błędach 4591FMi2 Monitor sterowania dołądowaniem intercooler wysokiego ciśnienia. Zbyt niski to nie będzie zapchany DPF? Dodano po 8 to pytanie jak spr małą turbinę Jak włączam parametry to na zapalonym silniku jest coś koło 1bara pod górke...
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
Po drodze oczywiscie sprawdziles intercooler przed chlodnica czy nie ma zapchanych lamelek. Jak stwierdzasz ze silnik sie grzeje ? Jakie bledy w EDC ? Najlepiej jest porownac odczyty temp wody z EDC oraz intardera . Jak z cisnieniem w samym ukladzie chlodzenia , nie wybija plynu czasami ? Z Twojej relacji to wymieniles juz wszystko co odpowiedzialne...
Cześć wszystkim. Mam taki problem. Auto to fiat bravo z 2007 roku, 150 koni. Problem jaki trapi to autko jest następujący. Podczas normalnej jazdy, autko zająknęło się (coś ponoć chrupnęło, wzdrygło silnikiem) i auto stracilo moc w dolnym zakresie obrotów. Powyzej 2500-2700 czuć było że idzie normalnie. W tym stanie przejechane ok 30 km, bo nie bylo...
Rura skasowanie błedów i powinno latać chyba że już dpf się zapchał.
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Witam. Mam problem z Vito w639 2.2 111 2007r Auto podczas jazdy się rozbiegało, przyczyną był zapchany DPF i wysoki stan oleju. Na szczęście udało się go szybko zadusić. Vito wróciło na lawecie, zmieniłem olej wyczyściłem cały dolot jak również intercooler z oleju... Teraz nie chce odpalić, błędów brak, jeżeli odpalę go na plaka silnik od razu wkręca...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Gdy odpinałem rurę od odmy, która idzie do turbo, to tam nie było żadnego oleju, ale w rurze od turbo to już lało się olejem, w intercoolerze też dużo oleju. Mechanik twierdzi, że można trafić dobrą turbinę używaną. On mówi, że dał kiedyś do regeneracji i to była porażka, po 2 tygodniach była już do wymiany, więc założył używaną i auto jeździ bez problemu,...
Witam.Mam kilka problemów do rozwiązania,mianowicie: w którym miejscu w maździe 626(diesel,74kW,2001r.)znajduje się odma? W jaki sposób wyczyścić przewody dolotowe do sprężarki i intercooler z oleju? Wymontowałem już intercooler ale nie wiem jakimi środkami go wyczyścić,czy można np.rozpuszczalnikiem? Prawdopodobnie odma jest zapchana i rzyga olejem...
Odepnij przepływkę i się przejedź jak bedzie trochę lepiej to przepływka przełpywkę odpinałem i ma taką samą moc. Jak filtr paliwa. Nie jest czarny wymianiany był pare miesiecy temu, jest ok Nie syczy ci dziwnie podczad przyspieszania nic nie slychać aby syczało, ale sprawdze przewody biegnące do intercolera i dolot od strony filtra. Może przewód powietrza...
Dzień dobry kierowca zgłosił problem jechał i nagle zaczął słabnąć wywaliło usterkę silnika przegrzanie silnika i zapchany DPF auto zaczęło kopcić i ogień z wydechu co kierowca sprawdził to że w turbo od strony gorącej pojawił się płyn chłodniczy I czego oczekujesz? Że ktoś zdalnie przez internet wymieni Ci turbo? Niestety tak czy inaczej musisz zacząć...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Witam wszystkich posiadam Stilo 1.9 jtd, mój problem polega na tym że nagle pojawił się głośny świst jak by powietrza przy przyspieszaniu, tzn dźwięk jest taki jak bym włączył dmuchawę na full obroty, wzrasta wraz z dodawaniem gazu, zaczyna się przy 1,7k obrotów, jest taki jak by kompresor pompował powietrze, zauważyłem też że puchną węże od intercoolera,...
Miałem bardzo zapchany filtr powietrza, wymieniłem go i praktycznie nic się nie zmieniło... Sprawdziłem rurę intercooler - przepustnica, która jest zafajdana olejem, wyczyściłem i ją tylko i po jakimś czasie pierwszy raz odkąd mam te auto (od września 2013, przejechane przeze mnie 120tyś. km, łącznie 260tys km) wyskoczyło bym dolał olej. Dla mnie na...
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
Jednak do tych samochodów trzeba podchodzić indywidualnie - teraz się o tym przekonałem i nie dajcie się zwieść, że wszystkiemu jest winna pompa heh jest tyle rzeczy odpowiedzialnych za ten "check" ale wszędzie się słyszy pompa do regeneracji - niezła ściema :) Jak po regeneracji nie działa to wina stołu lub czegoś co tam sobie mechanik wymyśli - nie...
Witam Oddałem auto do nieco większych oględzin ale bez całkowitego rozbierania silnika jeszcze. Rozebrany zostanie po włożeniu nowego już zakupionego. Tak czy siak uszkodzone wtryski nie podlegają dyskusji bo cieknie z jednego ale nie powinno mieć to wpływu na temperaturę. Można je spróbować dokręcić lub usczelnić. Natomiast po rozebraniu części osprzętu...
Jeśli nie turbo, co i tak wydaje się wątpliwe, to może przez odme. Jest to możliwe, jeśli filtr powietrza jest zapchany lub dolot powietrza do filtra jest utrudniony
wyskoczył mi komunikat engine antypollution sysem failure oraz pali się kontrolka chec engine. Samochód nie wszedl w tryb serwisowy przyspiesza normalnie nie muli i nie gaśnie oraz odpala idealnie. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły dwa błedy. Jakim diagnoskopem odczytywano pamięć komputera wtryskowego? Jeżeli "wielobranżowym" - może on nie łapać błędów...
może pomoże to co ja u siebie w espace zrobiłem. A mianowicie. Wyciągnąłem cały EGR, zdemontowałem całą przepustnicę powietrza. Wymyłem wszystko porządnie, i odzyskał moc. Fakt że dal świętego spokoju kupiłem nowy EGR a stary mam na zapasie. Umyłem też intercooler. Sprawdź też zmienna czy działa, może to ona szwankuje. Przy zapchaniu się kolektora powietrza,...
Mam problem Mam VOLVO 740 2.3 TURBO LPG (elpigaz z sterownikiel ELVIA) 165 (kucy) Strzela w intercooler .Kable sprawdzone , świece sprawdzone . niema nigdzie filterka do gazu. sTAWIAM NA ZAPCHANY SMOK W BUTLI GAZOWEJ.Ale nie jestem tak do końca pewien.Na bęzynie tak delikatnie przerywa a na gazie jak wcisne pedał gazu do połowy albo więcej to tak P********e...
Tak turbina nie ładuje przewód miękki a nawet go zasysa do środka po zdjęciu go przed intercoolerem wydobywa się lekki dymek i sprawdzeniu ręką wirnika turbiny nie dało się go obrócić tylko kawałek chyba łopatki wirnika go blokują ,zapchany DPF kilka miesięcy temu był czyszczony ale to już wtedy pewnie była turbina uszkodzona bo coś hałasowało przez...
https://obrazki.elektroda.pl/9870321200_... Witam, mam problem z doładowaniem na zimnym silniku Saab 9-3 2.2tid, dopiero po kilku lekkich przegazówkach jedzie jak rakieta, wszystko wysprawdzane: turbo, gruszka, zawór podciśnienia, intercooler, wszystkie przewody, żadnych błędów, tylko widzę jest zaślepiony EGR i założony emulator,...
X20 w nich występował tylko zwykły EGR, a DTH masz wersję 101 KM z InterCoolerem, DTL jest to wersja 82KM. Możesz mieć problem z EGRem bo jest zapchany sadzą, smołą itp. Popatrz zdjęcia sobie.
Jak wymieniales EGR i jak zakładałes nowe turbo, to trzeba je przyuczyc, w clipie jest taka opcja, poza tym, jak miałeś rozwalone turbo, ze olej Ci wywalało, to sprawdź intercooler, bo może być zalepiony olejem, powinno się to wyczyścić. A sprawdzić można odkrecajac dolna rurę i zobaczysz, czy są ślady oleju, jak są, to zdejmujesz chłodnice i kąpiesz...
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
Kolego masz w tym aucie starego typu odme na 100 procent zapchana 250 zł to kosztuje zdaje sie jak to zrobisz dopiero zabieraj sie za turbine:|
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
Cały układ: egr, przepustnica, intercooler, itp. był czyszczony. Przed czyszczeniem również wyświetlał się błąd egr'u. Po wyczyszczeniu błąd usunąłem. Nie pojawił się ponownie. Filtry będą zmieniane. Wszystkie. Z tym, że chciałem najpierw usunąć wszelkie usterki, w wyniku których pojawiły się błędy. Nie mam możliwość przejrzenia parametrów rzeczywistych....
Witam, mam problem po zakupie z samochodem Man TGM 26.290 euro6 2015r przebieg 550tyś km. Od razu po zakupie okazało się że auto nie ma mocy, na początku wymiana filtrów i oleju ale to nic nie dało, zdiagnozowałem uszkodzone turbo ( posiada dwa turba i uszkodzona była gruszka przez co samochód ciągle pracował na małym turbie które zaczęło puszczać olej...
Witam. Chciałbym zaczerpnąć opinii nt . możliwych awarii w aucie Hyundai i40 1,7 CRDI 136km. r 2013. Autko kupiłem dwa tygodnie temu * ściągniete na lawecie z niemiec z salonu Hyundaia. Pokusiłem się , iż wymieniony był silnik w styczniu tego roku. * w ramach gwarancji ASO - wymiana również ASO. Na nowym silniku przejechane poniżej 5 tys. km. Sprowadziłem...
Witam. Mam kłopot z VW Borą z silnikiem 1.9 TDI symbol AJM. Samochód jedzie jakby zupełnie jakby bez turbiny. Gruszka sterowania turbiny nowa, wężyki szczelne. Turbo rozebrane i wyczyszczone, kierowniczki chodzą delikatnie bez zacięć. Test w nastawach podstawowych w grupie 011 powoduje wyraźne otwieranie zaworu N75 i ruch sztangi w pełnym zakresie....
Witam wszystkich przepraszam jak coś poknociłem, mam passata z 2006 2,0 Tdi i padła turbina olej się nalał wszędzie ( intercooler układ wydechowy ) po regeneracji turbiny oczywiście wyczyszczeniu wszystkiego auto zaczęło jeździć, ale jednak zapchał się filtr DPF, ale kupiłem środek i przez Sondę lambda wlałem zgodnie z instrukcjami pojeździłem wszystko...
No niby lepiej. Doładowanie jest (lepiej późno niż wcale bo dopiero od 3000 rpm). Problemem teraz jest wartość z przepływomierza bez doładowania nie przekracza 525 mg/suw (ty masz 425) a przy pełnym doładowaniu spokojnie powinna wejść w wartość 1200mg/suw (ty masz ledwo 930). Efekt jest taki że dawka paliwa jest obcinana żeby nie dymił ,ale efektem...
Mała aktualizacja wyników. poszukiwania. Znalazłem pęknięty przewód do czujnika spalin przed DPFem- naprawiony, ale komputer pokazywał brak zapchania i próba wypalenia DPFa trzema komputetrami nie dała skutku. Dałem więc informację do ECU, że DPF i czujnik ciśnienia przed DPFem wymieniony ( w nowszych VW pomaga i da się wypalić po takim działaniu ),...
Witam,w ubiegłym tygodniu spędziłem na forum kilka ładnych godzin w poszukiwaniu podobnych usterek turbiny- wyciek oleju i po dłuższym czytaniu głowa mnie bolała bo każdy to coś nowego opisywał (bo mój kolega,mój znajomy miał itd...). Dzisiaj już mam autko sprawne, po wymianie turbosprężarki,wymianie oleju i filtrów oraz wyczyszczeniu intercoolera,...
Trzeba ustalić skąd bierze się olej. Czy pierścienie nie trzymają szczelności można sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania (nie wiem, ile powiano ono wynosić dla 1.7dtl). Jak będzie niskie, to można wpuścić kilka kropel oleju do cylindrów, jeśli ciśnienie wzrośnie to winna pierścieni, jeśli nie to ciśnienie ucieka głowicą. Jeśli to byłby mój samochód...
jak filtr powietrza zapchany to turbo podsysa przez odmę powietrze z olejem z komory korbowej. jak nie wiesz za bardzo jak zbudowany jest układ, wymień tylko filtr i zobacz czy jest poprawa. spadanie rury może być spowodowane zwiększonym oporem za turbo (np intercooler) lub po prostu za słabo dokręconą obejmą jeśli tam coś było rozbierane.
Prawdopodobnie pogięte masz korbowody. Bardzo częste przy awarii turbo w silniku MX- i zawsze jest to na cylindrze numer 6 lub czasami 5 i 6. Jeżeli poszło aż 20 litrów oleju, to katalizator już możesz wyrzucić do kosza, bo pewnie jest pełny oleju i już zawsze będziesz miał aktywne błędy o braku redukcji NoX. Nie ma tygodnia, żebym nie miał silnika...
Dzięki za podpowiedź, po podpięciu pod komp wyszło, że jest problem z turbiną.A turbina hula jak wściekła. Miałem podobny problem z silnikiem HDi starszej generacji (98 rok). Problemem okazało się sterowanie turbiną i EGR-em, a w zasadzie wężyki podciśnieniowe. Układ podciśnienia całkowicie zapchany, więc znikło sterowanie, a komputer pokazywał "błąd...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Mechanik powiedzial, ze gora jest sucha - czyli pompa nie miala oleju jak podac z miski do gory- bo np zapchany smok, bo nie bylo oleju w misce, bo ulegla uszkodzeniu pompa olejowa lub zapchana magistrala olejowa. Sucha gora - moglo ulec uszkodzeniu - glowica jezeli jest fioletowa, turbo - trzeba sprawdzic na tym lub na nowym silniku przeplyw oleju,...
Przegiąłem pałę z tym ustawieniem pompy. Kilka godzin postoju i odpalenie trudniejsze. No i dymu też po kilku godzinach sporo. To spalanie na 100 km to też przegięcie.. Plan na jutro: 1. Wrócić do ustawień fabrycznych pompy. Koniecznie. Wtedy na zimnym lepiej palił. 2. Odpiąć przewód intercoolera i zobaczyć jak dmucha. Przewód między IC a kolektorem...
Usterki: 123900 ciśnienie doładowania niewystarczające 16A600 emisja tlenków azotu w przeciągu ostatnich 400dni zbyt wysoka. Poniekąd słuszne jest spostrzeżenie, iż popiół to nie sadza i już się nie spala nawet w piecu. Dlatego są tak duże różnice ciśnień w filtrze DPF podczas jazdy. Jest to jednak skutek, a nie przyczyna. Pierwotnych źródeł problemów...
Jestem tu nowy wiec na wstępie wszystkich serdecznie Witam, Mam problem z moim manem TGL 12.220 euro5 2010r mianowicie zabrakło mu mocy pod komputerem "man catsem" całkowity brak błędów ciśnienie doładowania stoi na 0,03 na postoju jak i podczas jazdy. Na pierwszy strzał poszły filtry paliwa powietrza czyszczenie separatora (sitka) następnie wymieniłem...
Nie jestem już w stanie zrobić logów z turbiny. Jest już wyciągnieta. Sprawa wygląda tak. Po podmianie wężyków od zaworka turbiny (nie wiem jak się dokładnie nazywa - wchodzą do niego 3 węźyki jeden do powietrza i dwa do turbiny) samochód pracował lepiej jednak było niedoładowanie. Po tym jak poprawnie podłączono wężyki samochód "grechotał i strasznie...
Witam. Trafił mi się Koleos z silnikiem M9R 2.0 dci 174KM z przypadłością zapychania dpf bez błędów w sterowniku silnika, jedyny błąd to df308, ale pojawia się dopiero po zapchaniu. poprzedni mechanik czyścił dpf wymienił sonde na turbinie naprawił wtryski, wymieniał olej, a i tak co ok 3 tygodnie zapycha dpf. Ja wymieniłem egr bo miał luz na osi sprawdziłem...
Witam. Volvo FH500 grudzień 2018 przebieg 430 tys. Auto faluje na wolnych obrotach, przygasa, silnik wydaje się ciężko pracować. Na zimnym silniku raczej brak problemu. Występuje na rozgrzanym silniku często przy manewrach lub jeździe w mieście w korkach. Podczas falowania chwilowe spalanie podskakuje do 10l/h, ogólnie auto dużo pali jak na ładunki...
Na razie jeżdżę Scenikiem II 1.6 16V z 2008r, ale uznałem, że nadszedł czas na wymianę. Myślałem o róznych autach, ale najprawdopodobniej pozostanę wierny marce i kupię Scenika III. Myślałem o wydaniu jakichś 40tys (max 43). Nie wiem tylko jaki silnik wziąć pod uwagę. Na stronie http://motobenzyna.pl/samochody/373-rena... podają, że dostępne...
Wysłałem przepustnicę do regeneracji. Dzwonili do mnie właśnie z zakładu. Elektronika w porządku, choć standardowo poprawiają wszystkie luty. Generalnie syfiasty olej i maź zapchał mechanizm i silnik nie miał siły uciągnąć klapki. Stąd pewnie test z 12V dawał radę, natomiast sterownik nie dawał rady z 5 voltami. Ten syfiasty tłusty olej/maź, to przypadłość...
Witajcie, mam pytanie dosc nietypowe. Silnik 2.0 CRDI. przy max wcisnietym pedale gazu, max 2tys obr. Jak odepne przeplywke max do 3tys dojdzie. Po odkreceniu wydechu za turbo bez zmian czyli wykluczamy np zapchanego kata. Po zdjeciu rury dolotowej do turba, troche oleju sie wylalo ale wirnik sie obraca palcem, moze nie jakos totalnie bez oporu ale...
Witam Posiadam Forda Escorta 1.8 TD intercooler MK7 z 96roku, kupiłem go jakiś miesiąc temu i myślałem, że on po prostu ma być taki słaby:) Po przejechaniu się starszym Fordem Mondeo z tym samym silnikiem upewniłem się w tym, że z moim samochodem jest coś nie tak. Sprawdzałem turbinę, daje ciśnienie, pali idealnie czy ciepły czy zimny, chodzi równiutko,...
najpierw dolot wszystkie rurki wykręcic i pomacac nie gazuj na postoju bo spora szansa jest ze nieszczelnosci nie zobaczysz wskazówka moze byc slad oleju ktory sie wydobywa z dolotu sprawdz tez intercooler nieszczelny moze byc troszke zaoliwiony potem jak nie ma nieszczelnosci sprawdz zaworek n75 podmien go z zaworem recyrkulacji spalin bo jest taki...
http://obrazki.elektroda.pl/3735959200_1... Witam. Proszę o pomoc w sprawie MB A W168 1.7 CDI W aucie silnik pracuje w trybie awaryjnym. Po wciśnięciu sprzęgła obroty soadają do 3000. Auto nie jedzie z większą prędkością niż 120 km/h Sprawiłem już chyba wszystko co mogłem. Intercooler uszczelniłem. wężyki podciśnienia do sterowania...
Witam, mam rowniez problem z crafterem, przepraszam ze podpinam sie pod ten post ale nie bede zakladal nowego gdyz tematow o braku mocy w tym aucie jest masa, ja rowniez borykalem sie z problemem zapchanych filtrow itp... ale to juz za mna teraz mam zupelnie nowy problem ktorego opisu jeszcze nie spotkalem na zadnym forum, a mianowicie craftery traca...
W tym silniku nie ma komputera(z komputerem te silniki były chyba dopiero w astrze II). Na początek można zobaczyć czy po zwiększeniu obrotów węże idące do intercoolera robią się twarde i czy rusza się cięgno sterujące przy turbo (najlepiej by było zmierzyć ciśnienie doładowania w czasie jazdy (ok 0,5 atmosfery , kg/cm²)- ale kto ma manometr o...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Witam! Z rury łączącej turbinę z intercoolerem przecieka olej. Rura jest cała, a wycieki są na złączach. Są jednak na tyle duże, że zaolejony jest cały rozrusznik. Mechanik stawia na: - brudna odma (odolejacz) - może tam coś jest co powoduje, że olej nie spływa - zabity filtr powietrza - wkład był naprawdę zajechany Turbina chodzi "na oko" normalnie...
Witam Posiadam Forda SMAX 2.0 TDCI 140 KM 2007r. problem polega na tym, że: -brakuje mocy -ledwo osiąga 130-140 km/h czasem wyrzuca błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Co sprawdziłem: -szczelność dolotu, wymieniłem podejrzany wąż, nowy intercooler -turbina po regeneracji (zamieniałem drugą którą mam w zapasie to samo) -EGR sprawny szczelny...
Nie za mało powietrza, tylko za dużo paliwa. A paliwa za dużo, bo komputer nie może się doczekać żądanego ciśnienia doładowania na wskutek nieszczelności wydechu, skoro skoro dolot sprawdzony., czytaj niżej parę pięterek. Termostat zamontuj na 80 st lub wyższy. wiskozę doskonale słychać kiedy się włacza i kiedy wyłacza, to jest konkretny hałas. Sprawdzić...
Witam, od kilku dni jestem "szczęśliwym" posiadaczem VW Crafter 2.5 TDi CR 136KM BJL z roku 2007 i przebiegiem 107tys km. Podobno auto wcześniej było użytkowane na krótkich odcinkach około 20km. Otóż od zakupu jest z nim taki problem że nie ciągnie od dolnych obrotów(jest strasznie mułowaty), dopiero tak od 2200 zaczyna porządnie przyspieszać. Wczoraj...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Odpowiadając na pytania: http://obrazki.elektroda.pl/8819191800_1... Na kolejnym zdjęciu widać rodzaj wtryskiwaczy, jakie są w moim silniku. http://obrazki.elektroda.pl/8710229400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6150770100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6564682900_1...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jak turbina nie pompuje odpowiedniego ciśnienia to podejrzewam że może zapchana - zasyfiona jest chłodnica powietrza ( intercoller). Najprościej odłączyć ją i zobaczyć czy auto się lepiej zbiera.
Błąd psid 98 fmi 1 tyczy się doładowania turbiny w długim okresie czasu. Sprawdź intercculer , wymień czujnik doładowania. Należy zmierzyć przeciwciśnienie spalin powinno wynosić ok do 0,3 bar jeśli dobrze pamiętam w silnikach 11L. Problem na 99% zapchany tłumik.
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
Witam.Posiadam MAN TGX 09r 480 euro 4.Auto jest regularnie serwisowane,do listopada zeszłego roku na gwarancji MAN .Wymienione były wtryskiwacze czujnik turbiny i intercoller a auto nadal spala po 40 l na sto kilometrów i nie ma mocy.Również był sprawdzany recylkulator spalin jest ok.Auto nie pokazuje żadnych błędów po podłączeniu pod komputer wszystkie...
Prosze o analize logow. Seat Toledo ARL 150KM. Auto przydymia na czarno nawet przy niemocnym wcisnieciu gazu. Mocy chyba mu nie brakuje 230km/h jedzie odnosnie przyspieszniea nie wiem bo nie jechalem drugim z takim motorem. Turbina i caly uklad dolotowy byl czyszczony (wpadal w tryb awaryjny ale juz ok). Motor pracuje rowno i cicho, pali bez problemu....
intercooler mercedes większy intercooler intercooler astra
prosty pilot włącz wyłącz 25pt4423 dławik przezwajanie generatora
schemat instalacji iveco samsung ue40mu6172u
KLR318SA - Zamiennik sprężyny do zmywarek Electrolux i siłowników gazowych Jak wyłączyć tryb testowy w Pioneer FX-M2016ZSA?