Przed regeneracją turbo grało jak chciało 2500 czasem pow.3000 się załączało. Tak myślę czy olej zassany przez turbo mógł zapchać intercooler i dlatego tak się dzieje ? Dodam, że auto ma napęd quattro ale to raczejnie powinno robić różnicy. Chyba, że do takiego inaczej są ustawiane turbiny ? Dla porównania mam drugie takie audi (ta sama pojemność i...
U mnie okazało się, iż zapchany był Intercooler. Wyczyszczony Intercooler i auto juz normalnie pracowało :) Innymi słowy "lejąca" turbina zapchała Intercooler, dlatego wymiana turbiny nie pomogła bo auto nadal nie miało czym oddychać.
Witam , Proszę o info jak wyczyścić intercooler w środku w scani "R" Bo jest zapchany. I jakich środków użyć do tego? -myślałem o benzynie ekstrakcyjnej , żeby go poprostu zalać i przedmuchać "ropownicą" a Potem to wylać odkręcając 2 śrubki na dole do czyszczenia. Dzięki...
Zapchany intercooler olejem lub filtr powietrza brudem.
Wymiana turbo i intercooler zapchany
Oblodzona nie jest. Może byc tak jak kolega pisze, że jest zapchany intercooler, z góry troszkę podcieka olejem.Wiec może być zapchany w środku brudem. Dzięki Panowie za pomoc ,idę i zobaczę czy pomoże.
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
W pierwszym etapie sprawdź czy masz dobre przewody od podciśnienia i czy w ogóle wytwarza się podciśnienie. A w drugim etapie to ściągnij przewód od turbiny i zobacz czy turbina się kręci i czy niema luzów albo połamanych łopatek. A na końcu szczelność układu dolotowego. Możesz mieć zapchany intercooler. Ja tak miałem w mojej audi A6 2.5 TDI
sprawdz wezyk miedzy n75 a puszka turbiny,ciegno sprezarki moze nie chodzic w calym zakresie,filtr powietrza zapchany,nieszczelny dolot,zapchany intercooler,no i zasyfiony egr,musisz sprawdzic te miejsca. Vag zglasza usterke? Doladowanie powinno byc na poziomie ok 2000mbar (3 bieg ok 3500 obr) a masa powietrza ok 850 mg
intercooler zapchany
zobacz intercooler, mieliśmy kiedyś tak w esce 2005rok, był zapchany i jak chcieliśmy autko rozruszać (nie znając jeszcze przyczyny dlaczego nie jedzie) eska dostała w rurkę na prostej i było wielkie bum! coolerek rozerwało, no wtedy to już nie było co przepychać więc kupiliśmy nowy i autko lata do dziś :D , pozdrawiam.
Jak w okolicach EGRu syf to podejrzewam padajaca turbine, aby wyeleiminowac lejaca turbine odkrec waz dolotowy powietrza (za silnikiem z prawej strony silnika jak stoisz przodem do auta) i sprawdz luzy na turbinie. Zlap za os turbiny palami(nakretka mocujaca wiatraczek) Jesli wyczuwasz okolo 1 mm luzu lewo-prawo i wiecej niz okolo 0.5 mm gora dol to...
Sprawdz intercooler zapchany ,brak drożności , pozostałość oleju po wymianie uszkodzonego turbocharger.
sprawdz intercooler ,mozę zapchany , no podobine jest gdy zawór EGR nie domyka pozdrawiam
Zobacz czy intercooler nie jest zapchany, z dołu są dwie śruby 8mki, odkręć je sprawdź czy nie ma tam czego, sprawdź cieśninie paliwa na filtrze, na wolnych obrotach i przy 1500. Podaj wartości
tak tak to mascott o dmc do 6ton i tam jest problem z podłączeniem do vaga, kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć gdzie dokładnie jest ten zawór, juz dawno temu miałem z nim doczynienia i na prawde nie pamiętam. A co do filtra paliwa to owszem zdarzały się modele gdzie występował wstępny filtr paliwa znajdował się on w pobliżu baku paliwa znaleźć...
tak jak llabor napisal ja czepial bym sie najpredzej wtryskiwaczy lub pompy, jesli chodzi o cisnienie to sa to dosc trwale i odporne jednostki (jednak jak wiadomo jak znajdzie sie oszolom to wszystko zajedzie). Kolejna sprawa to sprawdz co lejesz do baku, ja ostatni zalalem pewne nowe 98 i mialem duzy problem. Malo co nie zajechalem pompy paliwa, dobrze...
Witam, mam problem z za niskim ciśnieniem Doładowania, efekt: - paliwo o 4litry w górę, - podczas wciskania gazu od 0% do ok 70% auto "idzie" a od 70 do 100% brak reakcji i zero efektu, - przy 24 tonach efekt jazdy jak "400" brak przyspieszenia. Zrobiłem test turbiny i mam taki efekt: obroty silnika: - 500 -1,2bar, - od 800 do 1250 -1.5bar do 1.9bar,...
A z powietrzem wszystko ok? Może intercooler jest zapchany albo z kompresorem coś nie tak. Bo na otworzenie przepustnicy powinien zareagować.
zauważcie że facet pojechał z Polski do Szwajcarii i w trasie się nie dopalił? Wystarczy nieszczelność w dolocie (np.dziurawy intercooler) i zapcha się w mig.
Problemem był zapchany wydech. Dymienie zmniejszyło się o 50-75%, zależnie od warunków jazdy.
Masz to auto od nowości i znasz rzeczywisty przebieg? Wiele przyczyn, zacząć trzeba od sprawdzenia wtryskiwaczy (zdemontowanych) i sprawdzenia kompresji. Rozumiem że banalne przyczyny (zawalony kurzem filtr powietrza, dziurawy intercooler i jego łączniki, zapchany szmatą wydech itp.) zostały wykluczone...
JA miałem taką sytuację i był zapchany IC
Ułatwisz sobie zadanie opuszczając pas przedni w pozycję roboczą. Ale ta dziura raczej z czegoś się wzięła. Ogólnie guma nie lubi oleju. A być może kierownica w trybunie jest zapieczona lub źle wyregulowana. A czy możliwe jest żeby intercooler się zapchał? Co tam w takim razie robić-poprawiać fabrykę jakimś zaworkiem upustowym?
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Od podglądu parametrów silnika. Doładowanie, jeżeli masz dwie turbiny to jak pracuje mała. mam w zapamietanych błędach 4591FMi2 Monitor sterowania dołądowaniem intercooler wysokiego ciśnienia. Zbyt niski to nie będzie zapchany DPF? Dodano po 8 to pytanie jak spr małą turbinę Jak włączam parametry to na zapalonym silniku jest coś koło 1bara pod górke...
Witam. Mam problem z Vito w639 2.2 111 2007r Auto podczas jazdy się rozbiegało, przyczyną był zapchany DPF i wysoki stan oleju. Na szczęście udało się go szybko zadusić. Vito wróciło na lawecie, zmieniłem olej wyczyściłem cały dolot jak również intercooler z oleju... Teraz nie chce odpalić, błędów brak, jeżeli odpalę go na plaka silnik od razu wkręca...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam wielki problem z moja corsą ponieważ 2a razy była juz u mechaników i nikt nic nie poradził na to spalanie. W obu przypadkach wysłali wtryski do regulacji i za pierwszym razem przy spokojnej jezdzie do poznania spaliła 5,5 litra bo tyle dolałem do pełnego baku. Później troche mocniej gazowałem i auto znowu palilo...
Po drodze oczywiscie sprawdziles intercooler przed chlodnica czy nie ma zapchanych lamelek. Jak stwierdzasz ze silnik sie grzeje ? Jakie bledy w EDC ? Najlepiej jest porownac odczyty temp wody z EDC oraz intardera . Jak z cisnieniem w samym ukladzie chlodzenia , nie wybija plynu czasami ? Z Twojej relacji to wymieniles juz wszystko co odpowiedzialne...
Dzień dobry kierowca zgłosił problem jechał i nagle zaczął słabnąć wywaliło usterkę silnika przegrzanie silnika i zapchany DPF auto zaczęło kopcić i ogień z wydechu co kierowca sprawdził to że w turbo od strony gorącej pojawił się płyn chłodniczy I czego oczekujesz? Że ktoś zdalnie przez internet wymieni Ci turbo? Niestety tak czy inaczej musisz zacząć...
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
Odepnij przepływkę i się przejedź jak bedzie trochę lepiej to przepływka przełpywkę odpinałem i ma taką samą moc. Jak filtr paliwa. Nie jest czarny wymianiany był pare miesiecy temu, jest ok Nie syczy ci dziwnie podczad przyspieszania nic nie slychać aby syczało, ale sprawdze przewody biegnące do intercolera i dolot od strony filtra. Może przewód powietrza...
Jak wymieniales EGR i jak zakładałes nowe turbo, to trzeba je przyuczyc, w clipie jest taka opcja, poza tym, jak miałeś rozwalone turbo, ze olej Ci wywalało, to sprawdź intercooler, bo może być zalepiony olejem, powinno się to wyczyścić. A sprawdzić można odkrecajac dolna rurę i zobaczysz, czy są ślady oleju, jak są, to zdejmujesz chłodnice i kąpiesz...
Witam.Mam kilka problemów do rozwiązania,mianowicie: w którym miejscu w maździe 626(diesel,74kW,2001r.)znajduje się odma? W jaki sposób wyczyścić przewody dolotowe do sprężarki i intercooler z oleju? Wymontowałem już intercooler ale nie wiem jakimi środkami go wyczyścić,czy można np.rozpuszczalnikiem? Prawdopodobnie odma jest zapchana i rzyga olejem...
Miałem bardzo zapchany filtr powietrza, wymieniłem go i praktycznie nic się nie zmieniło... Sprawdziłem rurę intercooler - przepustnica, która jest zafajdana olejem, wyczyściłem i ją tylko i po jakimś czasie pierwszy raz odkąd mam te auto (od września 2013, przejechane przeze mnie 120tyś. km, łącznie 260tys km) wyskoczyło bym dolał olej. Dla mnie na...
Cały układ: egr, przepustnica, intercooler, itp. był czyszczony. Przed czyszczeniem również wyświetlał się błąd egr'u. Po wyczyszczeniu błąd usunąłem. Nie pojawił się ponownie. Filtry będą zmieniane. Wszystkie. Z tym, że chciałem najpierw usunąć wszelkie usterki, w wyniku których pojawiły się błędy. Nie mam możliwość przejrzenia parametrów rzeczywistych....
https://obrazki.elektroda.pl/9870321200_... Witam, mam problem z doładowaniem na zimnym silniku Saab 9-3 2.2tid, dopiero po kilku lekkich przegazówkach jedzie jak rakieta, wszystko wysprawdzane: turbo, gruszka, zawór podciśnienia, intercooler, wszystkie przewody, żadnych błędów, tylko widzę jest zaślepiony EGR i założony emulator,...
Mam problem Mam VOLVO 740 2.3 TURBO LPG (elpigaz z sterownikiel ELVIA) 165 (kucy) Strzela w intercooler .Kable sprawdzone , świece sprawdzone . niema nigdzie filterka do gazu. sTAWIAM NA ZAPCHANY SMOK W BUTLI GAZOWEJ.Ale nie jestem tak do końca pewien.Na bęzynie tak delikatnie przerywa a na gazie jak wcisne pedał gazu do połowy albo więcej to tak P********e...
może pomoże to co ja u siebie w espace zrobiłem. A mianowicie. Wyciągnąłem cały EGR, zdemontowałem całą przepustnicę powietrza. Wymyłem wszystko porządnie, i odzyskał moc. Fakt że dal świętego spokoju kupiłem nowy EGR a stary mam na zapasie. Umyłem też intercooler. Sprawdź też zmienna czy działa, może to ona szwankuje. Przy zapchaniu się kolektora powietrza,...
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Witam Oddałem auto do nieco większych oględzin ale bez całkowitego rozbierania silnika jeszcze. Rozebrany zostanie po włożeniu nowego już zakupionego. Tak czy siak uszkodzone wtryski nie podlegają dyskusji bo cieknie z jednego ale nie powinno mieć to wpływu na temperaturę. Można je spróbować dokręcić lub usczelnić. Natomiast po rozebraniu części osprzętu...
Jednak do tych samochodów trzeba podchodzić indywidualnie - teraz się o tym przekonałem i nie dajcie się zwieść, że wszystkiemu jest winna pompa heh jest tyle rzeczy odpowiedzialnych za ten "check" ale wszędzie się słyszy pompa do regeneracji - niezła ściema :) Jak po regeneracji nie działa to wina stołu lub czegoś co tam sobie mechanik wymyśli - nie...
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
jak filtr powietrza zapchany to turbo podsysa przez odmę powietrze z olejem z komory korbowej. jak nie wiesz za bardzo jak zbudowany jest układ, wymień tylko filtr i zobacz czy jest poprawa. spadanie rury może być spowodowane zwiększonym oporem za turbo (np intercooler) lub po prostu za słabo dokręconą obejmą jeśli tam coś było rozbierane.
Mechanik powiedzial, ze gora jest sucha - czyli pompa nie miala oleju jak podac z miski do gory- bo np zapchany smok, bo nie bylo oleju w misce, bo ulegla uszkodzeniu pompa olejowa lub zapchana magistrala olejowa. Sucha gora - moglo ulec uszkodzeniu - glowica jezeli jest fioletowa, turbo - trzeba sprawdzic na tym lub na nowym silniku przeplyw oleju,...
Witam. Chciałbym zaczerpnąć opinii nt . możliwych awarii w aucie Hyundai i40 1,7 CRDI 136km. r 2013. Autko kupiłem dwa tygodnie temu * ściągniete na lawecie z niemiec z salonu Hyundaia. Pokusiłem się , iż wymieniony był silnik w styczniu tego roku. * w ramach gwarancji ASO - wymiana również ASO. Na nowym silniku przejechane poniżej 5 tys. km. Sprowadziłem...
Witam wszystkich przepraszam jak coś poknociłem, mam passata z 2006 2,0 Tdi i padła turbina olej się nalał wszędzie ( intercooler układ wydechowy ) po regeneracji turbiny oczywiście wyczyszczeniu wszystkiego auto zaczęło jeździć, ale jednak zapchał się filtr DPF, ale kupiłem środek i przez Sondę lambda wlałem zgodnie z instrukcjami pojeździłem wszystko...
Prawdopodobnie pogięte masz korbowody. Bardzo częste przy awarii turbo w silniku MX- i zawsze jest to na cylindrze numer 6 lub czasami 5 i 6. Jeżeli poszło aż 20 litrów oleju, to katalizator już możesz wyrzucić do kosza, bo pewnie jest pełny oleju i już zawsze będziesz miał aktywne błędy o braku redukcji NoX. Nie ma tygodnia, żebym nie miał silnika...
Trzeba ustalić skąd bierze się olej. Czy pierścienie nie trzymają szczelności można sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania (nie wiem, ile powiano ono wynosić dla 1.7dtl). Jak będzie niskie, to można wpuścić kilka kropel oleju do cylindrów, jeśli ciśnienie wzrośnie to winna pierścieni, jeśli nie to ciśnienie ucieka głowicą. Jeśli to byłby mój samochód...
Witam wszystkich posiadam Stilo 1.9 jtd, mój problem polega na tym że nagle pojawił się głośny świst jak by powietrza przy przyspieszaniu, tzn dźwięk jest taki jak bym włączył dmuchawę na full obroty, wzrasta wraz z dodawaniem gazu, zaczyna się przy 1,7k obrotów, jest taki jak by kompresor pompował powietrze, zauważyłem też że puchną węże od intercoolera,...
intercooler mercedes intercooler astra czujnik intercooler
grzałka ceramiczny pilot chassis numer telefon dziwna
lodówka electrolux lodówka electrolux
Chłodziarko-zamrażarka Electrolux nie mrozi i bulgocze - przyczyny i rozwiązania Zmywarka Electrolux zatrzymuje się i rusza losowo - przyczyny i rozwiązania