Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Dziękuję za wskazówki, ale to mam rozumieć, że jak siłownik hamulcowy nieszczelny z tyłu albo coś z nim, to z tego zaworu powietrze ucieka?
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
Macie może jakieś porady, gdzie sprawdzić lub co zrobić? 1. niska wydajność wentylatora. 2. nieszczelny kanał między wentylatorem, a kratkami wentylacyjnymi
Faktycznie brak czynnika, sprawdzona szczelność i układ minimalnie nieszczelny :( Układ uszczelniony dodatkiem, zobaczymy ile wytrzyma.
Kurcze , jeden wtryskiwacz jest luźny to pewnie jest nieszczelny ale skoro tak mówisz to podniosę kolektor i uszczelnię , od tego może gasnąć na benzynie? Dodano po 2 Masz może jakiś kontakt do siebie?
jeśli nadal aktualne to sprawdź przewód łączący pompę wtryskową z dolotem powietrza może być nieszczelny
Może być tak że wina leży po stronie pompy wtryskowej jaka tam jest pompa rzędowa ?? może sam układ paliwowy jest gdzieś nieszczelny i sie zapowietrza lub sama pompa jest nieszczelna
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
U mnie zaciski są jeszcze nie regenerowane, nie mają luzów, na sworzniach pracują bardzo lekko (po wyjęciu klocków można je przesuwać jedną ręką), cofają się również błyskawicznie i oba tak samo (lewy z prawym), a koła kręcą się bez problemu. Dzieje się to od czasu do czasu w trasie pod pełnym załadunkiem, wystarczy chwilę postać, żeby hamulce ostygły...
masz gdzieś nieszczelny układ , zobacz w lampach
A czy nieszczelny wtryskiwacz może być przyczyną schodzenia paliwa z pompki pld?
Na pewno nieszczelny układ paliwowy.
W moim przypadku z takim błędem był nieszczelny wtryskiwacz adblue który to zalał cały katalizator mocznikiem i skrystalizował się w środku. Wymiana wkładu na nowy, rozcinanie, oczyszczenie i pospawanie kotła załatwiło sprawę.
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
hmmm brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnym zaworkiem od podcisnienia turbiny. Znajduje sie z lewej strony pod filtrem. Odpowiedzialny jest za wlaczanie turbiny przy odpowiednich obrotach. Jezeli jest nieszczelny to nie ma sily popchnac zawleczki, a ssanie rowniez przy tego typu usterce wystepuje .
Zawieszenie nie powinno opadac ,info, serwis mercedesa ,wniosek,- nieszczelny uklad lub zawory na kompresorze ,wiec donaprawy ,przepraszam za pisownie ale nie moge wpisac polskich znakow -jakis problem na komputerze
Witam, mam Mercedesa S320 z 1999r (W220) i problem z Airmaticem. Przód mojej esy opadł aż do ziemi, jeden z amortyzatorów przednich (prawy) jest nieszczelny i nie trzyma powietrza - był kiedyś przez kogoś klejony i trzeba było kupić cały amortyzator (nie można było zregenerować obecnego). Zakupiłem na od gościa używany dwuletni amortyzator Bilsteina...
Jeśli syczy to nie masz zamkniętego układu hamulcowego więc jest nieszczelny albo już po wciśnięciu pedała hamulcowego pompa przepuszcza ciśnienie
Proponowałbym pomiar ciśnienia w cylindrach. Być może zawór ssący jest nieszczelny , a cykanie to uciekająca kompresja.
Na pewno tarcze wentylowane nie są zamienne na niewentylowane i na odwrót. Jeśli chodzi o temperaturę to powinna się utrzymywać na 90°. A odnośnie płyny niema prawa wydostawac się na zewnątrz chyba że zbiornik jest nieszczelny bądź zbyt duże ciśnienie w układzie.
Auto kopci, znaczy paliwo jest, powietrza nie ma. W czasie jazdy podczas mocnego depnięcia puszcza większą chmurę niż przed naprawą? Czyli albo turbo nie robi, albo nieszczelny dolot albo spuszcza EGR. No i najważniejsze świeci się kontrolka świec żarowych, od tego proponuję zacząć. MAP sensor? Baro?
No jak tak dymi i zjada olej to zagadnij co Jak już pod maską tez dym to musi być też nieszczelny (uszczelka głowicy) i pieron wie jeszcze co... Pewnie ma przejechane ~500 000 km więc to trup.
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
Nieszczelny odpływ też powoduje cofanie paliwa, a niejednokrotnie nie widać wycieku. Powymieniaj odpływy na nowe, posprawdzaj wszystkie połączenia, także przy zbiorniku. Żeby paliwo się nie cofnęło odpływ i smok muszą być poniżej lustra zanużone w zbiorniku. Jeśli nawet wszystko już uszczelnisz to silnik musi trochę popracowac, bo jak zostaną bomble...
wynika ze ssie lewe powietrze trzeba zobaczyc przewody do zbiornika ewentualnie smok w zbiorniku nieszczelny albo zabrudzone sitko na koncu smoka trzeba dmuchnac w niego powietrzem
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Witam jak w tytule klima nie działa.Wymieniłem kompresor był cały zielony nieszczelny na korpusie, zamówiłem nowy. Brak jest sterowania na zawór sygnał plusa idzie ze sterownika silnika masa z obudowy i nie wiem jaka jest dalsza droga. W panelu klimatyzacji słyszę jakiś przekaźnik cyka po włączeniu przycisku ac off.Komp pokazuje w grupie klimatyzacji...
Nieszczelny dolot, zły skład mieszanki, uszkodzony rozdzielacz od pracy na LPG. Raczej samemu tego nie ogarniesz, szukaj naprawdę kumatego mechanika, znającego ten wtrysk. Motronic, ale namieszałeś tą zmianą awatara ;)
To zacznij od sprawdzenia bardzo dokładnie układu dolotowego na szczelność (uruchom silnik na biegu jałowym i pryskaj czymś łatwopalnym (mgiełką) dookoła i jeśli silnik zareaguje, to masz nieszczelny dolot). Dodatkowo wykonaj diagnostykę ponownie (mimo, iż kody usterek były wykasowane wcześniej). Kody (ewentualnych) usterek też mógłbyś tutaj wrzucić.
To wyciągaj wtryski do sprawdzenia i mierz kompresję w cylindrach. Może już jest poniżej 20, taki na ciepło pali, po wystudzeniu za Chiny. Każdy nieszczelny zawór utrudni odpalanie na zimno. :) Ssące może usłyszysz przy kręceniu rozrusznikiem, będzie syczenie w kolektor jak zdejmiesz dolot. Ale to zależy od stopnia nieszczelności.
Kolego thesperado masz rację ,można się pogubić.Jeśli chodzi dokładnie jest to podstawa wabco podwójny osuszacz,podstawa w serwisie była sprawdzona i nie wiem czemu przestawiona,co prawda większość tych podstaw ma według katalogu wabco te12bar ale mercedes axor i jakies volvo 10,5bar. Firmy knorr mam ten zawór wieloobwodowy. Powietrze schodzi do 0 czasami...
Odkręciłem zawór, oringi całe ale może sam zawór nieszczelny jak go sprawdzić? Na zaworze zauważyłem jakby ślady szarego cienkiego teflonu lub folii, nie wiem czy to nie z uszczelki jedna jest zielona - oring, druga teflonowy pierścień w kolorze szaro-białym?
Chciałbym do tego tematu coś dodać, po pierwsze nie należy się na sto procent sugerować że błąd który jest pokazywany przez urządzenie diagnostyczne jest faktycznie dany element uszkodzony, wiem to z doświadczenia. Szczególnie tego typu błędy występują w motor-elektronik i w ABS. Raz miałem podobny przypadek, winą był nieszczelny układ podciśnienia...
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Zobacz jeszcze do wtyczki grzałki termostatu, o ile masz takowy w samochodzie https://obrazki.elektroda.pl/4916175500_... Skąd się to bierze, ano płynie sobie pomiędzy miedzianymi drucikami w żyle kabelka pomiędzy uszkodzonym, nieszczelnym czujnikiem, a wtyczką sterownika. Miałem taki przypadek w Mercedesie (jakiś bus, nie pamiętam...
Powodem jest prawdopodobnie nieszczelnym układ paliwowy. W moim przypadku wystarczyło wymienić uszczelki.
Albo czujnik temperatury albo podciśnienia masz nieszczelne. wygląda mi na to, ze jak zadziała czujnik/zawór podciśnienia to potem jest ok. Dokładniej może napiszą koledzy znający te silniki.
Któryś przewód musi być nieszczelny. Gdzieś jest wyciek
Pompka działa dobrze, zresztą niedawno wymieniałem bo poprzednia była nieszczelna i przeciakała
Zmień po prostu podstawę osuszacza na nową , jest tyle zamienników na rynku szkoda twojego czasu na regenerację . Podejrzewam że oryginalny zestaw naprawczy jest droższy od podstawy zamiennika.
Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.
Jeżeli czujesz zapach płynu znaczy że masz problem z ogrzewaniem. Dziurawa nagrzewnica wnetrza, nieszczelne przewody, uszkodzony zawór.
Jak jest nieszczelna wtyczka na skrzyni to olej"płynie" wiązką elektryczną do sterownika skrzyni pod maską i jest problem.
Ciśnienie jest ok... moje podejrzenia to że stacyjka nieszczelna .... albo z membraną coś...
Ogólnie to z żadnym ubytkiem nie można jeździć ponieważ ulatniający się freon powoduje po wieszanie dziury ozonowej, w zasadzie to uciekło Ci ok40% gazu przez rok to za dużo ubytek "standardowy to ok 10-20%. Odssysajac czynnik i wpuszczając hudroge do układu a później detektor sprawdzasz czy nie ma nieszczelnosci i a jak są to dokładnie wskaże gdzie...
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Odma w pokrywie zaworów właśnie jest po to aby odprowadzać spaliny, które wydostają się przez nieszczelne zawory. Z reguły są to niewielkie ilości i są wprowadzane do kolektora dolotowego. Jeżeli nieszczelności sa poważne to odma zmienia się w rurę wydechową. Do regulacji zaworów konieczny jest mikrometr listkowy. Nie pamiętam dokładnej nazwy. Zasadniczo...
nieszczelny gaźnik nieszczelny kocioł nieszczelny akumulator
composite commodore uszkodzenie cewki zapłonowej chińska turbina wiatrowa
philips ep5360 thomson 26hu5253
Akai AKTV4335M – aktualizacja firmware USB/OTA, plik .pkg, instrukcja krok po kroku Kospel KDE5 PPE-4 EKCO – czerwona dioda LED w module, grzanie czy błąd?