Masz problem z ciśnienie zasilania paliwa - za niskie. Możliwe przyczyny: filtr, pompa, przewód nieszczelny itd...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Jak paliwo nie wraca przewałem, to pompa daje za małe ciśnienie aby otworzyć regulator, jednym słowem albo pompa poległa, albo jest nieszczelny przewód w baku
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Teraz doszedłem do punktu wyjścia. Wszystko podłączyłem tak jak powinno być i samochód na obroty nie wchodzi, a po odłączeniu kostki elektrycznej od pompy paliwa samochód chodzi dobrze. Powiedziałeś, że pompa jest jakaś nieszczelność w pompie, a może przewód paliwowy jest nieszczelny. Mierzyłem ciśnienie jakie daje pompa w baku i wyszło 4,2 bar. Czy...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Po pierwsze . To , że przedmuchujesz , to bardzo dobrze , problem w tym , że zrobiłeś to odwrotnie . Całą sadze z wymiennika wdmuchałeś do komory spalania . Czynność taką fabryka zalecała w odstępach 3 tygodniowych uwzgledniając 8 godzinną pracę dzienną , z tego 50% na 2 biegu . Przedmuchuje sie następująco : 1) odłączyć przewód cewki sprzęgła pompy...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Witam. Mam problem z vivaro silnik 1.9 dti, a mianowicie po zerwaniu paska rozrządu została wymieniona głowica, przy okazji nowe panewki i pierscienie, dodam, że auto stało około roku zanim zostało naprawione. Nowy rozrząd wraz z pompą wody, nowe wtryski, po poskladaniu wszystkiego auto odpaliło cieżko, ale odpalilo, kolejna próba i odpalił bez problemu....
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
czy może być tak że jakiś przewód paliwowy jest nieszczelny tzn ma mała dziurkę i nie wiem może zapowietrza się czy coś takiego , po prostu tracę już cierpliwość wcześniej tak nie miałem kłopoty zaczęły się mniej więcej w pażdzierniku po wymianie pompy wcześniej na starej wszystko było ok , pompa jest nowa na gwarancji i była wymieniana na druga niestety...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go O, to widzę super profesjonalny pomiar kompresji... wiec juz nie wiem Iskra jest? gaznik jest wyregulowany Wg dokumentacji czy na tzw. oko? może ktoś będzie wiedział z góry Z góry to może Pan Bóg... IMHO waść weź ten chiński twór i odwieź do mechanika co ten remont silnika robił i zgłoś reklamację. Pytania...
Wczoraj pękł mi przewód paliwowy - był nieszczelny i przeciekał aż w końcu pękł - zamówiłem nowy i czekam aż przyjdzie, czy jego nieszczelność mogła wpłynąć na powyższe zachowanie skutera...? Aha wydaje się, że pompa paliwa jest dobra bo jak przewód pękł i kręciłem rozrusznikiem to paliwo leciało - nie jestem w stanie stwierdzić czy całą średnicą przewodu...
tak jak pisałem wyżej, ja miałem nieszczelny bak oraz przewody paliwowe, przez około rok tak jeździłem i żadnego problemu nie było, auto się nie zapowietrzało. Więc nie przypuszczam aby to było powodem zapowietrzanie się. Nawet jak nieszczelność w baku się powiększyła i zmusiła mnie do wymiany całego baku nie było problemu z odpalaniem auta, jedynie...
W tak szybkim czasie nie jestem w stanie uruchomić vcds ani viakena. Do filtra nie zaglądałem jak go prawidłowo złożyłem i włozyłem nowy. Dodano po 5 Mam wrazenie ze nie słyszę przy pierwszym uruchomieniu pompy paliwa jak stoi 3 dni. Przy kolejnych uruchomieniach słyszę ją. Dodano po 9 Nie potrafię dobrać się do pompy paliwa nie mogę podjąć tej ch.......
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
posłuchaj mnie teraz uważnie są 4 przyczyny tego 1 to zatarta 2 to nieszczelna 3 zabity gaźnik 4 przepustnica od ssania nie domyka się teraz posłuchaj mnie dobrze Odkręć przystawkę z filtrem i włącz tryb ssania przepustnica się musi zamknąć do końca jeśli nie to delikatnie podegnij cięgno jeśli jest ok to wyjmij gaźnik i od dolnej jego części wykręć...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Cześć, pilarka ciężko odpalała w związku z czym zacząłem przegląd od gaźnika. Sprawdziłem szczelność podając 0,5 bara na przewód zasilania paliwa, okazało się że przepuszczał w bardzo niewielkim stopniu spod wieczka od membrany pompy i z kanału impulsowego oraz od środka spod śruby którą przykręcana się wieczko membrany pompującej. Oczywiście wymieniłem...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Może się cofać paliwo do baku moze . Najprawopodobniej to jest cała przyczyna. A jestem to w stanie jakoś na 100% zweryfikować ? Dodano po 3 Przyczyn może być kilka. - Nieszczelna pompa - Sprawdź czy nie leci z pompy i z zaworu elektromagnetycznego na pompie. Obejrzyj dokładnie czy jest sucha i sucho wokół niej. - Sprawdź szczelność instalacji silnik-bak,...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
To jest pompa LUCASA? ;jak tak to poprostu masz gdzieś nieszczelny przewód paliwowy między zbiornikiem a pompą -lucasy tak reagują na powietrze w paliwie i wchodzą na wysokie obroty i po chwili obroty spadają
Po wymianie prewodów zaczał odpalać. Nadal zajmowało mu to trochę ale zaczał odpalać, więc nie zgodze sie że nie miało to żadnego wpływu, zwłaszcza że jak odkręcałem wczesniej przewód ciśnieniowy z wtryskiwacza to nie poleciała z niego ani kropla paliwa kiedy kręcilem rozrusznikiem. Wydaje mi się że nawet przy domykających się zaworach bez paliwa silnik...
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym: 12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony) 13-brak sygnału czujnika tlenu EOS 14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS 15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu...
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy w przewodzie paliowym idącym do pompy widać bąble powietrza i czy jest tam w ogóle paliwo. Wygląda na to że masz gdzieś nieszczelne przewody i dostaje się powietrze. Możesz zamontować ręczną pompkę lub zaworek zwrotny przy pompie - powinno pomóc.
a ja zaproponuje standard czyli zacząć od wymiany filra paliwa i od sprawdzenia przewodów przelewowych od wtrysku bo jezeli są nieszczelne to po nocy zejdzie paliwo z pompy i będą sie takie cuda działy na końcu sprawdzenie ciśnienia sprężania i będzie wszystko jasne
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Witam Mam podobny problem z silnikiem ASV ale w Seat Ibiza. Nie mam zielonego pojęcia o logach więc jak tylko coś takiego uzyskam to wrzucę na posta. Mam nadzieję, że nie zostanę wyśmiany i opryskliwie potraktowany. Dopiero się uczę. Praktycznie od wymiany rozrządu dzieją się dziwne rzeczy. Najpierw rozerwało mi przewód od cieczy chłodzącej wychodzący...
Tam nie ma żadnej pompy w zbiorniku! Pompa wtryskowa samoczynnie zasysa paliwo(oczywiście musi być zalany filtr). Jeśli tak się nie dzieje to albo są nieszczelne przewody na zasilaniu albo jest walnięta pompa przetłaczająca. Regulator ciśnienia znajduje się wewnątrz pompy a nie na zlewie.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
powietrze moze sie brac z nieszczelnego ukladu paliwowego. Nie masz plamy pod autem paliwa? jest w twoim aucie elektryczna pompa paliwa w baku ??
Zatkany filtr, nieszczelne przewody, zapaćkany smok w baku. Skoro z butelki pali, to chyba nie takie trudne znaleźć czemu?
jeśli zdjąłes przewód paliwowy prowadzący z pompy do gaznika to przy zamkniętej manetce gazu przy pociągnięciu zapalarką powinno popłynąć paliwo ,sprawdź przewód podciśnienia miedzy blokiem a pompą czy nie jest zaklejony otworek w bloku ,lub nieszczelna uszczelka
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
wynika ze ssie lewe powietrze trzeba zobaczyc przewody do zbiornika ewentualnie smok w zbiorniku nieszczelny albo zabrudzone sitko na koncu smoka trzeba dmuchnac w niego powietrzem
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Witam. Mam taki problem chyba z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej, przeczytałem wiele tematów w tej kwestii, jednak nie rozwiązałem problemu. Fiesta Mk4 1.8D/60KM, rocznik 1999, silnik ENDURA-DE. Auto po 12 godzinach stania ( po nocy) temperatura ok. +2.0st.C, po grzaniu dodatkowym( mam założony przycisk na świece żarowe) ok 30 sek zapaliło ledwo,...
Pierwsza sprawa, rozebrałeś to? Posprawdzałeś dokładnie połączenie przewodów? Jeśli uszkodzony jest uszczelniacz, to znaczy, że KTOŚ musial go uszkodzić przy nieumiejętnym montażu. Zresztą wcale nie jest powiedziane, że trzeba go wymienić.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam wszystkich.Nadeszły pierwsze chłodne nocki i moje autko zaczyna rano dziwnie odpalać.Trzeba dłuzej kręcic niż zwykle jeśli juz zaskoczy to przez sekundke zakuleje tak jak by nie wszyskie gary paliły i do tego biały dym z rury.Dodam,że usterka wynikła na wiosne po wymiane paska rozrządu.Fachowiec od paska sugerował jazdę do serwisu bo przyczyną...
Autosan H9-21 z silnikiem Andoria SW400. Po dłuższym postoju został odpalony i po jakichś 30 minutach zgasł, myślałem, że się zapowietrzył, bo niestety mam awarię wskaźnika paliwa i chyba zassał powietrze. Próbowałem go kilkakrotnie odpowietrzyć, niestety po odpaleniu gaśnie po około 3 minutach i 30 sek. na jałowym biegu, a po dodaniu gazu nawet szybciej....
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
Zasłoń fotoelement lub wypnij go całkowicie z automatu. Najprawdopodobniej fotoelement widzi światło przed podaniem paliwa co traktuje jako nieszczelny lub uszkodzony zawór pompy i wyrzuca awarię. Najprawdopodobniej masz uszkodzony fotoelement. Może być również coś takiego, że masz przebicie na przewodach wysokiego napięcia i pojawia się łuk elektryczny...
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
W moim mercedesie w 124 2L diesel w układzie paliwowym bardzo nieszczelna jest część której zadaniem jest z wyglądu opiniując ciśnieniowe regulowanie pobierania paliwa jak i zwrotu paliwa. ten element jest mocowany na uchwycie mocującym motor z lewej strony do ramy. do niego są podłączone przewody pobierania ropy ze zbiornika i przewód łączący z filtrem,...
Witam !Mam taki problem j/w. Teraz w skrucie opiszę problem. suzuki samurai 1999r 1,9 td pompa lucas miał kodowany zapłon ale panel jest odłączony odpalał bez problemu, w pewnym momencie zgasł, pomyślałem przewody paliwowe przy ramie mocno skorodowane mokre pewnie tu jest przyczyna. Wymieniłem wszystkie przewody, filtr paliwa ,odpowietrzanie itd. próby...
Witam ponownie! A czy jest możliwe żeby paliwo cofało się rurkami wysokiego ciśnienia od wtrysków w stronę pompy wtryskowej? Pytam ponieważ zaworki na zasilaniu i przelewie pompy były sprawdzane i są ok. Dodano po 7 Zapomniałem dodać że scenic posiada przed filtrem paliwa taką gruszkę-pompkę do pompowania paliwa. Próbowałem kiedyś bezpośrednio przed...
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
No pewnie że możesz. Poproś kogoś żeby rano odpalił Ci auto, a ty otwórz maskę wcześniej i obserwuj przewody paliwowe. Głównie chodzi o przeźroczyste rurki łączące filtr paliwa i pompę wtryskową. Jeśli w czasie uruchamiania i zaraz po pokażą się w przewodach pęcherzyki powietrza to znaczy że układ jest nieszczelny i wymaga uszczelnienia. Żeby nie było...
Sprawdz czy masz sprawną elektryczną pompkę paliwa która znajduje się w zbiorniku paliwa ona odpowiedzialna jest za napełnienie kosza paliwem z którego pompa zasysa paliwo. jeżeli jest pompka ok.proponuję diagnostykę pompy wtryskowej Dodano po 11 Zapomniałem jeszcze dodać że istotną sprawę mają przewody nadmiaru wtrysków proponuję zacząć od nich być...
1. Czy do prawidłowej pracy potrzebny jest tłumik 2. Dlaczego nie można wpiąć się w komorze silnika, w okolicach filtru paliwa? PS. Najchętniej z okolic Warszawy, ale nie koniecznie 1. Założyłem bez tlumika; w momencie odpalania jest głośne, ale nie zanadto. Ludzie przechodząc obok i tak patrzą jak na startującego odrzutowca - nie ma jeszcze u nas...
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
po za tym dla mnie osobiscie nie ma regeneracji tych szajsowatych wtryskow-przepraszam za moja opinie Jak się zmienia na oryginalne zaworki i końcówki Delphi - to jest regeneracja (i to z bardzo dobrym efektem). Jak się zmienia na tanie zamienniki - to owszem - wtryskiwacze stają się... szajsowate. Dodano po 5 Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj...
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
przewód pompy paliwa nieszczelny kranik paliwa nieszczelny korek paliwa
regulacja prędkości falownik uszkodzony radiobudzik crown kanał
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Ustawienie wałków rozrządu Opel 2.0 CDTI A20DTH/B20DTH – blokady, schemat, momenty FirstChip FC1178BC USB2DISK 32GB Fake Capacity, Micron 1GB NAND, VID FFFF, MPTool Recovery