Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
PO regeneracji to nastapilo czy przed ,czy nie wiadomo?? Moze byc wszystko lacznie z rozrzadem, ale moze gdzies uklad paliwa jest nieszczelny?? Maf sprawdzany?? Trzeba pojechac na diagnoze. Ciezko napisac cokolwiek bo malo wiadomo
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
co do problemow z odpaleniem to mozesz sprawdzic czy paliwo splywa do zbiornika po tym ze przed odpaleniem po dluzszym postojy nacisnij papke reczna paliwa znajduje sie przy filtrze paliwa powinna byc twarda jezeli jest bardzo miekka to znak ze moze byc nieszczelny uklad i paliwo splywa do zbiornika a co do intercolera to podaj meila to wysle ci schemat...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
co do usterki kolego marinu to prawdopodobnie masz nieszczelny uklad paliwowy i paliwo wraca ci się do zbiornika i auto sie zapowietrza często odpowiedzialny jest za to regolator ciśnienia paliwa na listwie a co do reszty to może pompki chodzą odwrotnie i ssie przez przelew:D.trudno tak na odległość powiedzieć
Może cofa się paliwo? Nieszczelny układ zasilania paliwem?
Pewnie masz nieszczelny uklad paliwowy i po dluzszym czasie cofa ci sie paliwo,sprawdz wszystkie polonczenia przewodow paliwowych a szczegolnie przy filtrze paliwa. Pozdrawiam
Wedlug mnie nieszczelny uklad paliwowy. Sprawdz wszystkie weze poczawszy od baku przez filtr paliwa konczac na gazniku, a wnim czy obudowa nie jest gdzies uszkodzona lub podstawka pod gaznikiem. Podstawke proponuje wymienic bez ogladania bo kosztuje grosze a mozna nie zauwazyc uszkodzen. Sprawdzic poziom paliwa w gazniku. Pozdrawiam.
moze byc wydech zatkany, nieszczelny uklad dolotowy, problemy z EGR, na kompie wyjdzie w 5 minut
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
prawdopodobnie nieszczelny uklad paliwowy sprawdz odpowietrzniki na zbiornikach potem czy paliwo rownomiernie ubywa z obu zbiornikow smoki czy sie nie rozszczelnily przewody czy sie nie przetarly a na koniec pompe paliwa ktora mogla sie przytrzec od roznego rodzaju zanieczyszczen gdyz znajduje sie przed filtrem paliwa i to co wciagnie przez sitko w...
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
wg AD -polaczenia elektryczne silnik bateria -pompa paliwa -nieszczelnosc w ukladzie dolotowym -czujnik temperatury silnika -czujnik polozenia przepustnicy -czuj. temperatury powietrza -wtryskiwacze -cisnienie paliwa sonda λ (a moze ma za wolne oscylacje ?) -uklad wydechowy przed sonda nieszczelny -katalizator moze to cos pomoze. powodzenia ps....
Zobacz czy klapka w odmie sie nie zaciela lub nie lata w prawo w lewo raz silnik zassie zimne powietrze raz cieple i dlatego szaleje przepust dawka paliwa na jałowy biegu. Jesli nie to przejrzy uklad wydechowy. Moze byc nieszczelny Koleje do sprawdzenia wezyk podcisnia od serwa do przepustnicy i odpowietrznik skrzyni korbowej ktory znajduje sie w obudowie...
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
Zapowietrza się w czasie pracy - prawdopodobnie nieszczelny układ zasilania paliwem - od zbiornika do odstojnika i dalej do pompki. Jeśli traktor traci moc, to może być zapchany otworek w korku wlewu paliwa. Objaw ustąpi po odkręceniu korka. W takim razie trzeba oczyścić otworek. Kranik też może nałapać śmieci i paliwo będzie kapać jak krew z nosa zamiast...
1 - Na 100% nieszczelny układ dolotowy paliwa do pompy. 2 - Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop , który znajduje się nad pedałem hamulca. To że światło STOP świeci to jeden styk w czujniku , drugi daje sygnał do sterownika silnika i ten najczęściej się uszkadza.
Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
Witam jeżeli świece są ok to gdzieś masz nieszczelny układ zasilania paliwem i silnik się zapowietrza .Podasz mu samostart to przeciągnie paliwo i jest w porządku .Sprawdź przewody paliwowe najlepiej pod ciśnieniem lub wizualnie zobacz czy nie ma czasem gdzieś wycieku paliwa.Przyczyną może być także wadliwy nieszczelny filtr paliwa gdzie może pobierać...
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Witaj, mam Peugeota Boxera 1997, 2,5D więc identyczny. Objawy masz takie same,jak u mnie. Tyle,że mój jak dłużej postoi,to ciężko pali.Problem (u mnie,może u Ciebie też) tkwi w nieszczelnym układzie paliwowym.Paliwo się cofa.Spróbuj go podpompować na filtrze paliwa zanim odpalisz,do momentu aż na pompce poczujesz opór.Po kilku obrotach rozrusznikiem...
Witam.Powodem zapisania tego bledu moze byc przeciek powietrza do ukladu dolotowego,zbyt mala ilosc paliwa dostarczana do ukladu wtryskowego,co moze byc spowodowane konczaca sie pompka paliwa,mala iloscia paliwa w zbiorniku lub nieszczelnym ukladem paliwowym lub zapchanym filtrem paliwa,uszkodzonym regulatorem cisnienia paliwa lub uszkodzonym wtryskiwaczem.Moze...
witam, juz pisalem kiedys ,ze zawsze trzeba wracac do sytuacji jak bylo do momentu gdy cos sie robilo i ten twoj dopisek mowi duzo; jezeli te przerwy w pracy silnika sa od wymiany filtrow to po prostu masz nie odpowietrzony dokladnie uklad paliwowy , pozdrawiam , ps. nieraz trzeba kilka krotnie odpowietrzac jak byl zle zalany filtr paliwa /lub w ogole/,...
czesc mam stary taki problem jak ty tylko ze jak moje bmw sie zagrzeje to na mozy nie traci ale poprostu nie chce odpalic. jak jest jeszcze duzo paliwa to jakos pali ale jak mam w baku mniej niz 15 litro to koniec. najpierw myslalem ze mam nieszczelny uklad paliwowy i gdzies mi sie zapowietrza, ale ostatnio tez wlasnie slyszalem ze to moze byc ta pompa.slyszalem...
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Masz nieszczelny uklad paliwowy i cofa ci sie paliwo,sprawdz przewody przy filtrze! Pozdrawiam
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Nieszczelny jest układ cylinder-tłok-pierścienie , paliwo z komory sprężania przenika do skrzyni korbowej.
Gdzieś może być układ nieszczelny i przez noc paliwo się cofa do baku z powrotem z pompy pewnie.Sprawdz czy nigdzie nie ma wycieku.
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
Toż to zwykły gruźlik a więc: sprawdź elektromagnetyczny zawór paliwa na pompie wtryskowej (zdejmij kabel z niego i daj bezpośrednio plus z akumulatora) powinien pstryknąć. Czy w przewodach paliwowych widać paliwo, poluzuj nakrętkę przewodu od któregoś wtryskiwacza i sprawdź czy w czasie próby odpalenia wytryskuje paliwo z pod niego. Jeśli nie no to...
Miej też na uwadze że może też być uszkodzona instalacja, nieszczelny układ dolotowy , wydechowy, nie prawidłowe ciśnienie paliwa itp , itd. chociaż nie powiem nie raz jedynym wyjściem jest wymiana/podmiana na sprawną. Producenci sond przewidują ich prawidłowe działanie na 100-150 tys. chociaż wytrzymują dłużej ale już nie trzymają swoich parametrów.
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
No to może paliwo się cofa lub nieszczelny układ paliwowy i po kilku godzinach masz zapowietrzony.
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Dzięki za podpowiedzi. Zapomniałem napisać, odkręcenie korka nic nie pomaga, to mam już sprawdzone. Drugie to nie do końca wiem jak sprawdzić. Dzisiaj np. pilarka pracowała ok, ale paliwo w tej pompce raz się pojawia, raz nie. Wiem że przy pierwszym odpaleniu nie było paliwa w pompce, ale o dziwo pilarka odpaliła i cały dzień nie robiła problemów. Myślicie...
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Rano podnieś kabinę i podpompuj paliwo pompkom jeśli zapali normalnie pewniak że schodzi paliwo i układ jest nieszczelny
Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Co do tego Ci nie pomogę :(, choć powinno się dać wyregulować na śrubie bez rozbierania silnika, a zdejmując samą pokrywę zaworów. czy zawór też też ma na to wpływ? jeśli chodzi o spalanie to ma, tym bardziej jeśli jest wylotowy, to część paliwa idzie w tzw "komin". Co do zapachu...
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Hej jestem tu nowy na tym forum,przypadkiem natrafilem na ten temat.Mam taki sam problem z tym autkiem(peugeot 306 1,6).Silnik po odpaleniu odrazu wskakuje na 2500 obrotow,a gdy sie nagrzeje sä problemy z uruchomieniem. sprawdzilem silniczek krokowy jest dobry, ale dziala nie poprawnie,po za tym zrobilem takie same urzädzenie jak kolega pokazal na...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Witam Przy obecnych temperaturach świece nie grzeją ja obstaje za zapowietrzonym układem paliwowym (nieszczelne przewody, uszczelki na filtrze paliwa itd.) ostatnio sporo było na ten temat pisane. Pozdrawiam
Zobacz czy paliwo się nie cofa do baku może nieszczelny układ.
Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
A może problem leży zupełnie gdzie indziej. Sprawdzałeś szczelność układu zasilającego paliwem?? Może jest nieszczelny i podczas postoju paliwo się cofa i później przy odpalaniu musi sobie je pociągnąc i stąd trudności z odpaleniem.
Cofanie się paliwa do baku sprawdź układ paliwowy zapewne jest nieszczelny.
Witam. Mam problem z odpalaniem samochodu rano (zimny silnik). Samochód stoi nie odpalany ok 8-12h, po tym czasie pali od "strzała" pochodzi chwile może z 10-20 sec i gaśnie. Potem "łechta" na zapłonie, ok 20-30 sec trzeba go trzymać i pali normalnie. Jak silnik jest ciepły pali od razu nie gaśnie, sytuacja bez gaśnięcia powtarza się nawet po wystygnięciu...
Witam sprawdż kolego czy obydwa kartery masz z tej samej firmy zmb lub innej bo jeżeli są z różnych firm to wtedy jest nieszczelna komora wału a co za tym idzie nieszczelny układ ssący
Zobaczę czy będzie jakiś efekt. Nowa pompka - tak, ze względu na cofanie się paliwa podczas postoju (nieszczelne zaworki pompki), bo układ ewidentnie się zapowietrza. Ale nie podłączałbym jej bezpośrednio do stacyjki, są częste sytuacje, że ma się włączoną stacyjkę dłuższy czas i jednocześnie wyłączony silnik. Lepiej nie robić takich eksperymentów.
Sprawdź szczelność układu dolotowego. Jeżeli będzie nieszczelny sterownik poda zwiększona dawkę paliwa. Czyli podłączyć najlepiej pod komputer lub ELM i smartfon sprawdzić korekty. Druga prawdopodobna przyczyna to nagar na wtryskiwaczach ,zamiast rozpylać po prostu leją . Jeżeli nie było zabiegów w tym przypadku. wtryskiwacze trzeba wymontować do sprawdzenia.
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Umyj silnik. Zobacz czy nie poci się nigdzie z układu paliwowego. Czasami to obudowa wtryskiwacza przepuszcza. Wymień wszystkie wężyki przelewowe. Pompa gdy jest nieszczelna to jest nieźle upaprana. Żaden dodatkowy zaworek nic nie da.
Znalazłem, przyczyna była prozaicznie prosta jak to czasami bywa. Tym samym dziekuje koledze który sugerował sprawdzić szczelność układu. Jeden z przewodów paliwowych był nieszczelny i paliwo sie sączyło a tym samym przypuszczam łapał lewe powietrze. Po wymianie zacisku silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
Witam Pompa powinna odpowietrzyć się samoczynnie. Gdyby tak się nie stało, najprawdopodobniej jest nieszczelny układ zasilania. Możliwe jest też uszkodzenie zaworku na filtrze paliwa ( podgrzewanie filtra paliwa w zimie ). Pozdrawiam Bogdan
Witam. Ciągnik jest kilkuletni. Kolega zajechał silnik bo nie nalał wody... Po wymianie uszczelki pod głowicą i regulacji zaworów na 0,20 silnik wcale nie odpala. Podczas kręcenia nie ma nawet jednej inicjacji zapłonu. Świece żarowe sprawne. Jedynie układ doprowadzenia paliwa troszkę nieszczelny bo gdzieś kapie paliwo na przewodach ale to chyba by nie...
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Kolor dymu jest jasny, biały. Po dodaniu gazu kopci mocniej, po odjęciu słabiej. Możliwe, że to para wodna, i że wcześniej nie widziałem tego bo było cieplej. Autem rzadko jeżdżę, bo mam drugie. Citroena kupiłem za grosze i widzę, że strasznie jest zaniedbany. Padnięta świeca żarowa, nieszczelna obudowa filtra paliwa, problem z układem chłodzenia -...
Walnięta pompa paliwa ,zatkany filtr, niesprawny układ zapłonowy lub częsta wada tego silnika czyli nieszczelna odma.
Musisz Sprawdzić czy do świec dochodzi napięcie, i zobacz kolego czy czasami paliwo ci się nie cofa do zbiornika, możesz mieć nieszczelny układ. :idea: :D
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Witam! Mialem kiedys taki sam samochodzik i niestety zima za wiele nim nie pojezdzilem.... taki jakis pechowy byl... Ale powiem Ci ciekawostke. Filtr paliwa jest podgrzewany. w jego gornej czesci jest reczna pompka. w srodku tej pompki znajduje sie zawor, ktory "przepuszcza" rope tylko w jedna strone. Kiedys pekla mi membrana w w/w pompce i wszystko...
Witam wszystkich forumowiczow:) Pisze z problemem mojego passata b5fl ktory niechce jechac. Z autem juz glowie sie z rok i dalej ten sam klopot. Z poczatku jezdzilem po mechanikach no to 1sze stwierdzenie turbo bo wirnik mialo zjechany. Ok zalozylem turbo od 110km z ta mniejsza gruszka poprawa moze magiczne 2km wiecej ale dalej nie to i cisnienie doladowania...
Witam.. przy zafirze dti faktycznie potrafi zaciągać powietrze przez filtr. Przy wymianie filtra trzeba szczególnie zwracać uwagę na ułożenie uszczelki i oringu , również wymienić przelewy a paliwa na nieszczelnych przelewach czuć nie będzie (taki układ) , rzadko pompą zaciąga powietrze ale też się zdarza z boku śruba do blokowania tam jest podkładka...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Ogólna wskazówka, którą powinniście do końca swojego zawodowego żywota zapamiętać, że jeśli chodzi o silniki diesla z systemem wtryskowym Common Rail to NIE WOLNO LAĆ DO PALIWA ŻADNYCH ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH. Dlatego, że przyczyniają się one do jeszcze większego "wysuszenia" paliwa niż było wg obowiązującej normy od 2006 roku. Kiedy to obligatoryjnie...
Ja mam 1,7 ale 101KM. Miałem nieszczelną obudowę filtra paliwa i też się zapowietrzał.
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
Kolego wysokosc pompki niema znaczenia powinna byc tylko pochylona pod kątem 30 stopni,może masz gdzies nieszczelny układ i ci sie zapowietrza albo niewziąłes przypadkiem ujecia paliwa z powrotu z pompy bo jesli tak to może sie zapowietrzac paliwo powinno byc ujete ze zbiornika.Co do tych czasów i charakterystyk to wyśle ci na pw,pociagnij grzanie tej...
Witam, Mam problem z czujnikiem ciśnienia jak w temacie. Jest nieszczelny i opary paliwa trafiają do układu wentylacyjnego a ich zapach unosi się w kabinie pojazdu. Nie pomaga włączenie obiegu zamkniętego (podczas postoju po włączeniu dmuchawy czuć zapach benzyny, podczas jazdy nie - pęd powietrza je wydmuchuje). Po wyłączeniu dmuchawy praktycznie nie...
masz nieszczelny układ gdzieś łapie powietrze i dlategą są pęchcerzyki. Pozdrawiam
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
Rozumię że komputer nie pokazuje żadnego błędu??? W takim przypadku może być nieszczelny układ dolotowy i zasysa fałszywe powietrze, lub wtrykiwacz padł i leje za dużo paliwa
nieszczelny kranik paliwa nieszczelny korek paliwa nieszczelny układ paliwa
samsung rv511 windows przesuwanie tekstu licznik zwojów nawijarki
Bezpiecznik klapy bagażnika Opel Corsa benzyna Piktogram chłodzenia w suszarce Electrolux EW8HS259SP