Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
co do problemow z odpaleniem to mozesz sprawdzic czy paliwo splywa do zbiornika po tym ze przed odpaleniem po dluzszym postojy nacisnij papke reczna paliwa znajduje sie przy filtrze paliwa powinna byc twarda jezeli jest bardzo miekka to znak ze moze byc nieszczelny uklad i paliwo splywa do zbiornika a co do intercolera to podaj meila to wysle ci schemat...
co do usterki kolego marinu to prawdopodobnie masz nieszczelny uklad paliwowy i paliwo wraca ci się do zbiornika i auto sie zapowietrza często odpowiedzialny jest za to regolator ciśnienia paliwa na listwie a co do reszty to może pompki chodzą odwrotnie i ssie przez przelew:D.trudno tak na odległość powiedzieć
Zobacz czy klapka w odmie sie nie zaciela lub nie lata w prawo w lewo raz silnik zassie zimne powietrze raz cieple i dlatego szaleje przepust dawka paliwa na jałowy biegu. Jesli nie to przejrzy uklad wydechowy. Moze byc nieszczelny Koleje do sprawdzenia wezyk podcisnia od serwa do przepustnicy i odpowietrznik skrzyni korbowej ktory znajduje sie w obudowie...
prawdopodobnie nieszczelny uklad paliwowy sprawdz odpowietrzniki na zbiornikach potem czy paliwo rownomiernie ubywa z obu zbiornikow smoki czy sie nie rozszczelnily przewody czy sie nie przetarly a na koniec pompe paliwa ktora mogla sie przytrzec od roznego rodzaju zanieczyszczen gdyz znajduje sie przed filtrem paliwa i to co wciagnie przez sitko w...
Wedlug mnie nieszczelny uklad paliwowy. Sprawdz wszystkie weze poczawszy od baku przez filtr paliwa konczac na gazniku, a wnim czy obudowa nie jest gdzies uszkodzona lub podstawka pod gaznikiem. Podstawke proponuje wymienic bez ogladania bo kosztuje grosze a mozna nie zauwazyc uszkodzen. Sprawdzic poziom paliwa w gazniku. Pozdrawiam.
Witam wszystkich forumowiczow:) Pisze z problemem mojego passata b5fl ktory niechce jechac. Z autem juz glowie sie z rok i dalej ten sam klopot. Z poczatku jezdzilem po mechanikach no to 1sze stwierdzenie turbo bo wirnik mialo zjechany. Ok zalozylem turbo od 110km z ta mniejsza gruszka poprawa moze magiczne 2km wiecej ale dalej nie to i cisnienie doladowania...
czesc mam stary taki problem jak ty tylko ze jak moje bmw sie zagrzeje to na mozy nie traci ale poprostu nie chce odpalic. jak jest jeszcze duzo paliwa to jakos pali ale jak mam w baku mniej niz 15 litro to koniec. najpierw myslalem ze mam nieszczelny uklad paliwowy i gdzies mi sie zapowietrza, ale ostatnio tez wlasnie slyszalem ze to moze byc ta pompa.slyszalem...
Hej jestem tu nowy na tym forum,przypadkiem natrafilem na ten temat.Mam taki sam problem z tym autkiem(peugeot 306 1,6).Silnik po odpaleniu odrazu wskakuje na 2500 obrotow,a gdy sie nagrzeje sä problemy z uruchomieniem. sprawdzilem silniczek krokowy jest dobry, ale dziala nie poprawnie,po za tym zrobilem takie same urzädzenie jak kolega pokazal na...
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Może cofa się paliwo? Nieszczelny układ zasilania paliwem?
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Masz nieszczelny uklad paliwowy i cofa ci sie paliwo,sprawdz przewody przy filtrze! Pozdrawiam
Witam jeżeli świece są ok to gdzieś masz nieszczelny układ zasilania paliwem i silnik się zapowietrza .Podasz mu samostart to przeciągnie paliwo i jest w porządku .Sprawdź przewody paliwowe najlepiej pod ciśnieniem lub wizualnie zobacz czy nie ma czasem gdzieś wycieku paliwa.Przyczyną może być także wadliwy nieszczelny filtr paliwa gdzie może pobierać...
Zapowietrza się w czasie pracy - prawdopodobnie nieszczelny układ zasilania paliwem - od zbiornika do odstojnika i dalej do pompki. Jeśli traktor traci moc, to może być zapchany otworek w korku wlewu paliwa. Objaw ustąpi po odkręceniu korka. W takim razie trzeba oczyścić otworek. Kranik też może nałapać śmieci i paliwo będzie kapać jak krew z nosa zamiast...
Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Prawdopodobnie masz kolego nieszczelny zawór BPV , zawór ten ma wpływ na temperaturę początkową ( około 295 stopni C) przy której dopiero zostanie rozpoczęte dawkowanie paliwa ( i od tego momentu zacznie rosnąć temperatura do około 475 stopni C ) do wypalania DPF. Krótko mówiąc układ wydechowy nie może osiągnąć temperatury przy której zaczyna się podawanie...
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
1 - Na 100% nieszczelny układ dolotowy paliwa do pompy. 2 - Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop , który znajduje się nad pedałem hamulca. To że światło STOP świeci to jeden styk w czujniku , drugi daje sygnał do sterownika silnika i ten najczęściej się uszkadza.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
PO regeneracji to nastapilo czy przed ,czy nie wiadomo?? Moze byc wszystko lacznie z rozrzadem, ale moze gdzies uklad paliwa jest nieszczelny?? Maf sprawdzany?? Trzeba pojechac na diagnoze. Ciezko napisac cokolwiek bo malo wiadomo
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
Witaj, mam Peugeota Boxera 1997, 2,5D więc identyczny. Objawy masz takie same,jak u mnie. Tyle,że mój jak dłużej postoi,to ciężko pali.Problem (u mnie,może u Ciebie też) tkwi w nieszczelnym układzie paliwowym.Paliwo się cofa.Spróbuj go podpompować na filtrze paliwa zanim odpalisz,do momentu aż na pompce poczujesz opór.Po kilku obrotach rozrusznikiem...
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
Nieszczelny jest układ cylinder-tłok-pierścienie , paliwo z komory sprężania przenika do skrzyni korbowej.
Może dlatego co rano trzeba kręcić silnikiem przez 5 sekund, żeby odpalił, a po odpaleniu i zgaszeniu silnik startuje na dotyk. Masz nieszczelny układ paliwowy, jak naprawisz to będzie palił od razu.
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Gdzieś może być układ nieszczelny i przez noc paliwo się cofa do baku z powrotem z pompy pewnie.Sprawdz czy nigdzie nie ma wycieku.
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
nieszczelny kranik paliwa nieszczelny układ paliwa nieszczelny korek paliwa
color laserjet zamiennik gruszka turbiny citroen backup manta
Podłączenie radioodbiornika Nice do Somfy Dexxo 1000 RTS Jak wprowadzić modem Huawei E-3276 w tryb recovery?