Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
jeśli przelewa paliwem to nigdy prawidłowo chodził nie bedzie... sprawdz zawór przy pływaku ew ustaw prawidłowo poziom paliwa. Innym powodem "odbijania" paliwa może być nieszczelny zawór dolotowy . Zmierz ciśnienie w cylindrze
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Powietrze ma inną gęstość niż paliwo i zawór przystosowany do pracy z cieczą może "nieszczelny" dla powietrza. Czyli nie funkcjonować prawidłowo. Możesz to sprawdzić doświadczalnie i jeśli się nie sprawdzi szukać takiego zaworu pneumatycznego np. firmy Festo.
Zawory do regulacji albo nadpalony, nieszczelny zawor.
Zawieszony lub nieszczelny pływak ,albo nieszczelny zawór pływaka, ewentualnie za wysoki poziom paliwa w komorze gaźnika.
Witam . Ja mialem podobną usterkę w vw passat b5 , czyli brak mocy . Wszystkie wężyki podciśnienia byly zalożone nowe , a turbo się nie wlączalo. Sprawdzone bylo już prawie wszystko , tylko że od d-py strony . niepotrzebnie wymieniono zawór N 75 itp. Dopiero jak mechanik z ukrainy pomierzyl podciśnienia okazal się nieszczelny zawór podgrzewania paliwa,...
Prawdopodobnie masz kolego nieszczelny zawór BPV , zawór ten ma wpływ na temperaturę początkową ( około 295 stopni C) przy której dopiero zostanie rozpoczęte dawkowanie paliwa ( i od tego momentu zacznie rosnąć temperatura do około 475 stopni C ) do wypalania DPF. Krótko mówiąc układ wydechowy nie może osiągnąć temperatury przy której zaczyna się podawanie...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Na początek zaślepił bym system EVAP czy zawór nie przepuszcza. Może pojawić się CHECK ENGINE ale jak znaczenie odpalać normalnie to zawór nieszczelny. Najczęściej zasyfiony drobinkami aktywnego węgla . Wtedy wymiana i dla zabezpieczenia nowego zawory filtr paliwa z malucha (taki przezroczysty) tak by drobinki z zasobnika EVAP nie zabiły go za szybko.
Paliwo przedostaje się przez nieszczelny zawór w gaźniku lub kranik podciśnieniowy, jeżeli taki jest.
Miejsc potencjalnego zapowietrzania jest całkiem sporo. Zdarza się cofka paliwa na postoju przez nieszczelny zawór dławiący na powrocie paliwa. Bywa, że nieszczelna jest któraś z uszczelek miedzianych na śrubach na pompie, wtedy zapowietrza się w bardzo perfidny sposób, gdyż po dłuższym postoju nie ma w dopływie i przelewach powietrza, a pompa mimo...
Sciągnij przewód podcisnienia z króćca zaworu, uruchom silnik,jeśli zawór będzie suchy to uszkodzony (nieszczelny) jest tłoczek zaworu.
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Czyli przyczyną może być nieszczelny zawór zwrotny a co za tym idzie cofanie się paliwa po dłuższym postoju ??
Witam, z tego co mi wiadomo, to może być nieszczelny dolot, zawory do regulacji lub wypalone gniazda zaworowe, cewka/i lub/i przewody WN, może też czujnik położenia wału, może za słabe ciśnienie paliwa.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
Doszliśmy do tego ze zawór iglicowy jest nieszczelny i pytanie, w związku z tym, jak wyciągnąć to gniazdo.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Konstrukcja gaźnika w 126p jest porównywalana z konstrukcją przysłowiowego "cepa" Były generalnie 2 wersje gaźnika: starsza bez elektrozaworu odcinającego paliwo po wyłączeniu zapłonu oraz z tymże zaworem. Oglądając zdjęcie zamieszczone przez Ciebie wnioskuję że, masz nowszą wersję gaźnika z zaworem odcinającym (to te ustrojstwo do , którego jest dołączony...
wymieniałem zaworek na filtrze paliwa i za chwilę miałem to samo , po zamontowanie elektrozaworu z instalacji gazowej mam święty spokój , zawór pomiędzy filtrem paliwa a zbiornikiem , powód spadania paliwa jest prozaiczny - nieszczelna pompa paliwowa i dostaje się powietrze - uszczelnienie działa prawidłowo przy pracy pompy ( silnika ) i z pompy się...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Możesz sprawdzić ten elektrozawór (tu masz co nieco o nim http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... ) on "zamyka" paliwo do dyszy głównej więc w przypadku jego niezamykania i zawieszonym zaworku iglicowym lub nieszczelnym pływaku paliwo śmiało może wędrować przez zawór ssący do silnika.
Zasłoń fotoelement lub wypnij go całkowicie z automatu. Najprawdopodobniej fotoelement widzi światło przed podaniem paliwa co traktuje jako nieszczelny lub uszkodzony zawór pompy i wyrzuca awarię. Najprawdopodobniej masz uszkodzony fotoelement. Może być również coś takiego, że masz przebicie na przewodach wysokiego napięcia i pojawia się łuk elektryczny...
Jeżeli podczas jazdy słyszysz turbinę - której nie powinno przecież być słychać - to prawdopodobnie albo nieszczelny jest dolot, albo zwalone turbo... Zresztą to że turbina pracuje, to nic nie znaczy - pytanie JAK pracuje...
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
1. Przewód WN z cewki odłącz od aparatu zapłonowego i przyłóż do masy. 2. Ściągnij osłonę gumową przewodów przy TSZ. Wtyczki nie wyciągaj. 3. Podłącz woltomierz pomiędzy styki 6 i 3(przypominam wtyczka w gnieździe) 4.Włącz zapłon. 5. Obracaj wałem korbowym zgodnie z pracą silnika. Miernik powinien pokazywać przemiennie 0V i minimum 2 V. Jak pokazuje...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Zawór jest zmieniony.A mianowicie założony taki jak od gazu czyli ze śrubką.Ale gdyby był nieszczelny to bym słyszał jakieś syczenie z niego.Prawda ?
W pompie paliwa jest zawór jednokierunkowy, który powinien utrzymywać ciśnienie w listwie po wyłączeniu silnika, powodem może być również nieszczelny wężyk łączący pompę z deklem zbiornika
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Sprawdź zawór membranowy pomiędzy gaźnikiem a karterem, może jest nieszczelny. Uszczelki pomiędzy gaźnikiem, zaworem i karterem też do sprawdzenia. Jesteś pewien tego drugiego gaźnika?
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
Kupiłem nowy gaźnik, regulowałem i bez rzadnych efektów wciąż ten sam problem więc poddałem się i oddałem silnik do serwisu. Co się okazało nieszczelny zawór wydechowy stąd język ognia widoczny w tłumiku i oczywiście wyregulowali mieszankę paliwa:) Dziękuję za pomoc, choć samemu mi się nieudało naprawić silnika bo mnie problem przerósł to się sporo...
Clio ma zawory regulowane jeszcze, Ale to wszystko to gdybanie jak się nie posprawdza chociaż z grubsza przyczyn może być multum nawet nieszczelny przewód paliwa i cieknąć może.
A dmuchnij w dolot, może nieszczelny, albo zawory pogięło, Albo krzywkę podtarło i zbyt krótko otwiera zawór ssący. Jak sonda mówi że mieszanka za bogata to mało powietrza dużo paliwa, paliwa nie dopali i leci czarny dym z komina..
Zawory to hydraulika, musiały by mocno się wyklepać by się nie domykać. Są i inne powody nie domykania, ale nie dopali się w wydechu, przy nieszczelnych ssących. Palić więcej będzie zanim nie domykające się zawory całkowicie się wypalą.
*tylko ze odciecie mocy = zmniejszenie stalej czasowej impulsow sterujacych otwieranie przekazniczkow czyli nasz komputerek sam sie zapetla bo nie jest idealny **Wlosi rozpatrujac reklamacje gwarancyjne aut z CRDI zycza sobie od serwisow probki paliwa i niestety opinie sa takie , ze polskie paliwo zawiera zbyt wiele zwiazkow kwasowych przez co struktury...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Prawdopodobnie przy wyłączonym silniku przez nieszczelny zawór zwrotny paliwo cofa się do baku. Rano zapala na resztkach w gaźniku-potem gaśnie i musi zaciągnąc z baku. Myśle, że najprostszym sprawdzeniem będzie zatankowanie do pełna - wtedy czas odpalania powinien się zmniejszyć - jeśli tak będzie to masz przyczyne.
Znam taki problem z autopsji.Auto tej samej marki dostawało dwa paliwa czyli benzynę i lpg jednocześnie a efektem był brak mocy silnika i zero wysokich obrotów.Przyczyna okazał się nieszczelny zawór odcinający lpg
Możliwe że to jest wina gaźnika lub jakiej nieszczelności.. Można spróbować minimalnie podnieć poziom paliwa w gaźniku. Jeszcze raz spróbuj przeczyścić dysze. Przerwa na świecy 0.4 mm. Możliwe że zawór ssący jest lekko nieszczelny.
Paliwo z powietrzem musi zassać z gaźnika silnik tak zwane "pod cisnienie" jakie silnik wytworzy. Sprawny gaźnik poda wtedy mieszankę paliwa z powietrzem na zawory a nie zaleje wszystko paliwem. "Paliwo nawet jak lało się strumieniami do silnika to siła grawitacji nie pozwoliła żeby zalało świece która zamieszczona jest u góry." Silnik potrzebuje mieszanki...
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
,,Kody błędów" - jakby był nagar na tłokach, albo nieszczelne zawory, to możliwy np. samozapłon przed iskrą ze świecy, mylne spaliny - komputer diagnostyczny powinien takie coś wykazać, chyba właśnie jakimś sygnałem. Czy taki sygnał może być w postaci jakiegoś błędu do wykasowania? - Nie znam się na tym wcale i nie zamierzam się znać, ani kupować jeszcze...
A pływak sprawdzałeś czy nie jest dziurawy, przyczyną może też być nieszczelny zawór iglicowy.
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
Silnik 2.2L (F22B2). Na zimno - zapala za każdym razem, ale po sekundzie gaśnie. Jak go pomęczyć z 10minut żeby się odrobinę podgrzał to naraz zaczyna chodzić normalnie, można cały dzień jeździć. A rano znów problem. Iskra jest cały czas, punkt zapłonu mierzony lampą stroboskopową w tym samym miejscu czy zimy czy ciepły (mniej więcej) Sygnały wał/wałek,...
Moze jakies kłaki weszły pod zaworek zwrotny. Pompa jest z EHABem czy bez? Jeśli zawór jest nieszczelny to moze nie być cisnienia w pompie a po jej zgaszeniu paliwo cofnie się do zera! Jeśli nie ma Zaworu EHAB przyczyna jest w pompce zasilającej lub układzie zasilania od smoka aż do pompy.
Czyli wypycha paliwo. Najprawdopodobniej nieszczelny zawór,nagar, wypalony, wyskoczyło gniazdo,luz zaworowy. Jak trochę masz pojęcia to zrobisz to sam jak nie to trzeba oddać komuś kto się zna.
Jak realizowane jest ssanie? Czy sprawdzałeś długość możliwej do osiągnięcia iskry? Piszesz że jest "słaba". To bardzo nieprecyzyjne określenie. Jeżeli silnik po różnych zabiegach odpali i pracuje prawidłowo ( czy aby na pewno???), to: 1. Źle działa ssanie. 2. Układ zapłonowy szwankuje i przy małych prędkościach wału nie daje wystarczającej iskry. 3....
witam jak by padał moduł to wogóle by Ci autko nie zapaliło ewentualnie na pych tak jak pisał kolega spth a co do zaworu to samo zdjęcie wezyka może nie pomódz z tego wzgldu ze jak sam zawór będzie nieszczelny to bedzie przepuszczał... najlpiej to wykręcić zawór zeszlifować lub zciąć grzybek... nastepnie wyciąć blaszkę najlepiej chyba wziąść wzór z...
Wątek wielokrotnie wałkowany na forach forda w autocentrum.pl i motonews.pl. W silnikach forda z silniczkiem krokowym (1.1, 1.3 HCS, 1.4 CVH) jest to najczęściej spowodowane braniem "lewego powietrza". Objawia się trzymaniem 2000 do 3000 obr/min w czasie np. hamowania silnikiem (wtedy trudno mówić o hamowaniu) oraz zmniejszaniem się do 800-1000 po zatrzymaniu....
Witam walczę z moim nowym nabytkiem już trochę czasu problem jest następujący: rano odpalam auto chodzi nie równo na szósty cylinder wcale, z tłumika kłęby niebieskiego dymu (taka nie spalona ropa) chodzi ok. minuty i pomału zaczyna łapać i zacznie chodzić na sześć cylindrów, wykopci się i po sprawie cały dzień można śmigać dymu nie pokaże tylko podczas...
Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Co do tego Ci nie pomogę :(, choć powinno się dać wyregulować na śrubie bez rozbierania silnika, a zdejmując samą pokrywę zaworów. czy zawór też też ma na to wpływ? jeśli chodzi o spalanie to ma, tym bardziej jeśli jest wylotowy, to część paliwa idzie w tzw "komin". Co do zapachu...
https://obrazki.elektroda.pl/7821941800_... Nr 11 to zawór klapowy, 12 ogranicznik widoczne przez otwór wlotowy mieszanki paliwa. Blaszki zawory klapowego lepiej nie dotykać można sprawdzić czy szczelnie przylega i nie ma prześwitów. Przed wlotem powietrza do gaźnika dajemy np. zapaloną świeczkę i sprawdzamy jak zachowuje się dym...
Piszesz, że cewek nie ruszasz. A masz pewność, że są sprawne? Potencjometr położenia przepustnicy sprawdzony? Zawór powietrza (tzw krokowiec) sprawny. A może nawet kolektor ssący nieszczelny. czyściłem pompkę paliwa . Ciśnienie paliwa odpowiednie? tylko rozrząd czeka I tutaj przygotuj się bowiem możesz marnie skończyć. Ale skoro kłopoty zaczęły się...
Koledzy dzisiaj w czasie jazdy wyskoczył faul engine po sprawdzeniu był błąd 3008 co to za błąd proszę o odpowiedź Chyba przed tym 3008 jest literka. Ale co tam, gównem czytam błędy, więc gówniane informacje pokazuje. Jeżeli jest to P3008 - "tutaj powinniśmy baczniej przyjżeć się zasileniu powietrzem w układzie dolotowym. Powodem mogą być: zatkany...
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Gdyby układ był nieszczelny to by był wyciek przecież. Pompy nie wyczyścisz bo jest nierozbieralna. To nie żaden zawór tylko regulator ciśnienia. Skoro po odpaleniu chodzi dobrze na benzynie, zostaw go w spokoju. Sprawdź czy po dłuższym postoju masz choć trochę paliwa na listwie.
Odkręciłem zawór, oringi całe ale może sam zawór nieszczelny jak go sprawdzić? Na zaworze zauważyłem jakby ślady szarego cienkiego teflonu lub folii, nie wiem czy to nie z uszczelki jedna jest zielona - oring, druga teflonowy pierścień w kolorze szaro-białym?
Jestem z powrotem. Gaźnik wewnątrz był generalnie czysty, ale kiepsko działa zawór gaźnika. Pływak go co prawda dociska, ale niezbyt szczelnie. Sęk w tym, że o ile w gaźnikach np. z silników Briggs bezpośrednio do pływaka podpięty jest element, który zatyka dopływ paliwa, o tyle w tej Terze bolec jest integralna częścią zaworu (znajduje się wewnątrz)...
no to nadal ma za dużo paliwa, rozbierz delikatnie gaźnik, tylko nie zgub dyszy pod plastikowym dekielkiem jak będziesz odkręcać denko gaźnika, ta dysza trzyma się w tym plastiku i uszczelnia oringiem, może ten oring sparciał i jest nieszczelny, może zawór iglicowy nie trzyma i przelewa komorę pływakową - to jest prosta konstrukcja jak w maluchu i podobnie...
Po pierwsze zatykanie , blokowanie , odcinanie zaworu EGR wprowadzi odrazu zakłucenia w odczytach z czujników w silniku a co za tym idzie szukając jednej usterki wprowadzasz błędy do sterownika silnika a żaden sterownik silnika nie będzie pracował prawidłowo , więc jak ma kontrolować i sterować silnikiem jeśli sami go oszukujemy ,ma jakąś usterkę a...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Kiedyś miałem ten sam problem. Gasł na wolnych obrotach po rozgrzaniu. Sprawdziłem wszystko co było możliwe i nic to nie dało. Okazało się, że pasek klinowy był za słabo naciągnięty i silnik się przegrzewał. W Twoim przypadku może to być źle wyregulowany gaźnik, niewłaściwy poziom paliwa; nie pamietam już jaki powinien być. Nieszczelny pływak. Może...
Witam. Mam taki problem chyba z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej, przeczytałem wiele tematów w tej kwestii, jednak nie rozwiązałem problemu. Fiesta Mk4 1.8D/60KM, rocznik 1999, silnik ENDURA-DE. Auto po 12 godzinach stania ( po nocy) temperatura ok. +2.0st.C, po grzaniu dodatkowym( mam założony przycisk na świece żarowe) ok 30 sek zapaliło ledwo,...
Chodzi oczywiście o zawór główny, odcinający dopływ paliwa do gaźnika. Przy okazji otwór odpowietrzający w korku wlewu paliwa ma być drożny. Sprawdź także czy pływak jest szczelny. Potrząśnij nim, a jak chlupie w nim paliwo to jest nieszczelny.
Jakiś postęp w temacie? Mam problem prawdopodobnie z pompą właśnie. Objaw jest taki że faluje przy małym do średnim obciążeniu. Obroty co prawda utrzymuje ale słychać i czuć falowanie, pompa ciągle reguluje, dodaje i odejmuje paliwa. Przy dużym obciążeniu nie ma problemu (albo nie jest odczuwalny). Sprawdziliśmy szczelność i kompresję, wyszło że zawory...
Objawy wskazują na przepływomierz ale jeżeli po jego odpięciu nie ustępują całkowicie to jest jeszcze z czymś problem. Jak staniesz i nie zmieniasz obciążenia (klima wyłączona, nie bawisz się światłami) to też przygasa czy przygasa tylko jak zmieniasz obciążenie (włączasz światła, pracuje klima - w tych temperaturach jeśli wystartuje to kompresor będzie...
Panowie podmieniłem cewke i czujnik położenia przepustnicy załączam film z pracy silnika tylko samochód teraz nie rowno pracuje, cyka na wolnych ten elektro zawór koło gniazda diagnostycznego. Czy on powinien cykać na wolnych obrotach? Jeżeli dodam gazu na 2000 rpm i będę trzymał Gaz w jednej pozycji to obroty samoczynnie spadają lekko w dół Po puszczeniu...
Witam Mam mianowicie taki problem gdy kupiłem samochód wracałem nim do domu było wszystko ok 140km/h i nic... lecz pozniej gdy wymieniłem olej i była zdemontowana pokrywa od filtra powietrza i pozniej zamontowana zpowrotem.. zrobiło sie coś takiego ze samochód przy 100km/h brakło mocy :| pozniej samochód działał bez turbiny.... lecz gdy sie zatrzymam...
witam cóz te same problemy z lantrą pływające obroty ale teraz juz tylko na zimnym silniku, wczesniej było prawie zawsze ciepły czy zimny ,miałem wylane elektrolity w sterowniku nieszczelne zawory,brudną przepustnice i co ku mojemu zaskoczeniu nikt o tym nie mówi ale objaw na pływjące obroty ma duzy wpływ pompa paliwa i alternator ,zreszta auto niewdzieczne...
Oprócz wtryskiwaczy to: - Piszesz pompa? Może uszkodzony reduktor ciśnienia? Coś z dawką dla tego jednego wtryskiwacza? Możliwe. Masz tam już sterowanie elektroniczne. - Nieszczelne zawory, a przez to opóźniony zapłon - lub ogólnie za mała kompresja. Dotyczy to jednego cylindra, więc raczej nie sprężarka lub kiepskie paliwo. Aż przetopiło do progu ogniowego,...
Wszystko rozumiem tylko czemu sykneło mi to powietrze skoro jest zawór ? Chyba otwiera się on dopiero jak się mocno zapowietrzy wtedy jest wystarczająca siła żeby odepchnąć sprężynę w zaworze ...czyli w pewnym stopniu zawsze będzie zapowietrzony . Jakby lekkie zaciągnięcie powietrza otwierało zawór to zbiornik ani trochę by się nie zapowietrzał . Ojciec...
Wcześniej tego nie zauważałem , ale suchoty w baku i portwelu zmusiły mnie do bacznej obserwacji wskaźników . Nie jestem do końca pewny ale raczej tak , podczas pracy pompy i przy jeździe na gazie ubywa paliwa . 10 - 12 litrów dotyczy benzyny . A instalka to : reduktor LANDI zawór LOUTEC zbiornik STAKO wielozawór TOMASETTO obudowa wielozaworu TOMASETTO...
Jak założysz najtańsze wtryski, najtańszy reduktor i nie będziesz tego serwisował to adaptacje "pójdą w kosmos", aż w końcu wywali "czeka". Jak "miszcz" oszczędności będzie dalej jeździł i nie przejmował się jakimiś "lampkami" to w końcu mu zawory wypali. Benzyna z nieszczelnym dolotem i zbyt małym ciśnieniem zrobi to samo. Wypala nie samo paliwo,...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Witam. W turbosprężarce jest zawór upustowy west gate,reguluje się za pomocą siłownika pneumatycznego połączonego z kolektorem dolotowym. Możliwe,że zawór jest nieszczelny i puszcza spaliny do wydechu.Sprawdzałem doładowanie na odkręconym wydechu jest tak samo.Bardziej skupił bym się na błędach.Opis z testera mid 128 sid 78 fmi 4, siłownik pompy doprowadzania...
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
jak wyrzuca paliwo to zawory nieszczelne,czyli żle ustawiony rozrząd ,wypalone zawory lub wydmuchana uszczelka.Sprawdź ciśnienie na tłokach to coś wyjaśni.
To nie jest zawór przestawiacza tylko booster , odpowiedzialny za dodatkową dawkę paliwa. Możesz mieć przetarte membrany lub zatarty trzpień , dlatego wariują obroty. Zdejmij wężyk dolny A kolega widział kiedyś booster. Jak coś to załączam zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/9359862500_1... Wyżej jest zawór przestawiacza. Ale tak nawiasem...
Witam mam nie mały problem ze swoim punciakiem otóż mam go około 3 lat przejechałem nim ponad 100 tysięcy km spalanie nigdy nie przekroczyło mi 4,4 litra nawet z włączoną klimatyzacją (a nogę mam ciężką i nie oszczędzam tego silnika) a od kilku miesięcy spalanie wzrosło prawie o połowę teraz wynosi 6-7 litrów. Spędziłem dużo czasu na szukaniu usterki...
Toż to zwykły gruźlik a więc: sprawdź elektromagnetyczny zawór paliwa na pompie wtryskowej (zdejmij kabel z niego i daj bezpośrednio plus z akumulatora) powinien pstryknąć. Czy w przewodach paliwowych widać paliwo, poluzuj nakrętkę przewodu od któregoś wtryskiwacza i sprawdź czy w czasie próby odpalenia wytryskuje paliwo z pod niego. Jeśli nie no to...
Dziękuję Panowie :) Podobnie fabryka wskazuje kąt otwarcia przepustnicy na jałowych między 10 a 11 stopni, a w moim przypadku jest 11,4 -11,8... Ale przepustnica czysta i adaptowana kilkukrotnie, więc raczej też będzie to błąd dokumentacji. Co do EVAPU u mnie zawór jest sprawny i stuka sobie od czasu do czasu na wolnych obrotach wzbogacając mieszankę....
nieszczelny zawór nieszczelny zawór zwrotny nieszczelny zawór grzejnika
gaznik zalewa silnik serwer minecraft przepływomierz powietrza omega
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Nie wchodzi piąty bieg - przyczyny i rozwiązania Zamienniki tranzystorów TIP41 i TIP42: BD911, MJE15030, TIP31