Za duzo powietrza, za niska temperatura oleju
Jednak termostat na 100% , jest w pozycji otwartej od samego początku bo rura za nim jest ciepła po kilku minutach. Jak polecacie spuścić płyn bo w sumie termostat jest w połowie silnika , sorry ale pierwszy raz wymieniam?
Do chłodnicy oleju skrzyni
W osobówkach z tym silnikiem jest problem z chłodnica EGR. Nie działa gruszka która zamyka obieg płynu (chyba) i przez to spaliny nie dogrzewają układu chłodzenia. Może tu jest podobnie?
Masz klimę ? Zmierz po prostu temperaturę innym termometrem.
Mogę podać r 600 bez wymiany oleju? Przy R12 i R600 jest olej mineralny natomiast R134 jest olej syntetyczny.
może za dużo oleju, za mało powietrza lub za niska temperatura spalania to czynniki które maja bezpośredni wpływ na spalanie a co za tym idzie na dymienie...
Witam Mam Audi Sq5 3,0 tdi 313KM. Autko spisuje się świetnie aczkolwiek jak temperatura rano zaczęła oscylowac w granicach 0 skrzynia biegów zaczęła się dziwnie zachowywać. Mianowicie po odpaleniu rozpoczęciu jazdy przez chwilę zachowuje się jak skrzynia bezstopniowa tzn po dodaniu gazu auto wchodzi na obroty jednak mizerne przyspiesza, a po puszczeniu...
Niezakończeniem :D Kontynuacją próby podniesienia temp. Czyli w skrócie cały czas daje większą dawkę paliwa, które to niespalone dostaje się do oleju i podnosi jego poziom.
No i stało się pompa ciepła woda woda zrobiona. Martwi mnie tylko niska temperatura sprężarki około 40*C, przegrzanie około 6K, dochłodzenie 5K, sprężarka 19000BTU. Czy tak niska temperatura sprężarki jej nie zaszkodzi? Pozdrawiam
W tym przypadku temperatura oleju transformatora wynosi ok. 60st.C. tak że jest niska chodzi tylko jedna grupa wentylatorów i pompa oleju -cyrkulacyjna. Raczej przekroczenie temperatur tutaj nie występuje.
Olej, raczej nie ma z tym nic wspólnego ale termostat na pewno trzeba sprawdzić.
Witam! Mam następujący problem : kiedy rano jest niska temperatura na dworzu nie mogę odpalić silnika. Po ok. 6-8 próbach odpalenia powoli załapuje i zapala. Do tego podczas tych kilku prób mryga kontrolka cisnienia oleju i po chwili już nie świeci i tak w kółko aż odpali po czym już w ogóle nie świeci i silnik odpala. Gdy zgaszę silnik i próbuje znowu...
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Witam. Jak w temacie skacze temepratura oleju w silniku na wskaźniku od -30 do 90stopni. Nie działa wtedy również veeb (komunikat temperatura silnika za niska dla c hamulca silnik owego) . Może ktoś się orientuje gdzie może leżeć przyczyna albo gdzie się znajduje czujnik temperatury oleju. Brak jakichkolwiek błędów w menu diagnostyki silnika.
Niskie cisnienie oleju. Kontrolka temperatury zapala sie razem przez diode sluzaca do jej kontroli przed uruchomieniem silnika.
Nośnikiem oleju smarującego silnik w 2 T jest paliwo. Jeśli, dawka paliwa będzie niska to i ilość oleju będzie niska i gorsze smarowanie. Poza tym uboga mieszanka to wyższa temperatura spalania i wyższe od dopuszczalnych obroty. Silnik, nie taktuje tylko wyje. I mamy trzy destrukcyjne dla silnika czynniki. Wysoka temperatura, brak smarowania i wyższe...
Witaj. W niższych temperaturach na krótkich trasach to normalna rzecz. Sprawdź olej na bagnecie czy jest czarny, czy też ma białą konsystencje. Jeśli olej w silniku jest czarny to bym się nie przejmował.
Kolego przyczyną może być również termostat dlatego że kiedy sprężarka pracuje i jest nie dogrzana wytrąca się duża ilość wody i ona paruje powyżej 50 stopni jeśli uszkodzony jest termostat temperatura oleju jest zbyt niska co powoduje nie odparowywanie wody Miałem takie przypadki i po wymianie termostatu automatycznie naprawiono problem
Zawór bezpieczeństwa ciśnieniowy? Oleje tam stosowane mają wysoką temperaturę zapłonu, dużo wyższą niż temperatura powierzchni grzałki. Poziom oleju ma być 1-2cm powyżej dolnej krawędzi górnego połączenia żeberek - ma swobodnie krążyć i kapilarami w żeberkach i między żeberkami. Nie więcej właśnie ze względu na poduszkę gazową do kompensacji rozszerzalności...
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Jak jest mało czynnika (prawie każdego), to: b. niska temp. za TZR, i wysoka temp. końca sprężania, krytycznie wyższa od dopuszczalnej dla oleju (~150 st.C), z tym że było to zmartwienie raczej dla R22, R407C, czy R290, mają te temperatury niższe (to taki wykładnik izentropy chyba ?)
Jest taka metoda na zimno. Jak wiadomo syntetyki są mniej gęste przy niskich temperaturach. Weź próbkę oleju z silnika i włóż do zamrażalnika z próbką oleju mineralnego i syntetycznego. Zobaczysz różnicę w gęstości. Jeszcze jedna rzecz, popatrz dobrze w komorze silnika, może jest jakaś nalepka z info o oleju. Niektórzy właściciele tak robią, że o dobrych...
Witam, jeżeli chodzi o skrzynię Auto Power, od pomiaru ciśnienia zawsze się zaczyna, jeżeli nie ma problemu z elektryką. Przeważnie w tych skrzyniach wysiada pompa systemowa, mogą się zdarzyć popękane pierścienie na wale. Mało prawdopodobne, aby siadł blok zaworowy pomiaru ciśnienia systemu jeden, system dwa, ciśnienie smarowania, ciśnienie chłodzenia,...
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co tak właściwie wydobywa się z kompresora Głównie powietrze... Otóż po otwarciu zaworu który znajduje się pod zbiornikiem powietrza, zaczęła wydobywać się jakaś ciecz (domyślam się że woda) Woda, ewentualnie woda z olejem. i zaczęły "wyskakiwać" małe kawałki które od razu się topiły, to też woda w stanie stałym ? Jeśli...
Olej bym wymienił - jeśli jest taka możliwość oczywiście - nie wiadomo ile jest płynu w oleju. Olej trzymaj na maksymalnym poziomie - im jest go więcej tym mniejsze ryzyko jego przegrzania. Niska temperatura powietrza niewiele wpłynie na graniczną temperaturę oleju. Na krótkich trasach to nie problem, na dłuższych możesz przegrzać nawet w zimie. Masz...
I może i nie może - będziesz miał zafałszowany pomiar spalaniem oleju z mieszanki, a dwa ciągle zaolejoną sondę - zbyt niska temperatura spalin. Dodatkowo do czego to w gaźnikowym dwusuwie potrzebne?
Mam już . Trzeba zdemnotować obudowe karty graficznej odkręcić wentylator od obudowy. Pod spodem będzie naklejka pod nia korek gumowy zdjąc i tam parę kropli oleju
wczoraj dolałem do golfa olej i tak jakby zakręcił i znów to samo teraz muszę poczekać aż temperatura na zewnątrz się podniesie może to jednak nie silnik
Witam. Winna może być pompa wody, dokładnie jej wydatek [wytarte łopatki]. Jeśli masz dwu biegowy wentylator to zamień kable na wentylatorze żeby pracował na 1 [biegu niska temperatura na czujniku] na 2 [na wentylatorze, wysokie obroty]
Co myślicie o zastosowania zmywaka z kwasówki do wyłapywania oleju w separatorze? Panowie chłodnicy , jeszcze jedno pytanie. Jak by separator wejściowy na LP w którym jest niska temperatura i separator za kompresorem w którym jest wysoka temperatura połączyć lutując do obudów płaszcz i wypełnic go borygiem np? Nastąpiła by wymiana ciepła?
Tak, bo przy wzroście temperatury lepkość oleju maleje (robi się rzadszy), a przecieki wewnętrzne wzrastają. A więc spada i cisnienie oleju i moc silnika.
Proszę o wszelkie linki lub polecaną literaturę na temat procesu. Procesu wtryskiwania czy procesu pracy układu hydraulicznego? Tu masz w skrócie dlaczego temperatura oleju nie powinna być zbyt niska ani zbyt wysoka i jak może wpływać na proces wtrysku: http://nastawiacz.pl/tag/wtryskarka/ Jak wyglada taki układ wstepnego grzania Zazwyczaj jest to...
Witam mam zajście w moim Passacie 1.6 benz plus lpg jak go kopiłem w marcu miał uszkodzony czujnik temperatury wiec go wymieniłem wszystko było ok, zaczęło się gdy było gorąco i auto paliło olej. Gdy zaczęły się chłodne dni to auto się nie zagrzewało do normalnej temperatury pracy i nie dymił stwierdziłem ze termostat jest walnięty wiec go dzisiaj wymieniłem...
Jedno i drugie. Zaczynasz o najtańszego czyli wymiennika ciepła.
W fergusonie na D zostaje gdy jest za niskie ciśnienie lub temperatura oleju w skrzyni poniżej 0.
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Parametry spalania w normie, tylko temperatura spalin jest za niska. Pomiar był wykonany po wygrzaniu płaszcza wodnego?. Jeżeli tak, to niska temperatura spalin może powodować skraplanie się kondensatu i wtedy należy założyć odskraplacz w celu ochrony kotła. pozdrawiam
Czego może to być przyczyna? Niskiej temperatury, zużytego oleju w silniku, złej jakości paliwa, nieszczelności wydechu...
A "śnieżynka" to może problem ze zbyt niską temperaturą skrzyni/ oleju? Problem pojawia się ciągle czy na krótkich odcinkach? Po przegonieniu auta też to jest?
U mnie czujnik jest na wierzchu więc nie ma problemu z dostępem (jest 4 pinowy) dziś go odłączyłem i zapaliłem silnik, ale odpalił normalnie miał małą "czkawkę" ale tak właściwie to nie jestem pewny czy to po odłączeniu czujnika czy tak po prostu bo czasami mu się to już zdarzało. A mam jeszcze takie pytanie, czy to że samochód dymi po dodaniu gazu...
Rozumiem, że w wysokiej temperaturze, spalając się "na czysto" Wątpie. Za niska temperatura na tych blachach jest, żeby to się na czysto spaliło. Może przesadzam, ale jakoś nie leży mi palenie olejem w piecu ;) Mnie też. Dlatego należy użyć odpowiedniego oleju. Zamiast przepału z silnika, wystarczyłby do tego celu zwykły olej roślinny - parę miesięcy...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
SPN 0119 Ciśnienie oleju retardera Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia oleju retardera za pomocą czujnika ciśnienia oleju T80 Odbiór przez klienta/opis objawów • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się podczas jazdy i podczas postoju pojazdu stale na żółto • Tryb hamowania przy użyciu retardera jest niemożliwy Failure Mode Identification (FMI)...
Do kolegi Winiego: Zmiana oleju z półsyntetyka na półsyntetyk - bez problemu. Z mineralnego na półsyntetyk - bez problemu. Z mineralnego na syntetyk - jeśli w silniczku mineralny pozostawił dużo nagaru, grozi to zatarciem silnika, ponieważ syntetyk rozpuszcza ten osad. Z półsyntetyka na syntetyk - jeśli w silniku półsyntetyk nagaru nie pozostawiał to...
Mam problem z tym silnikiem, może ktoś podpowie co robić? Jakieś tydzień temu wyskoczył mi błąd P0400 (coś z powietrzem) ale go wykasowałem LAUNCH. Zapalał się w czasie jazdy a po wyłączeniu stacyjki zanikał. Obecnie już nie wskakuje błąd ale auto straciło na mocy i przyspieszeniu. Po wciśnięciu gazu przez krótki czas przydławia się a następnie wchodzi...
W latach 1980 -1985 wyposażyłem mikrobus w silnik od ciągnika URSUS C360. Zdecydowanie usprawnienie zapalania przyniosła elektryczna grzałka (1400W) nawinięta na blaszanym kolektorze ssącym. Po 5 minutach podgrzewania kolektor pod grzałką był czerwony i jeżeli rozrusznik przekręcił (do - 25C) to silnik natychmiast zapalał !. Aby DIESEL zapalił konieczna...
Chociażby dlatego, że pod wpływem niskiej temperatury olej robi się gęściejszy. Tak naprawdę to, dobry olej ma jednakową lepkość przy niskich i wysokich temperaturach.
Witam ponownie Problem ciągle aktualny, obecnie auto wchodzi w tryb awaryjny? (czasem), myślę że to przez ten czujnik temperatury oleju, z opisu błędu wynika że jeżeli zbyt niska temp. oleju to takie mogą być objawy (zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika), ale wybłyskuje dodatkowo jeszcze błąd 81? i nie wiem co on oznacza. Wiem że najlepiej podpiąć...
Wedlug zyczenia dodaje opis olejow smarowych milej lektury :D:D:D:D:D OLEJE Oleje stanowią niewielka część całości produktów naftowych (poniżej 2% w stosunku do ropy poddanej przeróbce), ale odgrywają bardzo ważną rolę w wielu dziedzinach przemysłu, w transporcie czy usługach. W odniesieniu do całości olejów używanych w świecie ponad 50% stanowią oleje...
ECU 001569.31 - Obniżenie poziomu paliwa jest zapisywane, jeśli ECU wykryje niskie ciśnienie oleju silnikowego, wysoką temperaturę płynu chłodzącego, niską temperaturę paliwa, brak sygnału prędkości wału korbowego lub wadliwą pompę wtryskową. Sorki że z translatora, ale nie chce mi się tłumaczyć.
wYPIEŁEM UMNIE TEN POTENCJOMETR I ODPALIŁEM...ZAPALIŁO SIE CHECKENGINE I SILNIK DOSTAL WYSOKICH OBROTOW ZEDY 3,5TYS ..TERAZ TO NIE WIEM CZY WYMIENIC TEN POTENCJOMETR CZY NIE. Dodano po 1 I NIE WIM CO JEST GRANE BO CO 500KM MUSZE CZYSCIC SWIECE BO ZAWALA MI JE ,DZIWI MNIE TO BO SILNIK NIE BIERZE NAWET KROPLI OLEJU,TAKJAKBY NIE PRZEPALAL DOBRZE NA TYCH...
Witam. Problem dot. Peugeot'a 407 automat, skrzynia 6 biegowa Aisin Werner. Po rozgrzaniu silnika do "trochę" powyżej 90 stopni (wskazówka lekko odchylona w prawo od pionu) i oleju w skrzyni do ok. 90 stopni, skrzynia szarpie przy zmianie biegów szczególnie z 2 na 3 jeżeli dobrze zauważyłem. Zdarzają się także szarpania w czasie postoju np. przed światłami....
Tu chciałbym podtrzymać temat Wojtka co wlaściwie odpowiada za zwiększone zuzycie oleju w moim aucie po remoncie silnika nigdy nie doszło do przegrzania silnika a jego temperatura jest ciut za niska pamietam ze kiedyś nie można było ręką dotknąć rury idącej do chłodnicy a teraz niby jest gorąca ale spokojnie można jej dotykać , jeszcze zauważyłem ze...
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w silniku ,przy niskich temperaturach kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po dłuższej chwili. Natomiast przy rozgrzanym silniku kontrolka zaświeca sie przy niskich obrotach. I tu jest moje pytanie czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia na pompie olejowej?? Pozdrawiam i prosze o pomoc
Jest jeden problem - niska temperatura pod koniec suwu sprężania - niższa niż wymagana do wystąpienia samozapłonu. Powoduje to niska temperatura ścianek cylindra, głowicy, denka tłoka - odbierane jest ciepło od sprężanego powietrza. W niskiej temperaturze olej ma wysoką lepkość (większe tarcie - niższa prędkość obrotowa wału) akumulator daje mniejszy...
. {Pewnie ponad tysiaka jak nic z nabiciem} To zapytaj lokalnego serwisanta klimatyzacji ile będzie chciał za nabicie 800g R32 wraz z usługą, zamiast gdybać o cenach. Będzie działać, będzie szczelna , a jak wydajność będzie niska -to się weźmie "fachowca" i niech zrobi transfuzje na r32. Szanujący się człowiek z F-gazami nie ruszy takiej roboty, propan...
"Czyli 0,25l na 1000km - to ani dobrze ani źle ale dla turbodiesla może być."?? czyli z prostej kalkulacji 2,5 litra na 10 000km?? Może być?? Ja mam troszkę inne zdanie. Wydaje mi się że to sporo lecz nie wiem ile masz przejechane ale miałem trochę do czynienia z tym silnikiem z przebiegiem sporo ponad 200 000km i zużycie oleju oscylowało na znacznie...
Witam! Zasięgnąłem informacji w serwisie na temat problemów z temperaturką podczas mrozów i gościu poinformował mnie, że silniki 2,5 oraz 2,8 CRD mają problem z dogrzaniem się na mrozach. Innymi słowy wymiana termostatu na nowy nie gwarantuje, że wskazówka będzie na 50%, a roboty z wymianą jest co niemiara. Koszt wymiany termostatu w dobrym zakładzie,...
Witam wszystkich! Udało mi się ukończyć mój projekt. Zamontowałem pompę nsz 50, napęd własnej konstrukcji rozłączany wykonałem z wałka sprzęgłowego c 360, wałka napędu pompy nsz 32/50, środek tarczy sprzęgła c 360. Zbiornik zrobiłem ze zbiornika powietrza z jakiejś ciężarówki. Po pierwszych próbach mogę dojść do wniosku że pompa znacznie za duża, myślę...
Witam!!! Ja mialem cc700 ktory byl przegrzany a bojawialo sie to miedzy innymi strasznym zuzyciem oleju, oraz bardzo niska moca, takze pierscienie byly do wymiany, ale ja juz tego nie robilem..
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Nie wiem czy to było było retoryczne. W niskich temperaturach zewnętrznych odzysk czynnika prowadzi do zamrożenia wody w układzie. Dlaczego? Żeby woda odparowała potrzebuje energii, jedyną energią jaką ma to ciepło, kiedy ją wykorzystuje jej temperatura spada i zamarza. Pytanie nie było retoryczne. Po Twojej wypowiedzi widać, że nigdy nie robiłeś odzysku...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam Nie wiem czy to juz koniec silnika, ale na benzynie w miescie pali mi 16 litrow, natomiast na gazie bardzo podobnie 17 litrów. Początkowo myslalem ze to wina instalacji gazowej, wiec wlalem benzyny i sobie pojezdzilem. Wychodzi ze cos nie jest tak. Jedyne co zauwazylem to, temp. silnika. Mam czesto 75 stopni, dopiero w korku gdy stoje dochodzi...
Witam.Wczoraj niestety przy niskiej temperaturze sprawdzania oleju ułamał mi się zaczep przy miarce oleju i niestety wchodzi teraz luźno. Teraz moje pytanie..czy jeżeli wchodzi miarka luźno i troszkę oleju tam wycieknie to czy to nie zaszkodzi aucie i czy może to poczekać do poniedziałku czy raczej jeździć nie można do jutra? Pozdrawiam i czekam na...
Mam taki sam problem z ciśnieniem oleju na gorącym słabnie, Przy długich podjazdach zapala się błąd niskie ciśnienie i wysoka temperatura oleju, Na zimnym ma na biegu jałowym 4,7 mierzone manometrem na gorącym spada do 1,3 ale na wysokich obrotach trzyma 6 Filterek już ktoś wcześniej wywalił ściągam miskę, Ciekawy jestem jak się skończyła sprawa oleju...
Kontrolka, którą widzisz na desce rozdzielczej autobusu Bova Magiq, wygląda na symbol związany z układem napędowym lub skrzynią biegów, najprawdopodobniej sygnalizuje problem z temperaturą oleju w skrzyni biegów lub innym podzespole przekładni. Czerwony kolor i symbol przypominający koło zębate z termometrem może wskazywać na: Przegrzanie oleju w skrzyni...
Chyba mam ten sam problem. A nie da się jakoś wyczyścić chłodnicy wewnątrz?
W klimatyzatorach firmy Fujitsu zakres temperatur w przypadku grzania to zakres -15~24, ale jak to jest z wydajnością, szczerze mówiąc nie wiem. Ale pewnie "SZAŁU NIE MA" przy -16 jak to się mówi. Prz takich niskich temperaturach sprężarka powinna mieć chyba grzałkę oleju.
Zalej taki jaki podaje producent Producent bez większego znaczenia 10w a 5w jest różnica tylko podczas niższych temperatur Lepkość i płynność oleju jest zazwyczaj podawana w 40*C i 100*C
karo33333 , Przy mojej instalacji DREAM XXI od założenia (ponad 4 lata temu) jeszcze palcem nie kiwnąłem ,poza wymianą filtrów gazowych. Ale w innej instalacji sekwencyjnej (PRINS) miałem identyczne problemy i czyszczenie reduktora zanieczyszczonego olejami parafinowymi (bardzo gęstnieją przy niskich temperaturach) radykalnie pomogło.
Niestety pomogło to na chwilę. Nadal problemy z temperaturą i zbierającym się lodem. Co zauważyłem to nieszczelność w miejscu podłączenia agregatu. Dopiero teraz zauważyłem plamę oleju na podłodze pod lodówką i kapiący co prawda bardzo powoli olej z miejsca podłaczenia agregatu do cienkiej miedzianej gorącej rurki. I tutaj moje pytanie czy nadal powinna...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Przekroczenie w nim temp. 100st C nie mialo by znaczenia, trzeba by bylo jedynie uklad solara napelnic plynem, np. olejem ktorego temp. wrzenia jest np.200- 250st C. Taki bufor byłby dobry gdyby jakaś sensowna wymiana ciepła była tak czy inaczej, bo w pewnym sensie zabezpieczałoby to instalację wewnetrzną przed przegrzaniem przez solar, no i dobrze...
Witam kolegów. Od około miesiąca moje CO jest uzbrojone w dwa ciepłomierze [ dom podzielony na dwa obwody zasilane z jednego pieca na olej opałowy ]. Palnik regulowałem na różne sposoby zmieniając dysze większe i mniejsze , doprowadzając do kopcenia i do całkiem ubogiej mieszanki , temperatura spalin od 170 do 230 st . Uzysk ciepła z 1 L oleju nie przekroczył...
Czytam i czytam i nie wiem co mam robić , u mnie w Mercedesie B170 benzyna silnik dogrzewa się do 55-60 stopni i koniec :( w korkach to dochodzi do 80 stopni ale to tyle .Mam także w wlewie oleju biały tłusty osad , doczytałem się że to obiawy niedogrzanego silnika :( i pytanie ? termostat ? wymieniać > ? jeśli tak , jak wygląda to z dostępem w benzyniaku...
które piny odpowiadają za wskazówki Nie ma czegoś takiego - jak PIN'y odpowiadające za wskazówki w liczniku. Złącze funkcji podstawowych, 32-pinowe, niebieskie 1 -Zacisk 15 2 -Zużycie klocków hamulcowych 3 -Wyjście prędkościomierza 1 4 -nieużywane 5 -Nadajnik wskaźnika poziomu paliwa 6 -Ostrzeżenie o wskaźniku poziomu paliwa OBD 2 7 -Zacisk 31 (masa...
Masz filtr oleju? Bo zapchany filtr lub filtr kijowej jakości może utrudniać przepływ oleju a co za tym idzie rzutować na ciśnienie oleju. Po drugie - jaki olej masz wlany. Aktualnie mamy niskie temperatury i oleje niskiej jakości nie dają rady w takich temperaturach, świrując na np ciśnieniu oleju.
Witam od pewnego czasu około 3 miesięcy mam problem z odpalaniem samochodu, posiadam VW POLO 9n, silnik dizla 1,4 TDI 75 km, u mechanika okazało się po podłączeniu do komputera że czujnik poziomu i temperatury oleju (znajdujący się w misce olejowej) pokazuje niski poziom oleju i temperaturę oleju 155ºC nr katalogowy czujnika 045 907 660 D przez...
witam! mam problem z bmw 318tds 90km, ma małą moc przy ruszaniu oraz na niskich obrotach, nie dymi , a jak już to minimalnie na czarno, spala ok 6-8l/100km, prędkość max z górki ok 165km/h turbina lekko syczy oleju nie bierze, błędów brak? wałek rozrządu ok, filtry ok, odpala dobrze bez kombinacji z czujnikem temperatury, oleju nie bierze. przy załączonej...
Zawór zwrotny ? Zapobiega spływaniu oleju z magistrali gdy pompa nie pracuje. Jeśli jest wadliwy, po uruchomieniu silnika pompa musi najpierw wypełnić pusty układ olejem, co daje efekt jak u Ciebie. Nie muszę dodawać że ruchome elementy silnika pracują bez odpowiedniego smarowania, sama pompa, jeśli jest wysoko i złapie powietrze, może w ogóle mieć...
Prz takich niskich temperaturach sprezarka powinna miec chyba grzalke oleju
czesc mam kłopot z temperatura silnika w moim cienkim 700.mianowicie od paru dni męczę się ze wzrastajaca temperatura silnika powyzej 90 st. Kupiłem autko pare miesiecy temu i wtedy na wskaźniku temperatura utrzymywała sie w okolicy 88 st.nigdy nie wiecej teraz cos sie zmieniło i nie bardzo wiem co z tym zrobic. Wymieniłem juz czujnik temperatury umieszczony...
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Przyczyną może być także duża lepkość paliwa a co za tym idzie gęstość wynikająca najczęściej z niewłaściwych warunków przechowywania (najczęściej niska temperatura w magazynie paliwa lub w pomieszczeniach, przez które jest poprowadzona ścieżka olejowa, lub najzwyczajniej w świecie zanieczyszczony filtr paliwa. Zdarza się czasami że instalatorzy źle...
Witam sprawa jest tak: -nie da się wyłączyć przedniego napędu -nie działa zmiana biegów wysoka niska skrzynia -wom działa -nie działa blokada -cały podnośnik działa ok -wspomaganie działa ok -datronic (dziś przez chwilę wyświetlał same literki pppp) a wcześniej nic nie pokazywał zgasiłem ciągnik i znowu nic nie wyświetla przekręcam stacyjkę: - zapala...
Olej ja polecam -- 15W40 Najlepiej by było gdyby zakazali produkowania "zwykłego minerała". Nie rozumiem, dlaczego tak bardzo oleje mineralne są opluwane w tym kraju. Bo to śmieć najgorszy. Żadne parametry tych popłuczyn nie są godne uwagi - no może opałowa. Pierwsza niezauważalna wada, to szybkie starzenie, potem jest już tylko gorzej. Właściwości...
Lepkość 5W40 i 10W40 w temperaturze pracy silnika jest podobna, różnica jest tylko w niskich temperaturach. Czy przy okazji wymiany oleju wymieniany był filtr paliwa?
A to wyciag z jednych z prac naukowych zajmujacych sie problematyka... 4. Istota zasilania silnika nisko przetworzonym olejem rzepakowym Własności fizykochemiczne oleju rzepakowego są dla większości parametrów zbliżone do własności oleju napędowego (tab.1) Jak wynika z danych zawartych w tab. 1 istnieje parametr, który szczególnie uniemożliwia prawidłowe...
A gdy naciśniesz stop nie jadąc też ten komunikat?
Kleje są nisko i wysokotopliwe. Przykładowe parametry wysokotopliwego (praca w wyższych - standardowych temperaturach): "Lepkość w 170 °C 1.100 mPa.s Lepkość w 150 °C 2.000 mPa.s Punkt mięknięcia (ASTM E28) 107 °C Temperatura pracy 160 °C – 180 °C Temperatura topielnika 140 °C – 160 °C Podczas aplikacji nie przekraczać 190°C." Kleje są wrażliwe na przemrożenie!...
znam tą instalację i w innych przypadkach wiem co mam wymieniać. teraz wymieniłem wszystko i dalej to samo, Wymieniłem wszystko - to konkretnie co? jest tak jak jest zimny silnik jaką tem. bym nie ustawił 25-27-30-33 to gaśnie aż do momentu jak przejadę 0,5 km (aż sie trochę nagrzeje i chyba uzyska te min 35*C) i wtedy płynnie przełączy sie na gaz,...
Co to oznacza? Dobry olej i nic się nie stanie- Man na oleju long life zaleca zmianę co 90 tyś km - kilku krotnie zmieniłem olej grubo powyżej 100 tyś km- wydaje mi się że gdyby auto jeździło z niskim poziomem oleju to gorsze nieszczęście - temperatura robocza licz jakieś 1.6 może ciut więcej bar silnik ma już jakiś przebieg.
Pewnie autorowi chodziło że jest w ,, misie olejowej ,,. Natomiast taki sygnał oznacza : niski poziom oleju , za wysoka temperatura oleju , i lepkość (niektóre auta mają możliwość analizy ,olej do wymiany) . Więcej nic mi nie przychodzi do głowy.
Przecież w odpalaniu auta w niskich temperaturach chodzi o temperaturę auta (silnika, oleju) and nie akumulatora/jump startera? Czy nie...?
ECU pomija ten parametr. Być może nawet nie ma czujnika temperatury oleju i wtedy też wartość jest -40.
No niestety problemem są niskie temperatury(zima),niewiele da lepsza jakość oleju, skoro auto pokonuje krótkie odległośći.
junkers niska temperatura zmywarka niska temperatura niska temperatura vectra
excel makro syntax error instalacji origin input selector pioneer
17mb110s firmware 17mb110s firmware
Kod błędu E0 lub EO na lodówce Amica - co oznacza? Jak rozkręcić żelazko Tefal FV 5648?