Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Działa już tego błędu nie ma co niskie ciśnienie kolektora czy jakoś tak.
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Wiem co napisałeś. Niskie napięcie napięcie na czujniku to niskie ciśnienie w kolektorze. Teraz sam się zastanów nad tym co piszesz.
Nie ma żadnego zaworu, ani usterki w nim, "tłoczek" działa tak jak powinien. Cofa go niskie ciśnienie w kolektorze ssącym a wysuwa sprężyna.
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Jak dla mnie pudło z tym MAP-em. Wysokie obroty, małe otwarcie przepustnicy to i czemu nie miało by być niskie ciśnienie w kolektorze.
jest problem zacząłem robić kalibrację i klops najpierw błąd niskie ciśnienie w kolektorze czy jakoś tak 0,6bara a potem za niskie obroty a na koniec za małe dysze :( jak się skonczyło mnożnik tak poleciał do góry że go prawie nie widać. i co teraz???
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Nie podłączaj go wcale i już. Bo niby po co? Podejrzewam że warunki do zapisania błędu 24 nawet nie wystąpią przy takim zastosowaniu silnika. Nie wiem jak w tym, ale w Oplowskim multec-u trzeba było aż około 20s hamować silnikiem (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym) żeby błąd wyskoczył.
to dlaczego wcześniej działały poprawnie pięknie ciągła itp nie było nawet słychać jak z bp na gaz się przełączyła,gorsza sprawa z tym jak chce wgrać mapę to pod koniec zgaśnie i zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym i co to może być nie mam źielonego pojęcia
Max 3 tys. obrotów, doładowanie ok. 0,3 bara, reset kluczykiem pomaga, błąd ABS, ale jak to w tych silnikach, zauważyłem, że chłodniczka spalin jest pęknięta w klasycznym miejscu za silnikiem, wystarczy pospawać, ewentualnie wymienić. Według mnie ciśnienie na kolektorze zbyt niskie, dlatego im więcej chce ładować, tym mniej powietrza dostaje i wchodzi...
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
0.7 jest dobre dla silnika dopręzonego.Dla zwykłego powolniaka może rodzić problemy z jazdą na benzynie. Trzyelektrodowe nie wnoszą wiele,bo zawsze i tak działa jedna elektroda.Jest to też świeca z iskrą "boczną". Będzie działać,ale to w dalszym ciągu wynalazek.Zwiększy jednak żywostość trzykrotnie jeśli chodzi o wypalanie. Problem w tym że jest malo...
Encore masz rację, faktycznie LPGTech informuje o "zbyt niskim ciśnieniu gazu PRZED przełączenie na zasilanie gazem", więc nieszczelność jest na drodze reduktor - kolektor ssący. Czyli może uciekać reduktorem, wężami, kolankami, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami, a także połączeniami pomiędzy tymi elementami. Należy to sprawdzić
(at)kortyleski Cześć, niestety tutaj zabawa potencjometrem do 3V nic nie daje. W takim układzie wzmacniacz operacyjny o zmiennym wzmocnieniu i ustawić tak by widział odpowiednie ciśnienie. Albo puszka plaka w kabinie i wężyk do kolektora. Automatyzacja taka.
Kolego sprawa dosyć prosta, najpierw sprawdz czy sztanga turbiny jest wciągana podczas zapalenia silnika, widać bez rozbierania. Po drugie popatrz co masz w kolektorze.
To nie tyle błąd co zamrożona ramka - czyli zachowane dane które doprowadziły do zarejestrowania błędu. Opis jednak chyba wyjaśnia sprawę - jeden lub więcej parametrów adaptowanych jest poza zakresem. Jeśli chodzi o dane to w stosunku do obrotów silnika za niskie jest ciśnienie w kolektorze (MAP). Czujnik MAP ma wyjście napięciowe - ale masz program...
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Strasznie gmatwasz sprawę. Brak ciśnienia w solarach to jak już napisałeś zamiast wody latem, masz parę. Podłączenie do wężownicy CWU obiegu solara (tak jak na schemacie) jest błędne i będzie sprawiać, że wężownica ta będzie mało wydajna. Zasilanie zawsze powinno się podłączać od góry wężownicy. Mauser jest mało odporny na gorącą wodę, a ograniczając...
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Coś się nie zgadza numer błędu z opisem... P0328 to wypadanie zapłonów/czujnik spalania stukowego. Wykresów jest za dużo na raz ale widać, że powietrza jest dużo mniej niż oczekiwane. Brakuje odczytu z ciśnienia w kolektorze, jest tylko masa powietrza.
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach , cewkę i świece
Ciśnienie na rozgrzanym silniku wynosi MAP - 0,31 Raz miałem problem z nieszczelnym kolektorem, tylko że wtedy wyskoczył komunikat, że ciśnienie jest za niskie. Więc czy tym razem było by to samo? Tak czy siak sprawdzę.
Niskie ciśnienie w instalacji powinien rozwiązać zarządca wodociągu. Ludzie zgłaszają problem, właściciel (gmina, miasto) modernizuje sieć do właściwych parametrów; nieistotne jest, czy to kolektor, czy dodanie dodatkowego zbiornika do systemu dostarczającego wodę pod własnym ciśnieniem. Tak postępują normalni ludzie z zarządu wodociągu, mendy będą...
Ja myśle że należało by sprawdzić szczelność całego dolotu powietrza od turbo do kolektora.
Sprawdź czy poziom oleju nie jest zbyt wysoki i czy ciśnienie oleju jest odpowiednie. Bardzo prawdopodobny będzie remont silnika.
Witam, problem rozwiązany. Zawieszone wszystkie 4 wtryski. Po wizycie u pompiarza okazało się że dwa były już na wykończeniu i przeszły gruntowną regenerację a dwa zawiesiły prawdopodobnie z powodu niewystarczająco mocnego aku przy pierwszym rozruchu. Fachowiec stwierdził że słaby aku nie zakręcił tak jak powinien i zbyt niskie ciśnienie na CR spowodowało...
Gdzie ten drugi czujnik? Obok pierwszego - niebieski. A jak ciśnienie w kolektorze ssącym? Mapsensor sprawdzałeś?
Pierwszy problem. Nie udało mi się obniżyć ciśnienia poniżej 1,67 bara mim, że śrubę praktycznie wykręciłem w całości. Próba autokalibracji na tym ciśnieniu zakończył się porażką, próbowałem kilkukrotnie (silnik zgasł). Faktem jest, że silnik był już rozgrzany a temperatura parownika doszła w ostatniej próbie do 80C. ??? Dodano po 3 Chyba jest gorzej...
Kolego chyba bajki opowiadasz :D Żadnego błędu w stagu typu: - Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte - ciśnienie gazu w kolektorze zbyt niskie - błąd napięcia Naprawdę nic ?
albo poprzez sterowanie przepustnicą powietrza i wielkością dawki W dieslu _zasadniczo_ nie ma przepustnicy. Tam do zapłonu potrzebne jest wysokie ciśnienie i gdyby dolot przymknąć przepustnicą to ciśnienie w komorze spalania nie byłoby wystarczająco wysokie do zapłonu. *tak wiem, są tam w dolocie różne klapy, ale one bardzo niewiele obniżają MAP....
Objaw gaśnięcia na rozgrzanym w tym modelu dawał uszkodzony czujnik na wale, oczywiście twój przypadek nie musi być analogicznym. A ta lampka oleju oznacza, wiadomo niskie ciśnienie - zużycie motoru..
nie ma problemu niebawem zdam relacje. czujnik jest jeden na układzie dolotowym powietrza, przynajmniej tak wynika z mojej wiedzy. EDIT: ewentualnie czujnik tmp zasysanego powietrza w kolektorze ssacym
Jak kto lubi ale uważam że lepsze jest niskie ciśnienie. a dodatkowo zbiorniczek samochodowy pełniący rolę naczynia wyrównawczego w najwyższym punkcie pomoże szybko pozbyć się powietrza z układu.
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Posciągałem dzis kolektory i na 3 cylindrach jest mokry wlot i wylot.Sciagne głowice i zobacze czy trzymaja jak zaleje.
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
Na 100% to umrzemy :) ale warto sprawdzic ustawienie rozrządu i stan klina/klinów ustalających koła rozrządu. Przy przestawieniu rozrządu zmienia sie czas napełnienia cylindrów i co za tym idzie podciśnienie w kolektorze.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
rojbert dokładnie jak napisałem w 1 poście wszystko wskazuje na dziurę w węzach turbo-IC-kolektor a to niestety było by zbyt proste.
Zbiornik z płaszczem nie nadaje się do solara ze względu na niskie dopuszczalne ciśnienie w płaszczu, które wynosi od 0,15-3,0 bar.
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Nie zauważyłem jakiegoś specjalnego dymu podczas kręcenia czy po odpaleniu, ale zajrzę do tego kolektora. A wartości z przepływomierza mam sprawdzać w jakich warunkach? Obciążenie? bieg jałowy? Poza tym jeśli ciśnienie sprężania było by niskie nie miał by problemów z zapalaniem również gdy silnik jest rozgrzany? Wtedy pali na obrót wału
witam , mam program na smartfon Car Scanner i wynik testu wygląda tak prędkość 122km/h obroty silnika 2950 rpm. ciśnienie w kolektorze dolotowym 203 kpa temp. powietrza zasysanego 6c masa powietrza wpływającego do silnika (MAF) 108,33 g/sec ciśnienie w listwie wtryskowej 159060 kpa ciśnienie barometryczne 98 kpa bezwzględne położenie pedału przyśpieszenia...
Coś dziwnego bo robiłem te auta z przepływkami i zawsze był czujnik na rurze, a w kolektor nie jest wkręcony jak w peugeocie tak że ciężko go znaleźć?
Trzymajcie mnie. Nie map sensor a map czyli absolutne ciśnienie kolektora!! Marnując klawiature dodam ze auto rozgrzane i odbiorniki wylaczone wraz z klimą.
Tak. Kolektor ssacy caly zawalony szlamem. Odma byla czysta ale moze poprzedni warsztat ja wyczyscil...
sprawdzone wtryski 3 razy... Mechanik który to oglądał powiedział że słychać stukanie w dolot, i ogólnie tylko w kolektorze dolotowym to słychać stuki. Jutro idzie do mechanika na regulacje luzu zaworowego,,
Przewody w kanał wentylacyjny są jakimś rozwiązaniem jeśli inne nie wchodzi w grę. Niemniej jednak kijek ma dwa końce jak zazwyczaj. Rura zasilająca i powrotna układu solarnego zaizolowane odpowiednią otuliną zabierają niemałą ilość miejsca nawet jeśli będzie to bateria, o której mowa. Przydławienie na kominie wentylacyjnym będzie miało na pewno wpływ...
Witam Panowie, mam podobne problemy do Waszych, z Audi A4, 2.0 FSI, kod silnika AWA. Jako laik mogę jedynie organoleptycznie ocenić, że auto delikatnie telepie na biegu jałowym (pojedyncze bujnięcia, nierówna praca) oraz brakuje mocy w wyższych partiach obrotów jednak oba te objawy występują dosyć losowo np. po odpaleniu auto potrafi pracować poprawnie,...
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Jasne ... a w jakim czasie maksymalnie ??? Chodzi mi o czas wtrysku. Czasy wtrysku na gazie są prawie 2 razy większe jak na benzynie :( Ile powinno być tych punktów kontrolnych ? Da się w jakiś sposób poprawić mnożnikiem efektywność - tzn. parametry silnika ? aby podnieść moc ? Na jakim poziomie powinien znajdować się punkt kontrolny - ciśnienie kolektora...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Turbo masz dobre.Tak się dzieje gdy ciśnienie w kolektorze ssącym jest za niskie lub za wysokie.Czyli turbo nie doładowuje lub przeładowuje.Olej w intercoolerze to rzecz normalna.Pierwsze bez robienia sobie kosztów sprawdź gruchę na turbinie czy po odpaleniu silnika zaciąga kierownicę turbiny.Sprawdź wszystkie podciśnienia szczególnie te z tyłu czy...
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Cześć, mam ostatnio problem z kropką, czasami brakuje mu mocy na niskich obrotach, turbo czuć dopiero od 2500 obr. I spalanie średnie wzrosło o 0.5 l (wcześniej miałem 4.5 l/100 km, teraz mam 5.0 l/100 km) Zmierzyłem ciśnienia powietrza i paliwa oraz ciśnienie szyny paliwowej na włączonym silniku, gdy auto stoi, wynosi: 28200 kPa!! Ciśnienie powietrza...
To głowica do zrzutu , na komplet zawory gniazda szlif płaszczyzny no i oczywiście szczelność,uszczelka pod głowicą i jak Ci bierze olej to od razu bym zrobił pierścienie tłokowe .Do tego musisz doliczyć olej filtr oleju i płyn chłodniczy. Pytanie czy chcesz dołożyć bo na pewno zakręci się koło 1000zł a jeśli z rozrządem to pewnie więcej . Dodano po...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
A sprawdzałeś domowym sposobem czy turbina coś ładuje to znaczy czy pompuje wąż do kolektora bo jeśli nie to powodem może być sama turbina.Ale powodów może być mnóstwo jak walnięty czujnik ciśnienia po brak podciśnienia.
Tłoki z pierścieniami, tuleje, korbowody po wymianie cztery lata temu; wał po szlifie. Wprawdzie przez mój błąd troszkę się zatarł ale po wymianie panewek wydaje się być ok. No, może ciśnienie za bardzo spada na niskich obrotach jak już się nagrzeje, ale to ustawiam mu nieco wyższe; więc przyjmijmy że tu jest ok.
W BMW bardzo często parałem się z brakiem mocy jedną z najczęstszych usterek to niedrożność wężyka który idzie z dołu kolektora do czujnika ciśnienie doładowania. Bardzo często zbiera się olej i gęstnieje i czujnik nie widzi ciśnienia turbiny i silnik nie idzie. Najlepiej wymienić na nowy Druga to nie właściwa dawka paliwa i silnik się nie zbiera po...
Jak się "rozchodzi" to chodzi, problem jak przerzuca na gaz. Ciśnienie mam robocze 1.57, tak pokazało po kalibracji. Dodano po 1 A i samą kalibracje też ciężko zrobić bo wyskakuje że ciśnienie w kolektorze 0.61 jest nieprawidłowe albo że obroty spadają i są za niskie.
Hej witam wszystkich fachowców i posiadaczy vectry c. Już od dłuższego czasu przeglądam fora związane właśnie z problemem braku mocy w niskim zakresie obrotów dopiero przy około 3tys obr. silnik dostaje meeega kopa. w zasadzie nie bardzo wiem co to może być. przeczytałem coś o tych klapkach które znajdują się pod listwą i świecami żarowymi w kolektorze...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
Ale jesli już to rozlegulował się sterownik benzynowy poprzez zle wyregulowany lpg. Benzynowy próbował sie zaaadaptować do tego co podawał sterownik lpg. Ciśnienie wzrasta bo silnik ma niższe obroty i nie zasysa tyle przez kolektor. Jeśli dobrze rozumiem co opisałeś.
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
A tak się zastanawiam, czy gaźnik podciśnieniowy po wytworzeniu nadciśnienia w kolektorze nie stanie? A sprężarki elektryczne, dające dość niskie ciśnienie doładowania stosuje się nawet w dużo większych silnikach. Tylko mają one dość spore zapotrzebowanie na prąd. Pamiętam jeszcze eksperymenty kolegów, którzy doładowywali silniki za pomocą... odkurzacza...
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
Zmień tytuł bo sugeruje coś innego niż odpisujesz. Do wtrysku dochodzą 2 przewody. Jeden jest wspólny dla wszystkich wtryskiwaczy i będzie w jednym kolorze. Zobacz czy jest na nim +12V gdy kręcisz rozrusznikiem. Sprawdź to za pomocą żarówki podłączonej pod ten przewód i masę. Może być spalony bezpiecznik. Sterowanie wtryskiwaczy to wspólny plus po stacyjce...
Jak dodawałem gazu, podciśnienie w kolektorze ssącym dodatkowo wyprzedzało zapłon. Opóźniało, im niższe ciśnienie w kolektorze tym bardziej wyprzedza. Oprócz AC EuropeGAS ma też uniwersalne wariatory, ale ceny podobne.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
Witam , jestem posiadaczem Opla Astry H , 2008 r. 1.9 , 150 KM , twintop common rail ... Mam następujący problem , moje auto dostaje mocy dopiero przy ok . 2000 obr/min , wyskoczył mi błąd o nr. 000175 o informacji " niskie ciśnienie szyny " ... Jadąc autem bez błędu moc jest dopiero przy 2000 obr/min , po wyskoczeniu błędu auto nie ma mocy w ogóle...
Nie wiem jaki zawór wymieniłeś, ja pisałem o elektrozaworze sterowania zaworem EGR.Podałem też wiele innych czynników związanych z tym błędem.Zobacz czy przypadkiem na rurkach za chłodniczką EGR i na kolektorze wydechowym nie masz przedmuchu spalin.Zdejmij kolektor ssący i oceń stan zabrudzenia sadzą.Podaj ostatnie 7 VIN nadwozia to się dowiem czy kanały...
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Więc jakim cudem auto nie odpala, dopóki bezpośrednio mu nie podlejesz? Albo zbyt niskie ciśnienie pompy, albo wtrysk wcale się nie otwiera. Możliwość zatankowania czegoś innego zamiast benzyny pomijam.
Mam coś podobnego Mercedes 270 CDI 2002r.... auto traci starsznie moc czasami a czasami potrafi jeździć 1000 km bez błędnie ... oczywiście po podłączeniu kompa wyskakuje P1470 Niskie ciśnienie doładowania sprawdzałem i wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący dyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot, zawór EGR oraz cały układ wężyków podciśnieniowych...
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Hmm to nie dobrze albo dobrze - liczyłem że to ta pompa wstępna nie daję rady i stąd pompa CR nie robi ciśnienia powyżej 100MPa jak to kiedyś robiła patrzać po logach z jazdy. EGR był czyszczony około 2-3 miesięcy temu razem z kolektorem ssącym oraz rozruszałem "Sztangę" od turbinki bo raczej stała. Wtedy było słabo z mocą i wiadomo dymienie przy depnięciu....
ja szukam konkretów a ty gówno masz do zaoferowania tylko przekierowanie dyskusji na jakieś bzdury o temperaturze odma w bmw ma podłączenie do podciśnienia z kolektora i tutaj był cały problem , łapało lewe powietrze obroty minimalnie spadały i był problem. Auto data podaje dla m52 że sprawny układ smarowania ma powyżej 0.4 bar na wolnych obrotach i...
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
A nie wystarczyłoby dać tranzystor pnp, a zamiast diody LED do kolektora dać bramkę MOSFET-a? Zastanawiam się, czemu na 1. schemacie jest narysowany tyrystor, mimo że tyrystor będzie przewodził cały czas po podaniu impulsu. PS. Silnik, którym ma to sterować, to pompa paliwa membranowa niskiego ciśnienia 2-4 psi i ma ona utrzymać ciśnienie na danym poziomie....
No ja właśnie napisałem o zaworze zwrotnym, zawór zwrotny dla mnie nie ma prawa znajdować się w głowicy. W głowicy nazywam taki zawór tłocznym. One do sprężania są całkiem dobre, ale już do utrzymania powietrza w zbiorniku niespecjalnie. Widać to u mnie w A50 przepięknie po remoncie. Zawór w zbiorniku puszcza, zawór tłoczny w głowicy puszcza, układ...
Regulacja "sztangi" tylko na maszynie, kręceniem tym w aucie to proszenie się o problemy. Przy tych pikach pierwsze co bym zrobił to podpiął manometr i zweryfikował czy rzeczywiście są. Jeśli by były to obstawiałbym pęknięty kolektor - powyżej jakiegoś ciśnienie pęknięcie się "otwiera" i działa jak zawór upustowy (ale by gwizdało). W moim Puncie (ten...
"Robo-technical Świece żarowe no prosze. (...) w Wieczne nie są... Ten silnik spokojnie odpala bez świec do temp nawet -20C jak jest sprawny fakt że jak się zbliża to rozruch jest utrudniony (teleport silnikiem i dużo dymu) po odpaleniu świece żarowe nie są temu silnikowi do niczego potrzebne. Tym bardziej do wkręcania się na wyższe obroty. Co do problemu...
Objawy wskazują wprost, że problem leży w zbyt małym ciśnieniu sprężania, podgrzanie powietrza dolotowego ułatwia rozruch. Grzałki w kolektorze ssącym zwykle działają mało skutecznie, w przeciwieństwie do świec żarowych umieszczonych bezpośrednio w komorze spalania. W rzadkich przypadkach może to być wina układu wtryskowego, np. źle działające wtryskiwacze...
Czy ktoś wie jak sprawdzic czujnik ciśnienia w kolektorze? komputer podaje kod: Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie) Bo mam wrazenie ze to on wysiadł
Tarnus ja nie wiem co ty masz w domu za zbiornik ale w moim jest wężownica ze stalowej rury o ściance 4mm i nie mam pojęcia kiedy to ugnije w zbiorniku. Dodatkowo mam zamontowana anodę magnezową ktura zabezpiecza przed korozja. Całość układu solarnego mam zalane płynem Prestone jakiego pełno na stacjach orlenu. Wszytko działa już ponad 1,5roku Miałem...
niski ciśnienie kolektor dolotowy kolektor ciśnienie niski podciśnienie kolektor
ogrzewać scania zasilanie delphi bosch sterownik silnika
softstart przedłużacz telewizor philips czarny ekran
Pralka Hotpoint sama się włącza - przyczyny i rozwiązania Jak zdjąć blokadę rodzicielską z lodówki Sharp?