Sprawdź napięcie czy spada i ole po odłączeniu zasilania sieciowego.
Witam, napisales ze bateria sklada sie z 10 "paluszkow" kazdy po 1500mAh, wiec nawet jak to wszystko polaczysz szeregowo to masz 10x(3.6-4.2V) czyli 36-42V napiecia baterii aleta sama pojemnosc czyli 1500mAh, jak chcesz miec te 4400 to laczysz po 3 rownolegle ale wtedy max uzyskasz 12.6V/4500mAh. Chyba ze zle odczytalem twoje dane. Co sie tyczy ladowania...
1. Czy lepiej rozładować akumulator i jeszcze raz naładować? Długie ładowanie małym prądem, bez rozładowania. 2. Jak wysoki powinien być poziom elektrolitu, powinien zakrywać zarówno włókno szklane jakim i ten metal?. Czy ma być poniżej metalu, ale powyżej włókien? ok. 1 cm powyżej włókien.
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
Napięcie na zaciskach nieobciążonego naładowanego akumulatora po 30 min od skończonej pracy powinno wynosić 12,6V. Jest w Twoim akumulatorze, ale po tylu latach gromadzi on niewiele energii. Możesz zastosować akumulator o nieco większej pojemności do 55Ah, ale nie jest celowe i zalecane. Nie możesz zastosować akumulatora o mniejszej zdolności rozruchowej...
Kiedyś walczyłem z tym i jedynym rozwiązaniem było odszukanie rezystora którym dało się podbić napięcie.
Artykuł znajduje się bodajże w 5/09 wydaniu EdW. Zamieszczenie tego na forum naruszyłoby chyba prawa autorskie. A i tak niewiele różni się od schematu z linka pierwszego. Zrobiłem ten z pierwszego i działa zacnie.
Prawdopodobnie napięcie na ogniwie spadło do tego stopnia że jego elektronika odcięła zasilanie w celu ochrony przed nadmiernym rozładowaniem. Trzeba by sprawdzić jaka jest rzeczywista pojemność tego akumulatora, czyli jeśli to telefon z androidem to zainstalowac któraś z aplikacji monitorujących stan baterii i tam po kilku cyklach ładowania powinno...
A masa na skrzyni jest! Klemy na rozruszniku sprawdzone? oraz przy akumulatorach i heblu.
Jeżeli TYLKO 2V to mogło dojść do uszkodzenia samego akumulatora - nie ono jest przyczyną (mogły być rzeczywiście właczone światła) ale tak głębokie rozładowanie zwykle kończy się źle. Nie czekaj, podłączaj ten prostownik, naładuj aku na full i wtedy się zobaczy czy przeżył czy też idziesz na zakupy. Nie odpinaj tego po 30min. Prostownik ma bardzo ograniczony...
Cześć. Niestety sama wymiana układu nie pomogła. Za szybko włączyłem zasilanie i niestety musiałem odbudować cały układ przetwornicy (mostek, tranzystor, rezystory, kondensatory, transoptor). Myślę, że winowajca tego uszkodzenia to kondensator ceramiczny na 1000V wlutowany bezpośrednio przy tranzystorze ("kluczu") przetwornicy (dodatkowo - brak miejsca...
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Genek mierzyłem napięcie po ok 15-40-45 sekundach i cały czas 12,3 V...jedynie włączenie świateł podnosi do 14,6 V Czyli wychodzi że akumulator jest naładowany - przynajmniej system tak twierdzi . komunikat nie dokładnie dosłowny ale już go przerobiłem na innym forum Renault i potwierdzone ze to komunikat od rozładowanej baterii Jaki jest dosłownie...
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
Stycznik rozrusznika, pasuje większość chińskich od skuterów. Brzęczenie/terkotanie może być spowodowane niskim napięciem akumulatora, lub słabym połączeniem kabli
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
Zrobić test wyjść ? . Jeżeli nie zakręci wentylatorami to pewnie dojdą jeszcze szczotki do wymiany ?
Najpierw podłącz sprawne aku lub spr. stare bo nic o nich nie piszesz.
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Ja daje dodatkową mase bezpośrednio na silnik z akumulatorów i to rozwiązuje problem. A rozrusznik nie kręci ciężko?
Akumulator 120Ah, panel 140 - 160W da radę naładować. Nie podłączaj przetwornicy napięcia 230V pod regulator ładowania bo go rozwalisz. Przetwornicę podłączasz bezpośrednio pod akumulator. Dając zabezpieczenie na +. A pod regulator to sobie możesz podłączyć jakieś małe obciążenie. Przy akumulatorze 120Ah szału nie będzie. Pilnuj by go nie rozładować...
Nie wiem, czy Twoja aluzja się tyczy mnie, bo ja niczego takiego nie toleruje, póki co próbuję zlokalizować przyczynę takiego stanu rzeczy i nie chcę na lapu capu wymieniać po kolei co się da metodą prób i błędów. Jak okaże się, że to wina akumulatora elektroniki (co by było najmniejszym problemem) od razu go wymieniam. Narazie samochód stoi ze zdjętymi...
Idzie, idzie, tylko trzeba mieć trochę praktyki w układach elektronicznych. Podaj więcej danych, gdzie pracuje ogniwo, jakiś opis układu, które zasila...
Gdybyś miał moduł PCM, to latarka by gasła nagle. 3V to już bardzo niskie napięcie akumulatora. W trosce o własną kieszeń może warto zainwestować w zabezpieczenia akumulatorów i kupić tzw. BMS 2S (na dwa akumulatory połączone szeregowo)?
Nie znam się na skuterach ale piszesz że jest alternator więc sprawdź szczotki i komutator.
Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem ładowania. Akumulator może pracować w trybie buforowym, takim jak w samochodzie, oraz cyklicznym (rozładowanie - ładowanie - rozładowanie). I od tego zależy końcowe napięcie ładowania 1 - 13,6-13,8V max 2 - 14,0 - 14,4 max 3 - 15 - 16,2 max z kontrolą temperatury i gazowania. Dodano po 2 Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem...
Miniaturowe przetwornice step-down można nabyć na znanym portalu aukcyjnym poniżej 5zł, więc chyba nie bardzo się opłaca robić we własnym zakresie. Przydał by się układ informujący(rozłączający) o zbyt niskim napięciu akumulatora.
Witam. Od roku borykam się z niskim napięciem akumulatora samochodowego (dzisiaj mierzyłem i wyszło 12,15 V). Napięcie na uruchomionym silniku wynosi ~14,35V. Jednak zaobserwowałem pewną rzecz. Mam amperomierz AC cęgowy. Mierzę na przewodzie "-" i wykrywa mi prąd wielkości ok. 9 A (na uruchomionym silniku). Ten sam miernik sprawdzałem w drugim aucie...
Witam. Mam wkrętarkę 6217 Makita i ostatnio problem z brakiem mocy i zbyt niskimi obrotami,. Zmierzyłem napięcie akumulatora używanej baterii, które wyniosło 8,8V, więc wstawiłem baterię do ładowarki. Po 15 minutach dioda led w ładowarce zmieniła kolor czerwonego na zielony. Ponowny pomiar napięcia akumulatorka wskazał 11,3V. Proszę o pomoc i opinie,...
To dobuduj do niego ON/OFF, np. taki: http://www.alexrc.pl/viewtopic.php?f=17&... Można też ten układ uzupełnić obwodem wymuszającym OFF przy zbyt niskim napięciu akumulatora.
mierzyłem napięcie dzisiaj w akumulatorze w aucie Mierz nie w aucie a na stole, i napisz co namierzyłeś. Przed pomiarem daj mu godzinę odpocząć.
A czy wie ktoś z forumowiczów, jakie akumulatory są oryginalnie montowane w tym UPS'ie ? Od znajomego dostałem do naprawy i zamontowane są 2 x 12V/9Ah firmy megabat. Oczywiście do wymiany oba. Pytam bo nie wiem czy ktoś już kiedyś nie wymieniał tych akumulatorów.
Ten czujnik powinien pracować po LINIe. Napięcie na sygnałowym powinno być trochę niższe niż napięcie akumulatora. Jak masz schemat, to zobacz, czy nie jest razem na jednym przewodzie z czujnikiem jakości powietrza. Wtedy można na szybko zmostkować na próbę.
Dużo za dużo. Powinno być 0,02 max 0,05A. Szukaj złodzieja prądu.
Jak kolega powyżej pisze - lepsza będzie centrala MICRA (Satel) i do tego czujki bezprzewodowe (mikra ma wbudowanych odbiornik) - sterowanie centrali z pilota - powiadomienie GSM :) - pobór prądu to ok. 120 mA (gotowość) i 420 mA maksymalnie. Jest opcja powiadamiania o niskim napięciu akumulatora - na parę dni powinno to wystarczyć :)
Jaki to konkretnie model kontrolera jest? Jeżeli załączone zdjęcie przedstawia kontroler to wygląda na taki: http://www.nowyelektronik.pl/pdf/40516.p...
i moge wtedy bezpośrednio tą przetwornicę podłączyć do Akumulatora i napięcie bedzie stale na wyjściu? Prąd wyjściowy będzie stały, nie napięcie. Ale odpowiedź na Twoje pytanie jest twierdząca. wykorzysta praktycznie cały ładunek akumulatora (wyłączy się dopiero przy bardzo niskim napięciu akumulatora). Dlatego trzeba będzie go zapezpieczć przed zniszczeniem...
Wymiana sterownika silnika.
Witam. Pomysłem może być układ aplikacyjny TL431 z katalogu Motoroli (str. 9, rys. 26 - monitor napięcia): http://www.datasheetcatalog.com/datashee... Pozdrawiam.
Efekt faktycznie bardzo dziwny. Myślę , że problemem może (nie musi) być za niskie napięcie akumulatora. Po nocy napięcie jest niższe a po odpaleniu silnika napięcie gwałtownie rośnie. W samym radiotelefonie jest kondensator elektrolityczny na zasilaniu , który musi sie doładować do napięcia nominalnego około 13,8V a przez ten czas naładowywania się,...
jeśli to o czym mowa wyżej sprawdziłeś to sprawdź po prostu pasek musi być tak naciągnięty, że jeśli obracasz kołem pasowym alternatora ręką to na wyłączonym biegu obraca się również silnik pasek nie może się ślizgać ale nie może być napięty zbyt mocno aby nie uszkodzić łożysk pozdro
Kolego naładuj akumulator.
Jeśli aku ma jeszcze przyzwoitą pojemność to takim prądem 6A jak podajesz i to jak jest słonecznie nie podniesiesz szybko napięcia na aku, 100Ah to prąd ładowania 10A i ok 10h. Zmień, dołóż panel to może będzie trochę lepiej i szybciej się doładuje, chociaż w tym okresie to ogólnie jest słabo, zaczekaj z miesiąc, będzie lepiej
Trochę poczytałem i ta infografika jest błędna. Powinno być: https://obrazki.elektroda.pl/8339481200_... Oczywiście jest to podane dla przypadku bez obciążenia ale przy niedużych prądach o których mowa (2-6A) można spokojnie przyjąć te same napięcia co bez obciążenia. Czyli to co na infografice. Ja bym osobiście odciął przy 10%
Wiem, że temat stary jak węgiel, ale wyjaśnię o co chodzi. Otóż ten prostownik ma regulację napięcia od około 0,5V do16V. Więc jeżeli skręcimy potencjometr na minimum to logiczne jest, że nie będzie płynął prąd do akumulatora, bo napięcie prostownika będzie niższe od napięcia akumulatora. Należy po prostu kręcić potencjometrem w prawo aż wskazówka zacznie...
Użyj do diagnostyki jakiegoś innego testera i porównaj te same parametry.
Sygnał z wyjścia o awarii aku puścić na wejście zależne od wyjścia (wejście wirtualne), a z tego wejścia sterować wyjściem wg wejścia i na nim ustawić czas działania 3s.
Witam. Więc wszystko ładnie wygląda z obliczeń. Gdyby nie fakt że te przetwornice mają zabezpieczenie przed za niskim napięciem akumulatora. Dlatego czasami przerywają pracę i trzeba odpalić auto nawet jeśli obciążeniem jest lutownica transformatorowa 75W i to przy czasie pracy koło 15 minut przerywanej. Przy zasilaniu ładowarek chyba bez sensu jest...
Ostatnio kasowałem. Pojawiają się przy zbyt niskim napięciu akumulatora podczas próby rozruchu. Zmierzyć napięcie akumulatora podczas rozruchu.
sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć sam miałem taką usterke Dodano po 31 sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć...
Zarzuc lekture, pelno smiecia na google np na stronach ubezpieczalni by tylko ich strona wyskakiwala, szukalem sam - link ciekawy dalem wyzej. No OK 14,4 daje alternator ale jak mozna mierzyc napiecie spoczynkowe na wlaczonym w obwod, objasnij. To niby portal do szerzenia wiedzy, link wystarczy.
Do (UPS) silnika łagodny start jest niepotrzebny wręcz szkodliwy. Z doświadczenia wiem też o mocy- kolega zakupił takiego UPS-a i pompka (jeszcze wtedy bez sterownika) nie ruszyła. Dlatego mój wybór przetwornicy i doładować akumulator automatycznym prostownikiem przy niskim napięciu akumulatora. A start po zaniku napięci- wystarczy przekaźnik łączący...
Błąd w komunikacji wyświetlacz – sterownik lub Zbyt niskie napięcie akumulatora - Akumulator podmieniałeś na nowy? BMS baterii może być uszkodzony.
Kombinowałem, czytałem i wyczytałem że problem może być ze spadkiem napięcia na przewodach zasilających webasto. Skruciłem te od bezpieczników do akumulatora i webasto zadziałało. Więc temat kończe.
Co to znaczy ciężko odpala? Wymień czujnik na początek i sprawdź napięcie na wtyczce. Słabo kręci czy kręci nie pali? P0420 to katalizator szrot. Ew. lewe powietrze przed sondą 2.Choć to mało prawdopodobne.
Witam, Jaki może być powód, iż quad odpala tylko jeśli jest dobrze podładowany akumulator, a dokładniej jego napięcie wynosi ok. 12.90 bądź 13.00 Jeśli wynosi już ok. 12.80 to już słabiej kręci rozrusznikiem i czasem odpali czasem nie, ale kiedy jest poniżej tego 12.80, czyli powiedzmy 12.50 to w ogóle nie odpali, a przykładowo w aucie mam inny aku,...
Ja zastosowałem w silniku zaburtowym regulator od skutera chńskiego . Podłączenie do regulatora 2 przewody od cewki ładowania 1 przewód mas i przewód + akumulatora .Akumulator jest ładowany prądem 14V .Regulator kosztuje 19 zł i jest z mostkiem prostowniczym. Może się to się dla kogoś przyda.
Jeśli to bateria z akumulatorów litowo jonowych i jeden z nich ma napięcie poniżej 2 V, to jest on do wymiany. Jeżeli nie masz możliwości wymiany jednego akumulatora w baterii, to wymień wszystkie. Ten jeden o napięciu 1,2 V można ładować ładowarką TP4056, ale już on nie ma swojej pierwotnej pojemności i będą z nim problemy.
Witam Najprawdopodobniej akumulatorki nieoryginalne mają większą rezystancję wewnętrzną i napięcie bardziej im siada od oryginalnych. Mierz napięcie na nich pod obciążeniem około 1A, np. rezystorem 7,5-10Ω to przekonasz się o możliwości tych akumulatorów. Sprawdź czy na tych Energizerach aparat będzie dłużej działać.
Witam serdecznie! Ładowarka wurtha po wpięciu akumulatorka NiCd miga czerwona dioda i słychać ciche brzęczenie. Napięcie nominalne na zaciskach aku powinno wynosić 9,6V jest natomiast 1,6 w stanie rozładowania, możliwe że to napięcie jest za małe by spowodowało start ładowarki? i czy jak przewód który jest skierowany do zacisku T aku podpiąłbym na wyższe...
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Kolega tego nie rozwiąże metodami stosowanymi w biurze domowym. Tutaj potrzebne są rozwiązania bardziej zaawansowane niż spinacze, zszywacze, papier, klej i przylepce. Większość elektroniki w samochodzie przystosowana jest do stałego podłączenia do masy i okresowego dołączania +. Podłączanie dodatkowego akumulatora przez masę stabilizatora to dziwne...
Witam. Ostatnio zakupiłem dość tani multimetr w celu pomiaru napięcia akumulatora 12v w moim samochodzie. Więc przystąpiłem do pomiarów. Okazało się, że akumulator ma napięcie 11.2v a powinno być powyżej 12v. Dodam, że samochód odpala od razu, nie przygasają kontrolki, jednak niepokoi mnie ten wynik. Napięcia ładowania alternatora nie miałem jeszcze...
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
Nie. Zbyt niskie napięcie. Kup sobie akumulatory 9 V w obudowie 6F22 i ładowarke do tego.
To wskazuje na blok zasilania, który nie daje wysokiego napięcia zarówno dla odbiornika jak i nadajnika. Wskaźnik pokazuje jedynie napięcie akumulatorów, przekaźnik kłapie bo jest zasilany niskim napięciem z akumulatorów. Czy słychać dosyć głośne buczenie dochodzące z wnętrza obudowy radia po jego włączeniu? Jeśli nie, to na 100% blok zasilania (przetwornica).
Niestety akumolatory po ładowaniu 24 h i po odłaczeniu ich od zasilania pokazywały początkowo 40 v a potem w ciągu 15 sek napięcie spadło do 14 v. Gdy przykładam amperomiesz to moje paluszki r6 są większej mocy . Co z tymi aku ?? Są już złomem czy da się je jakoś naprawić ? Kolejna rzecz to problem z komunikacją. No niestety nie idzie się połączyć z...
Okablowanie sprawdzone: Pin 1 i 3 +12V pin 3 przejście do climatronika. Pin 1 -> brązowy - masa Pin 3 -> szaro-czerwony 12V Pin 2 -> brązowo-niebieski - sygnał magistrala LIN Jeszcze sprawdź ten sygnałowy czy nie ma zwarcia do masy, powinno być na nim napięcie nieco niższe niż napięcia akumulatora (magistrala LIN). Jeśli OK to pewnie czujnik zły/niesprawny.
Nie znam dokładnie w tym aucie ale jest z nowszych zapewnie i ma system inteligentnego ładowania przyjrzał bym się temu czy w tym modelu nie resetuje się wymiany akumulatora.
i później naprawa elektroniki. Lubię takich, dają zarobić.
Naprawiłem centralkę, uszkodzony był kondensator 2200uF/25V widoczny na zdjęciu- wylał się elektrolit.
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Niskie napięcie akumulatora i BSI usypia aby oszczędzać energię. Zamontuj do testów inny, sprawny akumulator. Przy okazji sprawdź bezpieczniki
Akumulator ma na ta chwilę 13,2 V. Więc nie wiem czy wtedy prąd nie jest pobierany mniejszy niż gdy by akumulator był rozładowany. Zapewne tak. A z czego ma pobierać, skoro napięcie wyjściowe "prostownika" jest niższe od napięcia akumulatora? Ten wskaźnik działa jako "amperomierz". Im większy prąd ładowanie, tym więcej diod LED się świeci. 4A - 4 LED....
Jaki dokładnie jest tenże prostownik? Generalnie chodzi o to, że powszechnie stosowane jest zabezpieczenie powodujące brak załączenia napięcia wyjściowego przy zbyt niskim napięciu akumulatora. Zmierzenie i podanie napięcia samego akumulatora też jest wskazane.
Czy jakieś firmowe radio pracuje w ten instalacji prawidłowo? Porządne radia robione są tak aby resetowały się gdy napięcie w instalacji spadnie poniżej 8V a muszą pracować bez problemu z zasilaniem w granicach 11,5 do 15V. Na początek warto zmierzyć co się dzieje z napięciem w momencie próby włączenia radia - być może właśnie przysiada zbyt mocno np....
Do 30V możesz jeździć sterownik sam powinien blokować niskie napięcie.
Alternator pracuje cały czas. Sprawdzasz to amperomierzem. Po prostu pobór prądu jest większy niż jego wydatek. Dlatego masz niskie napięcie. A sam akumulator do wymiany. Policz sam to tylko matematyka.
W susuki sx4 jest dobry dostęp do zdjęcia alternatora.Jest sporo miejsca.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Błąd czwarty to niskie napięcie akumulatora. Błąd trzeci to usterka zasilania rezerwowego (brak akumulatora). Po wymianie błąd powinien samoistnie zniknąć, dopuszcza się parę chwil zwłoki dla ustabilizowania napięcia aku. Jeśli mimo to błąd pojawia się nadal, to trzeb sprawdzić, czy ładowanie w ogóle działa - amperomierzem; jeśli ładowania brak, do...
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Sprawdź napięcie zasilania, jakie przychodzi do webasto, ten błąd to niskie napięcie. Spróbuj dołądować akumulatory lub uruchomić ogrzewanie na pracującym silniku. Jeżeli napięcie jest ok. to do wymiany kaseta.
Na początek sprawdź panele, regulator może być ok ...... Podłącz dwie żarówki samochodowe 21W/24V połączone w szereg bezpośrednio do nich ..... Możliwe również zwarcie na wejściu regulatora i praca paneli na zwarciu, mogły osiągnąć sporą temperaturę i z tond te niskie napięcie .....
(12,4 V) Na zaciskach (klemach) akumulatora ! Sprawdź/wyczyść punkty podłączenia masy do karoserii i silnika oraz podłączenie głównego, grubego kabla +12V [30] do rozrusznika, alternatora, szkrzynki bezpieczników w komorze silnika i "Body" w kabinie. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, naładuj akumulator oraz wykonaj diagnostykę pojazdu. W przypadku samochodu,...
Witam miałem taki sam problem pierwsze co zrób to sprawdź bezpiecznik od ładowania bo może być spalony to znaczy że regulator napięcia jest do wymiany.Mi się najpierw regulator spalił a potem bezpiecznik i na końcu cały iskrownik (prądnica) i musiałem wszystko wymieniać
myślę żeby dać dodatkowy przewód między alternatorem, a akumulatorem, gdyby się na to zdecydował to jaki bezpiecznik najlepiej zastosować? Żaden - tam nie ma i nigdy nie było bezpiecznika, tylko oryginalny przewód jest w 2 kawałkach (alternator - rozrusznik i rozrusznik - akumulator). Dajesz dodatkowy przewód równolegle do starego, najlepiej w peszlu...
To jest zespół z silnikiem Diesla? Jeśli tak, to uzwojenie ładowania ("dwufazowe") znajduje się pod kołem magnesowym. Ładowanie akumulatora zewnętrznego będzie realizowane osobnym mostkiem Graetza, natomiast ładowanie i ograniczanie obu napięć regulatorem napięcia (modułem ożebrowanym). Po pierwsze należy mieć podłączony akumulator i mierzyć prąd ładowania...
Bardzo fajny test i fajnie napisana recenzja. Przyznam że pozytywnie mnie zaskoczyły te akumulatorki. Spodziewałem się połowy deklarowanej pojemności. A tu jednak prawdziwa. Nie znam urządzenia, któremu by przeszkadzało nieco niższe napięcie akumulatora Ni-MH. Ktoś się spotkał z takim problemem?
(at)kontrakton80 To w niczym nie zmiania faktu, że w pastuchu zasilanym niskim napięciem (akumulator), można użyć cewki zapłonowej jako transformatora WN.
Witam, nic nie piszesz czy ,lampka ładowania gaśnie, czy lampka świec żarowych gaśnie, czy pasek klinowy prawidłowo napięty?może być tak że świece żarowe stale grzeją.
A proszę powiedzieć, bo sprawdziłem miernikiem na kablach co się podpina do akumulatora, i pokazał mi wartości przełącznik na prostowniku 12 V - napięcie na końcówkach 11,5 V, a po przełączeniu na 24 V jakieś 21 V, to chyba przełącznik nie dobrze założony? Wyłącznik jest dobrze założony, tylko napięci niskie. A masz jeszcze jakąś regulację ? Wcale...
Na wejściu z transformatora jest 16,6V AC, a na wyjściu AUX też 10.7V DC. Dodam, że awaria wystąpiła po uderzeniu pioruna w pobliżu, wtedy spaliło mi też klawiaturę LED. Pozdrawiam Darek
Spodziewałem się szybkiej pomocy-nie nadeszła...... Problem rozwiązałem. Niskie napięcie......akumulator na wykończeniu. Wystarczał do "zwykłej" eksploatacji- do "komfortu" już nie. Wymieniony i po postoju kilkugodzinnym rozpoczęcie jazdy to czysta przyjemność. Silnik nagrzany (łatwy rozruch),w aucie -"bajka" - ciepełko.....szyby nie zamarznięte.
Ale jak sam piszesz to nie będzie typowy stabilizator napięcia tylko swojego rodzaju wyłącznik po naładowaniu akumulatora. Druga sprawa to napięcie 14.4V na jakie typowo jest ustawiany regulator napięcia w alternatorze. W stacjonarnym prostowniku jest to trochę niskie napięcie aby prawidłowo naładować akumulator.
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Czyli 7,5 V przy prądzie 10A to coś nie tak z akumulatorem.
Za niskie napięcie akumulatora. Są też inne przyczyny.
Tydzień temu podczas odpalania samochodu zaświeciła się kontrolka ABS A napięcie akumulatora przy opalaniu to ? Często się tak dzieje kiedy jest niskie napięcie akumulatora lub akumulator już niestety nadaje się do wymiany.
akumulator niski napiąć niski napiąć akumulator kwasowy przetwornica napiąć niski napiąć
telewizor philips podłączyć wieża silnik pralka predom rezystor xsara
wciągarka kondensator wciągarka kondensator
Piski w zawieszeniu Volkswagena Passata z obniżonym zawieszeniem przednim Awaria diod LED w podświetleniu telewizora