mysle ze moj problem jest podobny: auto citroen c3, czujnik podlaczony do lampy cofany wylacza sie po wcisnieciu hamulca? gdzie tkwi problem? co powoduje taki spadek napiecia. przestala dzialac takze trzecia lampa hamulcowa? pozdrawiam wk Może masę wyłapałeś przez żarówkę stop?
Jaki silnik?
Nic mu się nie stało zakładaj do samochodu.
Ciekawy pomysł - niby elektronika odcina zasilanie, ale to jest układ czasowy, a myślę, że pomiar napięci sprawdzi się lepiej. Myślę, że im prostsze tym lepsze rozwiązanie. Proste porównanie napięcia (może jescze pomiar prądu - oryginał już ma, nie zauwazyłem) i efekt założony osiągnięty. Pobór prądu przez układ nie musi być aż tak niski - samochód...
madamsz1 kanał typu P ok dzięki. Patrzyłem się na to i nie potrafię tego odczytać względem mojego tranzystora fizycznego. No właśnie mam problem z dobraniem bo kupię taki sam i znów się spali. LEDówki jakim cudem jest tam 35 A? to ten bezpiecznik 5A powinien zaświecić więc dlaczego nie zadziałał ? lepszy czyli taki który się nie spali znów :\ Więc...
Witam. Mam astrę f Combi 95r. 1.6 8V. Ostatnio nie chce palić na benzynie. Stało się to samoczynnie tzn. następnego dnia już nie chciał odpalić. Na gazie pali ok. Nie podaje napięcia na pompę. Pompa sprawna sprawdzałem. Po przeprowadzeniu inspekcji wyskoczył błąd 85 (wtryskiwacz5 lub jego obwód, niskie napięcie) samochód nie posiada immob. Proszę o...
A jak się już wyłączy z powodu zbyt niskiego napięcia to możesz być pewny że samochodu nie odpalisz. Oczywiście,że odpalisz, do tego jest to zabezpieczenie. Kilka takich wyłączeń z powodu za niskiego napięcia, albo prób odpalenia webasta przy za niskim napięciu i jedziesz do serwisu odblokować go jak złapie błędy. Wyjmujesz bezpieczniki na 15 s i nie...
Napoczątku po włączeniu strasznie się nagrzewał później posprawdzałem i czyściłem płytkę. Ponownie włączyłem i odziwo ani trochę się nie nagrzewał. Na każdej z 4 nóżek było 9.77 V. Wykonałem twój test i niestety na żadnej nie zmienia się napięcie . Wcześniej gdy były jeszcze tranzystory, a scalak się grzał to gdy dawałem skręcanie to z około 10 spadało...
Witam. Mój znajomy ma Lublina. Ostatnio chciał żebym podłączył mu radio samochodowe które kiedyś w przypływie agresji wyrwał. Wziąłem miernik i po sprawdzeniu napięcia na masie i + wyszło mi 4,5 V :/ ? Co jest nie tak... chyba raczej powinno być w okolicach 12V. Nawet po sprawdzeniu masy z żółtym (+ ze stacyjki) też wyszło 4,5V. Podłączałem radio pod...
to pewnie wina napięcia (4.40V) chyba ta żarówka jest na 12V tak jak instalacja w samochodzie
Dokładnie na elektryce samochodowej się nie znam ale jestem elektronikiem i umiem obsługiwać miernik. Dokładnie myślałem o tym tylko jakieś dwa miesiące temu miałem wymieniany pasek ale sprawdzę to bardzo dokładnie myślałem nawet żeby kupić sprey do pasków co o tym sądzicie, na moje oko jest napięty i nie piszczy ale w chwili gdy spada ładowanie do...
Witam, mam problem ze Sprinterem. Samochód przestał odpalać, podczas diagnozy wyszedł błąd p1622 zawór elab za niskie napięcie. Samochód mam od niedawna, po obejrzeniu wiązki przewodów okazało się że coś było już w tym kierunku robione, ale nie usunięto do końca przyczyny, tylko ją ominięto w następujący sposób pin 43 regulator wtrysku zmostkowano z...
Zobacz czy nie przerwała się wiązka na łączeniu "klapa samochód".
Wspomaganie może się wyłączać z powodu zbyt niskiego napięcia w instalacji elektrycznej samochodu.
2x75 rockwood ale nie rozumiem jaki to ma zwiazek
Mam pytanko, jakie prądy płyną na niskim napięciu przychodzącym do cewki?
Praktycznie wszystkie regulatory w samochodach podają wyższe napięcie przy niższych temperaturach.
Naprawiasz nie zepsuty samochód. Zostaw to, 10.7V to dobre napięcie na świecach.
Układ o małej różnicy Uwy-Uwe był w zasilaczu tv Vela - załączam fragment schematu. Gdyby popracować nad doborem elementów (zenerka i ewentualnie oporki) to myślę, że układ spełniłby Twoje oczekiwania. Czemu zakładasz tak niskie minimalne napięcie w samochodzie?
Witam. Mam taki dość nietypowy problem z ładowaniem akumulatora przez alternator. Otóż kiedy odpalam samochód nie mam ładowania i żarzy mi się dioda ładowania. Natomiast jeśli zwiększe obroty silnika do około 2500 dioda mi gaśnie i pojawia się ładowanie. Nawet jak później zmniejsze do wolnych obrotów. I tak za każdym razem jak odpalam samochód. Poza...
Witam Aby osiągnąć 14V na akumulatorze, musi on być naładowany do pełna. Naładuj go i potem sprawdź napięcie w samochodzie.
Dzięki za informację. Myślisz że mogę po 8h ładowanie spróbować go odpalić żeby zobaczyć czy to ma sens. W pozytywnym przypadku podładować przez resztę nocy ? Jeśli mam wymienić to szczerze wolę kupić go dziś popołudniu już, żeby nie kombinować z pożyczaniem samochodu etc.
Witam! Jeśli tuba ma rzeczywiście 160W mocy (mówię tu o tej jedynej prawdziwej mocy - sinusoidalnej), to piecyk do tego powinien mieć max 120-130W. I tu zaczyna się problem: z racji niskiego napięcia w samochodzie (14.4V max), normalnie zbyt dużo mocy nie wyciśniesz (20-25W). Są kostki, które dają nawet ok 70W (TDA1562Q), jednak nie bawiłem się nimi,...
dzięki,właśnie chyba coś z tą wtyczką było nie tak,bo po rozłączeniu (przeczyszczeniu) i ponownym podłączeniu auto odpaliło,ale nie chce się wkręcać na obroty i dość nierówno pracuje. Vag pokazuje błąd: przepływomierz/niskie napięcie no i samochód jak się zagrzeje to gaśnie i już nie chce odpalić. Hmm do wymiany przepływomierz???
A oprócz 3v jest jakiś przewód zwrotny z przycisków? Jeśli nie to prawdopodobnie całość tworzy dzielnik napięcia do wykrywania który przycisk jest wciśnięty i jakakolwiek ingerencja w to sprawi że przyciski przestaną działać. Niestety nie mam schematu żeby to sprawdzić ale tak niskie napięcie sugeruje takie rozwiązanie.
Ile jeszcze glupoty nawypisujecie? Aż zmądrzejesz i nauczysz się że akumulator z uszkodzoną celą może dawać ciekawe objawy w instalacji samochodu. Najpierw trzeba wykluczyć niesprawność akumulatora. Dopiero potem szukać problemu w samochodzie.
to nie istotne co clip pokazuje za prędkość ,bo i pokazuje też błąd czujnika , jedno drugiemu przeczy nawet nie ma sensu się rozpisywać co i dlaczego. Skup się na tym ,że masz tam niższe napięcie i schyl się pod samochód i popatrz na kable od ABS a ujrzysz kostkę w której styki wypucujesz i będzie git.
Potrzebujesz zasilania o wydajności prądowej minimum +12V 10A , +5V 25A , +3.3V 25A , -5V 0.5A , -12V 1A . Napięcia muszą być dobrze stabilizowane , więc sprawa nie będzie łatwa. Duże prądy niskie napięcia , będzie gorąco :)
Rozrysuj układ zasilania od strony błędnego podłączenia ,sprawdź elementy od tej strony możliwe ze jest to 7805 ale to trzeba na płycie przeanalizować? Sprawdź czy nie masz zwarcia na liniach zasilających niskiego napięcia.
A instalacja zamontowana w samochodzie nie jest dostosowana do 12V? Bo na takim akumulatorze działało, na niższym napięciu będzie działać?
Sprawdź poprawność podłączenia i połączenia przewodu pomiędzy minusem akumulatora a masą samochodu.
Czytam, czytam, kombinuję i nie mogę uwierzyć. Oczywiście wszyscy przezorni mają rację, ale dlaczego nie pozwolić człowiekowi na eksperyment. Ja osobiście też nie walczyłbym tak z tym podgrzewaniem i gazem, ale taż pozostawiam dowolność. Tyle, że zamiast dyskutować całymi dniami nabyłbym zasilacz impulsowy z zakresu 13,5 - 14,5 V o wydajności min 3...
Ja dzisiaj rano ładowałem takim samym prostownikiem akumulator w samochodzie :D
ten wzmacniacz ma być do samochodu? na tak niskie napięcie zasilania polecam wzmacniacz na ukł TDA1562Q
Witam, problem z pompą ciągnie się za mną od około roku. Nie interesowałem się za bardzo bo po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było ok, ale dzisiaj po odpaleniu samochodu kierownica była zablokowana, kilka razy zgasilem samochód i ruszyło. Nagle wspomaganie padło i przygasalo radio. Kiedyś podłączyłem samochód pod vaga i wyskoczył błąd z niskim...
Igy może mieć racje tak się dzieje gdy regulator napięcia nie działa jak powinnien gdy dodasz gazu masz za wysokie napięcie ładowania odwrotnie gdy masz niskie obroty miernik ktoś do samochodu i sprawdzamy napięcie na akumulatorze. pozdr
Ale to wciąż tylko Carpower. A te - jak powszechnie tu wiadomo, kontrolą nie grzeszą. A do czynienia pluszek ma z głośnikiem o bardzo poważnej średnicy a taki za mordę trzymany być musi bo będzie buczał i nic więcej. Nawet pomimo tego, że bardziej przypomina estradę niż CA. Idealnym do niego byłby MRV 1000 Alpine, które pojawiają się czasem używane...
Po zrobieniu auto scana sporadyczne błędy w całym aucie mogące wystąpić z powodu niskiego napięcia. po skasowaniu i przetestowaniu samochód bez błędów.Pozd
A propos wzmachola...na imprezki jest to tandetny sprzęt dlatego iż jego parametry nie dorównują "domowym" wzmacniaczom zasilanym z 40V ... wiesz aby dobrze zagrać tzreba dac mu co zjeść (energia,moc) tak jak w samochodzie... a czym niższe napięcie (pojemność silnika) tym gorsze osiągi :( ...samochód to malutka przestrzeń którą można zawsze zagłuszyć...
Przyjrzałeś się tabliczce aku z pierwszego zdjęcia? Choć ma on nazwę 12V to trzeba go ładować wyższym napięciem niż on oddaje. 12V z zasilacza go nie naładuje bo jest niższe od napięcia jego normalnej pracy. W samochodzie też mówi się, że jest instalacja 12V a alternator daje 14.4V aby doładować aku.
Akumulator przy ładowaniu gazuje zawsze. Chyba nowe prawo kolega sformułował. Akumulator gazuje powyżej pewnego napięcia, zależnego od temperatury elektrolitu. Dlatego właśnie regulator alternatora obniża nieco napięcie latem a podnosi zimą. Co innego lekkie gazowanie przy napięciu ładowania w samochodzie, tj. przy 14,4 V a co innego silne gazowanie...
A moglibyście dać do tego schemacik albo chociaż powiedzieć jak to polutować? i te elektrolity jakie mają mieć wartości? Jeśli nie znajdę kondensatorów na takie napięcie jakie mi potrzeba, to lepiej wziąć na wyższe, czy niższe?
Wykrywa podłączenie do PC, oraz jest komunikat o niskim napięciu portu USB. Mając w samochodzie odpalone kilka aplikacji + Bluetooth + GPS + transmisja danych, bateria rozładowuje się mimo podłączenia do ładowarki.
A gdybym odciął i wykorzystał tylko jedną kolumnę z takiego trafa? Nie każdy ma do dyspozycji trzy fazy. Chciałbym zrobić tylko zasilacz o bardzo dużym prądzie a niskim napięciu (max 10-11V). Miałby on służyć m.in. do rozruchu samochodów z wyładowanym (lub słabym) akumulatorem. Napięcie m7usi być niższe niż 12V, bo w przeciwnym razie mogłoby dojść do...
raz pokazywało 14 V na odpalonym a innym razem też skacze napięcie od 7 do 10 V. Nie rozumiem, czy to jest poprawne zasilanie w pojeździe, czy skacze to napięcie? Moduł BSM jest w samochodzie, zapewne zarządza światłami... stop...
Ten objaw wskazuje, że akumulator samochodowy ma napięcie poniżej 12V. Ledy czerwone pracują przy najniższym napięciu, zielone wymagają nieco wyższego a niebieskie najwyższego napięcia. Zmierz napięcie w samochodzie i zasilaczu.
Ile samochód ma przejechane ?
Ja również miałem przypadek z pękniętą obudową - w tych samochodach to chyba standart
Ładowanie aku. przez 30 min tak głęboko rozładowanego, to stanowczo za mało! Akumulator powinno się ładować 10h,prądem 1/10 pojemności,wtedy jest naładowany,pod warunkiem że jest sprawny.Zacząłbym od porządnego naładowania,a potem szukałbym problemów.Prawdopodobnie wszystko może być ok.Alarm może wariować przy tak niskim stanie napięcia.
Po pierwsze napisz jaki to samochód.
Przy wyciąganiu akumulatora, w wielu samochodach są problemy ... Dlatego wygodniej jest mi ładować / podłądowywać samochód na zewnątrz.
Dokładnie to zrobiłam, jednak nie zauważyłam niepokojących zmian. Po naładowaniu akumulatora problem ustał Czyli wniosek : akumulator do wymiany na wolny od wad :D , no chyba że nie wyłączyła pani świateł przed zamknięciem samochodu i rozładowało akumulator :cry: :?: . Układ ESP tak reaguje na niskie napięcie zasilania, wywalając właśnie komunikat...
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
Już pisałem że nie doładuje. Podtrzyma na kompromisowym poziomie miedzy naładowaniem a brakiem gazowania - ale to nie jest ładowanie ! ....... Problemem jest że w wielu instalacjach NIGDY nie było takiego napięcia , jest 14,2V a nawet 13,8V i tu żywotność akumulatora zapomnianego przez użytkownika drastycznie spada. W rzeczy samej. Sporo samochodów...
3x3,7=11,1 nie za niskie napięcie? jakiego producenta mógł byś polecic
czyli latem jak mialem napiecia ladowania alternatora 13,1-13,4V wszystko bylo ok? Juz mi chcieli alternator wymieniac... Nie do końca i nie zawsze. Zwłaszcza w nowych samochodach. Tam o tym czy akumulator jest ładowany i do jakiego napięcia decyduje komputer. W nich często się zdarza że jak samochód stoi w korkach to ładowanie mimo niskiego napięcia...
A czy można nadajnik zasilać z niższego napięcia niż 12V, np. z 9V bateryjki?
Sam sobie z tym problemem nie poradzisz nikt tez przez internet ci samochodu kolego nie naprawi , najlepszym wyjsciem jest odstawic samochód do dobrego elektmechanika.
Czyli nadal chcesz kombinować z dodatkowym akumulatorem? Jeśli tak czy siak "przepalasz" co jakiś czas to może lepiej dać jakiś prosty alarm niskiego napięcia akumulatora?
Żeby sprawę wyświetlić do końca zmierz napięcie na alternatorze czyli + alternatora i - z obudowy alternatora. Wtedy będzie pewność jak faktycznie pracuje alternator.Pozbędziesz się przy pomiarze wpływu spadków napięcia na instalacji samochodu. A jak było przed uszkodzeniem alternatora?
Coś mi nie pasuje raz twierdzisz że wzmacniacz się nie włączy przy 16v cytuję” i tu się myslisz. Aby obnizyc napiecie podlaczylem lampe samochodowa tak ze napiecie bylo 15V i po chwili wlaczal się uklad zabezpieczajacy. wiec przy 16V na pewno by nie wystartowal. „ a teraz twierdzisz że się wyłączał w czasie basu czyli wtedy gdy spada napięcie...
Stabilizator aby działał prawidłowo wymaga różnicy napięć między wejściem a wyjściem jakiego instalacja elektryczna samochodu dla stabilizatora 12V nie jest w stanie dostarczyć. Aby stabilizator działał poprawnie musi być na niższe napięcie niż 12V. PS. ze stroną 9 mam tak samo.
Mam przyjacielu IDENTYCZNE objawy. Kupiłem samochód równo miesiąc temu i od tego czasu 3 razy tryb awaryjny. 1) stałem pod domem, kodowałem sobie coś na kompie nagle tryb awaryjny. Od razu sprawdziłem błędy. Czujnik pedału gazu. Pojechałem się przejechać i dalej to samo. Postawiłem pod domem. Z rana do mechanika, pedał gazu już w ogóle nie działał....
Udało mi się odczytać kod błędu, błąd p0562, niskie napięcie w układzie ładowania
Dla akumulatorow 5-6 lat to przecietny czas zywotnosci. Aby sie przekonac czy alternator i regulator sa dobre proponuje podmienic na probe sprawny aku od kolegi i przegazowac samochod mierzac jednoczesnie napiecie.
a napiecie w tej kostce w samochodzie powinno byc 5v?
Sprawdź napięcie ładowania - jak masz 14,2 lub niższe -t akumulator Ca/Ca nie jest dla twojego samochodu. A jaki akumulator hybrydowy poleciałbyś do osobówki w dieslu użytkowanej na krótkich odcinkach, napięcie ładowania 14,1V. Na allegro po wpisaniu akumulator hybrydowy pokazuje tylko jakieś wynalazki typu HAMMER albo Eurostart.
Witam. Trzeba zmierzyć napięcie rozruchu (w czasie pracy rozrusznika). Wartość tego napięcia nie powinna być mniejsza niż 9,5V. Jeżeli napięcie jest niższe to akumulator traci zdolność rozruchową . Wykonaj próbę z dodatkowym zasilaniem z drugiego samochodu. Pozdrawiam
Na jutro Twój samochód będzie zrobiony.
Za wysokie lub za niskie napięcie. Najlepiej jechać na diagnostykę i sprawdzić zasilania sterownika EBS. PS. W samochodzie, nawet w Manie masz hamulce...
Dziękuję za odpowiedź. Nie pomyślałem o przekaźnikach na niższe napięcie. Sam kiedyś zastosowałem dokładnie taki na 12V do samochodu do włączania czasowego przednich czujników parkowania. Muszę sprawdzić na jakim napięciu pracuje elektronika w termowentylatorze i pokombinuję. Dzięki.
Przerywacz jak przerywacz... nic szczególnego w nim nie ma. Rozumiem że masz całą cewkę Ruhmkorffa (chyba tak sie to pisze?) tylko trzeba dorobić przerywacz? Cały czy tylko styki które się wypaliły? Pracuje toto przy niskim napięciu, myślę że zestyki z przerywacza z samochodu wytrzymałyby jakiś czas. Problem tylko z ich zamontowaniem na mechaniżmie...
Czym niższe napięcie tym wyższy prąd popłynie przez przewód zasilający niestety przetwornice to dość dogie urządzenie . Pozdrawiam
Nie każdy zasilacz przy nadmiernym obciążeniu będzie działać w trybie ograniczania prądu - część zasilaczy da przez chwilę za duży prąd i ulegnie uszkodzeniu. Jeśli słychać delikatny szum, to jest gazowanie - jak potrwa dłużej, to zniszczy akumulator. Gazowanie nie niszczy akumulatora. Gazowanie jest objawem pełnego naładowania i dalsze dostarczanie...
Często problem niskiego napięcia rozwiązuje się, instalując w samochodzie trójpoziomowy regulator, którego napięcie stabilizacyjne zmienia się za pomocą przełącznika w krokach: — 14,7 V — w temperaturach poniżej 0°C, — 14,2 V — w temperaturach 0-20ºС, — 13,6 V — w temperaturach powyżej 20ºС. Jednak napięcie tam stabilizuje się na wyjściu generatora....
Podłącz woltomierz do akumulatorów i naciśnij gaz, jak spada napięcie poniżej 11V to trzeba naładować akumulatory. Ładowarka trochę ma za niskie napięcie, powinna mieć jakieś 13-14,5V. Ta nie naładuje Ci całkowicie akumulatorów.
Czyli PWM a potem odcina zasilanie. Jeśli przez „odcięcie zasilania” rozumiesz zmniejszenie wypełnienia do 0% to się zgadzam. Leaf to elektryk, więc raczej jest optymalizacja zużycia prądu. Tutaj to już mnie setnie ubawiłeś. Takie „oszczędności” nie mają znaczenia. Gdyby im się chciało to zamiast żarówki w oświetleniu wnętrza...
Witam. Jako, że tematów było sporo i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie zakładam nowy temat. Dmuchawa w Caddy 2005 rok 2.0 SDI bez klimy. Działa jedynie na 4 biegu. Wymieniłem bezpiecznik termiczny i dalej cisza na 1,2 i 3 biegu. Napięcie jakie wychodzi na dmuchawę 1-0,2V, 2-0,2V, 3-0,2V, 4-12,4V. W momencie odłączenia rezystora naturalnie napięcia...
Znalazłem takie coś na złomowisq, podłączyłem ostrożnie przez autotrafo i po stopniowym podwyższaniu napięcia wywaliło bezpiecznik 2A. Zauważyłem, że elektrolit c71 jest na napięcie 50volt. Podałem napięcie 12volt DC bezpośrednio na kondensator c71; wskaźniki się zaświeciły i "pstryknął" przekaźnik. Czy możliwe w ogóle jest połączenie tego czegoś pod...
Okazało się, że pompa paliwa padła, wymieniłem, samochodzik działa jak trzeba. Tak się zastanawiam czy ten błąd nie był spowodowany zbyt niskim napięciem na akumulatorze z racji częstych prób odpalenia samochodu.
Odkopuję temat ponieważ znam rozwiązanie. Wymieniony wyżej błąd to problem z ładowaniem. Sam przerabiałem niedawno ten temat w moim v50. Normalnie napięcie ładowania oscyluje blisko 14.2 (w tym samochodzie) a wyższe i niższe napięcia oraz znaczące wahnięcia w podawanym prądzie powodują wspomniany błąd. Jak regulator ma lepszy dzień to lampka zgaśnie...
Zasilacz 19V z laptopa i żarówka 12V/55W z samochodu. Jak zasilacz niepotrzebny to lepiej przerobić na niższe napięcie (modernizacja będzie na przyszłość). Akumulator to wiaderko z prądem i jak ktoś zauważył można go naładować byle czym poza instalacją samochodu. Ładując w aucie lepiej nie eksperymentować.
Mam podobny problem ze światłami do jazdy dziennej, tj. występują zakłócenia, ale tylko jak samochód jest odpalony, przy niższym napięciu tj 12-13V zakłóceń nie ma. W związku z tym mam pytanie czy mogę zastosować jakiś opornik, żeby nieco obniżyć napięcie. Pobór prądu przy wyłączonym silniku (12,4V) wynosi 0,94A
To ciekawa zagadka w takim razie. Po jaką cholerę, skoro od lat napięcie pokładowe w samochodach osobowych w czasie pracy wynosi 14.4V, produkuje podzespoły na niższe napięcie pracy?
Co to za kondensator? 15,9V? Jesteś pewien? Większość kondensatorów car audio jest zbudowana na maksymalne napięcie 21V. Sygnał dźwiękowy zwykle ostrzega przed zbyt niskim lub wysokim napięciem w instalacji, które może uszkodzić elektronikę w samochodzie lub sprzęt audio.
Witam! Założyłem ten post, ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w internecie, a samemu wyczerpałem już wszystkie pomysły. Posiadam samochód Opel Astra F z silnikiem 1.7D bez modyfikacji. Ostatnio kolega zauważył że "magiczne oczko" na akumulatorze jest aby tylko lekko zielone. Na początku myślałem że uległo uszkodzeniu, ale mierze napięcie...
Miałem podobny problem w moim Partnerze, iny model ale podejrzewam, że instalacja elektryczna i elektronika podobna. Diagnostyka wykazała błąd komunikacji BSI z deską rozdzielczą ale elektryk orzekł, że takie cuda dzieją się gdy jest niskie napięcie w instalacji. Ogólnie w samochodach Peugeot/Citroen występują dość często podobne awarie spowodowane...
To znaczy tak tps chcialem przeczyścić ,przedmuchać, sprawdzić czy reaguje itp , po rozłożeniu zadziwia mnie jego prostota mianowicie jest to kawał plastiku 😃 lewego powietrza nie dostaje sprawdzałem i dla pewności uszczelniłem silikonem , serwo bylo ostatnio zmieniane ale spr. i jest szczelne . Z chęcią bym wymienił tps ale to koszt rzędu pięćdziesięciu...
Po prostu wlutuj ten kondensator 220u(at)16V lub jakikolwiek o podobnej pojemności i napięciu znamionowym nie niższym niż te 16V.... Gorzej nie będzie.
Tym zasilaczem to ewentualnie można by zainteresować Aerokluby jako ,,Teleszka", czyli APU do uruchamiania silników lotniczych. Albo jako ,,ładowarka" do sporego widlaka 24 V. Do samochodów elektrycznych już nie - za niskie napięcie.
Proszę o informację, czy dobrze to liczę? Wiadomo, że to są szacunki, ale zasada obliczeń jest poprawna. Oczywiście można by się tu doktoryzować, jak wszędzie. Jaka tam będzie pobierana moc? 11 kW, 22 kW a może i nawet więcej. Ładowanie samochodów z takimi mocami nie jest dziś problemem, bo tych samochodów jest po prostu mało. Problem zacznie być,...
Niestety na końcu kabelka z radia (co prawda mierzone na postoju przy grającym radio i innych odbiornikach ale nie chcę już "rozkopywać" samochodu.
Witam, potrzebuje pomocy. Pacjent ford transit 2.2 tdci 2014. Strasznie głośno chodzi układ wtryskowy, dosłownie klepie jak zawory. Wtryski sprawdzone, komputer pokazuje ciśnienie na biegu jałowym ok 250 bar, po sprawdzeniu napięć czujnika cisnienia paliwa na listwie okazuje się, że na pin 1 i 3 na włączonym zapłonie jest 4,45V zamiast 5v, po odpaleniu...
Jak długo stał samochód ? Jakie napięcie ma teraz akumulator ? Zdejmij klemę z minusa i amperomierz w szereg - sprawdź prąd upływy całkowity .Oczywiście jeżeli napięcie jest niski to go najpierw doładuj .Czy samochód jest garażowany na parkingu ? czy w garażu ? Dziś w nocy temperatura była bliska zeru a to może być dla wyeksploatowanego akumulatora...
No to ci o nich napisałem , że to niski ego napięcia są .
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Jak dużo jeździsz, trzeba ograniczać napięcie ładowania 14,4V to za dużo Z tego wiem, to właśnie nowe samochody z "inteligentnym" regulatorem napięcia mają standardowo napięcia ładowania niższe - do 14,2 V.
Potencjometrów się nie naprawia tylko wymienia, a czy da się kupić to jeszcze trzeba wiedzieć do jakiego samochodu, a tego nie napisałeś....
Alternator na razie zostaw, wystarczy dokonać pomiarów na zaciskach akumulatora przy wyłączonym, oraz włączonym silniku. Przy włączonym sprawdzamy napięcie na minimalnych obrotach, na średnich, oraz dokonujemy pomiarów porównawczych dla różnych obciążeń. Z pierwszych wyników można wyciągnąć wstępny wniosek o zbyt niskim napięciu w instalacji. Przyczyną...
Witam. Auto jak w temacie 1997r. Uporczywie występuje błąd tego czujnika(niskie napięcie). Wymieniony został na nowy - to samo. Samochód ma instalację gazową na sterowniku STAG 50. Występują podwyższone obroty(1200-1500). Myśleliśmy że powodem jest komputer ale jednak nie. Czy miał ktoś taki problem????
przetwornica napiąć niski napiąć średni napiąć niski napiąć wysoki napiąć niski napiąć
ikony pulpitu uszczelka reduktor radiotelefon schemat
porażenie prądem porażenie prądem
Jak wyłączyć tryb ECO w piecu Saunier Duval Therma Classic Volkswagen Transporter T6 - ssanie nie odłącza się po nagrzaniu