Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
brudna przepustnica? podlaczales vaga?
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
A jednak termostat.
Do pompy idzie 0,6 l oleju. Jego nadmiar wyleci rurką z tylu pompy. Przy dużej ilości będzie falowanie niskich obrotów na zimnym silniku.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty są "za niskie", po rozgrzaniu silnika problem ustępuje....
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Witam problem właściwie zaczął się gdy temperatura spadła przynajmniej teraz odczuwalna jest usterka Po odpaleniu samochodu po nocy obroty są na poziomie 500 obrotów i potrafi gasnąć do tego zapala się kontrolka check engine choć nie zawsze i potem gaśnie Po naciśnieciu gazu czasami potrafi go zamulić wydaję wtedy dziwny dźwięk z wydechu a potem już...
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
Dobrze by było jak byś napisał jeszcze jaki masz silnik. A twoje obiawy wskazują trochę na czujnik temperatury.
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Witaj. Czy udało ci się naprawić tę usterkę? Mam podobny problem. Pozdrawiam.
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
Witam! Mam mały problem w moim T4 2,4D (AAB). Gdy zapalam na mrozie to mam dosyc niskie obroty (wg obrotomierza ok 600/min) a w miarę jak silnik się nagrzewa to obroty nieznacznie się podnoszą (do ok.900). Dodatkowo silnik nie reaguje na wyciąganie przyśpieszacza zapłonu (linka sprawdzona i jest ok). Mimo iż silnik zimny ma tak niskie obroty to nie...
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Sprawdż czujnik temperatury silnika ,jak zimny powinien mieć 2-3kΩ.
Hamulce mam ok nowe klocki i tarcze, choć jechałem dwa lata nowszym Polo SDI i miał lepsze hamulce. Wyraźnie odczuwalny jest ten słaby hamulec? Jak najprościej sprawdzić vaku czy ssie i czy to ssanie to jedno zassanie czy cały czas ssie? :)
kolego swiece nowe i przewody
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Sprawdź czujnik temperetury.Ja miałem podobny problem.Przy zimnym silniku VAG pokazywał mi temperaturę 70 stopni.wymiana czujnika temperatury pomogla.
dzięki wymienie ten czujnik i zobacze co on na to Dzięki i Pozdrawiam
Witam. Mam dość intrygujący mnie problem,a mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny są za niskie obroty tzn.gdy odpalę to na ok 2 sekundy ma 1000 obr poczym spada do ok 800 następnie coraz nizej aż w końcu gaśnie.Sprawdzałem na innym przepływomierzu,sprawdzałem sondę,wymieniłem czujnik temperatury,czujnik położenia przepustnicy,temp.powietrza...
mam taki problem ze autko jak jest zimne to po odpaleniu nie wchodzi na obroty, trzeba go długo grzac zeby pracował poprawnie, gdzie szukać usterki?
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
a powiedz mi jak od nowa ustawić zapłon tak krok po kroku z góry dziękuje;) jak odpalę na zimnym to na benzynie ma tak 300 do 500 obrotów na lpg odrazu gaśnie
Silnik przerywa? Jeżeli tak są nieszczelności w układzie paliwowym. Inna opcja, to za niskie obroty na zimnym silniku, jeżeli jest regulator obrotów może być uszkodzony, lub do ustawienia.
Kolego daxi79 sprawdz tak jak już napisał mój przedmówca czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. tylko nie ten który daje sygnał na wskażnik temp. na zegarach! Jego rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp. płynu! Na jego podstawie komp. ustala dawke paliwa. Podaje jego oporność w zależności od temp. płynu: 0 st.-5.6 kOhma 20 st.-2.45 kOhma 40...
ok Wielkie dzięki za podpowiedz! pozdrawiam i również służę pomocą w innej dziedzinie :] jak wymienię czujnik to dam znać czy to to jeszcze raz THX
Przyczyna może być rozdzielacz progresji powietrza pulsacyjnego. Jak nic to ! ;)
jak wcisne pedal hamulca to niraz zgasnie bo zawor wolnych oobrotów nie przyspiesza silnika.
Uszkodzenie występuje od momentu zakupu ,jak do niego doszło nie wiem.Czujniki temperatury są tylko dwa(dla wtrysku)jeden do powietrza drugi do wody.Podgrzewacza nie ma bo to jest wielopunkt.
Tak przepustnica elektroniczna,podłączałem kompa i był błąd sondy brak podgrzewania ale poprawiłem styki i nie ma błędu ale z rana puki nie rozgrzeje się do 30-40stopni to gaśnie Dodano po 2 A jak można tą adaptację wykonać trzeba jechać z tym do serwisu bo ja mam swój program diagnostyczny ale nie jest profesjonalny.
Odpowiedź na forum rajdy4x4.pl w dziale kia.
Na plastykowym kroccu przykreconym do bloku silnika sa 3 czujniki patrzac od gory niebieski czerwony i od spodu jeszcze jeden . Jaka funkcje pelnia i jak je moge sprawdzic ?
witam serdecznie. kupilem VW Polo, jest to moje pierwsze auto, zauwazyłem jedną rzecz.. gdy odpalam 'zimny' samochód ma małe obroty 9około 500) jak juz sie rozgrzeje to ma około 1000 co moze byc przyczyna takie ogbiawu???
Proszę sprawdzić zworę obok kondensatora elektrolitycznego C3. Chodzi o ewentualne zimne luty.
Witam! Mam problem.. na zimnym silnik ( po nocy ) odpalam silnik i czuje paliwo bardzo mocno... i obroty są też kiepskie.A jak się rozgrzeje jest ok.Wycieku paliwa nie widze.Co to może byc?? B+LPG Silnik : M40
mirzeyłem ciśnienie i po zgaszeniu spada do zera w ciągu 10 sek
jak otworzysz maskę to masz go przed blokiem zaraz z przodu taki trujnik plastykowy sa tam 2 czujniki nibieski i czerwony lub biały nie pamiętam dokładnie ,ale nie sposób jest tego nie zauważyc pozdrawiam
kolejny problem: skąd wziąć dobrą elektronikę jeszcze jeden: czy kupno takowej będzie opłacalne
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Zmierz miernikiem czujnik temperatury chłodziwa.
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
Napewno ten typ tak nie ma.
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
podłączałem pod komputer ale nic nie pokazuje (żadnych błędów) Dodano po 2 Jeszcze jedno. Przy przekręconym zapłonie zaczyna coś stukać (nie wiem czy tak ma być)
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Przy + 15 na dworze, nie sądzę.
Witam mam problem z wolnymi obrotami w moim lublinku. Silnik 2.4 d ładnie pracuje jednak po dodaniu gazu kiedy schodzi z wysokich obrotów silnik szarpie ma zbyt niskie obroty a po chwili wszystko się normuje.Jednak kiedy silnik jest jeszcze zimny po dodaniu gazu kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie gaśnie. Jaka może być przyczyna takiego zachowania...
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Witam, od niedawna mam pewien problem z moim Smartem Forfour 1.1 w gazie. Problem objawia się tym iż rano, lub po dłuższym postoju(zimny silnik) samochód po odpaleniu jest na niskich obrotach (~400), lub gaśnie po chwili, chyba ze dodam gazu tak do 1500/2000 obrotów, wtedy wraca do normy. Przy ponownym odpaleniu, brak problemów, nie trzeba tez gazu...
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
Wizyta w warsztacie i odczyt wartości rzeczywistych -na zimnym silniku-jest podstawą.Możliwe jest m.inn.zarbudzenie przepustnicy lub uszkodzony czujnik temperatury.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
krokowiec był czyszczony
Przedewszystkim jaki silnik? Model/Rok
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
Mam dokładnie ten sam problem co opisany w wątku z 2012r... : I taką samą yariskę i jestem załamana... Nikt nie wie jak to zlikwidować... Codziennie rano, kilka minut po odpaleniu włączając się z podporządkowanej pod górkę, gaśnie mi za każdym razem jak już jestem na głównej drodze. I staję jak blondynka na awaryjnych i ryram aż mi odpali. Inne samochody...
czujnik temperatury juz wymieniłem , żadnej poprawy.
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
Zmierzyłem napięcie, Na zimnym silniku i na niskich obrotach ma od 13.30V do 13.56V, Na zimnym silniku i na wysokich obrotach od 13.60V do 13.80V Na ciepłym silniku i na niskich obrotach ma od 13.70V do 13.81V i na wysokich obrotach i na ciepłym silniku ma od 13.90V do 13.95V. Co to może być???
Temp.na zimnym otoczenia
Tzn pod jakim względem mam sprawdzić? Jak się nagrzeje chodzi dobrze obroty sa poniżej 1000. trzyma równo. Coś też czytalem że jest tam jakiś wtryskiwacz rozruchowy ale nie wiem dokładnie gdzie go szukać
No to mechanior spartolił robotę, tam się nic nie reguluje z wolnymi obrotami pewno sterownik nie widzi pozycji zamkniętej przepustnicy
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
z tego co wiem jeżeli auto pracowało by jednoczesnie na benzynie i gazie wtedy nie było by mowy o jeździe przy przezuceniu na gaz , auto dobrze chodzi na gazie problem tkwi z zapalaniem na zimnym silniku
Witam Podczas wykonania czynności zgodnie z pierwszym postem okazało się że druty od czujnika położenia wału korbowego są przegrzane i że sam czujnik jest zabrudzony. Mechanik przeczyścił czujnik, naprawił druty i usterka już się nie objawia.
Jedyne co moge podowiedzieć to : czujnik temperatury silnika. Sprawdz jeżeli możesz na komputerze w parametrach na zimnym silniku. A skoro check się zapala więc coś musi tam zapisac w sterowniku. a jak nie to miernikiem sprawdz czujnik na zimnym silniku. pozdrawiam
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
a masz instalacje lpg?
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Witam, Mam problem z obrotami silnika, mianowicie jak silnik jest zimny ma niskie obroty ok 400-500 obrotow, rozgrzany pracuje OK. Mysle ze problem jest po stronie "zaworu dodatkowego powietrza", zawor pewnie jest ok ale nie dochodzi do niego napiecie. Moje pytanie jest takie, jak mam sprawdzic co jest przyczyna braku zasilania tego zaworu ??? Zalaczam...
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Witam mam golfa 2 z 1984r mam problem z obrotami gdy silnik jest zimny dostaje niskie obroty gdy wzbudzi sie alternator az trzesię się deska rozdzielcza z włączonymi światłami Wymieniłem juz gaznik na uzywany, ale co się okazało mam napięcie na wolnych obrotach 13volt jak przygazuje jest 13,5volta. Gdy silnik jest juz nagrzany nie ma juz zadnego problemu....
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
Witam! Mam problem z golfem 4 1.4-16v silnik pracuje na bardzo niskich obrotach ok. 600ob. lub gasnie na zimnym i ciepłym silniku bez różnicy .
Dziś spróbuję, lecz tak jak pisałem po odcienciu zasilania z przepustnicy muszę ją zaadaptować a nie mam czym. Czy nie będzie z tym problemu? Dodano po 2 Więc tak, zrobiłem jak mówiłeś i stało się następujące: odpaliłem auto i odpalił bez problemu, lecz na początku obroty były w granicach 400-500 i rosły proporcjonalnie do temp. Silnika. Następnie gdy...
Witam sprawdz silnik krokowy,odpowiedzialny za wolne obroty,podaj co to jest za wtrysk i czy jednopunktowy
Witam. Mam kolejny problem z moja Omegą 2.0 benz. . Ona jest również na gazie. Na benzynie jak silnik nie jest jeszcze nagrzany to gaśnie na wolnych obrotach. Tzn. żle schodzi z obrotów , obroty spadają poniżej 500 obrotów a nawet jest i 400 i jak jest zimny to zgaśnie . Na gazie tego zjawiska nie ma . Jak myslicie czym to jest spowodowane. Pozdrawiam
T5 to jest ten czujnik od temperatury płynu chłodniczego?? Co do pytania czy to mechaniczny wtrysk to odpowiedź brzmi TAK. Jeżeli chodzi że jeżeli już odpali i ma te obroty 300 to przy naciśnięciu gazu potrafi strzelić.
witam mam problem z Fiat Tipo 1.4 benzyna/gaz . Samochód po odpaleniu nie działa na wolnych obrotach gaśnie po chwili i po ponownym uruchomieniu jest to samo.Działa w tedy kiedy sie zagrzeje i ma bardzo niskie obroty.Od czego to może być??????Crying or Very sad ALE NIE DA RADY NA OBROTACH GO PODNIEŚ PONIEWAZ JEST NA WTRYSKU
Miałem już kilka takich przypadków o których mówisz, w tym aucie sprawdziłem ciśnienie oleju od zimnego do gorącego, na niskich i wysokich obrotach, wszystko w normie.
Witaj dorgi kolego ... Problem może być dwojaki .... 1. to membrany ... starość robi swoje i jak się rozgrzeja wtedy są na tyle elastyczne aby dobrze chodziło ... 2. Może być to silnik krokowy .... koszt tego jest nie wielki bo jakieś 50zł .... ( ale mowa tu o silniku krokowym od instalacji gazowej ) ... Miałem podobne obiawy i wystarczyło jedynie poczyścić...
Witam mam samochod peugeot 106 1.1 92 rocznik. Ostatnio pojawil sie nastepujacy problem: jak silnik jest zimny gdy przejade okolo 1 km jadac na 2 lub 3 biegu zaczyna nim szarpac podczas dodawania gazu (obroty praktycznie wcale nie wzrastaja utrzymuja sie miedzy 2000-2200) tak jakby brakowalo mu benzyny. Natomiast gdy wrzuce luz to obroty przy dodawaniu...
Układ rozruchu zimnego silnika - czujnik temperatury silnika. Przy uszkodzonym może czytać że silnik jest zimny i podaje za dużo paliwa. W czasie jazdy na niskim biegu na wysokich obrotach ponad 4000 jak przerzucisz na benzynę to samo? Na zimnym silniku to samo?
Jak najbardziej, zmienia się mu temperatura to i go dolewa, jak widzi niską temperaturę( pracuje wtedy „na ssaniu” , wzbogaconej mieszance, bo myśli, że silnik jest zimny).
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
niski obrót zimne renault obrót zimne silnik obrót zimne silnik nissan
palet maszyna bosch panel suszarka wentylator klimatyzatora
volkswagen sharan volkswagen sharan
Mocniejszy zasilacz do Dell OptiPlex 5050 – jak wybrać? Zastąpienie transformatora we wzmacniaczu Yamaha MS60S