Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Proszę sprawdzić zworę obok kondensatora elektrolitycznego C3. Chodzi o ewentualne zimne luty.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Przy + 15 na dworze, nie sądzę.
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
Witam mam problem z wolnymi obrotami w moim lublinku. Silnik 2.4 d ładnie pracuje jednak po dodaniu gazu kiedy schodzi z wysokich obrotów silnik szarpie ma zbyt niskie obroty a po chwili wszystko się normuje.Jednak kiedy silnik jest jeszcze zimny po dodaniu gazu kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie gaśnie. Jaka może być przyczyna takiego zachowania...
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Odczytaj temperaturę jaką widzi sterownik silnika na zimno.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Tu znajdziesz odpowiedzi na pytanie! tylko najpierw uzyj opcji szukaj ....:) http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/v... http://www.mitsubishiklub.pl/forum/defau... http://mitsubishifan.webpark.pl/index.ht...
Witam, kiedys [ lata 90 - 2010 ? ] dosc czesto uzytkownicy 'piaskowali' swiece zaplonowe z nagaru, bo elektrody byly pokryte wrecz 'skorupa 2 mm grubosci' - ze wzgledu na jazde samochodami w miastach / na wysokich biegach - 'turlu, turlu 30 - 40km/h' i swiece nie osiagaly wlasnie temperatury pracy / samooczyszczania... Dzisiaj mozna bez problemu w 'domowych...
Przyjrzał bym się sygnałom z pedału gazu czy czasem po puszczeniu gazu i dobiciu pedału do spoczynkowej pozycji nie ma jakiejś anomalii że ecu wyczuwa brak kontaktu z pedałem lub wartości która podnosi obroty do tej zadanej z pedału. Przy uszkodzeniu pedału gazu również ECU podnosi obroty do około 1200. W toyotach podnoszenie obrotów na biegu jałowym...
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Świece żarowe były sprawdzane we wrześniu 2020 r. ale i tak je jeszcze raz sprawdzę w ten piątek. Co do obrotów to po odpaleniu i utrzymywaniu 2000 obr. nierówna praca silnika nie jest wyczuwalna dopiero jak zejdzie silnik do nominalnych obrotów na biegu jałowym. Dzisiaj przy 1 stopniu temperatury zewnętrznej odpaliłem silnik, obrotomierz wskazał 700...
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Witam, odkąd zakupiłem samochód występuje problem niskich wolnych obrotów po rozgrzaniu silnika (temp. oleju powyżej 80stopni) Silnik zimny czy ciepły zapala normalnie. Zimny trzyma ok 900 obrotów/min. Jak już się bardziej nagrzeje po przejechaniu kilku km obroty oscylują na poziomie 750 obrotów/min, ale już po rozgrzaniu oleju powyżej 80 stopni wolne...
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
rok budowy,kod silnika 80,100?na forum brak jasnowidzów!!!!
Sprawdż czujnik temperatury silnika ,jak zimny powinien mieć 2-3kΩ.
Jak najbardziej, zmienia się mu temperatura to i go dolewa, jak widzi niską temperaturę( pracuje wtedy „na ssaniu” , wzbogaconej mieszance, bo myśli, że silnik jest zimny).
Witam mam golfa 2 z 1984r mam problem z obrotami gdy silnik jest zimny dostaje niskie obroty gdy wzbudzi sie alternator az trzesię się deska rozdzielcza z włączonymi światłami Wymieniłem juz gaznik na uzywany, ale co się okazało mam napięcie na wolnych obrotach 13volt jak przygazuje jest 13,5volta. Gdy silnik jest juz nagrzany nie ma juz zadnego problemu....
Witam, wracając do silnika 1.6 THP, mam taki problem, że gdy jest zimny, to szarpie na wolnych obrotach i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia oleju oraz dziwnie pachną spaliny. Gdy już się zagrzeje, to wszystko jest ok i samochód jeździ idealnie. Ktoś przerabiał ten temat? Kiedy wymieniałeś olej i jaki jest wlany?
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
Witam. Mam problem z renówką 90.34TX silnik mwm d226-4. A mianowicie naprawiana była pompa wtryskowa i wstawiane nowe końcówki wtrysków po czym ciężko zapala a następnie na najniższych obrotach puszczając sprzędło na najniższym biegu silnik przygasa prawie że gaśnie... Może wiecie czego to może być wina??? Tak samo jak jest zimny po odpaleniu puszczając...
Dzień dobry Jestem posiadaczem Nissana Primery z 2000r (po lifcie) z silnikiem diesla. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że obroty silnika na biegu jałowym są coraz niższe. Obecnie mam ok. 700 obr/min. a dodatkowo w zimne dni, zanim silnik się rozgrzeje, obroty chwilowo potrafią zejść do ok. 600. Proszę o poradę jak można podnieść obroty tego silnika do...
Witam! Mam mały problem w moim T4 2,4D (AAB). Gdy zapalam na mrozie to mam dosyc niskie obroty (wg obrotomierza ok 600/min) a w miarę jak silnik się nagrzewa to obroty nieznacznie się podnoszą (do ok.900). Dodatkowo silnik nie reaguje na wyciąganie przyśpieszacza zapłonu (linka sprawdzona i jest ok). Mimo iż silnik zimny ma tak niskie obroty to nie...
Witam, Mam problem z obrotami silnika, mianowicie jak silnik jest zimny ma niskie obroty ok 400-500 obrotow, rozgrzany pracuje OK. Mysle ze problem jest po stronie "zaworu dodatkowego powietrza", zawor pewnie jest ok ale nie dochodzi do niego napiecie. Moje pytanie jest takie, jak mam sprawdzic co jest przyczyna braku zasilania tego zaworu ??? Zalaczam...
A ja panowie dzisiaj przeprosiłem chińską myśl techniczną czyli gaźnik. Od jawki może i daje kopa ale pewnie brak króćca powoduje że jest dość słaby na niskich obrotach. Ale to by dało się przeżyć gorzej jest z brakiem, ssania. Jak silnik jest zimny to się dławi ,gaśnie i nie da się jechać. Na cieplejsze dni owszem tak ale na zimę to porażka. Chiński...
Nie ciśnienia, lecz nie jest wydajna/za wolno podaje. No ale kolega pisze że wąż do nagrzewnicy jest gorący, zostaje jeszcze klapa regulacji ciepło/zimno.
W tym układzie jest rezystor R1 który ma za zadanie zapewnić minimalny prąd do pracy wentylatora w czasie kiedy termistor jest zbyt zimny. Dobierz wartość R1. Tylko gdy temperatura nieznacznie wzrośnie to napięcie na wentylatorze wynosi 6V i słychać jak piszczą cewki, a ja chciałbym zrobić tak że dopiero gdy napięcie podawane na wyjście osiągnie np;...
Witam, przychodzę z pytaniem, bo posiadam auto Polo 9N 1.2 benzyna i gdy auto odpalę rano i silnik jest zimny, to obroty są okej, ale gdy jest po jakiejś trasie i silnik już jest rozgrzany, to obroty na postoju są lekko ponad ten wyznacznik minimum, tak z 300-400 wtedy jest, ale auto nie gaśnie i trzyma takie obroty, tylko moim zdaniem są one zbyt niskie,...
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Usterka zlokalizowana, uszkodzony był wtryskiwacz. Po wymianie silnik wchodzi na obroty bez problemów. Dalej jednak nie mam wolnych obrotów, skutek odłączenia ECU od akumulatora?, czy innego położenia czujnika przepustnicy? Wie ktoś może jaka jest procedura regulacji położenia TPS? Dodatkowe spostrzeżenia: Po włączeniu zapłonu servo regulacji wolnych...
Pewnie jakieś lipne paliwo i niska temperatura na dworze. Jak dla mnie to pracuje jak... zimny 1.3CDTi. Tak ten silnik pracuje na mrozie: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam. Samochód Saab 9-3 1.9 TID 150KM (Silnik Fiata/opla 1.9JTD) 2005r. Gdy jest zimno czyli około 10 stopni i poniżej po odpaleniu ma przez chwile problem z wolnymi obrotami są lekko niższe niż normalnie, ruszając po wciśnięciu sprzęgła obroty potrafią spaść tak że zgaśnie. Po chwili wszystko wraca do normy. Obawiam się jednak że gdy będzie zimniej...
Witam! Mam problem dotyczący silnika 139qma w chińskim skuterze. Po odpaleniu, zimny lub ciepły, na niskich obrotach silnik pracuje nierówno. Raz obroty wysokie, raz niskie. Po ostrym dodaniu gazu i ostrym puszczeniu go obroty na chwilę spadają, czasem w tym momencie gaśnie. Podczas grzebania przy wariatorze z ciekawości odpaliłem silnik bez paska....
samochód stoi w garażu blaszaku. problemy mam przy pierwszym uruchomieniu na zimno. gdy samochód ostygnie to za drugim i trzecim razem już odpala i cały dzień nie ma juz problemów z odpalenie. ale grzać 5 minut nadal muszę bo jak chcę ruszyć to go zalewa. Dodano po 2 a i jeszcze jedno. jak go zapalę przy zimnym silniku to mnie martwią niskie obroty....
Witam . Nie dawno jakiś czas temu kupiłem golfa 3 1,9 td 94r. Mam w nim mianowicie problem z obrotami , ponieważ gdy silnik jest zimny i odpalę obroty są niskie tak jak nastawił mi mechanik , lecz nie w tym problem chodzi o to gdy silnik jest ciepły i wbije bieg jałowy to obroty wynoszą 1500+ ale gdy włączam nadmuch i grzanie tylnej szyby to obroty...
Logiczne , że na zimnym silniku są niższe obroty , ale po to jest termozawór , podciśnienie i ''grucha" z tyłu pompy , żeby niższe nie były. Termozawór zimny powinien być otwarty , po nagrzaniu zamyka przepływ podciśnienia do ''gruchy''.
Jak można ustawic zapłon w c180 ponieważ mam dość niskie obroty ok 500-600obr/min i gaśnie na zimno,chyba że problem leży gdzie indziej np.przepływka lub silnik krokowy.Prosze o podpowiedż:D
Prędkość obrotowa biegu jałowego powinna wynosić 870+- 50 obr/min. Więc z tego wynika że miałeś chyba za niskie obroty biegu jałowego. Silnik krokowy się wysunie jeśli obroty są za niskie i samochód nie zgaśnie jeśli powoli schodzi z obrotów. Jesli gwałtownie to wtedy mógł gasnąć. Jak miałeś zimny silnik to normalne że nie gasł, bo pracował na ssaniu....
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
f1 błąd to problemy z komunikacją między modułem góra a dół ,okablowanie,f2 tobłąd silnika lub mudułu dolnego(czesto zimne luty)poz
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
wracając do dyskusji świetnym wyjściem z sytuacji dla mniejszego spalania byłoby zagwarantowanie dwóch parametrów: zmniejszenie (zubożenie) dawki paliwa i jednocześnie podniesienie obrotów silnika... wtedy znika problem oporów jakie ma silnik wtedy gdy jest zimny (niska temperatura, gęsty olej)...
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
witam, jezeli silnik traci moc po rozgrzaniu to ewidentnie wskazuje na uszkodzona /zle dzialajaca /sone lambda , oczywiscie zimny silnik powinien dzialac w miare dobrze, pozdrawiam Zdzislaw
Witam! Sprawdziłem działanie na benzynie. Silnik, kiedy jest zimny działa jakby na za niskich obrotach, nie krztusi się tak bardzo jak na LPG ale pracuje niezbyt równo. Są jakieś rady? Dzięki z góry. Pozdrawiam
Tak naprawdę, to wszystkie czujniki odpowiadają za pracę. Do tego co napisaleś dochodzą: czujnik prędkości jazdy, czujnik obrotów wału korbowego, MAP sensor. Jego zadaniem jest utrzymywać zadane przez sterownik obroty po puszczeniu gazu. Gdy silnik zimny wyższe, gdy nagrzany niższe. Przy zmianie biegów, czy puszczeniu pedału gazu utrzymuje na poziomie...
Jeżeli obr. na zimnym silniku przy niskich temperaturach masz w granicy 1000-1300obr/min nie masz się czym przejmować. To normalne . Gdy tep jest niższa silnik ma zwiększone obr żeby silnik szybciej uzyskał optymalną temperaturę roboczą.
Witam. Podepnę się pod temat. Laguna 1.6 16V 1999 K4M. Gdy zimny to trzeba dłużej go pokręcić ale zapala za 1 razem. Niestety silnik ma bardzo niskie obroty, raz zgaśnie raz nie, i po chwili wchodzi dopiero na swoje około 700 obrotów (czasami trzeba go przytrzymać na gazie ) i dalej jest w porządku (w czasie jazdy również). Następnie gaszę go na gorącym...
Witam W Renault Premium 450 dxi 2007 rocznik nie działa ogrzewanie. Elektrozawór i nagrzewnica ok. Ogrzewanie nie działa na niskich obrotach silnika. Powyżej 1500 obrotów silnika zaczyna działać ogrzewanie, ale jak obroty spadną poniżej niemal natychmiast leci zimne powietrze. Pozdrawiam.
Dziwne moze sie to wydawac, ale tak jest. Wymien aku (pozycz od kogos na probe) i zobaczysz. Nie wiem, dlaczego tak sie dzieje. Czy jest to skutkiem zbyt niskiego napiecia zaraz po rozruchu, czy moze zbyt duzym obciazeniem silnika alternatorem ladujacym pelna moca? Fakt jest sprawdzony - niskie obroty, az do zduszenia silnika, po rozruchu na zimno i...
Witam. Mam problem, w mojej Viki mam niskie obroty na biegu jałowym wynoszą około 600;/ Stąd aż trzęsie cała tapicerka. Jest bez znaczenia czy ciepły silnik czy zimny. Można to jakoś samemu ustawić podkręcić? Pomocy, bo dostanę padaczki. Razz
U mnie w Capture 0.9 tce przy przebiegu 45 tyś jest też tak samo ale na zimno jest ok, jak się rozgrzeje to mam po 90 wypadań zapłonów na każdym cylindrze ale silnik nie zgłasza problemów. Świece i cewki nowe. Nie da się jechać.
Nie zauważyłem jakiegoś specjalnego dymu podczas kręcenia czy po odpaleniu, ale zajrzę do tego kolektora. A wartości z przepływomierza mam sprawdzać w jakich warunkach? Obciążenie? bieg jałowy? Poza tym jeśli ciśnienie sprężania było by niskie nie miał by problemów z zapalaniem również gdy silnik jest rozgrzany? Wtedy pali na obrót wału
witam ja mam podobny problem to znaczy też mi falują obroty i sam przyspiesza moja 190 ma automat tyle że mam założony gaz i na lpg tego nie robi co prawda na gazie są trochę niskie obroty ale sam nie przyspiesza. Zauważyłem jeszcze gdy odpalam auto rano (zimny silnik) to obroty rosną dosyć wysoko nawet do ok 2500 obr/min i powoli spadają
Co do obrotów to ustaw 4 cylindy 2 cewki (tak jest w x16szr). Mają być poprawnie widziane obroty. PWA ustaw spokojni 80 a nawet 90. Lepiej na zapas niż na brak. Co do Bezwładoności TPS to pownieneś ustawić więcej niż masz na idlu - więc nie 0.18v a ponad 0.50V - sprawdź lekko dodając gazu na postoju ile ci wskakuje wartość napięcia i taką ustaw. Od...
witam w e39 mialem podobne objawy z tym ze nie bylo roznicy czy silnik cieply czy zimny . po wymianie przeplywomierza bylo ok
Gdy gazuję malucha zaczyna strzelać z tłumika. Na zimnym i na ciepłym silniku jest to samo, na niskich obrotach czasami też od czasu do czasu strzeli. Czym może być to spowodowane?
po połączeniu z adblue parametrach systemu( ja to nazywam odczytem wartości chwilowych) znajdź wskazania 1 i 2 czujnika. Sprawdź na niskich/wysokich obrotach i na zimnym/ciepłym silniku. Wartość odczytu z czujnika 2 powinna zmieniać się proporcjonalnie do 1. Jeżeli wartość któregokolwiek czujnika jest taka sama na zimny/ciepły/wysokie obroty/niskie...
Zobacz na dolocie powietrza przed filtrem jest taki zawór ciepłe- zimne powietrze może się blokowac. Zobacz jeszcze map sensor.
U mnie pomogło czyszczenie układu dolotowego powietrza po tym jak auto gasło czasem na wolnych obrotach. Pozdrawiam.
Zapomniałem jeszcze napisać że zauważyłem że mam niskie obroty na jałowym biegu - 750 - 800. Jeżeli silnik jest zimny i przygazuje to po puszczeniu pedału gazu czasem samochód gaśnie. Problem jest na benzynie i na gazie. Przez to mam czasem problem z ruszaniem, muszę dodawać sporo gazy żeby samochód nie zgasł. W tym wypadku też nie wiem jaka jest przyczyna...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Przy powyższych ustawieniach auto mi gaśnie na wolnych, nawet na postoju. Trzyma niskie obroty, czasem normalne. To nie zależy od tego czy jest zimno i czy silnik jest zimny. Zdarza się to w takim i w takim przypadku. Pomoże ktoś? Thx.
Układ rozruchu zimnego silnika - czujnik temperatury silnika. Przy uszkodzonym może czytać że silnik jest zimny i podaje za dużo paliwa. W czasie jazdy na niskim biegu na wysokich obrotach ponad 4000 jak przerzucisz na benzynę to samo? Na zimnym silniku to samo?
Witam mam problem tego typu ze silnik ma bardzo małe obroty lub gaśnie niezależnie od tego czy jest zimny czy rozgrzany i nie ma mocy. Przy zimnym silniku przerywa dopóki się nie rozgrzeje .
Witam mam problem z zafirą 2.0 dth psg16 i blad P0400 gdy zimny jest samochod działa ok można jakieś 10 km przejechać i jest ok ale jak się nagrzeje wywala błąd p400 -4 i p0400 -5 ma ktoś pomyśl na takie coś podmieniłem egr przepływke z drugiego samochodu i dalej tak samo. Pozdrawiam. Ma ktoś jakiś pomysł.
Od pewnego czasu gdy samochód jest zimny bądź ciepły zaczynają warjować mi obroty raz wysokie raz niskie silnik krokowy był wymieniany i nadal chodzi tak jak chodził.Proszę o pomoc :cry::cry::cry::cry:
Jeśli zakupiłeś go w sklepie to raczej nie musisz go testować - jest dobry. Ale jeśli chcesz go przetestować dla własnej satysfakcji to nagrzewasz silnik do temperatury roboczej (czyli około 85stopni - przeważnie jest to ustawienie wskazówki na tablicy wskaźników mniej więcej po środku czyli pomiędzy zimny a gorący o ile czujnik na tablicy wskaźników...
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
saly czyli mówisz ze jazda na niskich biegach (przeciążanie silnika) powoduje jego szybsze rozgrzanie? To tak tylko teoretycznie bo się zastanawiam czy lepiej targać na niskich biegach jak jest zimny czy wkręcać na wyższe obroty
Gdzie sie ten czujnik znajduje? Czy mogę zasymulować rezystancyjnie zimny silnik? Jaka jest wtedy rezystancja czujnika ?
DF 119 jakie ma rozszerzenie : "brak sygnału" czy "przesunięcie poza polem" czy jakoś tak :D Przepustnica była czyszczona i przyuczona ? Co to znaczy że " nierówno chodzi " może takie odczucie z powodu niskich obrotów biegu jałowego ? Z przestawionym rozrządem silnik pracuje " normalnie " tylko brakuje mu mocy .
A nie jest może tak że przełącza CI się na gaz na dość niskich obrotach i nie zawsze mu to wychodzi i wtedy gaśnie? Np. jak silnik jest zimny, ma zwiększone obroty przez sterownik i wtedy centralka "od razu" po odpaleniu próbuje przerzucić na gaz na zimnym silniku?
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
A nie ma tam przewodu powrotnego żeby sprawdzić czy jest powrót ? Oczywiście na postoju to tylko wstępne sprawdzenie bo wirnik przy niskich obrotach ma siłę przepchnąć płyn. Zobacz czy to dużo pracy zrobić bypass tego lpg. Montujesz rurkę dwie opaski wyciągasz bezpiecznik od lpg i masz jednen element z głowy.
Też dostałeś odpowiedź - gdy auto się toczy obroty mają być nieznacznie podniesione (~900rpm) w stosunku do obrotów biegu jałowego (~800rpm). Na pierwszej fotce są prawidłowe obroty jak na zimny silnik lub toczący się na luzie samochód, natomiast na drugim są minimalnie za niskie wolne obroty na postoju.
Wygląda ,że operacje czyszczenia należy powtórzyć wilgoć robi swoje i na nowo ustawić zapłon i załóż normalny filtr ,jak odpalasz na zimno to jakie masz obroty :?:
Mam VW Golfa z silnikiem 1.6 '93 i jak go rano odpalam (tzn. jak silnik jest zimny) nie ma tzw. ssania i ma strasznie niskie obroty. Jak sie już rozgrzeje to jest wszystko ok. Prosze o porady co to może byc.
Witam objawy tego silnika Zimny jest ok cieply lub goracy zaczyna swiecic kontrolka silnika wolne obroty za niskie trzesie silnikiem a z odpaleniem jest problem dopiero po kilku prubach zapala lub po ostudzeniu moc i przyspieszenie przy zimnym jak i cieplym jest ok stawiam na EGR bo nastawnik przepustnicy dziala jak trzeba . Pytanie czy ktos czyscil...
Tak jak w temacie Opel Corsa 1.0. Problem w tym że obroty biegu jałowego są za niskie, są na tyle niskie że kierownicą trzepie, zresztą całym autem trzepie. Nie ma znaczenia czy silnik gorący czy zimny. Wymieniane świece itd. Po włączeniu klimatyzacji regulator obrotów podnosi obroty i jest ok ale jak się klimę wyłączy jest tragicznie. Obroty są za...
nie jest to koniec problemu. Znow wszystko od poczatku. Czujnik wymieniony. po przejechaniu 250 km znow sa za wysokie obroty a jak zimny to naturalnie za niskie.
Witam. Pacjent AUDI 80 B4 92' silnik 2.0 8v 115km, kod silnika ABK. Samochód posiada instalację sekwencyjną. Problemem są zbyt niskie obroty na biegu jałowym, czy to zimny czy ciepły silnik. Obroty rzędu 400-500. Problem na gazie i na benzynie.
W moim Audi 80 B4 z silnikiem o pojemności 1.6 typ ADA od jakiegoś czasu, gdy silnik jest zimny nie trzyma obrotów. Nie zgaśnie, ale ma bardzo niskie obroty. Gdy przebijam biegi i puszczam gaz, to szarpie ponieważ bardzo nisko spada z obrotów. Na ciepłym silniku jest lepiej, ale ma niższe obroty niż miał przed usterką. Kiedyś, gdy włączałem klimatyzacje,...
Witam wszystkich :) Kupiłem ostatnio autko do pracy ( Volkswagen Lupo 1.4 MPI 60km 8v 2002r z LPG) Autko na zimnym silniku pracuje normalnie, problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku mam zbyt niskie obroty.. 600-650 max. Bardzo mnie to denerwuje, bo chodzi jakby na 3 cylindry, a pracują 4.. Jeśli dodam lekko gaz, żeby je zwiększyć, to one się...
Przy zgaszonym silniku nie sprawdziłem akumulatora, w sumie nie pomyślałem...o tym... Czy zimny silnik gaśnie Ci od razu po odpaleniu czy po prostu nie trzyma obrotów, są za niskie i się trzepie i dopiero gaśnie? Jak silnik jest już rozgrzany i go zgasisz i ponownie odpalasz na benzynie pracuje już prawidłowo czy też przygasa/gaśnie? Nie trzyma obrotów,...
Wszystko ok chłopaki, jeden przewód był uszkodzony. Mechanik go wymienił i juz dobrze pali zimny, teraz smiga az miło. Dzieki wielkie za rady, mozemy zamknąc temat. Pozdro:-)
niski obrót zimne obrót zimne silnik nissan zimne obrót silnik scenic
pilot chassis zasilania pompki paliwa ne555 generator
piecyk rakietowy krótkotrwale zaniki zasilania
Citroen DS5: Światła przeciwmgielne mrugają i gasną Montaż kół rozrządu w Opel Astra Z16XEP