Boki wirnika masz nieszczelne, nie spasowane z deklami, możliwe że i uszczelnienia przepuszczają. Czyli innymi słowy przepuszcza na czołach wirnika. Alfy nie rozbierałem, ale większość pomp rotacyjnych jest podobnie zbudowana. Ghost666, 3 mm to jest pomiędzy metalowym wałem a ścianą roboczą komory, nie pomiędzy łopatkami. Łopatki muszą trzeć o nią.
powiem ci że nie gość tak jeździ tylko mu skręciłem sztangę od puszki podciśnienia aby mocniej zaciągał i jest ok ale nie jest to rozwiązanie tylko chłop musi jeździć więc później wróci
Czujnik wykrywa za niskie podciśnienie w serwie .
Błędy jakieś zgłasza?
Coś to napięcie na przepływce nie pasuje do kilogramów.W tym silniku napięcie na jałowym oscyluje około 2,2-2,3V.Tam jest przeplywka bosch z końcówką 010.
Pompa pada,podciśnienie za małe.Naprawa max 30min,bo to standardowa usterka.Ale ,musisz sprawdzic też elementy wykonawcze a dokładniej ich membrany .Musisz sprawdzić też czy wężykach nie ma oleju,jak ich poprawność połaczeń i stan .
A może serwo jest nieszczelne , i stąd tak niskie podciśnienie ?
Niskie podciśnienie w układzie - nieszczelność lub pompa vacum. N75 zepsuty lub wiązka. Ale ja obstawiam zacinającą się geometrię w turbo i przeładowanie.
Niestety...po podłączeniu butli na wadze, i przy prożni 1bar cisnienie czynnika dochodzi do 40psi i nic wiecej nie wchodzi...100g gazu i nie chce wiecej. Robie to powoli przez HP i 2 próba nieudana. Coś muszę robić nie tak...za niska temperatura zewnętrzna (13'C), za niskie podciśnienie? Ma wejsc 290g gazu.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Jedynie jak energicznie ruszam z miejsca to nie ma tego efektu zawieszenia Normalnie się rozpędza, ale jak bym dikatnie ruszał to przy 1500 obr.dostaje zwiechy. Dopiero trzeba puścić gaz i znowu naciskać. I to właśnie wygląda na brak sterowania (niskie podciśnienie lub jego brak na wolnych obrotach co nie znaczy że vacupompa nie zaczyna działać jak...
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica Nam jest również bardzo miło powitać nowego kolegę! No tak: wymiana wspomnianej uszczelki to tak jak "splunąć". Robota na 5 minut - tym bardziej, że test niczego nie wykazał. Ja bym podpiął wakuometr do instalacji podciśnienia. Większość błędów to zbyt niskie podciśnienie.
Podciśnienie za wysokie Za niskie. Panowie nauczcie się odróżniać podciśnienie i ciśnienie bezwzględne. Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara Co to za wartości, gdzie odczytane?
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Zbyt niskie podciśnienie. Pompa vaccum lub dziura.
Masz bogato na gazie i przez to spada ci czas wtrysku . Czasy wtrysku pb pracując na tylko na pb a potem lpg powinny być zbliżone. A czemu mam za niskie podciśnienie na benzynie ? te 2ms to nie za dużo na gorącym silniku ? Dodano po 1 Tak można zrobić adaptacje kanał 0 ok i jazda. Potem sprawdzić czasy na lpg ew. korekta i apiać. Możesz podać mi instrukcję...
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Wiem , dlatego podałem że jest między innymi za niskie podciśnienie . Sprawdzałem na nieszczelność i 99.9% nie ma lewego.
Wakuometr 0,3-0,4, MAP i mierniki pokazują zbyt niskie podciśnienie
Użyj programu z mojego podpisu ale za wiele to tam nie będzie widać, to zbyt prosty sterownik, z mało rozbudowanymi funkcjami diagnostycznymi. Masz zapamiętany błąd sterowania wtryskiem, zapewne od LPG bez emulatora, to nie powinno przeszkadzać. Masz też bardzo niskie podciśnienie, nawet jak na kręcenie samym rozrusznikiem, nie strzelił na gazie? ****...
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
Następnie elektryk stwierdził niskie podciśnienie w mapsensorze. Zalecił sprawdzić jak cylindry trzymają ciśnienie. Mechanik zrobił test, wychodzi 11,11,11 i 8 bar. Czyli silnik jest jeszcze wydolny. Następnie silnik zaczyna świszczeć charakterystycznie przy dodawaniu gazu. Uszkodzony kolektor dolotowy powietrza i (zamówiona wizyta u mechanika) To...
Witam, Problem był błachy. Jak nie zapala to zbyt niskie podciśnienie w kolektorze ssącym. Wymieniłem MAP sensor i jest OK. W błąd wprowadził mnie mylny odczyt z Euroscana. Pozdrawiam.
niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym podobno ok 55 kpa Tu jest źle. Podłączyć vakumetr i zobaczyć czy rzeczywiście jest takie podciśnienie, poza tym zasymulowac ręczną pompką podciśnieniową (np Mityvac) właściwe podciśnienie i zobaczyć jak się silnik bedzie zachowywał. Wydech drożny?
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Przyczyną może być: zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy. najprędzej to właśnie może być bo mi się wydaje że ciśnienie jest słabe a nie mam vacumetra żeby zmierzyć jakie jest ciśnienie a niczym innym nie zmierzę,
Witam! Jaki ma być zakres działania tego czujnika? Są różne w zależności od dokładności i ceny - tanie VPEV Festo lub droższe SDE1 ew. SDE3. W SMC to np. PS1*00 lub ISE30. Możesz również poszukać presostatów od palników gazowych (jeżeli to niskie podciśnienie) Pozdrawiam Paweł.
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
I właśnie ta twoja ostateczność jawi się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Możesz też poszukać jakiś gotowych modułów. Tylko automatyka przemysłowa, to zazwyczaj zasilanie 24 i więcej wolt. A tak na marginesie - to to niskie podciśnienie, to jest stan fabryczny, czy efekt jakiegoś niedomagania? I jak wyglądał oryginalny system hamulcowy? Jak pracowało...
Jeżeli wkropisz mu paliwa nad tłok i odpali to szukaj przyczyny w zasilaniu paliwem. Olej, który wlałeś nad tłok już dawno się wypalił, a dlaczego nie zasysa mieszanki... Trudno napisać. Zaczynał bym od przemycia gaźnika i sprawdzenia szczelności połączenia gaźnik cylinder, dalej jak silnik długo nie był odpalany, może stoją pierścienie i jest za mała...
Czy jeżeli na pół roku czy nawet dłużej odłącze zasilanie od lodówki to one się od tego psuje? Nie chodzi o zasilanie. W układzie chłodniczym podczas pracy, panuje niskie ciśnienie, a nawet podciśnienie, natomiast przy postoju panuje dużo wyższe ciśnienie, które powoduje perforację układu w miejscach osłabionych. Zjawisko to występuje gwałtowniej,...
Chyba podejrzane będzie za niskie podciśnienie. Nagrałem film z podłączonym Vakuometrem przy gruszce w trybie 011 BS. https://youtu.be/H0B96Iw2GnY Czy podciśnienie na gruszce przy teście 011 BS w trybie ON powinno być podobne lub takie samo jak na wolnych obrotach za zaworkiem jednokierunkowym przy VACUM Pompie? Poniżej podaje logi dynamiczne bloku...
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Tu masz opis: http://punto.org.pl/zrobtosam/model176cz... Ustawiasz wał w GMP na I cylindrze, a następnie rozrząd na znaki. Wysoka kompresja, niskie podciśnienie w kolektorze i utrata mocy po rozgrzaniu pasują do wytartych krzywek na wałku. To zdjęcie powinno dać Ci pogląd jak powinny wyglądać te krzywki na wałku: http://obrazki.elektroda.pl/6968411400_1...
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Co do RCO może źle sie wyraziłem. W analizie usterki jest poróbnanie Oczekiwane RCO (dla danego stanu: obciążenie, obroty, ilośc powietrza, spali itd) np 60% i porównanie z wartością w jakiej akurat jest np 45%. Jakieś głupoty wypisujesz . Nie ma takiego parametru jak " oczekiwane RCO" . W "analizie " usterki jest wartość RCO jaka była podczas wystąpienia...
Po wstępnym rozeznaniu i pomiarach wychodzi że dawka paliwa na zimnym silniku na biegu jałowym to 5ms, czuć paliwo wydobywające się z wydechu. Słychać że gdzieś silnik pobiera lewe powietrze bo jak trysnąłem samostart to obroty idą w górę. Prawdopodobnie sterownik widząc zbyt niskie podciśnienie zwiększa czas wtrysku by je wyrównać. Co do czujnika temperatury...
Napięcia na wyjściu MAP-Sensora jest proporcjonalne do ciśnienia, cały ekonomizer to zwykły woltomierz, można wykorzystać np. linijkę LED - wskaźnik wysterowania. Co do powyższego - nie do końca i jest to problem prymitywnych gaźników i instalacji I i II generacji - (głupoty usunięte ;) ) niskie obroty i w pełni otwarta przepustnica to niskie podciśnienie...
Witam. Ma dwa pytania sprawy technicznej. 1. Wartość podciśnienia na gazie nie chce osiągnąć 1. Max to około 0.95 a na benzynie max osiąga 1 czyli jest ok. Bez względu jak cisnę gaz na gazie max to 0.95. Dlaczego? 2. Co oznacza zapalenie się kratki wartości czasu wtrysku benzyny na czerwono (mam na myśli tło , które normalnie jest czarne) podczas jazdy...
Na lampkę bym nie patrzał,bo znając naszych speców od gazu napewno zrobili odcięcie tej lampki. Co się dzieje jak wisi ten tłoczek? -raz-silnik się "truje spalinami" w momencie nagrzewania i obciążenia częsciowego -dwa-MAP po prostu transmituje sygnał o zbyt niskim podciśnieniu,a skład mieszanki jest zależny w głównej mierze od..... Ale tam można gdybać...
Ewidentnie zacina się geometria lub podciśnienie w układzie jest za niskie. Dodano po 4 Pompa też działa, bo porusza geometrią, a i hamulce działają bardzo dobrze. Nieszczelny układ sterowania podciśnieniem (cienkie przewody) nie ma żadnego wpływu na hamulce. Zdejmij rurkę z gruszki podłącz manometr i powiedz jakie jest podciśnienie i czy jest stałe.
Witam serdecznie! Jak w temacie... Mam problem z dławiącym się silnikiem po naciśnięciu pedału hamulca. Po odpaleniu auta i naciśnięciu pedału słychać syk, silnik zaczyna pracować niestabilnie i zaczynają spadać obroty. Zdiagnozowałem uszkodzenie zaworu zwrotnego serwa hamulcowego ponieważ powietrze swobodnie przepływało w obydwie strony. Wymieniłem...
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Sprawdź ciśnienia w układzie!!! Jeśli niskie schodzi na podciśnienie to po paru minutach zamarza parownik i nie chłodzi.
Istotnie masz bardzo niskie podciśnienie w kolektorze, ale i spore otwarcie zaworu regulacji wolnych obrotów (silnika krokowego). ECU oczekuje 888rpm, ma 1281rpm a nie przymyka tego zaworu... jeszcze dziwniejsza jest reakcja na odpięcie wężyka od MAP, w ten sposób silnik dostaje więcej powietrza. Korekty adaptacyjne silnika krokowego masz na minusie....
Zamknij go szczelnie w strzykawce i zrób podciśnienie;)
Więc przy rozkręceniu registra, silnik powinien normalnie pracować. Kompensacja służy zniwelowaniu zbyt dużego podciśnienia, które wysysało by zbyt dużą ilość gazu z palnika - a spowodowaną oporami ssania. Tutaj masz zwykły przepływomierz, pierwotnie myślałem że klapowy. Założony filtr stożkowy powoduje zbyt niskie podciśnienie -silnik nie ma siły pociągnąć...
Pacjent Opel Vivaro B 2017 1.6 biturbo. Problem z doładowaniem. Wymieniono cooler, obie turbiny po regeneracji, wymienio 2 zawory podciśnienia od turbiny. Turbo ciągnie dopiero powyżej 3000 obrotów. Na n75 za silnikiem na dole od strony ściany grodziowej dochodzi podciśnienie ponad 6 i wychodzi ponad 5 ja jałowym. Na n75 na pokrywie silnika dochodzi...
Witam Zacnych Techników W Rzeszowie byłem w 3 miejscach na kompie i wszedzie rozkladali rece i poddawali sie. Problem: Tryb awaryjny zaraz po uruchomieniu, podczas wrzucenia biegu jałowego lub podczas przekroczenia prędkości 80 km/h jadąc bez ładunku. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu paru sekund (charakterystyczny klik) i ponownym włączeniu auto moc...
Długość węża nie ma aż takiego wielkiego znaczenia (bez przesady oczywiście :-)), jest to pompa odśrodkowa więc zwiększone opory nie wpływają mocno na nią. Minimalnie może zwiększyć się ciśnienie tłoczenia (niezmierzalne praktycznie dla zwykłego użytkownika) jednak uszczelnienie wirnika jest przy samej osi a tam ciśnienie jest zawsze niskie (wręcz podciśnienie),...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Wydech wygląda na drożny. Jakby nie był, to miałby problemy z wkręcaniem się. CO2 i O2 nie mam wyników bo taki a nie inny analizator był. Podciśnienie było mierzone przy kolanku od serwa hamulcowego - jest tam "złącze" na wakuometr. Niskie podciśnienie - czyli że za mało ssie ? To jaki powinien być prawidłowy wynik ? Iskra w czasie kręcenia rozrusznikiem...
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
W instalacji ma być caly czas 2 bary Tak, i nie martw się. Instalacja wytrzyma dużo więcej. W momencie włączenia pompy, jak sam zauważyłeś spada ciśnienie bo pompa pracując wytwarza podciśnienie. Gdybyś miał niskie ciśnienie w instalacji, a pompa wytworzyła większe podciśnienie to poprzez odpowietrzniki na powrocie zassałaby do instalacji powietrze....
To chyba za niskie a nie za wysokie co? Zasada jest prosta ,im większa nieszczelność dolotu, to podciśnienie mniejsze. Do tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym.
Jeśli to sekwencja to tylko wizyta u gazownika i podłączenie kompa pod BRC bo przyczyn moze byc bardzo wiele . Piszczący dźwięk oznacza błąd np. za niskie ciśnienie gazu , podciśnienie (map sensor) jak i wiele innych.
Niestety nie znam wartości jedynie informacje mam od mechanika , że podciśnienie za niskie a po nagrzaniu wraca do normy
Też się chętnię poduczę i dowiem o wadach Al-700 - takie opinie wcześniej o nim słyszałem, ale nie ukrywam, że dość długo go używam i również spotkałem się z opiniami na jego temat pozytywnymi. Sam jakbym miał go ocenić - nie mając zbytnio porównania to raczej wystawiłbym mu opinię DOBRY - mam go w dość ciężkim przypadku (modelu silnika) i spisuje się...
Witam Kolego oto schemat podłączenia wężyków do tego silnika Pozdrawiam
Na jednym ze zdjęć jest kompletna końcówka palnika .Z tyłu tego palnika jak widać zakreślono pisakiem jest filterek dokładny i jest on wykręcany w celu jego regeneracji.Jest bardzo dokładny i dosyć często ulega zapychaniu.Występują dwa typy tych filterków w zależności od producenta,pierwszy wokół tulejki ma zamontowaną bardzo cienką siateczkę a drugi...
0.43 to za małe podciśnienie, to nie duża v6 że ma takie niskie, prawidłowe to powyżej 0.4 najlepiej 0.35.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
co się okazało... przy wymianie rozrusznika przypadkiem wypiął mi się kabel podciśnienia, wchodzący do aparatu zapłonowego... to była przyczyna gaśnięcia na niskich obrotach...
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
Sprawdz podciśnienie na serwo. Za niskie prawdopodobnie i brak wspomagania.
W filtrach panuje ciśnienie ok 3 bar więc jakim cudem było tam podciśnienie zasysające powietrze??
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Być może to ten zawór I co ten zawór wody miałby robić ze "znikniętą" wodą, w nocy wynosić po kryjomu? ;) Zanim rozbebeszysz zmywarkę (zachęcony jakże ładnym rysunkiem) to najpierw ogarnij kanalizację bo wąż masz za nisko albo podciśnienie w rurze.
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Omvl Omvlm XXI N jest inny - brak wyjścia w sterowniku na podciśnienie
Może zawór par paliwa jest zablokowany, silnik na wolnych pracuje ładnie? Jakie jest podciśnienie w kolektorze? Przeplywomierz pewno podmieniłes?
To jeszcze trzeba sprawdzić jakie podciśnienie się pojawią przy zaworku. Może być tak że jest za niskie aby zaciągnąć gruchę , dopiero pominięcie zaworu gdy nie jest zdławiony da radę . Ale dziwne, skoro kabloteka okej zaworek sprawny to tam za dużej filozofii nie ma
Zapomniałem dodać, że podłączałem turbinę omijając N75 i też nie ładuje na niskich obrotach a na wyższych przeładowuje (podciśnienie jest). Co jeszcze sprawdzić?.
Podciśnienie na gruszce masz ok. Sprawdzałeś strzykawką 150ml jak sztanga pracuję? Najlepiej na zimnym silniku. Sprawdziłem wczoraj wieczorek jak chodzi sztanga strzykawką, tak jak pisałeś i chodzi płynnie w zakresie takim jaki powinien być. Druga sprawa to że zauważyłem dziwną sytuację, podłączyłem wakuometr za N75 (przed gruszką) i odłączyłem zasilanie...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Po kilku latach milczenia w tym poście wznawiam temat odnośnie głowic drukujących HP 11. Kilka takich głowić mi się już nazbierało i postanowiłem rozebrać jedną z nich aby poznać konstrukcję (bo niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć jakiegokolwiek schematu opisującego budowę tych właśnie głowić). Na wstępie kilka słów odnośnie budowy tej głowicy....
W LT jest zaworek regulujący podciśnienie.Pozdrawiam.
Sprawdź elektrozawór czy przepuszcza podciśnienie lubi się zatkać w środku .
Sprawdź vacumetrem podciśnienie które idzie na sztangę od turbiny ,czy do zaworu elektro pneumatycznego dochodzi w ogóle jakieś podciśnienie ??
ja tez się ciesze, ale..... przydały by się jakieś porady na temat tego forum Aktualizacja 29 sierpnia: Postępów brak ! :( Wymieniony przepływomierz, Wymienione kable WN Wymieniony aparat zapłonowy Wymieniony czujnik temperatury płynu Wymieniony silnik krokowy Wymienione kondensatory w ECU Wymienione wtryski benzyny w listwie Wymieniona membrana sterowania...
Musisz sprawdzić kosz pompy w baku. Sprawdź również czy ci się nie robi w podciśnienie w zbiorniku paliwa.
czy jeżeli jechałem bez klapki umożliwiającej demontaż filtra powietrza to czy istnieje możliwość że owe podciśnienie było za niskie aby podnieść iglice?? Bardzo możliwe. Napisz jeszcze czy kopci, a jak tak to na jaki kolor. Nic nie piszesz o zaworach, może warto ustawić luzy.
Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej i dopiero jak mu zwiększysz podciśnienie to prawidłowo zasysa.
to zmierzyć jakie sterownik widzi podciśnienie w kolektorze (odczyt na ekranie Techa2),i dodatkowo wpiąć w układ vakuometr
Po pierwsze sprawdź wszystkie podciśnienia pod względem szczelności, po drugie sprawdź czy zmienna geometria w turbinie się nie zaciera, po trzecie vacu pompa, czy nie generuje za niskiego podciśnienia.
Witam. Chciałbym wytworzyć podciśnienie w szklanym, albo jakimkolwiek przejrzystym naczyniu, najlepiej żeby ciśnienie wynosiło około 1bar (0,1 atmosfery), ale jeśli nie ma na sposobu to oczywiście może większe. Chciałbym dodać że mogę na ten cel wydać do 50 zł. więc pewnie specjalne urządzenia nie wchodzą w rachubę. Myślałem nad podgrzaniem naczynia...
Ja to obroty niskie? Niekoniecznie w pompe vacum tylko gdzieś zapewne ucieka podciśnienie. PS. Jesli inwestowałeś w turbo, to nie licz że będzie działać bez podciśnienia...
kolega a powiedz mi jaki zasilaniem sterowany jest zawór egr . Bo zauważyłem za je auto pracuje bez błędu to na wężu od egr jest podciśnienie . A jak w momencie gdy podciśnienie znika auto wchodzi w tryb awaryjny
Jakie podciśnienie masz w dolocie na wolnych? Pomierz do tego ciśnienie sprężania.
Ale podciśnienie stabilne choć obroty niskie 500-550, zatykałem podciśnienia odejscia jedynie od serwa nie. Przepływka nowiutka denso podłożona i to samo tzw TURBODZIURA. Jeszcze mnie dręczy ten vanos może nie pracuje chociasz w parametrach ok zawór na wierzchu otwiera i zamyka lecz nie wiem jak sprawdzic same zawory. Ewentualnie jakby ktoś miał serwisówkę...
niski podciśnienie kolektor volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
gamma reset sterowanie radia scenic żyła wodna
bosch wan2006spl25 firstchip fc1178bc
Scania LNG, kod BMW 1245206 – zwarcie wtryskiwacza cylindra 5, SPN 1245 FMI 06 Krajalnica Zelmer, Bosch, MAS9xxx – nie osiąga pełnych obrotów, wymiana szczotek, kondensatora