Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Nie znam wartości ciśnień dla tego auta. Olej lałbym taki jak zalecany przez producenta. U mnie (BMW e46 z silnikiem m43tu) przy ostatnich mrozach nie było problemów ze smarowaniem, a samochód pod chmurką, swój przebieg już ma, jedynie po rozruchu zimnego popychacze o sekundę lu dwie dłużej zaklekotały. Olej 10W40, czyli gorszy w niskich temperaturach...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Mam Fabię 1,4 z 2000r comfort, po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka temperatury silnika mimo, że silnik jest jeszcze zimny, gdy temperatura silnika nieco wzrośnie i ponownie uruchomię silnik wszystko jest OK. Usterka ta wystąpiła po mroźnej nocy, podczas której auto stało na dworze i myśle, że może mieć to związek z niską temperaturą. Może ktoś...
Silnik 2.0tdi 140 problem jest tylko przy niskich temperaturach poniżej 0, odpali od strzała i zgaśnie i już ponownie nie odpali nawet na chwilę przed upływem około 8 godzin. Czasami nie zgaśnie, na ciepłym pali normalnie , brak błędów w sterowniku, świece sprawne.
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach. Raczej nie to jest problemem. Próbowałem kilka razy manualnie przełączać na gaz gdy silnik jest już trochę bardziej rozgrzany(60-90C) zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach i problem nadal występował. Wcześniej wystarczyło 1-2 minuty pojechać na...
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie, nic nie szarpie, nie narywa. Silnik pracuje równo, trzyma...
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Nie znam tych nazw ale on był z czarnego plastiku i to chyba nawet nie był zamiennik .Czy przyczyna może znajdować się w czymś innym ? Czy zbyt długie hechłanie przy zimnym silniku może doprowadzić do takiej temperatury by się topiło? ale nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał ładnie nie musiałem go dusić
Więc pytanie po co skoro można by ją wyłączyć bo przecież grzeje się od poprzedniego zapłonu a jednak nie. Po to, żeby rozgrzać komorę spalania. Jakby świece wyłączały się od razu po zapłonie, to silnik od razu by zgasł, ponieważ głowica i inne elementy silnika miałyby zbyt niską temperaturę i nie występowałby samozapłon paliwa.
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
bylem u mechanika to na kompie nie wychodziły żadne błędy chodzi o błędy zapisane w kompie gazowym. Niestety nie jestem obecnie podać tych wszystkich danych Ale moc silnika/ilość cylindrów i kolor wtryskiwaczy gazowych (Keihin - kolor kropki na wtryskiwaczu? Czy objawy jakie opisałem mogą się wiązać np. z zapowietrzeniem układu chłodzenia - reduktora?...
Witam Właśnie czytałem książkę serwisową do samochodu Skoda Felicja i dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Temperatura powietrza związana jest z czasem wtrysku paliwa. "Przy niskich temperaturach zasysanego powietrza czas wtrysku jest przedłużany i mieszanka jest bardziej bogata". (Cytat z książki) Jak samo Państwo oto kolejny powód dlaczego wtryskiwanie...
W felicji są montowane pompy, których wirnik jest wykonany z tworzywa sztucznego (choć były również metalowe) i często ulega on uszkodzeniu łopat lub poluzowaniu na osi. Obydwie awarie najczęstsze są po okresie zimowym, ponieważ wiele osób użytkuje pojazdy ze zbyt rozcieńczonym koncentratem pyłu, który tworzy grudy w niskiej temperaturze i potrafi mocno...
Maiłem kiedyś golfa 4 w sdi, silnik rewelacja ale nagrzać go zimą.... Niemniej jak wymieniałeś termostat to powinieneś sprawdzić jak działa czyli przejechać się bez ogrzewania, zatrzymać się i niech sobie chodzi a ty obserwuj temperaturę i węże chłodnicy. pamiętaj też, że jak jedziesz o tej porze roku to po zatrzymaniu chłodnica będzie praktycznie zawsze...
dla mnie nierealne jest by silnik brał 0.5 czy 0.7 l na tysiąc km a tym bardziej półsyntetyka A co ma do rzeczy jaki to olej? Bajki powtarzane setki razy stają się prawdą tak? Cyfra przed ...W określa to jak olej zachowuje się w niskich temperaturach nie wysokich, olej rozgrzany do tych 80-90 stopni czyli podczas normalnej jazdy ma podobną gęstość...
Mam dziwny kłopot z temperaturą w samochodzie. Odpala normalnie, ale nie osiąga normalnej temperatury pracy. Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszkodzony termostat, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapłonu pokazuje 90 stopni, po jakimś czasie temp. spada do 70 - 50 i znowu rośnie. Przy zawieszonym termostacie temperatura cały czas byłaby...
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
oki, mogę juz się wypowiedzieć co i jak :) sprawdziłem to w praktyce i jest tak: jak jest w pełni naładowany dj 14,5 V w temperaturze pokojowej i przeniesiony do auta to palił bez problemu następnie jak postał w na zerze w aucie to rozrusznik potrzebował 1-2 sekundy aby go odpalić 3 dni później jak znowu wystartowałem w temperaturze -5 stopnia do rozrusznik...
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
musisz po prostu nagrzac silnik do odpowiedniej temperatury (tak jak ktos tu wsponial - chyba 40 * C) i wtedy powinno byc wszystko w porzadku mam to sam auto i ten sam silnik i tez mialem z tym male problemy (ale to juz nie wazne rozbilem auto w wigilie, moze da mi ktos namiary gdzie moge kupic jakies czesci do skody chodzi gllownie o tyl - skoda felicja...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Witam, Zaświeciła mi się dzisiaj kontrolka silnika. Z samochodem nic się nie dzieje, silnik pracuje normalnie. Poniżej oczytany kod błędu ze sterownika: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN...
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam. Mam Felicję z 97 roku. Silnik 1,3 MPI z gazem. Otóż spalanie u mnie waha się w granicach 9,8 a 11l. Na twoim miejscu bardzo bym się nie przejmował. Ten samochód swoje waży, a silnik ma mały i musi trochę spalić. A co do kolegi, który chwali się małym spalaniem (5,5-6l gazu) to kłamie. Niech dokładnie sprawdzi układ paliwowy i gazowy, bo może...
Mam problem z moją Fabką. Rocznik 2006, silnik 1.4 16v/80KM, kombi. Serwisowany w ASO, garażowany. Od dziesięciu lat auto 100% niezawodne! Niestetety jakieś pół roku temu zaczęły się pojawiać sporadyczne problemy z odpaleniem po nocy - rano odpalała za 2-3 razem, aż któregoś ranka już nie odpaliła. Na wiosnę był przegląd w ASO. Na początku czerwca wymiana...
Witam, proszę o radę. Od tygodnia jestem nowym właścicielem skody octavia 1, 6 MPI silnik BGU 75 KW. Dzisiaj po gruntownym wymyciu samochodu na myjce- myjni po uruchomieniu wyświetlił się sygnał... Chek... cym to możne być spowodowane ? Dodatkowo zauważyłem szybkie nagrzewanie się silnika, czy jest normalne aby przy tak niskiej temperaturze zewnętrznej...
Witam wszystkich, mam następujący problem z moją Felką: Gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie chce się w ogóle kręcić. Po przekręceniu kluczyka siada napięcie, światła gasną (jeśli są zapalone) i wyraźnie widać że prąd do rozrusznika leci ale elektromagnes nie potrafi załapać. Wymieniłem elektromagnes. Dalej to samo.(tłoczek, blaszka i sprężynki zostały...
odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane ster magistrali kan 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY licznik 1314Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1322Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1321Sterownik AIRBAG magistrala CAN brak sygnału...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Witam od jakiegoś czasu mam kilka problemów ze swoją Felicia 1,3 gaz od 13000 km. 1. Po około 10 km drogi dopiero zaczyna się ruszać wskazówka od temperatury i podczas jazdy trzyma się ok 70 za to jak jeżdżę w mieście to potrafi być powyżej 110. 2. Na biegu jałowym nierówno pracuje silnik. 3. Na benzynie jak jeszcze nie przełączy się na gaz przy ruszaniu...
Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje to zwykle to przeoczył i potem UPG źle przylega i popuszcza Jak nawet ja o tym wiem to chyba mechanik powinien :D Poza tym nie wiadomo czy w ogóle ktoś wymieniał tuleje, a jakby nie ustawił ich jak powinien na wysokość to wydaje mi się, że problem byłby bardziej oczywisty i zauważalny. PS: polecam założyć...
Cześć, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu błędu usterki START-STOP, co najprawdopodobniej skutkuje zapaleniem kontrolki świec żarowych oraz CHECK engine. System wewnętrzny samochodu nie pokazuje żadnego błędu po wyłączeniu systemu START-STOP. - Pacjentem jest Skoda Octavia 3 active 1,6 TDi z 2016 roku. Opis sytuacji: Podczas jazdy na dłuższej trasie zaczęła...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Zdaje się że różnimy się tym że ja to auto użytkowałem a Ty nie i stąd ten problem Dokładnie to problem jest stąd, że użytkując jeden samochód, nagle wszystkie rozumy na jego temat pozjadałeś - zrobiłeś się - przynajmniej we własnym mniemaniu - mądrzejszy od inżyniera który je zaprojektował. Praca ze zbyt niską prędkością obrotową, to przede wszystkim...
Witam, podbiję temat mam podobny problem, octavia 1997 ac manual nie włącza w ogóle wentylatora chłodnicy, nawet gdy pokazuje 108stopni na chłodnicy. Wentylator i przewody go zasilające sprawne, ponieważ gdy załączę klimatyzację oba wentylatory startują na pełnej mocy. Czujnik temp na silniku wygląda na sprawny, na vagu wskazania podobne do tych miernikiem...
No i tu będzie mały problem, ponieważ nie znam się bardzo na VAGU, a w dodatku laptop z którego korzystam ma WIN 7 i nie wszystkie wersje Vaga mi się uruchamiają. Dziala mi chyba tylko wersja VagCom 4,9 PL z tego co pamiętam, bo jakieś nowsze, albo VCDS różne wersje nie chciały się uruchomić na tym laptopie. Takie tam proste rzeczy jak wejść i sprawdzić...
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Właśnie, nie śmiałem TEGO napisać. Auto, jakby specjalnie czeka, abym wykonał jakiś błąd, aby silnik, stanął. Wszystkie kontrolki pracują wzorowo, nawet poduszka, przy próbie ponownego rozruchu, świeci i gaśnie, gdy dopompuje. Wszystko bez zająknienia ,,jak z nut". Nic, nie przygasa. Właśnie to jest bardzo denerwujące. Gdy zrezygnowany, osłabnę w staraniach...
Witam mam pytanie co do : Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym, przy ustalonej pracy silnika, sonda znajdująca się za reaktorem katalitycznym utrzymuje wysoki stan napięcia, około 0,8V. Czyli w spalinach znajduje się mała ilość wolnych cząsteczek tlenu. Wolny tlen zużywany jest w procesie katalitycznym...
Ponieważ po zdaniu prawa jazdy długo jeździłem głównie samochodem rodziców (Yaris 1 fl) nauczyłem się bardzo lekkiego oporu i hydrauliczne mi przeszkadza, do tej pory, mimo że od 3 lat jeżdżę głównie starym e46. Ogólne wrażenia? Yaris 1 - elektryczne - niemal palcami można kręcić podczas manewrowania. Mnie się to podoba, dla niektórych za lekko. Światła...
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Mam Prinsa, przerabiałem ten temat, opisałem go na tym forum i nie będę się powtarzał. Jak kogoś to interesuje to niech prześledzi moje posty na ten temat. Pisałem je jako krytyczny użytkownik instalacji. To co teraz piszę to proszę traktować jako uzupełnienie poprzednich postów. Temperaturę przełączania na początku (2.5 roku) miałem ustawioną na 25st.C....
Dzień dobry, Podłączę się pod ten temat bo mam podobny problem. Pacjent - Skoda Yeti 2015 2.0 TDI CR Climatronic Z dnia na dzień przestała działać klima. Podłączyłem sie urządzeniem VAGSCAN 5053 bo kabelek gdzieś posiałem :( Błędy Klima: U1123000 Ograniczenie funkcji przez odbiór nieprawidłowej wartości (prędkość 16bit) - niewystarczające napięcie....
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Rzeczywista temperatura czyli jaka? Ta na wskaźniku? Co ma temperatura otwarcia termostatu do temperatury silnika odczytywanej na zegarach? Masz dobrze albo i lepiej niż w oryginale a szukasz dziury w całym.
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Na całe szczęście to nie kombiak, tylko sedan. I bardzo zadbane. Jak widać niżej, wszystko super: Nowości: byłem na konkretnym przeglądzie. Oto, jakie dostałem uwagi (ważniejsze): a) płyn chłodniczy powinien być koloru czerwonego, a jest zielony b) świeci się inspekcja olejowa c) pasek wielorowkowy w złym stanie (ostatnio pierwszy raz słyszałem, jak...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
I już po nadziei-auto przy temperaturze -2 zapaliło z wielkim trudem-nierówna praca (wyskoczył błąd układu przeciwpoślizgowego). Wystarczy tylko zgasić i od razu silnik zapala na tyk i chodzi równo-błąd od układu przeciwpoślizgowego znika sam.WCZORAJ NA WIECZÓR JEŹDZIŁEM NA BENZYNIE-BUTLA Z GAZEM ZAKRĘCONA. Boje się co będzie jak przyjdzie zima i niższe...
Możliwe żee jest to efekt zapchanej odmy olejowej i separatora po oczyszczeniu powinno być dobrze? jeśli jest niższa kompresja na 2cyl to nie ma znaczenia czy odma jest zapchana czy nie?
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
U mnie czujnik jest na wierzchu więc nie ma problemu z dostępem (jest 4 pinowy) dziś go odłączyłem i zapaliłem silnik, ale odpalił normalnie miał małą "czkawkę" ale tak właściwie to nie jestem pewny czy to po odłączeniu czujnika czy tak po prostu bo czasami mu się to już zdarzało. A mam jeszcze takie pytanie, czy to że samochód dymi po dodaniu gazu...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Witam, mam w Skodzie Yeti problem z radiem Columbus skoda. Nie da sie wyłączyć radia, mogę to zrobić tylko wyjmując kluczyki, a podczas jazdy mogę je conajwyzej wyciszyć. Fachowiec który podłączył mi kamerę cofania stwierdził że radio jest dobrze podłączone. Nie jest to duży problem, ale myślę że zimą przy niskich temperaturach lepiej uruchamiać silnik...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Witam . Pojazd to Skoda Fabia 1.4 16V 100KM. Instalacja gazowa jest sekwencyjna firmy Lovato. Problem pojawił się tej jesieni/zimy. Gdy występuje niska temperatura po przełączeniu na LPG, silnik nie ma pełnej mocy oraz szarpie na wolnych obrotach, lecz nie falują obroty. Po podpieciu do testera diagnostycznego wychodzi cos o zaplonie 3 cylindra, natomiast...
Witam. Mam problem ze swoją Fabią. Jakiś czas temu (prawie 2 lata) po dłuższej jeździe z wysokim obciążeniem (300km autostradą) już po zatrzymaniu w aucie stopiło się gniazdo cewki zapłonowej. Zostało wymienione razem z cewką, jednak od tamtego czasu z autem mam ciągłe problemy. Stało się tak jeszcze raz, dokładnie taka sama sytuacja, tylko z innym...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Zaświeciła mi się żółta kontrolka od silnika, więc przyszła pora na odczyt błędów. Mam taką check list: Motronic ME7: P1140 - Sonda lambda (rząd 2, czujnik 2) - za duża rezystancja P1122 - Obwód grz. sondy lambda (rząd 2, czujnik 2) - przerwa P1136 - Addytywna adaptacja mieszanki powietrze (rząd 1) - układ za ubogi P1138 - Addytywna adaptacja mieszanki...
niski temperatura silnik skoda temperatura silnik temperatura silnik skoda
kabel monitor 120hz amplituner instrukcja hamulec skrzynia
pilot uniwersalny manta pilot uniwersalny manta
Amica piekarnik – brak grzania góra-dół po wymianie grzałek i przełącznika Beko – znaczenie dodatkowych przycisków programowania w pralkach BWFT, B5WF, SteamCure, AutoDose