Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Nie znam wartości ciśnień dla tego auta. Olej lałbym taki jak zalecany przez producenta. U mnie (BMW e46 z silnikiem m43tu) przy ostatnich mrozach nie było problemów ze smarowaniem, a samochód pod chmurką, swój przebieg już ma, jedynie po rozruchu zimnego popychacze o sekundę lu dwie dłużej zaklekotały. Olej 10W40, czyli gorszy w niskich temperaturach...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Silnik 2.0tdi 140 problem jest tylko przy niskich temperaturach poniżej 0, odpali od strzała i zgaśnie i już ponownie nie odpali nawet na chwilę przed upływem około 8 godzin. Czasami nie zgaśnie, na ciepłym pali normalnie , brak błędów w sterowniku, świece sprawne.
Mam Fabię 1,4 z 2000r comfort, po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka temperatury silnika mimo, że silnik jest jeszcze zimny, gdy temperatura silnika nieco wzrośnie i ponownie uruchomię silnik wszystko jest OK. Usterka ta wystąpiła po mroźnej nocy, podczas której auto stało na dworze i myśle, że może mieć to związek z niską temperaturą. Może ktoś...
Od czasu wymiany skrzynki bezpieczników nie miałem żadnych dalszych problemów. Jednak chociaż było kilka zimnych poranków, około 2 ° C, to było marginalne, czy było wystarczająco zimno, aby wywołać problem. Teraz może nie być naprawdę zimno do końca roku. Świetnie słyszeć, że wymiana skrzynki bezpieczników rozwiązała dotychczasowe problemy! Rozumiem...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach. Raczej nie to jest problemem. Próbowałem kilka razy manualnie przełączać na gaz gdy silnik jest już trochę bardziej rozgrzany(60-90C) zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach i problem nadal występował. Wcześniej wystarczyło 1-2 minuty pojechać na...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie, nic nie szarpie, nie narywa. Silnik pracuje równo, trzyma...
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
Rzeczywista temperatura czyli jaka? Ta na wskaźniku? Co ma temperatura otwarcia termostatu do temperatury silnika odczytywanej na zegarach? Masz dobrze albo i lepiej niż w oryginale a szukasz dziury w całym.
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
Nie znam tych nazw ale on był z czarnego plastiku i to chyba nawet nie był zamiennik .Czy przyczyna może znajdować się w czymś innym ? Czy zbyt długie hechłanie przy zimnym silniku może doprowadzić do takiej temperatury by się topiło? ale nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał ładnie nie musiałem go dusić
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Witam Właśnie czytałem książkę serwisową do samochodu Skoda Felicja i dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Temperatura powietrza związana jest z czasem wtrysku paliwa. "Przy niskich temperaturach zasysanego powietrza czas wtrysku jest przedłużany i mieszanka jest bardziej bogata". (Cytat z książki) Jak samo Państwo oto kolejny powód dlaczego wtryskiwanie...
bylem u mechanika to na kompie nie wychodziły żadne błędy chodzi o błędy zapisane w kompie gazowym. Niestety nie jestem obecnie podać tych wszystkich danych Ale moc silnika/ilość cylindrów i kolor wtryskiwaczy gazowych (Keihin - kolor kropki na wtryskiwaczu? Czy objawy jakie opisałem mogą się wiązać np. z zapowietrzeniem układu chłodzenia - reduktora?...
Możliwe żee jest to efekt zapchanej odmy olejowej i separatora po oczyszczeniu powinno być dobrze? jeśli jest niższa kompresja na 2cyl to nie ma znaczenia czy odma jest zapchana czy nie?
Znalazłem rozwiązanie problemu który nie istniał. Wysoka temperatura pracy tego silnika to nic innego jak rozszerzenie obiegu Carnota. W instukcji serwisowej do oktavi pisze że początek otwarcia to 105 skok min 7mm czyli wszystko w porządku tak po prostu ma być. Pozdrawiam. Ludzie pytają, a potem trzymają w sekrecie żeby przypadkiem nikt się nie dowiedział....
W felicji są montowane pompy, których wirnik jest wykonany z tworzywa sztucznego (choć były również metalowe) i często ulega on uszkodzeniu łopat lub poluzowaniu na osi. Obydwie awarie najczęstsze są po okresie zimowym, ponieważ wiele osób użytkuje pojazdy ze zbyt rozcieńczonym koncentratem pyłu, który tworzy grudy w niskiej temperaturze i potrafi mocno...
dla mnie nierealne jest by silnik brał 0.5 czy 0.7 l na tysiąc km a tym bardziej półsyntetyka A co ma do rzeczy jaki to olej? Bajki powtarzane setki razy stają się prawdą tak? Cyfra przed ...W określa to jak olej zachowuje się w niskich temperaturach nie wysokich, olej rozgrzany do tych 80-90 stopni czyli podczas normalnej jazdy ma podobną gęstość...
Maiłem kiedyś golfa 4 w sdi, silnik rewelacja ale nagrzać go zimą.... Niemniej jak wymieniałeś termostat to powinieneś sprawdzić jak działa czyli przejechać się bez ogrzewania, zatrzymać się i niech sobie chodzi a ty obserwuj temperaturę i węże chłodnicy. pamiętaj też, że jak jedziesz o tej porze roku to po zatrzymaniu chłodnica będzie praktycznie zawsze...
Mam dziwny kłopot z temperaturą w samochodzie. Odpala normalnie, ale nie osiąga normalnej temperatury pracy. Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszkodzony termostat, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapłonu pokazuje 90 stopni, po jakimś czasie temp. spada do 70 - 50 i znowu rośnie. Przy zawieszonym termostacie temperatura cały czas byłaby...
Więc pytanie po co skoro można by ją wyłączyć bo przecież grzeje się od poprzedniego zapłonu a jednak nie. Po to, żeby rozgrzać komorę spalania. Jakby świece wyłączały się od razu po zapłonie, to silnik od razu by zgasł, ponieważ głowica i inne elementy silnika miałyby zbyt niską temperaturę i nie występowałby samozapłon paliwa.
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
Witam. Kupiłem Skodę Octavia 2 2011 r. z gazem firmy Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder. Gaz był montowany w salonie Skody. Gaz zaczął mi się przełączać na gaz po przejechaniu 500 metrów i z powrotem wraca na benzynę, informując mnie piszczeniem. Na to wygląda, że za niska temperatura, ale nie wiem, czy tak to ma być, żeby ponownie włączyć gaz, muszę zresetować...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Nie wiem jak jest w benzyniaku ale dieslu czujnik ten do licznika oraz ecu jest 4 pinowy i znajduje się tuż za vacum-pump ,patrząc z przodu auta to po prawej stronie za silnikiem , kiepski dostęp ale da się tam łapy wetknąć pod warunkiem że to to samo co w dieslu .
I już po nadziei-auto przy temperaturze -2 zapaliło z wielkim trudem-nierówna praca (wyskoczył błąd układu przeciwpoślizgowego). Wystarczy tylko zgasić i od razu silnik zapala na tyk i chodzi równo-błąd od układu przeciwpoślizgowego znika sam.WCZORAJ NA WIECZÓR JEŹDZIŁEM NA BENZYNIE-BUTLA Z GAZEM ZAKRĘCONA. Boje się co będzie jak przyjdzie zima i niższe...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam ( a właściwie silnik mojego auta) podobny problem. Pacjent : silnik BFQ w audi a3 8L Choroba : typowa przypadłość - wysoka temperatura (choć niby ekologicznie "prawidłowa") Chciałbym obniżyć tą sławetną temperaturę silnika z ok.110st. na bardziej zdrowe koło 95st. Znalazłem "na ruskich stronach" (a potem...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
Zmierzyłem ciśnienia w stanie spoczynku na konektorze LP i HP wynoszą one po 6,9Bar. Według producenta auta (skoda) powinno wynosić 6,7Bar, ale silnik w chwili pomiaru był jeszcze ciepły (po jeździe). Po załączeniu silnika i przy obrotach ok. 2000, max. ciśnienia wynosiły odpowiednio: dla LP = 2,7 Bar (powinno być od 1,8 do 2,1, według skody ) a dla...
musisz po prostu nagrzac silnik do odpowiedniej temperatury (tak jak ktos tu wsponial - chyba 40 * C) i wtedy powinno byc wszystko w porzadku mam to sam auto i ten sam silnik i tez mialem z tym male problemy (ale to juz nie wazne rozbilem auto w wigilie, moze da mi ktos namiary gdzie moge kupic jakies czesci do skody chodzi gllownie o tyl - skoda felicja...
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Niestety nie wiem, gazownik twierdził ze to cewki ale zamieniłem miejscami i dalej to samo, obecnie jeśli jest niska temp. daje na bezyne a jak temp silnika będzie tak około 80 włączam gaz i problemu nie ma. Obecnie jest ciepło wiec problem się nie pojawia. Znajomy twierdzi ze może mam ustawiona za niska temp. przełączenia na gaz ale nic nie zmieniałem...
Wydaje mi się, że masz ustawioną zbyt niską temperaturę załączania gazu. Silnik nie osiąga temperatury odpowiedniej dla pracy gazu, gaz nie rozpręża się dostatecznie i stąd te objawy. Podjedź do jakiegoś gazownika, to Ci to przestawi.
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Kolega wyżej napisał. Ciśnienie w dół. Temperatura przełączania za niska. Kalibracje wykonać na wygrzanym silniku. Czyli zrobić Kalibracje przełączyć na gaz niech popracuje na nim i po 10 min zrobić ponownie. Ps01 czasem padały. W końcu swoje lata ma.
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te swoje znamionowe obroty na ssaniu tak kolo 1000 RPM....
Witam, mam skodę fabię combi z silnikiem 1200 HTP i instalacją prinsa. Od jakiegos czasu mam z nią problemy. Gdy kupiłem autko silnik przełączał się przy 45stopniach, ale jeden gazownik powiedział że trochę dużo i zmienił mi na 30stopni. W momencie gdy silnik sie przełącza na gaz, następuje jakby gwałtowne hamowanie silnikiem, tak jakby nie dostawał...
Cześć, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu błędu usterki START-STOP, co najprawdopodobniej skutkuje zapaleniem kontrolki świec żarowych oraz CHECK engine. System wewnętrzny samochodu nie pokazuje żadnego błędu po wyłączeniu systemu START-STOP. - Pacjentem jest Skoda Octavia 3 active 1,6 TDi z 2016 roku. Opis sytuacji: Podczas jazdy na dłuższej trasie zaczęła...
oki, mogę juz się wypowiedzieć co i jak :) sprawdziłem to w praktyce i jest tak: jak jest w pełni naładowany dj 14,5 V w temperaturze pokojowej i przeniesiony do auta to palił bez problemu następnie jak postał w na zerze w aucie to rozrusznik potrzebował 1-2 sekundy aby go odpalić 3 dni później jak znowu wystartowałem w temperaturze -5 stopnia do rozrusznik...
Witam, proszę o radę. Od tygodnia jestem nowym właścicielem skody octavia 1, 6 MPI silnik BGU 75 KW. Dzisiaj po gruntownym wymyciu samochodu na myjce- myjni po uruchomieniu wyświetlił się sygnał... Chek... cym to możne być spowodowane ? Dodatkowo zauważyłem szybkie nagrzewanie się silnika, czy jest normalne aby przy tak niskiej temperaturze zewnętrznej...
Witam . Pojazd to Skoda Fabia 1.4 16V 100KM. Instalacja gazowa jest sekwencyjna firmy Lovato. Problem pojawił się tej jesieni/zimy. Gdy występuje niska temperatura po przełączeniu na LPG, silnik nie ma pełnej mocy oraz szarpie na wolnych obrotach, lecz nie falują obroty. Po podpieciu do testera diagnostycznego wychodzi cos o zaplonie 3 cylindra, natomiast...
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Kurcze nie moge nadal poradzić sobie z problemem w A3 1.6 AKL , gaśnie czasami na wolnych obrotach przy niskich predkosciach. Gdzieś wyczytałem aby uaktywnić pilotowanie cutoff (pomogło gosciowi w skodzie z tymi samymi objawami) ustawiłem na 1200RPM ale nadal gaśnie , dzieje się to zwłaszcza jak temp spada poniżej -10 na rozgrzanym silniku i tylko na...
Też miałem kiedyś taką Skodę i pomimo że była w całkiem niezłym stanie zachowywała się podobnie. Praktycznie zrobiłem wszystko co koledzy wcześniej radzili (oprócz wybijania tulei i czyszczenia silnika). Nawet założyłem fabrycznie nową chłodnicę, nowy czujnik elektrowentylatora (załaczający przy niższej temperaturze niż czujnik fabryczny), dorobiony...
Może pomoże w tym przypadku coś takiego jak EMUTDS. Dostępny na allegro bez problemu: http://www.allegro.pl/item931370944_zle_... . Panowie, co ten człowiek tu robi na forum? Daje linka do urządzenia które się zakłada do silników diesla, i radzi żeby założył do benzyniaka.
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane ster magistrali kan 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY licznik 1314Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1322Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1321Sterownik AIRBAG magistrala CAN brak sygnału...
Witam. Mam Felicję z 97 roku. Silnik 1,3 MPI z gazem. Otóż spalanie u mnie waha się w granicach 9,8 a 11l. Na twoim miejscu bardzo bym się nie przejmował. Ten samochód swoje waży, a silnik ma mały i musi trochę spalić. A co do kolegi, który chwali się małym spalaniem (5,5-6l gazu) to kłamie. Niech dokładnie sprawdzi układ paliwowy i gazowy, bo może...
Na biegu jałowym około 10 mbar(jeśli filtr jest drożny to około 3-5mbar) to górna granica przy około 2500 obr/min 40-50 mbar, Różnica temperatur przed i za filtrem powinna być jak najniższa(reguła jest taka że im większy przepływ spalin tym straty temperatur są niższe), jeśli filtr jest niedrożny różnica temperatur może sięgać kilkudziesięciu stopni....
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Mam problem z moją Fabką. Rocznik 2006, silnik 1.4 16v/80KM, kombi. Serwisowany w ASO, garażowany. Od dziesięciu lat auto 100% niezawodne! Niestetety jakieś pół roku temu zaczęły się pojawiać sporadyczne problemy z odpaleniem po nocy - rano odpalała za 2-3 razem, aż któregoś ranka już nie odpaliła. Na wiosnę był przegląd w ASO. Na początku czerwca wymiana...
Szanowni Koledzy. Po tak długim czasie mogę śmiało z czystym sumieniem ZAMKNĄĆ TEMAT moich problemów - tj. to co w Temacie. - Po wymianie rozrządu Autko śmiga jak ta lala. Co prawda jest to TYLKO trzycylindrowa jednostka ale jak na codzienne toczydełko do pracy jest wystarczająca. Kolejna sprawa, to chyba ,,ulubiony'' temat wszystkich posiadaczy VAGów....
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Witam wszystkich, mam następujący problem z moją Felką: Gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie chce się w ogóle kręcić. Po przekręceniu kluczyka siada napięcie, światła gasną (jeśli są zapalone) i wyraźnie widać że prąd do rozrusznika leci ale elektromagnes nie potrafi załapać. Wymieniłem elektromagnes. Dalej to samo.(tłoczek, blaszka i sprężynki zostały...
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Panowie ja już na tylu forach pisałem ale tu zapomniałem ;) Rozwiązanie problemu niedogrzewania jest tylko jedno tak jak to zrobiło parę osób tak i ja zrobiłem. Trzeba odwrócić zawór zwrotny w drugą strone mówię o a5 2012 177 cglc tylko to daje efekt. Wymieniłem obydwa termostaty jest lepiej rzeczywiscie duzy przepuszczał. Mały ma to do siebie ze jego...
Zdaje się że różnimy się tym że ja to auto użytkowałem a Ty nie i stąd ten problem Dokładnie to problem jest stąd, że użytkując jeden samochód, nagle wszystkie rozumy na jego temat pozjadałeś - zrobiłeś się - przynajmniej we własnym mniemaniu - mądrzejszy od inżyniera który je zaprojektował. Praca ze zbyt niską prędkością obrotową, to przede wszystkim...
Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowość, jeśli rano odpalę samochód przy temperaturze w okolicach zera stopni i ruszam, wybieram D na lewarku zmiany biegów i dodaję gazu trzymam gaz gdzieś do 2000rpm to chwilowe spalanie pokazuje ponad 90 litrów, czasem nawet 96-98 litrów. Podejrzewam, że to nie jest normalne. Samochód nie dymi na czarno ani na niebiesko....
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Witam od jakiegoś czasu mam kilka problemów ze swoją Felicia 1,3 gaz od 13000 km. 1. Po około 10 km drogi dopiero zaczyna się ruszać wskazówka od temperatury i podczas jazdy trzyma się ok 70 za to jak jeżdżę w mieście to potrafi być powyżej 110. 2. Na biegu jałowym nierówno pracuje silnik. 3. Na benzynie jak jeszcze nie przełączy się na gaz przy ruszaniu...
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Witam, Zgłaszam się z lamerskim pytaniem ale nie wiem do kogo się z tą kwestią o poradę zwrócić... Auto niestety co jakiś czas pokazuje humorek a mianowicie: - nie chce odpalić na zimnym silniku. Uruchomienie jest możliwe dopiero po dłuższym przekręceniu kluczyka, czuć wtedy zapach paliwa. Przy pierwszym zdarzeniu po dłuższym kręceniu odpalał tak jak...
Witam, podbiję temat mam podobny problem, octavia 1997 ac manual nie włącza w ogóle wentylatora chłodnicy, nawet gdy pokazuje 108stopni na chłodnicy. Wentylator i przewody go zasilające sprawne, ponieważ gdy załączę klimatyzację oba wentylatory startują na pełnej mocy. Czujnik temp na silniku wygląda na sprawny, na vagu wskazania podobne do tych miernikiem...
Dzieje się tak od ok 1 miesiąca, najpierw tylko "pompowała" obroty, potem zaczęła szarpać przy zdejmowaniu nogi z gazu. Mechanik stwierdził że trzeba wymienić filtry i świece więc wymieniłem - fakt przestała szarpać. W trasie zauważyłem wzrost zużycia paliwa o ok 0,8 - do 1 L na 100/km w tracie w mieście nawet 2 - wracając dziś od mechanika zużycie...
No i tu będzie mały problem, ponieważ nie znam się bardzo na VAGU, a w dodatku laptop z którego korzystam ma WIN 7 i nie wszystkie wersje Vaga mi się uruchamiają. Dziala mi chyba tylko wersja VagCom 4,9 PL z tego co pamiętam, bo jakieś nowsze, albo VCDS różne wersje nie chciały się uruchomić na tym laptopie. Takie tam proste rzeczy jak wejść i sprawdzić...
Witam mam pytanie co do : Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym, przy ustalonej pracy silnika, sonda znajdująca się za reaktorem katalitycznym utrzymuje wysoki stan napięcia, około 0,8V. Czyli w spalinach znajduje się mała ilość wolnych cząsteczek tlenu. Wolny tlen zużywany jest w procesie katalitycznym...
Właśnie, nie śmiałem TEGO napisać. Auto, jakby specjalnie czeka, abym wykonał jakiś błąd, aby silnik, stanął. Wszystkie kontrolki pracują wzorowo, nawet poduszka, przy próbie ponownego rozruchu, świeci i gaśnie, gdy dopompuje. Wszystko bez zająknienia ,,jak z nut". Nic, nie przygasa. Właśnie to jest bardzo denerwujące. Gdy zrezygnowany, osłabnę w staraniach...
Wiec dzisiaj sprawdzałem i nie znalazłem w komorze silnika niczego, co by wzbudzało moje podejrzenia do tego, że ktoś ingerował w instalacje elektryczną samochodu. Trochę poczytałem w necie o takim oszukiwaczu zmieniającym oporność w układzie czujnika - ciekawy pomysł i rozwiązanie, ale u mnie czegoś takiego nie stwierdzam. Byłem również na pobliskim...
Dzień dobry, Podłączę się pod ten temat bo mam podobny problem. Pacjent - Skoda Yeti 2015 2.0 TDI CR Climatronic Z dnia na dzień przestała działać klima. Podłączyłem sie urządzeniem VAGSCAN 5053 bo kabelek gdzieś posiałem :( Błędy Klima: U1123000 Ograniczenie funkcji przez odbiór nieprawidłowej wartości (prędkość 16bit) - niewystarczające napięcie....
Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moją Fabianką, postanowiłem się poradzić zanim odwiedzę jakiegoś speca. Sprawa przedstawia się następująco: Epizod 1: Mniej więcej od kiedy zaczęły się niższe temperatury, czasem po odpaleniu samochodu padało wspomaganie kierownicy (dziś rano po raz ostatni) problem znikał gdy gasiłem silnik i zapalałem go...
Ponieważ po zdaniu prawa jazdy długo jeździłem głównie samochodem rodziców (Yaris 1 fl) nauczyłem się bardzo lekkiego oporu i hydrauliczne mi przeszkadza, do tej pory, mimo że od 3 lat jeżdżę głównie starym e46. Ogólne wrażenia? Yaris 1 - elektryczne - niemal palcami można kręcić podczas manewrowania. Mnie się to podoba, dla niektórych za lekko. Światła...
Dysza dolotowa powinna mieć zawór zwrotny (kulka ze sprężynką), średnica dyszy jest uwarunkowana możliwościami samej komory grzewczej - jeśli będzie za duża płyn nie odparuje całkowicie, i będzie pluć, jeśli za mała może się zapchać nagarem. Sam wężyk powinien być zabezpieczony przed spadnięciem opaską zaciskową (na śrubę). W swojej używałem pompy od...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam, od dłuższego czasu mam problem ze swoim golfem, mianowicie podczas jazdy autko często słabo się zbiera (ma często momenty przymulenia). Jeśli lekko przytrzymam pedał gazy podczas jazdy a później docisnę mocniej auto zbiera się można to nazwać normalnie choć miałem już 2 autka z identycznym silnikiem i było o wiele lepiej mimo iż były starsze...
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Ja też mam taką instalacje przejechałem ok 600 km 140 km/h autostradą, zatankowałem do pełna i po jeżdzie już sie nie przełaczy, elektrozawory sprawne co moze byc?? pomóżcie , ew program do diagnostyki auta z niemiec galaxy 2,3 97 rok. Przy takim opisie, na odległość to tylko jasnowidz coś może zdziałać lub niektóre dochtory, ale mimo że nie jestem...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
Na całe szczęście to nie kombiak, tylko sedan. I bardzo zadbane. Jak widać niżej, wszystko super: Nowości: byłem na konkretnym przeglądzie. Oto, jakie dostałem uwagi (ważniejsze): a) płyn chłodniczy powinien być koloru czerwonego, a jest zielony b) świeci się inspekcja olejowa c) pasek wielorowkowy w złym stanie (ostatnio pierwszy raz słyszałem, jak...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Witam, mam w Skodzie Yeti problem z radiem Columbus skoda. Nie da sie wyłączyć radia, mogę to zrobić tylko wyjmując kluczyki, a podczas jazdy mogę je conajwyzej wyciszyć. Fachowiec który podłączył mi kamerę cofania stwierdził że radio jest dobrze podłączone. Nie jest to duży problem, ale myślę że zimą przy niskich temperaturach lepiej uruchamiać silnik...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
niski temperatura silnik skoda temperatura silnik temperatura silnik skoda
uszkodzić wyświetlacz samsung sterowniki option zatkać wtrysk
megaman zarowka megaman zarowka
Kia Picanto 1.0 61KM - Centralny zamek nie zamyka tylnych lewych drzwi Iskrzenie przewodów pod płytą indukcyjną - jak usunąć?