Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Nie znam wartości ciśnień dla tego auta. Olej lałbym taki jak zalecany przez producenta. U mnie (BMW e46 z silnikiem m43tu) przy ostatnich mrozach nie było problemów ze smarowaniem, a samochód pod chmurką, swój przebieg już ma, jedynie po rozruchu zimnego popychacze o sekundę lu dwie dłużej zaklekotały. Olej 10W40, czyli gorszy w niskich temperaturach...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Na zimnym silniku bardzo niskie obroty aż do zgasnięcia silnika wymieniłem czujnik tem.wody i nic się nie zmieniło.może ktoś coś wie?
cześć mam skode fabie 1.4 w czasie jazdy na wskażniku temperatury silnika gdy dojdzie do tempratury 90 stopni, po przejechaniu 1 km, wskazówka opada do zera w lewo i po chwili się podnosi do temp. 90 stopni. co robić
Witam Posiadam auto Octavia 1.6 benz gaz. Silnik 75kw. Ostatnio zaobserwowalem nastepujaca dolegliwosc. Po rozgrzaniu auta i typowej jezdzie w trasie temp utrzymuje sie na 90 st. Problem gdy zwolnie i dodam gazu albo ostrzej przegazuje wskazowka idzie na 110-115 i po chwili wraca. Im dluzej tym wahania dluzsze. Czesto gdy skrecam redujkuje biegi nasila...
Problem jest taki, że wskaźnik wskazuje temperaturę prawidłowo np. 80°, ale gdy tylko włączę światła pokazuje temperaturę o 20-25° wyższą.Gdy wyłączę światła wskazówka wraca na 80°. Również gdy mam włączone światła i jeszcze do tego kierunkowskaz wskazówka potrafi lekko "tykać" w rytmie kierunkowskazu. Problem nie byłby duży, gdybym miał pewność, że...
Mam problem!!! Od pewnego czasu w mojej skodzie pojawia sie zastraszająco wysoka temperatura. Około 110 stopni. Nie włącza sie wiatrak chłodnicy. Płyn zaraz po dolaniu znika. Olej jest cały czas na takim samym poziomie... co moze byc .... pomocy!!!!
Witam was, ostatnio w mojej skodzie pojawił się problem z wskaźnikiem temperatury silnika. Auto po odpaleniu (bez problemowego) nagrzewa się do +/- 90 stopni (nie dochodzi do maksa) po czym spada prawie do minimum by znowu po jakimś czasie wzrosnąć. Wymieniłem termostat bo zauważyłem, że w zimniejsze dni auto przy większej prędkości traci ciepło. Niestety...
problem polega na tym ze wskaznik po zastartowaniu silnika wskazuje minimalna temperaturę. w czasie jazdy nie ma wcale ochoty ruszyc sie. Ciagle wskazuje minimalna temperature. po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika wskaznik wychyla sie pokazujac wartosc w srodku skali. Nie jest to staly blad-ale pojawia sie coraz czesciej. Ostatnio nawet w trakcie...
Witam kolegów w temacie tego auta nie mam jeszcze doświadczenia a już problem. Otóż auto świeżo kupione rocznik 1999. Odpalam silnik wszystko ok. temperatura na wskaźniku wzrasta jednak nagle (w róznych momentach) nie wiadomo dlaczego wskazówka opada i tak już pozostaje martwa. Sprawdziłem styki na czujniku. Czy mieliście może takie przypadki ? Proszę...
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
Witam wszystkich. Skoda Octavia 1.6 AEE 75 KW 97 Ostatnio pojawił się problem w mojej skodzie. Na zimnym silniku auto gaśnie zaraz po odpaleniu. Gdy dodaje gazu chodzi normalnie. Po rozgrzaniu silnik pracuje na ok 800 obrotów (wcześniej więcej) potrafi czasami zgasnąć. Poczytałem na forum i stwierdziłem(amatorska diagnoza), że silnik dostaje "lewe"...
Mam pytanie odnośnie temperatury silnika wymieniłem termostat i czujnik temperatury silnika a wskazówka od temperatury cała czas wskazuje 50 stopni
Witam nie znam się za bardzo nie chce pakować u jakiegoś elektryka kupy kasy bo gdybają co to może być jeden że zimne luty inny że czujnik. Mianowicie problem jest taki że temperatura na liczniku pokazuje na środku lecz czasami wskazówka opada jak by nie było wcale temperatury po jakiś 10 min znowu się podnosi i tak co jakiś czas 2 problem polega na...
WITAM wszystkich .Mam dużą prośbę jestem posiadaczem skody octavii 1.6 mam problem z silnikiem tego autka otóż na zimnym silniku odpala a potem spadają obroty i gaśnie i tak z cztery razy aż nie nabierze temperatury a jakbym chciał dodać gazu to nic kompletnie nic po chwili dopiero wchodzi na obroty ale między czasie szczeli w rurę ssącą powietrze na...
moj problem polega na tym ze czasem strzalka wskaznika temperatury nie podnosi sie (choc silnik goracy).Bylem w serwisie podlaczyli pod kompa wskaznik sprawny czy ktos spotkal sie z takim problemem??Bede wdzieczny za sugestie
Witam. Mam skodę z 2004 roku 1 9 tdi. Od pewnego czasu mam problem. Gdy jest zimna, po odpaleniu silnik dostaje dziwnych drgań. Trwa to około 15 sekund przy temperaturze na zewnątrz -2° C. gdy jest chłodniej czas ten się wydłuża. Potem silnik pracuje normalnie. Świece podgrzewa normalnie, po odpaleniu nie kopci. proszę o pomoc. Gdy jest ciepła nie ma...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Witam. W silniku 1.6 AKL mam błąd czujnika temperatury: 1 Fault Found: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62), 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Efekt jest taki, że jak silnik jest wyłączony to pokazuje odpowiednią temperaturę ale jak tylko odpalę silnik to temperatura zaczyna skakać. I to znacznie bo nawet o 30 stopni. Jak odpalę zimny...
Od jakiegoś czasu obserwuję, że temperatura silnika rośnie bardzo powoli a następnie zatrzymuje się na pozycji, jak na załączonym zdjęciu i to po 30-40 minutach. Na kilkanaście lat eksploatacji auta, nigdy do tej pory wskaźnik tak się nie zachowywał. Temperatura zawsze rosła dynamicznie, odpowiednio do pory roku, charakteru jazdy, włączonej pracy (bądź...
Witam,mój problem zaczyna się zimą gdy załączę ogrzewanie cały czas leci zimne powietrze nawet po nagrzaniu silnika 90 stopni,lecz gdy dodam gazu na ok 2tys.obrotów to leci troszkę cieplejsze ,ale to nie taka temperatura powinna być.Czasami w czasie jazdy daje odpowiednio ciepłe powietrze,a czasami tylko delikatnie ciepłe.Termostat sprawdzałem na kompie...
Witam, po osiagnieciu 90 st a nastepnie 5 min temperatura silnika osiaga 130 st. Po wlaczeniu nagrzewnicy temperatura cofa sie do 90 st. Nowy i orginalny termostat wymieniony i system odpowietrzony. Jedyny kod bledu to 100103 wedlug Delphi. Octavia III, 2014, Tdi. Dodano po 46 Jeszcze dodam ze weze nie sa bardzo gorace i ze w zbiorniczku nic sie nie...
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Silnik 2.0tdi 140 problem jest tylko przy niskich temperaturach poniżej 0, odpali od strzała i zgaśnie i już ponownie nie odpali nawet na chwilę przed upływem około 8 godzin. Czasami nie zgaśnie, na ciepłym pali normalnie , brak błędów w sterowniku, świece sprawne.
Od czasu wymiany skrzynki bezpieczników nie miałem żadnych dalszych problemów. Jednak chociaż było kilka zimnych poranków, około 2 ° C, to było marginalne, czy było wystarczająco zimno, aby wywołać problem. Teraz może nie być naprawdę zimno do końca roku. Świetnie słyszeć, że wymiana skrzynki bezpieczników rozwiązała dotychczasowe problemy! Rozumiem...
Mam Fabię 1,4 z 2000r comfort, po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka temperatury silnika mimo, że silnik jest jeszcze zimny, gdy temperatura silnika nieco wzrośnie i ponownie uruchomię silnik wszystko jest OK. Usterka ta wystąpiła po mroźnej nocy, podczas której auto stało na dworze i myśle, że może mieć to związek z niską temperaturą. Może ktoś...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach. Raczej nie to jest problemem. Próbowałem kilka razy manualnie przełączać na gaz gdy silnik jest już trochę bardziej rozgrzany(60-90C) zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach i problem nadal występował. Wcześniej wystarczyło 1-2 minuty pojechać na...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie, nic nie szarpie, nie narywa. Silnik pracuje równo, trzyma...
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
Rzeczywista temperatura czyli jaka? Ta na wskaźniku? Co ma temperatura otwarcia termostatu do temperatury silnika odczytywanej na zegarach? Masz dobrze albo i lepiej niż w oryginale a szukasz dziury w całym.
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Witam Właśnie czytałem książkę serwisową do samochodu Skoda Felicja i dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Temperatura powietrza związana jest z czasem wtrysku paliwa. "Przy niskich temperaturach zasysanego powietrza czas wtrysku jest przedłużany i mieszanka jest bardziej bogata". (Cytat z książki) Jak samo Państwo oto kolejny powód dlaczego wtryskiwanie...
bylem u mechanika to na kompie nie wychodziły żadne błędy chodzi o błędy zapisane w kompie gazowym. Niestety nie jestem obecnie podać tych wszystkich danych Ale moc silnika/ilość cylindrów i kolor wtryskiwaczy gazowych (Keihin - kolor kropki na wtryskiwaczu? Czy objawy jakie opisałem mogą się wiązać np. z zapowietrzeniem układu chłodzenia - reduktora?...
Nie znam tych nazw ale on był z czarnego plastiku i to chyba nawet nie był zamiennik .Czy przyczyna może znajdować się w czymś innym ? Czy zbyt długie hechłanie przy zimnym silniku może doprowadzić do takiej temperatury by się topiło? ale nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał ładnie nie musiałem go dusić
Możliwe żee jest to efekt zapchanej odmy olejowej i separatora po oczyszczeniu powinno być dobrze? jeśli jest niższa kompresja na 2cyl to nie ma znaczenia czy odma jest zapchana czy nie?
W felicji są montowane pompy, których wirnik jest wykonany z tworzywa sztucznego (choć były również metalowe) i często ulega on uszkodzeniu łopat lub poluzowaniu na osi. Obydwie awarie najczęstsze są po okresie zimowym, ponieważ wiele osób użytkuje pojazdy ze zbyt rozcieńczonym koncentratem pyłu, który tworzy grudy w niskiej temperaturze i potrafi mocno...
Znalazłem rozwiązanie problemu który nie istniał. Wysoka temperatura pracy tego silnika to nic innego jak rozszerzenie obiegu Carnota. W instukcji serwisowej do oktavi pisze że początek otwarcia to 105 skok min 7mm czyli wszystko w porządku tak po prostu ma być. Pozdrawiam. Ludzie pytają, a potem trzymają w sekrecie żeby przypadkiem nikt się nie dowiedział....
Mam dziwny kłopot z temperaturą w samochodzie. Odpala normalnie, ale nie osiąga normalnej temperatury pracy. Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszkodzony termostat, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapłonu pokazuje 90 stopni, po jakimś czasie temp. spada do 70 - 50 i znowu rośnie. Przy zawieszonym termostacie temperatura cały czas byłaby...
Maiłem kiedyś golfa 4 w sdi, silnik rewelacja ale nagrzać go zimą.... Niemniej jak wymieniałeś termostat to powinieneś sprawdzić jak działa czyli przejechać się bez ogrzewania, zatrzymać się i niech sobie chodzi a ty obserwuj temperaturę i węże chłodnicy. pamiętaj też, że jak jedziesz o tej porze roku to po zatrzymaniu chłodnica będzie praktycznie zawsze...
Więc pytanie po co skoro można by ją wyłączyć bo przecież grzeje się od poprzedniego zapłonu a jednak nie. Po to, żeby rozgrzać komorę spalania. Jakby świece wyłączały się od razu po zapłonie, to silnik od razu by zgasł, ponieważ głowica i inne elementy silnika miałyby zbyt niską temperaturę i nie występowałby samozapłon paliwa.
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
dla mnie nierealne jest by silnik brał 0.5 czy 0.7 l na tysiąc km a tym bardziej półsyntetyka A co ma do rzeczy jaki to olej? Bajki powtarzane setki razy stają się prawdą tak? Cyfra przed ...W określa to jak olej zachowuje się w niskich temperaturach nie wysokich, olej rozgrzany do tych 80-90 stopni czyli podczas normalnej jazdy ma podobną gęstość...
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Witam. Kupiłem Skodę Octavia 2 2011 r. z gazem firmy Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder. Gaz był montowany w salonie Skody. Gaz zaczął mi się przełączać na gaz po przejechaniu 500 metrów i z powrotem wraca na benzynę, informując mnie piszczeniem. Na to wygląda, że za niska temperatura, ale nie wiem, czy tak to ma być, żeby ponownie włączyć gaz, muszę zresetować...
Nie wiem jak jest w benzyniaku ale dieslu czujnik ten do licznika oraz ecu jest 4 pinowy i znajduje się tuż za vacum-pump ,patrząc z przodu auta to po prawej stronie za silnikiem , kiepski dostęp ale da się tam łapy wetknąć pod warunkiem że to to samo co w dieslu .
I już po nadziei-auto przy temperaturze -2 zapaliło z wielkim trudem-nierówna praca (wyskoczył błąd układu przeciwpoślizgowego). Wystarczy tylko zgasić i od razu silnik zapala na tyk i chodzi równo-błąd od układu przeciwpoślizgowego znika sam.WCZORAJ NA WIECZÓR JEŹDZIŁEM NA BENZYNIE-BUTLA Z GAZEM ZAKRĘCONA. Boje się co będzie jak przyjdzie zima i niższe...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam ( a właściwie silnik mojego auta) podobny problem. Pacjent : silnik BFQ w audi a3 8L Choroba : typowa przypadłość - wysoka temperatura (choć niby ekologicznie "prawidłowa") Chciałbym obniżyć tą sławetną temperaturę silnika z ok.110st. na bardziej zdrowe koło 95st. Znalazłem "na ruskich stronach" (a potem...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
musisz po prostu nagrzac silnik do odpowiedniej temperatury (tak jak ktos tu wsponial - chyba 40 * C) i wtedy powinno byc wszystko w porzadku mam to sam auto i ten sam silnik i tez mialem z tym male problemy (ale to juz nie wazne rozbilem auto w wigilie, moze da mi ktos namiary gdzie moge kupic jakies czesci do skody chodzi gllownie o tyl - skoda felicja...
Zmierzyłem ciśnienia w stanie spoczynku na konektorze LP i HP wynoszą one po 6,9Bar. Według producenta auta (skoda) powinno wynosić 6,7Bar, ale silnik w chwili pomiaru był jeszcze ciepły (po jeździe). Po załączeniu silnika i przy obrotach ok. 2000, max. ciśnienia wynosiły odpowiednio: dla LP = 2,7 Bar (powinno być od 1,8 do 2,1, według skody ) a dla...
Witam serdecznie! :sm9: Od bardzo dawna w mojej fabce miałem podobne przygody, przyzwyczaiłem się już do tego falowania silnika i stękających przez to plastików w budzie w niskich temperaturach, usłyszałem kilka razy od mechaniorów rozkładających ręce że "ten silnik tak ma".... Mój motor wszedł jednak na wyższy level, po postoju zimą, lub jak wilgotność...
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Niestety nie wiem, gazownik twierdził ze to cewki ale zamieniłem miejscami i dalej to samo, obecnie jeśli jest niska temp. daje na bezyne a jak temp silnika będzie tak około 80 włączam gaz i problemu nie ma. Obecnie jest ciepło wiec problem się nie pojawia. Znajomy twierdzi ze może mam ustawiona za niska temp. przełączenia na gaz ale nic nie zmieniałem...
Wydaje mi się, że masz ustawioną zbyt niską temperaturę załączania gazu. Silnik nie osiąga temperatury odpowiedniej dla pracy gazu, gaz nie rozpręża się dostatecznie i stąd te objawy. Podjedź do jakiegoś gazownika, to Ci to przestawi.
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Kolega wyżej napisał. Ciśnienie w dół. Temperatura przełączania za niska. Kalibracje wykonać na wygrzanym silniku. Czyli zrobić Kalibracje przełączyć na gaz niech popracuje na nim i po 10 min zrobić ponownie. Ps01 czasem padały. W końcu swoje lata ma.
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
niski temperatura silnik skoda temperatura silnik temperatura silnik skoda
zamek centralny uniwersalny centralka radio blaupunkt kodowanie mobility radeon
Znaki ustawienia pompy wysokiego ciśnienia w Renault Laguna 2 2.2 DCI Citroen Jumper 2017 - nie działają kierunkowskazy