Tulejkę da się wyjąć bez demontażu głowicy. Trzeba otwór w dnie zatkać ,wspawać śrubę i wyrwać ją do góry. Ogólnie powodów dostawania się wody do oleju jest kilka a nie sądził bym żeby przez pierścienie. jakby tuleja wtrysku plyn poszedl to i sprerzanie by dmuchal pod wtryskiem , tamtedy to w gore moze pujsc plyn a tak to wtrysk trzyma
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Aprilia Atlantic 500ccm na wtrysku. Padła mi pompa paliwa, kupiłem już nową ale zanim zamontuję sprawdziłem przelot na tym zespole zanurzonym w baku. I tu moje zdziwienie brak przelotu tego powrotnego z +wtrysku do baku. Od pompy na wtrysk zasilanie jest OK. Czy ktoś z was to może rozkręcał i wie jak to powinno być? Taki sam element pewnie jest w Piaggio....
Kupiłem sobie ostatnio poloneza,tylko że po przedniemu właścicielowi spaliła się pompka paliwa,i zapalał poloneza na gazie.Noto sobie myślę wystarczy tylko pompkę paliwa kupić i będzie odpalał na benzynie,gdy kupiłem tą pompkę paliwa i ją założyłem samochód dalej nie chciał zapalić na benzynie.To sprawdziłem tak na szybko czy paliwo dochodzi do wtrysku,i...
Więc tak. W 600RR masz prawdopodobniej cylindry z gładzią z nicasilu - odpada więc odkręcanie świec i nalewanie oleju na cylinder, aczkolwiek istnieje niewielkie ryzyko skorodowania pierścieni. Wtrysk paliwa - nie ma co tutaj robić. Zbiornik paliwa jest metalowy, więc lepiej aby nie zostawiać go zupełnie suchym. Co prawda obecne paliwa bezołowiowe nie...
"Gdy samochód nie odpali, wykręć wszystkie świece i sprawdź czy nie są zalane, jeśli będą zalane to włóż je do fajek i sprawdź czy mają iskrę. Przy okazji sprawdź czy z każdego otworu po świecy wylatuje mgiełka paliwa, w trakcie obracania rozrusznikiem. Jak mają iskrę i nie są zalane to wymień filtr paliwa, możesz zatkać palcem przewód idący z baku"....
Witam. Mam następujący problem z Aprilia sr 50 Gites. skuter posiada słynnego ditecha... Zatem opiszę nurtujący mnie problem. Otóż motorek jezdził nienagannie gdy pewnego razu zaczęło coś go "boleć" i było już z nim coraz to gorzej. Po długich poszukiwaniach okazało się że padł komputer w motorku. Komputer został wymieniony na używany ( tamten nie diagnozował...
Coś źle poskładałeś . Sprawdź czy przy dodawaniu gazu następuje wtrysk paliwa w gardzieli gaźnika? Powinno "sikać" przy naciskaniu gazu jeśli paliwo jest w komorze pływakowej. Na marginesie unikaj niepotrzebnego rozbierania gaźnika i czyszczenia jak jest dobrze. Gaźnik się nie zatyka . Ewentualnie dysze mogą się zatkać te które są na zewnątrz tz. wykręcić...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Masz zatkany wtrysk chemi w wylocie jak pawidz napisał wykręcisz go długim śrubokrętem
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
zatkany wtrysk? gdzie to jest?
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Pompowałem ręcznie i kreciłem rozrusznikiem, nie ma powrotu. Nawet odkręciłem całkiem te węzyki od wtrysku bo myslałem że może zatkane. Wtrysk suchy
Pompa sypnęła opiłkami jak były te duże mrozy, zatkało wtryski, byly czyszczone zapaliło z 15 sekund chodził , zaczęło przerywać i tyle po paleniu. Przeczyszczą jeszcze raz w cenie ale ja chce sprawdzić pompę w srodku, jak sypneła znowu to coś w środku sie dzieje z nią. Wyciągnąłem ją, jutro zawoże z wtryskami.
Stawiam na zatartą pompę lub zatkany wtrysk normalna sprawa przy gazowanym pojeździe
Zatkane wtryski,a na gazie nie było by problemu? Jestem laikiem,wiec pytam.
Tylko że miernikiem widać różnicę więc mechanicznie wtrysk raczej nie będzie zatkany a dwa to niech napisze jaki gaz ma bo może odpala tylko na benz skoro 16V i to automatycznie też eliminuje zatkany wtrysk.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Tak jak kolega Robert pisze pokaz nature i wymiary pewnie się dobierze toć nie ma takiej dziury co się nie da zatkać :D .
troche zaciemnia to tłumaczenie błedu jezeli ledwo zapala i ma problemy z zapalaniem, to podejzewam niskie cisnienie paliwa, zatkane wtryski jezeli ma lpg, czujnik temp i cos bym jeszcze znalazł DIAGNOSTYKA
Panewki na wale,powodem był zatkany smok olejowy a to zas się stało przez podkładki pod wtryskami to taki standard w tym silniku.
Skoro w filtrze są opiłki to pompy do wymiany wtryski pewnie też bo zapchane opiłkami. Do tego po wymianie wszystkie przewody i kanały do płukania bo jak zastanie choć jeden opiłek to znowu zatka wtryski.
Zabity katalizator może dawać takie objawy jak zatkany wtrysk ? Tak jak wspomniałem wcześniej auto ma moc i nie wyświetla żadnych błędów , spalanie to około 33 - 36 l /100km (wydaje mi się za jak na polskie drogi to w miarę normalnie) miałem kiedyś Magnum z zatkanym katem.. to w 40l/100 nie można było się wyrobić.
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Jak najlepiej sprawdzić czy interkuler nie jest zatkany? Kiepskie wtryski mogą mieć jakiś wpływ na ciśnienie doładowania? Elektryk mi wspominał , że któreś 2 pompy są słabe
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
W naszym żargonie jak silnik wychodzi z ramy to znaczy, że ma nadmiar mocy. :) U Ciebie w tytule ma brak mocy. ? Kopci na czarno;lejące wtryski, źle dobrane wtryski, źle ustawiony początek wtrysku, zatkany dolot powietrza, zatkany układ wydechowy... i kilka innych przyczyn.
Sprawdź ile czujnik odczytuje. jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie. Bo się zapowietrza drugą stroną.
Spróbuj zasilić paliwo do pompy wtryskowej z bańki i sprawdź czy pompa zassie paliwo (przewód paliwowy nie musisz odkręcać, niech zostanie tak jak jest za to odłączony przewód paliwowy zasilający należy czymś zatkać) , a w tym samym czasie wtryski mają być podłączone i niczego nie odkręcaj bo one samo powinny się odpowietrzyć. Przy sprawnej pompie po...
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jaki skład spalin? Na filmie widac ze sondy kiepsko reagują na przyspieszenie. Sprawdź cisnienie paliwa, moze filtr zatkany, moze wtryski. Ile pokazuje przepływka?
w mazdzie miałem taki przypadek jak odkręciłem korek to dawało jak z wydechu winne były uszczelniacze pod wtryskami zatkany kat też może to powodować bedzie dmuchało przez uszczelniacze zaworowe albo nawet przez turbo
przekaźnik i bezpieczniki sa ok , podmieniony regulator na pompie , 1 wtrysk zatkany bo leje , podmieniona cala listwa , pompa paliwa wstępna podmieniona dalej brak ciśnienia , w zbiorniku sa 2 pompy jaka spełniają funkcje ?
To co, te dwa wtryski się zatkały,czy zmniejszyła się się średnica dysz. Czy ta usterka wystąpiła samoistnie ? Wychodzi że ktoś grzebał przy silniku, a dla potomnych zamiana miejscami wtrysków może spowodować takie lub podobne usterki.
Witam forumowiczów , mam problem z odpaleniem silnika z uno 1.4 . Silnik miałem bez sterownika , wiec dokupiłem jakis na znanym serwisie . I wygląda to tak , że po przekręceniu na zapłon wtrysk psiknie raz , ale jak już kręcę silnikiem to już nie podaje nic . Na plaku pali i chodzi , iskra jest . Może być wtrysk zatkany , albo sterownik uwalony ?
Witam, jedyna skuteczną metodą jest odciecie powietrza przy kolektorze, ostanio robiłem takowy silnik 3,0 w signum na automacie , silnik śmieć, jak odciąć ,zwalić rure z intercoolera i zatkać , a kalkulator wtrysku zapamietał 15krpm obrotów :D mocno się pokrecił zostało 100kg aluminium,pozdrawiam.
Witam. Tak jak kolega pisał,wtryski się zatkały. Po regeneracji,wymianie filtra paliwa i wyczyszczeniu całego układu odpalił bez problemu. Dzięki za sugestie
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Na bank są wtryski zatkane ale czasem nawet przegazówka nie pomoże.Wiem coś o tym.Miałem taki przypadek.Jedynie wyjąć wtryski i gotować w akrze lub jechać na myjke..Na pw ci napisałem co zrobić..
czujnik zatkać zmywarka zatkać zatkać lodówka
samsung galaxy bialy nixie lampach diesel rozruch
przetwornica 230vac 110vdc pralka hisense
DT-9205A Multimeter Burned Components Identification and Repair Checklist Reset fabryczny centralki Mhouse CL2SK – procedura O-View, kasowanie pilotów, nauka krańcówek