Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
No i samochód jest w nowym lepszym/droższym warsztacie. Mieli zacząć od początku, krok za krokiem (od miski olejowej do na koniec otworzenia silnika), sprawdzać drogę i ciśnienie oleju. Po tygodniu prac nie ma poprawy. Też porozumieli się z poprzednim warsztatem i otrzymali od nich starą chłodnicę oleju i montowali ją; pomyślałem wcześniej że może sprawdzić...
Przede wszystkim, to ona NIE MA nic wspólnego z poziomem oleju, a tylko z ciśnieniem oleju. Jeśli się świeci w czasie pracy silnika, a poziom oleju jest prawidłowy, to są dwie przyczyny: - uszkodzony czujnik ciśnienia, - niskie ciśnienie w układzie smarowania. Użytkowanie auta w pierwszym przypadku niczym nie grozi, natomiast w drugim, to czysta głupota...
Na początek zmień mechanika na takiego, który zacznie naprawę od wkręcenia manometru zamiast czujnika i zmierzenie jakie faktycznie jest to ciśnienie oleju.
Migająca kontrolka to objaw niskiego ciśnienia oleju. Przyczyny przytarta pompa oleju, zuzyte panewki na wale korbowym, lub nieszczelna chydraulika zaworowa.
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki przy silniku Z17DTH? Dla silnika Z17DTH, który jest 1.7-litrowym silnikiem wysokoprężnym stosowanym w samochodach marki Opel, prawidłowe ciśnienie i przepływ oleju dla smarowania turbosprężarki są następujące: 1. Ciśnienie oleju: Prawidłowe ciśnienie oleju w silniku...
po wymianie głowicy jest niskie ciśnienie oleju a nie wysokie - przepraszam za pomyłkę w opisie. Proszę o pomoc
Z tego co piszesz wynika że jest zbyt niskie ciśnienie oleju luz zaworowy regulowany jest hydraulicznie .Dziwna sprawa tym spalaniem oleju skoro remont był 6000 km wcześniej więc albo go nie było albo coś się posypało .Silnik do ponownego rozebrania i weryfikacji części.
W takim razie powinni w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić ciśnienie oleju (powinno być 1,3 bara na obrotach jałowych). Ciśnienie poniżej 1 bara powoduje świecenie się kontrolki. Powodem może być zbyt niska lepkość oleju (zły jego dobór lub rozrzedzenie paliwem), zapchany smok w misce olejowej, zawór pompy lub kończąca się pompa oleju (luzy...
Witam. Mam taki problem Astra II 2008 rok, silnik 1.4 na łańcuchu. Chyba z14xep. Auto ma przejechane 39 tys. km.(napewno).I jest problem Z ciśnieniem oleju. Zestaw naprawczy pompy był Zmieniony. Był spokój prawie rok. Teraz do 2000 obrotów Świeci kontrolka oleju. Słyszałem że pompy były wadliwe w tych autach. Generalnie chodzi mi o to czy wymienić pompę...
Prawdopodobnie zbyt niskie ciśnienie oleju po jego rozgrzaniu, usterka czujnika lub nieodpowiedni olej. Możesz podstawić drugi czujnik na próbę, a najlepiej manometr.
Sprawdzić ciśnienie oleju trzeba. Ten klekot to bardziej luz cylinder - tłok czy może panewki czy raczej popychacze słychać ? Daj to komuś doświadczonemu do osłuchania... Możliwe że np ciśnienie oleju jest zbyt niskie i popychacze źle pracują. Możliwe też że przegrzanie im zaszkodziło. I wiele innych możliwości. Zdalnie trudno ocenić. Aha, jak strzelił...
Czujnik reaguje na zbyt niskie ciśnienie oleju ale jeśli wysiadł regulator i ciśnienie będzie zbyt wysokie to też może robić zamieszanie.
Wymieniony został wężyk od MAP oraz sam czujnik MAP. Nie odpalił. Spróbowałem wyjąć sondę lambda z kolektora wydechowego jak radzono wyżej - efekt? Za drugim rozruchem uruchomił się, ale to co wyleciało przez otwór lambdy i wydech pozostawię bez komentarza. Zapchany wydech. Dodatkowo wyskoczyły błędy: P0105 - sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej...
Brak ładowania ? albo zbyt niskie ciśnienie oleju
Co ma ciśnienie oleju do utraty mocy? Jakaś rozsądna odpowiedź.? Za niskie może nie blokować kół zmiennych faz, jednak to mało prawdopodobne. Jeśli słyszysz grzechot po uruchomieniu silnika to koła zmiennych faz są już do wymiany Dodano po 1 Czy wymiana czujnika położenia wałka ssącego da efekt? Nie da.
Do P0105 jest 7 opisów.Ogólnie rzecz biorąc chodzi o ciśnienie ładowania. 6,7 Niezgodne z masą powietrza, 1,2,3,4,5 sygnał czujnika ciśnienia ładowania przy zacisku 85 modułu sterującego hałasuje, Napięcie przy zacisku 82 za niskie /wysokie . Nie ma to wpływu na paliwo w oleju. Dodano po 5 Jedynym rozsądnym miejscem przedostawania się paliwa do oleju...
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
Trzeba ustalić skąd bierze się olej. Czy pierścienie nie trzymają szczelności można sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania (nie wiem, ile powiano ono wynosić dla 1.7dtl). Jak będzie niskie, to można wpuścić kilka kropel oleju do cylindrów, jeśli ciśnienie wzrośnie to winna pierścieni, jeśli nie to ciśnienie ucieka głowicą. Jeśli to byłby mój samochód...
Z tego co się doczytałem to jest 1 czujnik ciśnienia. Co się tyczy ilości oleju w komorze korbowej sprężarki było tylko 8cm oleju (spuściłem korkiem spustowym) także dobrze myślałem że jest za mało, dolałem do 120cm PAG 46 w komorze korbowej a reszt 30cm jest w układzie. Tylko mam jeszcze ten problem że wyskakuje błąd P0530 wymieniłam czujnik ciśnienia...
Witam. Mam problem z silnikiem 1,6 8v Z16SE od astry g. Polega on na tym że po wymianie wałka rozrządu na wałek od lanosa (ponoć są takie same) mam niskie sprężanie na 3 cylindrze. Głowica jest splanowana, zawory, prowadnice, uszczelniacze, dźwigienki i popychacze hydrauliczne są nowe. Nawet wymieniłem pierścienie na tłokach i nic się nie zmieniło....
Dzień Dobry. Posiadam Opla Astra G z silnikiem Isuzu 1,7 DTI (kod silnika Y17DT) 75 KM z 2000 roku. Problem jest taki, że chwilę po odpaleniu zapala się kontrolka informująca o zaistniałym błędzie i świeci do wyłączenia zapłonu. Podłaczyłem interfejs i otrzymałem informację: P1105 - Za niskie napięcie barometru (02) - Obecny Jeżeli wyciągnę czujnik...
Witam -, tak jak w tytule i dodam benzyna /lpg ,silnik po przebiegu około 20 tys km taki słupek kupiłem z anglika (nowa uszczelka głowicy, bo poobniżałem zawory pod gaz tzn. zrobiłem większe luzy)kadłub był bez pompy olejowej więc przełożyłem od starego silnika(pokrywa pompy z planowana na magnesówce ),wydawał mi sie taki mułowaty ten samochód.Pojechałem...
Witam. Moja astra 1 motor 1,4 60KM od kilku tygodni zaczęła dymić na biało. Po sprawdzeniu ciśnienia na tłokach 1,2i4 jest ok a na 3 tylko 6 jednostek a po wlaniu kilku kropel oleju wzrosło do 7- 7,5. Czy może mieć to jakiś związek z odmą która jest praktycznie podpięta na wysokości 3 cylindra. Nadmienię że ok 2 lat temu stara odma była wymieniona na...
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Informacje na temat DPF diagnozy i przyczyn wg. tisa środki zaradcze. Pytanie 1: Czy moduł ECU jest wyposażony w tzw. „czarną skrzynkę”, pozwalającą na uzyskanie informacji o ostatniej regeneracji lub sekwencji regeneracji? Odpowiedź: Wszystkie aplikacje wyświetlają bieżący status ładowania w procentach, a także przebieg od chwili ostatniej...
Ale dobry automat sprawdzi ci cisnienia na wysokim i niskim i jesli jestes jak mowisz obeznany z tematem to wiesz jakie cisnienia powinny byc gdzie w jakim momencie . Uzywam automatu Valeo i bardzo mi pomaga łącznie z wykryciem uszkodzeń zaworu rozpreżnego spreżarki itp. A co do ilości oleju w Astry k.marcina to norma min. . 295 g gazu wchodzi do całego...
Witam, Piszę tutaj bo już nie wiem co mam robić. Jestem właścicielką ASTRY H z 2005r. Skrzynia to 60-41SN/AF14 TB, benzyna. Problem polega na tym ze auto na N ciagneło do przodu zamiast stać w miejscu, natomiast na R tak jakby szarpalo (efekt samoczynnego wciskania hamulca tak to odzuwałam). Oddałam do serwisu - dwa tygodnie czekania na nic - bo jak...
Witam . Jestem tu nowy. Mam problem z oplem astra f 92r 1.6 8v benzyna +gaz a dokładniej c16nz. Mam go od roku i na początku wszystko bylo oki , ale od jakiegos czasu silnik zaczął szarpac w czasie jazdy i w ogóle jest jakis przymulony , spalanie wzrosło bardzo mocno , gdzie kiedys w trasie paliła 8l tak teraz 13,5l gazu a na krótkich trasach jeszcze...
Rozumiem że poziom sprawdzasz jak auto jest zagrzane i w momencie pokazania komunikatu niskiego poziomu ?? Oczywiscie, nie inaczej. Mam świadomość tego że jak auto jest rozgrzane to jest ciśnienie i płynu może ubyć w zbiorniczku. Ale niestety, płyn był wlany idealnie w kreskę cold oraz potem 1cm nad i 1.5cm nad, aby sprawdzić czy coś to da. Niestety...
atlas a ja napisze ci tak. Tylko ty i koledzy nie śmiejcie się za bardzo. To wiem na 100% bo od kilku latek tak mam. Tak sie składa, ze odkąd pamiętam u mnie w domu nigdy nie brakowało oleju silnikowego. Tata jest kierowca w jednym z PKS-ow. I zawsze coś zaoszczędzi. Wiadomo tez jak w takich firmach podchodzą do sprawy jeżeli chodzi o serwis taboru....
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Wydaje mi się że na instalacji chłodniczej powinien być czujnik od niskiego stanu czynnika, który uniemożliwia załączenie sprężarki. Tak jest Climatronik wywala błąd niskiego ciśnienia. Ale tu jest myk ta sprężarka jest zawsze załączona tylko jej wydajność się zmnienia. Tak jest w wielu samochodach dzisiejszych. I bez oleju się zaciera i uszkadza sprzęgło...