Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Zobacz, jakie masz podciśnienie w kolektorze ssącym na rozgrzanym do normalnej temperatury silniku, przy wyłącznych wszystkich odbiornikach energii, w szczególności klima. Masz mieć 320-370 milibarów, jeśli powyżej 400, duża szansa, że zawory już ciasne, ale taki objaw daje też uchylony EGR, czy lekko przestawiony rozrząd. Oprócz ciśnienia możesz jeszcze...
Witajcie ponownie. Nie pisałem bo dość długo byłem "wyłączony " z życia. Temat dalej aktualny. Auto przez ten długi okres bardzo mało jeździło. Niedawno zostało oddane do mechanika (z polecenia). Gość oddał turbosprężarkę do remontu(bez efektu), wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze (bez efektu), sprawdził szczelność i wyczyścił dolot i EGR(bez efektu)...
Okazuje się, że naprawa turbiny nie przyniosła pożądanego efektu. Dymiarką wykryłem dwie małe dziury w kolektorze ssącym, kolektor wymieniony, dalej to samo. Więc tak, jeżeli po odpięciu przepływomierza ECU otwiera sztangę na małej turbinie, auto chodzi, ale nie za bardzo umie dopasować mieszankę, to trzeba się przyjrzeć ciśnieniu doładowania i sprawa...
No ja właśnie napisałem o zaworze zwrotnym, zawór zwrotny dla mnie nie ma prawa znajdować się w głowicy. W głowicy nazywam taki zawór tłocznym. One do sprężania są całkiem dobre, ale już do utrzymania powietrza w zbiorniku niespecjalnie. Widać to u mnie w A50 przepięknie po remoncie. Zawór w zbiorniku puszcza, zawór tłoczny w głowicy puszcza, układ...
0.7 jest dobre dla silnika dopręzonego.Dla zwykłego powolniaka może rodzić problemy z jazdą na benzynie. Trzyelektrodowe nie wnoszą wiele,bo zawsze i tak działa jedna elektroda.Jest to też świeca z iskrą "boczną". Będzie działać,ale to w dalszym ciągu wynalazek.Zwiększy jednak żywostość trzykrotnie jeśli chodzi o wypalanie. Problem w tym że jest malo...
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam. Zebrane doświadczenia na temat samej instalacji w układzie bezciśnieniowym Instalacje solarne wykonywane w obecnym kształcie stwarzają coraz więcej kłopotu ich użytkownikom. O ile parę lat wstecz głównie montowało się kolektory płaskie, dzisiaj duża część instalacji składa się z kolektorów próżniowych. I te najbardziej narażone są na różnego...
Witam, w moim Vivaro nagle stracił moc podczas jazdy. Podpiąłem CLIPA i wyszedł błąd DF569 - DEF2 czyli zbyt niskie ciśnienie doładowania. Wprawdzie auto jeszcze ze dwa razy na kilkanaście sekund odzyskało moc ale obecnie permanentnie nie wkręca się powyżej 3 tys obrotów (nawet na postoju). W CLIPie podczas jazdy niestety ciśnienie doładowania jest...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Gdyby były problemy z ciśnieniem na szynie CR to nie obeszło by się bez błędów dotyczących ciśnienia - nic o nich nie piszesz . Odłączyłeś podciśnienie od gruchy i wyskoczył ci błąd ale pewnie o za małym ciśnieniu w kolektorze . Też walczyłem z czymś takim po wymianie turbo , niby wszystko wyregulowane a raz na jakiś czas muł i błąd i nie wiadomo czego...
Mam go!! Ograniczenie obrotów powoduje błąd P0087 Kod: P0087 - Ciśnienie w szynie paliwowej/układzie zbyt niskie Dodatkowe symptomy usterki: - Błąd porównania sygnału Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module)....
Ja mam panowie taki problem i niewiem co z tym zrobic pomozcie mam sharana od roku i na poczatku zdarzalo sie to sporadycznie. Mianowicie to jest tak ze jesli jade na 3 biegu i obroty silnika wejda powyzej 3,5 tys obrotow to wiesza sie turbina. Po wylaczeniu zaplonu dzieje sie to samo. To samo dzieje sie tez na 4 biegu no i na 5 powyzej predkosci 100-110km/h....
Jeżeli to dobrze rozumiem a specem od BMW nie jestem to z tych sześciu błędów tylko dwa pierwsze są aktywne. 121xxx to chyba przebieg przy jakim wystąpiły. Pierwszy błąd mówi o usterce zaworu regulacji wydajności kompresora klimatyzacji - prawdopodobnie uszkodzona instalacja lub zawór. Drugi to najprawdopodobniej nastawnik klap wirowych w kolektorze...
Kod błędu 61 błąd - Jednostka sterująca EDC przerywa swoją pracę do czasu zakończenia testu zatrzymania silnika. Przyczyna - Napięcie wejściowe na zaciskach B3 i B4 zostało odcięte zbyt wcześnie. Uwagi - Podczas próby wyłączenia silnika, centralka EDC wykonuje próbę działania po wyłączeniu zasilania kluczykiem rozrusznika. Moment obrotowy silnika jest...
Nie ma żadnego zaworu, ani usterki w nim, "tłoczek" działa tak jak powinien. Cofa go niskie ciśnienie w kolektorze ssącym a wysuwa sprężyna.
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Przez elektrozawór nie wciąga bo cały czas jest błąd. Czy nie powinno być tak że jak świeci się auto z kluczykiem czyli ustawienia awaryjne to nie będzie wciągał tej gruchy? Jak pominę elektrozawór to cały czas jest napięte cięgno i wydaje mi się że częściej wyłącza tryb awaryjny. Ma takie chwilowe napady a jak wszystko podłączone to praktycznie cały...
Nie wiem jaki zawór wymieniłeś, ja pisałem o elektrozaworze sterowania zaworem EGR.Podałem też wiele innych czynników związanych z tym błędem.Zobacz czy przypadkiem na rurkach za chłodniczką EGR i na kolektorze wydechowym nie masz przedmuchu spalin.Zdejmij kolektor ssący i oceń stan zabrudzenia sadzą.Podaj ostatnie 7 VIN nadwozia to się dowiem czy kanały...
Witam. Mam problem z moim Leosiem. Proszę nie zlinczować że może nie przeszukałem wszystkiego jak trzeba ale sytuacja podbramkowa się zrobiła. Opiszę wszystko od początku. Silnik 1.6 16V AZD rok 2002 niezagazowany. Od kupna minęło już ok rok i wszystko było oki. Samochód kupiony od wójka więc wydawał się pewny, wszystko wymieniane na czas. Podczas podróży...
to dlaczego wcześniej działały poprawnie pięknie ciągła itp nie było nawet słychać jak z bp na gaz się przełączyła,gorsza sprawa z tym jak chce wgrać mapę to pod koniec zgaśnie i zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym i co to może być nie mam źielonego pojęcia
jest problem zacząłem robić kalibrację i klops najpierw błąd niskie ciśnienie w kolektorze czy jakoś tak 0,6bara a potem za niskie obroty a na koniec za małe dysze :( jak się skonczyło mnożnik tak poleciał do góry że go prawie nie widać. i co teraz???
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
nie ma problemu niebawem zdam relacje. czujnik jest jeden na układzie dolotowym powietrza, przynajmniej tak wynika z mojej wiedzy. EDIT: ewentualnie czujnik tmp zasysanego powietrza w kolektorze ssacym
Jeśli się uda to na pewno to zaprezentuję. Wszystko jednak zależy od finansów i ilości wolnego czasu - jak by nie patrzeć, wyświetlacz kosztuje ponad stówę, ceny modułu GPS 10 Hz i akcelerometru też niskie nie są... Jedyne co może być proste to sterowanie przekaźnikiem lub podłączenie termometru do sterowania ekspresem do kawy, jednakże to i tak przydałoby...
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
WITAM. Kolego stanisławpiotr podpiołem właśnie tak i czujnik funkcjonuje, wraz z dodaniem gazu minimalnie rośnie ale dopiero podczas jazdy pokazuje wzrost ciśnienia. Mam wpięty dodatkowo zegar, manometr w intercooler i ciśnienie na zegarze jest takie samo jak w sdp3 w bloku pomiarowym czujnika doładowania. Jedyne co mnie nurtuje to wskazania czujnika...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
To nie tyle błąd co zamrożona ramka - czyli zachowane dane które doprowadziły do zarejestrowania błędu. Opis jednak chyba wyjaśnia sprawę - jeden lub więcej parametrów adaptowanych jest poza zakresem. Jeśli chodzi o dane to w stosunku do obrotów silnika za niskie jest ciśnienie w kolektorze (MAP). Czujnik MAP ma wyjście napięciowe - ale masz program...
"Robo-technical Świece żarowe no prosze. (...) w Wieczne nie są... Ten silnik spokojnie odpala bez świec do temp nawet -20C jak jest sprawny fakt że jak się zbliża to rozruch jest utrudniony (teleport silnikiem i dużo dymu) po odpaleniu świece żarowe nie są temu silnikowi do niczego potrzebne. Tym bardziej do wkręcania się na wyższe obroty. Co do problemu...
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
o ile mi wiadomo, to w DAFie generacji Euro 3 taka możliwość miała by miejsce.Po prostu uszkodzony (zakleszczony) czujnik oszukiwałby sterownik o rzekomym- niby-wyższym sygnale o ciśnieniu doładowania.A sterownik taki jak UPEC jest na tyle prosty, iż dla tej wartości sygnału obliczyłby odpowiednio zwiększoną dawkę- co poskutkowało by dymieniem. W przypadku...
Witam. Problem wygląda tak że od jakiegoś czasu czuć że auto nie ma tyle mocy co powinno mieć. Nie jest takie zrywne jak kiedyś. Około 2tys obrotów był odczuwalny zryw charakterystyczny dla diesla z turbo. Teraz go nie ma. Auto muli. Kolektor dolotowy wyczyszczony, EGR wyczyszczony, szczelność dolotu sprawdzona, filtry zaworków koło EGR i turbo wyczyszczone,...
Kolego chyba bajki opowiadasz :D Żadnego błędu w stagu typu: - Wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte - ciśnienie gazu w kolektorze zbyt niskie - błąd napięcia Naprawdę nic ?
Witam. Mam problem z moim Passatem. Mianowicie samochód nie ma mocy. Robiłem logi dynamiczne programem "delta scan". Niestety nie wiem jakim programem trzeba je otworzyć by było je przejrzyście widać. Jeśli ktoś zainteresuje się tematem, będę mógł podesłać screeny. :) Mniej więcej wyglądało to tak: 003 przepływka maksymalnie dochodziło do 575 mg, gdy...
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Oj. nie popatrzyłem na forum... Już zrobiłem. A tak mi po głowie chodziło żeby kolektor wymienić. Używane są po 40 zł na allegro to nie bardzo się kalkulowało spawanie. Ale już zrobiłem, co gorsza, auto dalej prawie gaśnie no prawie zgasło, obroty do 200 spadły. Stare wężyki były, 31cm, 33cm, 35cm, 36cm. Nowe dałem 4x 10cm. Coś jest nie tak, jest lepiej....
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
Objaw gaśnięcia na rozgrzanym w tym modelu dawał uszkodzony czujnik na wale, oczywiście twój przypadek nie musi być analogicznym. A ta lampka oleju oznacza, wiadomo niskie ciśnienie - zużycie motoru..
https://obrazki.elektroda.pl/9864499700_... https://obrazki.elektroda.pl/2718283700_... to po autokalibracji Dodano po 1 Ciśnienie w kolektorze 0.15bara Dodano po 1 Przy gaszeniu auta blad aktualny ciśnienie gazu za niskie
Wygląda mi to na niskie ciśnienie paliwa. Dzięki za zainteresowanie. Jutro zmierzę ciśnienie na listwie. Dodano po 4 Dziś przejechałem ok. 50 km. Sonda "pracuje" chaotycznie w zakresie ok. 0,5V - 0,9V. Poszukam jutro nieszczelności w kolektorze wydechowym. Wydaje mi się że "coś" tam słychać. Byłem dziś u znajomego z identycznym silnikiem i wykresy...
Turbo masz dobre.Tak się dzieje gdy ciśnienie w kolektorze ssącym jest za niskie lub za wysokie.Czyli turbo nie doładowuje lub przeładowuje.Olej w intercoolerze to rzecz normalna.Pierwsze bez robienia sobie kosztów sprawdź gruchę na turbinie czy po odpaleniu silnika zaciąga kierownicę turbiny.Sprawdź wszystkie podciśnienia szczególnie te z tyłu czy...
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
W silnikach turbo oba czujniki są równorzędne ponieważ istotne jest różnicowe ciśnienie gazu. Im wyższe ciśnienie w kolektorze tym musi być wyższe ciśnienie gazu. By móc powiedzieć coś o ciśnieniu gazu patrzy się na różnicę ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora która musi być stała i właśnie z ciśnienia różnicowego liczy się korektę od ciśnienia gazu...
A tak się zastanawiam, czy gaźnik podciśnieniowy po wytworzeniu nadciśnienia w kolektorze nie stanie? A sprężarki elektryczne, dające dość niskie ciśnienie doładowania stosuje się nawet w dużo większych silnikach. Tylko mają one dość spore zapotrzebowanie na prąd. Pamiętam jeszcze eksperymenty kolegów, którzy doładowywali silniki za pomocą... odkurzacza...
Witam,auto z instalacją brc ,przebieg ok.25 tyś. km.Przy pomiarze niskie ciśnienie sprężania.Po zdjęciu głowicy okazało się ,że są zatarte tłoki,dodatkowo kawałki katalizatora w kolektorze wydechowym.Wcześniej,prawdopodobnie na początku problemu,były wysyłane wtryski gazowe do sprawdzenia-prawidłowo.Czy ktoś spotkał się z podobnym uszkodzeniem w aucie...
W logach różnica ciśnień rzędu 300mbar przy 2600rpm to wypełnienie 52%, a taka sama różnica 700mbar przy 1800rpm to wypełnienie 45%. Oczywiście w obu przypadkach sytuacja przyspieszania. Tutaj jest potrzebna wiedza jak działa turbo i dlaczego przy innych obrotach czasami wyższych "pompuje" mniejszym ciśnieniem. Zacznijmy od "korzeni" gdzie było stosowane...
Żałuję, że nie sprawdziłem tego ciśnienia, mój błąd. Nie jest to znowu taki wielki błąd, byłoby może trochę prościej. Były problemy nie tylko z odpalaniem ale też w czasie jazdy wyłączała mi się instalacja tak jak by ciśnienie spadało i komputer stwierdzał że brak gazu. W czasie jazdy silnik przechodził na benzynę, czy gasł. Jeżeli przechodził na benzynę,...
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
ze wzgledu na wtryski cisnienie ustawia sie 850-950mb. a masz mozliwosc do 1100mb. wiec z reduktorem ok. o ile nie leci cisnienie przy max mocy ale to inna kwestia.dlaczego chcesz ustawic cisnienie ponad 1100mb. te wtryski sie nie otworza.podjedz na diagnostyke i odczytaj korekty sterownika pb po przelaczeniu na gaz lub jak zmieniaja sie czasy wtrysku...
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
Zwieramy w kostce diagnostycznej styki A i B i liczymy błyski kontrolki silnika. Kod 1.2 będzie zawsze przy wyłączonym silniku. Błysk trwa 0.4 sekundy. Przykładowo błąd numer 12 to... 1 błysk trwający 0.4 sekundy i 2 błyski po 0.4 sekundy po 1 sekundzie po pierwszym. Błąd 34 => 3 błyski po 0.4 sekundy i po przerwie trwającej 1 sekunde kolejne 4 błyski...
Witam, Panowie borykam się od dłuższego czasu z błędem P0300 w owym peugeocie. Sprawdzone / podmienione zostało: cewka, świece, listwa z wtryskami, kompresja, luz zaworowy, ciśnienie paliwa, szczelność dolotu. Na zimnym silniku: podciśnienie w kolektorze ssącym wynosi 0,55 bara i wskazówka pulsuje dość rytmicznie; KWZ skacze od 0 do 12 stopni; czas...
Dzisiaj z czystej ciekawości zdjąłem ten wężyk co dochodzi z kolektora dolotowego do MAP sensora i silnikiem zaczęło trzepać i zaczął nie równo palić na wszystkie gary i jak dodaje gazu to objawy są podobne do tych to mam przy normalnym przyspieszaniu(z założonym wężykiem) tylko troche jakby wyolbrzymione- chodzi o takie jakby dziury w przyśpieszaniu...
Niskie napięcie na sondzie wskazuje na ubogą mieszankę (a dokładniej dużą zawartość tlenu w spalinach). Sonda stoi na 0,2V, spełnione zostają warunki wejścia w pętlę zamkniętą (czas od uruchomienia silnika, temperatury i ciśnienie w kolektorze). Sterownik uznaje, że mieszanka jest zbyt uboga i ją wzbogaca - co widać. Rośnie korekta sondy (czyli mnożnik...
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Ze skąpego opisu wynika , że przyczyną może być zasilanie paliwem - brak , niskie ciśnienie , uszkodzona sonda lambda. Ten nr. błędu wskazuje na sondę. Sonda została wymieniona pierwsza na kolektorze nic nie dało, a jeśli chodzi o te zasilanie paliwa to pod powiedz mi o co dokładnie chodzi.(co jeszcze za uwarzyłem że śmierdzi strasznie nie spalonym...
Witam Pacjent to E34 520i 24V M50B20S1 z LPG Stag 300. Problem jaki występuje w aucie to niskie podciśnienie tj. 0,53 bara, gdzie te silniki osiągają ok 0,35-0,4. Na jałowym wyraźnie czuć nierówną pracę ale jeszcze nie wypadanie zapłonów, czas wtrysku PB odczytywany z OBD 3,5-3,6ms na gazie i benzynie prawie identyczny, z czytywany z programu AC jest...
Witajcie, kolega kupił Passat B5 z silnikiem AHU, czyli 90KM z turbiną bez zmiennej geometrii. Przyjechał do mnie, bo auto wpadało w tryb awaryjny. VCDS pokazał błąd 575, czyli ciśnienie w kolektorze ssącym. Turbo przeładowywało okrutnie (1,2-1,3 bara zamiast bodajże 0,85). Dolot wygląda na szczelny, wymieniliśmy wężyki podciśnieniowe, bo były zasyfione...
ja tez się ciesze, ale..... przydały by się jakieś porady na temat tego forum Aktualizacja 29 sierpnia: Postępów brak ! :( Wymieniony przepływomierz, Wymienione kable WN Wymieniony aparat zapłonowy Wymieniony czujnik temperatury płynu Wymieniony silnik krokowy Wymienione kondensatory w ECU Wymienione wtryski benzyny w listwie Wymieniona membrana sterowania...
Mam mega problem z niedawno zakupioną omegą, Z tego co się dowiedziałem auto po wymianie rozrządu nie chciało już zapalić, wymieniony czujnik położenia wału i wałków rozrządu, rozrząd ustawiony na znaki, jest ok, iskra na świecy jest, pompka paliwa pracuje, po zczytaniu błędów wyszedł mi mały zonk, sterownik simtec 56.0 omka 96 rok, pierwszy kod to...
te kody ze zdjec to sa wszystkie kody jakie mozna sczytac za pomoca checka? u mnie w opelku mam takie kody: czy to samo jest w matizie? UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 10 - Kody błędów nie zaprogramowane 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 13 - Sonda lambda - brak sygnału 14 - Czujnik...
Podejrzewam duży związek z tym, że autem nie da się ruszyć z miejsca, co jest tematem drugiego wątku - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Rozrząd sprawdzony. Ciśnienie paliwa także. Wtryski rozpylają nieźle - mniej więcej tak jak ze spryskiwacza fryzjerskiego. Ostatnio podmieniany komputer silnika, wymieniono na nowy potencjometr przy...
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Działa już tego błędu nie ma co niskie ciśnienie kolektora czy jakoś tak.
Zrób test szczelności. Aha, odkręć jeszcze kolektor wydechowy i zmierz kompresję, zapchany katalizator też może zaniżyć sprężanie.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Bo jak wypadła ta klapka z kolektora to nie ma ciśnienia na serwie.
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Wiem co napisałeś. Niskie napięcie napięcie na czujniku to niskie ciśnienie w kolektorze. Teraz sam się zastanów nad tym co piszesz.
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Jak dla mnie pudło z tym MAP-em. Wysokie obroty, małe otwarcie przepustnicy to i czemu nie miało by być niskie ciśnienie w kolektorze.
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Jak dodawałem gazu, podciśnienie w kolektorze ssącym dodatkowo wyprzedzało zapłon. Opóźniało, im niższe ciśnienie w kolektorze tym bardziej wyprzedza. Oprócz AC EuropeGAS ma też uniwersalne wariatory, ale ceny podobne.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Czy ktoś wie jak sprawdzic czujnik ciśnienia w kolektorze? komputer podaje kod: Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie) Bo mam wrazenie ze to on wysiadł
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Encore masz rację, faktycznie LPGTech informuje o "zbyt niskim ciśnieniu gazu PRZED przełączenie na zasilanie gazem", więc nieszczelność jest na drodze reduktor - kolektor ssący. Czyli może uciekać reduktorem, wężami, kolankami, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami, a także połączeniami pomiędzy tymi elementami. Należy to sprawdzić
Te wartości musisz odczytywać z uwzględnieniem, że ciśnienie atmosferyczne to załóżmy 1000mbar, więc ciśnienie niższe to już podciśnienie.
Witam polo 9n 1.2 12v 64km map sensor na zapłonie pokazuje 967 mbar a na biegu jałowym 275mbar 295mbar czy to prawidłowe wartości na biegu jałowym.nie są za niskie?
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Nie podłączaj go wcale i już. Bo niby po co? Podejrzewam że warunki do zapisania błędu 24 nawet nie wystąpią przy takim zastosowaniu silnika. Nie wiem jak w tym, ale w Oplowskim multec-u trzeba było aż około 20s hamować silnikiem (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym) żeby błąd wyskoczył.
niskie ciśnienie kolektorze dolotowym niskie podciśnienie kolektorze ciśnienie kolektorze ibiza
załączenie tyrystora bocznikiem model płyty głównej laptopie pavilion dodatkowe oświetlenie wnętrza samochodu
podłączenie silnika pralki termet silver
Bosch WTY87783PL – jak rozebrać suszarkę krok po kroku, narzędzia, demontaż Serie 8 Naprawa płyty głównej Immergas Victrix Zeus – typowe usterki, diagnostyka, regeneracja