Autodata pokazuje, że jest duży "przekaźnik silnika ABS" - gdzie go znaleźć? https://obrazki.elektroda.pl/6376940700_... https://obrazki.elektroda.pl/1597151100_...
Masę i bezpieczniki, te blaszkowe na akumulatorze, czy nie są przykorodowane. Ile tego napięcia pokazuje? Jakie masz ładowanie po uruchomieniu silnika?
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Sprawdz obwod pompy, wtyczka wlaczona jest do gniazda na froncie przekaznika (zdjecie). Powinienes miec opornosc okolo 145Ω.
Masz przerwany przewod pomiedzy bezpiecznikiem a pompą. A 6v wysyla ecu.
Witam. Przypuszczam, że triak na module jest uszkodzony.
Zareklamuj w Zakładzie Energetycznym jakość dostarczanej energii i niech przebudują linię przesyłową tak aby spełniała wymogi PN. http://www.sep.com.pl/opracowania/opraco... Powodzenia.........
Problem wygląda tak że na pompę paliwa przychodzi bardzo niskie napięcie (w porywach do 3,5 V) . Napisz co sie dzieje z silnikiem i czemu sprawdzasz to napięcie? To jest silnik o oznaczeniu ASY? Dodaj może fotki tych kabli
Jakie te błędy , kody i opis ? wyskoczyły dwa błędy, niskie napięcie pompy paliwowej 9 v ,oraz błąd immobilaizera, Na pewno w opisie nie było że jest 9V , tylko pewnie w live data to podglądałeś. Mierzyłeś rzeczywiste napięcie ? Wiesz może czy w tym modelu immo ma powiązanie z modułem pompy? Jeśli chcesz wymieniać pompę ze sterownikiem lub sam sterownik...
takie napięcia tam będą do puki nie podłączysz pompek i nie zapalaj tego webasta czasami bez wody ponieważ je spalisz
Komputer widzi tylko cewkę przekaźnika i nie ma pojęcia w jakim położeniu jest styk roboczy przekaźnika pompy anie jakie jest napięcie na pompie. Gdzie wyszło to niskie napięcie i jakie ono jest. Tam jest sterownik hybrydowy więc wszystko jest możliwe. Ostatnio naprawiałem taki od 1.8 z tym samym błędem tyle że nie sterował tym przekaźnikiem. Jeżeli...
Witam mam problem bo auto chulalo a z dnie na dzień przestał działać..wkoncu sprawdziłem napiecie na wtyczce i wynosi po przekręceniu kluczyka 3,7 a przy kręceniu 9... Myślę że to modul,ale czy trzeba wymienić cały czy jakaś kostkę wystarczy przelitowac? I jaka?
Dzięki.A więc jak się domyślam rezystancja tego R3(1kΩ) jest niewłaściwa.Ale jaka ma być? Jak najbardziej właściwa.Problemem jest brak napięcia sterującego z nóżki procesora na triak.
Podłącz w końcu pompę na krótko z akumulatora, dowiesz się wtedy czy sama pompa jest dobra, jeśli się okaże że jest to dopiero wtedy sprawdzaj dalej (przekaźnik przewody). Jak ci pompa nie ruszy na krótko to sprawdź połączenie pompa - przekaźnik(pin 13 we wtyczce przekaźnika), jak i to będzie dobre to zewrzyj we wtyczce przekaźnika piny 8 i13 lub 15...
Oraz czy jak słońce z rana będzie słabe to pompa się nie spali? Może musi być jakiś układ który puścił by prąd gdy panel będzie miał taką moc że nie uszkodzi Pompa? W przypadku pompy odśrodkowej do wody, zasilanej ze źródła prądowego (PV) przegrzanie przy za niskim napięciu jest praktycznie nie możliwe, przy niskim prądzie/napięciu pompa dosyć szybko...
Przekaznik masz pod maską koło sterownika silnika
A gdzie ten przekaźnik co kolega pisze? gdzie są wogóle te przekaźniki? gdzieś pod maską szukać? czy pod kierownicą?? Jestem zielony wiec sorka za głupie pytania;)
Któryś kabel zgnił, albo +, albo masa
https://www.piekarz.pl/25117-przekaznik-...
Witam serdecznie mam problem z w/w autkiem renault clio 1.2 8v rok prod 99 wtrysk wielopunktowy.Autko miało zerwany rozrząd(przez to stało ponad rok pod chmurka zanim trafiło do mnie)rozrzad zrobiony,ale zaczeły się schody z elektryką oto co się dzieje po włączeniu zapłonu jest ok kontrolki zapalają się tj.ładowanie,ciśnienie oleju,poducha,chwilka i...
Bezpieczniki do przeglądu , na pokrywie ichnich jest opis , szukaj " fuel pump". Nie pamiętam jak tam jest realizowany wyłącznik uderzeniowy , czy na cewkę przekaźnika czy też na 30? Należy jego też sprawdzić. Bezpiecznik na pompę paliwa nr. F31 , 15A.
Witam. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną niskiego napięcia w pompie paliwa ??? A także który przekaźnik odpowiada za pompę ??
Między masą (wzietej z karoserii samochodu) a jednym ze styków cewki przekaźnika jest 13,5V i to jest napięcie podane jak tylko zapłon przekręcony. Wtedy mierząc miernikiem na stykach przychodzących do cewki jest około 2V, w momencie kiedy ma zadziałać przekaźnika na stykach cewki pojawia się 8V, jeżeli dobrze rozumie to wysterowanie przekaźnika jest...
Zasil pompę bezpośrednio i sprawdź czy ma ona siłę pompować wodę z dołu do górnego zbiornika. Jeśli tak, to sama pompa jest sprawna. Skoro podczas normalnej pracy maszyny pompa działa ale słabo pompuje, to pp. dostaje za niskie napięcie. Jakie masz napięcie na pompie podczas pracy? Najprawdopodobniej dostaje ona zasilanie poprzez przekaźnik lub tyrystor....
rezystencja 250 ohm
Paweł na serio w tym roku w oplu kody migowe Są. Na 100%. Uderzeniowego zaś brak. Ewidentnie cięte jest paliwo, można tylko gdybać gdzie. Kontrolka i wiesz wszystko w 5 minut.
Rozrusznik kręci jak szalony. Przy pierwszej próbie, już jakby łapał na sekundę. Zrobiłem też reset BSI.
U mnie był wyłącznik wstrząsowy (punto II 2000 r 1,2 8V ) znajduje się pod schowkiem po prawej stronie wcisną można bez demontażu tapicerki.
Przekażnik jest na przedniej ściance piny przesmaruj wazeliną,powinno zadziałać lub przełącznik benzyna- gaz.
Przy załączonej pompie możesz sprawdzić jakie jest napięcie między przewodem masowym idącym na pompę a karoserią. Jeżeli będzie zauważalne masz słabą masę, jak nie to pewnie przewód plusowy zaśniedział. Nie ma sensu do takiego stopnia robić nowej instalacji, skoro na przekaźniku jest prawidłowe napięcie. Jak już można wymieniać przewód pompa-przekaźnik,...
Co Ty mierzysz koleś? Napięcie na wskaźniku? Przekaźnik pod maską, bezpiecznik w kabinie.
W tych rocznikach może się trafić immobiliser montowany fabrycznie z pilotami króre posiadają jeden przycisk. Sterownik tego ustrojstwa zakopany jest pod konsolą środkową przed dźwignią zmiany biegów. Właśnie to magiczne pudełko odcina rozrusznik, pompe paliwa i pewnie coś jeszcze.
Sprawdzałem - nie ma przejścia z modułu sterującego - dlatego pytam o stycznik... Co ciekawe z samej pompy nie ma przejścia bezpośrednio do N ani do L - może jakiś kondensator jest ale nie wiem. Dodano po 1 Zostawiam dla potomnych :D - uszkodzony kabel na drzwiach (szary). Kabel od sterownika (triak T2) do pompy usuwającej wodę ze zmywarki.
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
no to chyba cos z programotorem nie tak bo pompa powinna dostawac 220... zreszta odepnij od pompy wtyczke i sprawdz ile dostaje wtedy. bo moze ta pompa to tak do konca sprawna nie jest. Jaki jest opor na pompie (powinno byc okolo 150 omow)
Jeżeli jest programator full elektronika, to musi coś sterować pompą. W przekaźnik za bardzo nie wierzę, więc idź po kablach pompy do przyłącza na module i sprawdź co jest elementem wykonawczym pracy pompy(niektóre triaki wyglądaja jak tranzystory) :D
Zbyt niskie napięcie zasilania pompy paliwa, po podaniu bezpośrednio zasilania na pompę silnik uruchamia się, a nie chce zaskoczyć przy uruchamianiu stacyjką. Gdzie jest przyczyna? Przekaźnik pompy paliwa? Serwis autoryzowany jest zdecydowanie za drogi dla tego autka, a mam dwie ręce, wprawdzie jedna lewa, ale druga sprawna, proszę o pomoc.
Sprawdź czy jest poprawne napięcie na wyjściu programatora na stykach zasilających pompę.
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
:) doprowadzenie napięcia , przewody , wsuwki itd przeważnie w miejscach połączeń powstają różnego rodzaju tlenki itd
Może ktoś mi napisać czy to czasami będzie przekaźnik uszkodzony i będzie niskie napięcie 8V na pompę po wymianie przekaźnika będzie palił auto?
Jeśli nie pali na plaku, to niestety coś innego niż za niskie o 1.2V napięcie na świecach. Ten silnik, jeśli jest sprawny, zapali bez świec, 5s kręcenia i z wielką chmurą dymu, ale zapali. Pompa, wtryski, kompresja do weryfikacji. Ewentualnie gówniane paliwo...
przekaźnik pompy paliwa to R12
U mnie również winny jest dostawca, pomiary nie tylko robiłem u siebie, ale i u rodziców ( mieszkają pare domów dalej) i u kilku sąsiadów. Czekam, żeby mi zainstalowali analizator napięcia i będę działać dalej. Jedyny problem u mnie to taki, że serwis od pompy ciepła nie chce jej odebrać bo mam za niskie napięcie i mam pompę za 50tys, która nie ma gwarancji....
Tak powinno być a co z tą pompą pracuje na wypuszczaniu wody ?
mam problem z pompą paliwa Ford galaxy 2,8 96 r +lpg,jak mierzę na wejściu w kostce przy pompie jest 6 v ,tak samo na wejściu do bezpiecznika jest 6 v ,co może być przyczyną (jakieś przebicie ,czy uszkodzony przekaźnik) ,ale nie wiem który to jest odłączałem po kolei wszystkie i żaden nie rozłączył zasilania pompy na 0 może ktoś ma schemat elektryczny...
W tym sterowniku są chyba przekaźniki na wyjściach (słychać załączanie). Na 99% spalone styki przekaźnika, lub ścieżki na obwodzie drukowanym. Zamiast pompy podłącz żarówkę o mocy 25W, 40W, 60W i zobacz czy się zaświeca żarówka. Pozdrawiam.
Proszę nie zaniżać poziomu forum. Ten błąd to "przekaźnik pompy-napięcie niskie" i świadczy o anomalii w obwodzie przekaźnika.
A jak się zachowuje kontrolka samochodzik z kłódką na tablicy zegarów, gaśnie?
Ale problem nie jest z CAN. Masz problem z zasilaniem pompy co pokazane masz parametrach live. Zamiast stabilnego w okolicach 12V masz 6 -7 V i to przy niepracującej pompie. Czyli pewnie klasyka i zielono w pompie. Jak we wtyczce pompy pod obciążeniem napięcie nie siada to pompa do naprawy/wymiany/regeneracji.
Spróbuj może wstawić zaworek zwrotny na zasilaniu pompy. Istnieje możliwość też , że masz problem z prądami lub masą i jak kręci rozrusznik to masz za niskie napięcia na pompie...
Iskra jest narazie nie mam jak go dostarczyć pod komputer. Wszystkie przewody wydaja sie ok. Poczytałem trochę i przekaźnik powinien znajdowac sie pod tym Ecu a go nie ma, wymontowany jest ten nawet wylacznik wstrząsowy nie wiem co jest grane. W jaki sposób można sprawdzić immo?
Może się okazać że masz za niskie napięcie wychodzące z agregatu pod obciążeniem agregatu silnikiem pompy .Wówczas silnik będzie pobierał większy prąd .Wskazane by było zainstalować hercomierz i po uruchomieniu pompy ustawić obroty agregatu aby częstotliwość prądu wynosiła 50 Hz pod obciążeniem wówczas prąd poboru powinien być w normie.
Okazało się że samochód miał jakiś alarm, o którym nie powiedział poprzedni właściciel i się załączył. Problem rozwiązany
Sprawdziłem wszystko Ciągłość uzwojenia prądniczki tachogeneratora nawet po jego podgrzaniu np. suszarką do włosów również? (Prądniczka zamocowana jest od dupki strony pompy myjącej)
Pompę podłączasz prosto pod akumulator. Bym podłączył pod regulator Odłączenie odbiorników przy niskim napięciu:10.8~11.8V
Dziękuje za odpowiedzi ale niestety są zbyt ogólne jak na mój poziom. Odpowiedź "Ładowarka od telefonu, LED i opornik..." z całym szacunkiem, nie jest w stanie mi pomóc. Chciałbym to jednak zrobić nie z diodą ale z silniejszym źródłem światła, tak żeby to było widoczne z daleka (taka żarówka jak światło pozycyjne w samochodzie albo żarówka od latarki)....
Co ty mu każesz niepotrzebnie mierzyć? Podłączył falownik pod wejścia niskiego napięcia -> uruchomił się autotest pomp i zapanowała "ciemność". Moduł to złom! Ps. Pytanie co poza zaznaczonymi na czerwono opornikiem i scalakiem mogło jeszcze polecieć? Układ falownika i mikroprocesor.
Cieszę się, że znalazłem ten temat, choć niedokończony, ponieważ mam podobny problem z niskim napięciem na pompie stacji parowej Tefal Liberty SV7030. Po włączeniu zasilania na pompie jest 150V i pompa nie pracuje (cisza). Po uruchomieniu przyciskiem w rękojeści napięcie wzrasta do 200V i pompa zaczyna pracować i podawać wodę - tworzy się i leci para....
Zapewne wykryje za niskie napięcie na wejściu falownika i error.
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu Objaw właśnie taki jak pierzesz. zaczytałem kody z komputera i wywaliło m.in. za niskie napięcie wtryskiwaczy, za niskie napięcie pompy paliwa, ewidentnie zostało odcięte zasilanie,...
Witam wszystkich chętnych do podzielenia się posiadaną wiedzą. Mam problem z niskim napięciem na pompie stacji parowej Tefal Liberty SV7030. Po włączeniu zasilania na pompie jest 150V i pompa nie pracuje (cisza). Po uruchomieniu przyciskiem w rękojeści napięcie wzrasta do 200V i pompa zaczyna pracować i podawać wodę - tworzy się i leci para. Po kilku...
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
Sprawdziłem rezystancje na kondensatorach przy procesorze jest około 7om teoretycznie nie ma zwarcia Tu nie powinno być tak niskiej rezystancji. Procesor złom.
Dzięki za odzew dodam, że rozrusznik 3kW pobiera 450/380A zimny/ciepły. Przewody OK tego jestem pewny. Z pompą jest tak, że podobno zaczęło się po wymianie elektromagnesu i zero zmian w pracy silnika. Wiesz co myślałem nad tym podwójnym i dałbym radę (ładowanie i te sprawy), ale czy to nie zgodne z zasadami sztuki. A może wyjdę na Czesia i akumulator...
1.Odczytałem błędy zworką 6+masa.Bład 14,24,25,29 -niskie napięcie przekażnika pompy paliwa -niskie napięcie wtrysku 1 -czujnik prędkośći pojazdu -niskie napięcie czujnika temp.płynu 2.Nie zapala się kontrolka imma,pierscień na swoim miejscu i sterownik po nią. -a czy tam jest taka kontrolka? 3.Nie sprawdzałem testerem bo nie mam ale połączyłem się...
Wymieniony został wężyk od MAP oraz sam czujnik MAP. Nie odpalił. Spróbowałem wyjąć sondę lambda z kolektora wydechowego jak radzono wyżej - efekt? Za drugim rozruchem uruchomił się, ale to co wyleciało przez otwór lambdy i wydech pozostawię bez komentarza. Zapchany wydech. Dodatkowo wyskoczyły błędy: P0105 - sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej...
Wydaje mi sie, że w Corsie pompa startuje gdy kręcimy rozrusznikiem. Sprawdziłbym (wymienił) przekaźnik pompy paliwa
Mam go,że ja o tym nie pomyślałem :) Już prawie wszystko dzięki panu przeszedłem,na koniec ( mam nadzieję) mam jeszcze dwa pytania,a mianowicie:na tym triaku jest takie oznaczenie:T4 0560 GK048504,dowiadywałem się w sklepie,i porażka nie mają zielonego pojęcia co i jak,podobno tylko serwis aristona,drugie pytanie czy wie pan czym ewentualnie można byłoby...
Ten drugi kod błędu to chyba inny ? P3848, ciśnienie modułu pompy — zbyt niskie napięcie lub zwarcie do masy na styku (B45) modułu ECU (D374). Jeśli to jest ten błąd to moduł pompy adblue i masz pewno przerwany przewodzik od modułu do sterownika eas koło katalizatora.
Witam. Renault Laguna 1.9 dci, pompą CP1,z pompą elektryczną w zbiorniku. Smaochód czasem gasł aż zgasł i okazjonalnie zapala. W sterowniku błąd "niskie ciśnienie na listwie" Pompa zbiorniku się nie uruchamia, brakuje napięcia na wtyczce. Przekaźnik nr 6. ( Pompa niskiego ciśnienia) daje się wysterować testerem, Przekaźnik sprawny i napięcie wychodzi...
Silnik to był 1,4 66kW - wytłumaczyli się za niskim napięciem na sterowniku pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam. Teraz auto odpala dobrze i nie ma problemów - ciekawe, co zamotali w tym serwisie...
Do wymiany. Bez przesady. Ok, jutro zamawiam nową pompę.
4.521 - stycznik główny otwarty Przyczyna: Napięcie silnika pompy za niskie. Sprawdź: Okablowanie pomiędzy pompą a sterownikiem silnika, sprawdź sam silnik.
Ostatnio czyściłem tą siateczkę i płukałem pompę paliwem i leciało z niej sporo brązowego syfu filtra chyba w tym złomie nie mam tzn jest ale zintegrowany z pompą paliwa. Nie sprawdzałem napięcia na pompie podczas jej pracy ale zrobię to za kilka minut. Jeśli napięcie nie jest stabilne to co może być tego powodem? Napięcie sprawdzone: 1 zasilanie na...
Cykl 0 czyli zawór nie ma potrzeby dzialania. Pewnie nieszczelny lub pompa słaba.
Dziękuję wykonam pomiary.a jeżeli to napięcie jest niskie to nie powinna piszczec F79?
Miałem podobne rozkminy na początku ale te pompy (byle nie chinskie) są na prawdę szczelne. Zielony to może nie jestem ;) widziałem w marketach te pompy więc stąd moje wątpliwości co to ich klasy szczelności. Basen mam niewielki 400x211x81 cm wiec około 6m3. Ponieważ mam go zabudowanego deskami kompozytowymi, pompę i filtr piaskowy chcę umieścić w...
zasilanie pompy ciepła jest nie możliwe A z czego to wynika, bo w tej tabelce są kW mocy grzewczej. Zapotrzebowanie na moc elektryczną będzie co najmniej 2x mniejsze (nawet przy mrozach). Bardziej bym się bał o wrażliwość elektroniki pompy ciepła na zasilanie agregatem, który będzie generował napięcie o niskiej jakości zasilania. Chodzi o wszelkie...
Witam mam problem z polonezem GSI mianowicie nie pali na benzynie. swieci sie kontrolka na desce silnika błędy pokazują zbyt niskie napięcie na pompie paliwa, zbyt wysokie na sonde. sprawdziłem pompe pompa dziala bez zarzutu i jak sie ja podepnie na krotko to silnik pali. jezeli przełącze go na gaz pali i kontrolka od silnika gaśnie. co może być tego...
nie o to mi chodziło ,kod 29Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie ,siada układ sterowania cewką przekaznika pompy ,i chcialem cos dowiedziec sie na ten temat ,dlaczego siada ten układ bo miałem juz około szesc takich przypadków gdzie pompa padła i jednoczesnie padło to sterowanie
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam, czy te kody błędy są od siebie zależne, a więc jak występuje jeden (np. nie działa pompa) to i drugi kod błędu (za niskie napięcie na zaworze dodatkowego powietrza) będzie wykazywany.
Witam. Mam problem z Oplem Vectrą a komputer pokazuje błąd nr 29 czyli zbyt niskie napięcie na przekaźniku pompy paliwa. Wymieniana była pompa paliwa, czujnik temperatury cieczy i dalej o samo. Na początku zgasł po jakimś czasie jazdy, chwilę postał i dalej można było jechać a teraz zgasł po zapaleniu świateł, gaśnie też jak się lekko stuknie w komputer....
Hydrostat to jest to zielone jak piszesz. Od niego idzie gumowy wężyk który w końcu wchodzi do kubka ( komory hydrostatu). Wężyk ma być drożny ( możesz sprawdzić dmuchając ) i kubek też. Dobrze byłoby sprawdzić napięcie jakie jest podawane na pompę z modułu, może jest zbyt niskie co będzie świadczyć o uszkodzeniu na module. Nie wiem na ile jesteś doświadczony...
Bester 351/351W mają zasilanie podajnika 42VAC. Silnik podajnika i elektrozawór będą działały na niższym napięciu zasilania ~25VAC, stycznik może nie załączyć przy tak niskim napięciu zasilania. Transformator sterowniczy jest zasilany międzyfazowo po wyłączniku, z odczepu jest zasilany wentylator, lampka i pompa obiegu płynu chłodzenia (wersja 351W)...
Twój miernik nie posiada funkcji trueRMS, stąd pomiar tylko 197V w tym wątku masz porównanie pomiarów 2 mierników: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... jak szukasz czegoś do awaryjnego zasilania CO na 24V z Sinusem na wyjściu to polecam to: http://techtron.pl/p2236,zasilacz-awaryj...
Trzeba podać na pin V0 (od kontrastu) napięcie ujemne względem masy. Nie potrzeba dużej wydajności prądowej - wystarczy prosta pompa ładunkowa: dwie diody i dwa kondensatory sterowane przebiegiem prostokątnym
Witam, Auto nie odpala. Na elektrozaworze przy pompie jest niskie napięcie - ok 6v i spada. Przekaźnik 109 jest ok, sprawdzałem na sprawnym i jest to samo. Co może być przyczyną? Po podłączeniu na krótko auto odpala.
sprawdź triak pompy spustowej
Spróbuj z przetwornicą step-down 20A, zobacz przy jakim, niższym, napięciu pompa startuje i się nie męczy i takie ustaw. Przetwornica powinna mieć dobre chłodzenie, możesz dodać wiatraczek na 12V. Możesz dołożyć czujnik zmierzchowy/naświetlenia, żeby odciął zasilanie przy za słabym oświetleniu. Części tanie, lepsze to niż bezpośrednie podłączenie panela...
Ja mam inny problem z agregatem AG-HA-950. Daje zbyt niskie napięcie bo tylko 200V. Sam sterownik + pompę kotła jeszcze pociągnie ale jak się załącza dmuchawa to gaśnie. Na jałowym również daje tylko 200V. Co może być przyczyną?
Następnie sprawdź czy napięcie do niej dochodzi,wtedy kiedy ma wypompowywać.Sprawdź również samą pompę na krótko.Jak jest uszkodzona to tutaj masz nową w niskiej cenie: https://north.pl/karta/pompa-odplywowa-k... Pozdrawiam i życzę udanej naprawy.
http://obrazki.elektroda.pl/6943491400_1... Zbyt niskie napięcie zasilania, uszkodzone zasilanie pompy.
Powiedz mi czy masz problemy z przyśpieszeniem. Poza powyższymi wskazówkami sprawdź świece i kable wys napięcia, gdy wszystkie w/w porady zawiodą trzeba sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i wtryski. Pozdrawiam. Odpisz jak rozwiążesz problem.
Jeżeli masz niskie napięcie to należy sprawdzić zasilanie stałe przekaźnika pompy napięcie wychodzące na pompę jeżeli jest powyżej 11V to szukać uszkodzonego przewodu lub wypalonego styku na kostce łączącej tylną wiązkę.P
Styki, przekaźnik
Kod 29 PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy:w obwodzie sterującym przekaźnikiem pompy paliwa wystąpi zwarcie do masy. Kod 22 CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY NAPIĘCIE NISKIE usterka wystąpi gdy: silnik pracuje, napięcie potencjometru < 0,16V wymagane wartości : przepustnica zamknięta - napięcie 0,3...1V przepustnica całkowicie...
Witam Po zagrzaniu silnika na biegu jałowym zapala się kontrolka silnika. Obroty biegu jałowego lekko falują . Po odczytaniu kodów błędów okazało sie ze są to 29 - niskie napięcie na przekaźniku pompy paliwa; 35 - silnk krokowy - błędna ilość krokó. Jakie mogą być tego przyczyny i gdzie ich szukać ? Pozdrawiam
niskie cisnienie pompie zmywarka napięcie pompie focus niskie napięcie niskie
klawiatura zalać spirytus wypełniać ubytek zasilacz domofonu elfon
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Błąd FEOC w pojazdach Iveco - diagnostyka i przyczyny Błąd 055 w Renault i urządzeniach przemysłowych: diagnoza i rozwiązania