Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Sprawdź diodę na płytce często ulega spaleniu.
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Witam. Dzieki za podpowiedz. Problem okazal sie zawor zwrotny w nowej pompie oleju. Na goracym silniku musial blokowac sie w pozycji otwartej. Kupilem Inna pompe, wygladala troche inaczej.VW caddy 1.6tdi niskie cisnienie oleju na cieplym silniku [img-0] Kupilem Inna pompe z febi zamontowalem i problem zniknol. Tak ze przestrzegam przed tanimi zamiennikami...
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
temat przerobiony juz miałem dość, czyszczenie sitka w baku juz nie pomagało ,komputer pokazywał niskie cisnienie paliwa w układzie czujnik wymieniony i dalej gasł w końcu zaryzykowałem i wymieniłem regulator,, zawór,, ciśnienia paliwa przy pompie paliwa i trafiłem kijanka jezdzi i juz nie gasnie .Polecam szukać po numerze ,wpisując do kia sorento wyszukiwało...
Silnik nie reaguję na test kąta wtrysku(reakcja jest ale na granicy słyszalności)układ paliwowy wyczyszczony filtr nowy -bosh plus podgrzewacz,brak powietrza w paliwie.Zaworek przelewowy na pompie wymieniony ,n108 został wyjęty -brakowało sitka,cewka w nim działa kulka zamyka.silnik rano nierówno pracuje i dymi na biało(świece żarowe wymienione)kąt...
wymieniałem poniewaz auto nie odpalalo na ciepłym silniku , po wymianie czujnika polozenia wału i swiec na diagnostyce wykazało ze niby przyczyną tego jest zbyt niskie cisnienie paliwa na pompie wiec wymieniłem pompe na inna sprawną
Witam. Mam problem z samochodu Honda CR-V 2.4 silnik na bezposrednim wtrysku benzyny. Problem mam taki iz nie moge odpalic samochodu. Na zawór z pompy wysokiego ciśnienia nie idzie w ogóle sygnał, cisnienie po stronie niskiego cisnienia jest ok 4.0 bar. czy te niskie cisnienie jest wystarczajace? czy musi byc wyzsze i sterownik nie wysyła napiecia na...
EP4GW ma 20 bar i taka jest w ekspresie Siemens. EP5GW ma 15 bar, czyli niższe ciśnienie.
Witam. Cisnienie mieżyli majstry tak na szybko. wykręcili czujnik ten co pokazuje błąd i wkrecili zegar przy pompie tej małej co jest od układu kierowniczego. Na zimnym oleju pokazywało 190 i za czołem nim jezdzic z pól godziny i spadało do 140. nie wiem czy olej się pieni. Wykręcałem czujnik obrotow skrzyni i musiałem wykręcić filtr i zauważyłem ze...
ta pompka jest tylko wspomagajaca, pomaga przy utrudnionym rozruchu przy niskim stanie paliwa lub przy ewentualnych malych nieszczelnosciach w glownej pompie , ma niskie cisnienie nie takie jak benzynowa, ponizej 1 bar. czemu pytasz o te pompke?
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia. Wtryski na powrotach są ok. A przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa. Regulator na pompie CR czy ten zawór na listwie CR? Jak go sprawdzić?
witam kolegow, problem rozwiazany, okazalo sie ze pompa HP zdechla na cacy, poprostu zaczalem sprawdzac uklad paliwowy od strony baku, sprawdzilem pompe LP na sucho, rozkrecilem na czesci 1wsze pozniej wszystko ladnie zlozylem, podlaczylem bez rurek wlalem 20l paliwka okazalo sie ze ladnie daje ropke do pompy HP, nastepnie sprawdzilem bak paliwa, i...
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Witam, Opel Agila 1.3 cdti z 2004r nie odpala, kręci ale nie pali. Komputer wyświetla błąd P0685 - niskie napięcie obwodu głównego / przekaźnika glownego. Przed diagnostyka szukałem problemu w układzie paliwowym, gdyż wtryski nie puszczają paliwa, badanie cisnienie manomatrem na pompie ponad 400 bar brakło skali manometr do kosza :) na listwie CR bardzo...
A moze to jest czujnik ktory czuwa nad cisnieniem cieczy w ukladzie wspomagania. Moze byc tak ze jest niskie cisnienie w ukladzie co sygnalizuje ta kontrolka. Moze to byc spowodowane jakas niszczelnoscia lub mala wydajnoscia pompy
od kilku dni auto wchodzi w tryb awaryjny po podpieciu kompa wyszło ze za niskie cisnienie paliwa w układzie rail co to jest, i najsmieszniejsze jest to ze po wyłaczeniu silnika auto działa znowu normalnie , wymieniłem filtr paliwa bo był zapiepszony było w nim mleko parafina wiem ze moze byc problem z czujnikiem cisnienia na pompie rail lub regulator...
hello, jako ze mnie temat zainteresowal w zwiazku z mpimi problemami z instalacja, wrzyce ponizej paer ciekawych i waznych uwag ktore nie zostaly wczesniej zbyt przejrzyscie rozpisane ;) O CZYM MOWA ? Ogólna zasada montażu pomp Można umieszczać je zarówno na zasilaniu (rurze, którą płynie ogrzana woda), jak i na powrocie (rurze, którą woda wraca do...
coprawda zrobilo sie cieplo, wiec problemy ustały, ale mam pytanie do zajmujących się pompami/wtryskami: sprawdzilem sam, [mechanik podobno to robil] wtryski na przelewach. zastosowałem strzykawki [chyba zamałe nieco] 20 ml, jako zbiorniki na wracajaca rope. i pytanie - jak dużo paliwa powinno wracać? czy jest jakaś zasada, np. mniej więcej ileś ml...
mam ten sam problem z tym jtd brawa 105km-odpale na samostart chodzi na wolnych ok jak daje w deche zgasnie i nie odpala nawet w trakcie jazdy-chwile odczekam i odpali na samostart albo na pych-na kompie pokazuje niskie cisnienie wtrysku pali sie czerwona lampka wtrysku i gasnie no i dymi na czarno troche-zawor na pompie wyskokiego cisnienia zmieniłem...
Witam Objaw jest taki, że co jakiś czas jest poważny problem z odpaleniem zimnego silnika w temp. otoczenia poniżej 0 st C. Po prostu wtedy można kręcić rozrusznikiem aż do rozładowania akumulatora a silnik tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa. Wystarczy jedno małe pryśnięcie placka w dolot i jest wszystko ok bo potem można silnik uruchamiać normalnie...
jeszcze jedno zauwazylem iz kiedy olejej sie zagrzeje to mlot lepiej bije, rozebralem wszystko od nowa, zaczelem sprawdzac kazda czastke agregatu hydraulicznego po sprawdzeniu 80% hydrauliki czyli : chlodnicy, rozdzielacza, wezy, (pompy nie spr i nie sprawdzalem filtra oleju sa to nowe podzespoly) i tu jest pytanie dlaczego on zaczyna bic lepiej (punktacja...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
A czy regeneracja pompy nie polega na wymianie właśnie tłoczka? Przy okazji jeszcze uszczelniaczy i uszczelek. Co można zregenerować w sterowniku skoro on działa. Tranzystor jest sprawny lub nie. Jakiś czas temu silnik uruchamiał się dopiero po puszczeniu rozrusznika, i to jest dziwna sprawa. Myślałem że to wina stacyjki, ale podając na krótko napięcie...
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Pewny jestes ze jest pompa w baku? ja ze 2-3 miesiace temu zmienialem pompe w takiej lagunie i byla na podluznicy w komorze silnika strona od pasazera miedzy silnikiem a sciana grodziowa
Jeżeli jeszcze nie wymieniałeś nigdy w zmywarce pompy myjącej to może już dawać zbyt niskie ciśnienie. Niestety pompa występuje wraz z grzałką: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/0-p... Jeśli jednak jesteś pewien prawidłowego ciśnienia to do weryfikacji ten zawór: https://north.pl/karta/c00866554-zawor-r...
Albo masz nieszczelność na tej linii z niskim ciśnieniem?
Witam Po pierwsze to zdecyduj się o jaką myjkę chodzi Bo w tytule podałeś dwie firmy. Nie wiem skąd ten plastik mógł sie wziąć ale jest opcja że to filterek na wejściu wody mógł się rozpaść. Te śruby których nie mogłeś wykręcić są zaślepkami otworów technologicznych i raczej są wkręcone na klej. Nie ruszaj ich.
Jeśli obniżyłeś ciśnienie załączenia pompy to powinieneś również skorygować ciśnienie wstępne w zbiorniku. Ciśnienie powietrza powinno być około 0,3 - 0,5 bar niższe od ciśnienia załączenia pompy.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
Zapewne chodzi tobie o przetworniki ciśnienia a nie o transmitery. Najprościej i najłatwiej to w szereg wstawić presostat niskiego ciśnienia.
A jeśli chodzi o wtryski to przez sprawdzenie korekcji dawek można stwierdzić czy są do wymiany ?? Można ale po całej diagnostyce. Wg MAN Catsa należy ten test uzupełnić o 2 kolejne: test kompresji i test rozpedzania cylindrow. Dlatego że korekcja dawki odnosi się do całego zespołu napędowego i wszystko trzeba brać pod uwagę. Jaka jest wartość zaworu...
Rektor jest zbędny w tej instalacji. Wystarczy tak dobrać ilość zraszaczy aby uzyskać przepływ przy którym pompa da tylko 3 bar. Zasada jest prosta. Mniejszy przepływ to większe ciśnienie na pompie. Większy przepływ to niższe cisnienie na pompie. Parametry pompy, które podałeś nie koniecznie muszą oznaczać punkt pracy. Czyli 9 bar przy przelewie 6m3/h...
Pięć sekund w guglu i masz: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nie znam dokładnie tego silnika, ale widzę po fotkach znalezionych w sieci, że pompa niskiego ciśnienia jest razem z pompą w.c.
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Jak była pompa z łańcuchem można było zrobić test. Miska w dół. Pokrywa zaworów też do zdjęcia. Łańcuch z pompy zdjąć jakaś wanienka pod silnik smok zanurzyć w oleju i napędzić pompę (np wkrętarką). Wtedy ładnie widać którędy olej ucieka ewentualnie po oporze na pompie czy dobrze zasysa olej. Raz nie mogłem znaleźć a tym sposobem zaraz namierzyłem brakującą...
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Witam .Nie mogę odpalić Forda escorta 1,8 td 95r . Nawet stosuje plaka i samostarta pożyczam prąd z drugiego auta i nic. Ciśnienie silnika 31 32 31 31 ciśnienie wtrysków 14 . Świece sprawdzone . Pompa raptem podaje ciśnienie z 17 . Wcześniej palił z plakiem z ledwością a teraz nic żadnych dymków jakby paliwa pompa nic nie dawała albo coś zamarzło bo...
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
Witam też mam taki problem czy moglibyście pomóc?
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Właśnie dzisiaj przerabiałem ten temat w primerze 2.2 .ktoś zamontował nie oryginalne węże doprowadzające ,pompa cały czas ciągła powietrze zamiast płynu do wspomagania,wyrczała przez czas cały dopóki nie miała dostępu płynu.Wyrzucznie płynu ze zbiorniczka w tej sytuacji jest jak najbardziej zrozumiałe ponieważ w obiegu zamkniętym dochodzi dodatkowy...
Zasilanie pompy ma być właśnie na tych grubszych przewodach
Nie wygląda mi to na pompę hydroforową, mało tego wysokość podnoszenia 13 m wskazuje że pompa daje ciśnienie 1,3 bara, u Ciebie nabiła 1,9 co jest możliwe gdy nabijała do zamkniętego zbiornika jakim jest hydrofor i wskazywałoby na inne przeznaczenie pompy.
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Skoro ci pali i nie ma mocy to też bym poszedł w stronę niskiego ciśnienia pompy paliwa. Trzeba mieć odpowiednią końcówkę na manometr, by to sprawdzić. Uważaj, to układ paliwowy, nie spal auta, bo węże paliwowe pękają na zimnie.
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Nie wiem czy to problem braku zalania. W jaki sposób to zrobić ? Podłączam wąż od złącza odkręcam wodę przy wyłączonej pompie, naciskam spust, woda leci z lancy to już chyba zalane ?
A cięższe maszyny na podnośniku podnosi?
Auto nie było odpalane trzy miesiące. Teraz pompka elektryczna na ramie wydaje inny odgłos i cały czas taki sam. Pompka, po zatkaniu powrotu, momentalnie skacze ciśnienie na 8 bar i wydaje inny głos.
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
jasne , zdrowy sen to podstawa :), pozdrawiam
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Witam . Przede wszystkim jakie błędy wyświetla komputer. SGR to skrzynia biegów. Pewno będzie przeciek oleju przy zmianie biegów i spada cisnienie w układzie. Trzeba będzie sprawdzić cisnienie na pompie niskiego ciśnienia zobaczyć jak ona się zachowuje . Czyli podłączyć zegar ciśnienia do regulatora ciśnienia na pompie. Jeśli pompa utrzymuje cisnienie...
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
zrób diagnozę jakie jest ciśnienie na railu będziesz już wiedzieć
A jak chodzi przez te 2 minuty to jest ciśnienie??? Jak kdf napisał sprawdź czy nie zawisł czujnik przepływu lub czy nie stoi tłoczek mikro wyłącznika niskiego ciśnienia na pompie. Za mało podałeś danych aby można było postawić diagnozę.
Urwana turbina pompy myjącej.
Jeżeli pompa generuje już zbyt niskie ciśnienie to jak najbardziej ma to wpływ na pracę zraszaczy, ale wtedy raczej by nie pracowały w ogóle. Zdemontuj pompę myjącą i zweryfikuj stan turbiny. Jeżeli będą wyczuwalne luzy to regeneracja za wczasu dopóki wirnik nie uległ jeszcze zniszczeniu. W zaworze 3d masz silniczek i też go warto sprawdzić przed wymianą...
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Witam, Z wydrukow wynika, ze masz problem na pierwszym cylindrze. Moze to byc np. zbyt duzy wydatek przeciekow lub zbyt niskie cisnienie sprezania. W kazdym razie ten cylinder ma mniejszy moment obrotowy lecz sterownik nie jest w stanie tego skorygowac iloscia paliwa i dlatego silnik nierowno pracuje. Zbyt niskie cisnienie zasilania pompy HP nie powoduje...
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Nie miałeś wcześniej problemów z łapaniem lewego powietrza przez przepust w obudowie mostu? Miękkie siłowniki TURa. Objaw opadnięcia to tak jakby pompa się zapowietrzyła i nie chciała pompować. Trochę to dziwne, bo olej powinien ciągle krążyć w układzie rozdzielaczy i wypływać przelewem. Może jednak dalej układ się zapowietrza? Rozdzielacze w C-330...
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Mylisz pojęcia i czujniki. Nie ma tam żadnych regulatorów ciśnienia a zawór dozujący. Ja pisałem o zaworze przelewowym dla niskiego ciśnienia i pomiarze niskiego ciśnienia. Daj najlepiej foto pompy CR ,albo napisz czy ma pompę w zbiorniku czy nie.
Walczę z szarpaniem Passata podczas przyspieszania - po pomiarach ciśnienia pompy w baku (0.3 bara) i pompy tandem (0?? na jałowym 3.5 bara przy 4000 obrotow)postanowiłem je obie wymienić. Pompa w baku nowa ciśnienia nie mierzyłem ale węże twarde przed i za filtrem. Pompę tandem wymieniłem na używkę ale niestety nadal brakuje ciśnienia - na jałowym...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Wymiana pompy oleju pomogła.
Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
Dzięki niektórym za pomoc sprawa rozwiązana sterownik uszkodzony
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
niskie napięcie pompie niskie cisnienie oleju niskie cisnienie powietrza
apache konfiguracja wzmacniacz pentoda adres producenta
elektrotechnika studia elektronika studia
FOX Bambino Fox – schemat podłączenia alarmu, kolory przewodów, centralny zamek Peugeot Citroën EW10D vs EW10J – różnice, awaryjność, LPG, eksploatacja