Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
Przecież to prosty silnik ,po pierwsze zmień zmień śpeca,tam jest nastawnik przepustnicy nie krokowy.Po drugie sprawdz koniecznie stycznik przepustnicy ,jak ok to przesledzić przewody, nastawnik -ecu.Kod silnika gdzie? Dodano po 3 Jak abd to masz: http://obrazki.elektroda.net/87_12805833...
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
hej chłopaki mam problem z autkiem mam brak ładowania oraz palącą się kontrolkę oleju. Napiełam pasek było wszystko ok po przejechaniu 10 kil znowu zapaliły się kontrolki. A czy to może być przyczyną wstrząsu czy jest jakaś inna przyczyna tego ponieważ wpadłam kołem w dzióre i od tego czasu znowu zapaliła się kontrolka ładowania i oleju.........
Witam jednak to zawor egr wyczyscilem i wszystko ok dzieki za pomoc.
Witam mam problem z moją vectrą otóż ostatnio moja viki zaczeła mieć niskie obroty około 500-600 na ciepłym silniku a na zimnym po odpaleniu rano trzyma około 2000 obr/min. Odrazu mówie jest ona w benzynie bez gazu , krokowiec mam nowy, guma od filtra do przepustnicy jest szczelna więc nie łapie lewego powietrza, jeśli ma to coś wspólnego. Rok 1989...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
czujnik temp. plynu chlodzacego
Dzień dobry, piszę ponieważ nie wiem czy powinnam się martwić, otóż obroty mojego silnika na biegu jałowym po przejechaniu kilkunastu kilometrów wahają się od 500-550 obrotów. Na zimnym silniku około 900 nie ważne czy jeżdżę na gazie czy benzynie. W zeszłym tygodniu byłam wyregulować gaz i wtedy wszystko było w porządku. Teraz mam wrażenie, że z dnia...
kabelek sie trzyma, to nie to, juz sie chyba pogodziłem ze musze pare setek wywalic na przepustnice, martwi mnie tylko jedno, na tej przepustnicy mam 600 obr, a kilka dni temu założyłem inną z auta o przebiegu 70tys km i tez mi cholera auto idzie tak samo:/ wiec sie boje zeby nie wpakowac sporo kasy w cos co sie moze okazac sprawne.
Masz za niskie obroty na ciepłym silniku, z tego powodu nim trzęsie.
Odma sprawdzona , i jeszcze jedno auto ma niskie obroty na cieplym silniku
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
Nie nie ma lpg.
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję użytkownikowi marekb1911. Problem leżał we wtryskach paliwa. Jak zimny odpalał bez problemu, Jak gorący również. Miał problem tylko taki półciepły. Długo kręcił i trzeba było dodawać gazu aby odpalił. Problem tkwił w mojej 4 od ponad roku i w końcu wszystko wróciło do normalności. W takich przypadkach jak komputer...
Witam Jetta z 1992r 1.6 benzyna na gaźniku z gazem. Na zimnym silniku wszystko jest dobrze i na benzynie i na gazie. Na nagrzanym silniku na benzynie również wszystko jest dobrze, natomiast na gazie wolne obroty tak spadają, że czasami potrafi się zadusić. Zdarza się do losowo. Czasem jest przez kilka dni dobrze a potem przez kilka znowu problem z obrotami...
Witam mam problem . Podobnie jak w temacie . Pewnego razu jechałem i zgasł na ciepłym silniku podczas jazdy. Nie zapalił na benzynie ani na Lpg (kręcenie do wyładowania akumulatora nie pomogło). Zapali na 2 Sekundy i utrzymuje niskie obroty po czym gaśnie. Dodawanie gazu nie pomaga .
Zmierzyłem napięcie, Na zimnym silniku i na niskich obrotach ma od 13.30V do 13.56V, Na zimnym silniku i na wysokich obrotach od 13.60V do 13.80V Na ciepłym silniku i na niskich obrotach ma od 13.70V do 13.81V i na wysokich obrotach i na ciepłym silniku ma od 13.90V do 13.95V. Co to może być???
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam, Zaraz po odpaleniu ma wyższe obroty bo chodzi na ssaniu, a jak silnik osiągnie temperaturę to obroty spadają. Na ciepłym silniku zaraz po odpaleniu obroty ma bardzo niskie i chodzi nie równo przez kilka sekund a potem zaczyna chodzić normalnie. Pozdr.warwick
Witam! Mam problem z golfem 4 1.4-16v silnik pracuje na bardzo niskich obrotach ok. 600ob. lub gasnie na zimnym i ciepłym silniku bez różnicy .
Panowie, Stwierdzam, ze jednak na zimnym silniku jak uruchamiam go tez przez kilka sekund pracuje on na niższych obrotach z tym, ze na zimnym silniku nie jest to tak odczuwalne jak na ciepłym. W przypadku zimnego silnika jest tak; ruchamim silnik kilka sekund (jest to około 3-5) ma niższe obroty i dopiero wchodzi na tzn. ssanie, aby spadły do prawidłowych...
Czujnik położenia wału. I uprzedzając pytanie tak błędu może nie być bo w tych rocznikach błąd musi występować permanentnie (stale uszkodzony czujnik, przerwa w obwodzie, zwarcie do masy...............). Sporadycznych błędów jak chwilowy zanik sygnału nie zapisujesz zwłaszcza jak odpali i problem znika a ty dopiero wtedy czytasz błędy. Te czujniki lubią...
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
No po 10 sekundach ja go odpaliłem to działa. Ale bardzo niskie obroty ma.
hm... ale skoro mam prawie tyakie same obroty na benzynie i na LPG i juz nie da sie wiecej podciagnac LPG to jakbym podciagna linke to chyba wszystko by zalatwilo i mialbym takie same obroty na lpg i na benzynie, ewentualnie na zimnym silniku mialbym, wieksze obroty na ssaniu. A tak wogole to jakie obroty powinien miec ten silnik na jalowym biegu na...
po połączeniu z adblue parametrach systemu( ja to nazywam odczytem wartości chwilowych) znajdź wskazania 1 i 2 czujnika. Sprawdź na niskich/wysokich obrotach i na zimnym/ciepłym silniku. Wartość odczytu z czujnika 2 powinna zmieniać się proporcjonalnie do 1. Jeżeli wartość któregokolwiek czujnika jest taka sama na zimny/ciepły/wysokie obroty/niskie...
W sumie tak, nie jest wydajna,tylko jakby to była klapa czemu na wyższych obrotach wiało by ciepłym?
Witam. Pacjentem jest quad z silnikiem 110 cm3. Gaźnik oczyszczony dobrze poskładany i regulowany. Świeca o w miarę prawidłowym kolorze tj. ciemnoszara, sucha. Pierwsza rzecz, która mnie zastanawia jednak w niczym nie przeszkadza, to to, że zapala bez ssania i normalnie pracuje na nieco zaniżonych obrotach. Druga to taka, ze na niskich obrotach na ciepłym...
Za niskie obroty biegu jałowego
Gdy gazuję malucha zaczyna strzelać z tłumika. Na zimnym i na ciepłym silniku jest to samo, na niskich obrotach czasami też od czasu do czasu strzeli. Czym może być to spowodowane?
W moim Audi 80 B4 z silnikiem o pojemności 1.6 typ ADA od jakiegoś czasu, gdy silnik jest zimny nie trzyma obrotów. Nie zgaśnie, ale ma bardzo niskie obroty. Gdy przebijam biegi i puszczam gaz, to szarpie ponieważ bardzo nisko spada z obrotów. Na ciepłym silniku jest lepiej, ale ma niższe obroty niż miał przed usterką. Kiedyś, gdy włączałem klimatyzacje,...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Podczas jazdy nawet zgasł kilkakrotnie po naduszeniu na sprzęglo i pokazalo takie błedy jak na zdjeciach. Wogóle ma bardzo niskie obroty bo 600 na ciepłym silniku. Co moze byc przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/2249183900_... https://obrazki.elektroda.pl/4350684800_...
Witam . Nie dawno jakiś czas temu kupiłem golfa 3 1,9 td 94r. Mam w nim mianowicie problem z obrotami , ponieważ gdy silnik jest zimny i odpalę obroty są niskie tak jak nastawił mi mechanik , lecz nie w tym problem chodzi o to gdy silnik jest ciepły i wbije bieg jałowy to obroty wynoszą 1500+ ale gdy włączam nadmuch i grzanie tylnej szyby to obroty...
Przegrzana i gorąca świeca może mieć już mniejszą oporność izolatora między elektrodami i w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie) przy małych obrotach wału (jak przy odpalaniu) napięcie wytworzone na cewce może być zbyt niskie do wytworzenia iskry o wystarczającej energii powodującej zapalenie mieszanki.
Qrde drgania przenoszone są na kierownice przy postoju pojazdnu na wolnuch obrotach przy ciepłym silniku :lol:
Witam! Mam problem dotyczący silnika 139qma w chińskim skuterze. Po odpaleniu, zimny lub ciepły, na niskich obrotach silnik pracuje nierówno. Raz obroty wysokie, raz niskie. Po ostrym dodaniu gazu i ostrym puszczeniu go obroty na chwilę spadają, czasem w tym momencie gaśnie. Podczas grzebania przy wariatorze z ciekawości odpaliłem silnik bez paska....
Witam, odkąd zakupiłem samochód występuje problem niskich wolnych obrotów po rozgrzaniu silnika (temp. oleju powyżej 80stopni) Silnik zimny czy ciepły zapala normalnie. Zimny trzyma ok 900 obrotów/min. Jak już się bardziej nagrzeje po przejechaniu kilku km obroty oscylują na poziomie 750 obrotów/min, ale już po rozgrzaniu oleju powyżej 80 stopni wolne...
Tak regulowalem na ciepłym silniku, po ustawieniu niskich obrotów silnik nie chce odpalić, jak wrócę do ustawień że obroty silnika będą wysokie odpala normalnie. Filtr powietrza i paliwa wymienione. Wykrecalem świece i iskra jest.
Widziałem dziś na szybko taki silniczek u znajomego. Co ciekawe zaraz po odpaleniu auta (na zimnym) zdjąłem wężyk z zaworu termicznego i przepuszczał znaczy był otwarty. Ale obroty ładnie się podniosły w górę (po zdjęciu wężyka). Z tego wynika, że zawór powinien się otworzyć dopiero na ciepłym (co obniża obroty biegu jałowego jak jest gorący).Także...
Witam. Latem stałem się właścicielem Yamahy TW 125 2003r. Jestem bardzo zadowolony z zakupu tylko mam mały problem ponieważ maszyna 5 sekund po odpaleniu (a pali rewelacyjnie na dotyk) bardzo żwawo reaguje na gaz lecz po tym czasie, po dodaniu gazu, błyskawicznie spada z obrotów i gaśnie. Gdy szybko wrócę manetka to jeszcze się zbierze i puka sobie...
. Samochód nie trzyma obrotów na niskich obrotach oraz biegu jałowym i gaśnie. Problem występował na ciepłym silniku, teraz już cały czas. Takie rzeczy dzieją się z czujnikiem wału albo wałka. Przyczyna jest nie jednoznaczna czujnik padał stopniowo i zmieniała się jego wartość wiec nie można stwierdzić jego ewidentnego uszkodzenia. To jedna z przyczyn...
a jak odpalisz samochód i przełączysz na gaz zanim silnik się nagrzeje to też masz niskie obroty? spróbuj podregulować obroty na gazie. Przy parowniku powinien być regulator obrotów.
wITAM MIAŁEM PODOBNY PROBLEM U MNIE SPRAWDZ CZY JAK LEKKO WYSUNIESZ PRZY ODPALONYM SILNIKU MECHANIZM SSANIA TOI CZY WCHODZI NA WIEKSZE OBROTY?? U MNIE WADA BYŁ ZŁY STYK PRZY SILNICZKU WEWNATRZ SERWO OD AUTOMATYCZNEGO SSANIA WYSTARCZYŁO DOGIAC BLASZKI JEST TROCHE ROZKRECANIA ALE DA SIE TO ZROBIC.CZUJNIK TEMPERATURY TO TEN NIEBIESKI.nA ZIMNYM SILNIKU...
Brak "ssania" na zimnym silniku,a jest na ciepłym.Inaczej mówiąc na zimnym silniku ma 600 obr,na ciepłym 1300.Czujnik temperatury dobry, centralka wtrysku też
Jak obroty spadają po wciśnięciu pedału sprzęgła, sprawdziłbym czy sprzęgło radzi sobie z rozłączaniem napędu, bo to bardzo dziwne. Wymień przewody koniecznie, sprawdź świece. A skoro na ciepłym silniku obroty tylko wariują, sprawdź silnik krokowy koniecznie, bo ja tak miałem w nubirze, że dopiero na ciepłym silniku tak się działo.
Podłączenie szeregowe. Powinno być równolegle na trójnikach. Jak dmucha na 1-2 stopniu dmuchawy? Ten silnik to archaiczna paliwożerna v8, nie grzeszy sprawnością. Gdyby nie był w stanie dostarczyć tyle ciepła to przy sprawnym układzie chłodzenia temperatura silnika by spadała po włączeniu nawiewu.
Czy na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
Usterka zlokalizowana, uszkodzony był wtryskiwacz. Po wymianie silnik wchodzi na obroty bez problemów. Dalej jednak nie mam wolnych obrotów, skutek odłączenia ECU od akumulatora?, czy innego położenia czujnika przepustnicy? Wie ktoś może jaka jest procedura regulacji położenia TPS? Dodatkowe spostrzeżenia: Po włączeniu zapłonu servo regulacji wolnych...
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
witam. mam takie autko .problem polega na tym, że na zimnym silniku autko chodzi kulawo i ma za niskie obroty .jak ciepły to wszystko ok. świece zmienione przewody też jeśli ktoś wie jaki to czujnik albo coś innego to proszę o pomoc. Z góry dziękuję .
To chyba nie było lewe powietrze...Włożyłem oryginalny nastawnik uzywany. Objawy wróciły czyli na benzynie mocno faluje a na gazie obroty ok 3tys. Gdy wyciągnę wtyczkę to jakby obroty wzrastają na bebenzynie. Gdy podepnę zasilanie z akumulatora do 1 i 6 piny i na maksa cofnę siłownik nastawnika to obroty są niskie, jakby za niskie ale na ciepłym silniku...
sprawdź czujnik temperatury to ten niebieski na zimnym ok. 2000 omów na ciepłym ok.200 omów.
w przypadku układu z rozdzielaczem takie objawy są jak kopułka jest zawilgocona, a przypadku dis-a to się z tym nie spotkałem :P brak "ssania" to już inna przyczyna, wogule te 750 to i tak trochę za mało nawet przy ciepłym silniku
Akumulator powinien wystarczyć na kilka minut pracy rozrusznika, jeśli szybko pada to jest uszkodzony. Jakie obroty osiąga rozrusznik na ciepłym silniku, może się zaciera i ma za niskie obroty by silnik "zaskoczył", albo daje za duży opór i jest za niskie napięcie by był zapłon (iskra przy ciśnieniu atmosferycznym ma dużo mniejszą energię, więc sprawdzając...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
Witam. Mam problem, w mojej Viki mam niskie obroty na biegu jałowym wynoszą około 600;/ Stąd aż trzęsie cała tapicerka. Jest bez znaczenia czy ciepły silnik czy zimny. Można to jakoś samemu ustawić podkręcić? Pomocy, bo dostanę padaczki. Razz
Szanowni koledzy pacjentem jest Vw polo z silnikiem AQZ a problem dotyczy wolnych obrotów . Ten trzycylindrowy silnik nie ma wysokiej kultury pracy a jak jeszcze wolne obrotu są za niskie to całkiem nieprzyjemnie . Silnik na wolnych utrzymuje ( silnik ciepły ) 860 obr/min gdzie po uruchomieniu zimnego jest 920 obr/ min. i po niecałych dwóch minutach...
Od pewnego czasu gdy samochód jest zimny bądź ciepły zaczynają warjować mi obroty raz wysokie raz niskie silnik krokowy był wymieniany i nadal chodzi tak jak chodził.Proszę o pomoc :cry::cry::cry::cry:
Witam. Podepnę się pod temat. Laguna 1.6 16V 1999 K4M. Gdy zimny to trzeba dłużej go pokręcić ale zapala za 1 razem. Niestety silnik ma bardzo niskie obroty, raz zgaśnie raz nie, i po chwili wchodzi dopiero na swoje około 700 obrotów (czasami trzeba go przytrzymać na gazie ) i dalej jest w porządku (w czasie jazdy również). Następnie gaszę go na gorącym...
sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym i ciepłym silniku
W silniku wymieniłem olej. Po wymianie jechałem po drzewo do lasu, więc trafiła się okazja, aby go trochę rozgrzać. Po dojechaniu na miejsce zmniejszyłem obroty. Kontrolka nie zaświeciła się. Czy możliwe, że przyczyna leżała w wypracowanym oleju? Teraz zalałem olejem Turdus 15W40.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Blokady mocy w tak malych silnikach robi sie na wydechu i czasem na gazniku tzn kryza w kolanku wydechowym,moze byc kryza w króćcu ssącym,mniejsza dysza głowna paliwa i tez nastawy iglicy Jezeli producent w Serwis Manual zaleca 2 obroty sruby mieszanki to z reguły dodaje sie 1/5 obrotu ;lub caly obrot-ze wzgledu na niska jakosc paliwa w Polsce Jak...
Nie wiem w czym ty widzisz problem. Książkowo 4011 ma mieścić się pomiędzy 1,2-5kG w całym zakresie obrotów. Wszystko masz dobre.
Witam mam taki problem... Natomiast w moim BMW podczas pracy silnika na niskich obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Silnik ciepły po przejechaniu 100km. Sprawdzałem stan i jest ponad połowę bagnetu, wycieków nie ma, olej dosyć mocno śmierdzi. Auto mam od października a poprzedni właściciel twierdził że wymieniał olej i filtr. Teraz nie wiem...
Witam. Pacjent AUDI 80 B4 92' silnik 2.0 8v 115km, kod silnika ABK. Samochód posiada instalację sekwencyjną. Problemem są zbyt niskie obroty na biegu jałowym, czy to zimny czy ciepły silnik. Obroty rzędu 400-500. Problem na gazie i na benzynie.
Kontrolka czerwona od smarowania oleju się świeci i wskazuje niskie ciśnienie anie wysokie jak piszesz bynajmniej ja tak miałem w c-360 . Na zimnym oleju - silniku było OK natomiast jak ciepły był to na manometrze było mniej i na wolnych obrotach . .
Witam nadal jest ten problem z tą kontrolką problem nie znikł ciśnienie jest dobre wymieniłem starą pompę z przeciwwagą na tą nowszą przeróbka na pasek i nic jest to samo na rozgrzanym silniku podczas zatrzymania wyskakuje komunikat zgaś motor niskie ciśnienie oleju obroty przy zimnym 900 na ciepłym spadają do 800 i się dzieje
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego. Nie są, nawet na ciepłym (są delikatne wibracje, przy nominalnych 600 obr/m po całkowitym rozgrzaniu). A zimny na "ssaniu" startuje z ponad 1000, w chłody jeszcze więcej, więc jest coś nie tak. Jest tam LPG? Może dalej problem z zaworami (trochę...
Panowie a co myślicie o moim problemie Golf 4 1,6 SR benzynowy. Jak silnik ciepły to ciężko odpala i na niskich obrotach lubi zgasnąć na jałowym biegu albo nawet w trakcie jazdy. Sprawdziłem czujnik temperatury,tzn rozgrzałem silnik i mi zgasł. Wtedy wypiąłem go i próbowałem odpalić. Tak samo ciężko jak z podłączonym z tą różnicą że po odpaleniu obroty...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 CDTI DTH 66 kW, pewnego razu jadę i nagle auto zgasło i nie dało się go odpalić, kręci, kręcił, aż aku się rozładowało. Przebieg 240 000, rok 2007. Przyczyną okazał się zatkany wtryskiwacz cylinder 3. Po regeneracji ów wtryskiwacza pico belo wszystko śmigało przez 20 km, aż się autko zagrzało. Jak odpalone, chodzi...
Witam. Jak w temacie Kangoo 1.5 dci 2004r. Na zimnym silniku odpala bez problemów. Na ciepłym silniku odpala i gaśnie(zdarza się to kilka razy pod rząd ale tylko po dłuższym postoju - dalej ciepły silnik). Gdy już odpali na ciepłym i nie gaśnie to pracuje tak jakby miał skonać ma bardzo niskie wolne obroty przy czym nie reaguje na pedał gazu i nie działa...
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
Witam. Mam problem. Chodzi o to że gdy auto ma zimny silnik lub ostygnięty to odpala i chodzi jak powinien. Lecz auto na rozgrzanym silniku przy dojeżdżaniu i wcisnieciu sprzęgła ma niskie obroty i gaśnie i jest problem z odpaleniem go. Gdy wyjąłem świece to okazały się czarne. Wymieniłem świece. kable i cewkę. Co może być nie tak? Czy to jest wina...
Witam, mam wsk 125, do silnika jest założony inny gaźnik bo na oryginalnym nie chciała chodzić, na tym śmiga bosko tylko w ostatnim czasie zaobserwowałem że na zimnym silniku, po odpaleniu ma normalne niskie obroty a jak się nagrzeje dostaje wysokich obrotów, zupełnie na odwrót jak powinno być. W czym jest problem? Jeśli zapomniałem o czymś napisać...
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
p odejrzewam, że auto pracuje jednocześnie na bęzynie i gazie. Aby to sprawdzic, odłącz wtryskiwacze paliwa (rozepnij złączki na kablach między emulatorem a wtryskiwaczami)(przełącznik w pozycji gaz) sprubój odpalić auto (powinno nie odpalić).Staraj się to zrobić na ciepłym silniku i daj znać jak poszło
Cześć mam pytanie, chodzi o forda escorta 1.6 16v 97r w czasie jazdy gdy jest zimny gdy wyrzucę go na luz to gaśnie natomiast gdy już złapie temperaturę to ma bardzo niskie wolne obroty 600 co może być przyczyną. Jakie powinny być prawidłowe obroty na zimnym i ciepłym silniku. Za pomoc z góry dziękuję. Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Silnik nie dogrzany bo możliwe, że termostat otwarty. Sprawdź czy chłodnica ciepła po chwili od zapalenia silnika.
Witam ! Jeździłem 2 lata taką renówką ( nowiutką - wyprowadzałem ją z salonu ) i ten typ tak ma niestety, jak jest włączone ogrzewanie z przodu to jest ok, ale tył jest zimny, a jeszcze na dodatek jak ktoś włączy ogrzewanie z tyłu jak silnik nie złapie już dobrej temperatury to ani z przodu ani z tyłu nie ma ciepełka ! Tylne ogrzewanie można włączać...
ok. ale dopiero w czwartek będę mógł bo nie zapisalem tych ustawień a chwilowo nie mam laptopa. W programie bingo S jest zakładka przełączanie na gaz przy minimalnej temperaturze zaznaczylem ta opcje i temperaturę ustawialem różną. Pomyślałem ze jeśli zmniejsze obroty przełączenia na niskie to przełaczy sam gdy temp. będzie taka jak ustawiona,ale w...
A ja panowie dzisiaj przeprosiłem chińską myśl techniczną czyli gaźnik. Od jawki może i daje kopa ale pewnie brak króćca powoduje że jest dość słaby na niskich obrotach. Ale to by dało się przeżyć gorzej jest z brakiem, ssania. Jak silnik jest zimny to się dławi ,gaśnie i nie da się jechać. Na cieplejsze dni owszem tak ale na zimę to porażka. Chiński...
Witam wszystkich :) Kupiłem ostatnio autko do pracy ( Volkswagen Lupo 1.4 MPI 60km 8v 2002r z LPG) Autko na zimnym silniku pracuje normalnie, problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku mam zbyt niskie obroty.. 600-650 max. Bardzo mnie to denerwuje, bo chodzi jakby na 3 cylindry, a pracują 4.. Jeśli dodam lekko gaz, żeby je zwiększyć, to one się...
Na ciepłym(po dłuższej jeździe) samochód jedzie jakby miał tempomat (stała prędkość, stałe obroty). Po wciśnięciu sprzęgła obroty lecą do 4-5 obrotów i nie spadają. Ta wypowiedź wskazuje mi na lewe powietrze na dolocie. Wtedy silnik dostaje za dużo powietrza którego nie umi zredukować przepustnicą i obroty idą do góry a silnik pracuje na dawce ubogiej....
Witam Mam problem otóż odpalam nie raz auto i wszystko chodzi jak powinno czyli obroty standard 700/800 .. na luzie Lecz nie kiedy zimny czy ciepły silnik dławi sie i obroty są niższe niż stanradowe po rozruchu (odrazu). Nie pamiętam ile dokładnie muszę dodawać gazu żeby silnik nie zgasł .. Jest możliwość amatorskiej naprawy czy mechanik mnie wita ??...
oczywiście filtry i świece wymienione;) rozrząd sprawdzony, podmieniana listwa wtryskowa niestety bezskutecznie. samochod przy zapalaniu na ciepłym silniku zachowuje sie jak zalany, bardzo niskie obroty zero reakcji na cokolwiek, dopiero po chwili wszystko wraca do normy:?:
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
Kilka razy w miesiącu zdarza mi się taki problem. Gdy auto jest po krótkim postoju (0.5-2h) , a silnik jest jeszcze ciepły. Zapalam silnik i obroty biegu jałowego są zbyt niskie około 600 obrotów (niestabilne), dodaje gazu i silnik się dusi i gaśnie. Po chwili noramlnie zapalam i jest wszystko dobrze. Zdarzyło się kiedyś to przy zimnym silniku , ale...
ehh a ja rano na chwilę odkręciłem korek na jeszcze ciepłym silniku, kilka minut po zgaśnięciu auta... Czy mogło się coś przez to stać??
No to jeszcze pozostaje problem z nienormalnie niskimi obrotami zaraz po odpaleniu po długiej przerwie i kłopoty z odpalaniem na nieco ciepłym silniku, i ogólne omulenie silnika, jak próbowałem wycisnąc z niego ile sie da to 140 km to był max i to jeszcze z dobrym wiatrem w plecy, dodam ze kuzyn który prowadził to auto z niemiec 2 lata temu po autobanie...
Panowie jutro jak mi się uda dołączę filmik z pracą silnika zimnego i z pracą silnika ciepłego, mam nadzieje że coś pomoże to.
Zobacz na dolocie powietrza przed filtrem jest taki zawór ciepłe- zimne powietrze może się blokowac. Zobacz jeszcze map sensor.
Może być uszkodzony moduł, jeśli masz możliwość, to podmień go na próbę. Sprawdź ustawienie rozrządu, mógł się też ściąć klin na wale. Przypuszczam, że podczas czyszczenia gaźnika udrożniłeś dysze i kanaliki oraz sprawdziłeś czystość filtra paliwa. Gaźnik reguluj na ciepłym silniku. Paliwo w zbiorniku masz stare, czy świeże.
silnik niskie obroty honda wysokie obroty ciepły niskie obroty peugeot
kable gniazda zapalniczki dozowanie nabłyszczacza zmywarka termostat elektroniczny schemat
Lokalizacja przekaźnika skrzyni biegów Skoda Superb 1 2.5 V6 Traktorek kosiarka MTD - ręczny rozrusznik nie odpala