P3011 - Usterka regulacji pozycji przepustnicy: sprężyna powrotna nie działa.
Ciśnienie oleju napewno nie pali się przez niskie obroty. Pierwsze zajmij się palącą się kontrolką oleju a dopiero obrotami bo może być tak że jak naprawisz problem ciśnienia oleju to problem obrotów zniknie.
Raczej tylko porównanie.
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
Skoro jest większe to będzie się wolniej kręcić i może być słabsze wspomaganie na niskich obrotach.
Jedz do mechanika i zapytaj się go dlaczego auto nie odpala po powiedzmy drogiej naprawie z ustaleniem przyczyny. Jeżeli nie znajdzie przyczyny lub ....może zmień mechanika - z drugiej strony nie podwazam jego kompetencji. Rozrząd w 1.9 zmieniamy co 60 tyś km - zmienialas po zakupie auta? Pewnie jest tam silnik o oznaczeniu dw8. - należy sprawdzić połączenia...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Czujnik spalania stukowego pewnie padł.. Pali dużo na mieście ponieważ nie jest w stanie dobrze dobrać kąta wyprzedzenia zapłonu z powodu wadliwie działającego czujnika spalania stukowego. Odgłosy są takie jak przy luźnych panewkach albo jak w Dieslu, zwłaszcza przy przyśpieszaniu z niskich obrotów.
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Czujnik temperatury, w jakim stanie przepustnica, świece?
silnik się kończy, nie trzyma ciśnienia oleju. Miałem kiedys podobny problem, ale w starszym aucie (fiat 128, 1978 rok). Lampka gasła dopiero przy ok. 2500 obr/min przy rozgrzanym silniku. Jeździłem tak jeszcze ze dwa lata i podejrzewam ze byl to czujnik ciśnienia oleju. Oczywiście nie polecam jazdy z zapaloną lampką, lecz sugeruje ze może to byc jedynie...
Od razu powiem, że nie jestem specem w tych sprawach. Podpiął, chyba co mógł to pokasował. Problem występuję już dłuższy czas. Dzięki za poradę.
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Ponowna wiza u panów serwisantów... Heh... Serwisant uparcie twierdził, że obroty są jak najbardziej prawidłowe...! Poddałem się, kazałem poprawić skok sprzęgła jak podają w dokumentacji, a nie jak mu się wydaje, no i... pojechałem... ...do drugiego serwisu zajmującego się typowo elektroniką samochodową. Po pomiarach wyszło że: - regulator niskich obrotów...
Nie. Włączenie klimatyzacji nie podnosi obrotów. Dodano po 36
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
Witam was. Pacjent peugeot 206cc z silnikiem 1.6. Jakiś czas temu zauważyłem dziwne zachowanie kierownicy - podczas łuku, kiedy skręcałem fajere o jakieś 90 stopni coś świrowało wspomaganie i delikatnie szarpało naprzemiennie w prawo i w lewo. Bardzo subtelnie. Myślałem że to coś czujniki świrują a ogólnie kontroler sprawdza czy nie puściłem. Cokolwiek...
Czesc Dzięki za obszerny opis. Postaram siego jakoś sprawdzić.Wczoraj wykrecany i czyszczony byl egr. Na zimnym silniku problem pozostaje, ale zauważyłem dzis, ze po rozgrzaniu nie ma wyraznego stopu na 1300-1400 orbotow i dlawienie po dodaniu gazu na niskich obrotach tez się zmniejszylo. Raczej można to określić jako turbo dziurę. Na zimnym jednak...
Witam. Auto Peugeot 301 1.6ehdi 2017r. Pierwsza diagnostyka wykazała błąd niskich obrotów zespołu wentylatorów. Odkrecilem opornice i okazała się być przerwana. Gdy włączałem klimę wysokie obroty szły normalnie. Po wymianie opornicy na nową bledy są dwa :Niskie i wysokie obroty... Co może być przyczyną ? Co sprawdzić ?
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
Zaznaczam od razu że nie znam tego modelu samochodu , ale u mnie wentylator od razu pracuje na 3 biegu i cały czas przy włączonej klimie. Jeżeli nie działa dobrze wentylator tzn. na pełnych obrotach , to klima działa słabo albo wcale . Dopiero po osiągnięciu ok 60 km/h klima działa bez wentylatora. Może masz uszkodzony wentylator i po prostu nie wyrabia...
Zastanawiające jest jednak to że nie zawsze się tak dzieje. Może z 2-3 razy na dzień. A dziennie pokonuje dużo więcej trasy na niskich obrotach i nic się nie dzieje...
Witam kolegów posiadam P207 1.6HDI 2008r w którym nie działa wentylator chłodnicy nawet po wysterowaniu. Sam wentylator na krótko działa,bezpieczniki ok. Czy przyczyną może być rezystor wentylatora kody błędu P0692,P694 sterowanie wysokich i niskich obrotów wentylatora chłodnicy
Witam mam problem z peugeotem streetzone 50 2t na wtrysku . Raz Skuter pracuje jak diesel (klekota) tylko na niskich obrotach a raz pracuje normalnie. O co chodzi???
Niestety sam nie mam opcji sprawdzenia tego ponieważ nie posiadam takich urządzeń do pomiaru tego, ale jakie mogą byś przyczyny zbyt niskich obrotów silnika bądź niskiego ciśnienia paliwa na listwie?
Może rozrusznik kręci za wolno, albo zużyty jest tłok-cylinder (niskie ciśnienie). Czy skuter chodzi na wolnych obrotach?
Może warto sprawdzić świece i przewody do tych świec to na początek.
Sprawdź napięcie ładowanie jakie masz na niskich jak i na wysokich obrotach.
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Zbiornik paliwa juz sprawdzałem i jest ok. Pompa paliwa jest razem z filtrem i juz wymieniłem na nową. Według serwisu czujnik jest ok. Z tego co zauważyłem kontrolka zapala sie tylko na niskich obrotach( niewiem czy to istotna informacja)
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Jest tam zamontowany LPG??
Dodatkowo pojawił się problem - czasami samochód gaśnie całkowicie przy zejściu na niskie obroty np. podczas dojeżdżania do skrzyżowania.
Mam instalacje LPG, teraz jezdze na benzynie bo jezdzi troche lepiej i ma lepsze obroty ale i tak nie jest tak jak powinno być na skrzyzowaniach ma okolo 600obrotów a na gazie nawet po 400 i gaśnie, wlot powiatrza mam zagięty do środka śilniczek krokowy wymieniony i dalej to samo, nie mam pojęcia co to może być, przy wyższej prędkości od 60km/h samochodem...
Pan stwierdził to samo czyli źle zaprogramowane oba komputery. Za naprawę chce 1700zł. Za diagnozę 300 (już dokonaną). Podzwoniłem po wrocławskich warsztatach zajmujących się chip tuningiem itp. za wgranie odpowiedniego oprogramowania chcą ok 650 zł z 1 wyjątkiem (300zł). Kup używany komputer zrobiony na dopisanie i sam podłącz. Trochę nie wiem jak...
1. A dlaczego gaśnie? 2. Z jakiego powodu w serwisie sugerowali problem z wiązką?
Nie znalazłem tego przykielichu.Dalej szarpie jak go gazuję na ponad 2500-3000 obrotów to nie muli i nie trzęsie się.
Czy rozwiązał pan ten problem. Mam podobnie tylko przy wyższych obrotach. Pacjent c5 2.0 blue hdi 150km 200 tys na liczniku
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu męczę się ze swoim autem. Jeżdżę od mechanika do mechanika, płacę spore sumy a problem z autem ciągle występuj, ale do rzeczy. Mam problem ze spadkiem i wzrostem obrotów przy niskiej prędkości, np. dojeżdżając do skrzyżowania kiedy zaczynam hamować i auto ma już wytraconą prędkość redukcja na niższy bieg czy postój...
Luzy zaworowe są ok. Zasiliłem pompę z bańki i nic to nie daje. Na zimnym nie zapala nawet z bańki. Podstawiłem inny regulator kąta wtrysku i też nic. Nie ma zapisanych żadnych błędów.
Jest ciepły i to nawet powiedziałbym ze gorący . Jeśli chodzi to on na gazie nie ma w ogóle niskich obrotów .:/
Zmierz cisnienie oleju. Jeżeli faktycznie niskie to wyczyść smok w misce. Jak to nie pomoże to te wszystkie wydatki pójdą w błoto.
Najlepiej by było podłączyć komputer, zdarza się że pada silnik krokowy lub cewka, jeśli masz taką możliwość podmień cewki. Możesz także przeczyścić silniczek krokowy. Jeżeli nie zacznij od sprawdzania wiązek zasilania silnika, odpinaj kostki i sprawdzaj czy nie ma upalonych lub zaśniedziałych pinów. W peugotach często padają wiązki.
Witam dopiero zisiaj weszłem na neta... Autko śmiga aż miło cewka miała przebicie..... Niestety nowa kosztuje 700-800 zł. Więć sam sie z nią uporałem.... Od razu nie ten samochodzik..... Cały izolator który jest w cewce był pęknięty wraz z doprowadzeniami zacisłem zalałem i jest jak nowa....
A nie kopci Ci?
Zapowietrzona nagrzewnica.
Podaje rozwiazanie http://www.206club.net/archive/index.php... w tym watku chodzi o przewodu pod autkiem nieosloniete w peszlu ktore przecieraja sie..prawidlowe doizolowanie zalatwia sprawe w 100%..jest to jedna z usterek francuzow
Diagnostyka komputerowa na początek.
Tylko tak na marginesie, jeździsz dieslem, więc chyba wiesz, że takie silniki powinny mieć właściwe obroty podczas jazdy. Zwykle 2000 obr. na minutę, to jest takie minimum dla diesli i wówczas elementy auta nie "wchodzą" w wibrację. Ponadto zbyt niskie obroty raczej szkodzą silnikowi, szczególnie współczesnym.
a gasnie tylko gdy masz załączoną klime Dodano po 14 moim zdaniem ma za mało gazu i nie może u trzymać wolnych obrotów na skrzyżowaniu gdy puszczasz pedał gazu auto wchodzi na wolne obroty
popychacze? zawory klepią? rozrząd przestawiony? za dużo możliwości
Wydaje mi się że bosch
Witam! Nie mogę znaleźć filtra paliwa w peugeocie 406 coupe, gdzie on dokładnie jest ? Od spodu samochodu nic nie widać. Przewody paliwowe idą nad bakiem (muszę odkręcić bak?) oraz pod prawe tylne nadkole (tam niby jest pochłaniacz oparów benzyny, czy coś takiego). nie będę zakładał kolejnego tematu, ten jest o podobnej tematyce.
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Witam. Wiecie może jak powinna wyglądać praca elektrozaworow zmiennych faz rozrzadu. U mnie wg odczytu na komputerze na stronie wydechowej na niskich obrotach pracuje w granicach 48%, przy gazowaniu niewiele wzrasta. Z kolei po stronie ssacej na niskich obrotach dochodzi do 70%. Czy to normalne czy one powinny byc zamkniete i dopiero od jakis obrotów...
Termostat był wymieniony. Obrotomierza nie mam ale obroty niskie nie sa. Zobacze jeszcze co z tym powierzem. Dzieki za rady.
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
katalizator mam wyciety, zostal tylko tlumik koncowy, wczesniej wykrecilem tylko sonde i odpalilem na niskich ,ale od razu bylo widac ,ze nic nie pomoglo, dzisiaj troche pojezdzilem i znowu zaczal lepiej chodzic, wykrecilem swiece i byla jasna tak jak powinno byc, rozumiem ,ze komputer ustawil sie pod niesprawny silnik ,zeby lepiej chodzil i dlatego...
Witam, mam pytanie odnośnie silnika : Peugeot 307 1.4 88KM 2004r. czy w tym silniku występują tzn. pompowtryskiwacze czy może normalne wtryskiwacze ? Chciałbym wymienić olej wraz z filtrem ponieważ okresowo(na kilka sekund) zapala się błąd niskiego ciśnienia oleju - na małych obrotach. Z góry dzięki za pomoc.
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Bez zajrzenia w twój wsad który masz obecnie wgrany nikt nic nie powie. Aczkolwiek wygląda to na to złą mieszankę. Daj wsad to się lekko zmodyfikuje. Na niskich obrotach turbo mało pompuje a dodane jest paliwo.
sprawdzana buła wakum pompa
auto 110 ps z 2010r. kopci i szarpie na niskich obrotach komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować
Witam, Może ktoś z Was miał takie problem z Peugeout 206 1.4 (benzyna). Parę dni temu zaczął się dusić przy wchodzeniu powyżej 2000 obrotów/ bardzo go szarpało. PO jakiejś chwili mu przeszło, potem stało się to znowu i znowu przeszło. PO drugim razie zaplił się "check" (żółta kontrolka silnika). Rano już nie odpalił. Teraz odpala co jakiś czas ale chodzi...
Sprawdzone. Wszystko ok. Choć jeden ma mniejsze ale to nie to:( Co w nastepnych kolejnosciach?
Witam mam samochod peugeot 106 1.1 92 rocznik. Ostatnio pojawil sie nastepujacy problem: jak silnik jest zimny gdy przejade okolo 1 km jadac na 2 lub 3 biegu zaczyna nim szarpac podczas dodawania gazu (obroty praktycznie wcale nie wzrastaja utrzymuja sie miedzy 2000-2200) tak jakby brakowalo mu benzyny. Natomiast gdy wrzuce luz to obroty przy dodawaniu...
Witam, Często słyszę, że w silniku 90 KM (2.0 HDI) należy nie od razu wyłączać silnik aby spadła temperatura oleju i turbiny... Wszystko to rozumiem, ale kiedy można być pewnym, że jest OK.? W końcu nie będę siedział w samochodzie 15 minut... :-] Czy przy przejazdach około 10-15 km też należy coś takiego uczynić? Jak patrzę to temperatura ledwo wyszła...
można też zamontować śrubę regulacyjną na weżu i delikatnie podregulować wyższe i niskie obroyu-na parowniku,,, z tym interfejsem może być problem, nareczka
Kolego, wygląda to na filtr cząstek stałych FAP. Przejedź się autem z większymi obrotami/prędkością przez jakiś czas i zobacz, czy problem zniknie. Jeżeli męczysz auto ciągłą krótką jazdą na niskich obrotach, to wówczas FAP daje się we znaki.
Pamietajcie panowie o sprawdzeniu cisnienia pompy niskiego przed i za filtrem,to duzo powie,no i obroty silnika podczas rozruchu.
Kolego w silnikach 2T kompresja na poziomie 9 - 11 barów uważana jest za "dobrą", a poniżej, to powolne przygotowywanie się do remontu silnika. Miałeś szczęście, że silnik "zaskoczył" przy tak niskiej kompresji, pewnie uruchamiałeś go wiertarką.
Mam problem z przyspieszeniem w 306. Jak ruszam delikatnie to wszystko jest w porządku, ale jak ruszam szybko to zaczyna się dusić. W czasie jazdy jest podobnie. Dodam że jest to silnik 1.4 benzyna 93rok. Sprawdziłem spaliny i okazało się że na wysokich obrotach jest OK, ale na niskich jest za dużo O2 a za mało CO2. Katalizator jest OK. pomóżcie co...
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
Sprawdziłem ciśnienienie to chyba turbo ma dość bo też na zimnym zaczyna być słabe . Docelowe przy 4000 obrotach 1800 (mbar) zmierzone rzeczywiste 1280 (mbar).
Gdy już odpalisz silnik to i obroty napedzające pompę masz wyższe. Nie twierdzę że pompa jest uszkodzona. Ale ciśnie przy rozruchu podejrzanie niskie co może skutkować wyłączeniem wtrysków przez komputer 😎
Auto odpala bez zaleceń lecz po wyrzuceniu jakiegokolwiek biegu zaczyna szarpać gdy tylko zacznę puszczać sprzeglo przy niskich obrotach, powyżej 2tyś już jest wszystko ok. I dzieje się to nie za każdym razem, czasami odpali wrzucam bieg i ruszy bez żadnego szarpniecia. Ale ostatnio coraz częściej to się zdąża i jazda staje się nie możliwa praktycznie,...
Witam;-) ja mam właśnie podobny problem...przy zmnienie biegów na wiekszy, przy niskich obrotach mi szarpie a jak ciagle cisne gas do dechy i trzymam silnik na wysokich obrotach wszystko jest ok...co moge z tym robic, pomozcie;-) mój Peugeot jest z 1995r i ma silnik 1.1.
Polecam sprawdzić, jakie ciśnienie podaje pompa niskiego ciśnienia i prześwietlić przewody paliwowe pod kątem nieszczelności.
oki. dzieki. jutro pokombinuje i na pewno opisze. a jezeli chodzi o szarpanie gdy jade na niskich obrotach i dodam szybko gazu zaczyna z 2-3 razy szarpac?
Do czarnego kabelka sondy wsadź igłę woltomierza a drugą do masy, miernik ustaw na niskie napięcie 1V i patrz co się dzieje.
Maz tam ręczną pompkę? Może pompa w baku nie działa. Możesz spróbować podać paliwo do pompy WC z bańki gdzie będzie zlatywało do niej grawitacyjnie. Wtedy będziesz wiedział czy problem tkwi w wysokim cz niskim ciśnieniu.
Witam, posiadam PEUGEOTA 407 , 2.0 HDI 136km, autko od pewnego czasu zaczeło szarpac, na niskich obrotach tak do 2000. Podczas szarpania dymi na bialo i strasznie śmierdzi ropą (paliwem), tak jakby nie przepalał wszystkiego, przy dynamicznej jeździe nie dymi nic. tylko po miescie przy spokojnej jeździe tak robi, na trasie powyzej 80km/h tez tego problemu...
Ja miałem podobny sposób w Seat Ibiza, tylko mi się wyświetlało EPC i nie można było uzyskać obrotów większych niż 2000, ale jak poczekałem 5 minut, odpaliłem i mogłem jechać dalej. Ale okazało się, że mam uszkodzony czujnik obrotów silnika, ten co jest przy kole zamachowym. Kupiłem nowy i wymieniłem i mam spokój do dzisiaj.
fltr paliwa nowy . Jest jeszcze jeden problem po ostrej jeździe i częstym ruszaniu i hamowaniu jak dojade do swiatel i stoje na czerwonym to czasem szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby nie mógł utrzymać równych obrotów tylko taka nierówna praca filtr wykluczam na starym filtrze było to samo ale jak tylko minimalnie zwiekszę obroty delikatnie...
Od niedawna mam taki problem ze skuterem, ze nie mogę go w ogóle odpalić. A jak jakimś cudem mi się uda, to gaśnie na niskich obrotach. Sprawdziłem jucz świecę, dopływ paliwa i wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc.
A czy może to być pompa wody bo jej nie wymienił mimo że dałem nową bo powiedział mi że ta jest ok.? Dodano po 4 i to jest słyszalne na niskich obrotach a na wysokich nie!
Wymontuj filtr powietrza i sprawdz jak wyglada. Po 3 latach to juz moze miec dosc :) Brudny filtr zwieksza opory przeplywu powietrza. Co do swiec to sprawdz co ile km producent zaleca wymiane, ale 30 tys. to juz wlasciwy czas. Trudno powiedziec o ile zwiekszaja zuzycie paliwa, ale zuzyta swieca nie daje tak dobrej iskry, co za tym idzie silnik ma mniejsza...
Czy udało rozwiązać się problem ? Ponieważ u mnie sytuacja wygląda podobnie. Jedynie samochód często gaśnie przy niskich obrotach i w trakcie deszczu, ale na trasie szybkiego ruchu też, także zasady tutaj nie ma. Nie wiem jak rozwiązać ten problem. Pojawił się po stłuczce.
Witaj kybernetes Wpadłem na ten pomysł ale nie dało to efektu. Zresztą myślę że podanie prądu na rozrusznik z obcego źródła powinno wyel Wczoraj podmieniłem wtryskiwacz bo za mocno przelewał Autko zapaliło parę razy i objaw powrócił. Fakt że po dłuższym postoju na poszukiwanie wtrysku. Nie wiem tylko jak interpretować korekty wtrysków podane przez PP...
Dzień dobry, pacjent citroen C4 2010 1.6 benzyna. Silnik szarpał podczas dodawania gazu, gdy się rozgrzał, zaczął lepiej pracować, ale obroty dość niskie, około 700. Kody błędu, jakie pokazał komputer, 0014 i 11a8. Rozrząd nie wymieniany, auto od nowości u 1 właściciela. Przebieg 120000. Wymieniliśmy zawory zmiennych faz rozrządu. Auto ciszej pracuje,...
Mam problem z Peugeotem 207 SW 1.4 benzyna z 2010 roku. Wiatrak nie działa na niskich obrotach, ale działa na wysokich. Na komputerze pojawia się komunikat "Electric Circuit Fault" po około 2-5 minutach. Klimatyzacja manualna nie działa, pomimo że jest naładowana. Wymieniłem rezystor oraz czujnik temperatury, ale nie wiem, gdzie znajduje się przekaźnik...
W sobotę jadąc autostradą padł mi samochód PEUGEOT 407 2.0 HDI 2007 rok.Stracił moc,nie mogłem przyśpieszać i zwalniałem aż w końcu silnik się wyłączył.Odpaliłem go znowu i pracował normalnie jak mu nie dodawałem gazu a kiedy spróbowałem to zgasł.Było tak po odpaleniu też że jak przekroczyłem 2000 obrotów to pracował normalnie a tylko w zakresie od...
Może być przytkany zawór rozprężny. Sprawdź ciśnienia na wolnych obrotach i zobacz ich wartość przy dodawania gazu (dmuchawa na 2 bieg,włączony obieg wewnętrzny)
Witam . Mam problem . W aucie występuje błąd -przerwany obwód czujnika paliwa ( czy coś takiego ) . Auto pracuje w trybie awaryjnym czyli do 2900 obrotów , jest słaby . Odpala normalnie . Co to moze być ? Proszę o pomoc .
Witam , rozebralem rozrząd i sprawdziłem ustawiłem jest ok , odłączony byl czujnik wody w filtrze paliwa , nie podlaczyli go mechanicy może zapomnieli .Ciśnienie w pompie paliwa jest ok na wysokich obrotach jak i na niskich , poprostu sadze ze siedzą wtryski , ale to sprawdzę w poniedziałek .
Czy udało się rozwiązać problem? Mnie również to spotkało. Po wymianie filtra i oleju krzyczy zaraz po odpaleniu że brak ciśnienia oleju. Filtr mana taki jak był poprzednio, olej total zalecany do mokrych pasków. Auto normalnie jeździło a po wymianie taki zonk. Rozwiązanie okazało się banalne. Może to niektórych zbulwersować ale wystarczyło przegazować...
Witam , mam problem z systemem ABS wyskakuje ciagle blad C1211 . Sterownik wyslalem do sprawdzenia odeslali ze dobry , wszystkie czujniki na komputerze pokazuja obroty kol . Czy ktos sie spotkal z taka anomalia . Na sterowniku zasilanie i masa w porzadku , jedynie co mi sie nie podoba to ze czujniki ABS nie maja 12 V tylko 9 V ale moze tak jest w Peugeotach...
niskie obroty mercedes briggs niskie obroty toyota niskie obroty
spalać świeca żarowy zatkany odpływ zmywarki whirlpool berlingo schemat klimatyzacja
Zmywarka nie otwiera się całkowicie po myciu - przyczyny i rozwiązania Jak ominąć immobilizer w Ford Windstar 1995?