Problem rozwiązany.
Panowie powiedzcie mi czy elektronika pompy powinna być mokra od oleju hydraulicznego? Rozebrałem pompę i właśnie tak mam. Objawy -buczenie pompy -przygasanie świateł
Witam, Mam takie dwa małe problemy. 1. Zbyt małe obroty w momencie postoju np. czekając na światło zielone. Wskazówka od obrotomierza faluje. Wspomnę, że właśnie wymieniłem świece na Boschowskie i dodatkowo na komputerze wyszedł czujnik lambda więc jego też wymieniłem. 2. Wspomaganie - został wymieniony czujnik skrętu i pompa wspomagania. Jakieś 2 tyg....
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
a masz jakiś sprzęt?
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Uszkodzone łożysko będzie huczało po wciśnięciu sprzęgła, czyli wtedy kiedy zostanie obciążone. U mnie w fabii od kiedy ją kupiłem przy niskich obrotach ze sprzęgła dochodzi delikatne popiskiwanie ewidentnie związane z obrotami silnika. Nauczyłem się z tym już żyć, w niczym nie przeszkadza i póki co się nie pogarsza, wydaje mi się, że u mnie jest to...
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
no ale chodzi o to że z 1 cylindra jest odbierany zły sygnał przez sonde ,przecież sonda jest jedna . a jeżeli chodzi o te zaniżone ciśnienie na 1 cylindrze to skąd ono ? Dodano po 5 dodam że auto szarpie i cięzko ma zapalić ale jak sie uda je wkrecić na wysokie obroty to trzyma najgorzej jest na niskich
Jak się "rozchodzi" to chodzi, problem jak przerzuca na gaz. Ciśnienie mam robocze 1.57, tak pokazało po kalibracji. Dodano po 1 A i samą kalibracje też ciężko zrobić bo wyskakuje że ciśnienie w kolektorze 0.61 jest nieprawidłowe albo że obroty spadają i są za niskie.
Czyli chodzi na niskich obrotach czy też przy ruszaniu na gazie? Stan świeć jaki i czy jedno lub dwuelektrodowe?
Witam, jako, że jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość., przechodząc do rzeczy, potrzebuje kogoś kto mi coś podpowie, a może sam miał podobny problem, bo zaraz pół auta wymienię i przy okazji swój system nerwowy. Otóż gaśnie mi silnik na niskich obrotach(Fabia) i to w czasie w czasie jazdy. Mówiąc konkretnie to co wymieniłem; -filtr paliwa...
Witam Od niedawna mam dziwny problem z samochodem (mam Skodę Fabia 2002 r. 1.4 MPI, benzyna gaz), a mianowicie: podczas jazdy włącza się kontrolka oleju, przestaje działać obrotomierz, wyłącza się licznik przebiegu, zaczyna piszczeć jakiś alarm. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko jest w porządku i po jakimś czasie to wraca. A ostatnio...
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Widzę, że nikt nie komentuje wartości które podałeś, więc pozwolę sobie, jak to określił pewien kolega kila postów wyżej, trochę "pobredzić". Gdybyś miał Fabię 1.4 Tdi to wszystko było by w normie. Ale że twoja Fabia to 1.4 Mpi, to masz kolego o 0,5 bara za niskie ciśnienie smarowania przy 2000 obr/min. Nie wspomnę, że im wyższe obroty tym różnica na...
Witam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w Skodzie Fabia 1,2? Mam 670. A ile powinno być? Mam taką skodę parę lat i są niskie faktycznie, ale nie ma tragedii, chodzi dobrze. Niedługo po zakupie też się zastanawiałem czy da się podnieść obroty bo mnie też początkowo wkurzały, ale na forum (chyba vwgolf.pl) mi określili to jako dość...
Widzę istotną różnicę, ale pewnie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Ruszyłem ze sprawą: Okazuje się, że po podłączeniu VCDS "napięcie na szynie 30" jest niskie i "skacze" (na biegu jałowym jak i podczas jazdy- jakby bez ładowania, albo ze słabym ładowaniem). Zrobiłem małą trasę z interfejsem i napięcie to wahało się od ok. 12,7V do 13,7V...
, kiedy jest uruchamiana a właściwie co i kiedy ją uruchamia? Są jakieś czujniki ciśnienia czy pracuje non-stop? Pompa uruchamia się wraz z uruchomieniem silnika. Pracuje wtedy na niskich obrotach. Dopiero kręcenie kierownicy poprzez czujnik skrętu (wkręcany do maglownicy) daje jej sygnał do zwiększenia obrotów. A tym samym do zwiększenia ciśnienia.
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
nietety wag nie łączy sie ze wsspomaganiem po pierwszej awari pompy przestał sie łączyĆ Dodano po 6 co do lampki sprawdż ładowanie bardzo czesto sie zdaża że słaby akumulator lub późno wzbudzający sie alternator powoduje wyłączenie wspomagania u kolegi też był taki problem zbyt niskie wolne obroty i wspom. sie wyłączało sprawdz ładowanie powinno byĆ...
są za niskie i po nagrzaniu silnika sporadycznie (60-80km) po spuszczeniu gazu zaświeca czujnik oleju, który był wymieniany na kilka egzemplarzy sprawdzana pompa, uszczelnienia , rozrząd , napinacz, silnik ma moc, odczyty stukowe są równe, a kontrolka se mignie czasem. na oscyloskopie zauwazyłem dziwne załączenia właśnie w chwili spadania poniżej 800...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w fabii 1,2 htp 2004 r. Słabo grzeje. jak jest odpalona na postoju to nawet po 0,5 godz. temperatura nie dojdzie do 90 st. Jak się jedzie na niskich obrotach i wolno to leci lekko ciepłe powietrze mimo iż temp. na wskaźniku ma 90 st. Wymieniałem 2 lata temu termostat. Pomóżcie co jeszcze mozna zrobić??????
Witam wszystkich. Posiadam Skoda Fabie I 1,9 TDI z silnikiem ATD, jakiś tydzień temu zauważyłem brak mocy tak jak by turbina w ogóle nie pracowała. Sprawdziłem węże podciśnienie i wszystkie są dobre, wymieniłem filtr paliwa bo słyszałem że może być zapchany i silnik nie dostaje dobrej dawki paliwa, dzisiaj wykręciłem i wyczyściłem zawór EGR. Po dzisiejszej...
obroty były 400 zmienione na 600 przełączanie 0 na 0,2 nic się nie zmieniło, po zduszeniu silnika wyskakuje błąd: benzyna pełne otwarcie wtrysków ,RPM nie jestem pewien ale 650 zawsze miał niskie na benzynie również
W typowej, seryjnej strumienówce Rybackiego jest mimo wszystko wyraźne przewężenie przelotu, a u Ciebie dużo mniejsze. Ciekawe jak jest z liniowością Twojego miksera? Nie ma żadnych zamuleń silnika? Płynnie rozwija moc w całym zakresie obrotów? Krokowiec nie szaleje przy niskich obciążeniach? Czy przydała się widoczna na rysubku śrubka do regulacji...
Witam nie mam miernika lecz ładowanie sprawdziłem wagiem i: Na światłach mijania 13.94V + drogowe światła 13,84V + dmuchawa 13.30V + podgrzewanie tylnej szyby 12.50V (to wszystko niskie obroty 800) Na światłach mijania 13,90V + światła drogowe 13,80V + dmuchawa 13,60V + podgrzewanie tylnej szyby 13,50V (to wszystko wysokie obroty 10000) Ładowanie bez...
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Jeśli rozrusznik nie kręci mimo pozornie naładowanego akumulatora, sprawdziłbym akumulator (prąd rozruchu - w jakimś punkcie sprzedającym/serwisującym akumulatory) lub spróbował uruchomić silnik na innym akumulatorze. Jeśli odpali, od razu sprawdzić napięcie ładowania przy niskich i wysokich obrotach silnika - spotkałem się bowiem z przypadkiem Fabii...
Witam. Ostatnio robiłem mały remont silnika 1.4 8V MPI AQW (jednostka czeska). Wymieniiłem wszystkie szklanki (popychacze hydrauliczne), następnie wykonałem nastawę napięcia wstępnego poprzez dokręcenie 2 obrotów śrubką regulacyjną przy niepodpartych zaworach (przekrycia wg. schematu producenta). A mimo to w silniku jak tłukło, tak dalej tłucze przynajmniej...
A tak poza tematem, aczkolwiek nie do końca, czym spowodowane jest zjawisko że w 99% przypadków zawsze wysiada drugi cylinder, miałem kilka fabii i vw polo, nawet ze dwa foxy się trafiły, bez znaczenia czy z gazem czy bez, zawsze niska kompresja na drugim cylindrze, wtrysk wyłączony nawet przy różnicy 1,5 bara od pozostałych?. Pozdrawiam
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
wiązkę sprawdziłem sucha prąd jest na wtyczce zasilającej do pompy wtyki osuszone sprawdzone, dlaczego komputer się nie łączy ze wspomaganiem widocznie to będzie pompa bo chyba tam jest sterownik odpowiedzialny za połączenie ze wspomaganiem, spróbuje odłączyć jutro wtyczkę od czujnika skrętu ktoś tak robił czytałem na forum i pompa działała na niskich...
Rozrząd przeważnie zrywa się na niskich obrotach. Przy okazji wymiany rozrządu sprawdźcie co pisze w instrukcji z pudełka z pompą wody. Co z tego, rozrząd można wymieniać co 120tys. jak producent pompy wody przewiduje jej trwałość na 60 tys. Tak jest np. w przypadku pomp Dolz.
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Aczujnik oleju jest przy gdzieś przy filtrze oleju czy styłu tak jak na poniższej ilustracji punk 2? https://obrazki.elektroda.pl/7856772600_... To na zdjęciu to czujnik ciśnienia oleju. Czujnik poziomu oleju powinien znajdować się w misie olejowej. Jeśli lampka oleju się zapala przy podwyższonych obrotach to obstawiam ze jest to zbyt...
Panowie, Mam problem w Fabii 1 z wentylatorem chłodnicy (6Q0959455AE). Otóż po włączeniu klimatyzacji przestał on załączać się na wolnych obrotach. Sytuacja wygląda więc tak, że po włączeniu klimy dmuchawa załącza się okresowo na kilka, kilkanaście sekund, ale na maksymalnych obrotach. W normalnej sytuacji powinno to wyglądać tak, że wraz z włączeniem...
Myślę, że skraplanie wody w niskiej temperaturze dałoby się opanować. Nie wiem jak rozwiązane jest odpowietrzenie skrzyni korbowej w tym silniku, ale można by rurkę od tego układu nieco przedłużyć i wykorzystać do podgrzewania przewodu z parą. Drugi pomysł to przytwierdzenie przewodu z parą do bloku silnika. Oczywiście oba rozwiązania wymagają, aby...
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
Witam kolegów po długiej przerwie. Przejechałem od tego czasu ponad 2500km, w ciągu których wymieniłem czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym, ale nie wprowadziło to żadnych zmian. Auto zostało odstawione do mechanika, który z mojego polecenia wymienił m. in. uszczelki kolektora dolotowego, a także postawił swoją diagnozę - jednak uszkodzona przepustnica....
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce. W fabii nie ma w tablicy wskaźników żarówek, bo w całości jest na diodach LED. Co ciekawe tablica przyrządów sterowana jest za pośrednictwem magistrali...
Witam mam dziwny problem z samochodem otóż podczas przyspieszania granicach 1450-2000 rpm występuje bardzo dziwny dzwięnk jakby coś w okolicy skrzyni biegów było luźne lub jakby silnik jechał na mega niskich obrotach na wysokim biegu i doda się gazu. No i właśnie taki dźwięk utrzymuje się do 2000rpm potem cisza....nic nie słychać można jechać 150kmh....
mam a raczej moja koleżanka taki problem Fabia 2011 1.6 tryb awaryjny nie wkręca się powyżej 2,5/obrotów. Podpiołem delphi (tylko takim interfejsem dysponuje) błedy P040200 - Za duzy przeplyw spalin w ukladzie recyrkulacji EGR P029900 -Regulacja ciśnienia doładowania: wartość poniżej limitu P256400 -Obwód czujnika położenia elementu sterującego doładowaniem...
Witam. Samochód Skoda Fabia silnik BMD 1,2 HTP 6V. Niepokojący objaw, to nierówna praca na wolnych obrotach i wrażenie jakby silnik miał zaraz urwać się z poduszek. Błedy VAG to sporadyczny 16555 (mieszanka uboga) ale bez zapalania Check Engine Dawniej problem występował tylko przy pracy na LPG, teraz także podczas pracy na benzynie. Jeszcze dawniej...
Witam. Mam następujący problem mam Skodę w gazie nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale do sedna. Odpalam silnik czy zimny czy ciepły jedzie normalnie po krótkim czasie jazdy silnik gaśnie żadne kontrolki się wtedy nie świecą chodzi dmuchawa radio. Po przekreceniu kluczyka żeby ponownie go odpalic na zapłonie nadal nie świecą się żadne kontrolki nic...
Witam, posiadam instalacje dream omvl XXI N-D w Skodzie Fabi 1.4 rok prod 2003, instalacja była zakładana w 2005 od tego czasu juz drugi raz zepsuła się listwa wtryskiwaczy ( objawia sie to świeceniem kontrolki check engine oraz tym że auto na gazie jest bardzo traci na mocy szarpie na niskich obrotach ) za pierwszym razem wymienilismy listwe wtryskiwaczy...
Downsizing silników i twój przykład 10l/100km jest mylnym wrażeniem. Silniki malały bo tak się opłacało bardziej producentom. Poczyta kolega ile taka Fabia 1.0 bez turbo spala przy prędkościach rzędu 120km/h. Czy się opłacało ? No ja nie wiem. Te silniki są dosyć awaryjne i często potem lądowały na gwarancjach bo coś się rozlatywało przy przebiegu...
Mam problem z moją Fabką. Rocznik 2006, silnik 1.4 16v/80KM, kombi. Serwisowany w ASO, garażowany. Od dziesięciu lat auto 100% niezawodne! Niestetety jakieś pół roku temu zaczęły się pojawiać sporadyczne problemy z odpaleniem po nocy - rano odpalała za 2-3 razem, aż któregoś ranka już nie odpaliła. Na wiosnę był przegląd w ASO. Na początku czerwca wymiana...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Skode Fabie 1.9SDI (ASY) i teraz coś zaczęło sie sypać. Na zimnym silniku przy małych obrotach - między 1000-1100 coś zaczyna szarpać. Wziąłem ją więc do mechanika żeby sprawdzić co jej dolega a tam rozłożyli ręce (angielscy mechanicy heh). Jedyne co udało sie ustalić, to że po odpięciu impulsatora przestaje...
Wracam właśnie z autka zapiętego pod kompa, cyfra w cyfrę mam identyczne wyniki pomiarów jak u Ciebie, ciśnienie w dolocie na rozgrzanym do ~ 90 stopni silniku na jałowym 438,6mbar, na wygaszonym silniku 969mbar, falowanie obrotów w tym samym zakresie jak Twój..... 8-O To musi być jakaś cholernie wredna pierdoła, którą musi dać się naprawić, przecież...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
Raczej normalny objaw. Sytuacja wyglada standardowo dla zimnego silnika . Chcesz odpalic. Grzejesz swiece- ciagna sporo pradu z akumulatora. Po odpaleniu na niskich obrotach zimny mniej elastyczny pasek probuje napedzac mocno obciazony alternator. Alternator ma naprawde duzy opor. Probuje doladowac akumulator. Moze wlasnie warto sprawdzic np stan lozysk...
Cześć wszystkim, mam pytanie co do auta z opisu. Mam taki oto błąd w VCDS Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 6Q0-820-045.lbl Oznaczenie elementu: 5J0 820 045 Komponent: Klimaanlage X0850 VCID: 62CB1F8FEE4FB85FEF-513C Znaleziono 1 błąd: 65535 - Sterownik uszkodzony 00-00 - - Klimatyzacja w aucie jest manualna. Po wciśnięciu...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Witam. Mam taki oto problem. Jak zapalę samochód na zimnym silniku to obroty strasznie falują . Zmieniają swoją wartość nawet o 500 /obr . Czym silnik cieplejszy tym objaw słabnie jednak całkowicie nie zanika nigdy . Najgorzej jest przy bardzo niskich temperaturach -wtedy "fale" są największe kiedy silnik jest lodowaty. Kilka lat temu miałem to samo...
z VAGA to juz samochód potraktowałem jest ok. nie liczac nadmiaru mieszanki paliwowej , bo tak na razie musze pomykac , bo inaczej BUM . wody w układzie chłodzenie nie ubywa. cisnienie na cylindrach jednakowe. reduktor LPG nowy (asterix) . przepustnica czyszczona. nowy mod. w http://skoda-jano.opole.pl 255 zł /org./ chyba nie mam innego wyboru jak zakup....
Cześć, wymieniłem uszczelnienia wtryskiwaczy w fabii II 1.6 TDI CR 75 km z 2010 roku, szukam momentu dokręcenia jarzma i cewki wtryskiwacza( po wymianie uszczelnień samochód na niższych obrotach delikatnie szarpie, więc zakładam, że mechanik wybrał zły moment). Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Witam Mam skode fabia 1.4 mpi, przebieg około 140tys., ostatnio zauważyłem spadek mocy na benzynie i gazie, szczególnie przy niższych obrotach. Mimo iż wciskam do dechy auto nie jedzie. Na kompie wychodzi jakiś błąd z zasilaniem. Świece wymienione przy około 130tys., sonda lambda wymieniona...co jeszcze może być problemem?
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Jest postęp. Chyba odpiwietrzył się. Teraz zaczyna odpala, z tłumika biały dym albo eozpylanie paliwo. Silnik wkreca sie do normalnych obrotów biegu jałowego i zaczyna byc co raz bardziej slychac spalanie stukowe. Im większe styki, tym niższe obroty, aż gasnie w towarzystwie białych obłoków. Czyżby zaczęła się ulicą któregoś z wtrysków ? Na testerze...
Witam wszystkich. Było tutaj na forum kilka tematów które prześledziłem odnośnie tego jaki samochód kupić, lecz nie znalazłem topicu który by mi rozjaśnił sytuację :wink: Samochód ma być raczej mały, hatchback. Głównie na dojazd do pracy 30km w jedną stronę. Do tej pory jeździłem 3 lata Fiatem UNO 1,4 LPG 1995r Spalał mi 8,5 LPG /100km przy cenach gazu...
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Dzieje się tak od ok 1 miesiąca, najpierw tylko "pompowała" obroty, potem zaczęła szarpać przy zdejmowaniu nogi z gazu. Mechanik stwierdził że trzeba wymienić filtry i świece więc wymieniłem - fakt przestała szarpać. W trasie zauważyłem wzrost zużycia paliwa o ok 0,8 - do 1 L na 100/km w tracie w mieście nawet 2 - wracając dziś od mechanika zużycie...
Witam :) Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy...
fabia obroty obroty fabia niskie napięcie fabia
wzbudzanie mikrofonu revox tuner pralki blomberg
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Instrukcja zasilacza BFP 12/5 - gdzie znaleźć? Centralny zamek Hyundai i20 nie działa zdalnie, działa tylko kluczykiem