Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
brudna przepustnica? podlaczales vaga?
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
A jednak termostat.
Do pompy idzie 0,6 l oleju. Jego nadmiar wyleci rurką z tylu pompy. Przy dużej ilości będzie falowanie niskich obrotów na zimnym silniku.
Zdecydowałem się w ramach "eksploatacji" na wymianę rozrządu z pompą wody, świec i przewodów WN, we wskazówkach dla zaprzyjaźnionego mechanika ująłem też zawory. Oto co się okazało: 1. rozrząd był przestawiony o 1 ząbek - dlatego "popiardywał" przy schodzeniu z obrotów i od czasu do czasu szarpnął 2. jedna świeca była PĘKNIĘTA !!! Tak, ja też nie uwierzyłbym,...
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Witam problem właściwie zaczął się gdy temperatura spadła przynajmniej teraz odczuwalna jest usterka Po odpaleniu samochodu po nocy obroty są na poziomie 500 obrotów i potrafi gasnąć do tego zapala się kontrolka check engine choć nie zawsze i potem gaśnie Po naciśnieciu gazu czasami potrafi go zamulić wydaję wtedy dziwny dźwięk z wydechu a potem już...
Dobrze by było jak byś napisał jeszcze jaki masz silnik. A twoje obiawy wskazują trochę na czujnik temperatury.
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
kolego swiece nowe i przewody
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Witaj. Czy udało ci się naprawić tę usterkę? Mam podobny problem. Pozdrawiam.
Sprawdź czujnik temperetury.Ja miałem podobny problem.Przy zimnym silniku VAG pokazywał mi temperaturę 70 stopni.wymiana czujnika temperatury pomogla.
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Hamulce mam ok nowe klocki i tarcze, choć jechałem dwa lata nowszym Polo SDI i miał lepsze hamulce. Wyraźnie odczuwalny jest ten słaby hamulec? Jak najprościej sprawdzić vaku czy ssie i czy to ssanie to jedno zassanie czy cały czas ssie? :)
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
dzięki wymienie ten czujnik i zobacze co on na to Dzięki i Pozdrawiam
Witam.Mam problem z obrotami silnika RENO19 1.7na jednopunkcie.Problem polega na tym jak autko jest zimne nie może wejść na obroty trzeba go troche trzymać na gazie aż się zagrzeje,dopiero pózniej dostaje obrotów ale i tak są za niskie.Co może być przyczyną. Jeśli może ktoś pomóc to z góry dziekuje.
ok Wielkie dzięki za podpowiedz! pozdrawiam i również służę pomocą w innej dziedzinie :] jak wymienię czujnik to dam znać czy to to jeszcze raz THX
Witam! Mam mały problem w moim T4 2,4D (AAB). Gdy zapalam na mrozie to mam dosyc niskie obroty (wg obrotomierza ok 600/min) a w miarę jak silnik się nagrzewa to obroty nieznacznie się podnoszą (do ok.900). Dodatkowo silnik nie reaguje na wyciąganie przyśpieszacza zapłonu (linka sprawdzona i jest ok). Mimo iż silnik zimny ma tak niskie obroty to nie...
Tak przepustnica elektroniczna,podłączałem kompa i był błąd sondy brak podgrzewania ale poprawiłem styki i nie ma błędu ale z rana puki nie rozgrzeje się do 30-40stopni to gaśnie Dodano po 2 A jak można tą adaptację wykonać trzeba jechać z tym do serwisu bo ja mam swój program diagnostyczny ale nie jest profesjonalny.
Zmień przewody zapłonowe. Dodano po 1 Podłącz tester kodów błędów lub zczytaj kody błędu.
nie wiem jaki ma wyznacznik silnika, znalazłem czujniki temperatury, są dwa umieszczone obok siebie i dowiedziałem sie ze jeden jest do sterowania wtryskami a drógi do wskazówki na zegarach, jak odróżnić który jest który i jakią oporność powinien mieć w temperatórze otoczenia ?
Na plastykowym kroccu przykreconym do bloku silnika sa 3 czujniki patrzac od gory niebieski czerwony i od spodu jeszcze jeden . Jaka funkcje pelnia i jak je moge sprawdzic ?
Odpowiedź na forum rajdy4x4.pl w dziale kia.
Kolego daxi79 sprawdz tak jak już napisał mój przedmówca czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. tylko nie ten który daje sygnał na wskażnik temp. na zegarach! Jego rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp. płynu! Na jego podstawie komp. ustala dawke paliwa. Podaje jego oporność w zależności od temp. płynu: 0 st.-5.6 kOhma 20 st.-2.45 kOhma 40...
a powiedz mi jak od nowa ustawić zapłon tak krok po kroku z góry dziękuje;) jak odpalę na zimnym to na benzynie ma tak 300 do 500 obrotów na lpg odrazu gaśnie
jak wcisne pedal hamulca to niraz zgasnie bo zawor wolnych oobrotów nie przyspiesza silnika.
Uszkodzenie występuje od momentu zakupu ,jak do niego doszło nie wiem.Czujniki temperatury są tylko dwa(dla wtrysku)jeden do powietrza drugi do wody.Podgrzewacza nie ma bo to jest wielopunkt.
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Witam! Mam problem.. na zimnym silnik ( po nocy ) odpalam silnik i czuje paliwo bardzo mocno... i obroty są też kiepskie.A jak się rozgrzeje jest ok.Wycieku paliwa nie widze.Co to może byc?? B+LPG Silnik : M40
Silnik przerywa? Jeżeli tak są nieszczelności w układzie paliwowym. Inna opcja, to za niskie obroty na zimnym silniku, jeżeli jest regulator obrotów może być uszkodzony, lub do ustawienia.
jak otworzysz maskę to masz go przed blokiem zaraz z przodu taki trujnik plastykowy sa tam 2 czujniki nibieski i czerwony lub biały nie pamiętam dokładnie ,ale nie sposób jest tego nie zauważyc pozdrawiam
kolejny problem: skąd wziąć dobrą elektronikę jeszcze jeden: czy kupno takowej będzie opłacalne
Zmierz miernikiem czujnik temperatury chłodziwa.
tak
Napewno ten typ tak nie ma.
mirzeyłem ciśnienie i po zgaszeniu spada do zera w ciągu 10 sek
Sprawdż czujnik temperatury silnika ,jak zimny powinien mieć 2-3kΩ.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
podłączałem pod komputer ale nic nie pokazuje (żadnych błędów) Dodano po 2 Jeszcze jedno. Przy przekręconym zapłonie zaczyna coś stukać (nie wiem czy tak ma być)
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Wizyta w warsztacie i odczyt wartości rzeczywistych -na zimnym silniku-jest podstawą.Możliwe jest m.inn.zarbudzenie przepustnicy lub uszkodzony czujnik temperatury.
Przedewszystkim jaki silnik? Model/Rok
krokowiec był czyszczony
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Moze sprawdz filtr paliwa
czujnik temperatury juz wymieniłem , żadnej poprawy.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Tzn pod jakim względem mam sprawdzić? Jak się nagrzeje chodzi dobrze obroty sa poniżej 1000. trzyma równo. Coś też czytalem że jest tam jakiś wtryskiwacz rozruchowy ale nie wiem dokładnie gdzie go szukać
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
a masz instalacje lpg?
Jedyne co moge podowiedzieć to : czujnik temperatury silnika. Sprawdz jeżeli możesz na komputerze w parametrach na zimnym silniku. A skoro check się zapala więc coś musi tam zapisac w sterowniku. a jak nie to miernikiem sprawdz czujnik na zimnym silniku. pozdrawiam
z tego co wiem jeżeli auto pracowało by jednoczesnie na benzynie i gazie wtedy nie było by mowy o jeździe przy przezuceniu na gaz , auto dobrze chodzi na gazie problem tkwi z zapalaniem na zimnym silniku
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
Dziś spróbuję, lecz tak jak pisałem po odcienciu zasilania z przepustnicy muszę ją zaadaptować a nie mam czym. Czy nie będzie z tym problemu? Dodano po 2 Więc tak, zrobiłem jak mówiłeś i stało się następujące: odpaliłem auto i odpalił bez problemu, lecz na początku obroty były w granicach 400-500 i rosły proporcjonalnie do temp. Silnika. Następnie gdy...
Mam dokładnie ten sam problem co opisany w wątku z 2012r... : I taką samą yariskę i jestem załamana... Nikt nie wie jak to zlikwidować... Codziennie rano, kilka minut po odpaleniu włączając się z podporządkowanej pod górkę, gaśnie mi za każdym razem jak już jestem na głównej drodze. I staję jak blondynka na awaryjnych i ryram aż mi odpali. Inne samochody...
Witam sprawdz silnik krokowy,odpowiedzialny za wolne obroty,podaj co to jest za wtrysk i czy jednopunktowy
No to mechanior spartolił robotę, tam się nic nie reguluje z wolnymi obrotami pewno sterownik nie widzi pozycji zamkniętej przepustnicy
witam mam problem z Fiat Tipo 1.4 benzyna/gaz . Samochód po odpaleniu nie działa na wolnych obrotach gaśnie po chwili i po ponownym uruchomieniu jest to samo.Działa w tedy kiedy sie zagrzeje i ma bardzo niskie obroty.Od czego to może być??????Crying or Very sad ALE NIE DA RADY NA OBROTACH GO PODNIEŚ PONIEWAZ JEST NA WTRYSKU
T5 to jest ten czujnik od temperatury płynu chłodniczego?? Co do pytania czy to mechaniczny wtrysk to odpowiedź brzmi TAK. Jeżeli chodzi że jeżeli już odpali i ma te obroty 300 to przy naciśnięciu gazu potrafi strzelić.
ok.Sorry masz racje .Ale byn gazu z tym nie łączył , tak prawdę mówiąc to na gazie chodzi stabilniej na wolnych obrotach. pozdrawiam
Witam Podczas wykonania czynności zgodnie z pierwszym postem okazało się że druty od czujnika położenia wału korbowego są przegrzane i że sam czujnik jest zabrudzony. Mechanik przeczyścił czujnik, naprawił druty i usterka już się nie objawia.
wygląda na przepływomierz !
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Zmierzyłem napięcie, Na zimnym silniku i na niskich obrotach ma od 13.30V do 13.56V, Na zimnym silniku i na wysokich obrotach od 13.60V do 13.80V Na ciepłym silniku i na niskich obrotach ma od 13.70V do 13.81V i na wysokich obrotach i na ciepłym silniku ma od 13.90V do 13.95V. Co to może być???
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
A nie kopci Ci?
Jak masz ustawione ogrzewanie? Niektore auta podwyzszaja obroty na zimnym silniku jak w środku ustawisz temperature na maxa. Wylacz ogrzewanie i zobacz czy wzrastają.
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
Temp.na zimnym otoczenia
Witam! Mam problem z golfem 4 1.4-16v silnik pracuje na bardzo niskich obrotach ok. 600ob. lub gasnie na zimnym i ciepłym silniku bez różnicy .
może jest uszkodzony czujnik temperatury??
Jedyne rozsądne rozwiązanie to dobry warsztat i solidna diagnostyka ! S:czkoda że nie przed zakupem :cry:
sprawdź czujnik temperatury
Na pewno na zimnym silniku są niskie obroty. Jutro podrzuce te wartości
Witam mam problem z moją vectrą otóż ostatnio moja viki zaczeła mieć niskie obroty około 500-600 na ciepłym silniku a na zimnym po odpaleniu rano trzyma około 2000 obr/min. Odrazu mówie jest ona w benzynie bez gazu , krokowiec mam nowy, guma od filtra do przepustnicy jest szczelna więc nie łapie lewego powietrza, jeśli ma to coś wspólnego. Rok 1989...
Witam kolegów,posiadam agilę 1.3 cdti z 2004 ,zakupiłem ja w lipcu 2015 ,widzę panowie że dręczy was problem z odpalaniem przy niższych temperaturach,też miałem jak przyszła lekka zima to wystąpił problem z odpalaniem ,krótko grzały świece i miał niskie obroty na zimnym silniku że mało nie wyrwało silnik z ramy,problem rozwiązał się jak wymieniłem czujnik...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Witam Tez jestem posiadaczem peugeota 106 i borykalem sie z identycznym problemem.Okazalo sie iz winowajca bylo slabej jekosci paliwo.
Na zimnym silniku bardzo niskie obroty aż do zgasnięcia silnika wymieniłem czujnik tem.wody i nic się nie zmieniło.może ktoś coś wie?
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Miałem już kilka takich przypadków o których mówisz, w tym aucie sprawdziłem ciśnienie oleju od zimnego do gorącego, na niskich i wysokich obrotach, wszystko w normie.
Mam problem z Laguną 2,2TD gdy go zapalę na zimnym silniku silnik pracuje na bardzo niskich obrotach około 300 obr/min jak tylko się troszkę nagrzeje działa prawidłowo 900obr/min
hm... ale skoro mam prawie tyakie same obroty na benzynie i na LPG i juz nie da sie wiecej podciagnac LPG to jakbym podciagna linke to chyba wszystko by zalatwilo i mialbym takie same obroty na lpg i na benzynie, ewentualnie na zimnym silniku mialbym, wieksze obroty na ssaniu. A tak wogole to jakie obroty powinien miec ten silnik na jalowym biegu na...
Niskie obroty wału przy rozruchu zimnego silnika tłumaczą problemy z zapalaniem, ale czy sprawdziłeś akumulator? Po jeździe, zanim silnik wystygnie musi minąć pewien czas, a w tym właśnie czasie napięcie akumulatora może jednak znacznie spaść jeżeli akumulator jest zużyty lub uszkodzony.
Witam Jeśli problem wciąż istnieje: Współczuję . Mam takie samo auto. Ja nie znalazłem mechanika, który by mi pomógł. Miałem ten sam problem z tym, że objawy nasilały się szczególnie w terenach górzystych gdzie wnpm jes wyższe i ciśnienie atmosferyczne niższe . ( Jeżdżąc po Zakopanem musiałem nie dopuścić do spadku obrotów poniżej 2000 bo ..... Sam...
Witam Mam pytanie odnośnie kontrolki serwiowej w Oplu Astrze II z silnikiem 2.0 DTI. Podczas postoju na niskich obrotach silnika (na zimnym i rozgrzanym silniku) zapala się kontrolka serwisowa. Po dodaniu gazu jeżeli silnik wchodzi na obroty kontrolka gaśnie. Po badaniu komputerowym w Oplu powiedzieli mi, że mam spalone 3 świece żarowe, które wymienili....
Zobacz czy Ci się nie oberwała osłona termiczna nad wydechem...
niskie obroty zimnym spadają obroty zimnym silniku faluja obroty zimnym silniku
schemat prasa hydrauliczna fotel kierowcy renault megane umowa polsat
Brak reakcji rozrusznika w Renault Clio 1.2 po wymianie akumulatora Budowa wzmacniacza lampowego z lampami EL84