Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
brudna przepustnica? podlaczales vaga?
A ciśnienie na listwie CR?
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty są "za niskie", po rozgrzaniu silnika problem ustępuje....
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Dobrze by było jak byś napisał jeszcze jaki masz silnik. A twoje obiawy wskazują trochę na czujnik temperatury.
Witam problem właściwie zaczął się gdy temperatura spadła przynajmniej teraz odczuwalna jest usterka Po odpaleniu samochodu po nocy obroty są na poziomie 500 obrotów i potrafi gasnąć do tego zapala się kontrolka check engine choć nie zawsze i potem gaśnie Po naciśnieciu gazu czasami potrafi go zamulić wydaję wtedy dziwny dźwięk z wydechu a potem już...
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
kolego swiece nowe i przewody
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Hamulce mam ok nowe klocki i tarcze, choć jechałem dwa lata nowszym Polo SDI i miał lepsze hamulce. Wyraźnie odczuwalny jest ten słaby hamulec? Jak najprościej sprawdzić vaku czy ssie i czy to ssanie to jedno zassanie czy cały czas ssie? :)
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
Na plastykowym kroccu przykreconym do bloku silnika sa 3 czujniki patrzac od gory niebieski czerwony i od spodu jeszcze jeden . Jaka funkcje pelnia i jak je moge sprawdzic ?
krokowiec był czyszczony
Witam. Mam dość intrygujący mnie problem,a mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny są za niskie obroty tzn.gdy odpalę to na ok 2 sekundy ma 1000 obr poczym spada do ok 800 następnie coraz nizej aż w końcu gaśnie.Sprawdzałem na innym przepływomierzu,sprawdzałem sondę,wymieniłem czujnik temperatury,czujnik położenia przepustnicy,temp.powietrza...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Panowie, Stwierdzam, ze jednak na zimnym silniku jak uruchamiam go tez przez kilka sekund pracuje on na niższych obrotach z tym, ze na zimnym silniku nie jest to tak odczuwalne jak na ciepłym. W przypadku zimnego silnika jest tak; ruchamim silnik kilka sekund (jest to około 3-5) ma niższe obroty i dopiero wchodzi na tzn. ssanie, aby spadły do prawidłowych...
Sonda nie działa od razu po odpaleniu więc raczej odpada :) Uruchamiasz na paliwie czy gazie ? jeśli to pierwsze i nie widać żadnego wycieku paliwa to pewnie zalewa go w cholerę ... BMW nie lubi "zagazowania" być może to kwestia adaptacji. Spróbuj odłączyć na noc akumulator...
Nie bardzo, to jest instalacja do gaźnika.
jak wcisne pedal hamulca to niraz zgasnie bo zawor wolnych oobrotów nie przyspiesza silnika.
Witam mam problem z moją vectrą otóż ostatnio moja viki zaczeła mieć niskie obroty około 500-600 na ciepłym silniku a na zimnym po odpaleniu rano trzyma około 2000 obr/min. Odrazu mówie jest ona w benzynie bez gazu , krokowiec mam nowy, guma od filtra do przepustnicy jest szczelna więc nie łapie lewego powietrza, jeśli ma to coś wspólnego. Rok 1989...
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
dzięki. spada w ciągu 4 sek. do 0.
Moze sprawdz filtr paliwa
Dziś spróbuję, lecz tak jak pisałem po odcienciu zasilania z przepustnicy muszę ją zaadaptować a nie mam czym. Czy nie będzie z tym problemu? Dodano po 2 Więc tak, zrobiłem jak mówiłeś i stało się następujące: odpaliłem auto i odpalił bez problemu, lecz na początku obroty były w granicach 400-500 i rosły proporcjonalnie do temp. Silnika. Następnie gdy...
czujnik temperatury juz wymieniłem , żadnej poprawy.
a masz instalacje lpg?
Jedyne co moge podowiedzieć to : czujnik temperatury silnika. Sprawdz jeżeli możesz na komputerze w parametrach na zimnym silniku. A skoro check się zapala więc coś musi tam zapisac w sterowniku. a jak nie to miernikiem sprawdz czujnik na zimnym silniku. pozdrawiam
z tego co wiem jeżeli auto pracowało by jednoczesnie na benzynie i gazie wtedy nie było by mowy o jeździe przy przezuceniu na gaz , auto dobrze chodzi na gazie problem tkwi z zapalaniem na zimnym silniku
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jedyne rozsądne rozwiązanie to dobry warsztat i solidna diagnostyka ! S:czkoda że nie przed zakupem :cry:
Temat się trochę zdezaktualizował, bo napisałem go już kilka lat temu ale tak jakoś mi zeszło z publikacją. No ale najwyższa pora to przepchnąć, i może się jeszcze komuś przyda. Zasilacze ATX są były często przerabiane do wykorzystania jako zasilacz laboratoryjny albo jako zasilacz do jakiegoś specjalnego obciążenia (np. do diod LED mocy). O przeróbkach...
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
tym razem jak zszedłem raz ze szybko przełączył się na gaz . 2. Tytlko przez moment falował i za kilka minut się ustabilizował. Dzisiaj podłączyłem komputer od gazu , i miałem błąd wtyskiwaczy. Niskie napięcie zasilania (3). awaria obwodu zasilania wtryskiwaczy (1) Dzisiaj usunąłem te błędy. nie wiem czy to może mieć wpływ na stabilizacje obrotów....
Witam. kiedy samochód dojeżdża do skrzyżowania i redukuje bieg, obroty spadają i wtedy gaśnie. Dzieje się to tylko wtedy. Kiedy silnik rozgrzany auto nie gaśnie Źle skalibrowana instalacja, Zużyty parownik, za niskie ciśnienie na parowniku ustawione. Ale to musi ogarnąć Gazownik nie gaziarz. Dodatkowo bym obstawiał że zestaw LPG był KITem montażowym...
Witam wszystkich :) Kupiłem ostatnio autko do pracy ( Volkswagen Lupo 1.4 MPI 60km 8v 2002r z LPG) Autko na zimnym silniku pracuje normalnie, problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku mam zbyt niskie obroty.. 600-650 max. Bardzo mnie to denerwuje, bo chodzi jakby na 3 cylindry, a pracują 4.. Jeśli dodam lekko gaz, żeby je zwiększyć, to one się...
Witam. Mam problem z autem NISSAN NOTE 1,5 DCI 2006 rok Po odpaleniu na zimnym silniku chodzi tylko poniżej wolnych obrotów 550-600.i nie reaguje na pedał gazu,dopiero po nagrzaniu silnika obroty zwiększają się do 900 i jest ok. Podłączony pod komputer. brak błędów.
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Dzień dobry. Mam problem z moim Ursusem 3502 z silnikiem Perkinsa 3P. Problem pojawia się po kilku minutach od uruchomienia silnika (na zimnym nie występuje). Słychać grzechotanie z przodu motoru - okolice wału. Kilka rzeczy sprawdziłem i mogę wyeliminować, mianowicie: - pompa wody - alternator - sprężarka powietrza - pompa wspomagania kierownicy Motor...
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Silnik przerywa? Jeżeli tak są nieszczelności w układzie paliwowym. Inna opcja, to za niskie obroty na zimnym silniku, jeżeli jest regulator obrotów może być uszkodzony, lub do ustawienia.
Sprawdź czujnik temperetury.Ja miałem podobny problem.Przy zimnym silniku VAG pokazywał mi temperaturę 70 stopni.wymiana czujnika temperatury pomogla.
Witam, mam podobne problemy w Golfie III 1.6 AEE. Czy ktos może podzielić się informacją, w jaki sposób usunął problemy z obrotami na zimnym silniku i problemami z adaptacją przepustnicy? pozdrawiam. R.G.
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
Witam nadal jest ten problem z tą kontrolką problem nie znikł ciśnienie jest dobre wymieniłem starą pompę z przeciwwagą na tą nowszą przeróbka na pasek i nic jest to samo na rozgrzanym silniku podczas zatrzymania wyskakuje komunikat zgaś motor niskie ciśnienie oleju obroty przy zimnym 900 na ciepłym spadają do 800 i się dzieje
Witam. Posiadam Astrę F 1994r 1.4 8V C14NZ . Auto posiada instalacje LPG od 5 lat. Mam taki problem ze auto gaśnie na zimnym silniku gdy spada z obrotów powyżej tak 2,5-3 tyś czyli gdy jadę i wcisnę sprzęgło z właśnie takich obrotów to auto zgaśnie lecz gdy dochowuje na biegu a obroty spadną do ok.1,5 tyś to auto nie zgaśnie lecz obroty spadną do ok.500...
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
na silniku pewnie u ciebie jest 4-o przewudowy
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
W tym modelu Fiata nie ma silnika krokowego,jet zawór powietrza dodatkowego.Rozbierałem go jest sprawny.Sprawdzałem oscyloskopem przebieg zasilania zaworu.Na zimnym silniku dostaje krótkie impulsy na ciepłym długie, dlatego ma wyższe obroty.To centralka "wydaje polecenie" podniesienia obrotów.Ale dlaczego?
Problem w dużej części rozwiązany. Powodem "strasznego muła" był zapchany katalizator. W wyniku czego spaliny nie mogły rozkręcić turbiny. Teraz jest dużo lepiej aczkolwiek przy zimnym silniku astra nie jest demonem szybkości a w zasadzie przyspieszenia. Rozgrzana jednak potrafi zadziwić. Może to sprawa automatycznej skrzyni biegów i tego, że olej musi...
mam problem z obrotami, otóż na zimnym silniku samochód osiąga 500/600 obrotów i nim telepie wiec trzeba stymulować go nożnie i podgazowywać, aby uzyskał te 900/1000 obrotów na niektórych zachowuje się cacy. jak juz osiągnie koniec białego pola wskazówka od nagrzania chłodnicy silnik samoistnie utrzymuje sie na 900 obrotach na biegu jałowym i jest spoko...
Zrób tak-odpal silnik i na pracującym silniku dociśnij ręką wtrysk do kolektora,poruszaj nim na boki i zobacz czy coś będzie się działo.
Witam! W aucie tym falują niskie obroty na zimnym silniku. Falowanie od ok. 820RPM do 870RPM. Tragedii nie ma, ale jest zauważalne, wcześniej tego nie było. Jak się podgrzeje to jest okej, obroty 850 i skok o co najwyżej +- 3. Generalnie auto zbiera się raczej normalnie, nie kopci nadmiernie, poza tymi falującymi obrotami raczej nie ma innych oznak...
Kupiłem passata z końca 95 roku 2 litry benzyna na pełnym wtrysku. Na zimnym silniku nie wchodzi na wyższe obroty (na moje oko to coś z saniem). Po odpaleniu ma ok 800 obr., a kiedy się nagrzeje do 50 C to obrotomierz pokazuje 900 obr (czyli prawidłowo i tak przez cały dzień)Wymieniłem termometr od wody, ale nic to nie dało. Nie wiem co dalej - proszę...
Witam, mam problem z hyundai i 30 1,4 benzyna+ gaz rocznik 2013 po lifcie, a mianowicie na zimnym jak i na ciepłym silniku mam 600 ob/min . Dopóki się nie rozgrzeje to gaśnie , a na rozgrzanym jak dojeżdżam do skrzyżowania i powoli odpuszczam gaz to jest szansa,że nie zgaśnie.W czym jest problem? Może to ma znaczenie , a może nie ,ale był wymieniany...
Jestem mechanikiem i potwierdzam że w przypadku diesli, problem palenia na zimnym silniku polega na zapowietrzeniu się układu paliwowego po nocy ( miałem przypadek zawieszonego zaworu zwrotnego w pompie 1,9 TDI Octavi- paliwo cofało się do przelewu i trzeba było długo kręcić zanim załapał). Warto rano popatrzeć na pęcherzyk powietrza w przezroczystej...
Tak jeszcze poza tematem - wtrysk nie posiada czegos takiego jak ssanie. A jak by kolega nazwał stan, kiedy na zimnym silniku przy rozruchu, komputer zwiększa dawkę paliwa poprzez wydłużenie impulsu na wtryskiwacz oraz zwięsza ilość powietrza poprzez uchylenie przepustnicy silnikiem krokowym?
Witam kolegów,posiadam agilę 1.3 cdti z 2004 ,zakupiłem ja w lipcu 2015 ,widzę panowie że dręczy was problem z odpalaniem przy niższych temperaturach,też miałem jak przyszła lekka zima to wystąpił problem z odpalaniem ,krótko grzały świece i miał niskie obroty na zimnym silniku że mało nie wyrwało silnik z ramy,problem rozwiązał się jak wymieniłem czujnik...
Witam wszytkich;) Wczoraj podłaczyłem auto pod komputer wszedłem grupe licznik i tam pokazywało cisnienie oleju .N a zimnym silniku na biegu jałowym ,Cisnienie oleju 2 w porzadku " przy wyzszych obrotach,, Cisnienie oleju 2 w porzadku" nasomiast na rozgrzanym silniku przy obrotach biegu jałowego na poziomie 720-760 zmieniala sie informacja o cisnieniu...
Witam. Wiosną zakupiłem kolejnego masterka 2000r. 2.8dti. Wszystko jest wporządku prócz tego, że trzęsie całym autem na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku (na zimnym ten problem nie występuje), żadnych spadków mocy nie zaobserwowałem przy tym, poprostu dojeżdżam do świateł auto staje i trzęsie się jakby miało za niskie obroty dodaje delikatnie...
W tym silniku czujnik temperatury znajduje się z przodu tuż nad pompą wody i raczej trudno go nie zauważyć. Sprawdź także wiązkę która jest podłączona do czujnika, jest ona wadliwa i z tego co się orientuję opel powinien sprzedawać zestaw naprawczy z nową kostką i kawałkiem wiązki.
Witam. Mam problem z moim Polo 1,4 16V '97. Na zimnym silniku silnik normalnie zapala ( nie ma problemów z samym odpaleniem ) ale obroty pływają od 500 do 1000 obr/min. Problem pogłębia się znacznie gdy włączę światła a mianowicie gaśnie. I tak cały czas dopóki się nie rozgrzeje podczas jazdy... Mam zamiar iść do mechanika ale chciałbym coś wiedzieć...
Witam ponownie znów mam kolejny problem z moim unem a mianowicie na zimnym silniku obroty są bardzo niskie aż trzęsie silnikiem jak dodam lekko gazu to jest dobrze podejrzewam że mógł paść silnik krokowy lub podciśnieniowy regulator obrotów (to ufo na aparacie zapłonowym) Bardzo proszę o porady jak można silnik krokowy oraz ten regulator sprawdzić?
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Witam. Mam takie dwa problemy: 1. Na opisanej w temacie konfiguracji szwankują mi niskie obroty - są nieregularne z tendencją do zawyżania, w czasie jazdy po wysprzęgleniu nie chce schodzić na niskie obroty, lub czasem nawet je zwiększa (przykre szczególnie na światłach, gdzie auto "wyje"). 2. Ostatnio (od ok. tygodnia) podczas przyspieszania silnik...
Audi A4 B5 1.8 ADR 125 kM 1998r. Benzyna + LPG. U mnie było podobnie. Po odpaleniu auta na zimnym silniku łapał niskie obroty - efekt jakby nie było ssania. Działo się tak za każdym razem gdy silnik był zimny ( np. po nocy ) za to przy 2 odpaleniu już wszystko śmigało. Z kolei na ciepłym silniku żadnych problemów z odpaleniem. Brak ssania więc wymieniłem...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Mówi się że puki silnik nie osiągnie temp. roboczej dobrze jest nie przekraczać ok. 2tyś obr. Szczególnie to ważne przy silnikach z turbo. Tym sposobem to byś więcej silnik zabijał... Poniżej 2 tys to silnikiem benzynowym właściwie nie wolno przyspieszać, a jedynie utrzymywać prędkość. Układ korbowo-tłokowy jest niesamowicie obciążony przy przyspieszaniu...
Wymiana całej podstawki pod monowtryskiem załatwiło sprawę silnik nie syczy tylko został mały problem z tymi obrotami (sytuacja taka sama jak przed czyszczeniem przepustnicy) na ciepłym silniku obroty na gazie są ok chodź lekko falują między 1100 a 1000 obr/min na benzynie około 800 obr/min silnik lekko się trzęsie ale najgorzej jest na zimnym silniku...
Mam problem z samochodem jak wyżej Suzuki Swift 1.3 92km Benzyna z 2008r. Normalnie chodzi jak się go zapala i stoi ale jak rusza się w trasę to na pierwszym miejscu gdzie trzeba hamować i samochód zwalnia prawie całkowicie gaśnie, przed zgaśnięciem lekko drga. Podczas jazy nic się nie dzieje. Tak jak mówiłem wyżej jak się przełączy go na luz i zwalniają...
Podbijam temat. Trochę czasu upłynęło.. może ktoś się wypowie. podmieniłem czujnik obrotów wału- szarpie jakby trochę inaczej ale dalej szarpie, czujnik obrotów walka rozrządu tez nic nie zmienia. Założyłem lepszy egr-autko minimalnie mniej pali ale poza tym nic innego nie zmienia. Poszedł lepszy wałek rozrządu i nowe popychacze-silnik delikatniej pracuje...
Wiem że takich tematów jest mnóstwo ale nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Gdy zapalam samochód obroty wzrastają do 1400 i po niecałej minucie spadają do 900, chciałbym wiedzieć czy to normalne czy też samochód ma mieć od razu niskie obroty? Przy okazji, wczoraj miałem taką sytuacje, że gdy najeżdżałem na próg zwalniający puściłem za szybko sprzęgło...
Witam, Posiadam Golf'a IV 1,9 TDI 90KM, rocznik 2000, przebieg 228tyś. Spalanie 5-6l. PROBLEM: Rano na zimnym silniku auto zapali od razu, tylko że, przez okres około 1min silnik pracuje nie równo obroty skaczą w granicach 890-950 przy czym strasznie dymi jasnawym dymem. Gdy już się zagrzeje wszystko chodzi prawidłowo. Wymienione były: - Olej w silniku...
Czy na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo
Na pewno na zimnym silniku są niskie obroty. Jutro podrzuce te wartości
Witam.Mam pytanko odnośnie Yariski 1.0 benz v16 z 99r po dodaniu gazu autko się dusi i ma bardzo wolne obroty dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku bo na zimnym jest wszystko ok,proszę o pomoc
Witam, mam problem z odpalaniem na zimnym silniku z Kia Sorento 2.5 crdi 2003 rok 140 KM. Auto odpala tylko przy pomocy plaku, wystarczy lekko psiknąć w rurę od filtra powietrza i auto odpala bez problemu (naszczescie mogę te operacje codziennie wykonać sam) Gdy wymienię filtr paliwa przez jakieś 300-400 km auto pali normalnie o każdej porze bez używania...
Witam !!! Mam małą nowinkę co do Mojego problemu a mianowicie ostatnio odłączyłem wtyczkę od silniczka krokowego na pracującym siniku i auto trzyma prawidłowe obroty biegu jałowego ,obroty spadają prawidłowo jedynie przy 1000 niekiedy się przycinają a na zimnym silniku trzeba chwilkę potrzymać auto na obrotach bo inaczej gaśnie a jak chwilkę się potrzyma...
Witam, mam wsk 125, do silnika jest założony inny gaźnik bo na oryginalnym nie chciała chodzić, na tym śmiga bosko tylko w ostatnim czasie zaobserwowałem że na zimnym silniku, po odpaleniu ma normalne niskie obroty a jak się nagrzeje dostaje wysokich obrotów, zupełnie na odwrót jak powinno być. W czym jest problem? Jeśli zapomniałem o czymś napisać...
Witam Mam problem mam silnik 2.3 136KM na zimnym silniku nie chce odpalić kreci i kreci ale odpalić nie chce. Jak weźmie się go na hol to odpali ale obroty są w granicach 300 <lol> jak tylko troszkę się rozgrzeje to obroty trochę podskoczą i można jechać. Dodam że na rozgrzanym silniku odpala na dotyk. Wymieniłem już świece (było sprawdzane czy...
Witam. Jestem posiadaczem silnika 1.8 ADR 125KM 20V w budzie Audi A6 C4. Samochód jest wyposażony w instalację LPG STAG-4 Eco Objawy: - Na początku na samym gazie, a później też i na benzynie gdy silnik jest zimny po dodaniu gazu samochód z opóźnieniem wkręca się na obroty, ma dołka, na LPG znacznie bardziej jest to odczuwalne. - Czasami "szarpnie"...
hm... ale skoro mam prawie tyakie same obroty na benzynie i na LPG i juz nie da sie wiecej podciagnac LPG to jakbym podciagna linke to chyba wszystko by zalatwilo i mialbym takie same obroty na lpg i na benzynie, ewentualnie na zimnym silniku mialbym, wieksze obroty na ssaniu. A tak wogole to jakie obroty powinien miec ten silnik na jalowym biegu na...
Adaptacja polega na jeździe do przodu i tyłu zgodnie z procedurami łatwiejszym popełnić blont czy jest ruznicowy na ciepłym czy zimnym silniku A jak by coś było w silniku nie tak to byś miał blont tak samo w skrzyni
zdjęty wężyk od czego? Ale u mnie jest odwrotnie najpierw mam niskie obroty a później wysokie
Cześć!! Jestem użytkownikiem renault 19 1.4i z 1991 roku!problem polega na tym że po odpaleniu (odpala dobrze niezależnie od pory roku) na zimnym silniku nie moge nim ruszyć tzn. gdy puszczam sprzęgło to go dławi!musi chwile pochodzić i dopiero moge wystartować!A i jeszcze jedno po odpaleniu nie ma tzw." ssania". obroty spadają na 600-700! miałem już...
Witam Tak masz rację jest to gaźnik firmy Walbro. Czyli jak przyłożę suwmiarkę do gaźnika to blaszka powinna dotykać suwmiarki i dzięki temu być równo z korpusem gaźnika?. Powiedz mi Arturo 2773 czy może być tak że za duża dawka paliwa którą aktualnie na pewno jest podawana bo silnik pali paliwo jak smok:-) może mieć powiązanie z tym że na zimnym silniku...
Witam wszystkich. Honda Cr-v 1997 2,0 ben+gaz automat. Mój problem polega na tym iż obroty w mojej Hondzie są zbyt niskie. Na zimnym silniku odpala od szczała bezproblemowo (miesiąc temu kupiłem nowy akumulator) i trzyma fajnie obroty w okolicy 1100. Jak przejadę kilkanaście km i dobrze się rozgrzeje obroty spadają do 600-500 (silnikiem nie szarpie...
Witam mam taki problem z astra a mianowicie wskazówka temperatury na zimnym silniku jak przekręcę kluczyk na zapłon to ruszy do 80 stopni i opadnie dzieje sie tak tylko na zimnym silniku bo gdy ciepły to pokazuje normalnie temperaturę przy czy zeby odpalic pierwszy raz musze dlugo krecic az zaskoczy i odpali to ma niskie obroty zgasze go i odpale drugi...
niskie obroty zimnym spadają obroty zimnym silniku renault obroty zimnym silniku
odbieranie danych bluetooth wymiana toner wykrywanie dźwięku
dobra plecionka skacząca wskazówka
Pompa CO Grundfos, Wilo – różne ciśnienie na biegach, wysokie ciśnienie 4,2 bar, brak przelewu Parkside wiertarka udarowa akumulatorowa – pęknięta sprężyna, naprawa, dobór części