Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Pewnie podgrzewanie nie działa. Trzeba by diagnostykę zrobić, w przepustnicę popatrzeć, Czujniki temperatury przeglądnąć. To banalnie prosty silnik, na monowtrysku. Nie pobrudzisz się-nie naprawisz.
brudna przepustnica? podlaczales vaga?
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
A ciśnienie na listwie CR?
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Kontroluj temperaturę procka.Monitorowanie obrotów na wentylatorze ma za zadanie zasygnalizować jeśli wentylator się zatrzyma lub ma za małe obroty.Trochę dziwne że na starcie ma takie niskie obroty...być może czujnik obrotów wentylatora fałszuje i przy zimnym procku na starcie odczytuje za niskie obroty.Sprawdź jakimś programem diagnostycznym jak wyświetlane...
Zdecydowałem się w ramach "eksploatacji" na wymianę rozrządu z pompą wody, świec i przewodów WN, we wskazówkach dla zaprzyjaźnionego mechanika ująłem też zawory. Oto co się okazało: 1. rozrząd był przestawiony o 1 ząbek - dlatego "popiardywał" przy schodzeniu z obrotów i od czasu do czasu szarpnął 2. jedna świeca była PĘKNIĘTA !!! Tak, ja też nie uwierzyłbym,...
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Witam problem właściwie zaczął się gdy temperatura spadła przynajmniej teraz odczuwalna jest usterka Po odpaleniu samochodu po nocy obroty są na poziomie 500 obrotów i potrafi gasnąć do tego zapala się kontrolka check engine choć nie zawsze i potem gaśnie Po naciśnieciu gazu czasami potrafi go zamulić wydaję wtedy dziwny dźwięk z wydechu a potem już...
Dobrze by było jak byś napisał jeszcze jaki masz silnik. A twoje obiawy wskazują trochę na czujnik temperatury.
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
Widziałem dziś na szybko taki silniczek u znajomego. Co ciekawe zaraz po odpaleniu auta (na zimnym) zdjąłem wężyk z zaworu termicznego i przepuszczał znaczy był otwarty. Ale obroty ładnie się podniosły w górę (po zdjęciu wężyka). Z tego wynika, że zawór powinien się otworzyć dopiero na ciepłym (co obniża obroty biegu jałowego jak jest gorący).Także...
kolego swiece nowe i przewody
Tzn pod jakim względem mam sprawdzić? Jak się nagrzeje chodzi dobrze obroty sa poniżej 1000. trzyma równo. Coś też czytalem że jest tam jakiś wtryskiwacz rozruchowy ale nie wiem dokładnie gdzie go szukać
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Sprawdź czujnik temperetury.Ja miałem podobny problem.Przy zimnym silniku VAG pokazywał mi temperaturę 70 stopni.wymiana czujnika temperatury pomogla.
Tak przepustnica elektroniczna,podłączałem kompa i był błąd sondy brak podgrzewania ale poprawiłem styki i nie ma błędu ale z rana puki nie rozgrzeje się do 30-40stopni to gaśnie Dodano po 2 A jak można tą adaptację wykonać trzeba jechać z tym do serwisu bo ja mam swój program diagnostyczny ale nie jest profesjonalny.
Hamulce mam ok nowe klocki i tarcze, choć jechałem dwa lata nowszym Polo SDI i miał lepsze hamulce. Wyraźnie odczuwalny jest ten słaby hamulec? Jak najprościej sprawdzić vaku czy ssie i czy to ssanie to jedno zassanie czy cały czas ssie? :)
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
Na plastykowym kroccu przykreconym do bloku silnika sa 3 czujniki patrzac od gory niebieski czerwony i od spodu jeszcze jeden . Jaka funkcje pelnia i jak je moge sprawdzic ?
Odpowiedź na forum rajdy4x4.pl w dziale kia.
Zmierz miernikiem czujnik temperatury chłodziwa.
Kolego, w moim przypadku był to problem przepustnicy, ale poradziłem sobie z tym problemem, chyba nikt nie przedstawi na forum naprawy, chociaż jest możliwa tylko trzeba mieć trochę umiejętności i sprzętu. Ja zakładałem też używane, ale efekt był ten sam, więc postanowiłem że spróbuję ją naprawić i oczywiście się udało. Dodatkowo po drodze problem ze...
Kochani Pomocy, silnik A18XER i gaz... (SERDECZNIE proszę WYŁĄCZNIE o komentarze osób znających DOKŁADNIE temat, bez choć serdecznego dzielenia się "miałem to samo próbowałem wlewać doktorka do silnika, pomogło/nie pomogło itp..." Kupiłem Zafirę B 100tys/km wstawiłem gaz Stag, zrobiłem 60tys i obroty silnika po uruchomieniu na zimnym zaczęły lekko falować,...
krokowiec był czyszczony
ok Wielkie dzięki za podpowiedz! pozdrawiam i również służę pomocą w innej dziedzinie :] jak wymienię czujnik to dam znać czy to to jeszcze raz THX
Witam.Mam problem z obrotami silnika RENO19 1.7na jednopunkcie.Problem polega na tym jak autko jest zimne nie może wejść na obroty trzeba go troche trzymać na gazie aż się zagrzeje,dopiero pózniej dostaje obrotów ale i tak są za niskie.Co może być przyczyną. Jeśli może ktoś pomóc to z góry dziekuje.
W tym modelu Fiata nie ma silnika krokowego,jet zawór powietrza dodatkowego.Rozbierałem go jest sprawny.Sprawdzałem oscyloskopem przebieg zasilania zaworu.Na zimnym silniku dostaje krótkie impulsy na ciepłym długie, dlatego ma wyższe obroty.To centralka "wydaje polecenie" podniesienia obrotów.Ale dlaczego?
Witam. Mam dość intrygujący mnie problem,a mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny są za niskie obroty tzn.gdy odpalę to na ok 2 sekundy ma 1000 obr poczym spada do ok 800 następnie coraz nizej aż w końcu gaśnie.Sprawdzałem na innym przepływomierzu,sprawdzałem sondę,wymieniłem czujnik temperatury,czujnik położenia przepustnicy,temp.powietrza...
Witam sprawdz czujnik temperatury płynu chłodniczego,a może silnik krokowy pozdrawiam
nie wiem jaki ma wyznacznik silnika, znalazłem czujniki temperatury, są dwa umieszczone obok siebie i dowiedziałem sie ze jeden jest do sterowania wtryskami a drógi do wskazówki na zegarach, jak odróżnić który jest który i jakią oporność powinien mieć w temperatórze otoczenia ?
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
Napewno ten typ tak nie ma.
witam mam problem z Fiat Tipo 1.4 benzyna/gaz . Samochód po odpaleniu nie działa na wolnych obrotach gaśnie po chwili i po ponownym uruchomieniu jest to samo.Działa w tedy kiedy sie zagrzeje i ma bardzo niskie obroty.Od czego to może być??????Crying or Very sad ALE NIE DA RADY NA OBROTACH GO PODNIEŚ PONIEWAZ JEST NA WTRYSKU
Sonda nie działa od razu po odpaleniu więc raczej odpada :) Uruchamiasz na paliwie czy gazie ? jeśli to pierwsze i nie widać żadnego wycieku paliwa to pewnie zalewa go w cholerę ... BMW nie lubi "zagazowania" być może to kwestia adaptacji. Spróbuj odłączyć na noc akumulator...
Kolego daxi79 sprawdz tak jak już napisał mój przedmówca czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. tylko nie ten który daje sygnał na wskażnik temp. na zegarach! Jego rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp. płynu! Na jego podstawie komp. ustala dawke paliwa. Podaje jego oporność w zależności od temp. płynu: 0 st.-5.6 kOhma 20 st.-2.45 kOhma 40...
Masz gaźnik czy wtrysk?
Nie bardzo, to jest instalacja do gaźnika.
niskie obroty zimnym silniku wysokie obroty zimnym falują obroty zimnym
naprawa połączeń matrycy demontaż obudowa krups krups ea8000
elektrolux lnk304 schemat ładowarki black decker
Kosiarka Partner P53 550cm z silnikiem Briggs 550 L-head – spadek mocy po wymianie wału Schemat wzmacniacza Vincent SV-233 - dostępność i specyfikacja