Ciśnienie jest ok. Może blokuje immo. Jakieś błędy, co w parametrach słychać?
P0564 dotyczy tempomatu - zerwana taśma ? parametry live sprawdzane ? ciśnienie paliwa itp.
a sprawdzałeś manometrem jakie masz ciśnienie oleju
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Jest w nim DPF albo był? Jak to ciśnienie się ma do wysterowania SCV?
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
1Pa = 145*10^-6 PSI 1Pa = 1,02*10^-5 kG/cm^2 czyli 1MPa = 145 PSI 1MPa = 10,2 kG/cm^2 Dalej chyba sam sobie przeliczysz. P.S. kG (lub kgf) to nie jest kilogram tylko kilogram-siła czyli jednostka siły w układzie jednostek miar ciężarowym ( siła z jaką ziemia przyciąga masę 1kg). Wiec nie myl kg z kG . Pozdrawiam.
Dzień dobry mam takie pytanie jakie powinno być ciśnienie na szynie paliwowej w samochodzie Nissan X-Trail 2.5Dci ? Pozdrawiam
sprawdzę iskrę w poniedziałek to napiszę i jeszcze zobaczę ciśnienie na tłokach
Przecież bez ciśnienia nie puści, to nie tak, że będzie tam wolny przelot. Ciśnienie powrotne wcale nie jest takie małe, weźcie zacisk, zalejcie płynem i zobaczycie, że nawet delikatne naciśnięcie tłoczka w zacisku wywołuje spore ciśnienie płynu. Jedyne wytłumaczenie to zbyt stwardniałe uszczelki w tłoczkach pompy.
Można ale na drugim komplecie świec,przy wykręconych świecach mieszanka wylatuje przez otwory po świecach i silnik staje w płomieniach. Dlatego świece muszą zostać na miejscu. Jeżeli na rozłączonym czujniku temp.też ciężko zapala,to może jednak pompa paliwa daje za małe ciśnienie,trzeba by sprawdzić.
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
Może być. Trzeba zmierzyć ciśnienie.
wedlug mnie silniczek ale sprawdz jeszcze czy nie sa zapchane koncowki najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem.dawniej w oplu zastosowalem worek z papa od 125p dawalo dobrze i bylo znacznie taniej.powodzonka.
Mam problem z tym samochodem , auto od początku "nie wkręca się na obroty " a miał sprawdzone ciśnienie na tłokach, i jest ...na pierwszym 3 mpa , głowica w górę ,do szlifierni diagnoza złom,zatem kupno drugiej , do szlifierni (planowanie uszczelnienia itd) montaż i bez zmian . diagnostyka komputera , jest błąd czujnika wału, ok nowy łańcuch ślizgi...
obniż ciśnienie, rozwierć dysze i sprawdź lambdę bo pewnie już nie żyje
johnny883 jak wyliczyłeś te 40 zł rocznie? ;)
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Serdeczne dzięki za zainteresowanie problemem. Powiem szczerze, że po wymianie turbiny i teraz po ostatniej wymianie wlałem syntetyk. Serdeczne życzenia świąteczne. Dodano po 1 Serdeczne dzięki za zainteresowanie problemem. Powiem szczerze, że po wymianie turbiny i teraz po ostatniej wymianie wlałem syntetyk co było wcześniej nie wiem . . Serdeczne...
Próba podcisnieniowa,napełnienie właściwą dla modelu auta ilością czynnika, sprawdzenie ciśnienia na uruchomionej klimatyzacji ,czyli wysokie i niskie ciśnienie.
Jakie ciśnienie na listwie podczas awarii.
Potrzebna jest diagnostyka w czasie rzeczywistym czyli mechanik wpina komputer i jazda na obwodnicę wywołać błąd. W tym czasie sprawdza parametry w tym przypadku ciśnienie doładowania.
Sprawdź czy jest gaz.Może być za małe ciśnienie.
Zastanawiam się czy nie za małe ciśnienie na cylindrach (kompresja).
Wychodzi więc na to, że czujnik jest sprawny. Ciśnienie oleju jest ok, mierzone manometrem.
Do sprawdzenia ciśnienia sprężania, ciśnienie na listwie, wtryskiwacze.
Do sprawdzenia każdy czujnik z osobna. Może to być słaba bateria, albo błąd transmisji. U mnie jeden czujnik w zimówkach padł po roku...
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Np nieodpowiedni styl jazdy.Niskie ciśnienie w oponach.
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Diagnostyka jest? Ciśnienie oleju sprawdzane choćby podczas kręcenia rozrusznikiem?
Piotr Kołtuniewicz , co było przyczyną takiego stanu rzeczy w tym aucie?? bo mam identyczny problem, podejrzewam regulator ciśnienia CR...
Ja to bym sprawdził ciśnienie paliwa...
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
Zmierzyć ciśnienie na cylindrach. Pewnie ci pierścienie się zużyły lekko mówiąc
Ja bym sprawdził pompe od paliwa, może daje zbyt małe ciśnienie. Pozdrwaiam
Podsuń tym geniuszom co ci sprawdzali ciśnienie paliwa że istnieje filtr paliwa i ciśnienie trzeba sprawdzać przed i po każdym elemencie jak również przelew za regulatorem ciśnienia.
Wygląda na to że silnik nie dostaje paliwa, pompa paliwa? sprawdź najpierw ciśnienie. pozdr
Kolega sobie sprawdzi ciśnienie na cylindrach.
Nie dymi, bo pracuje bez obciążenia. Olej w dolocie jest? Ile zużywa, ciśnienie sprawdzone?
Ja pracuję na gutmannie tak że nie pomogę od nośnie lanucha, sprawdź parametry bieżące, TPS, sondę i inne. (np. ciśnienie paliwa).
ostatni raz jak tankowałem na stacji benzyne to przy odkręceniu korka paliwa z baku wydostało się tyle powietrza że aż szok, byłem zdziwiony .za tą żecz odpowiada EGR i elektrozawór oczyszczania zbiornika z oparów paliwa. Widocznie się zawiesił że w baku było takie ciśnienie .
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
rozwiązałeś problem?
Bo mechanik myslal że trzyma immo To zmień mechanika. Jakie masz ciśnienie paliwa?
Jakie jest to Ciśnienie na listwie? Komputer widzi obroty wału i wałka? Synchronizacja jest?
a jak wygląda filtr powietrza ,a może to pompa podaje zbyt małe ciśnienie paliwa
Ciśnienie paliwa sprawdzane?
Samochód naprawiony. Wymieniony zawór SCV ale na inny, też denso ale nieco krótszy od strony cewki. Nie mam pewności czy poprzednie są sprawne czy nie i czy były źle dobrane czy dobrze. Ostatecznie silnik pracuje prawidłowo, pali od strzała, błędów brak. Ciśnienie paliwa trzyma wyśmienicie. Dzięki za wszystkie sugestie. Pozdrawiam...
Ale czemu ciśnienie wzrasta przy dodawaniu gazu?? Walnięty regulator??
Napisałem Ci. Zakładam, że ciśnienie paliwa sprawdzone.
Czy to ciśnienie paliwa zmierzyłeś? Takie ma być
Ciśnienie sprężania sprawdzałeś?
uwalał różne cylindry - za każdym razem inna była cewka, gazu nie posiadam a ciśnienie w cylindrach ok.
Jedź do sklepu hydraulicznego i zrób sobie taki miernik do mierzenia ciśnienia paliwa z zegarem do 9-10barów, w kształcie litery T. Zmierz nim ciśnienie paliwa.
Immo zostaw w spokoju jak wlałeś benzyny na chama i nic to sprawdż sobie najpierw ciśnienie na cylindrach.
uszkodzony napinacz nic niema do ciśnienia oleju ja bym sprawdził raczej pompę olejową ona raczej daje za małe ciśnienie oleju.
Jak filtr jest stary to i tak do wymiany, zmień sam jak check się nie zapali to było to a jak się zapali to trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa.
ciśnienie w listwie około 2,5 bar auto jezdzi normalnie po zwiększeniu ciśnienia do 5 bar. nieszczelność na paliwówce. Gdzie mierzyłeś ciśnienie pompy?
To ci powiem, co ja bym teraz zrobił: sprawdził komputerem, jak działa przepływomierz i inne parametry rzeczywiste, czy są w normie, jakie ma podciśnienie w kolektorze, czy jest szczelny, ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe, a na koniec ustawienie rozrządu.
obroty pokazuje wału pokazuje , ciśnienie paliwa prawie 400 bar
Filtr musi być - sprawdzałeś po drugiej stronie? Powinien być pomiędzy kołem zapasowym a zderzakiem. Idź po przewodach paliwowych od przodu zbiornika i dojdziesz. Jakie masz ciśnienie paliwa?
jakby dobiła do jakiegoś ciśnienia paliwo. Pompa się wyłącza po pewnym czasie. Może nawet nie być żadnego ciśnienia. Do sprawdzenia pompa i ciśnienie paliwa.
Na zapalonym silniku żeby ciśnienie było w układzie.
clip byl podlaczany i jak zgasl i pozniej po zapaleniu samostartem i w obydwoch przypadkach nie ma bledu, dodam jeszcze ze jak zgasnie to nie ma mozliwosci odpalenia nie wazne czy zimny czy cieply po prostu nie zapali No i jakie wtedy ciśnienie??
Przyczyną usterki nissana micra K 12 było zacięcie mechaniczne zaworka zwrotnego przy pompie paliwa.Pompa dawała zbyt wysokie ciśnienie dlatego nie palił po 30 minutach ciśnienie spadło nissan palił. Kupe pieniędzy wydałem a przyczyna ?. kuiłem używkę pompe za grosze na allegro PROPBLEM ZNIKŁ.
Rozrząd nie przeskoczył, wtryski będą sprawdzane jutro a podobno jest za małe ciśnienie w pompie.
jeszcze nie ... komputer nie pokazuje błędów ... paliwo jest podawane na listwę a wtryski nie otwierają się chyba bo pali tylko na placku... sprawdziłem ciśnienie paliwa programem consult 3 - pokazuje między 40 a 60 MP podczas próby uruchomienia silnika rozrusznikiem Jakie powinno być ciśnienie żeby wtryski się otworzyły ?
estem nowy:)i zielony Chciałem sie dowiedzieć także jaki interfejs sobie sprawić, Więc po co Tobie to potrzebne? wyrzuciło błąd P0235 czujnik doładowania Wtej chwili czekam na nowy czujnik doładowania Worek sobie ich wymień, i tak nic to nie pomoże, bo tu trzeba odczyt parametrów i wiedzy jak usterkę zinterpretować. Wystarczy aby 1000 km temu przez...
Sorry ze nie napisalem , ale jest to klimatyzacja samochodowa na r134a a konkretnie to nissan primera 1,9 dci...
auto chodzi bo po odłączeniu regulatora ciśnienie idzie na maksa
Wyciągnij bezpiecznik i się dowiesz. Ogólnie jeżeli wszystko sprawne i trzyma ciśnienie. To po odpaleniu jedziesz paręnaście metrów.
Dwie rzeczy wydatek pompy paliwa i katalizatory,ew. układ wydechowy,miałem podobne objawy nissan 300zx bez obciążenia ciśnienie paliwa było w normie dopiero w czasie jazdy spadało na zimno jeszcze to jakoś jeździło a po rozgrzaniu od 2-4000 rpm ni diabła ,zamontowałem manometr w aucie i mierzyłem ciśnienie w czasie jazdy spadało znacznie poniżej wartości...
proszę o jakieś pomysły co mógłbym jeszcze zrobić zanim zacznę wymieniać wtryski , silnik , lub zanim stoczę tego vana z urwiska . Podłączyć jakiś tester i sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas odpalania , czy jest synchronizacja , czy sterownik widzi obroty wału itd. i oczywiście czy są jakieś błędy zapisane.
Nie wiem jak rozwiązana jest tam kwestia zasilania. Może nie być czujnika informującego CPU o ciśnieniu podawanego paliwa, być może jest tylko wyłącznik ciśnieniowy do pompy. Możesz rozebrać układ zasilania, wymienić filtr paliwa, wypłukać przewody benzyną, poskładać do kupy, odpowietrzyć, a potem pojechać do diagnosty zeby zmierzył ciśnienie i sprawdził...
Udało sie bez wyciagani. Wieczorem napusciłem ten spray przez róznicowy, a rano bez broblemu nagrzewanie i regeneracja. Troche to zaoszczedziło czasu i roboty. :D
na początek sprawdz ciśnienie w cylindrach bo prawdopodobnie jest słabe
Witam Was Forumowicze (i forumowiczki) Od około miesiąca borykam sie z problemem dotyczącym mojej instalacji. Na początek może napiszę iż jest to instalacja KME Diego ze sterownikiem akme reduktor to chyba silver ale pewien nie jestem i wtryski czerwone(ale nie wiem jakiego producenta). A teraz do rzeczy gdy odpalam autko i jeżdżę nim po mieście wszystko...
BRC Sequent 24 da się ustawić bez opcji mapsensora. Musi być wtedy podłączony przewód od obrotów (siwy - jak dobrze pamiętam). Odnośnie późnego przełączania się na gaz, należy zimny silnik odpalić na benzynie i w programie diagnostycznym BRC obserwować temperaturę reduktora i porównywać z temperaturą silnika. Za duże spalanie mogą odpowiadać wtryskiwacze...
Obroty rozrusznika, ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Jakie masz ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia?
1. A ciśnienie oleju sprawdzone? 2. Nie nie może. A skoro miga Ci stop tzn. "nie jeździj tym autem" bo więcej narobisz szkody niż to warte. Diagnostyka to podstawa a jeśli się nie znasz to auto do warsztatu.
Diagnostyka. Obroty silnika na rozruszniku oraz jakie ma ciśnienie na listwie trzeba sprawdzić.
Trzy pytania. Czy pali na plaku? Jakie ciśnienie na listwie? Czy jest pompa wstępna i czy działa.
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Zobacz co to za silnik ,jaki kod, to podam jakie momenty dokręcania,można sprawdzić przed demontażem ciśnienie sprężania i czy to zasilane lpg?
A jak myślisz to działa? Oczywiście ze tak - chyba nie myślisz ze działa to inaczej? Bardzo drobne brudy spala się i tyle - juz dziś pojawiają się silniki benzynowe z ciśnieniem wtrysku jak dizel. Tu tylko pozostaje lac dobre paliwo. Wyższe ciśnienie wtrysku oznacz mniejsze otwory wtryskiwacza.
W lagunie tak miałem, zawór na pompie CR - takie głupoty wyprawiał . Na podpietym KTS - ciśnienie głupało aż silnik hamował prawie do zgaśnięcia .
Dzięki, mechanik niby sprawdził wszystko, cewka nowa, ciśnienie ok, powiedział że może wtrysk.
Ależ przód zawsze ma większą siłę, z tyłu masz korektor. Podłącz manometry do zacisków i sprawdź ciśnienie w układzie. Wystarczą dwa manometry.
Układ wykrywa błędy elektryczne, jak takich błędów nie ma, to wina jest ciśnienia paliwa. Obserwuj ciśnienie paliwa na wolnych obrotach i podaj jak się zachowuje.
Filtr Paliwa był zmieniany ,sprawdzone ciśnienie na listwie i pompa paliwa.
Witam. Mój problem : poszukuję ile powinno wynosić ciśnienie na wtryskiwaczu po wymianie na nowe końcówki? Końcówki mam nowe fabryczne dostałem :) teraz czekam aż będę miał dokładne ciśnienie. A i maszynkę do mierzenia też posiadam :) Proszę o konkretną pomoc. Z góry dzięki i pozdrawiam.
obiawy skazu ja na czujnik temperatury cieczy i sprawdz ciśnienie palia na cieplnym silniku!!!
Sprawdź ciśnienie parownika, i zobacz na mapie jaka dawka jest przy hamowaniu, może trzeba z palca podciągnąć mapę przy tym zakresie obrotów i ciśnienia.
Cześć rozwiązałeś problem bo mam tak samo i nie chce wymieniać wszystkiego i szukać co to może być. Dodam tylko że ciśnienie na wszystkich cylindrach mam 12.3.
Ja obstawiałbym jednak na układ paliwowy. Mierzyłeś ciśnienie paliwa i czy wymieniałeś filtr paliwa?
Do sprawdzenia kąt wtrysku, a jeżeli będzie ok to na stół do sprawdzenia pompa wtryskowa, czy daje właściwe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwaczy.
raczej wątpię, bo jak założę 3 stare wtryski i 1 nowy (podmiana za uszkodzony) to chodzi prawidłowo. Problem pojawia się gdy złożę np 2 stare i 2 nowe lub 1 stary i 3 nowe lub 4 sztuki nowe Nie jest w stanie utrzymać stałego ciśnienia paliwa i faluje zarówno ciśnienie jak i obroty. paliwo jest ok, tankowane na Shellu.
wg. mnie to nie jest ten czujnik. Z pierwszego schematu wynika, że jest to czujnik pomiaru ciśnienia (ciśnienie na napięcie 1-4V). Natomiast z drugiego schematu widać, że jest to "włącznik" ciśnieniowy (chyba presostat to się nazywa), który ma za zadanie włączyć wentylator po wzroście ciśnienia i prawdopodobnie wyłączyć kompresor po zbyt dużym spadku...
nissan ciśnienie paliwo nissan ciśnienie oleju nissan ciśnienie cylinder
rozruch transformatora wyświetlać błąd zafira amazon assistant
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Xerox WorkCentre 6605 - Skutki wysypania tonera Mercury 30/40 HP – podłączenie obrotomierza, przewody, ustawienia impulsów, analog i SmartCraft