W nissanach ogólnie były na środkowym tunelu pod ręcznym. Tino nie pamiętam
nie jestem pewien czy prawidłowo sprawdzam stronę wtórną... Mianowicie najpierw dotykam jednego z zacisków strony pierwotnej, i jedynego zacisku strony wtórnej, brak efektu, więc dotykam drugiego zacisku strony pierwotnej, oraz jedynego zacisku strony wtórnej, efekt ten sam. Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego....
Trzeba kolego zrobić diagnostykę zgadując możesz wydać dużo więcej kasy niż płacąc za diagnostykę .
A co mówi diagnostyka komputerowa?
Witam tak jak kolega pisał diagnostyka to podstawa,a co noże być : Zapowietrzanie ,lub brak ciśnienia sprężania. Diagnostyka na zimnym silniku powie wszystko od co.
Diagnostyka robiona ?
Możliwa usterka układu zapłonowego. Diagnostyka.
Mam dać kilkusekundowy replay z programu Nissan Data Scan ?? Można go odczytać w tym programie i wszystko widac
W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa.
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka.
Mam problem z tym samochodem , auto od początku "nie wkręca się na obroty " a miał sprawdzone ciśnienie na tłokach, i jest ...na pierwszym 3 mpa , głowica w górę ,do szlifierni diagnoza złom,zatem kupno drugiej , do szlifierni (planowanie uszczelnienia itd) montaż i bez zmian . diagnostyka komputera , jest błąd czujnika wału, ok nowy łańcuch ślizgi...
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
Diagnostyka, podgląd parametrów to podstawa. Nikt Ci nie pomorze bez diagnostyki.
Diagnostyka co powiedziała ?
1. A ciśnienie oleju sprawdzone? 2. Nie nie może. A skoro miga Ci stop tzn. "nie jeździj tym autem" bo więcej narobisz szkody niż to warte. Diagnostyka to podstawa a jeśli się nie znasz to auto do warsztatu.
Dziękuję, myślę, że masz rację, bo tak podejrzewałem po diagnostyce.
Rozumię że te wartości są podane z diagnostyki. Jeżeli tak to trzeba to sprawdzić fizycznie czyli wkręcić manometr i sprawdzić czy to pokrywa się ze wskazaniami w diagnostyce.
A ja stawiam że to wina naszego rządu. A na poważnie czy oprócz napisania nowego tematu na elektrodzie coś zrobiłeś? Diagnostyka wpierw
Diagnostyka jest? Ciśnienie oleju sprawdzane choćby podczas kręcenia rozrusznikiem?
A czy problem z pompą jeżeli padła wykryje diagnostyka komputerem??
Diagnostyka prawde ci powie.
Zepsuło się,atak na początek to diagnostyka,kody błędów.
Ubywa któregoś płynu? Pojawia się olej w płynie chłodzącym? Kopci na biało? Ciśnienie sprężania zmierzone? Dalsza PODSTAWOWA diagnostyka...???
Zrób dobrą diagnostykę komputerowa
Wielkopolska Konin. Szkoda mi tego auta z racji sentymentalnych dlatego próbuje je reaktywowac
To nie jest czujnik. I nie wierzę żeby on padł. Zresztą łatwo to sprawdzić. Porządna diagnostyka się kłania.
A co takim eksperymentem da się sprawdzić? Nie pytaj tylko zrób i nie jest to "eksperyment" tylko diagnostyka silnika...
Skoro miga check engine to zrób diagnostykę.
przy tych informacjach to chyba wróżka
A nie masz org karty z najstarszym softem i pamietaj o wtyku nissana może w tym byc problem. Nissan ma troche poprzestawianą diagnostykę.
A powyżej tych obrotów uspokaja się? Diagnostyka komputerowa była robiona?
Myślę że diagnostyka komputerowa wiele by powiedziała, tam może być wiele przyczyn.
Historia usterki?? Diagnostyka "na pałę" czy testerem? Jaki silnik?
Na Twoim miejscu, najpierw pojechałbym na diagnostykę komputerową, nie na czytanie błędów ale na porządną diagnostykę, gdzie diagnosta popatrzy w parametry. To powinno wiele wyjaśnić. Póki co proponuje zajrzeć jeszcze do świec ;) Zużyte mogą dawać takie objawy.
Diagnostykę zrób.
Dalej wymieniaj na pale części... Jedz na komputer i przeprowadź diagnostykę.
W pierwszej kolejności diagnostyka. Filtry w jakim stanie? (paliwowy i powietrza)
Ewidentnie problem za bogatej mieszanki, przydałoby się podpiąć oscyloskop i zerknąć na wysterowania wtrysków oraz na sygnał z czujników położenia wałków. Warto by też zmierzyć kompresję. Może problem z zaworami? Auto powinno trafić na wnikliwą diagnostykę, samo odczytanie błędów niestety nie wystarczy.
A nie łatwiej podjechać na diagnostykę?
Czyli wychodzi na to, że jest najlepszy a i tak każe Ci szukać w necie??? Będziesz musiał przejechać się gdzieś dalej ,bo to nie jest temat dla ,,Czytacza kodów błędów". Ja bym zaczął od obserwacji ciśnienia paliwa na listwie, i %wysterowania regulatora ciśnienia paliwa. Może któryś wtrysk przelewa i pompa nie daje rady utrzymać ciśnienia, ale to tylko...
czy została wymieniona cała przepustnica? ile zapłaciłeś bo kosztuje ok.2000 zł,. dlaczego masz gaz w tym aucie, przecież ono nic nie pali. zaprowadź samochód do innego serwisu. przepływomiesz ma znaczenie tylko przy benzynie, ale potencjometr przepustnicy może mieć wpływ na gaz. niech ktoś ci zrobi diagnostykę. pozdrawiam.
Czym to jest diagnozowane? Myślę że błędy ma skoro odpala i gaśnie. Jeżeli immo blokuje to albo błędy albo diagnostyka parametrów czasu rzeczywistego. Zacząć trzeba od konkretnej diagnostyki testerem.
Źle ustawiony albo nie skalibrowany czujnik kąta skrętu kierownicy
Nissan x-trail T30 2.0 benzyna 2003r. Auto czasami gubi obroty i gaśnie na biegu jałowym. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnego błędu. Może ktoś pomóc ?
Po odłączeniu ecu od poduszek i wyciągnięciu bezpiecznika nic się nie zmienia,dalej nie odpala Po pierwsze Diagnostyka, po drugie dopiero po diagnostyce zakładać tutaj temat.
Zrób diagnostykę i sprawdź czy są błędy to pierwszy krok.
mechanika elektronika diagnostyka komputerowa I ty sie pytasz o takie rzeczy ?
Wszystko wskazuje że brak paliwa, albo wtryski się nie otwierają. Kontrolka błedu się nie pali? Czujnik na wale ok? Jego odległość dobrze ustawiona? Diagnostyka by się zdała.
Na przykład zapchany katalizator. Jakąś diagnostykę trzeba by zrobić.
Możliwości jest setka, może to być pompa, może paliwo, może nowy czujnik, może... wymieniać dalej czy podjedziesz do mechanika na diagnostykę?
po chwili pojawia się chęci 03350 wymieniłem już czujnik polowania walka Nadmienię iż jest też datowanie obrotów Co to ma być ? popraw pisownię bo nic z tego nie wiadomo, ten błąd gdzie się pojawia ? diagnostyka była robiona ?
Trochę za dużo-zrób diagnostykę silnika.
Kolego, bo gdy odpinasz przepływomierz, sterownik ignoruje wskazania czujników i jedzie z zapisanych ustawień. Ciebie ratuje porządna diagnostyka, zamiast wymiany na chybił/trafił.
Źle ustawiony rozrząd, nie prawidłowe ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, słabe sprężanie itd. Podstawowa diagnostyka.
Diagnostyka, sprawdzenie parametrów. Bierze olej?
Niestety nie. Jak pisałem wyżej po wypięciu przewodu z 5 pina wtyczki centralny działa normalnie. Nie udało się znaleźć schematu modułu komfortu a diagnostyka nie wykazała żadnych błędów i wszystko działa więc kolega prosił abył tak zostawić. Nie powiem, męczy mnie ten temat ;)
Czyli nie taki fejs zamówiłem? Możesz mi powiedzieć, czy taki: http://viaken.pl/pl/multi-interfejs-kkl-... będzie dobry?
Key System Fault jak wyświetla się taki napis to raczej nie pali . Tylko diagnostyka . Za dużo możliwości .
Jedź do kogoś na normalną diagnostykę i wtedy podaj numery i opisy błędów lub zrób fotkę tych błędów.
Diagnostyka czymś co ogarnie auto i sprawdzenie czy rozruchu nie blokuje komunikat o zderzeniu.
Jedyne rozsądne rozwiązanie to dobry warsztat i solidna diagnostyka ! S:czkoda że nie przed zakupem :cry:
W tym przypadku diagnostyka układu wtryskowo-zapłonowego silnika, odczyt błędów na początek.
temat zakończony
Jakaś diagnostyka była robiona? Rozrząd cały, kompresja jest? Błędy? Jest komunikacja z sterownikiem silnika?
Kts nie zakoduje-mam. Gutmann to samo.. Dodano po 30 Mam dwa typy: https://allegro.pl/oferta/interfejs-ds15... albo: https://allegro.pl/oferta/delphi-ds-150e... Który lepszy?
No właśnie trochę mnie oświeciłeś ale zaraz to co to jest za programik o nazwie conzult który posiadam i łączy sie tylko z silnikiem a pozostałe funkcje są zablokowane,Nie chodzi mi o consult ale o conzult.
Tak to bywa, gdy osoby niekompetentne lub jeszcze gorzej, bez pojęcia, zabierają się za diagnostykę z wykorzystaniem oprogramowania pobranego z internetu z bardzo średnim crackiem... Jeśli powiedzieli Ci, że nie wiedzą, jaki to błąd, proponuję zmienić mechaników... Ja się wcale nie dziwię, że ciężko odpalał albo w ogóle nie odpala :) KOD BŁĘDU P1206...
Potrzebna jest diagnostyka w czasie rzeczywistym czyli mechanik wpina komputer i jazda na obwodnicę wywołać błąd. W tym czasie sprawdza parametry w tym przypadku ciśnienie doładowania.
Rzetelna diagnostyka. Pół silnika wymienisz a zaoszczędzisz sto kilkadziesiąt złotych za sprawdzenie parametrów pracy silnika.
w tym modelu diagnostyka komputerem niewiele da, po prostu zbyt prosty układ. A w tych gazetach to wiele rzeczy piszą niepotrzebnie.. po prostu jeżeli zacznie swiecić sie lampka od sterowania silnikiem podczas jazdy wtedy należy sprawdzić co jest nie tak. A w tym modelu jak w kazdym rasowym japończyku lampka nie swieci sie nawet jak sterownik pracuje...
Diagnostyka. Obroty silnika na rozruszniku oraz jakie ma ciśnienie na listwie trzeba sprawdzić.
Skrzynia wymieniona, diagnostyka w serwisie Nissana ;)
Po tych dwóch tygodniach odpaliło samo bez niczyjej ingerencji." A to Ci numer.... Poczytaj w tematach o renault 1.5 DCI, porządna diagnostyka z podglądami parametrów silnika na bieżąco.
Witam, mam podobnie tylko jeszcze dodatkowo błąd P0401. DPF również prany, EGR czyszczony - był wymieniony ok 60tys temu. DPF nissan pokazuje wypalanie co ok 500-700km (wypala do 0). Brak czasu na większą diagnostykę. Udało się Tobie rozwiązać problem? Nalatane mam już 290tys. Pozdrawiam
Trzeba zrobić diagnostykę komputerową, bez nie można tylko gdybać...
Kasowanie działa w 100% sam od dawna w almerze kasuję sobie w ten sam sposób. Można też jeszcze w tym menu robić diagnostykę np. klimy lub wykasować błędy zapisane w pamięci. pozdr
Ma albo i nie ma. Zapalił kontrolkę to i zapamiętał co go bolało więc potrzebna diagnostyka. Później pomiary - rzeczywiste ciśnienie turbo, przegląd parametrów pracy silnika. Inaczej można tylko zgadywać
Ten sterownik jeżeli zainicjował jaśki już nie da się zdiagnozować.Blokuje się.
Carmanscan dobrze robi Micrę.
Zła diagnostyka. Po kolei na benzynie jest ok? Świece zapłonowe, cewki, ustawienie rozrządu, czujniki temperatury.
Jedź na diagnostykę. Odczytaj kody błędów o ile wystąpią.
Jak Ci pomóc? Masz czym zrobić diagnostykę? Masz pojęcie? Zasilania sprawdzone?
Wszystkie pojazdy wyposażone w SRS mają samo diagnostykę. Mylisz pojęcia. Pierwsze zaś słyszę, że w P12 błędy zostają samoczynnie kasowane w przypadku zaniku usterki w układzie poduszek powietrznych.
Robiłeś diagnostykę komputerową? Były jakieś błędy?
Problem jest tego typu ze silnik zimny odpala lepiej jak cieply. Diagnostyka komputerowa nie wykazala zadnych bledow A dane z wszystkich czujników (zwłaszcza temperatury) są prawidłowe?
wrzucam jeszcze to i zamykam temat. Temat jak to kolega sie wyraził śmieszny więc pewnie zainteresowanie nim takie małe dzięki wszystkim za podpowiedzi i wypowiedzi. ps. bez clipa chyba będzie lipa bo te serwisówki wymagają go do diagnostyki http://chomikuj.pl/adasko86/Diagnostyka+...
raflica: a gdzie byłeś w ASO Zabrzu? Ile za diagnostykę zapłaciłeś? Czy macie pomiędzy przepustnicą a kolektorem uszczelkę? Ja wymieniłem przepustnicę, wyczyściłem i próbowałem adoptować i nici z tego. Już bezsilny jestem...
Nissan nie należy do tanich :( Ale znam jeden serwis Nissana koło wolumenu (na Bielanach, ale ulicy nie pamiętam, wiem jak dojechać) w którym jak dobrze umiesz wciskać kit to Ci zrobią za darmo diagnostyke!!! Ci w biurze to prawdziwi JELENIE :lol: , wystarczy że powiesz że chcesz przyjechać na przegląd ale pali Ci się kontrolka i chcesz sprawdzić co...
Jak po wymianie rozrządu zaczął się problem, to trzeba zajrzeć co tam jest spaprane. Warto też zacząć od diagnostyki komputerowej.
Proszę o pomoc wymieniłm świece zapłonowe orginalne do tego modelu i silnik zaczął falować kupiłam kolejny koplet świec innej firmy i nadal silnik faluje, uszczelki zostały na kolektorze są nowe i przepustnica jest wyczyszczona, diagnostyka komputerowa zrobiona i wszystko jest ok nie wiem co dalej z tym robić proszę o pomoc.
Witam wszystkich, dziś napotkałam się z problemem nagrzewania się auta w środku. Jest to Nissan X-trail 2.0 z 2009 roku. Po wstępnej diagnostyce myślałam, że to termostat, ale po wymianie na nowy nadal auto nie grzeje w środku. Wszystkie dmuchawy działają, wskazówka temperatury silnika jest na 90 stopniach, komputer pokazuje 92, ale to norma. Po wielu...
Witam, temat stary, ale mój Nissan 2.0td rzucił palenie. Po diagnostyce zworka wyświetla błąd 47 - czujnik położenia wału. Po jego wykasowaniu silnik zapali na 2s i gaśnie i pojawia sie błąd 47. Czyli wymiana czujnika poł. wału. Czytam, że od opla będzie, po przeróbkach, pasował. Ale jak zakuć nową wtyczkę tzn kolory kabli bedą takie same jak w starym?...
Byłem już w okolicznych warsztatach, sprawdzali go na kompach Moim zdaniem źle wykonana diagnostyka komputerowa. , nie wskazuje żadnych usterek, Sam widzisz,że usterka jest auto nie pracuje dobrze. ciśnienie pomp paliwa prawidłowe A inne parametry silnika ? Może jakaś podpowiedź z Waszej strony? Porządna diagnostyka silnika sprawdzenie parametrów czujników,elementów...
Robiłeś diagnostykę, czy tylko się żalisz na czarny dym?
Niestety , winny był przepływomierz.
Ciężko powiedzieć u mnie pompę załączałem ręcznie linka a u ciebie jest jakaś pewnie przystawka elektromagnetyczna tak to wygląda, możliwe że zaczyna szwankować. Co do błędu to podłączył bym interfejs i przeprowadził diagnostykę sprawdził parametry jakie są aktualnie pokazywane z komputera czy są jakieś nieprawidłowości.
lampka ABS wyłącza się gdy zgaszę i zapalę auto podczas jazdy. Przy delikatnym hamowaniu jest ok. Bład ABS'u pojawia się przy gwałtownym hamowaniu, To prawdopodobnie nie ma dobrego styku na wtyczkach, lub przetarty przewód (najprawdopodobniej w nadkolach). mam wrażenie że auto delikatnie ściąga na prawą strone, tak jakby prawe przednie koło nie hamowało....
Kup Launcha X431, super robi micrę.
Witam tylko diagnostyka,falowanie obrotów może mieć wiele przyczyn tak jak i kopcenie a kontrolka silnika świeci się, informując o nieprawidłowej pracy silnika i urządzeniach z nim współpracujących.Trzeba odżałować trochę grosza na diagnostykę bo mało kto teraz szuka po omacku.Pozdrawiam
diagnostyka nissan diagnostyka nissan almera diagnostyka nissan primera
korek odpływu zmywarki super stereo schemat spawanie acetylen
procedura adaptacja sterownik procedura adaptacja sterownik
Renault Master III - Kod błędu P24A8 - EGR i DPF Błąd C7-1131 w drukarce HP - przyczyny i rozwiązania