A widoczne bąbelki w oczku to norma podczas ładowania?
Podobne problemy miałem , część pnela zasłoniłem folią i ładowanie wróciło do normy.
45-50° C przy ładowaniu to norma, więc bez paniki. Najlepiej, jakby autor podał faktyczną temperaturę akumulatorków podczas ładowania, a nie subiektywną.
Jak będziesz pamiętał o zaleceniach z instrukcji to wróci do normy. Ładuj nie używany tablet 1 na miesiąc. Instrukcje obsługi są po to aby je czytać, a nie wyrzucać !
Raczej nic nie powiano się stać Żeby sprawdzić dobrze akumulator powinno się zmierzyć gęstość elektrolitu. Może tez być tak że gdzie ucieka prąd. Wychodzi że parametry ładowania są w normie. A czy zapala się kontrolka ładowania?
Spadek napięcia masz w normie, ładowanie jest dobre, ja bym nic nie grzebał w tym alternatorze, też co jakiś czas doładowuję akumulator, gdyż robię mało kilometrów i po prostu w czasie jazdy się nie doładuje, a i przy jego zakupie spoglądałem raczej na dolne półki.
nie zawsze miernikiem da się sprawdzić diody miłem takie przypadki miernik pokazywał że są dobre a ładowania nie było po wymianie mostka ładowanie wróciło do normy. Napisz jak zachowuje się kontrolka ładowania, co z uzwojeniem sprawdzane?
Ten prostownik nie ma regulacji prądu ma tylko przełącznik 6V/12V (ros. 6B/12B). Zostaw na tym 2,5 i kontroluj temperaturę prąd powinien zacząć maleć... No ale będzie za duży zgodnie z "normami".
Wysokie 01 i 07 w tym dysku to raczej norma.
Bo mój miał 2V napięcia po zmierzeniu multimetrem i po odpaleniu nie ma ładowania. E, to jeszcze nic. Ja miałem kiedyś 1,4 V i po normalnym odpaleniu też nie było ładowania. Przyczyną okazało się włączone radio. Po wyłączeniu radia ładowanie wróciło do normy czyli wynosiło 18,5 V.
Ciekawa dyskusja, czytając różne tematy tutaj na elektrodzie, spotkałem się również z opiniami, że akumulator można ładować do 2,7V na cele co daje 16,2V -być może znajdzie się ktoś jeszcze kto poprze tą informację jakimś mocnymi argumentami. Akumulator akumulatorowi nie równy. Wszyscy przyzwyczajeni jesteśmy do akumulatora samochodowego wykonanego...
Każdy azjatycki samochód w obwodzie ładowania ma bezpiecznik,norma. Przeważnie ma wartość od 70A wzwyż,albo to jest standardowy bzpiecznik Maxifuse,albo tzw fusible link. Oznaczany bywa jako ALT lub Charge.
Auto e36 2.5 TDS (podobno dla tego modelu ładowanie 13.8 V to norma) napięcie ładowania 13.8 - 14.2 V Po włączeniu wszystkiego co się da 13.6 V
Ile wynosi spadek napięcia między plusem akumulatora a plusem alternatora po włączeniu pełnego obciążenia? Samo kupno używanego alternatora nie załatwi sprawy, równie ważne jest aby był mały spadek napięcia na kablu ładującym akumulator, w tak wiekowym aucie styk końcówki kabla z drutami kabla ładowania jest tak zaśniedziały, że dla dużych prądów stanowi...
To jest wina regulatora,udało mi się na prawić orginalny i ładowanie wróciło do normy
Akumulatory mają dwa lata a nowe kosztują 1200zł.Jeden po kilkudniowym ładowaniu doszedł do normy.
To norma.
Czy temperatura 45 stopni na baterii podczas ładowania jest w tym telefonie normalna? Czy jest coś nie tak? Bo tyle czytałem że temperatura zabija baterie litowe.
a po włączeniu zapłonu kontrolka świeci? jeśli nie to brak zasilania na nią i to jest cała przyczyna jak sądzę (bo pewnie nie sprawdzałeś) ładowanie w normie i pewnie tak już jeździsz kilka dni bez doładowywania aku
Przy okazji, jak powinien wyglądać wykres ładowania w samochodzie? nie spodziewam się oczywiście idealnie sztywnej prostej kreski ale jakie tętnienie napięcia jest w miarę w normie? Wykres ładowania pomijając napięcie tak wygląda. W starszych alternatorach przy zwykłym sterowaniu regulator działa zero jedynkowo czyli podbija napięcie, rozłącza obwód...
Norma ładowania, dla aut z tamtych lat to 14+/- 0,5 V. Było kilka wyjątków, gdzie regulatory utrzymywały 14,6-14,7 V, a w wersjach specjalnych nawet 15 Volt.
Przewód ma duże znaczenie. Im jest tańszy tym gorzej. Im tańszy przewód tym żyły przewodu są cieńsze maja dużą rezystancję przez co prąd ładowania telefonu jest niższy. Z kolei na dobrym przewodzie wszystko jest w normie.
ale obciążyłem zasilacz prądem 1A, trzyma napięcie. Zmieniła kolor na czerwony? Jeśli tak to ładowarka dobra i problemów szukaj w akumulatorze.
Dzisiaj byłem u elektronika samochodowego- moje pomiary się potwierdziły, pobór prądu według speca jest w dolnej strefie normy, ładowanie w porządku, alarm oraz akumulator sprawny. Muszę zatem odpinać klemę na zimowy postój- dzięki za pomoc!
Jeszcze jedno koledzy :) Dzisiaj podłączyłem trochę bardziej rozładowany akumulator i żeby poskromić nadmiernie nagrzewający się rezystor zastosowałem wentylatorek od zasilacza komputerowego. Efekt zadowalający :) :) Wszystko w normie
W granicach normy ładowanie małym prądem zawsze jest możliwe przeładowanie chyba że wpiszesz ograniczenie pojemności.
Toć to nie ładuje przez świece - norma
Akumulatorki NI-MH, lub Ni-Cd mają napięcie znamionowe 1,2 V. Podczas ładowania napięcie na nich nie powinno przekroczyć 1,5 V, czyli u Ciebie 3 V. Pomijając fakt, że tego typu akumulatorki powinno się ładować metodą CC, czyli stałym prądem.
Ja miałem podobnie to poprostu urwał sie kabel od alternatora podpiąłem go od nowa i wszystko wróciło do normy.
To normalne mi ostatnio trafił się k510i wariował,nie zawsze się włączał,potrafił zapalić się biały LCD... Wgrałem GDFS-a i wszystko wróciło do normy.
Jeżeli pomiar na odpalonym silniku to za wysokie ładowanie. Norma to 13,8V do 14,4V.
Może po prostu przez ten czas grzeją świece żarowe albo działa jakiś inny prądożerny odbiornik, alternator nie wyrabia, być może akumulator nie trzyma i napięcie spada. Po wyłączeniu odbiornika wszystko wraca do normy
W passacie montowano Valeo lub Bosch 120A, trzy lata/120kkm jest normą dla regenerowanych alternatorów.
Xiaomi Redmi 11 Lite 5G Testowany na wielu ładowarkach i kablach - sieciowych i samochodowych. MIUI aktualny, był 12 teraz 14, Global. Ładuje 20 - 30mA, często pomaga restart telefonu wtedy ładowanie wraca do normy.
Miałem podobny problem. Rozładowałem telefon do 0, po podłączeniu do ładowarki nie ładował się, nie paliła się dioda ładowania. Otworzyłem tylną klapkę, odłączyłem i podłączyłem baterię. Wszystko wróciło do normy.
Jeśli w tym Peugocie jest ten sam alternator ( jak pamiętam Valeo 150A) co w Volvo to 140-150 tyś to normą jest że pada ładowanie.
Pamiętajcie !!! jak ładowanie alternatora jest 14v więc nie może być uszkodzony !!! a przyczyno był urwany kabelek od wzbudzenia,przetarł go plastik osłony który znajduję się pod spodem. Wiązka z alternatora wchodzi do plastikowej osłony,i przy wejściu się przerwał. Po naprawie przewodu trzeba wykasować błąd który jest zapisany w kompie. :D TO BYŁ MÓJ...
Nowe nigdy nie są naładowane, ale 2-4 ładowania powinny doprowadzić do normy, może być też niesprawna ładowarka i wtedy będą takie objawy.
Problem z aktualizacją softu. [SETTINGS] -> Wsparcie techniczne -> Inicjowanie opcji premium. Powinno wrócić do normy ;)
Nie wiem jak w tym modelu sony ericssona, ale posiadałem inne modele, gdy się ładował i pisało się smsy lub dzwoniło to telefon jak i bateria były gorące.
jak uda sie go naładowac albo włóz naładowana baterie wgraj soft flashtoolem jak nie pomoze to uszkodzona bedzie port usb albo płyta w xperiach 2011/2012 padający port usb to norma
pierdoła, ale sprawdz pasek, miałem podobnie, wymieniłem pasek i wszystko wróciło do normy
Po około 15h ładowaniu wszystko wróciło do normy.
Przeczytałem, że w zastosowanej przez Ciebie ładowarce i pojemnościach akumulatorków czasy ładowania rzędu 5-6h to norma. Przegoogluj i przeczytaj sam. Właściwie to władowuje się ok. 150% ładunku w stosunku do pojemności deklarowanej przez producenta, ze względu na straty w procesie ładowania. Może jednak zrobić eksperyment i wziąć je po prostu na przetrzymanie...
Tak przywracałem. Nic to nie pomaga. Możliwe jest aby taki długi czas ładowania był normą dla tego modelu ? Myślę czy nie wysłać na reklamację ale jak tak ma być to tylko pozbędę się na 1 miesiąc laptopa a nic to nie wniesie.
Swiece przestają grzać i napięcie wraca do normy
Przez microUsb służące do transmisji danych pewnie będzie można ją ładować - takie obejście zaleceń - można ładować standardową ładowarką nokii 2mm + wymagane microusb
Witam Na zdjęciu jest przekaźnik, takie parametry podaje się dla przekaźników (ich maksymalny prąd załączania dla konkretnych napięć i norm)
Temat ogarnięty, postanowiłem wylutować PCB, wychodzi na to że układ bez napięcia się zresetował. Po wlutowaniu wszystko wróciło do normy. Zamykam
Dalej znika ładowanie na parę chwil, po czym wszystko wraca do normy.
No to ładowanie w normie. Teraz pytanie - czy są problemy z rozruchem po kilku dniach stania ?
Witam. Nie. Tylko robiłem lata z przemysłowymi bateriami na potężnych ogniwach. Od 740 do 980 Ah. W zależności od producenta. Dlatego mam potężne doświadczenie w tej dziedzinie. Serwisowanie, eksploatacja, regeneracje w sensownym zagadnieniu. Choć i klocki jak kolega z wielkopolski też się robiło z braku laku awaryjnie. Sporządzanie elektrolitu i formowanie...
Ctek 7.0 - który tryb normal czy agm przy ładowaniu konserwacyjnym oraz w stanie rozładowania akumulatora AGM12V/70Ah zamontowanego w aucie.
Akumulator sprawdzony, nawet założony nowy. Ładowanie sprawdzone za pomocą OBD podczas jazdy. Napięcie i prąd ładowania w normie.
Witam, założyłem nowy regulator, ładowanie wróciło do normy. Natomiast nadal nie działają kierunki i światła przednie i tylne. Co może być przyczyną, od czego zacząć?
Ustaw multimetr na największy zakres prądu stałego i podłącz akumulator przez tenże miernik (+ akumulatora - 1 przewód miernika - 2 przewód miernika - + klemy), pozamykaj cały samochód i zobacz jaki prąd pobiera. :idea: Jeżeli poniżej 0.2A to jest ok. Jeśli nie to wypinaj kolejno bezpieczniki i zobacz kiedy prąd się zmniejszy i usterka (prawie) znaleziona....
beta rr 125 LC ładowanie na akumulatorze 13.6 V za regulatorem 14.4 V wydaje mi się to za niskie, ale wpięte w wiązkę są 3 diody prostownicze, więc spadek się zgadza. Może ktoś też ma taki motorek i czy też ma takie samo napięcie Schemat: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/beta...
Podczas ładowania pod prostownikiem bulgotanie to norma. Tzn. nie wiem jak bardzo Ci tam bulgotało, ale ja jak ładuje akumulatory to zawsze coś tam sobie skwierczy. Z tego co kojarzę to akumulator należy ładować do puki napięcie podczas ładowania dojdzie do 14,4. Jak przekroczy tą wartość to bezzwłocznie należy go odłączyć. Moja roczna Varta i w innym...
Wszystko w normie, jedyny problem to spadek napięcia na drodze alternator-akumulator
Uszkodzony może być sam akumulator. Napięcie ładowania jest w normie
Może byś napisał jaka marka? W fordach-dieslach (ecsort, transit) to norma
Jaki jest chwilowy prąd ładowania w samochodach z normą Euro6+ wyposażonych w układ rekuperacji. Chwilowy prąd ładowania samochodów z normą Euro6+ wyposażonych w układ rekuperacji zależy od wielu czynników, takich jak warunki atmosferyczne, styl jazdy kierowcy, poziom naładowania baterii i wiele innych. Jednak w typowych warunkach, chwilowy prąd ładowania...
Uzupełniam wpis może komuś się przyda. Po naładowaniu na max akumulatora - czyli w moim wypadku 13.2V (mierzone na nie podłączonym aku ok 5 godzin po ładowaniu), wszystko wróciło do normy. Ładowanie bez wł. odbiorników 14.4V , a z włączonym wszystkim co możliwe i da się włączyć 13.6V. Wcześniej przed ładowaniem napięcie aku wynosiło 12.4V. Nic z tego...
Halo, cześć. Pewnie, wyczyść tylko i wymień warstwę cyny. Od razu lepiej będzie wyglądało. Drobne uszkodzenia naprawisz. Jeśli nie połamałeś płyty podczas wyjmowania wszystko wróci do normy. PS< dlaczego wymieniałeś port? Dlaczego usb-c w 1474
Wszystko jest OK, nie masz się co doszukiwać niesprawności.
Ehh.. Nawet przy 10 ohm dioda ładowania ledwo ledwo świeci.. Co może być nie tak? Prąd ładowania nie przekracza 0.31A-maksymalny prąd ładowania aku to 0.36A więc jest w normie,napięcie ładowania to jednak 14.6v ale to chyba nic złego? Podłączę go może i zobaczę co się stanie? Ogólnie akumulator się ładuje,niepokoi mnie tylko to cichutkie skwierczenie...
Regulator był zakładany nowy. Instalacja sprawdzona. Ładowanie w normie.
Czerwona dioda z reguły była gdy akumulator był rozładowany poniżej dopuszczalnej normy. Ładuj porządną ładowarką, nie z USB.
Na 90% to nie bateria. Stan baterii kontroluje układ w niej samej jak i układ ładowania. Jeśli napięcie baterii nie mieściło by się w normie to laptop by się nie włączył bez zasilacza.
W specyfikacji Twojej ładowarki nie ma mowy o łącznej pojemności akumulatorów. Uważam że wszystko jest w normie i 10 minut krótsze ładowanie może wynikać z nie do końca rozładowanych baterii. Wszystkie dane odnoszą się do pojemności jednego "paluszka". Powodzenia.........
zrób tak jak koledzy wcześniej pisali i zacznij od regulatora a co do biegu jałowego to normalne że będziesz miał takie ładowanie tzn w normie a przy dodaniu gazu będzie wzrastać
Wypada znaleźć słupek mający gniazdo bez zabezpieczeń Na stronie UDT jest opis jak to działa https://www.udt.gov.pl/systemy-ladowania Systemy ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce Procesy ładowania samochodów elektrycznych zostały szczegółowo opisane w normach IEC 61851 i IEC 62196. W ramach ww. norm zdefiniowano 4 systemy ładowania akumulatorów...
Kontrolka ładowania ok na niskich obrotach napięcie ładowania w normie a przy większych wzrasta liniowo.
Poluzowane przewody przy alternatorze. Po dokręceniu wszystko wróciło do normy.
Zaktualizuj bootloader - będzie szło szybciej. BTW: Nie widziałem Tomtoma z 2GB RAM - jak już to flash.
w trakcie pracy podpinam tylko alternator to gaśnie, napięcie ładowania w normie, zamawiam używany alternator zobaczymy co będzie To samo. Silnik NIE DOSTAJE PALIWA dlatego delikatne obciążenie powoduje że nie ma siły się kręcić. Dokonaj pomiaru kompresji. Czy auto dymi jak uda się odpalić?
Akumulator też warto sprawdzić, miałem podobne objawy w A6 tylko benzynowej, napięcie ładowania potrafiło spadać poniżej 13V przy większym obciążeniu, światła i klima, już miałem zrzucać przód żeby się dobrać do altenatora, aż któregoś dnia postała dłużej z włączonym radiem i nie odpaliła, wymieniłem akumulator i wszystko wróciło do normy, ładuje książkowo.
Wedle mnie powinieneś zainwestować w taką: https://greencell.global/pl/przetwornice... Znając życie prędzej czy później podłączysz do niej jakieś dodatkowe rzeczy ... prąd wyłączą a potrzebna wiertarka będzie etc. Po za tym większa moc mniejsze obciążenie nie męczy...
Na razie nic nie ruszaj. Za wysokie napięcie lądowania jest właśnie spowodowane zimnem. Zimny regulator napięcia ma większą tolerancje błędu. Gdy temperatura wzrośnie od silnika bądź samego alternatora napięcie masz właściwe. Miej rękę na pulsie i kontroluj sytuacje. Ale zapewne gdy temperatura otoczenia wzrośnie to i ładowanie po uruchomieniu wróci...
USB to USB.... cztery styki - +5V - D- - D+ - Gnd Mogłem pomylić kolejność styków data ale nie o to tu chodzi. Jeżeli MDA jest ładowane przez USB to wystarczy wpiąć do komputera i będziesz miał jasność czy ładuje czy nie i ew. czy się komunikuje. USB jest to standart i nie może odbiegać od normy. Jeżeli więc ci nie ładuje to pewnie masz gdzieś uszkodzenie.
Nokia ma bardzo rygorystyczne normy dopuszczalnego prądu ładowania. Można jaśniej o czym piszesz?
A jakie masz ładowanie na wolnych obrotach?. 13.8 to norma w starszych Opelkach, od nowości.
Takie zachowanie alternatora w maluchach to norma. Sprawdź napięcie ładowania, jeżeli jest ok to nie ma się czym martwić.
Wymień ładowarkę na dwuamperową wtedy czas ładowania znacznie sie zmniejszy.
Po wymianie gniazda ładowania wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc Panowie. Temat zamykam.
Akumulator wysechł i nie przyjmował prądu więc napięcie wzrosło sporo ponad normę i po włączeniu spaliło ledy. Więc nie wiele tam możesz naprawić chyba że wymienisz połowę latarki.
Dobrze ze silnik wrocil do normy. Kontolka paliwa i ładowania najpierw posprawdzaj wszystkie wtyczki jest ich sporo czy sa powpinane jak trzeba, ale pewnie juz sprawdziles. Czy nie sa powpychachane poszczegolne piny we wtyczce do srodka wtyczki czesto to widzialem nawet w samochodach. I plytka pod wskaznikami trzeba obejrzec ale tam nie powinien mechanik...
Napisałem ale nie czytasz, Testuj ładowanie... nawet czasem o tym piszą w instrukcji... tak kilka razy trzeba to zrobić by zregenerować to leżenie. Więc naładuj rozładuj i tak ze trzy razy i może wszystko wróci do normy.
Witam problem rozwiązany Założyłem regulator że starego alternatora( jakiś zamiennik kupiony rok temu ) oraz element do którego jest przykrecany cienki przewód wzbudzenia ( ukreciłem śrubę) Teraz napiecie po odpaleniu 14.44- stabilne z włączonym wentylatorem na 3/4 prędkości Po włączeniu świateł + radio i subwoofer 14.39 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi...
Ja miałem kiedyś podobny przypadek z akumulatorem żelowym do kamery. To był oryginalny akumulator, od nowości syczał przy ładowaniu. W serwisie odpowiedzieli, że nie ma normy głośności przy ładowaniu. Po miesiącu gwałtownie stracił pojemność praktycznie do zera. Nie dawał się naładować. Reklamacji nie uznano.. Następny był bezgłośny.
Ale mówicie o akumulatorach kwasowo ołowiowych. Ale zgodzę się z ładowaniem zwykłym prostownikiem bez bajerów, nawet można mu trochę dać więcej niż przewidują normy. Gdy ruszy wtedy ładować zgodnie z normą.
Wszystko wróciło do normy.
Tylko podczas zapłonu się świeci, po odpaleniu silnika wszystko jest w normie, oprócz tego niskiego napięcia ładowania.
Jednak widzę spadek pojemności. Jest szansa, że wróci to do normy?
Do czego doprowadziła ekologia ? i normy ? alternator nie ładuje tylko użytkownik z ładowarki .Sam mam taką sytuacje akumulator roczny i tester pokazuje 300 z 510 zobaczymy co zrobią na przeglądzie za parę dni.
...Jak pokona się problemy z recyklingiem oraz cena będzie przystępna mogę sobie wyobrazić baterie jak kanisterki 10l z takich ogniw kupowane w sklepach przy drodze. Podłącza się je do auta i można jechać jakieś 200-300 km do czasu aż się wyczerpią i trzeba będzie kupić kolejny... Właśnie o to chodzi. Na razie karmieni jesteśmy wizją konieczności "podjechania...
Tyle że po wymianie regulatora napięcie ładowanie jest w normie, za to komunikat braku ładowania i usterki silnika nie znika.
Ładowarek do NiMH jest mnóstwo w sieci. Na Elektrodzie też. Poszukaj. Temat nie jest trudny. Wg. mnie lepiej dla ogniw jest ładować i kontrować je osobno a nie w pakiecie. Dla LiIon to norma, choć dla nich to nich to obowiązek. Możesz ładować pakiet jeżeli jesteś pewien sprawności każdego ogniwa.
Stan akumulatora sprawdzony? Napięcie ładowania w normie? Aparat zapłonowy podmieniany?
Pompa jest nowa, napięcie ładowania w normie ok 14.4 V
różnicówki normy normy niemieckie normy pomiarowe
rezystancja oscyloskopu zawory ciągniki gniazdo przyczepy pinowe
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Jak przerobić cyfrę 1 na 3 w różnych kontekstach Ekonomiczne ustawienia sterownika Key Ecologic RK-2008 SPGM dla pieca na pellet