nspro samsung

Znaleziono około 575 wyników dla: nspro samsung
  • Nspro Samsung Z300 w której jest PL

    Witam Jak w temacie nie mogę dojść w której jest paczce,oczywiście na supporcie Nspro.

    GSM Serwis   30 Sty 2008 10:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 899
  • Wgrywanie firmware nspro Samsung e2370

    Witam Próbuje wgrać nowy firmware do samsunga e2370. Mam 2 szt z takim samym przypadkiem. Telefony sie nie uruchamiały tylko pojawiał sie na chwilę ekran startowy. w Nspro pojawia sie taki błąd : Powering on mobile... PRESS 'POWER ON' KEY AND HOLD IT! RELEASE 'POWER ON' KEY! Starting binary...

    GSM Początkujący   16 Lis 2011 12:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2083
  • Kabel nspro samsung b2710

    Witam czy telefon samsung b2710 zczytuje sie nspro zwykłym kablem usb? Czy rj45

    GSM Użytkowy   09 Sty 2013 08:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1905
  • samsung n9005 po podłączeniu do pc qualcomm hs usb mode

    Witam Mam taki problem z samsungiem note 3 A mianowicie po podłączeniu do kompa wykrywa go jako qualcomm hs usb stało się tak bo mój mądry kolega chciał zdjąć simloka i robił to jako i9305 new w nspro, gdy poprosił go o stery do qualkom mode to zainstalował ale windows wywalał błąd 52 i słuchawka została...

    GSM Początkujący   12 Mar 2014 10:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1005
  • Flash Samsunga U700B błąd ze sterownikami MTP Device

    Witam podczas próby flashu NSPro samsunga U700B odpaleniu proramu i gdy podłanczam telefon do boxa wyskakuje mi ten komunikat : Wystąpił problem podczas instalowania tego sprzętu - MTP Device jak temu zaradzić panowie?

    GSM Użytkowy   26 Sty 2010 23:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2395
  • Samsung v205 język polski czy jest?

    Witam czy istnieje język polski do samsunga v205 pod nspro?

    GSM Serwis   26 Cze 2010 11:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 704
  • Samsung i9300 - uszkodzony efs.

    Witam,dostałem w swoje rece samsunga i9300,wisi na logo bo wgraniu 1 jak i 3 plikowego nowego sytemu telefon nadal wisi na logo,Telefon ma uszkodzony efs lecz nie mam backupa moze prosze o pomoc jak postawic go do zywych :) posiadam boxy z3x i nspro

    GSM Początkujący   20 Mar 2015 16:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1338
  • Samsung C260 simlock i HWK

    HWK nie, predzej UST lub NSPro.

    GSM Serwis   30 Lip 2007 19:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2149
  • Samsung SGH C130 - Kilka pytań

    Jakimś boxem, np. Ust-ProII bądź Nspro.

    GSM Serwis   07 Lip 2007 13:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1648
  • Samsung S400i simlock i pl menu

    czy cos sie ruszylo z pl do s400i? od NSPro?

    GSM Serwis   10 Paź 2007 16:49 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 7644
  • Samsung C300 Nówka restarty telefonu.

    A prze PL było OK?? Jak tak to może być wina softu. Nie wiem czy przed Pl było ok ale wydaje mi sie ze po pl nawet bylo ok bo gdy wgrałem to sprawdzalem i wszystko bylo ok. Klient mowil ze tez wszystko dzialalo dopuki nie naladowal telefonu na full. Macie moze jakis dobry i sprawdzony soft do...

    GSM Serwis   29 Paź 2007 12:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1564
  • SAMSUNG SGH-X510 Simlock

    Będzie potrzebny sprzęt, bez niego nie ma szans -przynajmniej HWK lub UST, NSpro

    GSM Serwis   01 Gru 2007 15:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 9799
  • Samsung jaki box do serwisu

    Polecam EUBOX lub NSPRO

    GSM Użytkowy   05 Gru 2008 16:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1086
  • Samsung m8800 pixon czym sim locka

    tydzień temu robiłem locka z pixona nspro.

    GSM Serwis   20 Sty 2009 06:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1677
  • samsung E250 D - padł po złym simlocku

    Ust też jest w porządku ale jego suport to jakieś nieporozumienie czasem, można ściągnąć jakieś po uszkadzane flashe na szczęście potrafi flashować też plikami od nspro.

    GSM Serwis   14 Lut 2009 20:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1355
  • Samsung L700 zasięg jest uszkodzony. Podejrzewam uszkodzenie HW.

    sprawdz jaki masz imei kolego ja bym stawiał ze trzeba zrobic repair imei tylko nie wiecz czy zrobisz to hwk lub nspro

    GSM Początkujący   22 Kwi 2009 22:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1134
  • Samsung S7350 nie włącza się

    Dostałem S7350i, który nie włącza się. Po podpięciu ładowarki pokazuje się pasek postępu, potem ładowanie i tak w kółko. Na co stawiacie SW, czy HW ? Jeśli oprogramowanie, to chyba i tak nic nie zrobię, bo telefon musi zainstalować się pod USB, aby coś zrobić przez NsPro.

    GSM Serwis   03 Sie 2010 15:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1609
  • Samsung Omnia Pro B7350 Simlock

    Tak mam NsPro

    GSM Serwis   12 Paź 2010 13:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3565
  • SAMSUNG E1080w - Blokada Telefonu

    Z3x, nspro.

    GSM Początkujący   28 Paź 2014 23:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2568
  • Samsung C414R - usunięcie simlocka samodzielnie

    Nie ma darmowej możliwości zdjęcia sim locka z tego modelu tylko odpłatnie lub posiadając do tego celu box serwisowy np. Nspro.

    GSM Początkujący   27 Sty 2014 22:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 789
  • s5230 i odblokowanie nspro

    witam czy moze mi ktos pomoc jak odblokowac s5230 nspro.wszystko zainstalowane wersja 5.5.3 komunikuje sie ladnie na poczatku wchodzi w boot loader nastepnie restart fonu i na koncu komunuikat failed.sterowniki zainstalowane z katalogu D:\Program Files\NsPro\NsPro Driver\S5230 drivers.mecze sie z ustrojstwem...

    GSM Serwis   13 Paź 2009 18:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5036
  • Samsung e1080w dead po fleszowaniu

    A mnie się udało rozwiązać ten problem, sam sie męczyłem nad tym ponad dwa dni, dostałem tel z Holandii,miałem locka ściągnąć i wgrać polaka, po wgraniu PL przez nspro tel padł, później tak jak wyżej kombinacje z hwk, nspro kablami itd, efekt był mizerny, próbowałem wgrać soft przez nspro ale do e1080...

    GSM Początkujący   07 Wrz 2013 13:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2499
  • Zdjęcie simlock-a z Samsung E1080.

    Posiadam hwk i nspro. Reset już robilem - nic nie pomoglo. Nspro początkowo zczytywalo kody, więc wpisalem, dalej prosi o sp lock. Niestety ns pro przy przeliczaniu po raz kolejny kodów zawiesza się - Reading locks. This can take up to 2 minutes... i po kilku chwilach "aplikacja nspro zostanie...

    GSM Początkujący   23 Lut 2011 23:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5457
  • samsung i9300 - ns pro lock przez roota i9300 jak ?

    Instrukacja rootowania napisana przez Elco Download i9300 Root.zip from nspro support area and unzip it. -Enable Ddebug mode on the phone. -Connect the phone to PC USB port. -Start NsPro -Select I9300 Rooted -Select Flashing -Select I9300 Root.tar on NsPro. -Click REBOOT Download Mode...

    GSM Początkujący   18 Gru 2012 14:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3429
  • Z3X czy aktywacja NSPRO? Co będzie lepsze?

    moim zdaniem zostaja Ci dwa wyjscia: Z3x lub SPT P.S Kilka osob tez wybieralo takei rozwiaznie: - zakup Z3x LG z kompletem kabli (nie pomylka.... chodzi o LG) - zakup aktywacji do Samsunga do Z3xa (oddzilenie) - zakup konwertera kabli z UFS/NSPRO do China czyli Z3x Dzieki temu uzyskujesz sprzet...

    GSM Początkujący   05 Maj 2011 07:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2301
  • Czy to prawda że nspro już pada i dlatego nie ma aktualizacji?

    Czy to prawda że nspro już pada i dlatego nie ma aktualizacji? Od kwietnia nic tam się nie dzieje i tak się zastanawiam czy nie zainwestować w innego boxa do samsungów. Myślę nad aktywacją z3x do samsunga lecz z tego co widziałem na hurtowniach to bardziej się opłaca zamiast kupić aktywację to całego...

    GSM Użytkowy   06 Wrz 2011 12:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 599
  • [Sprzedam] Boxy Z3X LG + SAMS Nspro Setool Infinity Best BB5

    Na sprzedaż następujące boxy: - setool z lg toolem i 2 kredytami, komplet kablie 299zł - nspro z kompletem kabli działa z najnowszą instalka 166zł - infinity best BB5 klucz 250zł - Z3X aktywacja Samsung i LG , komplet kabli do samsunga 420zł Do każdej ceny proszę doliczyć koszty wysyłki. Masz...

    GSM Bazar   02 Cze 2017 14:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1191
  • g600 i nspro...BOOT_CREQ Error

    Miałem kiedyś coś podobnego, a już nie wspomnę ile to nerwów się najadłem przez nspro. Chciałem w g600 wrzucić polaka i miałem zonka, walczyłem chyba z 4 godziny aż do 18 :). Na drugi dzień podeszłem do znajomych i co się okazało, że ten fon też był u nich tylko że oni zajrzeli do środka. Coś było do...

    GSM Początkujący   20 Sie 2008 10:03 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2626
  • Samsung - Samsung Ativ S i8750 LOCK

    Witam, mam pytanie czy nspro da rade sciagnac simlocka z Samsung Ativ S i8750 bo posiadam tylko jeden box do samsungow i co ost czytałem ze NSPRO lubi imei czyścic z niektórych modeli, a wiec moje pytanie, testował ktoś , nie chce sobie problemów zrobić:)

    GSM Początkujący   18 Kwi 2014 14:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 477
  • Samsung e900 po erase NOR w HWK

    nie ma to jak optiflash:) nic tak nie stawia samsungów na nogi po ust czy nspro. Dodano po 1 nie ma to jak optiflash:) nic tak nie stawia samsungów na nogi po ust czy nspro. jak nie masz flasha to się zchomikuje:)

    GSM Serwis   31 Sie 2009 10:40 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1758
  • NsPro nie działa, włącza się normalnie,nie wykrywa telefonów

    Witam, jak w temacie, posiadam NsPro niestety od jakiegoś czasu box nie wykrywa żadnego telefonu! Kable są sprawne w 100%, karta też, znajomy posiada starszy model tego boxa i u niego moje kable chodzą, karta również. Box instaluje się normalnie, włącza się, wybieram model telefonu i daje np. info -...

    GSM Użytkowy   08 Mar 2010 16:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2360
  • nspro, ufs - brak możliwości fleszowania x510, x480

    witam! tak mi się zlożylo że dostalem dwa stare samsungi x480 i x510 do naprawy. X510 się nie wlacza, a x480 wylacza np. podczas rozmowy czy pisania sms. staralem się je przefleszować, ale nspro i ufs wywalają mi takie same blędy UFS Region: 1, 0x00000000-0x000006BB, Length: 1724 bytes Region:...

    GSM Serwis   21 Maj 2010 20:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 837
  • NsPro a zrzut pamięci. Czy można zgrać pamięć?

    Witam wszystkich. Mam zamiar zakupić sobie boxa do Samunga NsPro. Czy ktos orientuje sie czy za pomoca NsPro mozna zrzucic pamiec z telefonow Samsung. Chodzi mi dokladnie o eeprom, nand, nor itp. chce miec wglad do danych znajdujacych sie w telefonach. W specyfikacjach pisze ze naprawie obszary pamieciowe...

    GSM Początkujący   28 Maj 2010 17:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1213
  • S5620 Monte NsPro simlock

    Witam, próbuje odczytać kody z Samsunga S5620 przez nspro. Mam kabel S7070 RJ45, robię wszystko tak jak pisze w nspro, po próbie odczytania mam taki komunikat: Connect the battery to phone! Sending Loaders... Bypasing Security... Confirming Security... Operation failed! Z góry dzięki za podpowiedzi.

    GSM Początkujący   09 Cze 2011 20:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1970
  • Samsung Z630 - czym zdjąć simlocka? Jaki box będzie odpowiedni?

    a probowales by NsPro?

    GSM Serwis   27 Maj 2008 13:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3827
  • Samsung U600 kontra LUCIFER

    Wszystkie darmowe softy do Samsunga to zabawki dla dzieciaków które nie robią nowych telefonów. Na dzień dzisiejszy trzeba mieć któryś z boxów UFS+HWK(tylko oryginał),NSpro lub EU. Najbardziej ekonomiczny box to HWK ale najbardziej wydajny NSpro. EU jest raczej uzupełnieniem do tych dwóch poprzednich.

    GSM Serwis   02 Lut 2008 15:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7052
  • Samsung L810V czym flashowac?

    Trafil mi sie niewlaczajacy sie samsung L810V. Podswietla sie lcd ale nie odpala i po chwili gasnie. Pierwsze co chcialem zrobic to soft. Posiadam Nspro i ust pro ale zaden z programow (w najnowszych na dzien dzisiejszy wersjach 4.3.1 dla nspro i 7.51 dla ust) nie ma go w obsludze (albo jestem slepy...

    GSM Serwis   17 Wrz 2008 16:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 717
  • Samsung E 530 nie odpala się.

    Witam.Jak w temacie Samsung E 530 nie może się uruchomić,na nic nie reaguje,jednak po podłączeniu do nspro telefon z czytuje,choć podczas tej operacji wydaje piskliwe dzwięki.Tylko rozłączenie i wyjęcie baterii przerywa to.Podłączam telefon do nspro raz jeszcze i nie z czytuje,od razu flesz,wszystko...

    GSM Początkujący   07 Mar 2009 23:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 675
  • Samsung e 530 nie można włączyć

    Samsung e530 działa prawidłowo wszystkie funkcje pracuja poprawnie,lecz jest jedno ale,można go właczyć tylko za pomocą boxa nspro.Przycisk włączający i klawiatura sprawne.Po każdym wyłączeniu aby uruchomić potrzebny jest nspro. Proszę poprawić temat inaczej poleci do kosza Mod poochone

    GSM Początkujący   19 Lip 2009 18:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 788
  • Samsung S5150 - czym wgrać język polski

    Witam trafił do mnie samsung S5150 na język polski pliki pobrałem z support nspro ale nspro nie ma opcji wgrania oprogramowana w tym modemu. Czym mogę wgrać oprogramowanie do tego modelu? może ktoś już robił ten model i operacja się udała.

    GSM Początkujący   18 Cze 2014 09:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 624
  • Samsung T619 - jak zdjąć simlock?

    gdybys poszukal to bys znalazl np nspro ma w obsludze i zapewne ustpro2 ja osobiscie pracuje na nspro i bardzo sobie chwale

    GSM Serwis   12 Kwi 2007 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1263
  • jak wchodzi się w tat mode w samsungi d900 e250 w ufs

    (at)tino2003 W tym przypadku nie zgodze sie, Saras ostatnio coraz lepiej chodzi niz NSPro przy odblokowywaniu telefonow - prosty przyklad z E250 idzie za pierwszym razem, NSPro udalo mi sie wprowadzic go w tat mode ale zawsze unlocking error. Dokladnie jak domint mowi, wyciagnij baterie, podlacz...

    GSM Serwis   11 Sie 2007 17:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1503
  • co wybrac nspro czy ust2 - co polecacie?

    UST2PRO szybki suport i wspaniała praca z boxem - wymiata wszystkie samsungi wypisane w supporcie - poprostu klasa sama w sobie !!!! NSPRO - lipny interfejs + super wolny support = porażka maxymalna

    GSM Serwis   26 Wrz 2007 10:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 690
  • NS PRO SAMSUNG L760. Jak zdjąć simlocka?

    Witam, Gdzieś na forum trafiłem na taką instrukcję: "Zrob sobie backup tego co masz aktualnie w telefonie (zczytaj flash, ktory jest w telefonie), wgraj ten z supportu i rob Unloc flashuj telefonem patchowanym softem potem direct unlock to wszystko" "1. Podłącz telefon pod NSPro 2. Wpisz...

    GSM Serwis   21 Lut 2008 21:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1751
  • J700 jak zczytac flasha nspro

    Witam, jak zczytac flasha z samsunga j700 za pomocą nspro 4.0.0 da sie wogole?

    GSM Serwis   06 Cze 2008 15:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 843
  • Samsung J600 pod UST-PRO2, po flashu nie wlacza sie.

    Wgrywalem kilka flashy...za kazdym razem po J600E moge wlaczyc telefon tylko jest IMEI 000000, jelsi przeflashuje jakimkolwiek innym bez literki E to sie niewlacza. Dzisiaj bede mial nspro to sprobuje tym sprzetem zrobic. Ktos na zfranku polecal wgranie softu nspro i potem naprawa IMEI pod UST-PRO...sprobuje...

    GSM Serwis   09 Maj 2008 10:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2566
  • NSPRO wyłącza sie po wciśnięciu unlock.

    najpierw odinstalowalem w mendzerze urzadzen 3 pozycje dotyczace NS PRO nastepnie odinstalowalem Samsung cos tam... pozniej pozostale pozycje w dodaj/usun... zwiazane z samsungiem a na koncu usunalem NS PRO po tych czynnosciach nie mialem juz katalogu w program files na tym samym kablu USB, tylko...

    GSM Serwis   16 Maj 2008 18:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1109
  • samsung U600 padl po fleszu

    Módl sie żebyś nie miał ubitego Imei-a bo w wersji B na chwilę obecną go nie postawisz Już można naprawić imei za pomocą nspro. Na forum nspro w podpiętym temacie jest solucja.

    GSM Serwis   12 Lut 2009 09:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2648
  • Samsung m600 zawiesza się po simlocku.

    Witam, jak w temacie dostałem m600 do simlocka, zrobiłem go nspro standardowo simlock plus resty. Okazało sie że po locku nie idzie dzwonić ani zmienić dźwięku dzwonka , przy tych czynnościach telefon sie zawiesza. Wgrałem nowego softa , i nspro i hwk i nic nie pomaga. Resety kodami nie dają rezultatu....

    GSM Serwis   05 Sie 2008 14:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 657
  • Potrzebuje schematu kabla Samsunga E860 pod UFS

    kable od UFS pasuja do NsPro i vice-versa ;) schemat z supportu NsPro w zalaczniku

    GSM Serwis   07 Wrz 2008 00:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 858
  • NSPRO i Esu Box - które lepsze?

    Co lepsze do Samsungów. NSPRO czy ESU Box. Oba boxy mają dobre recenzje i zastanawiam się co lepszym będzie wyborem. czekam na opienie POSIADACZY ww. boxów.

    GSM Użytkowy   02 Kwi 2009 06:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1115
  • Simlock U800 nspro - czy schodzi łatwo?

    Nie powinno być problemu. Nie wiem bo nie robiłem, ale nie miałem problemu z żadnym z Samsungów na NsPro. Jedynie co możesz napotkać, to, że po unlock'u lock może być dalej - wtedy full reset :) pozdrawiam

    GSM Serwis   24 Kwi 2009 17:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1557
  • SAMSUNG D600E dziwna zawiecha

    wpadł mi na warsztat telefon j.w.. Objawy były takie ze przy wejściu do menu aparatu sie zawieszał i resetował. Nie znalazłem nigdzie aparatu do tego telefonu , ale zaczołem od wymiany oprogramowania. Przy wgraniu od D600 wszystko jest ok ale nei łapie sieci , jak wgrałem do D600E (a sprzet mam nspro...

    GSM Początkujący   19 Lip 2009 12:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 945
  • unlock samsung s8300

    Po wgraniu S8300XFIC4 ok for Unlock.zip 83 MB jest polski, jak sobie nie poradzisz z tym telefonem to podrzuc go do mnie na serwis :D zrobimy na miejscu :D Dodano po 6 Po dzisiejszej aktualizacji nspro powinno iść od kopa bez zmiany softu i podmiany boota Kolejna aktualizacja NsPro dostępna,...

    GSM Początkujący   20 Lip 2009 17:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5505
  • NSPro box podczas uruchamiania wywala błąd

    A jakiego masz boxa(duzy czy mały)??? jezeli mały to wyjmij na chwile karte i włoz ponownie. Wywal wszystko co związane z nspro i samsungiem i instaluj jescze raz zgodnie z instrukcją moze to ci pomoze: [youtube][/youtube]

    GSM Użytkowy   27 Wrz 2009 06:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3305
  • Samsung s5620 czym simlock

    Np. Oryginalnym hwk, (nspro) - poprawka nspro nie da rady natomiast hwk dodał go ostatnio

    GSM Serwis   17 Wrz 2011 20:21 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 27724
  • Arabski do samsunga S7350

    Czyili tego nie wgram nspro. Mozna prosic o link do softu dla boxa nspro poniewaz nie widze takiego czegos na suporcie.

    GSM Serwis   12 Lip 2010 18:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 933
  • Unlock - Samsung S7070 i Z3XBox

    Dzięki , naprowadziłeś mnie z tym fleszem i poszło !! :D Od kilku lat używam NsPro ale niestety Nspro z nowymi modelami jest trochę w tyle i przez to kupiłem Z3Xboxa ale nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś manuala i przez to czasem mnie przystawi jak dzisiaj S7070. Jeszcze raz dzięki :D

    GSM Początkujący   25 Sie 2010 21:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1789
  • samsung b2100 - bląd po fleszowaniu

    witam! Trafil do mnie b2100, który restartowal się na logo. Po przefleszowaniu hwk jak i nspro telefon zawiesza się na logo i mruga na czerwono 18000004 - niewiem co to za bląd. do dyspozycji mam tylko hwk i nspro. Jak postawić telefonik? wgrywalem B2100XXIF1 oraz B2100XXID2,ale żaden ze...

    GSM Serwis   15 Lip 2011 16:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2603
  • AVILA nie uruchamia się po simlock nspro

    Podczas usuwania simlocka za pomocą nspro standardowo wyskoczył mi komunikat po pierwszej fazie "włącz telefon itd..." Niestety telefonu nie udało się włączyć. Przy próbie flaszowanie nie reaguje na volume+aparat+power. Na aktualną chwilę telefon ładuje się z logiem samsung i po chwili się wyłącza. Co...

    GSM Początkujący   14 Mar 2011 07:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1673
  • Jak zdjąć sim-lock z samsung monte?

    NsPro dodało monte nie dawno :D gdzie cała reszta sprzętów robiła to od dawna :D całe szczęście że NsPro nie dodało w tym długo oczekiwanym update monte via brute force :D

    GSM Użytkowy   07 Kwi 2011 20:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3244
  • Samsung B5722 Duos - jak wgrać polski soft?

    Właśnie mam już tą instrukcje. A jakiś schemat tego kabla z emulacją com? Box mam NsPro, ale nie widzi telefonu :( Jaf, HWK, Infinity, Furious - ale z kablem E210 od NsPro jest to samo. Jakieś pomysły?

    GSM Początkujący   09 Maj 2011 17:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2347
  • Z3x box Samsung, nie działający serwer

    Może sie dogadali z nspro i lecą aktywacje do nspro hehe.Sam byłem zmuszony kupić aktywkę do boxa ns bo fony które z3x robił via serwer leżały.

    GSM Serwis   08 Paź 2011 11:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1544
  • Samsung e1190 + t-mobile nie odbiera połaczeń

    Poratuje ktoś softem pod nspro ?

    GSM Początkujący   25 Cze 2012 08:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1539
  • Samsung Galaxy I8160 Simlock Setoolem

    Tak kabel MicroUART z NsPro działał - ale skoro masz NsPro to dlaczego się męczysz :)

    GSM Serwis   08 Lut 2013 16:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1596
  • soft ns pro błąd ciągły restart Samsung GT-E1230

    Kolega gruktel podał ci już rozwiązanie, używasz downloadera z linku a nspro robi jako interfejs. Sprawdź sobie w menagerze urządzeń na jakim porcie jest ns pro i taki ustaw w downloaderze i musi działać. I flashujesz 4 plikami a nie dwoma. A oprogramowanie masz już też do nspro więc pozostaje ci już...

    GSM Początkujący   15 Wrz 2013 19:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1995
  • Samsung i9505 - Gubi sieć po naciśnięciu home

    Witam. Posiadam S4 I9505 Android 4.4.2, w którym usuwałem simlocka za pomocą NSPRO. Na początku root potem unlock operacja zakonczona pomyślnie z tym, że wysypał się imei do null/null. Kliknąłem write imei, operacja ponownie zakonczona sukcesem lecz imei nadal null/null. Wrzuciłem więc plik pobrany z...

    GSM Serwis   25 Wrz 2014 14:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1542
  • i9300 - Simlock Nspro 4.1.2 po aktualizacji 4.3 połączenia alarmowe.

    Witam, Samsung Galaxy S3 na simlocka, root na androidzie 4.3 zrobiony, Nspro pokazuję że locka zdjął ale simlock jest nadal. Po downgrade na 4.1.2 oraz roocie simlock schodzi, wywala imei ale bez problemu da się naprawić zasięg jest można dzwonić, jak zapewne się domyślacie po aktualizacji do androida...

    GSM Początkujący   01 Lip 2015 15:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 915
  • NSpro - problem z aktywacją

    własnie kupiłem NSpro zainstalowalem go poprawnie przeprowadzilem aktywacje z nsdongla ale nie moe wejsc w TAT mode i zrobic samsunga d900 ma ktos jakis sposob

    GSM Serwis   13 Gru 2006 12:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 956
  • D900 i support nspro. Czy może ktoś sprawdzić czy pliki są dobre?

    Polski jezyk jest w (mam 5 plikow z PL): D900BOFH3_FI2.rar (T-Mobile) D900BRFH4.rar (EraGSM) D900BRFK1.rar D900BRFL1.rar D900CBFH3.rar (bez kustomizacji) Szukajac plikow dla samsunga warto zajrzec do:

    GSM Serwis   13 Lut 2007 09:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2415
  • NSPRO nie zrobił unlocka dla X660, a pisało OK.

    Jeszcze sie zastanawiam, czy nie wgrac pliku co jest nazwany na supporcie full. Tylko ze on ma 90 mb.... Dodano po 31 wrzucilem tez do tego samsunga inny imei (bo nie mam w tej chwili dct3) i nadal nie dziala... Dodano po 3 No ja to dzis chyba mam mega pecha....Wrzucilem ten full flash...

    GSM Serwis   27 Cze 2007 10:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1256
  • Nspro i problem z X640

    Witajcie podczas fleshowania wyskakuje komunikat : Target detected! StubSize = 4560, Address : 51, CF Flash Type Detected [ SAMSUNG : KBB05A500_TOP ] Phone speed successfully changed COM port speed successfully changed Speed synchronization done Starting TFS OGM Uploading... UnknowAck : 0x0 TFS...

    GSM Serwis   06 Lip 2007 20:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 558
  • Jak to jest z nspro zakup

    Przecież jasno jest napisane co zawiera zestaw standardowy: Aktywacja bez aktywacji NSMultiUnlock: zawiera Box NSPRO + kable do obsługi tel. Samsung Wyposażenie bez kabli NSMultiUnlock: zawiera NSPRO z kompletem kabli dla telefonó Samsung ale bez pakietu dodatkowych kabli do aktywacji NSMultiUnlock Więc...

    GSM Serwis   11 Wrz 2007 13:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 762
  • NSPro i J600E z plusa - ściąganie simlocka

    jaki model wybieraliście do unlocka? Mam oczywiście z HWK i samsung tool 2.0.5.7 chyba, że jest nowszy a ja nie wiem --------------------- już jestem w trakcie pobiernia świeżej wersji :) temat można zamknąć

    GSM Serwis   15 Gru 2007 13:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2017
  • Problem z flashowaniem x480 przez nspro

    Tino, tylko ze inne samsungi normalnie sie flashuja (e250) a ten nie chce;/ zrobilem to co było napisane w zalaczniku i jest to samo.

    GSM Serwis   22 Kwi 2008 11:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1022
  • J700 czy można wgrać pl nspro

    Witam. Czy jest możliwość wgrania pl do samsunga J700v Write podświetla się tylko jak w polu mode wybiorę bin onli.

    GSM Serwis   05 Sie 2008 22:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1444
  • simlock z u700 nspro - jak to zrobić? patch unlock

    1. Podpinasz kabel do samsunga, 2. Wybierasz pliki do flaszowania, patch, 3. Włączasz telefonw trybie download, 9+Power ON, 4. Flash, 5. Po skonczonym flaszowaniu klikasz "Back", nie odłączasz telefonu ani nie wyciagsz baterii, 6. Telefon ma sie włączyć samoczynnie, w normalnym trybie nie w "Download", 7....

    GSM Serwis   12 Wrz 2008 14:30 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3235
  • NsPro - Który soft najwyższy..

    Samsung to nie nokia, tu nie ma wyższy , niższy, najnowszy soft do E250 to: E250CWGE2 owszem sa nowsze i najnowsze....jezeli nie to uargumentuj dlaczego niektore e250 dzialaja z gigowkami micro sd ,a inne na 512 sie zamulaja a gigowek nie czytaja?? Szpilers drogi kolego, z całym szacunkiem ale...

    GSM Serwis   22 Wrz 2008 12:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2413
  • z720 simlok nspro, zawiesza się na ekranie startowym.

    Normalka w nowych samsungach. Probuj rozne wersje softu. Tzn najpierw full flash, potem patch i unlock. Na ktorejs pojdzie.

    GSM Serwis   22 Kwi 2009 08:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1899
  • pytanie odnośnie nspro i ust

    robi prawie wszystkie samsungi, locka zrobisz z omni za free, przefleszowac nie mozesz przez nspro, ale jest to o wiele lepszy box od ust zdecydowanie polecam nspro

    GSM Użytkowy   31 Mar 2009 11:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1022
  • czy nspro obsługuje simlocka z LG?

    Jakiś czas temu dostałem anglika u8210 trochę się z tym namachałem po małej przeróbce pomogła przejściówka zrobiona do samsunga z400 i unlock poszedł od ręki

    GSM Serwis   07 Maj 2009 18:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 951
  • Simlock Z170 z PLAY poprzez NSPRO

    rafaelli odgrzewasz obiad sprzed roku - sprawdz daty postow, a KK to nie inaczej jak: www.kulankendi.com wystarczy tylko zakupic logi, i zastosowac sie do instrukcji: ******** Z170 Unlocking Instructions ******** >> Read Unlock Codes by USB Cable << 1. Power on phone without simcard 2....

    GSM Serwis   29 Wrz 2009 23:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3864
  • Nspro v5.5.0 jak aktywować ?

    Nikt na nikim nie będzie nic wieszał :) Tylko jak mniemam, w branży obrabiarek, samochodów i innych którymi się zajmujecie nikt nie wylecie za tydzien z crakiem kiedy ty kupiłeś sprzęt za xxxxx złotych. I tutaj o to chodzi. Każdy chce zarabiać, ale jak pisałem wcześniej przy dzisiejszej sytuacji z...

    GSM Użytkowy   30 Wrz 2009 19:31 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 6646
  • NsPro, Ekran Śmierci (0x0000000A)

    wczoraj mialem L760 i dwie najnowsze instalki nie chcialy unlok zrobic 5.5.6 i 5.5.7 ale nie wywalało systemu ale bug jakis jest, w ns-pro tak jest ze cos robia a inne chwilowo buguja - poszlo od strzala na nowym boxie kulankendi. Looking for phone... Phone detected. Mode: Qualcomm Phone Model:...

    GSM Użytkowy   16 Lis 2009 16:19 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1601
  • i8000 (Omnia 2) z Orange PL - nspro - simlock

    Najprostrza metoda wywalic wszystkie stery samunga i zainstalowac NAJNOWSZE Samsung PC Studio

    GSM Serwis   12 Cze 2010 16:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10769
  • Box, NsPro, Error: connection establishing failed: 10060

    Nie rozumiem o czym piszesz, flash nowych modeli - orginalne downloadery, a ns-pro mozesz uzywac jako interfejs do komunikacji, jezeli chcesz miec dobry support to na dzis spt albo z3x box...... zostaja naprawy hardware, zalance, wymiany tasiemek i lcd... resetowanie kodow zabezpieczajacych, naprawy...

    GSM Użytkowy   18 Sie 2010 22:12 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6920
  • Nspro - nie można go uruchomić - błąd update.

    Jak narazie bez aktywacji zostal jeszcze z3x i spt i to sa obecnie najlepsze rozwiazania jesli chodzi o samsunga...

    GSM Początkujący   13 Gru 2010 12:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1427
  • Simlock s3370 za pomocą nspro

    Reset zrobiłeś w wielu samsungach mi to pomaga jak nie mogę ściągnąć simlocka.

    GSM Początkujący   07 Sty 2011 17:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1466
  • NsPro i simlock z S5620. Jakie modele obsługuje najnowsza instalka?

    Witam! Mam Samsunga Monte do simlocka. Czy HWK zrobi ten model? Jeżeli nie to kupie aktywacje do NsPro, ale tu także pytanie czy ktoś potwierdzi ten post . No i ogólne pytanie czy warto kupić aktualizacje? Czy w najnowszej wersji NsPro obsługuje takie modele jak Galaxy, CHAT 335, czy Omnia? Ogólnie...

    GSM Początkujący   02 Gru 2011 18:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1411
  • E1190 - nie wstaje po flashowaniu nspro

    Instrukcja : Użyj NSPro jako emulację Com.

    GSM Serwis   11 Lip 2013 18:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2109
  • S5610 Nspro nie szczytuje master lock

    Witam udało sie jakos zdjac simlocka po kodzie z tego samsunga ??? mam podobny problem zawsze sczytuje same zera.

    GSM Serwis   22 Paź 2013 12:38 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3225
  • Samsungi 3G, problem z odblokowaniem.

    Mam odwieczny problem z unlockiem Samsungów 3G. Posiadam NsPro i Samflashera, obydwie platformy maja unlock w opcjach obydwie powinny robić. Wiem też że takie samsungi potrzebują większego zasilania żeby się dobrze komunikowały. O ile nie mam problemu z flashowaniem o tyle unlock zawsze jest problemowy....

    GSM Serwis   07 Lis 2007 11:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 893
  • Samsung I9100 - resetuje się na logo samsunga

    Witam! Dostałem takiego samsunga, niewiem co było w nim robione, klient idzie w zaparte, że podczas rozmowy się wylaczyl i teraz się resetuje i nie mozna go właczyć.Robiłem reset itp - nic nie pomogło. Niewiem jaka wersja Androida była, jaki był rom , wiem tylko tyle że telefon pochodzi z Orange. Nie...

    GSM Serwis   09 Lis 2012 12:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2469
  • Samsung E330 - Samsung e 330 Pl menu błąd

    Witam, posiadam Samsunga E330, chce wgrać do niego polskie menu poprzez HWK, kablem e700, niestety wyskakuje błąd: MCU File: E330BREA3.cla CRC32: B91F081A TFS File: E330BREA3.tfs CRC32: 1ED81086 CFG File: E330BREA3.cfg 10551 byte(s) 1st Boot Failed: Power-Up W paczce językowej był również...

    GSM Początkujący   12 Mar 2013 10:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 642
  • Samsung i8190N - simlock z3x box

    Mam tylko ten box do tego modelu, NSpro nie aktualizowałem już dawno. Masz log z najnowszej wersji z3x boxa: Selected model: I8190N Selected port: COM6 Z3X BOX Serial Port Selected port speed: 115200 Searching ADB device... OK Reading phone info... Model: GT-I8190N Android...

    GSM Początkujący   15 Wrz 2014 08:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5379
  • potrzebna pomoc w samsungu x640

    w zakladce samsungi bedzie ns pro , spróbuj tym zczytać kody chcialbym skorzystac z nspro, ale w zakladce samsung go nie ma.... :(

    GSM Serwis   09 Paź 2006 10:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1168
  • Samsung Z100 - zwiesza się po flashu

    Witam.Dostalem dzisiaj samsunga z100,który podobno padl po wgrywaniu PL.Wrzucilem mu najpierw wersje Z10XADA5,nie pomoglo,następnie Z10XAWK6 i teraz telefon sie wlącza,pojawia sie napis SAMSUNG i trzech sekundach wisi.Próbowalem kilka razy i to samo.Czy ma ktoś może inną wersje plików do tego fona?Posiadam...

    GSM Serwis   15 Cze 2007 19:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 768
  • N-BOX i samsung, E250 i D900, simlock, dobry support.

    Jezeli zamierzasz profesjonalnie w przyszlosci robic Samsungi to nie kupuj przestarzalego Nboxa (rozumiem ze z HWK?) Akurat platforma Sarasowska dobrze radzi sobie z E250, co do D900 niewiem - nierobilem. Ale jeżeli zamierzasz kiedyś robic bardziej profesjonalnie Samsungi kup lepiej NSPro lub UST-Pro2....

    GSM Serwis   27 Lip 2007 08:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1608
  • Samsung M610 Phone Freezed

    Witam Dostalem dosyc juz dawno samsunga M610 z Phone Freezed i nie wiem jak sie do tego zabrac gdyż posiadam do samsungów tylko UstPro2 i HWK i żaden z tych boxow nie obsluguje tego modelu, także co radzicie podejsc do kogos kto ma Nspro czy jest mozliwosc ugrysc go UstPro2 zaznaczajac inny model telefonu.

    GSM Serwis   27 Lis 2008 13:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 665
  • Samsung J700 - sam wysyła SMS-Y

    Zmień oprogramowanie jeżeli posiadasz chociażby kabel serwisowy do samsungów (nie mylić z kablem transmisyjnym) bądź udaj się do serwisu aby to zrobiono. Po tej operacji telefon nie będzie się tak zachowywał. Jaki numer masz pierwszy w książce telefonicznej ? Sprawdź czy to czasem na ten nie wysyła...

    GSM Użytkowy   11 Sie 2010 12:51 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5456