Przez parę lat "bawiłem" się pneumatyką i między innymi śrubówkami. Śrubówki pracują w takich trybach : - praca właściwa, tloczenie powietrza do zbiornika lub sieci - wtedy silnik obciążony jest nominalnie - czuwanie, gotowość do startu (do tloczenia) - jest to stan gdzie przy zamkniętej przepustnicy i otwartym BY-Pass pompa tłoczy "sama dla siebie"...
Witam , dołożę jeszcze kilka rad do pomiarów prądu obciążenia silnika . amperomierz kleszczowy najlepiej założyć na żyłę fazową na tabliczce zaciskowej silnika - jeśli jest taka możliwość - mamy od razu do wglądu jakie obciążenie zostało nadane oraz jaki prą pobiera silnik. Następnym miejscem jest rozdzielnia żyła fazowa na bezpieczniku , styczniku,...
Styczniki mogły być mniejsze (In x 0,58) do układu gwiazda-trójkąt ale jak różnica w cenie niewielka, to tylko na plus. Z brakujących rzeczy, styk pomocniczy do wyłącznika silnikowego i dołożył bym jakiś przełącznik piórkowy (0-1) w torze sterowania cewką stycznika, w razie potrzeby wyłączenia pracującego kompresora wyłącznik krzywkowy czy wyłącznik...
Napisz co to za samochód i czy to nie czasem maluch z prądnicą. W takim pojeździe sytuacja jest możliwa- prądnica nie wzbudziła i obciążenie układów elektrycznych silnika powoduje spadek. Pozdr. J.
System pomiaru obciążenia np jakimś silnikiem elektrycznym chyba odpada, gdyż nie mam pomysłu jak zmieniać płynnie obciążenie . Elektrycznie, np wodnym opornikiem.
Nie wydłuży bo nie może, skróci go za to radykalnie. Policz moce tracone i zyskaną, zwróć uwagę na sprawności i wyjdzie że jedynie sztuczne obciążenie dokładasz.
WItam Mimo wszysto silnik od wycieraczek samochodowych sprawdzi sie chyba tutaj najlepiej, oczywiscie jesli nie zależy Ci na dużej prędości,bo takie silniki maja duża przeladnie redukcyjna , ale plusem jest to ,że mają duży moment obrotowy wiec spokojnie poradzi sobie taki silnik z 20 Kg obciążeniem .
Mimo wszystko chyba jednaj zarykuję z takim budżetowym modelem, może aż tak szybko się nie zużyje. Jeśli tak będzie, to pewnie otrzymasz również jakieś papiery i dobrze by było gdybyś kontynuował ten temat. Spróbowalibyśmy go rozwikłać.
Może dlatego, że mechanicznie obciążony silnik wygeneruje na każdym uzwojeniu identyczne obciążenie?
Perpetum mobile nie istnieje, wiec jeżeli pobierasz jakąś moc, coś musi jej dostarczać. Jako ciekawostkę podam, że np. elektryczne modele RC samochodów nie maja dodatkowych hamulców. Hamowanie odbywa się poprzez zwieranie uzwojeń silnika napędowego. Podobnie niektóre elektryczne pojazdy szynowe stosują hamowanie silnikiem oddając dodatkowo energie do...
Witam. Mam pytanie dotyczące silników elektrycznych. Tak słowem wstępu -ogólnie zajmuję się różnego rodzaju maszynami ale wyłącznie pod kątem mechanicznym. W przypadku gdy potrzebuję napęd to stosuję klasyczny silnik asynchroniczny klatkowy z przekładnią ślimakową/stożkową/walcową itp. Oczywiście w doborze interesuje mnie prędkość obrotowa i generowany...
Witam!!! chciałbym sie dowiedzieć ile w godzinę zużywa kilowatów silnik elektryczny o mocy 11kw??? (nie obciążony)
Każda przemiana energetyczna w tym przypadku energii elektrycznej na mechaniczną wiąże się ze stratą, na ciepło, na falę dźwiękową. Cy to w przypadku silników elektrycznych czy spalinowych czy jakichkolwiek innych jest jeden optymalny punkt pracy ( prędkość obrotowa, obciążenie) gdzie przemiana zachodzi z minimalną stratą. Jeżeli zależy nam na idealnej...
Sprawdziłbym porządnie masy, najlepiej na różnicę napięć pod dużym obciążeniem. Jak odkręciłeś korek na gorącym silniku, to normalne, że poziom płynu podniósł się. Nie na darmo są napisy „Never open when hot”.
W profesjonalnych hamowniach robi się to wtaki sposob: Obciążenie jest pradnica pradu stałego z rezystorem obciążającym, Moment mierzy się momentomierzem. Amatorsko polecam: obciążenie to hamulec cierny np tarcza z dociskanym drewnianym klockiem tylko 0.036Nm. Moment mierzysz przez pomiar siły na ramieniu mocowania silnika krokowego M=F*r(ramie). Z...
Silnik uno ma 4 tłoki a kompresor pracuje w systemie 2 suw owym więc tłoki pracują parami co zwiększa chwilowe obciążenie silnika elektrycznego (silniki indukcyjne nie korzystnie to znoszą) generuje też większe wibracje a cykle ssania nakładają się na siebie przez co jest znacznie głodniejszy (w razie potrzeby mogę to dokładniej opisać) pompa z silnika...
Alarm Enigma po 5 latach sprawia problemy. ROZBROJONY potrafi cyklicznie obciążać układ elektryczny pracującego silnika ( aż przygasają obroty silnika ). Nie dobrałem się jeszcze do kabelków, ale może taka przypadłość jest znana ? Czy to już Enigma się skończyła, czy nie doczytałem instrukcji ( której nie dostałem :) ). Może wchodzi w tryb cichego uzbrojenia...
Jeśli nie przesiliłeś agregatu dużym obciążeniem (szczególnie silnikiem elektrycznym), to po wymianie "C" na identyczny agregat powinien zadziałać. Czy sprawdziłeś działanie wyłącznika termicznego/przeciążeniowego. Jeśli masz podejrzenie do połączenia wału silnika z wirnikiem prądnicy, to przecież łatwo to sprawdzić - łeb śruby (klucz 10-tka) jest na...
Podłączając do tego układu jako jego obciążenie silnik elektryczny trzeba dodać diodę prostowniczą dołączoną równolegle do silnika, katodą do plusa zasilania i anodą do kolektora tranzystora. Bez tej diody tranzystor ulegnie uszkodzeniu, jeśli już nie uległ uszkodzeniu, bo piszesz, że podłączałeś silnik. Oczywiście powinien być to mały silniczek odpowiedni...
Może akumulatory się zużyły? Sprawdź bezpieczniki i napięcie aku pod obciążeniem - np. żarówką samochodową.
Termistor umieszczony w stojanie silnika+wejście falownika lub osobny modół, ale jak nie masz w silniku termistora, to zastosuj cwany falownik, który będzie obliczał obciążenie termiczne silnika (np. Danfoss VLT), tylko nie deklaruj w nastawach obcego chłodzenia. pzdr
W systemach elektrycznego hamulca są takie czujniki, mierzą siłę zaciągnięcia linek. Mam taki niesprawny, mogę rzucić okiem jak to tam działa. Takie coś byłoby super, gdyby to faktycznie był bezpośredni pomiar naciągu linki. Obawiam się jednak, że tam jest mierzone obciążenie silnika elektrycznego, ale kto wie. Jak byś mógł też podać jakieś oznaczenia...
Brzęczenie jest normalne. Jednak poza samym podłączeniem softstartu powinieneś go jeszcze ustawić. Zdrowo jest, gdy moment startowy urządzenia jest ustawiony tak, aby w momencie podania zasilenia wał zaczął się trochę obracać, postaraj się zlikwidować brzęczenie przy braku ruchu wału silnika. Warto jest też odpowiednio ustawić czas narastania napięcia...
Dajesz przekładnik prądowy 25A/25mA obciążasz opornikiem 100 ohm i mierzysz napięcie a później na jakiś przetwornik napięciowy i przekaźnik/stycznik sterujący.
Poparzyć już mogła obudowa o temp. 60 stopni, a to nie jest nic niezwykłego (nawet powyżej 100 st.) w przypadku silników bez chłodzenia. W przypadku tego silnika w grę wchodzi tylko przedmuch uzwojeń wewnątrz, co w przypadku "ulicznego" środowiska nie jest proste (kurz, wilgoć) - wentylator musiałby mieć duży spręż i dmuchać filtrowanym powietrzem....
Witam. Najlepiej jak byś mógł sprawdzić napięcie na samym silniku podczas skrętu bez obciążenia i z obciążeniem. Wtedy będzie wiadomo, czy to silnik jest uszkodzony czy, coś przed (może złe styki lub połączenia)? Pozdrawiam.
1kg nie powinien robić takiej różnicy silnikowi. To tylko przyrost o 10%. Zamiast szukać silnika przyjrzyj się dokładnie akumulatorowi. Najprawdopodobniej utracił pojemność i ma już za niską wydajność prądową. Silnik chce pobrać więcej mocy, ale akumulator już jej nie ma. Dla sprawdzenia podłącz inny, sprawny akumulator. Możesz też dokładnie pomierzyć...
Odpal silnik włącz obciążenie elektryczne (światła, grzanie szyby, dmuchawa i klima) i sprawdź czy nie grzeje się klema plusowa lub minusowa.
Witam. Jak obliczyć sprawność silnika elektrycznego obciążonego prądnicą. Dane, jakie mam, to natężenie prądu silnika 2,516 A, napięcie prądnicy 230 V oraz prędkość obrotowa wału silnika 2500 rpm. Dodatkowo do obliczenia mam moc obciążenia, nie wiem z którego wzoru mam to obliczyć. Tabliczka znamionowa silnika: https://obrazki.elektroda.pl/5732023200_...
Nawet pasuje tę kontrolę temperatury zrobić (wcześniej ustalić czy czujnik to PTC czy bimetal/Klixon- autor wie jak?), bo ten silnik NIE JEST PRZEZNACZONY DO PRACY CIĄGŁEJ (S1) Z OBCIĄŻENIEM ZNAMIONOWYM. V.
Można by pomyśleć, że skoro jest "obciążona", to ma "ciężej" się kręcić - niby oczywiste, ale dla mnie jeszcze nie. Wyjaśnij co jest dla ciebie nieoczywiste? W rzeczywistości nie zwalnia sama prądnica a urządzenie które ją napędza - silnik elektryczny, silnik spalinowy, turbina gazowa, turbina wodna itd. Jeżeli będzie miało odpowiednią moc to nie zwolni....
Jeżeli chcesz ograniczyć koszty to możesz zainteresować się silnikami z wycieraczek. Są one dość mocne i spokojnie powinny uciągnąć te 30kg. Ewentualnie możesz zastosować rozrusznik z jakiegoś małego auta, z malucha itp. tyle, że jest to silnik szeregowy i będzie się rozbiegał bez obciążenia, jednak moment będzie duży.
Popieram poprzednia radę (brak rozruchu). A może łożyska staneły i kręca się w obudowie ponieważ dawno nie pracowały. Pole magnetyczne stojana musi się zrównać z predkością wirnika by uzyskać pełną moc, a przy braku rozruchu (uszkodzony kondensator lub uzwojenie rozruchowe) silnik elektryczny będzie buczał i stał w miejscu.:cry: Natomiast przy częściowej...
Tu bym się za dużo nie zastanawiał jako że szlifierka jest odbiornikiem o niewielkim obciążeniu w stosunku do dopuszczalnego momentu obciążenie silnika .
Jeśli chodzi o żywotność silnika, to nie ma się czym przejmować. Tarcza będzie zamocowana w obudowie poprzez łożysko więc, oś silnika nie będzie bezpośrednio obciążona. Silnik elektryczny o tyle góruje nad resztą, że odchodzą od niego 2 przewody, a sterowanie jest gdzie indziej, do tego jest całkiem proste i dostępne. Co do silników od wkrętarki myślałem...
Łaaa świder bezpośrednio na silniku. Powinno być przełożenie > mniejsze obciążenie dla łożysk silnika > większa siła świdra.
Chodzi mi o moc pobieraną z sieci, w czasie pracy znamionowej oraz na wolnych obrotach. Wzór na moc znamionową mechaniczną silnika(czyli ile można teoretycznie obciążyć silnik) przy zmianie obrotów falownikiem, napisałem wyżej. Czynna moc elektryczna pobierana z sieci jest zawsze kilka -kilkadziesiąt procent wyższa od mocy od na wale. Czynna moc elektryczna...
AVT5360 Falownik 1-fazowy 143,00 zł https://sklep.avt.pl/avt5360.html I ile zostanie z tych marnych 145W ? 70W w idealnych warunkach ? Z 10W jeszcze 'spali się' na przekładni pasowej która i tak jest obecna tylko niewiele wnosi... Poza tym czytasz dane ?: "maksymalne obciążenie 150VA"...
Moim zdaniem powinna ona pokazywać ładowanie już przy rozruchu silnika, żeby wspomóc start silnika, ponieważ słabo kręci (rozrusznik jest nowy) Jeżeli by tak miało być (ładowanie przy rozruchu) to jeszcze bardziej byś obciążył rozrusznik. Prądnica (alternator) aby wytworzyła energie elektryczną potrzebuje dostarczenia energii mechanicznej, którą "czerpie"...
Witam. Wózek ma napęd hybrydowy, a oś napędowa ma silnik elektryczny (silnik spalinowy obciążony jest generatorem prądu). Mam doświadczenie w tych wózkach, i stawiam na: 1) zwarcie przewodu wzbudzenia generatora do masy 2) uszkodzoną płytę mocy (tam gdzie przymocowane są przewody wzbudzenia od silnika jazdy i generatora 6mm2) Co do 2) to płytę sprawdzę...
całej maszyny która waży ok. 200kg Mieszadło-troszeczkę za mała moc do takiego obciążenia.
Najlepiej zastosować silnik z przekładnią. Wtedy możesz uzyskać niskie obroty i duży moment obrotowy przy stosunkowo małym obciążeniu silnika.
Tylko pewnie jak byś je obciążył pełną mocą (ciągle), to po niedługim czasie pójdą z dymem.
Jeżeli wiertarka nie jest firmowa to nie należy zwracać uwagi na podawaną moc lecz podawany prąd (powinien znajdować się na tabliczce znamionowej wiertarki lub w dołączonej instrukcji). Z odczytanego prądu można oczywiście wyliczyć, ale tylko moc elektryczną pobieraną przez wiertarkę. Natomiast podawane moce np. na silnikach elektrycznych są max. mocami...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem elektrycznym. Nie startuje pod obciążeniem Mam wątpliwość podłączenia kondensatora proszę o pomoc
Witam wszystkich Pomiaru obciążenia silników elektrycznych dokonuje się na hamowniach i polega to na tym ,że silnik łączy się prądnicą i w trakcie obciążania prądnicy rejestruje się prąd i napięcie obciążenia prądnicy . Moc wyliczoną z tych parametrów należy powiększyć o odpowiednią wartość uwzględniającą sprawność prądnicy i jest to moc na wale silnika....
Witam bardzo serdecznie wszystkich i proszę o ewentualne sugestie, porady itp. Problem mam taki: Panda 1,1 rok 2004 po wymianie silnika (w starym korbowód pokazał nogę) Samochód pracuje normalnie aż do momentu załączenia jakiegoś odbiornika np szyba tylna, światła naciśnięcie hamulca -serwo zaczynają się dość mocne wahnięcia obrotów, jak się kilka razy...
Nadal nie bardzo łapę. Połączone są dwa silniki. Jeden jest obciążeniem dla drugiego i nie napędza nic więcej. Zasilasz silnik po naprawie i na nim mierzysz napięcie, prąd itd. Drugi silnik łączysz jako prądnicę (ten dobry) i regulujesz obciążenie (działa jako hamulec).
Zabezpieczenie jest przeznaczone do baterii złożonej z 3 ogniw wtórnych (akumulatorów jak trafnie to nazwałeś) lub baterii równoległych. Przy połączeniu równoległym bateria akumulatorów ma takie samo napięcie jak pojedynczy akumulator, za to pojemność jest sumą pojemności poszczególnych akumulatorów (ogniw baterii). Jeśli zrobisz 3 baterie po 6 akumulatorów...
Jakie posiadasz te akumulatory? Zwykły akumulator nadaje się tylko do rozruchu, nie nadaje się do ciągłej pracy pod dużym obciążeniem. Nagromadzone gazy przy małej iskrze mogłyby eksplodować.
Na sprawnym kondensatorze startuje normalnie? Czy jakoś ociężale? Czy silnik podczas pracy bez obciążenia grzeje się?
silnik był dwie godziny używany ogólnie Pooglądaj szczotki najprawdopodobniej jedna całkowicie zużyta. Pod wpływem prądu zaczyna dostawać drgawek i zaczyna kręcić silnikiem A co tam sierotka robi? silnik od importera MagmaPolska 1016-200W 12V A na poważnie - jaki to silnik? Od czego?
Witam wiem ,że temat w czasie stary i nie widzać rozwiązania , chciałbym po czasie dodać info że japończyki itp. lubią w sterowaniu silnikiem obroty zwiększać właśnie zależnie od obciążenia instalacji elektrycznej. Alternator wysyła do kompa silnika sygnał że jest bardzo obciążony komputer podnosi obroty,stąd może być ten efekt wow, czyli 1500 obr/min...
Nikt wróżką nie jest, napięcie nie zmierzone dalej, jak załącza się obciążenie elektryczne to zwiększa się obciążenie mechaniczne silnika, to normalne zjawisko że silnik na chwilę zmniejsza obroty gdy rośnie obciążenie elektryczne.
A napięcie na zakresie prądu stałego lub przemiennego pokazuje ? Bez żadnego obciążenia a potem z dołączoną żarówką.
Pomijając ich różne sprawności, obciążenie będzie takie same.
Jak się wykorzystuje silnik indukcyjny jako prądnicę jest np. w książce pt:"Laboratorium maszyn elektrycznych" autorzy: Grzegorz Kamiński, Janusz Kosk, Włodzimierz Przyborowski. Jak zapewnić stabilizację to nigdzie nie wyczytałem ale wiem że da się to zrobić i jak wymyślę takie urządzenie to napiszę jak. Dodano po 31 W załączniku są obrazki z powyższej...
Możesz podłączyć bez problemu po prostu zasilacz będzie obciążony ułamkiem (3%) swojej wydajności. Do silnika 30mA 12V możesz użyć zasilacza od wzmacniacza antenowego o parametrach 0.1A 12V.
A jaki tam jest silnik zamontowany (producent, parametry)? Robisz pomiar bez obciążenia wirnikiem pompy? Silnik o tej mocy ma sprawność około 55%, chyba że to silnik klasy IE2, IE3 ale przy tej mocy będzie chyba sprawność ok. 70%. Niestety ale mając doświadczenie z silnikami Besela, prąd fazowy bez obciążenia utrzymuje się na poziomie ok. 90% prądu...
Witam. Temat jest dosyć szeroki. Ale głównie chodzi o to aby małymi mocami (układy elektroniczne) sterować duże moce (układy elektryczne) Najprsotrze sposoby sterowania to np mikroprocesor z klawiaturą który poprzez tranzystory będzie sterował np przekaźniki - te mogą sterować już dużymi obciążeniami. np silniki grzałki itp. to tak w skrócie. Pozdrawiam
Triak sobie odpusć, nie da takich objawów. Co do silnika sugerował bym podjechanie do warsztatu zajmującego się naprawą silników elektrycznych. Powinni go wrzucić na pomiary, obejrzeć i posłuchać jak pracuje. Zwojówka, tak, zwarcie między uzwojeniami, najczęściej wirnika. Czasami jest to bardzo trudne do zidentyfikowania. Może być syfutacja taka, ze...
Widać obciążenie, spore gabarytowo. Dla porównania - jeden czajnik elektryczny napełniony wodą to obciążenie ok. 2 kW.
Może pracowac jako silnik, im bardziej osłabisz wzbudzenie tym większe będzie miec obroty jałowe, ale spadnie moc pod obciążeniem. Stojan podłącz równolegle z wirnikiem. Moc niewielka, w granicach 300W. Taka ciekawostka- prądnicę z malucha (z bocznikowej) przerobiłem na silnik szeregowy, oj, to już kręci.
W sprawie tego traku, zastanawiam się czy winowajcą oprócz przekroju instalacji nie jest przypadkiem silnik, w orginalnych trakach mają około 900 obr/nim, rozważając w tym kierunku pracujący trak nie obciąża silnika równomiernie, w jednym cyklu (jeden skok ramy) dwa razy silnik ma zwiększone obciążenie, raz gdy podnosi ramę drugi gdy rama opada a piły...
Jak długo kompresor ma chodzić dziennie? Może rozwiązaniem będzie silnik spalinowy (diesel) a ciepło spalin użyć do ogrzewania hali. Wystarczy wałem cardana napędzić silnik elektryczny przez sprzęgło. Jak nie będzie innego obciążenia może chodzić na silniku elektrycznym.
Turbinki stanowią obciążenie dla silnika, dlatego prąd musi wzrosnąć. Inny prąd pobiera też silnik trzymany w dłoni, inny zabudowany w pudle nagrzewnicy.
Kolego jak sprawdzałeś instalację elektryczną , od potencjometru do samego sterownika silnika czy tylko do ściany kabiny? Proponuję sprawdzić instalację jeszcze raz pod obciążeniem (ja osobiście sprawdzam instalację żarówą H7 ) , a zwłaszcza od zagięcia kabiny do sterownika silnika. Prawda jest taka że Dafy mają bardzo słabą instalacje elektryczną,...
Można prosić o jakiś optymalny konkretny model? Silnik 12V, obciążony nie bierze więcej niż 80mA.
Nikt tu nie ma racji. Moc znamionowa silnika elektrycznego to moc na wale silnika. Silnik elektryczny pobiera więcej energii elektrycznej niż oddaje. Należy sprawdzić sprawność silnika podaną na tabliczce znamionowej. Nowe silniki elektryczne IE3 osiągają około 90% sprawności. Na tym przykładzie silnik 7.5 kW pobierze 8.33 kW energii elektrycznej. Dotyczy...
MeanWell jest na allegro i w sklepach internetowych. Z silnikiem jest problem przy odłączaniu, lubi się zrobić przepięcie i można zepsuć zasilacz. Szukając zasilacza zazwyczaj podaję napięcie i prąd znamionowy - zwykle udaje się znaleźć jakieś ciekawe urządzenia [url=https://www.google.com/search?q=zas...
Podstawowa sprawa , taki układ będzie funkcjonował jak z przypchanym filtrem pyłkowym zastosowanym fabrycznie , ze wszystkimi konsekwencjami. 1.zmniejszenie przepływu powietrza 2. zmniejszone chłodzenie opornicy 3. dodatkowe obciążenie silnika i złączy elektrycznych , spowodowane oporami wentylatora Reszta zależy od finezji właściciela auta i zdolności...
Nie był obciążony. To są wentylatory więc obciążeniem jest jedynie moment bezwładności łopatek. Był kolego autorze , praca wentylatorowa jest jednym z trudniejszych dla silnika prac . A po drugie obciążeniem dla silnika jest powietrze .
Na co mam patrzeć w silniku do rowera elektrycznego na któreś z tych? -moment obrotowy(nM) -moc(W) Te pierwsze parametry są ściśle ze sobą połączone. Słaby silnik nie da dużego momentu obrotowego. Chodzi o to żeby mocno pomagał w pedałowaniu) Czyli tu patrzysz na moc silnika. Mocne silniki mają zwykle większe napięcie pracy, aby nie płynął przez ich...
Cieszę się, ze pomogłem Wodniakowi, może to Kolega rozpropagować. Z łódkę i akumulatorem na niej, jest jeszcze jeden problem. Małe obciążenie instalacji. Jakie Kolega posiada na swej łódce odbiorniki energii elektrycznej obciążające alternator silnika podczas pracy ? Mam Suzuki 120hp, akumulator 45Ah i pracuje zawsze GPS, echosonda, kilka światel, prawie...
po zatrzymaniu się za potrzebą nie mógł potem odpalić auta, Coś nie tak z układem elektrycznym samochodu jeżeli na jakichkolwiek obrotach silnika akumulator jest rozładowywany. No chyba, że zostawił auto ze zgaszonym silnikiem ale z pełnym obciążeniem elektrycznym (światła, klima, radio , chłodziarka, laptop i coś jeszcze) a potrzeba długo trwała.
Nie wszystkie ściemniacze są przystosowane do obciążenia indukcyjnego. Proponuję zakupić regulator mocy. Zasada działania jest podobna do ściemniaczy.
Witam Po podłączeniu czytnika OBD2 diagnostyka wykazała następujące błędy: 1. P0100,Czujnik objętościowego lub masowego przepływu powietrza (przepływomierz) „A” – obwód 2. P0300,Przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w kilku cylindrach Czy to konkretnie wskazuje na uszkodzony mechanizm przepływomierza ? Co do drugiego błędu będę...
No jak skąd? Mówię że indukcyjność silnika nie ma znaczenia. Nie że jej nie ma. Jest. Jest silnik a więc i obciążenie indykcyjne mostka. Tyle że to nie ma wpływu na powstawanie szpilek na pinie VS. O obciążeniu rezystancyjnym wspomniałem właśnie po to żeby pokazać niezależność powstawania szpilek na pinie VS od rodzaju obciążenia.
Raz - niekoniecznie, bo asynchroniczne trójfazowe, jednak w samochodach nie klatkowe. Dwa - obroty rzeczywiście inne, jednak moc to moc, można zastosować przełożenie, tak samo jak przy każdym typie silnika. Trzy - moc każdego silnika jest zmienna wraz z jego obciążeniem, w samochodzie obciążenie zmienia się bardzo dynamicznie, co jeszcze bardziej wzmaga...
Jako obciążenie podłączyłem silnik 3 faz. 2,2kW. A ten silnik miałeś obciążony czymś? bo jak nie, to nadal sprawdzałeś bez obciążenia. Podłącz lepiej jakieś grzałki np imbryk elektryczny i co tam masz jeszcze i wtedy mierz.
wiązkę puść drugą od czunika do ECU i daj nową masę klema-silnik lub sprawdź czy klema się nie grzeje pod obciążeniem elektrycznym.
No tak napewno choćby wypróżnic kosz z trawą to już ok 2 min przerwy. A jak dam nóż 46cm jak z silnika 1500W to myślę że nie będzie nigdy obciążenia maksymalnego tego silnika 2,5kW
A p1 to moc pobierana z sieci? Dokładnie tak. 2,2 kW to moc elektryczna pobierana przez silnik, a 1,6 kW to moc mechaniczna oddawana przez silnik na jego wale. Oczywiście to są moce nominalne przy nominalnym obciążeniu.
Jak to jest zestaw to albo przełączniki są przygotowane na takie obciążenia albo mają wbudowane w silniki moduły z przekaźnikami (ochrona przed przeciążeniem ,przegrzaniem i przytrzaśnięciem - przynajmniej tak powinno być).
To ,że bezpiecznik topikowy 2A "wytrzymał" to akurat żadne cudo. Topiki mają dużą przeciążalność. W przypadku obciążenia silnikiem elektrycznym , aż taka "apteka" z tymi 24V nie jest wcale potrzebne - czy będzie 22V czy 27V różnica będzie niezauważalna. Przeciążalność maszyn elektrycznych jest bardzo duża. Taki silnik musiałby pracować wiele godzin...
Spalisz miernik a niczego nie sprawdzisz. Prąd znamionowy mierzy się pod znamionowym obciążeniem.
jeżeli to jest silnik prądu stałego to pamiętaj że jego obroty bedą cały czas zależały od przyłożonego obciążenia zobacz na tej stronie masz wykres, który pokazuje tą zależność jest ona liniowa http://shop.maxonmotor.com/maxon/assets_... zatem jakikolwiek...
U*I będziesz miał przy odbiorniku rezystancyjnym który nie wykonuje żadnej pracy. Silnik pobiera pewną wartość prądu przy zadanym napięciu (prąd zmienia się względem obciążenia silnika a napięcie względem spadku napięcia na rezystancji źródła napięcia). Dlatego moc elektryczna silnika to po prostu U*I (tyle pobiera z sieci). Moc wyjściowa silnika (czyli...
Silnik podłączony w gwiazdę na kondensatorach 100uF rusza bez problemu bez obciążenia, Ale ,z obciążeniem może nie ruszyć bo traci na mocy.
Co do szyberdachu to nie widze problemów :) elektrycznych szyb również :) Natomiast jeżeli chodzi o wspomaganie to hm........... trzeba by było zamontować pompe (wieksze obciążenie silnika), oraz zmienic maglownice oraz poprowadzić przewody, oraz rozjeżeć sie za kołem pasowym z Tipo 2.0 bo pewnie koło pasowe jest podwójne napedza jeszcze cosik innego....
Wedle pierwszego schematu to jest wejście sterujące które dostaje plusa bądź masę.Zapewne do automatycznego zamykania/otwierania szyby jak i ewentualnie programowania automatycznego wyłączenia przy obciążeniu.
Też właśnie myślałem, że jak będę chciał zakończyć pracę, to dam znać i mi wyłączą. Zgodnie z Dziennikiem Ustaw z 2004 r. Nr 16 poz. 156, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy czyszczeniu powierzchni, malowaniu natryskowym i natryskiwaniu cieplnym, głosi: " § 8.2. Niedopuszczalne...
Oscylują, to znaczy falują od 900 do 1700? Czy równo około 1700 jest na zimnym silniku?
Dokładnie. Na jakiej podstawie miałby to robić? Czas podnoszenia? Tyle że czas podnoszenia byłby różny, zależny od obciążenia na biurku, czy nawet temperatury w pomieszczeniu, praca silnika elektrycznego bez dokładnej kontroli obrotów jest w znaczny sposób zależna od całej masy warunków. Wracamy tutaj albo do krańcówek, tak jak pisali Koledzy, albo...
Czy prądnica nie będzie za mała? 10kW to może być moc na wale maszyny, a po stronie elektrycznej może być 7-8kW i to przy symetrycznym obciążeniu czynnym. Jak masz duże zabezpieczenie na tej jednej fazie, to zasil prądnicę silnikiem elektrycznym jednofazowym - tak wyjdzie najtaniej. Wyciąganie silnika z zezłomowanego samochodu to chyba gra nie warta...
Czyli reasumując jest to silnik bez halotronów. To pierwszy błąd. Jak rozumiem ma 200obr na każdy 1V napięcia zasilania. Przełożenie wynosi około 1:4,3, czyli na każdy obrót koła przypada 4,3 obroty silnika. A jaką średnicę ma koło? Trzeba przeliczyć prędkość. Jakie najniższe obroty silnika da się uzyskać przy tym regulatorze, a jakie maksymalne biorąc...
Zapewne silnik będzie się kręcić napędzany takimi impulsami elektrycznymi, ale jesteś pewien, że także po przyłożeniu obciążenia do wału silnika? Wydaje mi się, że wówczas trzeba będzie zwiększyć energię tych impulsów elektrycznych.
Przepraszam za zbyt mało zrozumiały opis, zrobiłem to nieświadomie. Chcę aby jeden z w/w silników był zasilany agregatem prądotwórczym o wcześniej wymienionych parametrach. Muszę uzyskać możliwość sterowania obrotami pod obciążeniem mechanicznym silnika elektrycznego. Sterownik będzie zasilany agregatem prądotwórczym który ma sterować silnikiem elektrycznym....
Skoro są dwa silniki równolegle spięte po 1,3A każdy to 2x1,3Ax1,5h=3,9Ah Jednak wydaje mi się, że pod obciążeniem te silniki wezmą więcej prądu...
Nadal niebardzo rozumiem tego wszystkiego.Może spróbuję inaczej. Nie widzę żadnych powiązań między mocami.Po pierwsze silnik napędzający nie jest w żaden sposób połączony przewodami elektrycznymi. Po drugie moc silnika jest potrzebna mi do napędzenia alternatora.Połączenie tych 2 urządzeń to np.koło zębate.Siła z silnika to paliwo więc ten silnik skoro...
silnik elektryczny obciążenie obciążenie przewód elektryczny obciążenie instalacja elektryczny
klejenie żywicą metal separacja transformator pomiar schemat motocykl suzuki
wybor pralki clarion wxz468rmp
ProASIC3 Free Library: Resources for FPGA Design and Simulation Moment dokręcania śrub miski olejowej Briggs & Stratton 15.5KM