No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Kolego, jeżeli nie ma narzędzi i próbuje zdiagnozować usterkę domowymi sposobami, to chyba nie prościej. Nie każdy ma warsztat w domu. Jeżeli zauważy którykolwiek objaw uszk. uszczelki pod głowicą wtedy będzie mógł dla pewności jechać na warsztat i wykonać test. To co piszesz, to jest właśnie naciąganie ludzi na kasę. Dodano po 40 Kolego, jeżeli nie...
CZESC KIEROWCO! Na poczatek proponuje sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Jest to typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Koszt ok. 60zł i 10 godzin "zabawy". Miłego majsterkowania !
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Ja miałem dokładnie ten sam objaw w poldku - diagnoza: walnięta uszczelka pod głowicą. Po wymianie objawy ustapiły.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Proponuje sprawdzić łopatki w pompie czy są całe.Miałem podobny objaw w Palio Wekend , wywaliło uszczelkę pod głowicą zanim doszłem co było powodem gotowania chłodnicy.
Typowy objaw uszczelki pod głowicą
Typowy objaw uszczelki pod głowicą.
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Zgłaszanie się czujnika że zbiornika wyrównawczego to już objaw uszkadzającej się uszczelki pod głowicą. W grupie VAG w tych jednostkach to norma. Uszczelką i tak i tak do roboty w przyszłości. Czujnik na razie zmostkuj. Choć ktoś tu kiedyś mi zaRZucił, że trzeba go tylko wypiąć. Wymiana czy mycie zbiornika to poprawa tylko na krótki czas. A więc mostek,...
Jeszcze jedno: po powrocie od mechanika chciałem sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Przy odkręcaniu ciśnienie w zbiorniku było tak duże,że płyn zaczął wypływać ze zbiornika. Płyn dosłownie gotował się po odkręceniu korka. Zakładam,że to nie jest normalny objaw? Uszczelka pod głowicą może mieć coś wspólnego z tym?
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
Napisz coś więcej >Jakie to auto itp. Może być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą >Pozdro<
Witam To jest typowy objaw wypalonej uszczelki albo pękniętej głowicy.
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Dodatkowo jeszcze skraplająca się wilgoć stworzy coś w rodzaju masła po połączeniu się z olejem . Zacznie się osadzać pod pokrywą zaworów,korku wlewu oleju i odmie. Nic groźnego dopóki nie zatka odmy i trochę wygląda jak objaw padniętej uszczelki pod głowicą.
korek wymieniłes na oryginalny? zobacz czy masz masełko pod korkiem, ale wlewu oleju do silnika. objaw uszk. uszczelki pod głowicą, to właśnie w/wsp. masełko, puchnące wężę chłodzenia i biały dym z tłumika.
A skąd ta woda To raczej płyn z chłodnicy więc nie mogło zamarznąć. Płyn w oleju to typowy objaw przepuszczającej uszczelki pod głowicą.
Taki właściwie "czwórnik" - zbiegają się do niego 4 rurki chłodnicze, pękł w nim oring. Nie wiem jak to się nazywa niestety nie znam się na silnikach. Myślę że miejsce jest zupełnie przypadkowe a chodziło o zmiany ciśnienia ubywało wody zaś reszta się gotowała. Zdążyli przedtem wymienić termostat a różni mechanicy widząc objaw bez wahania mówili "padnięta...
Objaw jak na uszczelkę pod głowicą,ale ja bym zaczął od pompy wody.
Typowy objaw lekko puszczającej uszczelki pod głowicą. U mnie (ATD) problem się nasilał aż udepnięcie i przytrzymanie na obrotach powodowało że temperatura leciała do 130 w minutę czy dwie. U mnie test CO2 w układzie jednoznacznie potwierdził ,płyn zrobił się z niebieskiego zielony. Na szczęcie słupki AJM są śmiesznie tanie 1000-1500 zł. Nie opłaca...
Sprawdzałeś ile płynu ubywa z chłodnicy bo podobny objaw daje padnięta uszczelka pod głowicą. Jak mam rację na potwierdzenie nie trzeba długo czekać.
Ile powinien dobrze działać czyli kiedy jest 82 otwierać się a niżej zamykać,miałem taki przypadek że termostat zaciął się pozycji zamkniętej i woda się zagotowała,a teraz mam płynem zalany i jeszcze jedno pytanie jeżeli odkręcam korek chłodnicy to jest mgiełka czy tak powinno być ? czy to objaw uszczelki pod głowicą ciśnienie się nie zbiera i płynu...
Biały dym to bardzo charakterystyczny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą - być może został kiedyś przegrzany. Poruszanie się z taką usterką spowoduje powolną demolkę silnika. Wymiana nie będzie tania i jest to kupa roboty łącznie z planowaniem głowicy - oby to nie było to !
Słuchaj nie ma żadnych objaw usterki uszczelki pod głowica. Proszę o odpowiedź na dwa pytania. 1. Czy gdy silnik jest zimny płyn powinniem znajdować się w wezach od nagrzewnicy? 2. Czy jeśli to normalne to mogę tak po prostu wlać płyn do tych węży bez żadnych obaw?
Po odpaleniu termostat nie zdąży się otworzyć a już mi górą płyn wyrzuca co mnie najbardziej dziwi. Ktoś ma jakieś pomysły i sugestie? Taki jest właśnie objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą, kompresja "idzie" do układu chłodzenia.
Witam, Rozrząd w tej pozycji jest dobrze ustawiony, sprawdzane lampą stroboskopową. A pytanie było zadane: czy może to być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą i co ewentualnie jeszcze sprawdzić. Może też przeczytaj co pisze: maź pod korkiem i na bagnecie, a o zapłonie nic nie pisałem. O rozrządzie pisałem jako ciekawostce, a nie pytałem czy coś...
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
jeżeli robisz krótkie trasy i nie dogrzewa się silnik może wówczas wytrącać się taka maź jak opisujesz, natomiast może być również drugi objaw dotyczący uszczelki pod głowicą, mianowicie przeciek płynu chłodzącego do układu olejowego, ja tak miałem wymieniłem uszczelkę i pomogło
podobny objaw do wywalonej uszczelki pod głowicą -ubywa ci płynu??? Zakładam ze masz kable WN oraz swiece dobre czy sprawdzona pompa paliwowa??? jaki masz gaźnik Aisan??
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Przygotuj się na wymianę uszczelki pod głowicą silnika. Typowy objaw w tym silniku. Jak i bulgotanie po wyłączeniu silnika jeśli występuje to potwierdzenie kolejne.
Witam czy znalazł Pan przyczynę wrzucania płynu, mam taki sam objaw głowica po regeneracji nowa uszczelka a płyn dalej wyrzuca, będę wdzięczny za pomoc
wczoraj pompa wody i termostat był wymieniony na nowe i objaw ogrzewania jest taki sam :( wiec lipa . Zauważyłem dzis ze płyn w chlodnicy sie bardzo piętrzy i nie ma krązenia nadal na nagrzewnice . Moze to byc objaw ze jest przedmuch na uszczelce głowicy ?????/ Dodano po 15 Zawor w sensie co otwiera , przepływ w nagrzewnicy ?????/ jest ok
mechanik odkrecil na goracym silniku (zrobił może z 5km) zbiorniczek płynu na zgaszonym silniku, poziom plynu podniósł się do tego stopnia że zaczął się wylewać, wg mnie to normalny objaw ale wg niego uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale jeżeli układ ma poduszkę powietrza celowo pozostawioną w układzie...
Dzień Dobry W 2.0 tdi miałem podobny objaw i winna okazała się uszczelka pod głowicą . Polecam kupić test CO2 i to wykluczyć
wyzsza temperatura w komoprze spalania przy jezdzie na lpg jest niebezpieczna dla silnika ze wzegledu na mozliwosc uszkodzenia gniazd zaworowych,szybszym zuzyciem uszczelki pod głowica,po przetopy na tłokach włacznie...Ale wyzsza tem to objaw/przyczyna zbyt ubogiej mieszanki LPG.Jezeli jednak masz pełnego kompa z gazu lub tez regularnie jezdzisz na...
Typowy objaw przedmuchanej uszczelki pod głowicą, ale mój tak przez 5 lat dymił i płynu nie ubywało... te Punta chyba po prostu tak mają, zwłaszcza jak mają LPG lub są jeżdżone głównie po mieście (choć mój nie miał, jeździł wyłącznie trasy, a i tak po przejechaniu 70km jak się przegazowało to dymił na biało, przeszło mu po wymianie wydechu). Jak obejrzałem...
A przy wymianie uszczelki była sprzwdzana szczelność głowicy?, może mieć pęknięcie, objaw typowy przy pęknięciu lub lekkim "dmuchnięciu" uszczelki do kanału wodnego, i przy większej prędkości ciśnienie wypycha płyn z głowicy i temperatura szybko rośnie.
Drogi kolego to co opisujesz to mi wygląda na uszczelke pod którąś z głowic bo kopci na biało więć mogła paść uszczelka w miejscu takim że leje wode w cylinder i go nie odpalisz bo na wodzie autka nie chodzą miałem ten sam problem i zrobiłem głowice i jest spoko . a jak ci sie uda go zapalić to niech pochodzi chwile i zobacz czy wąż od chłodnicy do...
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
A , jakie były objawy przegrzania silnika ? Jeśli układ chłodzenia działa to temperatura silnika nie powinna nadmiernie rosnąć , natomiast bulgotanie nawet przy niezbyt ciepłym silniku to może być objaw przedmuchu spod głowicy ( uszczelka ) również dostawanie się płynu chłodniczego do oleju (piana lub zmętnienie oleju ).
A jeśli jest minimalny wyciek spod głowicy od strony pompy wtryskowej to o czym to świadczy ostatnia głowica od strony zbiornika paliwa leci mi strumieniem olej czarny nie jakoś mocno ale po trochu zaczyna sie sączyć czego to objaw? i to w sumie tylko na tej głowicy jednej uszczelka wymienic na lepszą czy co?
Witam. Czy obserwowałeś otwarty zbiornik wyrównawczy po przegazowaniu? Co się dzieje? Czy pojawiają się bańki powietrza? Bo objaw opisany mógłby wskazywać jednak na uszczelkę głowicy.
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
Sądzę, że jest to zwykły przedmuch przez lekko uszkodzoną uszczelkę głowicy i tyle. Objaw typowy. Zanieczyszczony układ chłodzenia może być przyczyną, ponieważ osady zatykają niewielkie otwory przelotowe płynu chłodzącego w uszczelce głowicy, co skutkuje słabym odprowadzaniem ciepła z w/w obszaru i uszkadzanie owej uszczelki. Dołączając się do lekkiego...
na sto procent masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i nie szukaj innych powodów, zadne podpinanie do Vaga . Biała maź pod korkiem świadczy o przedostawania się płynu chłodzącego do oleju ! ! ! sprawdź tylko czy nie ma śladów oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego (kółka tłuste jak w rosole). Zapewniam Cię kolego , że czeka cię rozbiórka głowicy...
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
No to pozostaje uszczelka pod głowicą, to dość typowy objaw tego uszkodzenia... ubytek płynu też typowy, a pompa wody na pewno nie . można zrobić test na obecność spalin w płynie chłodzącym, będziesz wiedział
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
zgadzam się z tą uszczelką pod głowicą. tylko skąd ten stukot?? ten stukot to objaw wydmuchanej uszczelki pomiędzy cylindrami.
Istnieje opcja,że jest zle dobrana grubość uszczelki i objaw będzie taki sam.Jeśli głowica była planowana,to uszczelka powinna być odpowiednio grubsza.Co do szklanek(czyli jak to nazwałeś hydraulicznych kasowników luzów) to były one fabrycznie nowe,czy używane.Jeśli były używane,a silnik w którym pracowały miał wyrobione gniazda i zawory to szklanki...
Taki objaw daje zapchana nagrzewnica lub pierwsze objawy pękniętej głowicy czy padniętej uszczelki pod głowicą (zapowietrza się nagrzewnica).
Jaka może być przyczyna ciągłego dolewania płynu chłodniczego, po przejechaniu około 300km trzeba dolewać około 1L płynu. Samochód z 91r, nie dawno wymieniłem silnik ponieważ w starym pękła głowica a motor miał przejechane ponad 300tyś km, ten silnik ma "podobno" przejechane 160tys km, jestem z wykształcenia elektronikiem ale domyślam się, że w/w objaw...
odkryłem że mam rzadki olej i czuć benzyną, następnie płyn chłodzący. Panowie "diagności" mogą mi wytłumaczyć, co ma wspólnego benzyna w oleju i płynie chłodniczym z uszczelką głowicy? Panowie oczywiście wiedzą, jaki jest podstawowy objaw uszkodzenia uszczelki w CC700, prawda?
Sprawdź węże od cieczy, może któryś jest popękany lub ma słabo ściśniętą opaskę. Objaw gotowania i ubytku cieczy może świadczyć o usterce uszczelki głowicy lub termostatu. Czy działa Ci wentylator chłodnicy, sprawdź bezpiecznik i czy lekko się obraca.
Witam.Co do Fiatów i ogrzewania to niestety bede chyba miał dla pana złe wiesci.Bardzo czesto we Fiatach pada uszczelka pod głowica.Objawia sie to roznie ale najczesciej jest tak iz znika płyn chlodniczy nie trzyma obrotow ciezko sie zapala itp.Jednym z tych objawów tez bywa ze niestety nie działa ogrzewanie w kazdym razie ja tak miałem w Punto.Prosze...
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
A może mały przedmuch na uszczelce głowicy miedzy sąsiadującymi cylindrami. W początkowej fazie objaw ten jest widoczny na małych obrotach gubi się przy większych i obciążeniu. w miarę powiększania otworu przedmuchniętej uszczelki widoczny na wysokich obrotach.
Miałem już taki przypadek w tym silniku. Objaw był typowy dla uszczelki pod głowicą. Facet kupił auto z Niemiec dużo taniej bo Niemcy nie mogli sobie poradzić, nawet silnik wymienili i nic, ja zrobiłem głowicę i dalej to samo. W końcu zacząłem przeglądać wszystko i okazało się że uszkodzony jest podgrzewacz, umieszczony pomiędzy kolektorem ssącym a...
To teraz do wymiany uszczelka pod głowicą ;( Niestety, taki brak ogrzewania to pierwszy ale pewny objaw w Vito.
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Jeżeli tak się dzieje to nie musi się woda nawet zagotować. Jak są przedmuchy z cylindrów to właśnie taki będzie objaw. Nie pozostaje nic innego jak ściągnąć głowicę i zmienić uszczelkę. Nie zapomnijcie też o wyrównaniu głowicy poprzez planowanie!
Witam!!! Wiem, że już był niejeden temat związany z tym problemem, ale w moim przypadku żaden nic nie mówi o moim problemie. Otóż pojawia mi się na niedogrzanym silniku szara maź pod korkiem oleju, do tego malutkie kropelki wody. Dodam, że była zmieniona chłodnica na nową kilka dni temu, układ odpowietrzony (ogrzewanie działa sprawnie), termostat się...
ale w tdi'kach uszczelki padały, i objaw był taki że grzanie słabe, wskaźnik temp. oszukuje, i właśnie minimalne ilości oleju w zbiorniczku. Większość jakie robiłem miały po ok 200kkm. pzdr.
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
No to nie wiem ile ale na całym nowym zestawie rozrządu co zamontowali chodziło nie wiem dokładnie 10-15 tys i po 4 miesiącach przywiozłem cześć im znowu nowe napinacze zamontiwali i dalej ten sam objaw. Będę teraz jeszcze badać ciśnienie na cylindrach. Bo to wsztsko się stało i rozrząd był robiony po remoncie głowicy i uszczelki może tam coś spaprali...
To nie dym tylko woda dostająca się do cylindrów gdzie jest spalana mieszanka paliwowo-powietrzna. Sprawdź jaki masz poziom płynu chłodzącego. Taki objaw to w najlepszym wypadku droga wymiana uszczelki pod głowicą a w najgorszym wymiana silnika (często druga opcja jest tańsza od pierwszej).
Może uszczelka pod głowicą.Może brak ciśnienia w świecach.Kopci na czarno to objaw głowicy,bierze olej.
Z tego co pamiętam te silniki maja pływające tuleje i prawidłowo trzeba pod nimi wymienić podkładki i planować blok częsty objaw tego auta
i wszystko jasne walnięta jest uszczelka pod głowicą na 300 procent musisz to zrobić to częsty objaw w tyh włoskich złomach. Pozdrawiam.
Objawiło się, że ubyło mi 2 litry wody a przybyło oleju !!!! Olej jest jak szara maź, czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Spróbuje sam się za tą wymianę zabrać, jak myślicie poradzę sobie i jak sprawdzić czy głowica bedzię wymagała szlifu ?
Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc, Wczoraj po dynamicznej jeździe samochodem podniosłem maskę żeby przejrzeć stan płynów. Zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym zwiększył się poziom płynu. Po odkręceniu korka dało się słyszeć "syknięcie" i poziom poszedł jeszcze bardziej do góry. Węże od chłodnicy nie były dość twarde, ale dało się je...
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
O biały osad pod korkiem oleju aż tak sie nie martw, jest to objaw niedogrzewania silnika.
To ja sprawdził bym porządnie iskrę w momencie kiedy jest ten objaw, że nie pali na wszystkie. A i pierwszym poście pytasz czy wymienić uszczelkę głowicy, więc Ci powiem NIE, nie wymieniaj, płyn/olej i ciśnienie (?) ok, więc nie ruszaj uszczelki. Problem tkwi albo w braku iskry, albo paliwa.
Jeśli chodzi o kontrokę ciśnienia oleju, jeśli problem nie pojawiał się przed wymianą oleju to może być wadliwy filtr oleju, druga sprawa jaki filtr oleju zamontowałeś, jeśli filtrona to zmień na jakiś bardziej markowy, knecht lub man, jednak czytając dalej twojego posta zastanawiam się czy objaw nie pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą???...
Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Po wymianie jedyny niepokojący objaw to szarpanie przy przyspieszaniu (podobne jak gdyby był za wyskoki bieg do obrotów). Zrobiłem około 300 km i pewnego ranka jadąc zaczął tracić moc. Znając problemy z tutbinami chciałem go zresetować. Ale juz nie odpalił. Proszę o algorytm diagnozy.
Witam. Miałem podobny przypadek z oplem, podczas rozruchu zimnego silnika szrpał, przebierał. Objaw typowy jak na przebicie, ale okazało się że minimalnie przepuszczała uszczelka pod głowicą. Po wymianie palił dobrze. Pozdrawiam.
Czy ta rdza oznacza że uszczelka pod głowicą od jakiegoś czasu nie spełniała swojego zadania ? czy objaw białego dymu zanim rozgrzeje się silnik mógł być skutkiem tej korozji ? http://obrazki.elektroda.pl/6403267900_1...
Nieszczelny reduktor LPG, na ten przykład, druga sprawa - możliwy wadliwy czujnik temperatury i trzecia sprawa - w co niektórych silnikach dawało się odwrotnie założyć pasek wieloklinowy, na skutek czego pompa wody kręciła się w drugą stronę - objaw to właśnie zimna chłodnica i podwyższona temperatura silnika. Uszczelka pod głowicą powoduje raz obłoki...
He, a Ty się nie dasz przekonać. Będzie bąbelkowało jak to mówisz jak zrobiłeś otwarty układ. A weź sprawdź ile wody masz w tym płynie, niedługo to się zrobi galareta.:D Każdy kiepski płyn ciemnieje w trakcie użytkowania. Może masz rację, że mnie trudno przekonać, ale .. w poldku nie bąbelkowało, w corolli nie bąbelkuje, w takich samych warunkach na...
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedzi bo naprawdę dużo mi pomogły. Paru mechaników chciało mi wymienić uszczelkę pod głowicą i to biegiem. Nie dziwie się bo taki jest objaw pokazania się oleju w układzie chłodzenia. Okazało się że jest to wina uszczelek w chłodnicy oleju montowanej do bloku silnika. To wymiennik ciepła cały zalany płynem chłodniczym......
Mogą być różne objawy. 1. Zwieksza się ilość oleju lub płynu w układach (więcej płynu ->mniej oleju lub mniej płynu ->wiecej oleju) przy czym oba będą przybierały szary kolor o papkowatej konsystencji wynikajacy z przenikania jednego do drugiego) 2. Zwiększanie się ilości tylko płynu chłodniczego i zapowietrzanie układu chłodzenia (wynika z przedostawania...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
uszczelka głowica objaw objaw uszkodzenie uszczelka głowica objaw uszkodzić uszczelka głowica
pompa vacum regeneracja opalarka grzeje akumulator skuter elektryczny
wymiana rozrządu instrukcja zanussi tt150
Immergas błąd 11 - problem z układem powietrzno-spalinowym Czy inwerter Sofar 6.6KTL-X wyłącza się po zmroku?