W takim razie, jeśli nie ma żadnej możliwości przedostawania się oleju do paliwa, czy do komory spalania, to według mnie, pozostają trzy opcje: 1. Paliwo złej jakości (np. duża domieszka oleju silnikowego, mazutu, itp); 2. Przestawiony rozrząd o niewielki kąt, np. wskutek zbyt luźnego łańcucha rozrządu - patrz sprawność działania napinacza łańcucha....
Panowie wymieniłem czujnik na "zamiennik" ale z tego co widzę obudowa jest stara a srodek nowy i nic sie nie zmieniło. Od razu wyskakuje błąd czujnika i jak kasuje go w vagu podczas pracy silnika auto gaśnie. Dodam że jeszcze od pół roku auto nie ma ssania. Ciekaw jestem czy to ma związek z tym czujnikiem. Jak odpalam od razu wskakują niskie obroty...
Po wymianie rozrządu trzeba skontrolować ustawienie początku wtrysku w TDI, czy to było zrobione? Jeśli nie to dokonaj sprawdzenia, bo objawy które opisujesz, pasują do przestawionego rozrządu, a mianowicie do opóźnionej pompy wtryskowej.
A jakie są dodatkowe objawy uszkodzenia pierścieni? Czy istnieje opcja przestawionego jednego z wałków rozrządu bo też taką informację uzyskałem że to też może być przyczyna dymienia lub walnięte wtryskiwacze i przelewają.
Radze jednak sprawdzic, jesli masz najmniejsze watpliwosci. To niemieckie barachlo lubi sie przestawiac. 100 % racji w zeszłym roku na warsztacie takie samo cudo było z objawami przestawionego rozrządu ale nim wypożyczyli blokady jeden mechanik przejechał się i auto wróciło na lince.
Takie objawy daje zatkany wydech lub przestawiony rozrząd.
Objawy tak jakby wskazujące na przestawiony rozrząd, ale wydaje mi się, że wtedy wykryło by jakieś błędy, jeżeli się mylę proszę mnie wyprostować. Pozdrawiam
Witam! Ostatnio kupiłem fiata bravo 1.6. Okazało się, że ma pewne objawy przestawienia rozrządu. Mianowicie jest słaby w granicy zakresu obrotów 5-7 RPM, brak typowego odcięcia zapłonu przy 6,5-7,0 RPM, v-max 160 km/h co jest ewidentnie za malo na ten motor. Znalazłem z necie taki sam temat i był przestawiony rozrząd na dole. Moje pytanie brzmi jak...
Masz klasyczne objawy zatkanego wydechu, albo przestawionego rozrządu.
Kolego, czy koło magnesowe zakładałeś z klinem, może Ci wypadł. To, że "zgrałeś" wałek rozrządu z literą "T" nie znaczy, iż ustawiłeś poprawnie rozrząd. Najpierw ustawia się tłok w GMP a później wałek rozrządu i nie może być pomyłki nawet i 1 ząbek łańcuszka. Po objawach reakcji silnika uważam, że masz przestawiony zapłon (za wczesny), ale w/wym. koledzy...
A nie ma jego czasami pod obudową rozrządu tj. pękając nie wkręcił się w rozrząd? Chociaż objawy wskazują na przestawiony rozrząd (kopcenie, brak mocy), jeżeli tak to coś nie halo, że po roku pada pasek. Dobrze by było ustalić co się tak naprawdę wydarzyło.
Z kolegą mieliśmy ten sam problem że na zimnym chodzi po rozgrzaniu gasł i się dławił nie miał siły jechać okazało się że rozrząd był o jeden ząb przestawiony i wszystkie objawy minęły teraz jest igła sprawdźcie rozrząd wymienialiśmy cewki kable itp a tu jeden głupi ząb nawet luzy zaworowe sprawdziłem dwie przepustnice :shocked!: Myślisz, że to Punto...
Rozrząd możesz sprawdzić i będziesz pewny jednak na sprężanie powinno byś wszędzie takie samo. Jak jest rozrząd przestawiony o jeden ząbek to nic się nie wydarzy jednak jak pisałeś że był przestawiony o 3 ząbki to już niestety ale najczęściej dochodzi do konfliktu tłoka z zaworem i stąd te objawy.
A problemów z odpalaniem nie ma?
Też bym się przyjrzał rozrządowi. Walczyłem kiedyś z taką corsą podobne objawy i okazało się że przestawiony rozrząd.
W sumie to nie wiadomo jak rozumieć "problem całkowitej reakcji zapłonu". To co ja opisałem tyczy się odpalenia silnika i jego gaśnięcia po ok 2 sek. Nie ma innego objawu uszkodzenia czy trzymania immo. Jeżeli nie pali w ogóle to nie jest to immo. Jeżeli nie pali w ogóle a jest paliwo i iskra to może przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd, brak sprężania...
Prawdopodobnie "wyprostowały" się krzywki, ale tak na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzeń. Krzywki się nie wyprostują. :) Prędzej przestawi się tarcza impulsatora na wałku rozrządu. Częściej traci szczelność elektrozawór Y635 i olej idzie do wtyczki, albo przy pracach remontowych uszkodzeniu ulega tłok sterujący w wałku rozrządu. Przy montażu...
Ogólnie objawy bardzo mi przypominają przestawiony rozrząd czy zapłon, tylko ciężko mi w to uwierzyć. Mam 160 kkm nabite a producent zaleca wymianę łańcuszka dopiero w okolicy 300 kkm. Można jakoś to sprawdzić czy to faktycznie przestawiony rozrząd?
mam jeszcze pytanie odnośnie źle ustawienia rozrządu czy możliwe ze przestawiony rozrząd daje takie objawy czyli wypadanie po rozgrzanym silniku i tylko na 3 cylindrze
Wywala mi napis że jest nieobsługiwany gdyż jest nie poprawnie rozkodowany, szkoda bo to chyba przydatny i pożyteczny plik sądząc po obrazku z poniższego postu. Mam chyba coś źle ustawione na kompie ale nie kumam.. Ostatecznie miałem dobrze ustawiony rozrząd ale pomylone wtyczki od wtrysku i zaworu powietrza dodatkowego. Ale objawy były jak przy przestawionym...
Gdy pada MAP to najczęściej występują problemy z rozruchem, brak wolnych obrotów. Ustrojstwo mało awaryjne, częściej uszkadza się wężyk to niego. Map można podłożyć z poloneza na próbę. A może aparat zapłonowy, przestawiony zapłon (objawy pasują), lub przestawiony na pasku rozrządu.
Mechanik wstępnie stwierdził przestawiony rozrząd. Możliwym jest żeby przestawienie rozrządu o jeden ząbek czy dwa dawało takie objawy? Bo faktycznie zaczęło się po zrobieniu rozrządu w sierpniu, z tym że zaraz po i przez kolejne 2 miesiące do zimy nie było to odczuwalne. (Jedynie gdy 2 dni auto stało to odpalało za 3 razem). Nie chcę żeby mechanik...
Miałem te same objawy i okazało się że mam przestawiony rozrząd. Obecnie auto stoi w serwisie. Koszt wymiany rozrządu to 1347 części i 1800 robocizna. Razem ponad 3 tyś więc dużo
W silnikach audi V8 bardziej bym podejrzewał ciśnienie paliwa i wysokie napięcie, te objawy nie bardzo wyglądają na przestawiony rozrząd. Sprawdził bym czujnik wału bo często pada w tych autach.
Witam mam problem z autem jak w temacie. Nie odpala strzela w dolot objawy jakby przestawiony rozrząd Rozrząd sprawdzony OK Wymieniony czujnik położenia wału - nie pomopgło Pomyślałem że trefny założyłem jeszcze inny - to samo Świece OK, iskra jest, wtryskiwacz podaje paliwo, Ciśnienie paliwa - OK Podmieniony MAP - bez zmian. Gaz wycięty - bez zmian....
Objawy, wskazują na przestawiony zapłon lub rozrząd. Zdejmowałeś kolo zamachowe, aby sprawdzić klin, czy tylko odkręciłeś nakrętkę? Odległość cewki od koła 0.3mm. Nie odpalałeś jej bez założonego noża?
Może wyregulowałeś zawory nie w GMP tylko właśnie na zadziałanym dekompresatorze. To by tłumaczyło wszystkie objawy. Istnieje jeszcze możliwość że przestawiony jest rozrząd lub magneto/koło zamachowe (złe ustawienie zapłonu).
witam. kolego sprawdż ustawienie rozrządu .podobne objawy miałem przy seacie alhambra okazało sie ze wałek rozrządu był przestawiony o jeden ząbek :).pozdrawiam
Takie objawy mogą być jak nie odpowietrzysz układu chłodzenia,lub przestawisz rozrząd o jeden ząbek.
Objawy takie, jakby rozrząd niewłaściwie ustawiono. Sprawdź dokładnie, bo przestawienie nawet o 1 ząbek może dawać takie efekty.
Sądząc po objawach tzn. "buczenie" i przygód z rozrządem należy wsiąść pod uwagę problem z czasami rozrządu (przestawione krzywki, ścięty klin na kole zębatym itp.). Oczywiście należy dokładnie sprawdzić całą resztę aby nie wyważać otwartych drzwi, dlaczego nie ma mocy, sterowanie turbiny lub prozaiczny problem z zapomnianą szmatką (czyściwo) w dolocie.
Witam . Apropo tego popierdywania z rury to jest objaw za późnego zapłonu no i obroty mogą ci falować. Kiedyś miałem takie autko na wastacie z podobnymi objawami , okazało się że miał przestawiony rozrząd o dwa zęby.Po korekcie było OK.
Cześć. Nikt nie odpowiedział, a u mnie identyczne objawy. Czy poradziłeś sobie? Mój problem wystąpił od razu po wymianie rozrządu, podejrzewam jedynie kzfr, został zamontowany zamiennik. Gdy odepnę wtyczkę od zaworu sterującego przestawieniem faz, auto jedzie normalnie, tylko błędami sypie. Wygląda, jakby wałek rozrządu za mocno wychylał się do przodu...
Autem dało się jezdzić przez 3tyg ( 600Km) po czym problem wrócił. Fachowcy stwierdzili że wyciagnał się łańcuch bo był nie markowy ( ruville). Dali swój oryginalny i wszytsko ok. Po tej wymianie pojezdziłem 5 dni (250km) i problem dziś znów wrócił. Obecnie brak mocy, metaliczny hałas, kopcenie. Brak check engine. Objawy wskazują na przestawienie rozrządu....
Ciąg dalszy "wariacji" mojego auta ;) Tak jak pisałem wcześniej podejrzewałem rozrząd o te objawy. No i rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Rozrząd jest ustawiony idealnie, próba odpalenia i... I jest jeszcze gorzej. jeszcze gorzej szarpie na wolnych obrotach i gorzej szarpie podczas jazdy. Z tą tylko różnicą , że wcześniej praca silnika była nieregularna,...
Świece sprawne, układ paliwowy szczelny to już przerobiłem. Na ciepłym kont synchronizacji 0 , na zimnym -0,5; Przed wymianą rozrządu było -0,98 (wiaken mini tak pokazywał) Ale te same objawy były i przed wymiana, w środę poprawie na -1. W kilka miesięcy się przestawił bardzo mało jeżdżone o cały 1stopień?. Zauważyłem tą różnice wcześniej tylko o 0,5...
może w takim razie rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wtedy takie objawy jak opisałeś będą skutkowały brakiem działania silnika.
Wczoraj udalo sie go odpalic po wykreceniu swiec zarowych . Wody duzo nie bylo. Silnikiem telepie z wydechu leci bialy dym \sporo\ . Jakie by byly objawy pogietych korbowodow ?? Moze rozrzad przestawiony bo jak go ciagnelismy pod dom to kolega na 2 biegu lekko sprzeglo puszczal ale nie do konca .
Ale to bujanie to dość konkretnie czuje w kabinie jak jest rozgrzany. Miałem to samo na wolnych obrotach. Jak był zimny to obroty są nieco szybsze. Z tym, że ja miałem automata DPO, on zawsze nieco ciągnie hydrokinetykiem. No ja mam manuala więc nie wiem czy to tak powinna być, nie mam porównania jak taki sam zdrowy silnik powinien chodzić. Jak byłem...
Jak nie odpala na plaka to albo zatkany dolot ,brak ciśnienia sprężania albo przestawiony rozrząd.Sprawdź ciśnienie sprężania na początek.
Samostart to pierwsze co rozwali Ci silnik przy nieumiejętnym dawkowaniu. Lepiej używać rozpylonej ropy lub plaka do nabłyszczania tapicerki. Z wyczuciem. Po objawach jakie podałeś zastanawiam się czy nie masz rozrządu przestawionego...
Cześć, mam taki problem z silnikiem 1.6 16v 112 KM w Renault Scenic 2. Jak silnik jest rozgrzeje to na wolnych obrotach zaczyna trząść całym samochodem. Nie tak bardzo, ale czuć to. Mechanik powiedział że to świece albo poduszka. Świece były wymieniane 3 tys km temu, więc nie ruszałem. Poduszka z kolei też nie jest bardzo rozwalona, bo silnik się nie...
Ale nie mam żadnych spadków mocy, pali beny tyle samo co wcześniej, przed wymianą tego rozrządu nie było problemu, nie wiem czy to ma znaczenie ale pod lewym progiem mam lekka dziurę w wydechu i czuć ciepłe powietrze, mechanik mówił o tym ze wkrótce do wymiany ale jakbym mi o tym nie powiedział to w życiu bym nie wiedział. Możliwe że ten rozrząd się...
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Objawy po nagrzaniu odpala i gaśnie (jak przy blokadzie immo). Pierwotnie podejrzewałem przewody do czujnika lub sam czujnik. Okazało się że rozrząd przestawiony (na granicy). Po rozgrzaniu łańcuch trochę się wydłużał i przesunięcie wychodziło poza dopuszczalny zakres. Rozrząd sprawdzony przez blokady na wałkach (wykręca się zaślepki i można zobaczyć...
Witam nie podpinałem jeszcze pod komputer, brak czasu w minionym tygodniu,po niedzieli postaram się to uczynić, mam pytanie bo tak sobie czytam i nasunęła mnie się myśl rozrządu, jak sądzicie czy gdyby rozrząd był przestawiony to mogą występować takie objawy jak u mnie?
Hmm, być może ale co dokładnie? Mieliśmy już dwa takie przypadki że był przestawiony rozrząd (uszkodzone ślizgi napinaczy oraz dolna zębatka) ale objawy były inne - jeden nie zapalał a drugi nierówno chodził na wolnych obrotach...
objawy wystapiły 3 dni po wymianie rozrządu ale myśle ze to jest przypadek.glowicy od fabryki nikt nie ruszał. rozrząd sprawdzony byl znowu i nie jest przestawiony. mechanik dokladnie sprawdzal, pozatym gdyby byl to rozrząd to objawy byly by caly czas na wolnych obrotach a raz chodzi jak zegarek a raz jak traktor w zalezności od humoru( ale to tylko...
Skoro zapłonu się nie ustawia, a gaźnik wyczyszczony posiada filierek paliw, to proszę napisać jak powinien być ustawiony gaźnik tj. na której kresce iglica i jak odkręcona ma być śruba od regulacji mieszanki (co do mieszanki proszę opisać co dzieje się gdy jest mocno dokręcona a co gdy jest za dużo odkręcona. jakie czego objawy?) i co skutkowałoby...
pasek rozrządu objawy objawy wałka rozrządu przeskoczenie paska rozrządu objawy
skarbowy allegro sterownik solarów pieca odpalać dłuższy postoju mercedes
szarpanie silnika niskich obrotach
Wyciek na dole kołnierza pralki Whirlpool - przyczyny i rozwiązania Domyślny adres IP AirLive WLA-9000AP