Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
Astra F miała kilka różnych silników. Napisz coś więcej - jaki to silnik?. W niektórych silnikach rzeczywiście przyczyną takiego stanu może być obwód wysokiego napięcia, ale również: fałszywe powietrze i niesprawny zawór recyrkulacji spalin, a i o kiepskich stykach na czujniku temperatury też trzeba wspomnieć.
To spróbuj poszukać lewego powietrza.
Świece zawsze warto mieć sprawne , podobnie przewody. Jednak aby wyeliminować te elementy ustawiam przerwę na świecach 0,7 mm. Obniża to napięcie zapłonu . Jeśli nic nie pomoże - to nie wina instalacji zapłonowej lecz instalacji lpg.
Witam. Mam problem z autkiem, gdyż podczas uruchomienia obroty szaleją przez około 2 sekund od 600- 900. Choć największym problemem z tym związanym jest jazda na każdym biegu przy minimalnym dodaniu gazu. Przypuśćmy jadąc na 5 biegu 60 na godzinę zaczyna przerywać, gdy dodam gazu idzie bardzo szybko i problem znika. Wymieniłem olej i filtr paliwa? Na...
witam, mój problem polega na tym że podczas jazdy szarpie silnikiem nie zawsze ale najbardziej podczas gwałtownego dodania gazu i przeważnie na niższych obrotach 1.5-2.5 tys.obr,wymieniłem zawór krokowy,erg.świece,filtr paliwa,podmieniałem też czujnik położenia wałków rozrządu jak by może troszkę lepiej,ale wciąż szarpie i chwilami jakby się dusił(muli).silnik...
Sprawdź układ WN.
A czy to może być pompa wtryskowa jeżeli problem dotyczy tylko niskich obrotów?
Jaki falownik i jaki silnik.
logi? co to są niskie obroty?
No właśnie nie napisałem tego ale gażnik już czyściłem
Sprawdź jeszcze przekaźnik zasilający sterownik silnika.
Nie, to raczej nie z wtryskiem gazu, nie jest czerwony. Dodam, że rocznik Vectry to 1997 Tak, jak wspomniałem komputer nie wykrył żadnych błędów. Dodatkowo po przejechaniu 3, 4km wyskakuje mi żółta kontrolka silnika. A samochód przerywa mi przede wszystkim gdy jest zimny, odpalam go, jadę i nie mogę zwiększyć prędkości, szarpie tak jakiś czas, dopiero...
I co zrobiłeś w tym temacie? Sprawdziłeś coś, czy tylko posta napisałeś?
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
A poduszki silnika ?
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Witam mam samochod peugeot 106 1.1 92 rocznik. Ostatnio pojawil sie nastepujacy problem: jak silnik jest zimny gdy przejade okolo 1 km jadac na 2 lub 3 biegu zaczyna nim szarpac podczas dodawania gazu (obroty praktycznie wcale nie wzrastaja utrzymuja sie miedzy 2000-2200) tak jakby brakowalo mu benzyny. Natomiast gdy wrzuce luz to obroty przy dodawaniu...
Niestety w połączeniu z Zenitem żaden nie jest dobry, bo nie ma stałego ciśnienia i temperatury. Chodziło Mi o EG 110.
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
ale ty jestes dowciapny
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
Cewki zapłonowe sprawdzone? Fajki sprawdzone? Jakieś błędy ECU silnika zgłasza?
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Tyle że szarpanie powinno być widać w korektach. Problem z zasilaniem paliwem również (wtedy szaleją BIP-y znacznie spadają) wiązka elektryczna daję błąd sterownika. Jeśli to jest tylko lekkie poszarpywanie wyczuwalne "siedzeniem" bez nawet zmian obrotów to ten typ tak ma. Wynika to z regulacji EGR ( wartość otwarcie nie jest stała tylko lekko faluje...
Do czegoś doszedłem. Jak wykręciłem kilka obrotów śrubą regulacyjną w regulatorze ciśnienia to silnik przestał szarpać przy niskich obrotach ale za to wolne obroty przy gorącym silniku zaczęły "pływać". Ale jest już jakiś postęp. Będę szukał informacji na tema tego regulatora. "Adamek", masz taki sam silnik co ja więc objawy jakie były u mnie mogą mieć...
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? AI: Czy sprawdzałaś stan cewek zapłonowych i przewodów zapłonowych? Mogą one również wpływać na szarpanie silnika. Tak. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś kontrolki lub kody błędów? To...
Witam. Jak możesz to zprecyzuj czy szarpanie to dławienie się silnika czy raczej przy poszczaniu sprzęgła w zawieszeniu.
pojedź do ASO VW/Skody i umów wizytę tylko i wyłącznie na diagnozę tych bolączek. Ale to co opisałeś wskazuje jak dla mnie na dwumasę. Polecam przekodować punkty przełączania zmiany biegów w DSG bo to właśnie zmiana przy niskiej prędkości obrotowej silnika zabija dwumasę. https://youtu.be/dKWVCINkIqE?si=akzBm_-t...
Ponieważ jesteśmy już coraz bliżej prawdy (prezes) to jeszcze jedno pytanie: objawy cierpień silnika Twojego auta polegały na: 1. wypadaniu zapłonu? 2. dużym zużyciu oleju? 3. dużym zużyciu oleju i dymieniu (chmura podczas ruszania) ale tylko przy rozgrzanym silniku - 105 st.C.? 4. wszystkich tych objawach? i pytanie do wszystkich: czy na wyświetlaczu...
Mam od niedawna Golfa III TDI daje się wyczuć szarpanie na na niskich obrotach szczególnie na biegu 4 i 5, silnik pracuje idealnie natomiast jest problem z przeniesieniem napędu, przy obrotach do 2 tys na 4 jest szarpanie widoczne do momentu gdy zacznie pompować spręzara Myslę, że ma to zwiazek z pompą paliwa, ewentualnie poduszki pod silnikiem. Może...
Myślę, że niewiele wyniosłeś wiedzy z kursu Prawa Jazdy. Przeciążasz silnik.
Jak jest XE1 to jest regulacja biegu jał. poprzez uchylanie przepustnicy.W środku w przepustnicy jest silnik i przekładnia.
Witam zadaje pytanie co do obrotomierza w w/w samochodzie Honda CRX 1,6 16v z 91roku w momencie uruchomienia silnika obrotomierz na niższych obrotach podskakuje szarpie w momencie przy gazowania jest Ok gdy jadę na niskich obrotach czuć szarpanie silnika gdy zredukuje i samochód wejdzie na wyższe obroty jest ok świece, kable wysokiego napięcia zostały...
Witam, jezdzilem kiedys na 'Suzuki DR 800' myslac - ze tak duza pojemnosc / pozwala wlasnie na jazde na 'wolnych obrotach', jak w motocyklach przedwojennych [ np NSU 601 OSL z wozkiem bocznym / jezdzil na 'wolnych obrotach - na czworce' ok. 17 - 18 km/h, a wozek byl typu wojskowego i wazyl 120 kg ], ale sie nie da zwyczajnie - z powodu wspolczesnych...
Witam wszystkich, ostatnio zaobserwowałem w moim aucie dostawczym problem, i może miał ktoś podobny i znalazł rozwiązanie, dlatego piszę do was, koledzy i koleżanki. Jest to Ford Transit Custom 2.0 2016 r. I od jakiegoś tygodnia ma problem z odpalaniem, a mianowicie dłużej kręci rozrusznik niż wcześniej, a po dłuższym postoju miał problem z odpaleniem....
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
Ja na świecach NGK zrobiłem tylko 400 km i poszły do śmieci. Jak tylko założyłem świece NGK zaczęły mi się szopki z silnikiem wypadanie zapłonów na cylindrach, szarpanie silnika podczas jazdy i falowanie obrotów. Mechanik po z czytaniu błędów z marszu chciał mi wymienić cewkę zapłonową za 700 zł, a po wymianie na org. świece GM za 70 zł problemy wszystkie...
Tak jak powiedział kolega wyżej ,popieram i Pozdrowionko
Jaki silnik krokowy, bez żartów
A jaki kolor mają świece? Czarny zadymiony?
ok. Jak mogę sprawdzić te przeguby? Czy jak będe skręcał jeżdząc w kółko coś powinno więcej szarpać?
Mianowicie po dodaniu gazu mój civic zastanawia sie 0,5 sekundy i dopiero ciągnie. Jest to męczące bo na 1 i 2 biegu strasznie szarpie po dodaniu gazu , mechanik wymienił jakiś potencjometr i straciłem 60 zł i nic to nie dało . Potem jakiś czujnik z wężykiem zamontowany pomiędzy silnikiem a kabiną i wuala przestało szarpać ale... silnik ma dziwnie niskie...
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Nie zrozumieliśmy się.Te szarpania to na luzie,czy jak jedziesz na niskich/średnich obrotach "dasz mu buta",to wtedy ma "czkawkę"?
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu". Powód tego szarpania na niskich obrotach podczas jazdy ??
Jak klima startuje to podnosi i zaraz wraca. Map sensor wymieniłem. Przepływomierza nie znalazłem, może nie ma w tym silniku?
A masz takie coś że jak silnik się nagrzeje to na jałowych-niskich obrotach silnik przerywa i pierdzi z wydechu?
Jest ktoś w stanie podać, z jakim momentem dokręcić czujnik? Nie wiem, czy to nie będzie przyczyną mojego szarpania na niskich obrotach i czasami przy uruchomieniu silnika. Macie jakąś nie za drogą markę, która robi czujniki i warto wybrać? vin: VF1CB0WCF28115443 AI: Jaki dokładnie czujnik chcesz dokręcić? Czy chodzi o czujnik tlenu, temperatury, czy...
Może kierowca jedzie na zbyt niskich obrotach silnika i stąd te szarpania?
za malo danych co do silnika podales a sprawdz przewody badz cewki i swiece
Wymieniłem całą rurę wydechową. Wymieniłem po raz kolejny zawór EGR. Nic się nie mieniło. Samochód kopci z rury (bardzo dymi białym dymem), bierze dużo oleju, bardzo śmierdzi z rury wydechowej. Gdy jadę, do 20 kilometrów przebiegu jest wszystko OK, po około 22 kilometrach przebiegu obroty zaczynają falować ale silnik nie gaśnie. Po około 30 kilometrach...
Tak jak pisałem sprawdziłem. Wymieniłem potencjometr i nic. Zmierzyłem napięcie jakie przychodzi do silnika i okazało się że szarpie.
Co za silnik Oploski czy Isuzu.
Jak dla mnie to on jest sterowany wektorowo i jego ustawienie nie są idealne. Przy sterowaniu U/f przy tak niskich obrotach to by nawet nie ruszył.
No to jak jest problem z czujnikiem wałka to jak ma nie szarpać? Silnikiem szarpie mi od jakiś dwóch lat i nikt nie może dojść dlaczego. Do tej pory gdy podłączałem samochód po VAG'a nie wyskakiwał mi błąd dotyczący wałka. Pierwszy raz ten błąd wyskoczył mi wczoraj - kilka razy się pojawił, a potem zniknął. Czy odsłuchiwaliście dźwięk silnika, który...
a może zapchany katalizator dusi silnik
Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Jakie podciśnienie widzi MAP a jakie jest w rzeczywistości?
AZE czyli silnik który ma 20 lat lub więcej ja bym zaczął od kompresji bo synotiny się zgadzają. Tzn przy niskich obrotach jest gorzej przy wysokich jak się już wkręci jest ciut lepiej.
Witam, co może być przyczyną rezonansu w kabinie, nie ma objawów ze skrzyni, nie ma raczej nic związanego ze sprzęgłem, ewentualnie z kołem dwumasowym też nie sądzę, bo nie ma nic konkretnego, tylko dziwny rezonans w kabinie od pracy silnika, takie buczenie. Czy to może być wina poduszek silnika. Auto ma 15 lat i 145 tys. na liczniku. Dodatkowo, ale...
Czy to jest scenik bo ja miałem coś podobnego - powymieniałem kupe części a to była taka błachostka 5min i po sprawie napisz dokładnie co za silnik i samochód to może poradzimy.:idea:
Pompa wymieniana 2 razy czujnik też zmieniłem. Nic nie dało. Dziwne jest to ze czasem wyrzuci blad niskiego cisnienia nawet na wolnych obrotach a przy dużym obciążeniu silnika np 4 bieg i niskie obroty zaczyna szarpać i wywala blad zawsze. Samochód to 308 t9 2015 1.2 thp Dodano po 13 Dziwne wg mnie jest działanie regulatora 0% czy to normalne ? Jak...
Witam Mam Vectre B na gazie ale nie problem z gazem bo chodzi mi o jazde na benzynie. Na zimnym silniku (temperatura taka jak teraz to jest około 5 st.C.) silnik zapala bez problemu, ale obroty około 800-900 i wtedy gdy zaczynam jechać zaczyna szarpać (na niskich obrotach, na wysokich OK). Czasami zdarza mi się że po zapaleniu wchodzi na wyższe obroty...
Witam Parę dni temu podczas jazdy samochodem, samochód zaczął "szarpać", po czym zaświeciła się kontrolka "Check Engine". Samochód na niskich obrotach nadal szarpie, ogólnie ma mniej mocy niż wcześniej. Kontrolka czasem się zapala, czasem gaśnie, lecz problem z "szarpaniem" na niskich obrotach i mniejszą mocą silnika występuje nawet bez tej zapalonej...
Widze ze nie bardzo ma ktos pojecie, ale juz rozwiazalem problem, rozszczelnila mi sie odma na dekielku silnika i dmuchalo olejem na cewke zaplonowa, wyciagnalem ja przemylem benzyna ekstr. i teraz juz nie szarpie , olej przesiaknal przez karkasy ,
Witam serdeczne. Posiadam bmw Z4 e85 z 2004 roku z 3.0 silnikiem. Otóż od pewnego czasu mam pewien jak się już teraz okazało dosyć duży problem. Silnik kuleje na niskich obrotach, po podłączeniu do komputera pokazuję błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 4,5,6". Silnik szarpię na niskich obrotach lecz na wysokich zbiera się w miarę komfortowo ( zależy jak...
Dzień dobry, pacjent citroen C4 2010 1.6 benzyna. Silnik szarpał podczas dodawania gazu, gdy się rozgrzał, zaczął lepiej pracować, ale obroty dość niskie, około 700. Kody błędu, jakie pokazał komputer, 0014 i 11a8. Rozrząd nie wymieniany, auto od nowości u 1 właściciela. Przebieg 120000. Wymieniliśmy zawory zmiennych faz rozrządu. Auto ciszej pracuje,...
Po wstawieniu w obieg paliwowy malutkiego filterka za 7zł. przed samą pompą szarpanie ustąpiło. Nadal w obiegu jest powietrze co widać przy pompowaniu gruszką od odpowietrzania układu paiwa ale obecnie nie przeszkadza przy pracy silnika.
Witam po przerwie. Auto trafiło do innego mechanika (nr.2), stwierdził że uszkodzona była cewka na cylindrze 1. Wcześniej podczas testowania działała, widocznie była to końcówka jej życia. Po wymianie cewki silnik znowu palił na 4 cylindry. Radość nie trwała długo ponieważ zauważyłem bardzo duże spalanie silnika. Po krótkiej jeździe wyskoczył błąd P0171...
Witam wszystkich, mam taki problem w Mazda CX-7 2.2 diesel: podczas jazdy z małą prędkością i stałym gazem na pierwszym lub drugim biegu czuję szarpanie, czyli tzw. żabkowanie. Dodatkowo podczas załączania się sprężarki klimy zaczyna się trochę trząść silnik, tak jakby miał za mało mocy na wolnych obrotach. Auto przyspiesza dobrze, nie ma żadnych błędów,...
Gdyby to była wina szczotek to silnik "szarpałby" w całym zakresie obrotów. Ten regulator jest prosty, znajdź jakiegoś w miarę pojętnego elektronika i za piwo Ci naprawi.
Mam taki sam problem ,szarpanie na na niskich obrotach szczególnie na biegu 4 i 5, silnik pracuje idealnie natomiast jest problem z przeniesieniem napędu, przy obrotach do 2 tys na 4 jest szarpanie widoczne do momentu gdy zacznie pompować sprężarka. Ktoś wie cos na ten temat.
Podpiąłem VAG-a i wyszedł błąd silnika: 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY Macie jakieś pomysły - może jednak ten z licznikiem i śrubokrętem?
Jeżeli szarpanie występuje przy niskich obrotach zaraz po wrzuceniu 2 lub 3 to może być winna któraś z poduszek pod skrzynią lub silnikiem
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Kolega elektrit ma racje. Możesz jeszcze vr6 podłączyć jeżeli pójdzie bo to VW ale 2.0 i 2.3 to silniki Forda.
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Obejrzyj zawieszenie silnika, może jakaś poduszka jest oberwana. Pompę to wyciągaj na końcu jak wyeliminujesz wszystkie tańsze w naprawie bolączki.
Faktycznie pomyliłem to nie RGB tylko EGR. Mam LPG drugiej generacji. Szarpał mi na ciepłym silniku - nie na zimnym. Wywaliłem zaworek i jest bardzo dobrze.
no i jak koledzy? macie może jakieś sugestie? :| Dodam kolejne dziwne i niepokojące mnie zachowanie, a mianowicie po zgaszeniu silnika, silnik jakby pracował jeszcze przez ok. 2 sekundy. Czy to da się wyeliminować? Pozdrawiam
[b]Czy ktoś może powiedzieć mi jakie są objawy awarii sondy lambda w toyocie corolli. Moja przy minimalnych obrotach silnika na biegu zaczyna szarpać, a po zwiększeniu obrotów silnika problem znika, problem powtarza się gdy pedał gazu powraca do poprzedniego położenia.
Kup zatem cały osprzęt silnika i wymieniaj kolejno co popadnie - może w końcu trafisz.
po nagrzaniu sie silnika do 80 stopni i powyzej, (normalna temepratura to 90 stopni) silnik zaczyna szarpac na niskich obrotach przy rozpedzaniu sie, co wiecej jest zauwazalny spadek mocy, co to moze byc ? jest zle wyregulowany ? zmienialem olej,filtry,paliwo rozne probowalem nic nie pomaga thx
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
No przy tym silniku jest tyle czujników,że cięko się połapać.
Proponowałbym wymienić od razu całe WN na nowe razem ze świecami i będzie spokój.Jeżeli chcesz sprawdzić gdzie masz prebicie moge podpowiedzieć na prv. jak to zrobić. Dodano po 2 Aha i jeszcze jedno! nie stosuj żadnych wynalazków do gazu! Typu świece do silnika zasilanego gazem!
Witam :) Mam kolejny problem z samochodem. Minęły jakieś 3 tygodnie od ostatniej naprawy (wymiana świec, oleju, filtra paliwa, uszczelnienie pompy wtryskowej), przez ten czas wszystko było ok, nie pojawiała sie już kontrolka check engine. Niestety w zeszłą sobotę znowu zaświeciła się kontrolka silnika, auto zaczęło bardzo szarpać na niskich obrotach,...
Nierówna praca nagrzanego silnika. Delikatne wahania obrotów. Szarpanie podczas przyspieszania i przy przekroczeniu ok 80 stopni C na niskich obrotach nie pali na jedną świecę. Oprócz tego pali jak opentany. Jeżeli ktoś wie co za licho w tym siedzi, proszę o pomoc. Dziękuję...
Przecież to nie Harley, żeby mu ustawiać najniższe możliwe niskie obroty...
Witam wszystkich. Posiadam auto fiat brawa 1.4 98r .Mój problem polega na tym ze gdy ruszam samochodem ma około 2tys. obr.przód auta skacze mi czy też szarpie kto jak woli a sprzęgło staram się puszczać wolno ale oczywiscie gdy ruszam bardzo wolno:( to jest ok,natomiast gdy dodam obroty silnika do 3 tys.obr. to rusza pięknie, więc jaka morze być przyczyna...
Witam obecnych. Mam problem z moim VW Passatem B6 2.0 TDI 140 KM, 2007 r., skrzynia DSG 6-biegowa. Czytałem już wątki o podobnej tematyce, ale stwierdziłem, że temat reaktywuję. Na 1. biegu zależy od auta, czasem ruszy płynnie, a czasem szarpnie. 2/3/4. bieg, jak jadę na niższych obrotach, falują mi delikatnie i auto zachowuje się jak 'żabka'. Oczywiście...
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
Witam. Astra F 1.4 od paru dnie mi szarpie na wyższych obrotach. Na biegu jałowym przy niskich, jak i wysokich obrotach silnik pracuje bez zarzutu. Dopiero podczas jazdy zaczyna szarpać na wysokich obrotach. Wymieniłem świece i przewody, wyczyściłem kopułkę aparatu i nic to nie dało. Jakie mogą być jeszcze powody takiego zachowania???
Witaj, ja również doszedłem do podobnych wniosków jak ty, dlatego wymontowalem licznik i oddałem go do naprawy. U mnie została naprawiona płyta główna w liczniku, procesor nie był wymieniany z uwagi na to, że serwis stwierdził że mam ten typ licznika gdzie procesor się nie psuje. Po wymianie wskazówka na liczniku nie przekracza pionu 90C na klimatroniku...
szarpanie niskich obrotach szarpanie niskich obrotach vectra szarpanie niskich
obliczenie belki ferguson opinie przebieg pojazdu
podkaszarka parkside pasek pralka frania
Oznaczenie RT01 na płytce drukowanej - termistor Montaż cewki zapłonowej Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2015