Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
witam mam takie pytanie dzis odkrecając korek od oleju zauwazylem biale mazidlo (typowe objawy uszczelki spod głowicy) . Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach.
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Twarde przewody, czarny tłusty osad na ściankach zbiorniczka wyrównawczego, niewłączający się wentylator mimo gotującego się płynu, otwartego termostatu i sprawnego termo-włącznika... nad czym tu się zastanawiać? Wręcz książkowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Auto świeżo kupione? To mogą być objawy wywalonej uszczelki pod głowicą i czasami ludzie wyjmują termostat, żeby się nie grzał i mniej dmuchał w układ chłodzenia. Miałem taki przypadek z nowo nabytym autem klienta.
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu.
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Witam. Mam objawy uszczelki pod głowicą, tester też tak wykazał. Rozebrałem i uszczelka nie ma żadnych ubytków metalu, pęknięć, za to w jednym miejscu z dwóch stron schodzi farba. Farba została też na cylindrze. Czy przez to miejsce mógł przedostawać się płyn do komory spalania i trzeba wymienić tę podkładkę? Oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie ma....
Ja miałem dokładnie ten sam objaw w poldku - diagnoza: walnięta uszczelka pod głowicą. Po wymianie objawy ustapiły.
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Witam mam taki kłopot. Niedawno znajomy oddał mi samochód Polo 98r., żeby wymienić w nim silnik, ale zacznę od początku. Najpierw jak twierdzi zaczęło ubywać mu płynu chłodzącego, zagrzał mu się, po tym fakcie oddał auto dla mechanika. Został wymieniony (rzekomo) termostat, chłodnica, pompa wody i nawet nagrzewnica. Następnie podobno dalej auto się...
Witam. Meriva 1.4 t od dwóch tygodni zaobserwowałem pojawienie się pod korkiem oleju i na bagnecie tzw "majonezu" z kroplami rosy. Auto robi przebiegi 10 km do pracy + powrót. Płyn minimalnie ubywa ale ubywał już wcześniej i korek był czysty. Płynu nie podnosi nie gotuje test co2 nic nie wykrył. Wiem, że są silniki które takie objawy mają zwłaszcza...
Pewnie czujesz spaliny z układu chłodzenia. Objawy uszczelki pod głowicą.
Te objawy nie muszą świadczyć o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Możliwe że olej jest kiepskiej jakości. Najlepiej najpierw uszczelnić układ chłodzenia a potem myśleć o wymianie uszczelki, która mało nie kosztuje. Najlepiej pojechać do zaufanego mechanika i wszystko sprawdzi.
A ile kresek kropek ma uszczelka głowicy. Bo takie objawy pasują jak ktoś wymieni uszczelkę pod głowica na za grubą. Dodał byś jeszcze logi z bloku 1 i 4 na wolnych podczas jazdy.
Witam. Bąbelki w naczynku i szybki wzrost ciśnienia po nagrzaniu to objawy uszczelki pod głowicą. Jeszcze biały dym z rury. Pozdrawiam.
Witam. Mam Saxo 1.0 1999 r na monowtrysku. Te same objawy. Uszczelkę pod głowicą wymieniłem ,chociaż wycieku prawie nie było. Świece nowe i wtrysk wyczyszczony. Mimo to objawy się pogłębiają. Czy ktoś sobie z tym poradził ? Pozdrawiam.
I co wyrzuca teraz płyn?bo nie wiemy dokladnie objawy uszczelki pod głowica są takie ..silnik sie grzeja dojdzie nawet do czerwonego a chlodnica jest o polowe chlodniejsza. ? Czy problem jest tylko z tą chłodnica że nie grzeje
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
Witam, tydzień temu pojechałem do sklepu 1km ,corsa stała całą noc no dworze więc jej nie gasiłem… Gdy wyszedłem ze sklepu widziałem tylko kłęby niebieskiego dymu. Stwierdziłem ,że to pewnie uszczelka pod głowicą, więc kupiłem wszystko i w czwartek zdjąłem głowicę ,w piątek dałem do splanowania i wieczorem poskładałem wymieniłem gumki ,dotarłem...
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Jakie mogą być jeszcze objawy pękniętej uszczelki po głowicą? , u mnie po za ubytkiem płynu chłodniczego nie ma żadnych innych objawów
Stawiałbym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Robiłem takie - rozpuściła się uszczelka pod głowicą i dawała identyczne objawy.
To wypnij parownik z układu wodnego.
z zbiorniczka wyrównawczego nic nie czuć spalinami. Raczej tak jak cynio333 mówił myślałem już że może to wina korka że źle uszczelnia, ale ten stosunkowo ciężko się dokręca. A co może jeszcze być, lub jakie są jeszcze inne objawy uszczelki spod głowicy?
Przepraszam, że po takim czasie ale całkowicie zapomniałem o temacie. Problemem była jednak uszczelka pod głowicą. Po wymianie wszystkie objawy zniknęły jak ręką odjął. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jeśli mechanicy tu wykluczają to co innego sugerują?
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
też własnie o tym pomyślałem... gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Jeśli to by była nieszczelna uszczelka albo głowica to mogłyby być takie objawy czy raczej skoro są wycieki...
Zapewne chodziło Ci o uszczelkę pod głowicą. Objawy uszkodzonej to właśnie olej w cieczy chłodzącej, dymienie z rury wydechowej białym dymem. nie chodziło mi o głowicę, a objawy głowicy są takie same jak walnieta uszczelka przy chlodniczce oleju
Czy słusznie obstawiam termostat? Patrząc na opisane objawy opisane to raczej główny podejrzany. Sugeruję wymianę, gdyż może grozić to uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Generalnie takie objawy to najczęściej efekt uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Proponuję sprawdzić olej czy nie zrobiła sie przypadkiem "zupa" ?
Pomiar kompresji wiele wyjaśni, ale objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą ;)
Też miałem transportera z silnikiem 1.6 TD. U mnie padła uszczelka pod głowicą. Objawy były identyczne. Wymieniłem uszczelkę i sprzedałem auto. Ja miałem spokój a co następy właściciel to niestety nie wiem
Chłodnica była ,,planowana" ? Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą lub uszkodzona pompa wody.
Jeżeli ubywa płynu chłodniczego, dymi na biało to są typowe objawy uszczelki pod głowicą. W moim SC jedynym objawem uszkodzenia UPG było to, że po odkręceniu korka ze zbiorniczka wyrównawczego płyn był wypychany na zewnątrz. Spaliny przedostawały się do układu chłodzenia. Po wymianie uszczelki zrobiłem od razu cały rozrząd. I silnik jak nowy :D
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą: biały dym z wydechu lub "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego , czasami na zapalonym silniku w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się bąbelki. Sprawdż.
Tak też chyba uczynię. W sumie pompa nie była jeszcze nigdy wymieniona , a i pojawiające się od czasu do czasu krople chłodziwa w miejscu postoju mogą pochodzić np z pompy. Dzięki za pomysł - na pewno nie zaszkodzi i właśnie od tego zacznę.. Gdyby komuś jeszcze przyszedł do głowy jakiś pomysł to proszę o opinię. Mam tylko nadzieję ,że to nie są objawy...
Nie grzał a w zbiorniczku się gotowało objawy takie jak uszczelka pod głowicą
Bierze olej,stracił moc,ogolnie chyba poszła uszczelka pod głowicą,znajomy ma dobra stąd moje pytanie jeszcze czy z silnika 1.8 zapasuje na 1.6? I tak dla pewności zapytam-brak mocy,ubytek oleju,niebieski dym z tłumika,po gazowaniu wywala płyn chłodniczy a następnie pojawiają się bąble to są objawy uszczelki pod głowicą tak?
CO.Możliwe,że w twojej butli została woda. I w"cudowny" sposób objawia się ona na zewnątrz listwy i filtra? Winny jest parownik, gaz nie jest dostatecznie ogrzany i różnica temperatur powoduje skraplanie. Przerabiałem ten temat pół roku temu. Wypadanie zapłonu przy dynamicznej jeździe w ogóle objawy jak wyżej. Na benzynie jeździł na gazie nie. U mnie...
Witam, Strzelona uszczelka pod głowicą daje całkiem inne objawy puszczania cisnienia sprężania w cylindrach w ukłąd chłodzenia- wtedy poziom chłodziwa drastycznie by spadał- chłodziwo "wydnuchnięte" z ukłądu. Jakosc płnów chłodniczych niestety jest poza wszelka krytyka i gdy troszkę podgrzejesz auto po huzarskich jazdach może się zawarta w płynie woda...
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
zdejmij głowice do planowania koszt niewielki, wymień uszczelkę, poprawnie zmontuj wszystko, odpowiednim kluczem dokręć śruby głowicy.
To objawy albo padającej uszczelki pod głowicą, albo mocno zapchanej nagrzewnicy albo padającej pompy wodnej. Wybieraj sobie.
Rozumiem, chciałbym to zrobić żeby wiedzieć gdzie znika płyn. W necie wyczytałem że może być właśnie chłodnica egr lub uszczelka głowicy. Jednak na uszczelkę nie wskazują żadne objawy . Mam ubytek 1 l na 300 km . Silnik chodzi bdb.
Taki objaw daje zapchana nagrzewnica lub pierwsze objawy pękniętej głowicy czy padniętej uszczelki pod głowicą (zapowietrza się nagrzewnica).
Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Nie bardzo rozumiem tok myślenia. Jeśli ugotowales silnik to jest po zawodach, nic samo się nie naprawi. Musisz sprawdzić, czy są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Najlepiej na zimnym. Sprawdź po odpaleniu, jak szybko węże robią się gorące i czy dostają dużego ciśnienia.
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Ja myślę, że gdyby to była uszczelka pod głowicą, to objawy byłyby inne. Albo wysysa płyn jak wampir albo się zapowietrza. Tu mamy mały wyciek. Być może z nagrzewnicy, której nie widać.
Mocno przegrzanym silnik najczęściej objawia się wydmuchaniem uszczelki pod głowicą. A objawy tego to inny i bardzo szeroki temat.
Takie objawy są jak "poszła " uszczelka pod głowicą ,albo głowica (oby nie głowica).
Objawy wskazują na uszkodzona uszczelkę pod głowicą, dzieje się tak kiedy ciśnienie z cylindra ucieka do układu chłodzenia.
Żre olej. Może uszkodzona uszczelka pod głowicą...? Objawy wielce podobne.
Wydaje mi sie ze napisałeś o silniczku krokowym biegu jałowego ale on ma wpływ tylko na obroty biegu jałowego a ja pisałem o dławieniu w wyzszym zakresie obrotów, zawory w tym silniku nie sa regulowane hydraulicznie a luzy na nich sa"ksiażkowe",a objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica sa inne.
Witam mam problem w passacie B5 1.9 TDI 110 km z 2000roku z układem chłodzenia niechce się odpowietrzyć gdy rano jadę do pracy to wskazówka rośnie na około 60 stopni i nagle spada do zera i za chwilę znowu rośnie do 90 i już jest ok termostat wymieniłem na nowy a gdy odpowietrzam odkręce korek i zsunę przewód od nagrzewnicy to w zbiorniczku cały czas...
Uszczelka pod głowicą daje identyczne objawy. Na dobrze rozgrzanym silniku sprawdź obecność CO2 lub CO w zbiorniczku wyrównawczym.
Jak określić koszt remontu gdy niewiadomo co poszło. Jak sama uszczelka pod głowicą to koszty niewielkie. Twoje objawy raczej nie świadczą by była to tuleja. Wtedy to raczej woda leci do oleju. W przypadku który miałem to silnik był już dobrze wylatany i wymieniłem tylko tuleję i robił jeszcze 4 sezony a potem był remont. Zaznaczam że nie mam warsztatu...
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Wszystkie opisane objawy wskazują na jedno - USZCZELKA POD GŁOWICĄ - sprawdź jaki jest stan oleju,czy go przypadkiem nie przybyło oraz istotna rzecz kolor oleju
Witaj, Objawy wyglądają na awarie uszczelki pod głowicą. Biały dym oznacza przedostawanie sie płynu chłodniczego.
Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Olej dostaje się do płynu chłodzącego. Na korku od płynu chłodzącego zbiera się nalot, płyn zmienia kolor pod wpływem oleju (ciemnieje).
Kolegk objawy wskazują na uszkodzoną uszczelkę lub samą głowicę.
A czy może być blok pęknięty ??? Jakie wówczas były by objawy pękniętego bloku ??
a powiedzcie mi jakie są objawy jak jest przedmuchana uszczelka pod głowicą może to ona stwarza problem
Witam czy komuś udało się rozwiązać problem ? Mam identyczne objawy silnik na zimnym pracuje cicho na ciepłym klekocze ... Przed wymiana rozrządu i uszczelki pod głowicą wydaje się że silnik pracował normalnie Olej 10W40 Elf Evolution 700 Sti wymienione wszystkie świece.
Nie zgadzam się z poprzednikami - planowanie głowicy jest koniecznością taką samą jak wymiana uszczelki na nową... Dodano po 1 opisane objawy wyraźnie wskazują na uszczelkę pod głowicy
dokładnie jak wyżej: najperw sprawdź możiwość wycieku naa zewnatrz, potem dopiero rozpatruj uszczelke PG. Objawy uszkodzenia uszczelki lub samej głowicy były opisywane na forum wesołych świąt;D
...a uszczelka pod głowicą? Kiedyś miałem podobne objawy przy Pandzie
Objawy te już są od dwóch lat wiec podejrzewam ze jeżeli by to była uszczelka pod głowicą to były by jakieś objawy tego, a korek w zbiorniczku wyrównawczym wymieniłem na inny
Odkryłem, że prawdopodobnie coś złego stało się z uszczelką głowicy, przybywa oleju a ubywa chłodziwa ;D Olej się pieni i ma brązowy kolor (chłodniczy jest zielony). Czy wymienione w 1 poście objawy pasują do usterki uszczelki głowicy? Dodano po 1 Pomijając oczywiście punkt 4
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Na 90% wydmuchana uszczelka pod głowicą, znajomy w STAR'rze miał takie same objawy, wymiana uszczelki je całkowicie usunęła.
Kolego nie chcę cie martwić, ale objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Najlepiej jak byś podjechał do kogoś kto ci zbada zawartość CO2 w płynie chłodniczym, wtedy będziesz miał jasność. pozdrawiam horse
Witam. Mam standardowe objawy pęknięcia uszczelki pod głowicą, czyli po sprawdzeniu oleju bagnet jest cały w mazi koloru tzw. "mleczka z kawą" i na korku od silnika jest ta sama maź. Kto może mi powiedzieć, jak długo mogę jeździć takim autem? Jak na razie auto jeździ normalnie, nie traci na mocy i wszystko działa poprawnie. I jaka jest przybliżona cena...
Na 1000% uszczelka pod głowicą. Wszystkie objawy na to wskazują.
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy. - uszczelka dobra sprawdzana. Objawy bąbelkowe są po dłuższej jeździe , czy chwile po uruchomieniu silnika ? Jaką temperaturę pokazuje wskaźnik wody ? - zrobiłem z 10km później pauza chwilę. Bąble tylko podczas odkręconego korka więc obstawiałbym, że może mechanik źle odpowietrzył ? Choć podczas odpowietrzania...
czyli co od uszczelki pod głowicą mogą być takie objawy?
Witam, Posiadam Forda Fiestę z 1993 roku, 1,3 benzyna. Mój problem polega na wycieku oleju spod głowicy. Objawy: wyciek płynu spod uszczelki głowicy, nie trzyma obrotów na zimnym silniku (trzeba dodać trochę gazu), spaliny czyste - nie kopci na biało, miernik oleju ok - jest w normie, temperatura silnika jest w normie, olej też specjalnie szybko nie...
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
Nie widzę ani niesłyszę tych bulgotów ale objawy troche jak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przewody nie puchną podczas dodawania gazu ??
Robokop nie cwaniakuj juz z tym wtykaniem łap. To co miałem, zaprowadzić do mechanika może, żeby wymienił mi ten czujnik ? hahah Wyszło by taniej, niż zakup chłodnicy. hahah. Tym bardziej, że do sprawdzenia wcale nie trzeba było go wykręcać. hahah Dalej w temacie wymieniłem chłodnicę razem z czujnikiem. Silnik nadal się grzeje a nowy czujnik nie załącza...
Czyli bez diagnostyki się nie obejdzie, jeszcze jedno pytanie, może to być uszczelka pod głowicą? Jakie są objawy jej uszkodzenia?
Takie objawy występują również jak jest uszkodzony korek chłodnicy... a uszczelka pod głowicą to starty chwyt mechaników. Wniosek jest jeden układ się zapowietrza ....miałem podobnie ,była dziurka w przewodzie gumowym. albo sparciała guma. i twierdzili że uszczelka.
Dla pewności, na Twoim miejscy zrobił bym test. Nie wiele to kosztuje, a daje w miarę pewne zorientowanie się w sytuacji gdzie włożyć ręce. Są różne objawy nieszczelności głowicy,( to znaczy uszczelki pod nią), ale test pozwoli wykluczyć taką ewentualność. https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
Zapomniałem już o tym temacie :/ uszczelka pod głowicą niestety.Naprawiałem u kolegi .100% pewności ze nie kłamał.myslałem ze bedzie porwana uszczelka czy co jakas masakra.takie objawy co opisałem w pierwszym poscie 100% uszczelka pewna diagnoza.Pozdrawiam
mam identyczny bląd i te same objawy... nie miałem robionej uszczelki pod głowicą... dodatkowo mam błędy z sondy lambda (ale tym się nie przejmuję bo jestem zagazowany) czy znalazło się jakieś rozwiązanie??? Pozdrawiam
A węże z płynem chlodniczym nie twardnieją za mocno?Jak tak to znaczyłoby,że są delikatne przedmuchy spod uszczelki głowicy :-( Miałem podobne objawy w vw 1,9td okazalo się,że jest delikatny przedmuch spod uszczelki,wymiana pomogła.Druga sprawa to może być cieknąca nagrzewnica warto sprawdzić pod dywanikami.
objawy uszkodzonej uszczelki głowica objawy uszkodzenia uszczelki wymiana uszczelki głowica
zmywarka amica silnik amplituner instrukcja bezpiecznik awaryjnych
suszarka electrolux service manual
Wzmacniacz Sony TA-F690 nie działa po wymianie końcówki mocy - możliwe przyczyny Ciśnienie doładowania Volvo XC90 2.4 D5: Specyfikacje i Diagnostyka