Mam ubogi schemat, do licznika do pinu 6,wtyk 6pin 'E;, kolor kabla szary-niebieski,brak informacji skąd idzie.
Na komputerze parametry turbiny są prawidłowe, podaje tyle co powinna w każdym zakresie obrotów.
Jest trzy pinowy czujnik obrotów wału.
Witam temat odpuscilem wymienilem z innego auta wtryski pompe listwe sterownik silnika podmienialem i bylo to samo . Falowal dalej Sproboj zawor SCV na pompie zmienic czesto przez to faluja obroty .
Udało się opanować temat ? bo mam to samo
Nowa przepływka, orginał, czy uzywana ? Nie raz miałem tak,że lepsza uzywka ori wyczyszczona niż nowy zamiennik
Proszę schemat sterownika: Pin 101 w centrali łączy się z czujnikiem obrotów na pinie 3
Pokręć wałem korbowym ,np.kluczem . Da radę obrócić pełny obrót.
Zainteresuj się pomiarem powietrza na przepływce, dlaczego jest go tak dużo na biegu jałowym??? Ta wskazówka powinna pomóc doprowadzić do celu, poszedłeś w paliwo a nie tędy droga.
Czy to na zimnym czy na ciepłym ciśnienie musi osiągnąć na obrotach
Nie zauważyłem jakiegoś specjalnego dymu podczas kręcenia czy po odpaleniu, ale zajrzę do tego kolektora. A wartości z przepływomierza mam sprawdzać w jakich warunkach? Obciążenie? bieg jałowy? Poza tym jeśli ciśnienie sprężania było by niskie nie miał by problemów z zapalaniem również gdy silnik jest rozgrzany? Wtedy pali na obrót wału
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Dodatkowo stawiam na przegryziony lub po prostu przetarty/przerwany przewód kontroli alternatora.
Chwile trzeba poczekać i odpala ale jak go przygazuje to po 2,5 tys obrotów gaśnie . Rok to 2000 .
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Nikt nie pomoże? Dodatkowo zauważyłem jak juz zapali to przez ok 10 sekund nie ma reakcji na pedał gazu dopiero gdy obroty same wejdą na ok 800 pedał reaguje.
Witam. Jakiś czas temu nie mogłem odpaliś po długim postoju autka , raczej zapowietrzony , rozrusznik kręcił normalnie więc chcialem go zaciągnąc , dwa razy coś załapał ale nic. Dalej kręci i nic więc psikłem mu samostartu i teraz klops. Obraca pół obrotu wałem i coś go blokuje ? Wał ? Co może go blokować ? Na rozruszniku ledwo ledwo ale zrobił obrót...
Nagminnie do serwisu nam trafiały te auta, dopiero w nowym ducato wyeliminowali ten problem.
mam fiata ducato 2007r radio wokrer antena president radio pierdzi pż wzroście obrotów silnika morze ktoś użytkuje ducato i coś podpowie jakie radio i antena da sobie rady z tymi zakłóceniami
Poczatek wtrysku do sprawdzenia.
Trasy rzadko, przeważnie do 100km, czasami cały tydzień tylko po mieście. Będziesz częstym gościem serwisów na wypalanko DPF'a ;) Szczególnie przy eco jezdzie na niskich obrotach...
Jednak problem był z ABS
Czujnik neutralnego ma wyłączać tempomat jak wbijesz na luz - żeby obroty nie skakały do góry, podobnie jak wciśniesz sprzęgło lub hamulec.
Ale co chcesz przerabiać przy regulatorze?
Kupiłem, i odstawiłem osobówkę - musiałem się nacieszyć, bo nigdy takim nie jeździłem. Znajdę trochę czasu i wezmę się za niego. Pełen serwis + poprawki progów. Jest gdzieś może w sieci jakaś książka do niego? Chciałbym wiedzieć co ile regulacja zaworów (bo hydrauliki to on chyba nie ma?), wymiana oleju, wartości początku wtrysku itd. 80 km/h to najlepsza...
Płyny nie ubywa ? Obroty wtedy nie są delikatnie podwyższone?
Jaki kolor przewodu pamiętasz ?
No to jak nie idzie ruszyć kluczem, to zatarł się.
Jak może nie być zasilania na pedał przyspieszenia? Gdy wyjmę wtyczkę z potencjometru to check silnika gaśnie a obroty wracają do normy. Gdy włożę ponownie to check zapala się i obroty wzrastają.
Jeszcze uwaga co do temperatury grzania... Na zimę standardowo zasłoniłem chłodnicę, żeby auto szybciej się grzało i trzymało temperaturę. Normalna temperatura, jaka utrzymuje się na wskaźniku, to 1 kreska poniżej połowy. Po zasłonięciu chłodnicy, wskaźnik podniósł się o niecały 1mm ponad w/w kropkę, a znacząco zmieniła się temperatura grzania, jest...
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu.
odswiezam, Zna ktos przyczyne? Ducato 2.8 jtd 2003r. od 1-4 jakos sie rozpedza ,na 5 juz gorzej v max 100km/h . obroty w czasie jazdy nie przekraczaja 3000?
Witam udało się komuś z tym błędem mam identyczny problem auto odpala obroty spadają włącza się wentylator brak reakcji ma gaz błąd jak postoi to p06971
Obroty wału i wałka widzisz w rzeczywistych?
Sprawdź ilość powietrza na przepływomierzu. Taka mała wskazówka.
Jakie widzi sterownik ciśnienie paliwa i jakie widzu obroty wału?
co dokładnie sprawdzone?
Dajcie znać, czy udało się rozwiązać ten problem, bo mam te same objawy. Fiat Ducato 2.0 Multijet 115 z 2015 roku. Pojedyncze nieregularne stuki przy dużym obciążeniu silnika (wysokie obroty ok. 3 tys. lub 5. bieg przedział 90-110 km/h). Dodano po 41 Dajcie znać, czy udało się rozwiązać ten problem, bo mam te same objawy. Fiat Ducato 2.0 Multijet 115...
Ciśnienie na listwie , jakie widzi obroty przy próbie uruchomienia, na placku pali?
damian1115 ale porady ........
Tak. Zwiększa dawkę ten element którego szukam, jednocześnie odpalasz z wyprzedzonym wtryskiem. Dawka wraca do nominalnej po osiągnięciu odpowiedniej temperatury płynu, natomiast kat wtrysku wraca do nominalnego po dodaniu gazu (zwiększenia obrotów alternatora)
Jak dla mnie to za bardzo siadło napięcie podczas któregoś z kolei rozruchu i sterownik dał impuls na wtryski w nieodpowiednim momencie. W/g mnie problem jest w akumulatorze lub skorodowanych połączeniach głównych przewodów zasilających i masowych. Albo problem z układem paliwowym, wygląda to tak jak by silnik nie odpalał na wszystkie cylindry, wtedy...
Witam. Mnie bardziej pasuje na przestawiony rozrząd (brak wolnych obrotów, mocy oraz błąd P1320).
Właśnie odpaliłem, dolałem płynu i zostawiłem otwarty zbiornik wyrównawczy, a to też może się dziać przez EGR lub przez którąś chłodnicę? Dodano po 37 Powiem że odpaliłem dolałem płynu i zbiornik zostawiłem otwarty i dalej dmucha zimnym powietrzem chyba będzie lepiej jak jak wszystko rozbiorę i poczyszczę Dodano po 1 A teraz wyskoczył check endzi i...
Witam serdecznie. W tym modelu jest Body Computer. To ta płytka za bezpiecznikami. Możesz sprawdzić czy nie wysunęła się któraś z kostek. Kiedyś tak mi zrobił mechanik dłubiąc przy zawieszeniu.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Witam, mam Ducato 3.0 160 KM z tym samym problemem,falujące obroty, śmierdzące spaliny, okazało się, ze był zawalony EGR, wyjmij, przeczyść i tyle, ewentualnie może być zapchany filtr DPF, wówczas sa podobne obiawy.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Synek pożyczył od kolegi "urządzonko" na którym po podłaczeniu pokazało się 2 błędy : temp.oleju - 250 st.C miska olejowa lekko ciepła przy dotknięciu ręką/ i obroty wału 220 1/min Pomiar na wolnych obrotach ,ale wyniki wskazują jak na mój proste rozumowanie ,że coś chyba jest z czujnikami pierwszy od temp.oleju ,a drugi od obrotów wału.Czujnik temperatury...
Kolego moja rada jest taka Spróbuj pojechać do warsztatu i podłączyć się pod niego następnie sprawdz jak zachowuję sie czujnik temperatury to jest pierwsza rzecz jaką możesz zrobić. Powodem tych dolegliwości może być zapchany układ chłodzenia co jest częstym przypadkiem w tych autkach wiec spróbuj wlać do obiegu butelkę octu to powinno pomuc. Dodatkowo...
No jest takie wrażenie jakby turbo nie pompowało. Ale na wolnych obrotach jak dodajesz gazu to powietrze daje.
ok. jutro będę badał. zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz. mianowicie, jak w f11 włożę bezpiecznik 30A, to silnik tak jakby zaczyna przygasać. następnie bezpiecznik się przepala i obroty wracają do normy. swoją drogą podpowiedź na 5+ :) oby więcej takich forumowiczów
Fiat Ducato 2.8jtd 2005r po wymianie sprzęgła pracuje na wolnych obrotach czasami 1 minutę, czasami 5 minut. Już nie wiem, co to może być. A przy montażu skrzyni biegów rozłączyłem przypadkiem kostkę od pompki paliwa w baku, nie wiedząc o tym. Próbowałem odpalić i czy to może trzeba układ odpowietrzyć. Ma ktoś pomysły, co to może być?
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Własnie turbina była regenerowana pare miesiecy tem więc jest raczej dobra , układ sprawdzony pod wzgledem szczelności do 160 bar także jakby była jakaś dziura w wezu by rozwaliło . Jest jeszcze opcja zaslepienia egr bo mechanik mowi że on się może nie domykać do końca i może psuć wszystko . Tylko jak założe zaślepke trzeba dpf tez odłączyć ?
Kilka obrotów rozrusznikiem mieści się w normie . Gdyby rozruch trwał 10 sekund ...
Podziękowania dla kolegi 'damdam ' urwana masa przy skrzyni biegów niby banał ale człowieka gubi rutyna jeszcze raz dziękuję koledze 'damdam' pomocna podpowiedź i trafna pozdrawiam i dziękuję wszystkim za próby pomocy w rozwiązaniu problemu. Temat rozwiązany. Dodano po 4 Urwana masa od skrzyni biegów dawała taki objaw -brak reakcji rozrusznika na start...
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
W razie awarii przepustnicy zmotoryzowanej centralka redukuje osiągi silnika, aby uniknąć jego możliwego uszkodzenia (chodzi po prostu o ochronę dpf) ponadto działa to jak klapa gaszenia w zwykłym jtd. Do sprawdzenia czy na kostce przepustnicy jest tam + i masa. I czy po przekładce pinologia się zgadza..
A diagnosta pomyślał o tym, żeby z podłączonym kompem przejechać się i podejrzeć prędkości obrotowe kół? Kiepski szpec skoro na sprawdzeniu błędów skończył. Nie zawsze błędy muszą być. Trzeba podejrzeć parametry prędkości każdego koła czy są równe. Powodem może być anormalny odczyt obrotów któregoś z kół.
Zapomniałem dodać, jak kontrolka zapala się od razu, a w body widnieje błąd sygnał alternatora d+ To szukać na linii wzbudzenia tak jak wyżej pisałem. Jak kontrolka zapala się po chwili dopiero, a obroty silnika rosną powoli to oznacza faktyczny brak ładowania.
Witam . Mam problem Z Ducato 2006 r 3.0 l podczas jazdy przerywa od 2 tys obrotów po dodaniu gazu jest wszystko w porządku . czasami przy zapalaniu nie pali na wszystkie cylindry , nie reaguje na pedał gazu . Proszę o pomoc
Jakie jest ciśnienie cr przy kręceniu rozrusznikiem zmierzone i oczekiwane? Jest jaki parametr jak synchronizacja w testerze, którego używasz? Jeżeli tak to czy zmienia się na tak podczas kręcenia? Rozumiem że świece sprawdzone i grzeją napewno. Jakie są obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? I tak z ostrożności zapytam rozrząd ustawiony dobrze...
mam problem ze swoim ducato objawy ma takie przy ruszaniu ze skrzyżowania często gaśnie , po odpaleniu wszystko wraca do normy czasem traci moc i nie wkręca się wyżej niż 2500 obr. po zgaszeniu i odpaleniu wraca do normy, czek pali się i gaśnie nic na stałe.po wrzuceniu na luz obroty spadają do 800 +- i po dodaniu gazu zaczynają rosnąć minimalnie i...
W licznikach to "napisałeś". Może jaśniej ? Jaką pokazałeś jednostkę miary prędkości i obrotów na tych licznikach?
Mam elektryczny. Kolega ma podobny problem w autobusie tylko że u niego występuje ten problem na pierwszym cylinderze a u mnie trzecim. Też wszystko popodmieniał bo ma więcej tych autobusów z tym samym silnikiem i dalej lipa.
Witam, Walczę z Fiatem Ducato 2007 rok 2.2 HDI (ten fordowy) Problem jaki w nim występuje to gaśnięcie w momencie gdy silnik się rozgrzeje, udało mi się zaobserwować że w momencie gdy jest ciepły zaczyna pracować delikatnie nie równo, pracuje tak jak jak silnik benzynowy podczas wypadania poszczególnych zapłonów, gdy zaczynają się te problemy na 2 cyl...
tutaj gubił sygnal jak był zimny tak jak opisywałem wczejsniej z logów podczas odpalania raz widział obroty raz nie widział, jak był nagrzany wszystko było ok, poz zmianie czujnika zimny pali po kilku obrotach rozrusznika, ecu niestety nie pokazał żadnego błedu.
Witam , ja to samo Eheh . Błąd p2146-12 , czasem da się jechać bez tracenia mocy i nie wyskakuje błąd , ale często jest na obrót . Dodam ze mi tez coś wariuje z moc , czuć jak traci moc i potem wraca . Co robić ? Jest możliwość sprawdzenie ECU ?
Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Witam. mam ducato i mam dziwny objaw jak zapali to krztusi i chce zgasnąć ale jak wcisnę pedał gazu przy odpalaniu to chodzi ale tylko na 800- 900 obrotów. i na pedał nie reaguje. Po jakimś czasie (nieraz minucie) zaczyna reagować i wchodzi na obroty ale to mu powoli idzie. Jak już zareaguje to można jechać ale przy wciśnięciu pedału to zastanawia się...
Może trochę więcej danych ? mamy zgadywać ? diagnostyka była robiona ?
Ciśnienie sprężania nie za bogate , ale jeżeli odpala samodzielnie to nie jego wina że kopci na czarno . Wtryski pompa , z jakiegoś powodu dostaje za mało powietrza w stosunku do ilości paliwa i dlatego kopci na czarno . Nie podnosi czasem obrotów w miarę rozgrzewania ponad miarę ?
Witam !! Jest to mój poerwszy post więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy : Posiadam Fiata Ducato 2007 rok z silnikiem 2,3 JTD 120 koni, samochód dziś mi nie odpalił a mianowicie nie mógł wejść na obroty i dużo siwego dymu że zasłonę na poligonie można robić po około 2 minutach i wszystko wróciło do normy i samochód bez problemowo pali, nie dymi....
W tym przypadku bez diagnostyki nie pojedziesz dalej tj: - jakie dokładnie jest ciśnienie po niskiej stornie zasilania paliwem (czyli ile ciśnienia robi pompa z bakU) - diagnoza komputerem czy na listwie w trakcie kręcenia pojawia sie ciśnienie i jaka ma wartość - czy obrotomierz pokazuje jakies obroty w trakcie kręcenia ? - zasilanie sterownika ? M.
Witam,jak się silnik nie kręci to sterownik nic nie widzi bo nie ma sygnałow do odczytu i dlatego na sucho :D jest ślepy jak ma zakłócenia w czasie obrotów rozruchu (czujka wału korbowego) to dopiero się mądrzy :D ,powodzenia.
Szarpanie pojawia się przy tych samych obrotach silnika?jaka tam jest pompa bosch?myslę że to nastawnik...
Witam, mam następujący problem. Jestem posiadaczem Fiata Ducato 3.0. Po wymianie rozrządu i przejechaniu 15 tys km zaczął pojawiać się błąd silnika, a mianowicie brak synchronizacji. Zawsze wyskakuje po wykonaniu skrętu w prawo i przy około 1100 obrotach. Rozrząd został ponownie sprawdzony i warsztat, na którym była wykonana wymiana, twierdzi, że jest...
Co do przepustnicy to chyba nie. Bo np. 2.3jtd fiata ducato jak się cięły przepustnice to odpalał ale nie reagował na gaz tylko wolne obroty były. Wszystkie po 2006r. Co miały przepustnice pierburg taka sytuacja była. A jak leje się ropa obok wtrysku to tam bym szukał przyczyny. A zostaw go na polu i Zmierz kompresję
No tylko te 60 A na wolnych obrotach plus na samochód to może być dużo. Nie lepiej dołożc jeszcze jeden panel np jako daszek lub mały generator na paliwo.
ja mam to samo gasnie kiedy chce ale nie na wolnych obrotach szlag mnie trafia może własnie trzeba wyczyscic zbiornik paliwa spróbuje dzieki za sugestie
róznice za duże ,zwłaszczw na wg drugiego,do 40% między wtryskami.moze nieszczelna rurka .taka ilośc na przelewie na reszcie wtrysków co widać powinna pojawić się po dłuższym kręceniu ,np z 10 sek ,,wcześniej ktos wspomniał o wiąsce do czujnika obrotów,przeciera się a będu może nie być.
Raczej błędnie odczytuje. Im wyższe obroty pompy tym wyższe ciśnienie będzie, fizyki nie oszukasz. Mierzyłeś napięcia na czujniku?
Pomijając zasadność stosowania ogranicznika w maluchu, należy wspomnieć, że jest to niebezpieczne. W momencie wyprzedzania może się zdarzyć, że ogranicznik zadziała i zabraknie tych paru km/h do bezpiecznego zakończenia manewru. Może wtedy doświadczonym kierowcą nie byłem (teraz też nie jestem) ale kiedy pierwszy raz wsiadłem do autka z ogranicznikiem...
Panowie, Dziękuje za podpowiedzi, w tym aucie jest tylko zawór na pompie, nie ma zaworu na listwie. Na listwie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa, nie ma te zaworu bezpieczeństwa. Nowy zawór do pompy byl dobierany po VIN auta, wiec tu raczej skuchy nie ma, cos obiło mi sie o uszy ze sa dwa rodzaje pracy takich zaworów tj normalnego działania i odwrotnego...
Zobacz od razu jakie obroty widzi sterownik przy kręceniu rozrusznikiem. Zobacz też spadek napięcia na samych świecach, uszkodzony przekaźnik może powodować ich niedogrzanie.
Popatrz na pedał gazu, powinien być normalny na linkę. Do sprawdzenia czy dźwignia idzie do końca (śruby regulacyjnej max obrotów). Nie zaszkodzi przegonić go po trasie na pusto niech wypali to dziadostwo naskładane przy jeździe wkoło komina.
Witam witam Mam problem z masterem 2.8 dti 2000 rok nie mogę znaleźć nigdzie jakie powinno być ciśnienie oleju silnikowego na rozgrzanym i na biegu jałowym. Auto data podaje podaje tylko 3.5bar/ 4100rpm nie ma nic o wolnych obrotach. Może ktoś wie więcej. Dzięki za podpowiedzi. Dodam ze te silniki były w ducato, iveco
Pacjent : Ducato 3.0 Maxi 158 koni Problem: Włączam klimatyzację która chłodzi prawidłowo ale włącza się wtedy wentylator lewy (od kierowcy) i chodzi na wysokich obrotach praktycznie bez przerwy, wyłącza się tylko na chwilę w momencie jazdy - pędu wiatru ale gdy zatrzymam się to włącza się ponownie na bardzo wysokich obrotach. Drugi wentylator podmieniony,...
Jedyne na co z turbiną trzeba uważać, to jak "latasz" po autostradzie nie gaś silnika zaraz po zaparkowaniu na MOPie - daj mu tę przepisową minutę popracować na wolnych obrotach. Chyba jednak start-stop nie pozwoli na tetlanie się na biegu jałowym tak długo. :)
Powoli z tym wyciąganiem pompy. W parametrach sterownik widzi obroty wału? Jest zgoda immo na odpalenie? Synchronizacja jest? Silnik chodzi o własnych siłach bez plaka?
Witam, u mnie w ducato z silnikiem 2.2 100km miałem też taki objaw że dymił sam podnosił obroty do 2tyś. I przy gwałtownym przyśpieszaniu coś klepało w silniku, po wizycie w warsztacie sprawdzono wtryskiwacza i okazało się że dwa wtryskiwacze się poluzowały, wymienili wszystkie podkłaki pod wtryskami (ogólnie wszystko co potrzebne przy ich montażu)...
Chętnie bym się przyłączył. Takie "pierdzenie" nie występuje na zamkniętym gazie. Jadąc jak dodaję gaz lub trzymam jakieś tam obroty to są zakłócenia. Jak gaz zamknięty (obroty np 2000 rpm) to cisza. Co to może być?
Jak w temacie. Prawie całkowicie brak wspomagania i nie wiem już czego się uczepić. Zaglądałem do pompy i nie ma śladu żeby była uszkodzona, przed chwilą zmieniłem też przekładnię bo i tak ciekła i nadal to samo. Zaczęło się to w zimę i było tak że wspomaganie działało bez zarzutu ale dopiero jak się silnik trochę rozgrzał, teraz już wogle nie ma, na...
Mam taki problem z Boxerem 3.0 Odpala super wszystko działa na wolnych obrotach .Po dodaniu gazu około 1200 obrotów przechodzi w tryb awaryjny i obrotomierz przestaje działać .Po odczytaniu błąd P0335 Czujnik obrotów silnika !! Moje pytanie czy ten czujnik to czujnik wału korbowego i gdzie go znajdę na silniku ?
Witam, dziś jechałem moim fiatem ducato 2.8 jtd 2003 rok, gdy zatrzymałem się na krzyżówce auto zgasło, zapłon jest kontrolki lekko się Świecą ale auto nie kreci. Podłączyłem drugi akumulator i ten sam problem. Pociągnęliśmy auto liną odpaliło, na pełnym gazie( wysokich obrotach) normalnie chodzi ale nie świecą się żadne kontrolki i wskazówki, gdy odpuściłem...
http://www.youtube.com/watch?v=vJq88gX6j... Jak na filmiku , wtryski po regeneracji, przed reg. też kopcił , ale dwa lały , trzeci miał 210Bar i tylko czwarty miał 240Bar, na zimnym dość ciężko pali , przy kręceniu rozrusznikiem daje już kopcia z rury ale nie odpala (posiada płomieniówkę nie świece żar. , jak odpali to po zgaszeniu już...
Witaj, mam Peugeota Boxera 1997, 2,5D więc identyczny. Objawy masz takie same,jak u mnie. Tyle,że mój jak dłużej postoi,to ciężko pali.Problem (u mnie,może u Ciebie też) tkwi w nieszczelnym układzie paliwowym.Paliwo się cofa.Spróbuj go podpompować na filtrze paliwa zanim odpalisz,do momentu aż na pompce poczujesz opór.Po kilku obrotach rozrusznikiem...
Fiat Ducato 2.5 TDI Cat, 1996 r. prod, 116 koni. Koledzy bardzo proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu, co może być przyczyną. Zimny odpala bez problemów nawet przy - 20 st. natomiast jak tylko osiągnie maksymalną temperaturę płynu chłodzącego zaczyna przerywać, takie bardzo krótkie, pojedyncze przerwy w pracy silnika, połączone z wyrzutem czarnego...
Witam serdecznie, dziś rano zapaliła się kontrolka pomarańczowa wskazująca problem z silnikiem, po podłączeniu pod komputer pokazało błąd zaworu egr, okazało sie że owy błąd powstaje dlatego ze został przegryziony kabel przy kostce od zaworu EGR, zostało wszystko zlutowane i podłączone lecz gdy wepnę kostkę silnik zaczyna dziwnie pracować, dostaje nierówne...
ducato obrót ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik
corsa zaplon oscyloskopy naprawa rubens junkers cerapur podłączyć sterownik
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Jak czyścić gumowy kołnierz pralki? Data Sheet for Sensor 204NS: Magnetic or Thermal?