Hejka, mam problem z kierownicą Logitech G25, ponieważ mam pobrany sterownik, wszystko git, tylko właśnie przy włączeniu kompa ona się nie kalibruje, a przy graniu gra nie widzi obrotu kierownicą. Jakby wszystkie przyciski działały, tylko nie obrót…
Witam , nie wiem czy to dobry dział, podczas obrotu kierownicą , obojętnie w którą stronę jest takie kliknięcie, jak przy powrocie kierunkowskazu, chociaż nie jest załączony, co to może być?
Widocznie czujnik obrotów uszkodzony i elektronika nie widzi obrotów.
Przespustnica jak się kończy to albo naprawa albo wymiana, nie ma żadnego silniczka krokowego!!!!!!! KOszt nie mały zresztą jak wszystko w tym aucie.
A czy jest opcja aby przez kodowanie wspomganie kierownicy działało jeszcze efektywniej? Aby można było mniej siły włożyć do obrotu kierownicą?
Ta kierownica jest w ogóle oficjalnie obsługiwana przez PS4? Krótkie googlanie sugeruje, że nie jest. Istnieją też jakieś dodatkowe adaptery.
W kierownicy będziesz miał potencjometr, który obraca się o nie całe 360° Teoretycznie mógłbyś go próbować wymienić na wieloobrotowy, ale pewnie zaraz potem go urwiesz, bo nie będziesz miał oporu mechanicznego, albo zastosować przekładnię (tryby) i przenieść blokadę za tryby. Myślę że lepiej poszukać gotowej używki.
Mam problem z nieliniowością, a mianowicie jak zrobię jeden obrót kierownicą to w grze na maksa skręca
Tak i czujnik ma za zadanie zwiększać prędkość silnika elektrycznego pompy gdy kręcisz. Jak raz widzi obrót kierownicą a raz nie to objawia się różna siłą wspomagania.
No cześć, Wiemy juz bardzo dużo. Według mnie ta biała złączka jest do zestawu wskaźników na desce rozdzielczej. (patrz schemat zamieszczony powyżej) Bardzo ważnej jest również zagadnienie mechaniczne. Czy możesz podać jakie jest przełożenie na wspomaganiu? (ile obrotów wałka prowadzącego do przekładni kierowniczej przypada na jeden obrót kierownicą?)...
Witam. Wstawiłem tylną oś od Bizona Z056 do Ursusa C360 i problem polega na tym, że aby skręcić w lewą stronę trzeba wykonać dwa obroty kierownicą, a w prawą stronę jeden obrót kierownicą. Skręt w lewą i w prawą ma taki sam kąt. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam!
Witam podczas jazdy na wprost zetorem w ciągu 2 minut robię cały obrót kierownica w prawo? Ktoś już może wie jaka może być przyczyna tej przypadłości?
Okey a co do reszty które opisałem?
Dolałem parę litrów oleju i coś zaczęło działać. Z tego co się orientuję to odpowietrzanie polega na parokrotnym obrocie kierownicą, co uczyniłem. Tylko, że teraz jest taki problem, że do skrętu w lewo potrzeba więcej obrotów kierownicą niż do skrętu w prawo. Dodatkowo w prawo skręca się lżej. Czy to jest kwestia dalszego zapowietrzenia, czy coś innego?
Witam W ciągniku C 360 zmieniłem orbitrol na nowy i powstał problem ze wspomaganiem. Na wolnych obrotach kierownica lekko pracuje, skręca jak trzeba, ale jak zwiększę obroty to kierownica stawia opór, ciężko się obraca. Orbitrol 100 i pompa dedykowana do wspomagania napędzana z wału. Proszę o jakieś podpowiedzi co jest nie tak. Pozdrawiam
Napięcie jest dzielone na potencjometrze i zamieniane w przetworniku ADC na postać cyfrową, możesz podać dobrze odfiltrowany PWM, co do enkodera to można zastosować różne triki by procesor mógł się z nim zawsze dogadać, na przykład zastosować jakiś czujnik wykrywający środkowe ustawienie kierownicy . Z przekładniami nie jest wcale tak ciężko trzeba...
No widzisz i temu jest aż taka różnica. Siłowniki jakie zakładają do 60-tek, 30-tek czy mtz-ta mają wymiar 50mm wewnątrz cylindra i 25 mm tłoczysko. Chociaż są i inne. U ciebie jest większa różnica pomiędzy stronami tłoka i dla tego taka różnica w ilości obrotów.
Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
Podłączyłeś dodatkowy zasilacz ,który zasila silnik od FFB. Bez niego kierownica nie zrobi kalibracji (obrót w lewo potem w prawo i na środek).
Jak udało się zmodyfikować kierownicę poprzez wyciągniecie sprężynki ograniczającej obrót i kierownica działa bez wymiany potencjometru to dobrze.
Gdy Kolega będzie ściągał czy zbijał pięściami kierownicę z wieloklina - polecam mieć nakręconą tą nakrętkę o dwa obroty na gwincie. Gdy kierownica nagle "puści" z wieloklina, nie dostanie nią Kolega w ząbki.
Ustaw tą kierownicę ręcznie w grze przypisując dla danego klawisza/pedalu/obrotu kierownica odpowiednia akcję w grze.
To jeszcze koledzy mogę powiedzieć wam taką ciekawostkę, że zanim to się stało, że nie działa ten kierunek, to wcześniej było coś takiego, że stojąc na skrzyżowaniu z kierunkowskazem włączonym w prawo było okej, a jak zrobiłem pół obrotu albo obrót kierownicą na tym skrzyżowaniu, to wywalał błąd, że spalony przedni kierunkowskaz na desce, a kierunek...
jesli chodzi ci o czujnik skretu to tak
Bez czujnika skrętu pompa powinna chodzić ze stałymi obrotami. Wtedy jak wolno kręcisz kierownicą to w miarę lekko idzie ale przez to że nie podbija obrotów pompy przy szybszych ruchach czuć opór. Dwa powinien być błąd czujnika.
Witam! Uważam, że raczej tego nie zrobisz. Raczej nie ma takich potencjometrow ale pewnie mozna by zalozyc jakas mala przekladnie ale gorzej z ogranicznikiem po tych 720 bo potencjometr nie zatrzyma Ci kierownicy. Tak jak kolega napisał wyżej. Możesz próbować ale wątpię. Jakby się dało pewnie by takie produkowali.
Nie mogę skręcać (kierownica zablokowana - musze mocno kręcić żeby pól obrotu zrobić) To kierownica zablokowana, czy wspomaganie padło? Ta kontrolka, to na pewno immo? Nie przypadkiem akumulator? Zajrzałeś pod maskę i sprawdziłeś, czy wszystko na swoim miejscu? Pasek się nie zerwał przypadkiem?
Po prostu jak odkręciłem kierownicę, ten obrotowy element CIM, do którego wpina się kostki od multifunkcji i poduszki powietrznej, przekręciłem względem tego, co było oryginalnie, jeden pełny obrót, czyli jeśli jest kierownica na wprost, to CIM jest tak ustawiony, jakby kierownica była skręcona o pełny obrót.
Przekręć końcówki o pół obrotu, jedną wkręć, drugą wykręć i będzie kierownica prosto.
Od czujnika obrotów kierownica? Kolor zależy od opcji ESP też. Bywa tylko z czujnikiem momentu, bywa z momentem i kątem skrętu (opcja z kontrolą trakcji i ASR). Kolory przynajmniej dla Grande są przynajmniej 4. Przedlift/polift, z/bez TC/ASR... I o ile przyjanmniej w GP da się centralkę przekonfigurować, i wymienić czujnik momentu na momentu+kąta skrętu,...
komputer nie wychwytuje obrotu kierownicą A masz pewność, że kierownica jest sprawna?
Podczas wyboru osi skrętu, nie powinieneś czasem, wykonać odpowiedni obrót kierownicą?
Nikomu nie mogę polecić mojego rozwiązania problemu, ale opiszę co zrobiłem: - sprawdzenie poziomu płynu wspomagania (był OK), - sprawdzenie napięcia paska napędzającego pompę (OK), - ustawiłem samochód w błocie, by zmniejszyć opory tarcia opony o podłoże, silnik włączony, na obrotomierzu ok. 1500 - 2000 obr/min., - 50 razy obrót kierownicą maksymalnie...
Ciśnienie to mierz na wejściu orbitrola podczas obrotu kierownicą, i też jak dokręcisz do oporu, potem kręcenie w drugą stronę i też do oporu. Napisz wyniki to coś doradzimy.
koledzy czyjnik kąta skretu w parametrach stoi brak reakcji na obrót kierownicą z tego co widze na schemacie czujnik zamontowany jest w module wspomagania kierownicy
Pomiar zrobiony, analog wypluł 10k, mam potencjometr 10k, ale również dziura ;/ najlepiej łapie 1k Jutro podjadę do sklepu i kupię jeszcze 0,5k, bo ten 1k działa "prawie" idealnie, ręką delikatna dziura, natomiast na kierownicy i przekładni ok. 30* obrotu kierownicą.
Problemem była podkładka doklejona dla wzmocnienia. Robiła zbyt duży dystans między kółkiem a czujnikiem. Kółko musi być dosunięte praktycznie do oporu na wałek, aż dotknie plastiku koła zębatego. Po przyklejeniu pozdkładki z drugiej strony kierownica działa.
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Próbowałeś zapalić auto i zrobić obrót kierownicą początek koła do jazdy na wprost do końca w lewo, prawo i na wprost oraz jazda próbna?
kolego zanim zaczniesz wymieniać czujnik to zerknij w parametry bieżące jaki masz kąt skrętu na wyprostowanych kołach i jak reaguje czujnik na obroty kierownicą
BMW lansuje aktywny układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, zależnym od prędkości jazdy. Przy prędkości jazdy do 40 km/h kierowca wykonuje tylko jeden pełny obrót kierownicą od maksymalnego skrętu kół w lewo i w prawo, a przełożenie układu kierowniczego wynosi 1:10. Dzięki mniejszej liczbie obrotów kierownicy łatwiej jest zaparkować pojazd. Wraz...
siłowniki właśnie zrobione i jest super, lecz czy 2 i 1/4 obrotu kierownicą to nie za dużo? czy da się to wyregulować na orbitrolu czy tylko wymiana orbitrola na taki z większym przepływem?
Małe pytanko : czy jest taka sama liczba obrotów kierownicą w lewo i prawo. Jeżeli nie to nie wykluczone , że trzeba będzie jeszcze raz wymontowywać maglownicę iodpowiednio zamontować.
To skrzypienie występuje podczas postoju czy również podczas jazdy? Prawdopodobnie trze gumowa osłona kolumny kierownicy. Przez gumę w ścianie grodziowej która uszczelnia przedział pasażerski z komorą silnikową przechodzi kolumna kierownicza. Podczas obrotu kierownicą drążek kolumny kierownicy ociera o gumę i powoduje skrzypienie. Przesmarowanie tego...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
jakiś czas temu kupiłem kierownice logitech g920 aby grać na niej w forze horizon 4 na xboxie. Na początku wszystko działało jak należy jednak jakiś czas później z dnia na dzień Xbox przestał reagować na obroty kierownicy dziallay przyciski typu B A Y X itp. jedynie obroty kierownicy nie są wykrywane. Zawsze jak włączałem xboxa to kierownica robiła...
A ma poduszkę? Taśma ma więcej długości niż pełny obrót kierownicą. Takie trochę nie zrobi problemu jeżeli o to Ci chodzi.
Założyłem do Zetora 5211 nowy zestaw wspomagania układu kierowniczego z orbitrolem. Wszystko działa poprawnie, kierownicą lekko kreci się, tylko jest jeden problem. Gdy koła ustawione są na wprost i kręcę kierownicą w lewo na max robię 1 pełen obrót koła kierownicy. Następnie jak prostuję koła z lewego na wprost muszę zrobić 1.5(półtora) obrotu kołem...
Robiłem już na oba sposoby i już nigdy więcej. Najprędzej to by wyszło na myszce kulkowej bo jest tam w środku są tam 2 małe obiorniki i pomiędzy nimi jest koło zębate i ono jak się kręci to daje wygnał. Ale jak ja zrobiłem tym sposobem że oś kierownicy pokryta dętką kręci kołem zębatym to po jakimś czasie wszystko się rozkalibrowało i jak wracałem...
Witam Posiadam kierownice Tracer EasyRider, mechanicznie ma kąt obrotu 180°, ale potencjometr działa tylko na ok 90°, czyli po 45 w prawo i lewo. Czyli jak przekręce kierownice o więcej niż 45° to już nie ma różnicy ile bo to maksymalny skręt. Jest to denerwujące, bo kierownica jest bardzo czuła, jeszcze w jakieś nfsy da się grać, ale np. w F1 to po...
Podejrzewam, że bez sygnału z czujnika kąta obrotu kierownicy też nie ruszy
Ja też na początku miałem ten błąd co Ty.Teraz już go nie ma ale pojawił sie ten drugi.Sprawdź też w Vag jaki prąd pobiera pompa.Powinien wzrastać przy kręceniu kierownicą (tak samo jak obroty pompy). Czy prędkość obrotowa zadana pokrywa się z rzeczywistą? Sprawdź jak czujnik skrętu reaguje na mocne ruchy kierownicą bo od niego bym zaczął.
Witam problemem był pług zamontowany z przodu bo to solarka kierownica ustawiona na wprost z obciążeniem po zdemontowaniu obciążenia kierownica uciekła o ćwierć obrotu ponownie ustawiłem kierownice .Komputer był zbędny zanim dojechałem na prosty odcinek drogi żeby przeprowadzić kalibracje za pomocą kompa kontrola trakcji zgasła błędów brak .Ale dzięki...
Te 5 stopni może być, albo pełne obroty kierownicą do prawej później do lewej. Błąd programu jak widzisz po opisie usterki również bardzo prawdopodobny, za mała porcja ryżu pewnie była, stąd te rozbieżności :D
1. Przy zgaszonym silniku kąt obrotu to jakieś 2/3 pełnego obrotu kierownicą czyli 240 stopni i później już czuć opór. 2. Przy zapalonym nie ma tak wielkiego kąta. Może z 10 - 20 stopni. Natomiast zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Coś się poprawia. Teraz odpaliłem i znowu trochę pokręciłem to już ten zakres w jakim kręci mi się kierownica na zgaszonym...
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Jakis czas temu zauwazylem,ze kiedy przejade przez kaluze to napotykam sie na silny opor przy skrecaniu kolami w obie strony. Dodam ze po paru sekundach kola mozna skrecac ale na raty pol obrotu kierownica jest dobrze a pozniej znow opor tak jak na wylaczonym silniku.
Witam w skodzie fabii nie działa wspomaganie, świeci się kontrolka , odczytany błąd to : 00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal Zasilanie dochodzi z zacisku 30 oraz 15 po stacyjce,w blokach mierzonych w module 44 (wspomaganie ) napięcie zasilania wyświetla 14,2 podczas pracy silnika, obroty kierownicą czujnik odczytuje prawidłowo....
Ja może powtórzę pytanie z postu #2. Czy kierownica się kalibruje. Zwłaszcza czy po podłączeniu zasilania i inicjalizacji sterownika kierownica robi pełen obrót w lewo i w prawo.
Witam. Gdzie leży przyczyna różnych promieni skrętu i dość znacznej różnicy obrotu kierownicą przy kręceniu w lewo i w prawo? Zbieżność jest ustawiona. W prawo skręca za mocno, aż opona obciera o przewód hamulcowy. Czytałem coś o maglownicy i krzyżaku, ale jeśli ktoś wie i chciałby pomóc to proszę o informacje co z tym zrobić. Mam sporo czasu i zastępczy...
Przed wyjęciem kierownicy poluzuj tą "na górze kierownicy jest śruba sześciokątna pod klucz 13stkę", tylko jej całkiem nie wykręcaj tylko tak aby wystawała kilka milimetrów ponad kierownicę (kilka obrotów), potem jakimś młotkiem, najlepiej przez kawałek drewna aby nie uszkodzić i zdeformować śruby, należy ją poprostu delikatnie wbic do wnętrza kierownicy...
Czujnik obrotów kierownicy jest na kolumnie kierowniczej, pod manetkami kolumny, przykręcony na trzy śróby torx. Trzeba wymontować kolumnę by go wyjąć.
W trakcie gry kierownica obiera swój zakres obrotu (chyba najniższy z możliwych: 270 stopni) i nie mogę tego zmienić w ustawieniach w grze (tak się dzieje w każdej grze). Ktoś wie, jak pomóc? Kierownica dysponuje przełączaną nastawą 270 i 900 stopni, ale w grach zakres symulacji jest zawsze pod kątem 270. Na nic dało się ustawienie kąta symulacji 900...
A można by było zamontować potencjometr o większej ilości obrotów? Nie, bo nie ma na niego miejsca, po drugie, potencjometry wielo-obrotowe są zwykle co najmniej 10-cio obrotowe, więc byłoby to mało praktyczne. Poza tym po co Ci więcej obrotów, kierownica samochodu to nie korba, w grach raczej nie wykonujesz manewrów parkowania, a to jedyna powszechna...
Szukałem dużo ale nie mogę znaleźć rozwiązania. Mam zamiar zrobić własną kierownicę to komputera, dużo ułatwia aplikacja na telefonie która przetwarza obrót telefonem, po prostu mam zamiar przyczepić telefon do kierownicy. Problem, że takowej kierownicy nie mam. Na OLX można znaleźć nawet za darmo kierownice, niestety nie mają one 900 stopni skrętu...
Bez sygnału pracującego silnika(sygnał prostokątny) wspomaganie nie ruszy. W Clio II czujnik kata obrotu kierownicy jest w maglu, bez niego też nie ruszy.
Akurat ten zakres można bardzo łatwo zwiększyć bez zmian w sterownikach :) Załóżmy, że ten potencjometr ma 10kΩ. Czyli przekręcony maksymalnie w lewo (0°) będzie miał 1Ω a w prawo (270°) 10kΩ. Czyli przyrost/spadek oporu na stopień wynosi jakieś 37Ω (10000 / 270). Potencjometr wieloobrotowy, jak już mówiłem, ma ten sam opór ale na...
Masz problemy z czujnikiem kąta skrętu na kierownicy. Warto podejrzeć parametry i obroty kierownicy podczas kręcenia kierownicą w obie strony. Jak sygnał z czujnika będzie błędny to wiadomo o co chodzi.
Witam. Wymieniałem czujnik obrotu pod kierownicą. Wcisnąłem w ST-6000 test systemu. Trakcja zgasła ale pali sie ABS i cały czas błąd P01486...wykonałem jazdę testową wg ross-tech i nadal nic...:/ lampka się pali a błąd pozostał...może mieliście podobne sytuacje?? ktoś mi powiedział o wymianie płynu hamulcowego ale to chyba mija się z celem...co wy na...
Witam, po wykonaniu pełnego obrotu kierownicą, środek osi przesuwa się ciutkę w lewo. i gdy kierownica jest w stanie spoczynku, autko jedzie trochę w lewo. Aby jechać idealnie na wprost muszę ją skręcić gdzieś 1-2cm w prawo. Co to może być? Edit. Teraz też zauważyłem w panelu sterownia że nie ważne jaki przycisk wcisnę dzieje się to samo.
Witam... Mam takie luźne pytanie, ponieważ nie wiem, czy ja coś przeoczyłem, czy jednak jest to osobny problem. Mianowicie... Na weekend wymieniałem tuleje wahacza z obu stron na poliuretanowe. Po tym zabiegu, samochód zaczął ściągać do lewej strony i kierownica musi być lekko skręcona w prawo, aby samochód jechał prosto. Domyślam się, że chodzi tutaj...
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Właśnie, kupiłem taka kierownicę, pod PS3 i PS4. Co ciekawe po podłączeniu do komputera działa, mam zainstalowane sterowniki do pada od Xboxa 360 ( używam takiego pada pod PC) i co ciekawe w gry widzą tą kierownicę właśnie jako pad od Xboxa 360. Trochę mnie to zdziwiło że kierownica pod PS3, PS4 jest widziana jako pad od Xboxa. Obroty kierownica działają...
Witam, są jakieś wzory na dobór siłownika do orbitrola? Posiadam orbitrol 125 cm3" potrzebuje siłownika o skoku 20 cm. Znalazłem 2 rodzaje i nie wiem, który siłownik będzie szybciej reagował na obroty kierownicą. Pomożecie? https://obrazki.elektroda.pl/7891195800_... https://obrazki.elektroda.pl/5128092300_...
Witam, W Merivie A, 1.8 benzyna, rocznik 2006 zaczął się pojawiać sporadycznie błąd EPS i wyłączało się wspomaganie przy maksymalnym skręcie w prawo. Od kilku dni przy niższych temp. w nocy i nad ranem pojawia się już znacznie częściej nawet przy delikatnym obrocie kierownicy w prawo. Dzieje się to najczęściej na zimnym jeszcze silniku, kiedy się go...
Pompy niby nie słychać ale vag-com pokazuje że pompa ma 1300 obrotów i podczas kręcenia kierownicą obroty wzrastają prawie do 2500 tyś a wspomaganie nadal nie działa
A nie kręcisz czasami kierownicą na zgaszonym silniku :?:W takim np:Fordzie Windstarze wystarczy jeden obrót kierownicą na zgaszonym silniku by wyrzuciło połowę płynu ze zbiorniczka. Mogą być też nieszczelności i układ "łapie lewe powietrze". Wymień także płyn,bo dość często w celu wyeliminowania wycieków dolewane są różne uszczelniacze wspomagania,które...
Taśma airbag nie ma nic wspólnego z usterką, problem masz z czujnikiem kąta obrotu kierownicy. Czy czasem czujnik ten jest w przełączniku zespolonym tak jak i taśma AIRBAG? W podglądzie parametrów powinno być widać ruch kierownicą.
Witam. Odkurzyłem swoją starą kierownicę do komputera. Leżała kilka lat nie używana i naszło mnie na zagranie w coś. Tylko jest stary problem. Kierownica nie skręca stopniowo tylko po przekroczeniu pewnego obrotu kierownicą. Tylko że skręca wtedy zbyt gwałtownie. Np skręcając w lewo auto skręca w lewo ale próbując odbić samochodem w prawo też dzieje...
Nie da nic, poza ryzykiem uszkodzenia silnika (wysokie prędkości przepływu - łopatki wentylatorków połamią się od obrotów). Pamiętam że były patenty na kierownice strugi powietrza dopływającego do gaźników. Moim zdaniem, gdyby to było szczególnie skuteczne, to któryś z największych producentów motocykli by takie rozwiązanie stosował. W ścigaczach, to...
Witam Ten wypust służy do obrócenia magnesu o jeden ząbek po każdym pełnym obrocie kierownicą i jest tylko informacją czy plus czy minus 360st. w pozycji na wprost magnes powinien być nad czujnikiem nr.3, a kąt położenia jest mierzony przez fotokomórki, a skoro nie może skończyć kalibracji to albo jest sam w sobie uszkodzony albo procedura jest wykonywana...
Najczęściej nawala czujnik kąta skrętu , w tym modelu jest w module cim pod kierownicą .
tak ten na rurze, a co do turbiny to zobacz jak się zachowuje mieszek na turbinie od podciśnienia. Ale raczej stawiam na dalej zaciętą turbinę tylko teraz na pchanie non stop. Niezgodze się z ta opinią, zobacz jak jest sterowana turbina. Na wolnych obrotach kierownice ustawione są na MAX ładowanie tak jak powinno być. Niektóre tdi tak mają na wolnych...
Problem tkwił w piaście, korozja spowodowała rozwarstwienie części magnetycznej od piasty skąd czujnik zbierał dane. Wymiana piasty na nową oraz obrót kierownicą w lewą stronę do oporu następnie w prawą stronę do oporu a następnie koła prosto, kontrolki od ESP I wspomagania zgasły a pompa od wspomagania zaczęła działać. Dzięki wszystkim za podpowiedzi...
Muszę chyba wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy, o której wcześniej zapomniałem. Citroen ma wspomaganie kierownicy. Jeśli chodzi na gazie i skręce kierownicę maksymalnie w prawo lub w lewo wtedy zawsze gaśnie. Po prostu obroty gwałtownie maleją i auto się "dusi". Jeśli dodatkowo mam włączone światła (auto na gazie) wówczas wystarczy że zrobię jeden obrót...
Witam. Ograniczenie tez by się jakoś przydało zrobić, bo jeśli zrobisz to na zębatkach to jak zaczniesz kręcić i potencjometr będzie maksymalnie skręcony to po prostu uszkodzisz zębatki albo potencjometr. Ogranicznik musi być. Lepsza opcja jest na przełożeniu paskowym ale w tedy po przekroczeniu 2,5 obrotów kierownicą, nie zawsze uda Ci się wrócić na...
Mozesz sciagnac bez odlaczania bateri wystarczy ze nie bedziesz przekrecal kluczyka na pozycie zaplonu ale musisz uwarzac na tasme do poduszki aby zalozyc w tej samej pozycji co sciagnales lub policzyc obroty kierownicy
Opis problemu. Stara kierownica Microsoft na GamePort. Działa dobrze. Jednakże gdy szybko zmienię kierunek obrotów - kierownica się resetuje. Niezależnie czy jest włączony forceback czy też nie. Podłączyłem się miernikiem do portu zasilania (czyli mierzyłem bez zasilania) i wychodzi na to że szybkie ruchy kierownicą powodują generowanie napięcia na...
dzieki koleszko ja tak na 80% mysle ze to pompa ale wiesz ona troche kosztuje musze na 110% wiedziec. bo mialem juz podobny przypadek w oplu vectrze tylko ze ja mialem na odwrut wspomaganie mialem tylko szlo tak jest jest chwilke nie ma tak wariowalo tylko ze tam ogolnie bylo tylko srednio co troszke obrotu kierownica tak jakby nie dzialalo myslalem...
Witam, mam taki o to problem w passacie B6. Otoż kierownica zaczęła strasznie luźno chodzić. Do tego stopnia, że aby wykonać nawet lekki skręt obojętnie czy w lewo czy w prawo to trzeba wykręcić kierownicą niemalże pełny obrót. Wcześniej chodziła normalmie. Reakcja była prawidlowa a teraz Zachowuje się tak jakby była nieczuta. Do każdego skrętu obojętnie...
Toyota Auris 1,8 hybrid 2012 Po wymianie przekładni kierowniczej przy pełnym skręcie w lewo, lewa opona trze o wahacz. Dodam, że kierownica jest ustawiona prawidłowo i auto ma ustawioną zbieżność. Czy jest jakiś ogranicznik głębokości skrętu w przekładni? Dziękuję z góry za pomoc! To teraz pokręć prawo lewo kierownicą do oporu. Policz obroty i będziesz...
Na postoju powinien tak czy siak ustabilizować nawet przy nieszczelności. Chyba, że ta nieszczelność samoczynnie pojawia się i znika, wtedy będą falować. Lub jakieś zmiany obciążenia (światła, klima, kręcenie kierownicą).
jaki potencjometr zastosować żeby zwiększyć stopień obrotu ta kierownica ma 270° ? aby było 900° Należy zastosować nie potencjometr, a przekładnię mechaniczną. Potencjometry wieloobrotowe mają 10 obrotów, czy 3600st.
Na dwa drążki nie trzeba pompy z większą wydajnością , bo pompujesz do jednego a drugiego masz powrót.Wydajność pompy to tylko zależy od orbitrola tzn 100 ma 100 cm3 na jeden pełny obrót i trzeba tak policzyć aby nie miała mniej niż potrzebuje orbitrol. Ja w swoim deutz zamontowałem siłownik przelotowy w miejsce drążka poprzecznego i wszystko " gitara"....
Cześć, mam problem ze swoją Astrą. W aucie mi się sprzęgło ślizgało i musiałem zmienić całe sprzęgło, ale po wyjęciu sanek, maglownicy odkręciłem śrubę od kierownicy i po skręceniu wszystkiego pali mi się kontrolka ESP. Bardzo możliwe, że o jeden obrót skręciłem kierownicą i wyskakują 2 błędy C0460 (Nieprawidłowy kąt skrętu kierownicy). Czy jeśli bym...
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
Zdejmujesz kierownicę i kręcisz obudową czujnika aż w prawym górnym rogu w takim okienku pojawi się żółta kropa. To oznacza że czujnik jest ustawiony w środkowym położeniu czyli w lewo i w prawo można wykonać po około 2,5 obrotu kierownicą. Jeżeli tego nie ustawisz na środku po skręcie kierą do oporu zerwiesz taśmę wewnątrz czujnika. Możesz też dla...
(Laguna IIphI 1,8) - problem który objawia się następująco: silnik wiesza się na obrotach, zaobserwowałem, że problem pojawia się jak np. wrzuci się na luz, zacznie skręcać kierownicą i hamować to rosną obroty do 1500, dodatkowo podczas jazdy na biegu jałowym - delikatne ruchy kierownicą w prawo/lewo obroty zaczynają w takt ruszania kierownicą się wahać...
Żeby było śmieszniej dziś zauważyłem ze wentylator zmienia obroty podczas kręcenia kierownica a jak dojdzie skręt do oporu to przestaje pracować ?? Nawet jak to jest visco co ma wspólnego wspomaganie , prosił bym o podpowiedz
Zawór na maglu to servotronic Ja mam bez tego zaworu Jestem pewien bo mam rozkręcone nadkole
czujnik obrót kierownica kierownica tracer kierownica gt900
nierówny praca gaźnik kosiarka nadajnik niskich częstotliwości pomiar przepływ prąd
sanyo wzmacniacz zasilacz laboratoryjny
Jak rozebrać słuchawkę domofonu Cyfral - instrukcja Czy Crystal Launcher do Minecraft jest bezpieczny?