Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Może coś źle robisz albo któryś czujnik szwankuje. Sprawdź najpierw w rzeczywistych wartościach, sterując góra-dół czy czujniki w miarę równo zmieniają wartości. Jak wymieniałeś któryś czujnik to czy dobrze go ustawiłeś. Obrót przy mocowaniu dźwigni o 90-180 stopni sprawi, że poziomowania nie przeprowadzisz. Usterka pilota też nie przepuści programowania....
Jeżeli to jest faktycznie alarm fabryczny (po rozszyfrowaniu wyposażenia wg numeru VIN pojawi się opcja EDW) to jest on rzeczywiście załączany poprzez obrót klucza. Z tego powodu jest nic nie warty: istnieje wiele sposobów na przekręcenie wkładki zamka bez użycia oryginalnego kluczyka :D Jeżeli faktycznie chcesz się tym bawić, to alarm jest uzbrajany...
Najłatwiej i najszybciej? Dwa wężyki ze zbiornika z płynem do obydwóch siłowników. Wężyk wentylacyjny pod maską połączyć z naczyniem do zbierania płynu. Ustawić siłowniki w pozycji neutralnej, popuścić wszystkie odpowietrzniki o 0,5-1 obrót i wprowadzać płyn pod ciśnieniem 2-2,5 bary. W tym czasie lewarek przekładać w każdą krańcową pozycję aż do ustania...
Zębatek nie da się źle założyć to po pierwsze. Po drugie przy fachowej wymianie rozrządu nie odkręca się zębatki tylko wciąga.jeden łańcuch za drugim. Pytanie.tylko na ile byli wtajemniczeni ci fachowcy. Aby to sprawdzić należy. Zdjąć pokrywy zaworów. Wyjąć wtryskiwacz 1 cylindra Następnie sprawdzić w momencie górnego martwego punktu pierwszego cylindra...
To jeszcze koledzy mogę powiedzieć wam taką ciekawostkę, że zanim to się stało, że nie działa ten kierunek, to wcześniej było coś takiego, że stojąc na skrzyżowaniu z kierunkowskazem włączonym w prawo było okej, a jak zrobiłem pół obrotu albo obrót kierownicą na tym skrzyżowaniu, to wywalał błąd, że spalony przedni kierunkowskaz na desce, a kierunek...
Ja to bym zaczął od rzeczy podstawowych. Bezpiecznik dalej przekaźnik, dalej czy dochodzi napięcie a jeśli dochodzi to do którego momentu. Jeśli do samego wentylatora to dopiero zacząłbym doszukiwać się przyczyny i co za taki obrót sprawy odpowiada. Po Twojemu to zaczynasz w sumie od końca. Pytasz o coś co sam powinieneś wiedzieć. A jak będzie Ci najwygodniej...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Jest tak-podczerwień chodzi bo jak klucz jest wsadzony to nie działa diodka informująca o działaniu pilota ryglowania. Po wsadzeniu klucza ( rybka) brak reakcji stacyjki-nie zwalnia się nawet elektromagnes blokujący obrót bębenka. W EZS/EIS dwa błedy -B1154 brak danych z kombiinstrument -B1156 za niskie napięcie zasilania Napięcia mierzone miernikiem...
Pomimo 8% spadku ogólnej sprzedaży samochodów osobowych, europejski rynek pojazdów elektrycznych wzrósł o 17% rok do roku w trzecim kwartale 2022. Niemcy nadal przodują na europejskim obszarze zbytu maszyn elektrycznych z 33% udziałem w handlu. A 10 najlepszych modeli ww. typu stanowiło 27% obrotu pojazdów elektrycznych w trzecim kwartale 2022 r. Opublikowano...
Podobne objawy mogą wskazywać na uszkodzenie stacyjki - cześć mechaniczna, styczniki, switche. Jeżeli rygiel się zwalnia i elektromagnes stacyjki zezwala na obrót klucza, a mimo wszystko brak sygnału rozruchu na rozrusznik, to w pierwszej kolejności przyjrzał bym się właśnie jej.
witam. jak wygląda wlot powietrza do filtra?Nie może być zgodny z kierunkiem jazdy{wpadające powietrze "zdmuchuje" silnik musi być zakręt.w normalnych warunkach mieszanka jest za bogata wkręć śrube na parowniku o jeden obrót
Może to wyjdzie trochę śmiesznie ale na 2 obroty wału wałek rozrządu ma 1 obrót. Sprawdź czy nie przestawiony rozrząd o 1 obrót wału. Fazy rozrządu będą się zgadać tylko wtrysk nie w tym miejscu. Silnik niezniszczalny.
Patrzysz kontrolką czy czujnik podaje sygnał jak podaje to synchronizacja do kitu.
Witam, wymieniałem silnik na nowy w Vito. Po przekładce silnik ciężko odpalił, okazało się że aku jest podnietę. Wymieniłem akumulator na nowy naładowany prostownikiem przez noc, a rozrusznik kręci tak jakby akumulator był rozladowany. Słychać jak robi jeden obrót i koniec. Masę podałem prosto z akumulatora na rozrusznik silnik dodatkowo uziemiony i...
Myślałem że to wina odwrotnie podpiętych przewodów hydraulicznych przepoiłem P-L Poz mianie P-L jest trochę lepiej jednak ABS działa teraz tragicznie. Czujniki ABS podpięte prawidłowo widzi obrót każdego koła tak jak należy. Rób dalej takie eksperymenty to kiedyś wylądujesz w rowie. A powiedz mi jak sprawdzałeś te czujniki prędkości?
Ktos na forum opisal cos takiego... moze to wina zlego odpowietrzenia..??? "Najłatwiej i najszybciej? Dwa wężyki ze zbiornika z płynem do obydwóch siłowników. Wężyk wentylacyjny pod maską połączyć z naczyniem do zbierania płynu. Ustawić siłowniki w pozycji neutralnej, popuścić wszystkie odpowietrzniki o 0,5-1 obrót i wprowadzać płyn pod ciśnieniem 2-2,5...
Podobny problem Po wymianie skrzyni z tiptronica na manual Przekłamuje zaniża o 1/3 impulsy na przekładni tiptronic 6 na jeden obrót wała manual 4 na obrót wała Jak skorygować ? eeprom 93c66 sczytany Może ktoś posiada wsad do licznika skrzynia manual ?
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
Witam! Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w moim mercedesie 1120. Gdy załącze samochód i pracuje na wolnych obrotach to nie ma wspomagania wogóle dopiero po znacznym przegazowaniu silnika. Dodam że paski są nowe i nie ślizgają, kolejny problem pojawia sie gdy załaduje auto i trzeba pokręcić kierownicą w miejscu, czasami jest tak że sie kręci ok...
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Jaki olej był wlany? Chodzi mi o parametry nie markę. I podeślij vin auta to jutro sprawdzę wartości ciśnienia na wolnych obrotach.
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam. Przymierzam się do zdjęcia głowicy w Srincie 2,9 TD z 96r. Po zdjęciu korka oleju bucha cyklicznie spalinami (co 1 obrót korbowodu). Olej czysty. Podejrzewam uszczelkę pod gł. lub pierścienie na którymś tłoku. Mam małe doświadczenie z dieslami a już w ogóle z mercedesem (nie jestem fachowcem od samochodów, ale w kilku osobowych benzynówkach zrobiłem...
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Ale w czym masz problem? Jeśli chodzi o wyważenie koła to położenie otworów jest bez znaczenia, / choć nie pamiętam czy czasem koło nie pasuje tylko w jednym położeniu/, bo koło jako element wymienny jest wyważany osobno. Jeśli chodzi o wieniec, to najlepsza opcja to wymiana, jeśli ona odpada, to jedynie obrót o 90°, to co prawda leczenie syfa pudrem,...
Mam taki problem w Mercedesie CLK 320 V6 słychać hałas w trakcie pracy pompy od wspomagania - wyje. Wycie to słychać na początku pracy - jak jest zimna bardziej jak sie rozgrzeje mniej. Najbardziej wyje jak są koła prosto i wykonujesz pierwszy obrót kierownicą zaraz na samym początku potem jest ciszej. Poza tym są wycieki płynu z okolicy tej pompy....
ma pełny obrót na pewno i na pewno przechodzi w tryb rozruchu jest to wyczuwalne bo w pozycji rozruchu jest dużo twardziej i się przekręca i lipa nic.A wsadzi się śrubokręt w kostkę i pali i z tego co zauważyłem jest właśnie ciut dalej od stacyjki.Mam pytanie da się tą stacyjkę rozebrać i czy właśnie auto w momencie rozruchu powinno zaraz chwytać.
Witam, Właśnie zostałem nie mile zaskoczony. Samochód ok 5 rano załączył alarm ( przebudziłem się, pomyślałem że sąsiadów i poszedłem spać ). Ok 10 rano zobaczyłem, że migają lampy awaryjne więc odblokowałem go i zablokowałem pilotem. Po próbie odpalenia - efekt mizerny, lekki obrót i tyle. Pomyślałem ok pewnie akumulator. Podpiąłem na kablach akumulator...
Główny zbiornik. Masz na myśli ten z czujnikiem wody? Jest tam przy nim zaworek regulacyjny, puszcza powietrze na układ poziomowania dopiero po częściowym napełnieniu I i II obwodu, często on wydaje taki dźwięk jak jest źle wyregulowany. Popuść śrubę regulacyjną o jeden obrót i zobaczysz czy to on się z opóźnieniem otwierał. Bez podłączenia manometrów...
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
Sprawdz synchronizację silnika i czy widzi obroty
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Chciałbym się żeby się rozwijało i żebym mógł zatrudnić pracownika. Niestety policzyłem że mógłym mu dać 12 zł na godzinę, ale na zusy i inne opłaty niestety już braknie. Ja sam za 12 zł do ręki nie poszedłbym do pracy. Pracowałem w zakładzie na 4 brygady, gdzie tylko ja na swojej i jeszcze na jednej była osoba która linię 7 maszyn utrzymywała przy...
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Czy przy włączeniu świateł przeciwmgłowych (poprzez obrót przełącznika w prawo i pociągnięcie do siebie) zapala się kontrolka spalonej żarówki na desce rozdzielczej?
Odpaliłem dziś zimne auto włączyłem klimę i z zegarkiem w ręku chłodziła 4 minuty i włączył się wentylator i koniec. Pojechałem do kolejnego magika i tak: Podłączył dwa zegary jeden niskiego ciśnienia drugi wysokiego, odpaliłem auto włączyłem klimę wys. ciś. była z 17bar przez chwile aż się włączył wentylator i w tej samej chwili ciśnienie leci do końca...
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Bateria w ten sposób eksploatowana, traci z czasem pojemność (efekt pamięciowy) i wytrzymuje 2, może więcej lat. J
Mowisz masz: A0055429417
Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
Błąd czujnika obrotów wału na wyjściu skrzyni
mercedes obrót obrót mercedes sprinter mercedes niski obrót
gasnąć silnik voyager prestigio android skasowana partycja
oprogramowanie multidiag mikrofalówka buczy
Ładowarka 24V 8A Ottobock B500 – modele, parametry, złącze XLR, profil IUoU Dawka paliwa pompy Bosch 0 400 876 269 JD AR90336 PES6A95D410RS2536 – wartości i regulacja