Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Przed czyszczeniem gaźnika był odpalany? Przy czyszczeniu "śrubki" były wykręcane? Może paliwa nie dostaje? Wykręć dzyszę wysokich obrotów o 1 obrót i sprawdź czy jest zmiana.
Mam pytanie, dlaczego wytwarza dwie iskry na 1 obrót ???
A sprawdziłeś punkt iskry? W tych sprzętach wszystko jest możliwe, więc i przestawienie się zapłonu (ścięcie klina, obrót koła magnesowego).
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
Witam Skuter zakupiłem z myślą o remoncie za niecałe 300zł w stanie dość agonalnym.. Skuter po zakupie nie chciał odpalać i miał problemy z wolnymi obrotami jak i rozrusznikiem itd... W pierwszy dzień: -wyczyściłem gaźnik -wymiana rozrusznika -wymiana akumulatora -wymiana świecy -wymiana modułu (4piny plus 2 piny) Skuter po regulacji gaźnika odpalał...
Co do gaźnika, to wszystko wymieniłem jak w starym, każdą dyszę obrót tak samo, a co do docierania to nie przejechałem nawet 10 metrów bo nie idzie. Rozrząd oraz zawory ustawiałem wielokrotnie, nawet już drugi raz zrzucałem tłok, myśląc że pierścienie źle założyłem, ale jest ok.
Witam. Miałem ten sam problem ze skuterem torq formax. Po głębszych oględzinach tego cuda i trzech papierosach później. Spokojnie lata na oryginalnych częściach do 60km/h z moim 100kg zadkiem. Fakt pod górkę brakuje mocy, ale cylinder 70 pewnie rozwiąże ten problem. Panowie niepotrzebnie walczycie z tym ustrojstwem, zacznijcie współpracować z tym....
Po kolei. Iskra jest? Paliwo dochodzi do silnika? Kompresja jest? Świeca jest na 100% sprawna? Zwykle tak nie jest, ale tu może jest wyjątek. Spróbuj utrzymać głowicę (i wałek rozrządu) na znakach, ale wałem obróć o 360 stopni (zrób jeden pełny obrót) i aby znów zgadzało się na znakach. Bo być może (co mało prawdopodobne), twój skuter daje iskrę co...
Mam skuter wodny, kupiłem z przekręconymi gwintami na świecach, użyłem te tulejki i działa bez problemu. Jak kolega pisze powyżej dużo smaru, robisz obrót gwintownikiem, wykręcasz, czyścisz szmatką, nakładasz znowu smar i znowu obrót i po kilku takich cyklach masz nagwintowane bez opiłków w cylindrze.
Ja mimo wymiany gaźnika dalej jestem zadowolony. U mnie uszczelki były między gaźnikiem i taki czymś plastikowym do silnika. Silnik pali za 1 pociągnięciem. Kolego, nie ocenia się silnika po tym, że pali za jednym pociągnięciem. To bez znaczenia jest. Albo pali, albo nie, to jest dychotomiczna kwestia. Ale skoro jesteś taki zadowolony, to na pewno...
Co masz na myśli pisząc "Iskra zapalana jest w nieodpowiednim momencie."? Układ zapłonowy ma automatyczną regulację kąta wyprzedzenia zapłonu, do 2000 RPM minimalny kąt wyprzedzenia, powyżej 4000 RPM maksymalny. Minimalny i maksymalny kąt wyprzedzenia jest określony przez znacznik na kole magnesowym. Jeśli iskra na świecy wyraźnie bije kilka razy na...
Witam. Posiadam skuter Malaguti f12. Niestety od jakiegoś czasu mam problem z ustawieniem gaźnika. Mianowicie robię tak jak piszą w poradnikach wkręca do oporu odkrec o obrót itd... i po odpaleniu i dodaniu gazu trzeba poczekać na reakcję jakąś chwilę. Nie reaguje na gaz od razu tak jak kiedyś. Dodam że rok temu przeszedł generalny remont silnika. Tłok...
Może opóźnić otwieranie zaworu i przyśpieszyć zamykanie. W efekcie na ssącym - gorsze napełnienie cylindra. Na wydechowym - gorsze warunki opróżniania ze spalin. Niezależnie od pochodzenia skutera z nadmiernych luzów nic pożytecznego nie powinno wyniknąć. Uprzedzając: zmniejszenie luzów zaworowych może dać efekt niedomykania zaworów po rozgrzaniu się...
Witam jestem nowy, forum mnie zainteresowało swoją obszerną wiedzą na tematy z tym z czym wcześniej się spotykałem i nie tylko :) Mam tak że ta temat wiem wiele jeśli ktoś zapyta, ale gdy mi się coś przytrafi to muszę ruszyć głową :/ Mianowicie posiadam od 2 tygodni skuter Shotgun 50ccm/80ccm miał od początku problem z opalaniem elektrycznym natomiast...
Zmieniłem kompletną instalacje, masa jest wszędzie gdzie być powinna. Wydaje mi się że iskrownik z magnetem zaczynają działać jako silnik. Nie kręci się dosłownie ( z powodu kompresji która nie pozwala na pełen obrót wału), ale przy wciśnięciu hamulca słychać charakterystyczny dźwięk, magneto drgnie i przy pomocy ręki obraca się ( po nacisnięciu któregoś...
Jeszcze jedna ważna kwestia. Na jaką prędkość obrotową zaprojektowany jest wirnik pompy strugowodnej? Silnik od "ścigacza" kręci 10-13 tysięcy obrotów. Silnik skutera wodnego w dwusuwie to około 5 tysięcy obrotów i blokada na module.
Trudno na odległość pomóc, ale jeśli jest stały - jednakowy opór podczas obracania wałem silnika, to pewnie coś źle założyłeś tłok z pierścieniami lub nie ten wymiar. Jeśli opór jest jednak tylko w jednym miejscu, to sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu, może zawory blokują obrót wału. Aby nie uszkodzić silnika (o ile to już się nie stało) obracaj...
Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym opisać problem, z którym mecze się od kilku tygodni. Otóż nabyłem skuter jak w tytule, silnik w tym modelu jest dwucylindrowy, dwusuwowy. W związku z tym posiada zdublowany zapłon firmy Iskra Polrad Made in Slovenija 12v 150W. Już przy zakupie wiedziałem, że nie ma cewki impulsatora. Udało mi się dokupić podobną,...
Witam Mam skuter Suzuki Katane 50. Mam w niej zegary Analogowe czyli predkościomierz, wskaźnik paliwa i 3 żarówki sygnalizujące :właczenie długich świateł, kierunkowskazy, olej (jeżeli jest go mało zapala sie) to jest wszystko co zawiera sie na "desce rozdzielczej". Chciałem to wszystko zmodyfikować na mały 'komputer pokładowy cyfrowy" zależy mi na...
Podmień moduł zapłonu . Może twój jest z ograniczeniem obrotów ?? Tak , żeby nie przekraczać 45km/h . :|
(at)78db78 Już Ci napisałem. Mam powtórzyć? Wszystkie obrotomierze np. w skuterach tak działają. W silnikach dwusuwowych 1 impuls na jeden obrót wału.
To, że światła jaśniej świecą po dodaniu obrotów jest prawidłowością. Skutery przeważnie mają światła mijania i drogowe zasilane z alternatora, którego wydajność rośnie wraz obrotami silnika, oczywiście w pewnym przedziale napięcia. Jeśli natomiast skuter będzie palił żarówki, to musisz zmienić regulator.
Dużo jak na jałowym, powinny być rzędu 1500 obrotów. Wyczyść gaźnik.
Silnik, po dodaniu gazu, wkręca się na obroty a skuter nie ma siły ruszyć? Jeżeli tak, to usterka jest w przeniesieniu napędu (pasek, sprzęgło itd.) Jeżeli to silnik jest słaby, sprawdź gaźnik, zawory i całą resztę.
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Witam, mam problem z dziwnym stukaniem w silniku podczas jazdy na wyższych obrotach, stukanie zaczyna się jak silnik się dobrze rozgrzeje, tak po przejechaniu 6 km, jak jadę z prędkością 30 km/h i chcę przyspieszyć to wtedy się to dzieje. Będę wdzięczny za pomoc.
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
Przypuszczalnie. Jak wyżej. Brak kompresji. Odpala po rozkręceniu do wysokich obrotów.
Tak, to normalne że jest gorący, ponieważ gdy elektrozawór się zagrzeje to ta iglica która wychodzi zamyka ssanie.A skuter teraz ma wysokie obroty ponieważ przy wyciągniętym zaworze nie ma co zamykać ssania.
Zacznij od regulacji gaźnika, od regulacji wolnych obrotów.
Jakie minimalne obroty możesz ustawić, by silnik nie gasł? Jak bardzo jest śrubka przepustnicy wkręcona?
Ale spadają obroty silnika czy tylko skuter zwalnia? Jeśli obroty silnika spadają to wina zapewne tkwi w gaźniku, w drugim przypadku problem w sprzęgle / przekładni CVT itd.
Bogata mieszanka spala się wolno i proces spalania przeciąga się do suwu wydechu, stąd gromadzenie paliwa w układzie wydechowym i później jego zapłon. Opóźniony zapłon też może powodować taki efekt. Strzelanie w gaźnik to tylko przedwczesny zapłon, problemy z rozruchem i większa moc na wysokich obrotach.
Sprawdź bezpieczniki - ale tą drugą skrzynkę umieszczoną z prawej strony podłogi. Bezpiecznik 7.5A, patrz instrukcja obsługi.
Są moduły z regulacją maksymalnych obrotów (do starszych modeli skuterów) czy pasują do twojego musiałbyś pokazać jaki masz zamontowany inaczej raczej trudno Ci pomóc (chyba, że ktoś ma taki model, przerabiał itd). Widzę, że to markowy skuter raczej trudno będzie to zrealizować.
Dlaczego skuter 50 przerobiony na 90cc jest gorący po minucie pracy na wolnych obrotach?
Wszystko mogło się zdarzyć oprócz "przestawienia wału". Z resztą nie wiem o co Ci z tym wałem chodzi?. Widać, że nie masz bladego pojęcia o naprawach silników. Dla uniknięcia dalszych strat proponuję oddać skuter w ręce porządnego mechanika.
Nie chciał wchodzić w obroty.
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
Linka działa idealnie. Przepustnica odrazu wraca do pozycji zamkniętej a skuter I tak trzyma jeszcze duże obroty...
Sama wymiana cylindra w chińczyku 2T z 50 cm³ na 70 cm³ praktycznie nic nie daje. Cylinder 70 cm³ jest wyżej strojony (kąt otwarcia okna wydechowego) i przy tych samych obrotach osiąga taką samą moc pomimo większej pojemności. Chiński cylinder 70 cm³ z Wilmatu pokazuje potencjał dopiero po wymianie rolek na lżejsze lub wariatora na tuningowy, kiedy...
Pominąć kranik tak na początek Zanim zgaśnie obroty wzrastają?
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Problem z wolnymi obrotami, zapalaniem może oznaczać konieczność wyregulowania luzów zaworowych.
Założyć tłumik, a nie przelotowy wydech i zweryfikować luzy zaworowe.
Wypadało by zacząć od sprawdzenia i wyczyszczenia filtru powietrza i filtru paliwa.
Podnieś poziom paliwa.
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Wg poisu: "2 cylindry 1 cewka - Maluch, Fiat Cingueczento" To jeden impuls na obrót tak jak w jednocylindrowym dwu-suwie. Nie widze przeciwwskazań.
Zero problemów z uzyskaniem sygnału nadajacego się do określenia liczby obrotów. Kiedyś korzystałem z "przysposobionej" zewnętrznej karty dźwiękowej do testowania takich czujników ,głównie ABS. Półśrodek w sumie,ale działał.Można było wyraźnie zauważyć rozsadzoną przez rdzę koronkę przy kole,albo uszkodzony ząb na czujniku wału.Dwa kanały to już pozwalały...
Dopływ paliwa do sprawdzenia.
Witam ja bym uruchomił skuter bez osłony na pasek-za pomocą nasadki 17 na wiertarce i obserwował układ przeniesienia napedu zwiększając obroty czy wszystko współgra jak trzeba,skuter na nóżce centralnej postawiony oczywiście,ewentualnie psiknąć wd 40 na spreżyne główną korektora momentu obrotowego.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Bo może masz zabezpieczenie, to nowy skuter? Robią odcięcie zapłonu przy zbyt dużych obrotach żeby silnika nie zarżnąć...
Nie jestem specem od elektryki "pojazdowej", więc mam pytanie co to jest, co znajduje się na zdjęciach nad wentylatorem. To coś posiada jeden przewód (drugi to pewnie masa skuta). Na kole znajduje się jeszcze jakaś blaszka (chyba magnes), ale ta duża czarna kostka raczej nie wygląda na czujnik halla... http://obrazki.elektroda.net/87_12677016...
Śruba regulacyjna wolnych obrotów. :|
Witam Czy ktos dysponuje schematami modułów zapłonowych do skuterów np.Gilera,Piaggo itp. Chodzi o moduły bez blokady obrotów. Ew. jak taki moduł zrobić "home made" Dziękuję i pozdrawiam
Witam, borykam się z problemem takim, że mam skutera w 4t i z jakimś czasem nie trzyma mi obrotów. Po odpaleniu poczekam aż się nagrzeje i jak dam gazu to ma niskie obroty i gaśnie.
Za ciężkie rolki do aktualnej mocy na niskich obrotach.
Witam, wie ktoś może czemu skuter na nóżce bocznej ma większe obroty, a na pozycji pionowej gaśnie?
Wkręcając, zmniejszasz dopływ i skuter powinien mieć coraz to mniejsze obroty i jak wkręcisz do końca, to powinien zgasnąć.
A odpalasz go na ssaniu? Silnik trzeba najpierw rozgrzać inaczej będzie gasł, obroty jałowe silnika ustawia się dopiero na rozgrzanym do temp roboczej silniku. Czyli zapal go na ssaniu, odczekaj chwilę, wyłącz ssanie przejedź się i dopiero ustawiaj. Ssanie masz na elektrozaworze czy ustawiane ręcznie? Może jak na elektrozaworze to elektrozawór masz...
Witam, sprawdź filtr paliwa. Pozdrawiam.
Sprawdzałeś na wyższych obrotach ?
Podłączyłem to zgodnie z schematem: Nie widzę schematu. czerwony kabel z ogranicznika podpiąłem pod czerwono biały a masę podpiąłem pod śrubę gdzieś na ramie skuterka. To jest zgodne z instrukcją producenta ogranicznika? Kolory przewodów mogą być różne... Podłączyłem również ogranicznik w taki sposób: Zasilacz -> ogranicznik -> dioda aby sprawdzić...
Witam Jaka dysza wolnych obrotów do PGO PMX 50? Nie da się jej niczym przetkać. Skuter z 2003r.
Czy po tych dwóch razach spadają obroty rozrusznika?
duzą role odgrywają jeszcze sprężyny ( najczęściej 3) w sprzęgle. od ich twardości zależy z jakich obrotów skuter rusza
Skuter 4t ciężko odpala i jak odpali nie wchodzi na obroty pomocy!!!
Na luzie też nie wchodzi na obroty? Napisz wyraźnie.
24 Volt 500Wat -minimum taki regulator jest potrzebny. Przekrój kabla zależy od długości, są na to tabelki, a jakie kable były fabrycznie w tym skuterze?
Pewnie mu chodzi o to, że kabel jest wyprowadzony przez oś silnika która normalnie jest nieruchoma - zablokowana w widelcu skutera czy roweru, a obraca się felga.
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
przełącznik 2 pozycyjny 6 pin na dwa cdi odblokowany i zablokowany
Tutaj masz wszystkie informacje na temat regulacji http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=... oczywiście nie spiesz się przy tym zabiegu. Może nie jest to łatwa czynność ale bardzo ważna do prawidłowego działania skuterka. Powodzenia i spiesz się powoli :D
Witam! Moduł zapłonowy CDI wygląda jak niżej, rozumiem że żeby sie dostać do cewki muszę go rozebrać? http://obrazki.elektroda.net/6_122527838... Na obrazku filtra przy wyjściu w szereg z rezystorem ją dać tak? http://obrazki.elektroda.net/41_12252782...
Założyłem dyszę główną 85 Wolnych obrotów 38 Skuter lepiej się wkręca na obroty, i lepiej przyśpiesza. Ciężko wyregulować gaźnik. Iglicę dałem ząbek niżej bo jest czarna świeca. Jest problem bo gdy jadę 80km/h Skuter gaśnie. Jakby nie dostawał paliwa? Odpuszczę manetkę, po paru sec jedzie dalej. Jaką może być tego przyczyna?
Witam mam malage F12 i mam taki problem podczas jazdy na maxymalnych obrotach skuter po pewnym czasie przygasa lub całkeim gasnie jakby odcinalo mu paliwo lub go brakowało. Na obroty wchodzi bardzo ładnie stawia go na koło ale póżneij gasnie jaka moze byc przyna prosze o odpowiedz i pomoc..
Dziś zauważłem jeszcze jedną usterkę. Skuter nie trzyma danch obrotów. Raz spada z wysokich tak jak trzeba, a czasem po puszczeniu manetki gazu trzyma wysokie obroty.
Witam, zakupiłem ostatnio peugeota vivacity 2t. Skuter po dość długim postoju, więc gdy go kupiłem, odpalał, lecz pracował tylko na wolnych obrotach, bo przy próbie dodania gazu gasł. Stwierdziłem więc, że gaźnik do wyczyszczenia. Wyczyściłem gaźnik, wykręciłem śrubę od regulacji mieszanki około 1.5 obrotu i przy odpaleniu nadal ten sam problem, czyli...
Kolego jak sam zauważyłeś brak tzw. masy w skuterze to ważna sprawa. Sprawdź, ale dokładnie połączenie masy ( - ) od akumulatora na ramę skutera i oczyść styki do czystego metalu. Dodaj jeszcze przewód "masowy" z ramy do silnika np. pod jedną z nakrętek w głowicy, oczywiście o odpowiednim przekroju, aby podczas pracy rozrusznika nie uległ stopieniu....
Niestety ja więcej idei nie mam na rozwiązanie tego problemu. Ale sam jestem bardzo ciekaw co tam się dzieje z tym skuterem.
Ciekawa sprawa.. Jak dobrze pali to kompresja jest w dobrym stanie. Ciekawi mnie te dymienie hm ? A dzieję się tak gdy silnik jest w miare rozgrzany i pyka na wolnych obrotach ?
Pewnie się ilość impulsów na jeden obrót wału nie zgadza.
tak po wyczyszczeniu za pierwszym razem u wuja wyregulowaliśmy gaźnik i chodził na wolnych obrotach
Witam. Dzisiaj próbowałem wyregulować gaźnik. Niestety bez powodzenia. Przy starcie skuter ma dużą moc, jednak po sekundzie słabnie i ledwo co jedzie :/ Sróbkę od powietrza ustawiłem na ok. 2,5 obrotu od max. wkręcenia [w tej pozycji skuter ma najlepszy start]. Tą od obrotów [ze sprężynką] kręciłem na wszystkie strony, gdy znalazłem najwyższe obroty...
Tak jest to 2t Linka przy tej pompce się poluzowala strasznie czy to możliwe że tylko na maksymalnych obrotach skuter się przycierał ponieważ nie dostawał odpowiedniej mieszanki ? Zdjałem cylinder jest przytarty.
W trochę starszych konstrukcjach pierwszą rzeczą była wymiana tulejki na wariatorze, która ograniczała wejście przekładni pasowej na najszybsze przełożenie. Po tym skuter jedzie szybciej mimo takich samych obrotów silnika jak wcześniej.
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
Witam ! Mam taki problem ze skuterem. Mianowicie, kiedy włączam skuter światła przednie świecą normalnie, ale kiedy jadę, za około 1-2 minuty światła całkowicie gasną(tylko przednie). Kiedy nacisnę klakson one się włączają na chwilę. Dzisiaj zobaczyłem, że kiedy podwyższam obroty skutera to światła świecą mocniej. Co zrobić, żeby świeciły ciągle, bez...
www.wilmat.pl kod towaru: ZLK2131 Dostaniesz tam oryginalne ssanie automatyczne do gaźnika Teikei. Koszt chyba nie więcej niż 25zł. Ponadto zalecam zatkanie lub usunięcie zaworu powietrza dodatkowego wydechu, który pada po kilkuset kilometrach doprowadzając do dławienia silnika spalinami dopływającymi do filtra powietrza.
Gościu ty masz 2 punkty, porażka??? Napadli cię czy co? Przesyłam 50tkę bo nawet nic nie pobierzesz, a mi już tu niepotrzebne. Masz wstawić dobre fotki to będzie wiadomo gdzie ten C.
Wracając do tematu.Rolki które były zamontowane w moim skuterku miały 6,5 grama, wymieniłem je na 5 gramowe.Teraz skuter szybciej się rozpędza no i pod górki szybciej idzie różnica jakieś +10km/h.Pytanko mam jeszcze odnośnie sprzęgła czy warto wymienić sprężynę centralną i sprężynki na szczękach?Posiadam zwykłe fabryczne sprzęgło i po zmianie rolek...
Witam, mam problem z skuterem marki Romet, po dodaniu gazu wchodzi na wyższe obroty, i je tak trzyma przez około 5sec, i wtedy dopiero opadają, po czym sam gaśnie sam gaśnie.
A może świeca jest już stara i wypalona i dlatego może na wysokich obrotach wypadać zapłon.
Moc ma cały czas, ale staje i chwilę chodzi na wolnych obrotach i gaśnie.
Nie wiem jaka tam jest konstrukcja zespołu napędowego skutera - czy między sprzęgłem a piastą jest jeszcze jakieś przełożenie czy 1:1? Jeśli zamierzasz połączyć przekładnię kątową z piastą koła skutera (w miejsce tej piasty) to przy oryginalnym kole 10" z oponą 165/70 R10 (165 to szerokość przekroju w cm, a nie średnica opony) i Vmax skutera 120km/h...
przed odpaleniem przy gazuj energicznie manetką od 1-3/4 razy jak nie będzie poprawy podkręć śrubkę na góże gaźnika od 0,25-2 obrotów
skuter obrót obrót silnik skuter skuter wolne obrót
warszawa sklep przekładnia hydrostatyczna dioda mruga piszczy
philips mcm302 osuszacz powietrza
Ustawienia parametrów P01 i P07 w piecu Termet Silver Pro Wymiennik ciepła do palnika olejowego 120kW – dobór, materiały, modele Ba-95-30, stal Inox