Witam. Najlepiej podczas przeglądu (lub nawet teraz) podjechać na stację obsługi, by podłączyli autko do komputera diagnostycznego. Wyświetli się powód takiego działania autka - kod serwisowy. Przy instalacji gazowej czasami zdaża się, że zapala się ta lmpka (powodem jest przekroczenie na sondzie lambda). Reset - kolega mówił, że wystarczy odłączyć...
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
500 obrotów ? Trochę mało
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
N obroty przyczyną może być silniczek krokowy . Też miałem problem w swoim matizie z zapachem benzyny i okazało się że to pompa paliwa się zaczynała kończyć.
tu już nie miałem oporów z zastosowaniem wolnoobrotowej wiertarki. Tu też bardzo łatwo przegrzać plastik, jak się trze zbyt długo w jednym miejscu lub obroty za wysokie.
Sprawdź wydech czy jest szczelny, zobacz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, jak to będzie ok to zaprogramuj sobie wolne obroty.
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Wydech podobno odpinali . Vakumetr nie wiem czy podłączali bo jak się na czymś nie do końca znam zostawiam fachowcom . Tylko , żaden z nich chyba nie potrafi się przyłożyć . Mniemam , że nie mają odpowiedniego sprzętu . Ale napewno nie wiem . Jestem gotów nawet w Polsce podjechać do fachowca bo mi portfel i auto siada .
Witajcie, Mam taki problem z matizem a mianowicie odcina mi dopływ paliwa przy 3500obr chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobny problem i jak można to naprawić z góry dziękuję. Pozdrawiam Tomek
Witam . Pewnie już rozwiązany problem , jednak sam miałem kłopoty z niskimi obrotami a ich przyczyną był przewód podciśnienia . Może komuś to się przyda w przyszłości .
Z tym napięciem to jeszcze jest w normie. Matiz to mały silnik i akumulator. Ja nie widzę nieprawidłowości. Jeszcze dla uściślenia 2 pytania... 1. Ile lat ma akumulator? 2. Jeżeli auto przez 3 tygodnie odpala, ana początku 4 się postawi Auto jest jeżdżone cały czas czy "stoi" nieodpalane? Jeśli na drugie pytanie odpowiedź brzmi że stoi to ja Ci odpowiadam:...
Co moze byc z matizem ze szarpie na wolnych obrotach. POMOCY!!!
Jeżeli to naprawdę jedyny odczytany błąd sprawdź :napęd linki ,linkę prędkościomierza lub masz uszkodzony licznik,praca sinika na wolnych obrotach to inna przyczyna.
Jeżeli wiesz gdzie jest zawór PCV .. ? To jest odpowietrzanie skrzyni korbowej .. przez zaworek (dławik ze sprężynką ) opary ze skrzyni korbowej są wysysane do kolektora ssącego ... Za pomoca np. szczypiec zaciśnij wąż powietrzny pomiędzy tym zaworkiem a kolektorem ssącym . Czy wolne obroty spadły ?
Pompę słychać i zachowuje się prawidłowo. Przy przekręceniu kluczyka chodzi z 5sek i przy kręceniu również słychać. Pod maską czuć paliwo więc pompa raczej odpada. Może jeszcze jakieś sugestie? Dlaczego auto tak jakby odpalało ale nie wchodzi na obroty?
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Witam. Czy widzisz na 1 zdjęciu ze masz pękniętą obudowę od wtrysku jedno punktowego?
witam mam problem z moim matizem a dokladniej od pewnego czasu chodzi tylko na wysokich obrotach, jak odpalem czy jak stoje na skrzyzowaniu matiz ma wysokie obroty, jak je uregulowac pozdrawiam
Witam. Ja też mam taki problem. Na Pb nie chce odpalić, szarpie, problemy ze zwiększeniem obrotów. Przy przełączeniu na LPG odpala idealnie, silnik pracuje na równych obrotach. Wymieniłem świece, przewody, filtry (w tym paliwa), czyściłem silnik krokowy. Już nie wiem co?
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Matiz nie odpala, po tym co wyczytałem to wymień kolego stacyjkę i będziesz spał spokojnie. Dodano po 1 Matiz kopci na biało niezależnie czy na małych czy na dużych obrotach
Dopisuję się do tematu. Chevrolet Matiz 995 cm^3 z LPG rocznik 2006. Dokładnie to samo się dzieje. Z tym, że za naprawę wziął się elektromechanik, po 4 tygodniach "prób i błędów" nie znalazł przyczyny i póki co się poddał. Szuka na podmiankę komputera. Wymieniono przepustnicę na nową ale ponoć nie oryginalną, gdyż w starej zablokował się silniczek krokowy....
Silnik gaśnie w czasie jazdy czy np jak chcesz się zatrzymać albo tylko na jałowych obrotach ?
Witam!! Tak matiz zapamiętuje ustawienia krokowca , trzeba zresetować kompa , przez wyjęcie bezpiecznika lub akumulatora , potem , programowanie wolnych obrotów , w tej chwili nie ma dostępu do książki, i nie mogę niestety nic więcej napisać, z tego co pamiętam to po resecie, przekręca się kluczyk na chyba 10sekund, po czym wyłącza, ponownie wlącza...
Po mojej prymitywnej "regulacji" auto chodzi super. Przynajmniej na razie. Nawet przy niskiej temp. po przełączeniu na gaz pracuje prawie stabilnie (naprawdę małe zachwiania obrotów, mało zauważalne) podczas jazdy "ciągnie" od niskich obrotów, a moc praktycznie bez różnicy co do PB. W tej chwili katuję auto tylko po mieście, za parę dni sprawdzę jak...
Mogę się mylić ale wydaje mi się, że masz tam coś jak silnik krokowy a na pewno coś co jest za nie odpowiedzialne - sprawdziłbym tam, czasami zwykłe mycie wystarcza, może też jakieś lewe powietrze na dolocie? Co do gaśnięcia? Immo odcina sygnał z czujnika wału korbowego chyba a znam podobne przypadki jeśli chodzi o wpływ temp. silnika na pracę takiego...
Trochę mało tego napięcia nie będziesz przecież WSKom jeździł na wysokich obrotach. Wygląda , że za mało prądu daje uzwojenie może da się coś dowinąć.
Silniczek krokowy odpowiada wlasnie za wolne obroty w silniku. Steruje on uchyleniem bocznej przepustnicy która powodujac wiekszy lub mniejszy przeplyw powietrza daje mozliwosc regulacji obrotow. W niektórych samochodach zamiast silniczka jest zawór który sterowany jest przez komputer pojazdu sygnalem o zmiennym przebiegu wypelnienia i w ten sposób...
Jak samemu dokładnie sprawdzić działanie silnika krokowego,i jaka zasada działania układuEGR czy ERG niewiem jak poprawnie brzmi ten skrót Dodano po 1 i jeszcze jedno dlaczego zawsze po "przygazówce" obroty spadają
A kabli nie pomyliłeś?
Tak . Podłączałem komputer i w parametrach widać obroty walu .
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Na pusto to i bez żadnego płynu się nie zagrzeje bo i niby jak bez obciążenia .Fakt że sprężarki od ikarusa na niskich obrotach mało się grzeją nawet widziałem obiegi grawitacyjne ale to szkoda wkręcać jakiś kolanek 3/4 w dobre oryginalne gwinty . Ja dogrzebałem się do dwóch sprężarek leżących od lat w trudno dostępnym miejscu hs 19 i hs 31 .Co dziwne...
W/g opisu na pinie 5 są impulsy z CPS i na wolnych obrotach mają to być "szpilki" o częstotliwości ok 8Hz (2 impulsy na obrót?).
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Tak. Sondę najszybciej sprawdzić podmieniając ją. Szukaj takiej na szrocie.No chyba że masz komputer i możesz sprawdzić jak oscyluje tzn. jak ją widzi sterownik. Lub miernikiem uniwersalnym.
Nie wiadomo co ta moc tak naprawdę oznacza. Zresztą nie obciążony silnik pobiera mało energii.
Tak. Zrób kilkanaście obrotów w lewo i sprawdź. Jeżeli za mało to ponownie trochę opuść roletę i znów kilka obrotów w lewo. Jeżeli roleta zatrzyma się zbyt nisko, to kręć tym samym regulatorem po trochu in plus czyli w prawo.
regulator obrotów TR-300 Mało skuteczny do wirowki, wirówka to nie wentylator ze swoim oporem dynamicznym. Jednofazowy falownik 250 W załatwia sprawę. Masz regulacje praktyczne od zera rpm.
Jak jest palec to jest jeszcze kopułka,przewody,świece... Może byś słaba iskra na którymś cylindrze i wtedy po dodaniu gazu zalewa się i nie przepala mieszanki.
Witam. Jeżeli zaświeca się kontrolka check to pojawia się jakiś błąd. Proponuje zczytać kody błędów to może naprowadzić na uszkodzenie. Pozdrawiam.
Trochę mało, 112 stopni obrotu wału, mi potrzeba 720. Jest tam na drugim obrazku: https://obrazki.elektroda.pl/2002806600_...
Dzięki za podpowiedzi… Póki co zamontowałem czujnik spalania stukowego w innym miejscu na bloku silnika. Komputer już nie pokazuje błędu ale silnik nadal nie wkręca się na obroty. Sprawdziłem stopień sprężania na cylindrach, jest po 11 na każdym czyli OK. Był opóźniony zapłon więc przyspieszyłem go na +10 i silniczek zaczął pracować równiej ale...
Podłącz kable omomierza do kabla sieciowego i zobacz, jak zmienia się rezystancja podczas przełączania prędkości z minimalnej na maksymalną. Zmierz rezystancję na zaciskach kondensatora, powinna ona być równa sumie rezystancji wszystkich uzwojeń silnika. Jeśli na zaciskach kondensatora będzie nieskończenie duża rezystancja, jedno z uzwojeń przerwane....
Troche mało bo na wyzszych obrotach powinno byc znacznie wiecej niz te 6V
Brak szczelności dolotu.
Witam.Spróbuj tak :pokręć cewką ARCz jakies 1-2 obroty w jedną stronę, i ponownie zaprogramować TV najlepiej na zakresie UHF i nie na antenie kablowej (zbyt duża ilość stacji), i nie korzystać z funkcji dokładnego strojenia.Jeśli dwa obroty za mało to jeszcze trochę , a może w drugą stronę , i za każdym razem ponowne programowanie.W ten sposób metodą...
http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/pwm5... Za pomoca potencjometru można płynnie regulować prędkość obrotową. Tranzystyor mozesz dac jakis bipolarny zamiast tamtego MOSFET'a, np. BD139 (wytrzyma do 1,5A i odpowednio zwiększyc opornik wchodzący na bazę). Jednak kilkanaście obrotów to dość mało jak dla silnika DC, cięzko jest wtedy uzyskać stabilną...
Czy wystarczy kręcić śrubę do której jest dostęp? Nie. Jak zdejmiesz skrzydło drzwi , to zobaczysz na zawiasie otwór pod klucz imbusowy. Na górze wkręcasz o jeden obrót, środka nie ruszasz a na dole wykręcasz o jeden obrót. Zakładasz drzwi i sprawdzasz. Jeżeli jeszcze za mało, to powtarzasz procedurę (ale wtedy środek wkręć o pół obrotu).
To nie są wtryski, tylko regulator obrotów tak ustawiony. Regulator jest bardzo czujny na niewielkie wahania obrotów. Mało czujny tak się zachowuje, że jak w kombajnie ustawi się 2000 rpm, to przy obciążeniu potrafi zejść nawet do 1700 rpm.
wszystko wskazuje jednak na uszkodzenie czujnika obrotów ( podmieniałeś cały aparat ?)
No tak ale SATA I raczej nie kupi bo kupi wolnego gniota, tak samo SATA II czy III nie powinien kupić dysku wolniejszego niż 7200 obrotów. SSD mało ważne jaki kupi, nawet te najwolniejsze będą szybsze do HDD. Moim zdaniem zawsze najlepiej kupić kontroler dysków SATA III i dysk SATA III , jeszcze jako wybór ma możliwość kupna dysku SSHD. Oczywiście to...
tino2003 , nie wiem jaką masz instalację (chyba I lub II gen.), według mnie masz za ubogą mieszankę na gazie przy hamowaniu silnikiem. Ubogą na tyle, że nie zapala się w cylindrze, a w kolektorze wylotowym po zsumowaniu się niespalonego gazu z kilku cylindrów bomba gotowa. Mnie to się przytrafiło w poldku gaźnikowym z zaworem hamowania silnikiem. Tylko...
kolego pomóż gdzie regulować ciśnienie w Fordzie 8340?? ja spradzwałem u siebie i na wyjściach węży ustawione na 50 i to do obrotów za mało pytanie tylko gdzie sie reguluje??
Biały dym mało paliwa
Witam! Mam Matiza na gazie i nie wiem czemu gaśmie na wolnych obrotach. Czy jest zimny czy cieply silnik jest tak samo-gaśnie. Czy można jakoś wyregulować obroty? I co może być przyczyną? A może już są jakieś problemy z głowicą....? Z góry dziękuje ;)
ale jak piszczy jak dajesz gazu i na wolnych obrotach
Połączenia sprawdziłem - na wszelki wypadek alternator połączyłem bezposrednio z akumulatorem "+" i "-" i nic nie dało - dalej się żarzy na wolnych obrotach - proszę o dalsze sugestie
Traktuje to jako żarcik, więc nie wymieniam i nie pytam czemu miałbym wymieniać sprawny pasek. Na 100% nie ślizga się i nie jest uszkodzony. Nie powstaje sytuacja poślizgu, którą sterownik mógłby zinterpretować jako przekroczenie obrotów. To jeszcze mało widziałeś. Koledzy dobrze Ci radzą :!:
Do sprawdzenia, regulacji, nie wiadomo, wymienisz końcówki, a będzie to samo, bo to pompa.. Jeszcze jedno- dymienie na "czarno" pod obciążeniem a puszczanie idealnie czarnego "kloca", który po wejściu na obroty mało co maleje, to dwie różne sprawy.
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
Wymieniłem zaworek PCV i obroty biegu jałowego ustały... Dzięki za pomoc
To zerknij jeszcze czy nie masz przestawionego rozrządu, jak przestawi się o jeden ząbek to efekt będzie podobny 3000- 3500tys obr max. Napisałem że w trybie awaryjnym ponieważ jeśli komputer w aucie wywali błąd np czujnik położenia wału to przełączy się na tryb awaryjny,czyli będzie chodził ale na pół gwizdka żeby można było chociażby do mechanika...
Śmigła nie da się odwrócić, gdyż zostało zaprojektowane do odpowiedniego kierunku obrotów i stanie się mało wydajne. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Kolego, określ najpierw czy to są dźwięki wadliwie pracującej elektryki, czy czysto mechaniczne brzęczenie? Może najpierw sam spróbuj popodwiązywać wiązki elektryczne i wszystko, co może świerszczyć i drżeć.
Jeśli brak obrotów rewersyjnych ,wirowanie jest , programator się przesuwa ,pozostaje jeszcze silnik (mało prawdopodobne)ale lepiej sprawdzić Jeśli jest tak jak napisałem to wszysko wskazuje na programator Pozdrawiam
Zainteresuj się napięciem na akumulatorze. Podnieś obroty i zmierz bo 10V to ciut za mało.
Pompa do wymiany - naprawa mało opłacalna.
Mało magnesów i na jeden obrót korbami jest za mało impulsów. Sprawdź ile jest magnesów na tarczy. Jeśli jest za mało, lub nierównomiernie dodaj kilka.
Ten typ silnika jest bardzo mało podatny na regulację obrotów. Żeby "zejść " z obrotami należałoby znacznie zmniejszyć częstotliwość zasilajacego napięcia ale nie każdy silnik będzie poprawnie działał przy np 25 Hz. Tak naprawdę jedynym prostym sposobem jest przekładnia pasowa - tu można dowolnie dobrać obroty wentylatora.
Cześć , z powodu luzu nza przepustnicy występuje tzw,"dziura w obrotach " niestety panowie mają rację, chociaż są ludzie regenerujący przepustnice ,ale twierdzą że to mało opłacalne.Kto szuka nie błądzi.
Tak z ciekawości po ci zmiana kierunku obrotów w pilarce tarczowej? Cięcie na lewych obrotach jest mało wygodne.
Witam mam pytanie dotyczące matiza 0.8.Gdy po kilkunastu godzinach chcę odpalić samochód nie jest to możliwe gdyż od razu on gaśnie ,sytuacja zmienia się gdy przy odpalaniu lekko go przygazuje wtedy odpala bez problemu.Gdy silnik się nagrzeje i go odpalam na początku nie wchodzi on w obroty i przygasa.Czy wie ktoś może w czym jest tu problem ?
Schemat przedstawiony przez Ciebie powinien działać, prąd będzie ciągnięty z cewek, jeśli będzie go mało (jałowe obroty) to pociągnie z akusia, tylko pamiętaj że każda dioda prostownicza obniża napięcie o 1,5V, a Ty ich tam trochę masz :) co do przekaźnika to masz rację, ale myślę że będzie to tak mała przerwa że nie odczujesz tego.
Nie wiem, czy odpowiednio załapałem twój problem. Ale jeśli myślisz o urządzeniu napędzanym silnikiem indukcyjnym, jednofazowym ( nawet i komutatorowym) o mocy rzędu kilkuset Watt to możesz z powodzeniem zastosować regulator handlowo zwany fazowym lub obrotów. Kolego! Na znanym portalu pod hasłem regulator prądu lub obrotów silnika widać nie mało. Pytanie...
W to: https://pl.aliexpress.com/item/100500650... Z kodem promocyjnym PEPPERPL20 cena spada do ok. 700zł. Gry MMO uwielbiają cache X3D w Ryzenach. I masz kompa rakietę. Patrząc na charakterystykę pracy wentylatora wydaje mi się to mało prawdopodobne. Obroty idą w górę przy obciążeniu ok. 70-75% co daje ok. 400W czyli tyle ile ten system mógłby...
Matiz. Zapala i w miarę normalnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy dodajesz powoli gazu to ładnie wchodzi na obroty, ale gdy dasz gaz w podłogę to bulgocze i gaśnie. Druga przypadłość - po przekręceniu kluczyka na OFF dalej silnik pracuje. Ta usterka występuje sporadycznie, dopiero wyjęcie kluczyka ze stacyjki to matiz gaśnie. Jutro go będę robił i chciałbym...
Brak synchronizacji igła chwytacz. W momencie kiedy chwytacz zaczyna wykonywać ruch w prawo igła powinna się podnosić. Czy na drugim zdjęciu to je maksymalny kont obrotu chwytacza ? jeśli tak to za mało bo powinien dojść z nitką do samego dołu
tak 1-3
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Może sam czujnik, ewentualnie jego instalacja, dopiero potem szukać dalej.
Wymieniona przepustnica a adaptacja przeprowadzona? Pompa podciśnienia? Pedał hamulca twardy? Nie odczułeś ze słabiej hamuje? A kiedy ta usterka nastąpiła? Po regeneracji skrzyni czy głowicy. Czy wszystkie te naprawy były ze względu na falujące obroty. Mało danych, musiał byś wszystko po kolei opisać wraz z dokumentacją fotograficzną co było robione...
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Też obstawiam że kończy się rozrusznik. Obroty 200 i poniżej to trochę mało żeby sprawnie uruchomić diesla.
Nieszczelność tego wężyka będzie się objawiać problemami z wolnymi obrotami nieco większym zużyciem paliwa oraz utrata mocy, aczkolwiek nic nie stanie się złego dla silnika. Pozdrawiam
nie znam sie na pralkach ale ostatnio mam do czynienia z pralką BOSCH WAA 20163PL fajnie pomalowana na bialo wypoziomowana fajnie sie kręci ma 1000 obrotów mało proszku potrzebuje (ubrania pachną) w porównaniu z starą pralką ,jedyną wadą jest to że jest nierozbieralna (w sumie ma to swoje plusy).
Zmieniłem koła pasowe tak żeby zrobić około 1200 obrotów (ciut mało) i nie napinałem pasków klinowych Owo to pomogło i problem nie występuje. Widocznie ma mniejszy opór przy starcie i daje rade.
Według mnie nie wytrzyma- za dużo rozruchów, a za mało pracy czyli chłodzenia. Raczej uzwojenia tego nie przetrzymają.
Jeszcze nie widziałem na oczy Mało widziałeś.
400 omów to chyba trochę mało jak mi się wydaje? Dodano po 1 400 omów to chyba trochę mało jak mi się wydaje?
Witam, jak odpalę go to silnik pracuje, podczas jazdy nie dusi go jest okej ale najgorzej go odpalić jakieś pomysły ? Ssanie ? A druga sprawa to jak wyregulować tą boczną dysze na gaźniku ona chyba od powietrza jest. A jeszcze jedno, jak pracuje na jałowym to delikatnie mu falują obroty mało wyczuwalne ale są, ale jak daje gazu na maksa to nie muli...
Witam, posiadam indyjski skuter hero puch winner. Sprawował się świetnie, ale po ostatniej zimie dopadły go pewne bolączki. Gdy zimny odpala na dotyk, ciepły trochę trzeba pokręcić. Z miejsca wyrywa jak należy ale po przekroczeniu 30km/h zaczyna się dusić, po dodaniu gazu na max gaśnie, po wyciągnięciu ssania trochę odzyskuje moc i dalej ciągnie, prędkość...
Na 90 procent wina termostatu jest ciągle otwarty i ciągły obrót powoduje że płyn jest mało ciepły.A 10 procent winna nagrzewnica ale nie trzeba ją zaraz wymieniać jak to polecił ci twój mechanik tylko można odłączyć wlew i wylew,podłączyć waż z ciśnieniem wody i przepchać zanieczyszczenia.
Sprawdź czy są impulsy obrotów silnika (są częstsze) i GMP
Witam, no więc tak, zmieniłem pierścienie, kompresja wróciła, jest już prawidłowa. Złożyłem pilarkę, odpaliłem, chodzi, ale jest problem dosyć dziwny, gdy nacisnę górną rękojeść silnik zwiększa sam obroty, mało tego, gdy przechylę piłę w prawą stronę to też zwiększa obroty, ale jak już dam pilarkę do góry nogami, to już całkowicie silnik szaleje, obroty...
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
Wystepują drgania pedału sprzęgła .Jak oprze sie noge na pedał sprzegła i wprowadzi na obroty to zaczyna pedał drgac , nawolnych obrotach jest OK.Przy ruszaniu iw czasie jazdy nie szarpie.Zestaw sprzęgłowy firmy SACHS ma nie całe pół roku .Proszę o podpowiedzi.
matiz falują obroty matiz wysokie obroty matiz obroty silnika
urwany kabel cewki gniazdo przyczepki podłączenie prąd bramki tyrystora
nadajnik iskrowy wysokie ciśnienie ssania
Nastawy podstawowe licznika Audi A6 C7 - VCDS, ODIS, OBDeleven Ksenony gasną po minucie: przyczyny i diagnostyka