Witam. Najlepiej podczas przeglądu (lub nawet teraz) podjechać na stację obsługi, by podłączyli autko do komputera diagnostycznego. Wyświetli się powód takiego działania autka - kod serwisowy. Przy instalacji gazowej czasami zdaża się, że zapala się ta lmpka (powodem jest przekroczenie na sondzie lambda). Reset - kolega mówił, że wystarczy odłączyć...
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Jeżeli wiesz gdzie jest zawór PCV .. ? To jest odpowietrzanie skrzyni korbowej .. przez zaworek (dławik ze sprężynką ) opary ze skrzyni korbowej są wysysane do kolektora ssącego ... Za pomoca np. szczypiec zaciśnij wąż powietrzny pomiędzy tym zaworkiem a kolektorem ssącym . Czy wolne obroty spadły ?
witam mam problem z moim matizem a dokladniej od pewnego czasu chodzi tylko na wysokich obrotach, jak odpalem czy jak stoje na skrzyzowaniu matiz ma wysokie obroty, jak je uregulowac pozdrawiam
tu już nie miałem oporów z zastosowaniem wolnoobrotowej wiertarki. Tu też bardzo łatwo przegrzać plastik, jak się trze zbyt długo w jednym miejscu lub obroty za wysokie.
Kolego, określ najpierw czy to są dźwięki wadliwie pracującej elektryki, czy czysto mechaniczne brzęczenie? Może najpierw sam spróbuj popodwiązywać wiązki elektryczne i wszystko, co może świerszczyć i drżeć.
Trochę mało tego napięcia nie będziesz przecież WSKom jeździł na wysokich obrotach. Wygląda , że za mało prądu daje uzwojenie może da się coś dowinąć.
To zerknij jeszcze czy nie masz przestawionego rozrządu, jak przestawi się o jeden ząbek to efekt będzie podobny 3000- 3500tys obr max. Napisałem że w trybie awaryjnym ponieważ jeśli komputer w aucie wywali błąd np czujnik położenia wału to przełączy się na tryb awaryjny,czyli będzie chodził ale na pół gwizdka żeby można było chociażby do mechanika...
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
czy przerywa bardziej jak mocno wciśniesz gaz? jeśli tak to może dawno temu nie był wymieniany filtr paliwa i się przytkał ?
Matiz 99 rok przerywa na maksymalnych obrotach. Przerywanie nie jest przypadkowe tylko cykliczne... Przy otwarciu przepustnicy na Max (auto na luzie) silnik wkręca sie na maks obroty po czym cyklicznie przerywa ... - ciągnie - nie ciągnie. Czy możliwe jest to ze Matiz ma zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ? czy jednak te przerywanie jest spowodowane...
Problem rozwiązany.Wymiana aparatu zaplonowego i wszystko ok.
Jeszcze nie widziałem na oczy Mało widziałeś.
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Bardzo mało u Ciebie napięcia generuje tacho. Przy ręcznym kręceniu bębnem u mnie pokazuje około 5V AC, przy silniku na wysokich obrotach nawet 30V. Dodano po 39 Zwykły cyfrowy miernik wystarczy.
Ciśnienie powietrza w kołach posprawdzałeś? Bo też moze mieć wpływ. Cały czas jest istotna wartość na ślizgaczu TPS-u, to ze jest nowy, jest mało ważne.
Nie tylko w trapezie wskaźnik tak oszukuje zwłaszcza jak się ma mało paliwa.
Nie ryzykowałbym tego. To jest prosty regulator fazowy na triaku. Brak izolacji galwanicznej, wkrętarka pewnie ma regulator obrotów na mosfecie i szpilki wysokiego napięcia ubiją wszystko we wkrętarce. Ja teściowi do mało wymagających prac złożyłem zasilacz na trafie z UPS mostek 50A, kilka kondensatorów i trzy metry przewodu 2,5mm. Działa mu to już...
Ja mam BKDX60-220 i na wysokich obrotach chodzi podobnie. Możesz mieć mało gazu freonu i wtedy sprężarka też głośniej chodzi. Ja miałem swoją dobijaną i teraz pracuje ciszej,ale podobnie.
Po odpaleniu wraca do normy na chwilę? Sprawdź gaźnik, czy nie podaje za mało paliwa na wysokich obrotach.
Czesc. Możecie mi wyjaśnić jaką funkcję *do czegosłuży, po co jest( silniczek krokowy w samochodach wwielopunktowych wtryskowych silnikach. Ja osobiście mam matiza i cośb mu się stało i ma wysokie obroty biegu jałowego i podobno wina w silniczku krokowym, ale co on robi. Sławek.
Jaki model gaźnika? Możesz gdzieś łapie to lewe powietrze? Silnik łapie wysokie obroty jak mieszanka jest tzw uboga w benzynę, czyli w skrócie dużo powietrza a mało paliwa. Pozdrawiam
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza. Zobacz czy się poprawi. Jak nie to wyreguluj gaźnik bo wygląda na to, że dostaje za mało paliwa i nie wchodzi na wysokie obroty.
No to zobacz czy ta pzrepustnica się do końca otwiera i sprubój mu przydkać trochę powietrze. Ja bym obstawiał na złą mieszankę paliwa z powietrzem. Jak już mówiłem miałem jawke i też trochę kombinowałem i właśnie jak miał za dużo powietzra był podobny efekt jak u ciebie a jak było za mało to znowu nie chciał sie zbierać z mniejszych obrotów (szarpał)....
To już zawsze coś. Rozrząd mechanior ustawiał i sprawdzał ale mam gdzieś opis jak to powinno być ustawione i sprawdzę to raz jeszcze. Ogolnie autko ma mało pary na wysokich obrotach. Może faktycznie coś jest nie tak złożone.
Raczej mało prawdopodobne, że bez czyszczenia BIOS karta by nie działała, tym bardziej że na obu komputerach jest ten problem. GT630 Może obsługiwać UEFI lub nie, w zależności od BIOSu. Czasem są dostępne aktualizacje BIOS na stronie producenta, które mogą dodać obsługę UEFI.
Ciekawe spostrzeżenie. Trochę mało dymu było.
16804 to przytkany kat. Możliwe że mało jeździsz po trasach, głównie po mieście lub krótkie odcinki. Można próbować go przepalić. Czyli wysokie obroty i tak 50km jazdy - najlepiej po autostradzie. Aleee kat może być przytkany olejem. Nie ubywa Ci ostatnio zbyt dużo oleju? Możliwe że problem z turbo. Jeśli turbo wysiada to można próbować ją regenerować...
hej. no wlasnie przed nie wymialem oleju. ale problem sie rozwiązał wlasnie po. wymieniłem oleje, filtry i nie gaśnie. moim zdaniem filtr wstepny paliwa był czarny i aż go zassało i za mało paliwa dostawał kompresor i na wysokich obrotach gas
Odnośnie strzelania w tłumik - czy zauważyliście w jaki sposób kierowcy ścigaczy czy też zamochodów z turbo (bez anti LAG) "strzelają z rury" - poprzez zabawę gazem. Mieszanka gromadzi się w tłumiku - bo jest jej za mało przy wysokich obrotach silnika i zamknietej przepustnicy. Jeśli chodzi o strzelanie w gaźnik - przyglądałem się z bliska jak pracuje...
Popieram Kolegę PtasiorWro . Za wysokie obroty (poza zakresem nastawy regulatora obrotów) powodują taki właśnie objaw. Do mnie jakiś czas temu trafił mniejszy młotek Makity po "przeróbce" - wymontowany regulator obrotów. Nie było udaru, mało tego, z powodu za wysokich obrotów rozsypało się w środku dosłownie wszystko. Pozdrawiam
Temat rozwiązany!!! Okazało się, że świece do wymiany. Wymienione i autko śmiga i jeszcze więcej mocy ma! :) Dziękuje wszystkim za pomoc. Ps. auto nadal nie wyleciało w powietrze :) Dodano po 4 Problemy były dwa: 1. zatkana instalacja gazowa (czyszczenie, rozkręcenie) - było zbyt niskie ciśnienie i auto miało mało mocy przy wysokich obrotach. 2. wymiana...
Autor tematu i wykonawca zarazem "naprawy" nie ma zielonego pojęcia o wykonywaniu pomiarów. jedyne co wg. mnie świadczy o uszkodzeniu prądniczki to brak wytwarzania napięcia podczas kręcenia ośką :( No i nie zmierzysz czy na stałym, czy na zmiennym zakresie w multimetrze. Za mało mierników miałeś w ręce :/ Tacho mierzy się na pomiarze diody - masz jednoznaczne...
dzięki za info ,o bosterze już czytałem ale nie wiedziałem gdzie go znaleźć , a teraz prawdziwa przyczyna wysokich obrotów - rozszczelnił się zbiornik paliwa z że było go mało to łapał fałszywe powietrze i gasł pozdrawiam cosja
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
6-7 multimetr sie wzbudza na cwile po czym wskazuje 0 Na dobrym zakresie pomierzyłeś ? Tak czy siak coś powinno tam być, ale to fakt, bdzie mało istotne dla nas. 1 - 4 - 5 --> Stojan w twoim przypadku wspólnym odczepem jest 5 w zalezności teraz na jak wysokich obrotach zamierzasz motor wykorzystywać, przy niedużych wykorzystujesz 4-5 przy dużych obrotach...
Cześć. Co mogło się stać Matizowi. zabrałem na noc do ładowania akumulator i po podłączeniu na drugi dzień troszkę zwariował. Brak obrotów biegu jałowego. Są wysokie a w trakcie jazdy zauważyłem, że na luzie silnik raz wpada na obroty a raz są w miarę nrmalne, czego przedtem nie było bo zaczęło się tylko od wysokich brotów. W instrukcji jest mowa o...
Pewnie masz mało płynu hamulcowego.
Nie podałeś ciężaru autka 2-3 KM to trochę mało w czasie ruszania i przy wysokich obrotach silnika, chyba że skrzynia biegów będzie dwubiegowa. Lepszym wyborem będzie przykładowo silnik z przekładnią i biegiem wstecznym od quad cross pojemność 49ccm, moc silnika: 2,5kW / ok.4 KM, lub większy. Lutowane na twardo to trochę słabsze połączenia. Uproszczona...
Witam, Można ją odpalić po wlaniu trochę paliwa pod świece Znaczy, że ma za mało lub brak paliwa. na wysokich obrotach zaczęła się dusić Możliwe, że to początek zapchania układu paliwowego.
nie nie gasłby jak by miał za mało to wtedy jak najbardziej
https://obrazki.elektroda.pl/9296430600_... Witam, mam problem z moją kosą spalinową Stiga sbc 252D. Kosa na zimnym silniku zaraz po pierwszym odpaleniu pracuje poprawnie na niskich obrotach, zero problemu. Kłopoty zaczynają się po paru minutach pracy, gdy już trochę się rozgrzeje - sama z siebie zaczyna się coraz bardziej rozpędzać...
Nie są takie złe. Jeździłem trochę takim cudem i nie miałem do niego większych zastrzeżeń. Mało dynamiczny i lubi wysokie obroty. Wolne obroty trochę niestabilne i się wieszają.
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Jaki mają pobór prądu silniki gdy są zatrzymane? (o ile masz datasheet, albo podłącz pod mocne źródło zasilania - na elektronice nie próbój, bo możesz spalić tranzystory) Jest duża szansa, że problemy z mocą masz z powodu baterii. Jeżeli to jest standardowa bateryjka, to przy 660mAh pojemności uzyskasz prąd wyjściowy w granicach 2C (czyli 1320mAh)....
Podajesz tak mało szczegółów.Pompa wysokiego ciśnienia./To jest odpowiedż/
Ja też stawiam na alternator bo 13.78 V to jest bardzo mało powinno być 14.5V
Można pominąć ale zaślepiając wyjście gaźnika które idzie do pompki. Takie zaślepienie może spowoduje zalewanie silnika. Przy pełnym zbiorniku paliwa nie będzie ciągnąc powietrza przez przewód powrótny. Oczywiście moja metoda jest tylko do testów a nie na stałe. Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
I masz 15 VAC bez regulatora? To za mało...
Zgadzam się, silnik ten ma zbyt wysokiej obroty jak na wykorzystanie go do napędzania bębna betoniarki, może się i nawet nadaję, ale życzę powodzenia w uzyskaniu odpowiedniego przełożenia. Co do podłączenia go w układzie pracy jednofazowej to musisz wziąć pod uwagę spadek mocy jaki chcąc nie chcąc uzyskasz i będziesz mniał mało realne szanse by go odpowiednio...
Nie wiem czy wiesz do czego służy sprężarka w czołgu -mianowicie do tego żeby napędzać rozruch i tzw. odsyfiacz.Ten typ sprężarki ma bić powietrze do 150 atmosfer ale żeby do tego doszło musi mieć wysokie obroty, mało tego musi też posiadać smarowanie żeby jej szlak nie trafił. MYŚLĘ, ŻE POMOGŁAM. Pozdrawiam.
Witam, zwracam sie do Was o pomoc... mój matiz pali na dotyk tuż po zapaleniu na zimnym trzyma wysokie obroty około 2tyś. po kilku sekundach nagle obroty spadają i zaczyna falowaćak jakby ktoś dodawał gazu co sekundę. wymieniłem już nowe świece, przewody, palec rozdzielacza, kopułkę, cewkę oraz moduł optyczny w aparacie... rozrząd sprawdziłem jest ok....
Słuchaj, a jeszcze z innej beczki trochę. Mam taką pralkę Siemens, 1400 obr/min. Czasami, jak mam mało prania, np. jedną koszulkę pierzę, i jak ona próbuje odwirować, to nie może wejść na wysokie obroty. Jakby w środku bęben się bujał i ona nie wchodzi na wyższe obroty i w efekcie pranie jest nieodwirowane. Jak jest dużo prania, to raczej nie ma z tym...
Część. Mam problem. Po czyszczeniu gaźnika mój skuter nie odpalał. Nie pomagało kręcenie srubami od mieszanki i obrotów. Gdzieś przeczytałem, żeby wlać trochę paliwa prosto do cylindra. A ja, niedoczytawszy gdzie to wlać, wlałem 5ml benzyny do... zaworu membranowego. Jakie to bedzie mialo konsekwencje. Czy przez to są takie wysokie obroty? Gdy trzymam...
Samemu słabo, ale można spróbować odkręcać nakrętki przy wtryskach i sprawdzać gdzie nie podaje paliwa. Klucz bodaj 17. Jednak będzie to dość mało miarodajne.
Jakieś sugestie? Bo mam to samo, myślę ze nieszczelnośc dolotu to powoduje bo to silnik bardzo wybredny na tego typu usterkę. Niewielka nieszczelność -map- i zaczyna silnik głupieć skaczą mu obroty zaczyna falować obrotami konkretnie itp.
witam miałem nie dawno podobny problem tylko że matiz mojego klienta na biegu jałowym wchodził na wysokie obroty 2000 obr/min. szukałem tej przyczyny zaczynając od przepustnicy poprzez silnik krokowy i jak sie okazało wine miał czujnik optyczny w aparacie zapłonowym i po wymianie całego aparatu wszystko wróciło do normy. oryginalne aparaty zapłonowe...
w okolicach zębatki jest śruba i to mało widoczna jak zaoliwione
Wysokie napięcie,- trochę za mało opisu usterki
Powiem ci kolego że od jakiegoś czasu walczę też z tą samą przypadłością. Wymieniłem sondę bo stara trochę świrowała, podciśnienia i cały układ ok. zapłon sprawdzony, przepustnica wyczyszczona, czujnik temperatury sprawny w sterowniku żadnych błędów, teraz czekam na nowy silniczek krokowy choć stary niby jest ok, ale dla pewności wymienię zaprogramuje...
Sprawdź układ paliwowy, ja w samochodzie dieslu tak miałem. Jak dostawał za mało paliwa (rezerwa) to wchodził na bardzo wysokie obroty.
Może wszystko jeszcze raz rozłączyć i podłączyć? Może jakiś kabel pominąłem. Sam nie wiem. O wysokich temperaturach nie ma chyba co mówić, 3 4 sekundy obrotu wiatraczka to chyba zbyt mało aby doszło do wysokich temperatur.
Masz tylko zasilanie 230V? Jeśli tak, to zapomnij. Ten silnik w najlepszym razie "wyciągnie" 1,5kW z kondensatorem, realnie pewnie jeszcze mniej. Do łuparki to zdecydowanie za mało i przede wszystkim za wysokie obroty. Musisz mieć odpowiednią przekładnie - chyba, że na kołach pasowych. Sam pracowałem na takiej łuparce - ale przy traktorze - większy...
Witam, Pacjent to Huawei Matebook D14. Model H96 model płyty DA0H96MBAF0 REV: F Laptop po zalaniu,uruchamiał się lecz nie ładował baterii i nie wyświetlał obrazu.Zalane elementy to charger oraz RT3662AC. Po umyciu płyty w miejscu zalania laptop ruszył z obrazem ale miał bardzo wysokie obroty wiatraczka że mało nie odleciał ze stołu. Nie ładował baterii,ładowanie...
Ciężko powiedzieć żeby kopcił wiele oleju nie trzeba, nie wiadomo czy nie ubywa, nie wiadomo w jakim stanie, równie dobrze może to być olej z filtra powietrza. Jak na razie kolega za mało sprawdził żeby cokolwiek wykluczyć.
Witam problem z ciągnikiem t25 przy odśnieżaniu na wiarę wysokich obrotach nagle zgasł nie wiem co może być przyczyną Fakt było mało paliwa tylko jakby się zapowietrzyl to tak szybko by nie zgasł próbowałem pompką nawet plakiem i nic na plaku chodzi tylko to niebezpieczne mogło coś się urwać czy próbować odpowietrzac dalej?
Śruby regulacyjne służą tylko do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, podczas jazdy pracuje tylko rozpylacz główny i przepustnica powietrza. Z moich doświadczeń wynika że, na wysokich obrotach, masz za dużo powietrza a za mało paliwa czyli podnieś poziom paliwa, a iglice ustaw na środkowym ząbku.
Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie.
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
dzięki jeryy3 i diablo23248 bardzo pomogło... mam ostatnie pytanie do Was odnośnie, udało mi się zmniejszyć obroty ale pewnym momencie za bardzo przy okazji zmniejszyłem długość ssania... zwiększyłem ponownie i znowu ciutkę za wysokie ale nie odpala mi normalnie muszę dodać gazu, co może być powodem? za krótkie ssanie? bo obroty wydają mi się ciutkę...
Proszę, masz tu cały VIN. https://obrazki.elektroda.pl/1841126700_... https://obrazki.elektroda.pl/5618278600_... ZAMÓWIŁEM 5 dostępnych różnych, mechanik najbardziej zbliżony założył, ale jechać się nie da. Obroty falują, nie chcą spadać. Miałem podobny problem dość dawno temu- żaden zamiennik nie chciał działać poprawnie,...
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
WITAM. Jaka może być przyczyna nie wchodzenia silnika na wyższe obroty />2500 obr silnik zaczyna przerywać / proszę o pomoc. A kiedy wymieniałeś kable wysokiego napięcia ? U mnie na starych kablach robił takie "jaja".
to już mało istotne , jak sie garnie niech robi
Sądzisz, że mechanik może być tak mało spostrzegawczy i nie zauważyć tego przy czyszczeniu ?
Witam szanowne grono posiadaczy Mazdy. Mam taki problem: jadąc stanąłem przed sklepem, zgasiłem auto, wróciłem, odpaliłem autko, rzucam na D i pojawiły się wysokie obroty, a Mazda ledwo co się toczy. Nadmienię, że Mazda Tribute 3.0 V6. Jak przeskoczy na 2, już później zmienia biegi, lecz gdy stanie to znowu obroty 3-4 tysiące, auto się toczy i aż osiągnie...
Witam, dokładnie tak ale żeby się do niego dostać musi Pan odkręcić siedzenie kierowcy oraz blachę która pod nim jest. Wtedy będzie bardzo dobry dostęp do filtra. Jest to malutki siatkowy filterek, mój był b. zanieczyszczony na wolnych obrotach silnik potrzebuje mało paliwa i taki przepływ mu odpowiadał, natomiast przy wysokich już nie. Przeczyszczenie...
Reduktor za mało daje gazu, tylko nie łap się na regeneracje tylko wymiana.
Mało informując odpowiedzi . Kolego jeżdżę już 6 rok polonezem sam go sobie naprawiam i powiem tak przyczyną wysokich obrotów są lewe powietrze u ciebie mało realne skoro LPG ok , czujnik temperatury komputer ma informacje o zimnym silniku i zwiększa dawkę paliwa i powietrza ( w starszym modelu odpowiada za to kierowca wyciągając ssanie)
Witam jeżeli byłoby coś ze świecami lub przewodami lub aparatem zapłonowym myślę że rano przy -10 mrozie by były problemy z zapalaniem na gazie a silnik ten jest już trochę zużyty, ciekawy jestem czy może być przyczyną np. żle założony pasek rorządu lub coś w gażniku np. za mało dostaje na wysokich obrotach powietrza, jeszcze co zauważyłem to na czwartym...
Bing kosztuje 420~zł, a ten BFV jest oryginalny i przepracował 10 000 km. to trochę za mało na koniec jego żywota.
Najgorsze jest to, że nie jest wysyłany żaden sygnał dźwiękowy Sprawdź, czy głośnik systemowy jest podłączony. (Złącze JFP2 pin 2 i 8)/prawy dolny róg płyty. Jak stwierdzisz jego obecność, wymontuj moduły pamięci RAM (wszystkie) uruchom komputer, czy będą sygnały z biosu. zauważyłem takie przeskoki mocy podczas wlaczania, raz pobiera dużo potem mało...
Nawet jeśli jest tak, że łożysko lekko dotyka sprężyny talerzowej, nie ma prawa być drgań na pedale sprzęgła. Gdyby to było normalne, to każdy z nas by czuł drgania w początkowym momencie wciskania pedału. Zła robota albo uszkodzone sprzęgło, smarowanie linki czy jej wymiana, nic tu nie pomoże.
Albo za duże obroty alternatora ale to jest mało prawdopodobne albo regulator napięcia do ustawienia/wymiany.
Witam, Od ponad roku konsola zaczęła mi bardzo głośno chodzić. W tym momencie potrafi się rozpędzić na wysokie obroty również na mało wymagających grach. Do tej pory: - wymieniłem wentylator na nidec - wymieniłem termopady i pastę na procesorze - dokładnie przeczyściłem (chociaż nie była bardzo zakurzona) Niestety nic to nie dało. Gdzieś w serwisie...
Dzięki. Właśnie sprawdziłem i na wysokich obrotach to nawet 16V,być może obroty są trochę za wysokie, ale na niskich to tylko 4.75V i nie wiem czy to nie za mało.Boję się że to za mało na doładowanie akumulatora. Światła podłączyłem i wraz z wyższymi obrotami świecą coraz jaśniej. Dodano po 8 A czy jest możliwe że cewka jest uszkodzona? Może istnieje...
Mapa jest w pełnym zakresie obrotów. Są pewne warunki do spełnienia dlatego np na wolnych obrotach nie można dodać np 10 czy 15 % bo to za mało. Z reguły ustawia się to na wysokich obrotach i dużym obciążeniu. Na gazie można jeździć do końca zakresu przewidzianego Przez producenta. Ale z reguły ustawia się 200- 500 poniżej maksymalnych
To prawda. Impulsatory produkowane dą w dwóch wariantach różniących się polaryzacją: 1. Do silników o stałym kącie — pierwszy impuls ujemny, drugi dodatni. 2. Do silników ze zmiennym przyśpieszeniem zapłonu — pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny. Dlatego ważne jaki jest impulsator i moduł zapłonowy. Jeśli podłączysz moduł stałokątowy do...
Diagnostyka kompem wykazała że przy 500 obr. wynik był 16,2 bar , 1000obr - 17,1 bar 1500obr - 18 bar , 2000 obr - 19,2 bar , to raczej mało . Muszę zrobić test manometrem aby porównać ciśnienia bo na wysokich obrotach trochę mi tego ciśnienia brakuje .
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
To auto na wtrysku całkiem przyjemnie jeździ i mało pali, o ile układ jest sprawny
Chociaż to raczej mało prawdopodobne ale może pomóc odłączenie na kilka minut akumulatora.
Takie dwie myśli mi się nasunęły Niestety regulacja jest kiepska, obroty się zmniejszyły, ale za mało napięcie na wyjściu jest około 108V. Bo akurat ta regulacja tak działa, czyli zmniejszenie napięcia= zmniejszenie obrotów. Natomiast podwyższenie napięcia, ponad nominalne powoduje spalenie silnika. Druga sprawa, to taka, że frezarki pracują na wysokich...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
zaślepiłem jedną i wszystko gra ....obroty 900 cały czas :) czy mogę tak jezdzić czy coś trzeba wymienić? chodzi mi o zużycie paliwa bo 10 litrów to mało mu.
Siemanko mam pytanie o kolor świecy. I mam problem z quadem ponieważ na wolnych obrotach chodzi bez problemu, na wysokich też, ale ma mało siły na starcie, często nawet na wolnych obrotach gaśnie. Dodam, że quad jest po wymianie tłoka. Zdjęcie świecy w załączniku https://obrazki.elektroda.pl/7059865700_... https://obrazki.elektroda.pl/1594153800_...
Witam. Jeżeli widoczny w świetle lampy stroboskopowej znak zapłonu jest niestabilny , najczęściej oznacza to luzy w aparacie zapłonowym. Mogą też być zbyt wysokie obroty silnika.
Po przeczytaniu tego wszystkiego to stawiam na źle dobrany mikser. Według mnie sr. 32mm to do 2litrówki za mało
06061947 Skromność to bardzo miła cecha . Już wcześniej męczyliśmy temat oporu uzwojenia i jak zwykle zakończył się bez żadnych konkretnych wniosków . Ja do swojej pchełki robiłem kilka zestawów cewek i miałem różne wyniki na każdej z nich . Co wskazywało na nieprawidłowości w doborze parametrów cewek . Jak za mało zwojów to wysokie obroty , dużo cieńszym...
wysokie obroty matiz wysokie spalanie wysokie obroty matiz falują obroty
serwis pozna wzmacniacz podłączyć niemiecki telefon wyciek prądu
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Saeco GranAroma: Problemy i Konserwacja Ekspresu Indukcyjność cewki płyty indukcyjnej Bosch, Electrolux, Whirlpool – typowe wartości i pomiary