Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
2 dni temu odebrałem go z naprawy Czy konsultowałeś się w tej sprawie z naprawiającym? Objawy wskazują na usterką układu zasilania. Np. mogła "wyhaczyć się lub zablokować linka gazu. Poproś go niech sprawdzi o co chodzi?
Sprężonym powietrzem o dużym ciśnieniu, myjką samochodową, carsherem. Albo drutem i kawałkiem materiału. Zrób to, ponieważ dym nie może się cały wydobyć i dlatego obroty są tak niskie.
Problem rozwiązany przyczyną było rozkręcenie się silnika na łączeniu połówek i tym samym wydmuchanie uszczelki. Rozkręciłem silnik wymieniłem uszczelkę i gaźnik również zmieniłem na nowy ponieważ był bardzo zmasakrowany przez poprzedniego właściciela. Problem znikł całkowicie zamykam temat.
Pomogła wymiana oleju silnikowego. Było go zdecydowanie za mało a do tego dwa sezony nie był zmieniany.
Motocykl (4T) 175cm3 (przerobione ze 125). Motocykl pali tylko z popychu, z kopki nie ma reakcji, a jeżeli zapali to chodzi tylko na wysokich obrotach i po odjęciu gazu motocykl gaśnie. Nie ma równych obrotów. Romet ZETKA.
Miałem taki gaźnik z silnikiem 110 i używanie ssania było praktycznie niepotrzebne chyba że był problem z luzem na zaworach. Być może przydałoby się przy niskich temperaturach ale ja poniżej 10'C nie korzystam z motorka. Widocznie dysza od wolnych obrotów jest lekko przewymiarowana i to wystarczy aby ułatwiać zapalanie na zimnym.
Na zimnym ci się dławi ? Na zimnym i na rozgrzanym Przy włączonym ssaniu ? Przy włączonym ssaniu zawsze się będzie dławił bo zbyt mala dawka powietrza Czy jak się zagrzeje i wyłączysz ssanie to dalej jest licho ? Tak dalej jest licho Nie napisałeś jak wygląda świeca. Świeca ma kolor kawowy. Może masz zapaskudzony filtr powietrza. Wymieniałem w lecie...
Za niski poziom paliwa w komorze pływaka.
jeśli się wkręca na obroty to może lewe powietrze łapać
Wystarczy mostek prostowniczy lub 4 diody w układzie Gretza o odpowiedniej wydajności prądowej podpiąć do "piszczyka" zgodnie z biegunowością a na pewno posiada + i - a to co zostanie czyli zaciski napięcia przemiennego to jeden do masy czyli ramy a drugi do przewodu który wychodzi z przycisku sygnału. Czy na niskich obrotach masz wibracje natężenia...
Żółty przewód to wyjście z cewek ładowania idący wprost na światła oraz do wejścia regulatora napięcia. Oporniki mają za zadanie zmniejszać wartość do takiej, by ze wzrostem obrotów nie przepalało żarówek. Jak zmienia się napięcie wraz z obrotami? Wartości rezystorów dobre?
Może za niski poziom paliwa w komorze pływakowej?
Myślałem nad CDI ale uznałem ,ze takie urozmaicenia nie mają sensu chodzi mi o to ,żeby lepiej palił i trochę lepiej zbierał się na niskich obrotach a i nie chcę zbytnio ingerować w instalację.
Niestety sprawdzone i problem nadal pozostał , zauważyłem że czasami przerywa pracę silnika bez włączonych świateł i w tym momencie obrotomierz zaczyna pokazywać wysokie obroty mimo że są niskie wskazówka obrotomierza wariuje , po chwili przestaje i silnik pracuje normalnie po chwili znów przerywa i tak jak wyżej opisałem , mimo nawet stałych niskich...
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Jeżeli z cewki na niskich obrotach jest tylko 9V to raczej nie da się wiele więcej uzyskać, ale zachęcam do eksperymentowania.
Tak jak w tytule - na zimnym wyjadę pod górki na 2 a na zimniejszym muszę redukować na 1. Aczkolwiek dziś udało mi się wyjechać na cieplejszym ale zaraz wam wszystko powiem. Jechałem zaczęły się same obroty podnosić, i jak dawałem nagle manetkę gazu na maksa na 1 biegu dostaje muła dławi go i dopiero teraz przyspiesza, a na drugim biegu jak daje gaz...
Tak gaźnik szczalny bez wyciekow. No minimalnie go podregulowalem niskie obroty głównie. Mi to wygląda jak by było przebicie gdzieś fajka kabel cewka butelkowa muszę to dziś sprawdzić lub może impulsator tylko jego nie wiem jak się sprawdza.
Jest to Ogar 3 biegowy, nie znam sie na tym za bardzo ale jak trzymam go na niskich obrotach to świeci dobrze ale jak już przygazuje mocniej to zaraz pali żarówkę. Nie wiem co z tym zrobić :/
Witam, chciałbym podłączyć led rgb w liczniku jako podświetlenie i aktualny stan obrotów, tzn. na niskich obrotach np kolor niebieski a na 12k czerwony, czy jest to możliwe o wykonania jeżeli tak to w jaki sposób? Te ledy mają być do licznika od romet ws 50. Drógie pytanie czy warto stosować stabilizator LM7805 jako "regulator" do gniazda usb z źródła...
Witam. Mam ten sam problem, w tym samym modelu tyle, że pojemność 1,4 vvti. Nie wiem czy to są jakieś problemy z masą, czy może z regulacją napięcia alternatora lub coś jeszcze innego. Bardzo mi się ten objaw nie podoba ponieważ przypomina mi to czasy, gdy jeździłem motorowerem ROMET i wówczas, gdy dodawałem gazu światła jaśniały, a przy niskich obrotach...
Bo mieszanka albo jest za bogata albo za uboga. To nie jest wtrysk elektroniczny gdzie mieszanka jest zawsze optymalna. Skoro świeca nie jest czarna to przyczyną gaśnięcia jest prawdopodobnie mieszanka za uboga. W ogóle to jaka to różnica czy rozpylacz średnich i wysokich obrotów zaczyna dawać paliwo przy pewnym otwarciu przepustnicy czy paliwo pochodzi...
Wielkie dziękiii! Iskra jest aż rażąca! A silnik odpalił za pierwszym kopem. Ale pojawił się drugi problem: Silnik chodzi tylko na niskich obrotach(1000rpm), wogóle nie chce wejść na wyższe. Nie reaguje na gaz. Zapłon jest ustawiony prawidłowo wg instrukcji. Złożyłem również wg. pierwszego schematu i nic nie pomaga
Nadal mam ten sam problem motor gdy jest zimny pali od z kopa i w miarę trzyma niskie obroty ale po ok 20-30 sekundach zaczyna gasnąć i się zalewać wymieniałem gazniki regulowałem zapłon na różne sposoby i nadal to samo dodam ze wymieniłem tłok pierścienie i simeringi.W czym problem?
Witam Noworocznie, przewaznie takie objawy - daje kropla wody pod dysza glowna w gazniku, skondensowana z zasysanego powietrza na ogol... Na niskich i srednich obrotach benzyna dochodzi przez mniejsze dysze i 'obok' kropelki wody, a jak 'gaz' jest bardziej odkrecony - to kropla wody blokuje prawie calkowicie doplyw benzyny do dyszy glownej i silnik...
No mi się wydaje że raczej tak no bo po generalnym remoncie przejechałem nim już jakieś 400 km i do tej pory było zawsze dobrze. Mój tata mówił że może simmering od strony sprzęgła ale to raczej chyba nie to bo były wymieniane. Dodano po 6 Jeszcze ma problem z obrotami tak jakby gaznik sam się ustawiał raz ma wysokie potem niskie a jak pojezdze nim...
Szybszą reakcję wariatora, można uzyskać z cięższymi rolkami, przy nie zmienionej sprężynie korektora momentu obrotowego. Jeżeli zastosujemy słabszą sprężynę wystarczą lżejsze rolki, przy twardszej, odwrotnie. Z cięższymi rolkami także obroty przy przyspieszeniu są niższe.
Robię kolejne zakupy na Allegro. Myślę nad kupnem lepszej świecy (mam oryginalną chińską). I tu są dwie propozycje: NGK B7HS swieca-ngk-b7hs-motorynka-romet-ogar-kom... Chińska Irydowa - B7HIX b7hnixx-b7hix-swieca-awina-romet-jawa-50... 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci...
co jest do tego potrzebne? Sprawny motorower. Pegaz z lat młodości (przełom 70/80) miał sprzęgło odśrodkowe i silnik na wolnych obrotach nie napędzał skrzyni biegów a w zasadzie stałej przekładni jednobiegowej bo to nie był automat - taka podkaszarka czy piła łańcuchowa która przekazuję napęd na wyższych obrotach. Nie wiem czy ten model zwał się 700...
Tak też jest. Według moich testów z silnikiem asynchronicznym, przy 180V działała wiertarka i boszka. Tylko jak mocniej przytrzymałem ręką futro wiertarki to pądnica traciła wzbudzanie i trzeba było poczekać z 5s i prąd wracał, to pewnie przez za niskie obroty. Moim zdaniem za duże silniki w agregatach mają cel, bo ja prądnicę 1kw napędziłem silnikiem...
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
Zauważyłem jeszcze, że podczas wystąpienia problemu blokują się obroty na około 7 tys., i gdy obroty są niższe, to normalnie przyspiesza aż do tych 7 tys.
Mam Rometa Ogara 205 i mam problem - silnik odpala na dotyk jak jest zimny, jak jest ciepły to ciężko pali i słabnie i nie trzyma niskich obrotów. Niedawno było w nim robione: - nowe łożyska - szlif cylindra - nowy tłok i pierścienie - nowy gaźnik - od kolegi kupiłem wał bez luzów - olej Lux 10 wlałem - nowe zimeringi i różne duperele. Co może być w...
Złożyłem moduł i pojawił się problem...Podłączyłem go do Rometa i iskra jest na niskich obrotach (podczas kopania), ale przy mocnym kopaniu lub odpaleniu silnika nie wkręca się na obroty i ginie iskra. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? http://obrazki.elektroda.pl/4211182200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1849807400_1...
Witam, mam skuter Romet 747 czterosów, przebieg mniej niż 1500 km, skuter od początku po zakupie miał falujące obroty, czasem potrafił zgasnąć, po kilku km było już normalnie, pracował równo i dobrze, nawet jak na 50 ccm był bardzo szybki i zrywny, miał moc, ale ja postanowiłem zmienić cylinder, tłok, głowicę na 80 (dokładnie to 72) , z racji niskiego...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Jaką świecę masz wkręconą? Podaj dokładnie typ. Powinna być iskra F80, nie żadna F75 czy F95. Wartość cieplna świecy ma bardzo duże znaczenie. Jeśli świeca jest prawidłowa to izolator i elektrody świecy powinny być wypalone na kolor beżowy - kawa z mlekiem. Jeśli jest biała lub szara to masz za ubogą mieszankę paliwo - powietrze. Jak jest czarna, okopcona...
Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy nie łapie lewego powietrza? A tym czasem rozłożę i wyczyszczę gaźnik. Przy skręcaniu kierownicą nic się nie dzieje. Linka i rolgaz są w porządku. Przy dokręcaniu śrubki od obrotów one rosną a przy odkręcaniu maleją jak dokręcę do obrotów około 3000 to już bardziej nie rosną tylko z niskich rosną do 3000. Wszystko...
Niedawno zakupiłem motorower Romet ogar 205 (silnik 2-biegowy). Po zakupie trochę nim pojeździłem i wyskoczył mi simmering na wale od strony iskrownika. Założyłem go, były pewne trudności z klinem i założeniem magneta ale jakoś się z tym uporałem. Trochę pojeździłem i rozregulował się zapłon, na szczęście wcześniej prawidłowy zapłon zaznaczyliśmy więc...
Punk wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym impulsatorze zmieniał się dość znacznie co powodowało problem na wysokich obrotach, po prostu osiągał je zbyt niskie. Poza tym w zapłonach z przerywaczem moment zapłonu nie przyspeszał wraz ze wzrostem obrotów i te silniki również były mocne, pomijając oczywiście zawodność takiego mechanizmu. Wracając do sedna,...
Witam. Mam Problem z moją Jawką 50. Pali i jeździ, lecz ma problem, po pierwsze, po krótkiej jeździe sam gaśnie, a potem muszę kopnąć z 5 razy ,żeby zapalił, a gdy już uda mi sie przejechać te 0,5km to wtedy jedzie jakby go coś hamowało, jakby hamulec był wciśnięty, nawet po odłączeniu hamulców jest ten sam problem i jeszcze jedno, gdy chcę wrzucić...
Cześć, w związku z pandemią wróciłem do rodzinnego domku, gdzie stał zakurzony Romet Ogar 900, postanowiłem trochę się z nim pobawić i sobie pośmigać. Motorek stał z 5 lat bez spuszczenia paliwa. Wyczyściłem gaźnik, kranik, przedmuchałem dysze. Generalnie sprawa wygląda tak, że jeżeli wleje paliwa bezpośrednio do gaźnika to motor odpala, nawet udało...
Witam. Zaskoczył mnie problem braku iskry w silniku 019 Dezamet. Iskry na świecy nie ma a jak włożyć palec w fajkę to kopię już przy niskich obrotach. Wkładając próbnik w fajkę (taki śrubokręt z małą diodą) i kopiąc kopnikiem diodą mruga. Napięcie dochodzi ewidentnie a iskra na świecy nie przeskakuje. Po zdjęciu fajki, i dostawieniu do cylindra też...
Witam, wszelkie 'falszywe / lewe powietrze' - powoduje wzrastanie obrotow silnika i mocne wypalanie elektrod swiecy, poniewaz mieszanka jest zbyt uboga. Natomaist tutaj wyglada, ze : jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku / czyli 'za bogata mieszanka' albo zbyt wysoko uniesiona iglica paliwa w przepustnicy, moze byc jeszcze zbyt 'zimna' swieca lub...
Mam pecha kilka dni temu minął rok odkąd kupiłem nowego Rometa Bassa. A gwarancja jak mnie informowano była na rok. Tak więc kilka dni temu takie oto objawy. – zauważyłem brak podświetlenia licznika, – brak oświetlenia tylnej lampy. – światło z przodu tylko na wolnych obrotach, po zwiększeniu obrotów gaśnie. MINĘŁO KILKA DNI. –...
na wstępie wiem że taki temat juz był ale nie wiem co sie z nim stało wyszukiwarka go nie znajduje w ogólnych na 1 dwóch stronach nie ma...... szukam jakiegoś odkurzacza do 3500 najlepiej nowego z długim czasem gwarancji mile widziane linki z allegro... co wymagam : -bezawaryjność (żebym sie nie bał jechać tym trase 60-80km że coś sie rozwali) -niskie...
Jeżeli koniecznie chcesz wykorzystać ten prostownik to musisz go przerobić z trójfazowego na pełnookresowy. Tam są dwie szyny jedna z diodami ujemnymi, druga z dodatnimi. Szynę ujemną podłączasz do masy, a dodatnią do plusa akumulatora poprzez ogranicznik napięcia. O cewkach pisałem. Te trzy wyprowadzenia które masz na prostowniku odłączasz od diód....
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
Z tego co pamiętam z dzieciństwa to Java zablokowana, ma na kolektorze dolotowym zwężkę robiącą z potężnego (jak na 50ccm) przekroju, kółeczko jak w motorynce. Co do całości tematu: 0) jeżdżę codziennie do pracy na SR50 w idealnym stanie 1) Simson na filmie nawet się nie wkręca na max obroty (co słychać) 2) Gratuluje zużytego silnika tym którym nie...
majster_15, myślałem nad akumulatorem 6V, ale wtedy bede miał problemy z zasileniem urządzeń na 12V! np. Katody świecące, których transformator na wejściu musi mieć 12V, chyba że przerobiłbym ten zasilacz tych katod... Ale potem kolejne urządzenie będzie znowu na 12V itd... Prosto będzie przerobić ten zasilacz do świecących katod REVOLTEC'ka? Dodano...
Witam. Jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakąś gafę. Poszukuje porady w ustawieniu gaźnika w chińskim spalinowym silniku rowerowym 80cc3. Ten gaźnik ma tylko jedna śrubkę do regulacji obrotów i przy pierwszej próbie odpalenia paliwo aż wylało mi się z tłumika. Okazało się ze iglica była ustawiona maksymalnie w gore czyli na ostatnim...
Czyli gdy pusze gaz to powinien rozprzęglić Tak poniżej pewnego zakresu obrotów powinien rozłączać a pewnie jest wymienione aby łapał od najniższych obrotów. Polecam kanał na youtube: Motocykle Serwis Rybnik (gość wszystko zrozumiale tłumaczy na temat błędów garażowych mechaników).
Tak przewijałem całą prądnicę. Już to pisałem: 1 cewka WN (zwojów nie liczyłem :P) drucik bodajże 0.17mm 2 cewki ładowania drutem 0.9mm 5 cewek świateł druciskiem 1.1mm 1 korpus WN wystarczy, oryginalnie były 2 ale były nawinięte 3 (!) cieniutkimi drucikami równolegle, po prostu parodia, chińczyki naprawdę kładą w te sprzęty co mają pod ręką. Testowane...
Jak zwykle chcesz mieć rację. Może nie zawsze. Jednak potrafię się do tego przyznać "bez bicia", co niektórym nie przechodzi "przez gardło". Taki oftop. Sorry. Jest wykonany z niezbyt twardego materiału i nie uszkodzi wału. Mam "alergię" na ściągacze elementem naciskającym na wał w formie stożka. Zbyt wiele zniszczonych nakiełków widziałem i związanych...
Przyczyną jest niedotarty i puchnący tłok - proponuję po prostu odpowiednio dotrzeć tłok i spasowanie pierścieni jeżdżąc trochę wolniej na niższych obrotach. Docieranie silnika jest w takim wypadku niezbędne.Oczywiście można założyć troszkę większy wentylator i będzie chodził i jeździł dłużej - ale i tak istnieje możliwość zatarcia.
Fajkę to zmierz miernikiem omomierzem a nie na skuterze . Na nim może działać gdyż cewki WN w skuterze są nisko omowe i dają dużo wyższe napięcie iskry . Samo zasilanie takiej cewki zaczyna się od 50 V na wolnych obrotach a kończy w granicach 300÷400V . Komarek i Romet starszy typ to już inna bajka zapłonu który był bardzo wrażliwy na zalanie o raz...
romet obroty obroty motorower romet romet wolne obroty
unifon schemat połączenie plastik przekładnia vaillant histereza
flatron l1718s modem multimedia
Kolory kabli w systemach przeciwpożarowych i urządzeniach elektrycznych Hyundai Tucson 2015 1.7 Diesel - Spadek Wskazań Temperatury na Biegu Jałowym