Sprawdź cisnienie na cylindrze. Byc może przytarł się
Sprawdź stan blaszek pomiędzy gaźnikiem a cylindrem - śrubkę od obrotów wkręć 3 obroty - i po rozgrzaniu ustaw obroty jakie trzeba by nie gasł na światłach. Mieszanka - wkręcona śruba na 1,5 obrotu.
Wyczyściłem gażnik i teraz po rozgrzaniu silnik utrzymuje 3200-3500 obrotów. Nie chce zejść niżej. Wskaźnik temperatury pokazuje 3/4 a on nadal trzyma takie wysokie obroty.
Moim zdaniem urządzenie ssania automatycznego jest uszkodzone, zacina się, lub tłoczek nie domyka do końca układu ssania w gaźniku. Zdejmij częściowo gumę-osłonę gaźnika, sprawdź czy urządzenie ssania jest gorące na górze kiedy silnik jest rozgrzany. Zimne urządzenie świadczyłoby o braku zasilania lub uszkodzeniu rezystora PTC w jego wnętrzu. Dokładne...
Jeżeli możesz założyć większy filtr powietrza lub go zdjąć i sprawdzić czy problem dalej występuje, może to by pomogło. Zbyt mała ilość powietrza, ale problem powinien pojawiać się w zakresie wysokich obrotów.
Sprawdź bezpieczniki - ale tą drugą skrzynkę umieszczoną z prawej strony podłogi. Bezpiecznik 7.5A, patrz instrukcja obsługi.
aku jest sprawny, powiedz mi gdzie znajduje sie ten startor ? i jeszcze jak mierzyc napiecie na kostce co idzie do regulatora ? na wolnych czy na obrotach ?
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
Ja tu słyszę że silnik nadaje się do remontu, chodzi jak Diesel... Łożyska wału korbowego do wymiany. Cylinder i tłok nowy chiński za 50 zł? Przed jego wymianą było to samo? Wydech drożny? Objawy wskazują na ubogą mieszankę lub nieszczelny filtr powietrza.
Ciągle szukam rozwiąznia mojego problemu.
Mam problem z Piaggio Diesis 50. Ciężko odpala, a jak już odpali, wskakują tylko wysokie obroty i wyrywa do przodu, więc trzeba zgasić stacyjkę. Co to może być?
Czujnik ssania to nie wszystko, mieszanka paliwowo powietrzna jest niewyregulowana. W gaźniku masz pokrętło - wkręć je kilka obrotów powinno pomóc.
Co do testera muszę poszukać, co do silnika: dwie opcje, wydech o zbyt małej przepustowości ( 250?), lub pompa paliwa nie ma wydajności. Silnik bez obciążenia, musi bez problemu osiągać obroty max.
Ostatnio w moim skuterze (piaggio nrg 50) pojawił się problem domyślam się że to przez gaźnik, kiedy próbuje go wkręcić na wysokie obroty on je szybko traci i zbija się do niskich obrotów, lecz nie gaśnie
okazał się, ze przy silniku był dodatkowy bezpiecznik 30A w przekaźniku , regulator sprawny- ładowanie ok. 16V~`wzrasta po dodaniu obrotów do max 36V~` A ZA REGULATOREM JEST 13,8v:| a po dodaniu obrotów 14,3V
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Witam Czy ktos dysponuje schematami modułów zapłonowych do skuterów np.Gilera,Piaggo itp. Chodzi o moduły bez blokady obrotów. Ew. jak taki moduł zrobić "home made" Dziękuję i pozdrawiam
Witam mam Piaggio Zip 50 4t i jest taki problem, że jak jadę i dodam max gazu to dusi się, ujmę gazu na 3/4 już zaczyna ciągnąć. Zachowuje się jakby brakowało mu paliwa, przygasa. Jak go przytrzymam na pełnym gazie to po chwili zaczyna ciągnąć ale słabo. Ujmuje na 3/4 manetki i jedzie. Zachowuje się tak na zimnym to oczywiście normalne ale i na nagrzanym...
Przyczyny czego?
Pomoże ktoś?
Kolego sporo jest tego opisane na necie wpisz sobie w google np. regulacja gaźnika 2t i po problemie.
akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało. Nie dało się już uruchomić - podłączyłem go na kabel z samochodu. Twój opis wszystkiemu przeczy. Na wysokich obrotach masz ładowanie - napięcie 13.5V, co zarówno oznacza że...
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
Uszczelniacze wymienione, przewody również. doloty też sa sprawdzone i wszystko niby gra. Gaźnik regulowany w każdy sposób i nic to nie dało. Zrobiłem tak ze pali bobrze tylko te obroty są bardzo wysokie. i nie ma na nie regulacji jedynie jak odkręcę z 4 obroty dysze od mieszanki to wtedy obroty maleją ale reakcja na manetkę gazu jest opoźniona.
mój na kopke bije 8bar a na rozrusznik 6.5bar Mało. Minimum 10 żeby odpalił, W moim piaggio liberty 50 2t mam kompresję 4.5 bar i nie wiem jak to możliwe ale jedzie 70km/h, odpala bez problemu, trzyma obroty. Jedynie lekko dzwonią pierścienie.
Dostałem do roboty nowy nabytek jakim jest właśnie ten nieszczęsny Typhoon, NRG czy TPH, sam nie wiem do końca jak go dokładnie zidentyfikować. No ale do rzeczy. Miał kilka mankamentów jak popękany króciec, membrana z drutowanymi listkami i marny kabel WN. Zmieniłem te części na nowe choć króciec nie jest do końca taki jaki ma być ale testowałem jego...
Albo zbyt niskie obroty rozrusznika albo brakuje prądu dla iskry.
Witam! Piaggio Zip nie wchodzi w obroty , po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach przez kilka sekund i gaśnie. Gaźnik czyściłem kilka razy i nic nie pomaga.Bardzo mało zauważalna reakcja na manetkę gazu.
Witam szanowne grono dla tych co mają podobny problem założyłem nowy wtrysk i wolne obroty się ustabilizowały 1500 +- 50 dodatkowo korekta luzów zaworowych na jednym z wydechowych był spory luz 0,30mm a powinny być 0,15mm maszyna chodzi jak należy pozdrawiam
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Posiadam Piaggio X9, niestety pewnego razu, kiedy jechałem zgasł mi już prawie przy zatrzymaniu się, odczekałem chwile i odpalił, tyle że już jak stawałem na światłch musiałem trzymać gaz i hamulec żeby nie zgasł. Ostatnio nasączyłem filtr paliwa i czyściłem gażnik, odpaliłem i było ok ale rozgrzał się, miałem 80km/h i zgasł podczas jazdy. Na obecną...
Witam, w piaggio x9 500 evo z 2002 roku nie działa prędkościomierz, obroty są mocno zawyżone, nie działa temperatura silnika, natomiast działa ilość paliwa. Ktoś pomoże?
Witam, mam problem z moim Piaggio Zip 50ccm. Otóż mój Piaggio po rozgrzaniu nie wchodzi na obroty oraz trochę kopci. Wyciągałem już gaźnik i go czyściłem oraz przedmuchiwałem dysze. Nie wiem co dalej wizualnie jest poniszczony, ale wizualkę zawsze da się zrobić, najważniejsze jest w środku. A więc proszę o pomoc. ^^ :o :wink:
Przy sprawdzaniu powinieneś zwiększyć obroty do 3000 RPM (wg. Piaggio) lub do ok. 5000 RPM. Chyba nie mierzysz na samych konektorach, przy odłączonym akumulatorze?
podejrzewam ze chodzi ci o ograniczenie maksymalnej prędkości, jeżeli tak to proponuje włożyć podkładki pod wariator. ( maksymalne obroty możesz zmiejszyć na przepustnicy gaźnika )
Problem z przekładnia ogarnięte ;) Teraz trzeba sie zając przyłożeniami Dane jakie mam to : Orginalnym silnik Max obroty silnika : 2700 V Max : 45/50 km/h Przełożenie skrzyni : Pierwszy bieg 1:14 Drugi bieg 1:28 Średnica koła jezdnego 155cm Dane piaggio : Max obroty silnika : 8200 V Max 120~124km/h Średnica koła (opony 165cm) 10cali Teraz pytanie jak...
Skuter ogólnie pali na dotyk. Nawet ostatnio jak było rano -5 odpalił o strzał. Symeringi raczej szczelne bo po obu stronach zero wycieków. Obroty trzyma jak należy bo jak zimny ma troche wyższe i po chwili spadają na wolne. Nawet nie przerywa chodzi równi tylko na max obrotach zaczyna wariować... Jakieś pomysły co jeszcze moge sprawdzić?
Prawdopodobnie za niskie obroty jałowe Dodano po 57 Prawdopodobnie za niskie obroty jałowe więc tylko kwestia regulacji. Pod siedzeniem powinna być klapka inspekcyjna, sprawdź czy jest i daj znać.
Wyczyść gaźnik i sprawdź ssanie czy się uruchamia.
Przytkaj wlot powietrza do gaźnika, jak wejdzie na obroty to spróbuj podnieść iglice, ewentualnie wymień dysze na większą.
Ja robię w ten sposób dokręcam śrubkę i cofam 1 obrót i potem dostrojenie precyzyjne tu masz co i jak https://www.google.com/search?q=Piaggio+...
Że niby co, zaciąga olej ze skrzyni biegów? Każda strona skrzyni korbowej tego silnika nie ma kontaktu z olejem, co najwyżej pompą i kanałem cieczy chłodzącej, tyle że tutaj pozostają puste bo to silnik chłodzony powietrzem. Silnik jest zalany/zalewany skoro kopci i nie wkręca się na obroty (czwórkuje).
Zasada regulacji w 4t jest jak w 2t. Dokrecajac srubke mieszanki zmniejszasz powietrze. Fabryczne ustawienie srubki mieszanki to 1.5 obrotu. 3 obroty to raczej za duzo. Ustawienie iglicy powinno byc na srodkowym zabku.
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Ustawić iglicę na środkową pozycję, śrubę składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o około 0.5- 1 obrót, śrubę podpierającą przepustnicę wkręcić do połowy. Próbować odpalić, jeśli się nie uda to podlać paliwa pod świece i kiedy odpali nie dopuścić manetką do zgaśnięcia. Wyregulować obroty biegu jałowego i po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania,...
Wydaje mi się że to skutek samozapłonu/spalania stukowego/detonacyjnego. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika Piaggio/Derbi, serwisówki różnie podają, 20–22° przed GMP, 1.2 lub 1.8 mm przed GMP. Zbyt duży kąt wyprzedzenia negatywnie wpływa na pracę silnika na wysokich obrotach.
Po wymianie świecy, i to wcale nie na dedykowaną tylko jakąś z Opla skuter odpala bez problemu z rozrusznika i kopnika, ma moc i wolne obroty. Jeździł całe wakacje, wczoraj był u mnie znów i zmierzyłem z ciekawości kompresję - 5,5 bara. Widać tak ma być.
jack63, chodzi o tuningowany silnik PIAGGIO w skuterze. Jeśli tylko obroty obniżę, to będzie "słychać" ten ogranicznik, co do spalania i ekologi, to myślę ze przez 5 minut testu na policyjnej hamowni nikogo nie zatruje, ani nie zatrę silnika (miałem czujnik na tylnym kole i odcięcie przy prędkości, to zapłaciłem mandat za moc) zależy mi żeby zamulić...
Zipp Quantum ma Chiński silnik dwusuwowy i to trzeba wziąć sobie do serca CHIŃSKI dla którego zabójcze są wysoka temp i wysokie obroty. To teraz się zastanawiam nad quantumem tak w ogóle jest dużo plusów i minusów .
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim piaggio x9 2002 rok poj 500. Dzis podczas jazdy dostal troszke wiekszej predkosci niz zazwyczaj okolo 140km h. Po powrocie dymilo sie z wydechu. Kapal olej z okolic filtra oleju, chlapal na kolo i wydech ppdczas jazdy. Po przetarciu zauwazylem ze leci z dziurki ktora jest nad filtrem oleju na wolnych obrotach delikatnie...
Witam mam skuter piaggio nrg mc3. Skuter chłodzony cieczą i jest to 2t Moj problem polega na tym że kiedy go odpalę nie chce się wkręcić na obroty na zimnym silniku a kiedy chwilę pochodzi zaczyna się wkręcać na obroty po chwili chodzi normalnie. Po chwili jazdy skuter zaczyna przerywać i dławić się tak jak by nie miał siły mam manetkę odkręcona na...
Witam. Moim skuterem jest Piaggio Nrg mc3 AC. Mój problem polega na tym, że skuter gaśnie bez dodania gazu. Muszę trzymać manetkę podkręconą nawet o 1cm żeby nie gasł. Kiedyś mi się wykręciła pod wpływem wibracji śrubka od wolnych obrotów i ostatnio ją dokupiłem, ale to nic nie dało, skuter nadal gaśnie. :/ Króciec jest cały, nie dostaje się żadne lewe...
Doczytałem co nieco i przestawiłem miernik na prąd zmienny :) - napięcie na żółtych przewodach jest jednak ok, na wolnych obrotach wynosi ponad 30v i rośnie wraz z obrotami silnika - do ponad 60V - tak wiec raczej problemem jest regulator napięcia, przepraszam za zamieszanie.
Pomocy. Moj skuterek dziwnie gasnie gdy puszczam manetke gazu. Zaczyna buczec w cylindrze jak bym uderzal w pusta butelke i gasnie. Na gazie i w pól gazie na stopce jak stoi to wszystko jest ok, moge tez impulsywnie dodawac i puszczac gaz ale to tylko tyle. Odpala na pedałach i zauwazylem,ze jak zaczyna tylko buczec i przygasac to troche popedaluje...
Witam, mam problem z moim Piaggio - mianowicie nie mogę go odpalić, ze startera odpala po długim czasie (często z pomocą samostartu), a z kopki nie ma szans. Jak już zapali to chodzi, tylko po dodaniu gazu, inaczej nie trzyma się na obrotach i gaśnie, jak się odkręci manetkę na full też gaśnie. Co może być przyczyną?
A już się bałem myślałem że będzie kicha z tym paliwem w korbowodzie a jeszcze mam jedno pytanko przy ruszaniu na większych obrotach piszczy mi coś tylnej części silnika tak jakby pasek ale to nie jest on co to może być
Możliwe że po prostu ci ścięło klin na wale i koło magnesowe się nieco przekręciło. Przestawiony zapłon powoduje duuuużo problemów, w tym z odpalaniem. Aby ustalić czy problem leży w układzie paliwowym czy zapłonowym, należy odkręcić świecę, podać około 0,5ml paliwa przez otwór (koniecznie z olejem! Wystarczy kropla oleju), i spróbować odpalić. Jeśli...
Wiem że temat był opisywany już kolka razy ale nie moge znaleść odpowiedzi na mój problem. A więc posiadam skuter piaggio typhoon założony cylinder 70 cm i skuter dławi się na wysokich obrotach. Regulacja gaźnika nic nie pomaga, gaźnik był czyszczony, przestawianie iglicy też bez efektu. Dodam że delikatnie pluje paliwem w filtr powietrza, wiem że to...
Kolego z uwagi na to, iż jest skuter z silnikiem 2T, więc sprawdź jakie wytwarza ciśnienie w cylindrze i czy uszczelka nie przepuszcza kompresji. Ponadto jeśli pojazd ma większy przebieg sprawdź uszczelniacze wału silnika, od których zależy uruchomienie silnika. Sprawdź również, czy tłumik nie jest "zabity nagarem" i stan filtra powietrza oraz paliwa...
Mam problem z gaźnikiem a raczej z wyciekającym paliwem spod elektrozaworu ssania w PIAGGIO NRG POWER co jest powodem tego,że po odpaleniu dodając gazu silnik nie wchodzi na obroty ( dławi się ) a na wolnych obrotach po 5-ciu sekundach ( nie dodając gazu ) gaśnie i tak jest po każdym odpaleniu - odpali i zaraz gaśnie a na podłodze jest kałuża paliwa.Co...
Witam chciałbym prosić o w miarę uniwersalny schemat blokady obrotów do skutera 4T w moim przypadku jest to Piaggio X9 250 ale tak jak pisałem ma to być blokada (sterownik) uniwersalny. Powiedzmy jakiś sterownik do CDI lub cewki. Przykładowo przy kierownicy mam miejsce na dodatkowy przycisk chciałbym go tam zamontować tak by po jego załączeniu skuter...
Witam serdecznie Kupiłem nie dawno Piaggio Typhoon 125 .4T 2014 rok , 19tys km przebieg. Na zimnym silniku ładnie pali rowno chodzi gdy go dobrze zagrzeje i ponownie chcę uruchomić po około 5 minutach muszę dodawać gazu ,bez gazu nie zapali a gdy juz zapali zdaza (nie zawsze) ze nie trzyma wolnych obrotów nie równo chodzi i zgasnie , W czym może tkwić...
Ten wyświetlacz biegów wymaga silnika wyposażonego we wskaźnik położenia wałka krzywkowego skrzyni biegów z osobnymi stykami na bieg, więc praktycznie nadaje się do chińskich silników które takie czujniki mają w standardzie. Niestety silnik Piaggio nie posiada możliwości zamontowania takiego czujnika. Pozostaje montaż wyświetlacza działającego na zasadzie...
Witam. Posiadam skuter kymco agility 50 po swapie silnika od piaggio x9 125 LC. Problem polega na tym że przy wysokich prędkościach przy full manetce (niema bardzo wysokich obrotów) dzieje się jakby ktoś wyłączył zapłon na 4 sekundy podczas jazdy,a potem znowu dobija i znowu niema zapłonu. Nie posiadam obrotomierza. Dzieje się tak samo na stopkach....
Tak więc mam piaggio zip 50 rocznik 1995... Motoryzacja to dla mnie czarna magia. Jadąc nie mogę wejść na obroty, strasznie kopci. Do niedawna było wszystko ok. Kiedyś lałem paliwo zmieszane z olejem (olej powinno się lać do oddzielnego zbiornika, ale ktoś mi powiedział, że przez to się czesto gaźnik zapycha). 2 tyg. temu wlałem oddzielnie paliwo i...
Witam Od niedawna jestem posiadaczem skutera Piaggio x8 o pojemności 125 z 2004roku. Gdy odpalam silnik gdy jest zimny skuter zaskakuje bez problemu, gdy się rozgrzeje i go zatrzymam, zgaszę i zapalę po upływie dwóch minut zapala poprawnie. Problem się pojawia gdy skuter postoi po jeździe z 25minut i dłużej, silnik nie ma ochoty odpalić. Muszę go trzymać...
Witam mam problem z piaggio x9 125 4T. Skuter przy pracy na wolnych obrotach lub podczas jazdy traci iskrę (jest odcięty zapłon). Jak zgaśnie i sprawdzam iskrę jest ona nieregularna, raz na jakiś czas "strzeli" po dłuższym kręceniu iskra powraca do normy. Wymieniałem : - cewkę - fajkę - przewód WN - świecę (sprawdzałem na 5 innych i to samo) Po wymienieniu...
Porównanie o którym pisałem nie dotyczy kolorów! Zapomnij o takim sprawdzaniu jakości iskry. To urban lagend. Ocena kolorów jest bardzo subiektywna a przez to niemiarodajna. Sprawdza się odległość na jaką można odsunąć końcówkę kabla WN od masy gdy iskra jeszcze przeskoczy. Napięcie musi być na tyle duże aby iskra pokonała odległość min. 8 mm w powietrzu...
Witajcie, Mam pytanie o kolory cewko-modułu do Paggio - uwaga !! nie chodzi mi o kolory kabli przyłączeniowych i ich podłączenie, a o kolor obudowy cewki... w oryginale miałem czerwony (pomarańczowy ??) moduł ale padł - brak iskry na świecy. Pożyczyłem od kolegi moduł w kolorze czarnym (z piaggio ZIP) i wszytko działa, skuter jeździ ale wydaje mi się...
płynu nie ubywa ,kranik i pływak OK.Skuter ostatnio trochę osłabł i wydaje mi się że słychać delikatny stukot jak się jedzie na niskich obrotach i tu pytanie czy np. pęknięcie tłoka mogłoby powodować przedostanie sie paliwa do oleju?
w silniku 2 glowne czesci to wariator i sprzeglo, ktore odpowiadaja za start skuterka Im twardsza sprezyna dociskowa + sprezyny na sprzegle tym skuter wolniej rozciaga okladziny w dzwonie sprzegla co powoduje start z coraz wyzszych obrotow Rolki odpowiadaja za rozpedzanie wariatora a tym samym sprzegla nie ma reguly na to bo to kwestia znalezienia optymalnego...
Miałem przez pewien czas właśnie z tym, że mi gasł na wolnych obrotach. Migotanie świateł raczej było od początku, gdy go kupiłem, słyszałem, że niby tak jest w motorowerach 2T, bo miałem podobnie w skuterze Piaggio Typhoon, ale wątpię, że nie da się tego jakoś naprawić. Sprawdzę akumulator.
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim piaggio x9 2002 rok poj 500. Dzis podczas jazdy dostal troszke wiekszej predkosci niz zazwyczaj okolo 140km h. Po powrocie dymilo sie z wydechu. Kapal olej z okolic filtra oleju, chlapal na kolo i wydech ppdczas jazdy. Po przetarciu zauwazylem ze leci z dziurki ktora jest nad filtrem oleju na wolnych obrotach delikatnie...
Witam!! Chcę się spytać co to jest koło gaźnika (na) takie czarne i dochodzą do niego kabelki i z dołu niego jest iglica do gaźnika.. co to jest?? Czym to może być że motor na wolnych obrotach jest ok?? Gdy dodam gazu coś go muli a niekiedy zgaśnie ... zaPŁon JesT Ok;P Czym to jest?? Help Me!!
A ja spytam się. Czym mierzone było ciśnienie jak mniemam palcem. A co z podciśnieniem ??? Może kolega ma kiepski tłok i cylinder i jeśli wstrzyknie mu paliwa załapie są wyższe obroty i wtedy motorek jeździ. A jak moto zgaszony mimo ze jakaś tam kompresja pod palcem jest ale pierścienie są kiepskie może nie być podciśnienia na wale korbowym i nie zasysa...
Witam, Posiadam skuterka Piaggio, jak w tytule, prawie nie używany, ma niecałe 600 km przebiegu. Odpala bardzo ładnie i ze startera i z kopki, na wolnych obrotach chodzi bardzo dobrze, ale nie chce jeździć, max to 30 km/h. Jak dam mu gazu do ciągnie i stop, i tak w kółko, i max 30km/h. Przy wolnym ruszaniu pojedzie, ale potem już zaczyna falować, natomiast...
Witam. Posiadam problem w moim skuterku Piaggio. Gdy odpalę to dziwnie sie dusi i ciężko wyregulować gażnik :/ A gdy dostanie trochę większych obrotów to z gażnika wypluwa paliwo w dużych ilościach w stronę filtra powietrza. Posiadam zwykły Gaźnik tzn : Komora paliwowa z pływakiem oraz 3 dysze, Główna od wolnych rpm i trzecia nie wiem. Na tyle gaźnika...
no witam ponawiam , silnik już założony ,gaźnik ten nie oryginalny również dopasowany do gumy i tak odpalił mi praktycznie od strzała ładnie wkręcił się na wysokie obroty, ładnie pracował również na niskich , jest taki problem mianowicie paliwo cieknie od strony wlotu powietrza z jednej dziurki na postoju oraz drugi problem po dodaniu gazu aktualnie...
Mam podobny problem zobacz sobie czy masz na wale luz jeżeli tak to wymień simering i łożyska ponieważ silnik 2t musi być bardzo szczelny miałem to samo przejechałem parę metrów i po chwili skuter zaczął sie dusić i pónżniej nie wkręcał się na obroty ponieważ gdy jest zimny to ten simering jest twardy a jak przejedziemy z 10 km to silnik się rozgrzewa...
Witam. Jak w temacie Piaggio x9 250 z 2000 roku, VIN ZAPM2300000004818 wiem że różne silniki były stąd podaję vin. Więc tak, po zimie motor bardzo ciężko odpala. Jak odpali to więcej jak na 4 tys obrotów się nie wkręca. Gaźnik przeczyściłem, olej i filtry wymienione, akumulator nówka. Co jeszcze mogę zrobić? Idzie jakoś te dysze elektroniczne sprawdzić?...
Witam, mam skuterek Piaggio NRG w dwusuwie, 50 cm3 rzecz jasna, chłodzony cieczą. Ostatnio jadąc na odcinku jakiś 8 - 10 km odczułem znaczny spadek mocy i problemy z wejściem na max. obroty, ale to ok. Po przejechaniu jakiegoś kilometra zauważyłem dym - okazało się, że to opary płynu chłodzącego. Silnik zgasł. Od 3 dni szukałem przyczyny wycieku czy...
Witam, walczę z MP3 z 2008 roku. Problemy zaczęły się po dobrej jeździe i lekkim deszczu. 1. Kontrolka immo raz mruga raz nie ! 2. Skuter nie chce odpalić ale wystarczy ,że odłączę akumulator na chwilę i mogę uruchomić pojazd. 3. Komputer nie łączy się z ECU !!! Żaden program nawet ten polecany na grupie Piaggio MP3. ( W sumie mało tam fachowców jedynie...
Osoby powyżej nie wiedzą co piszą. Niestety, ale muszę Cię zmartwić. Patrząc na schemat wynika że jest zastosowane rozwiązanie podobne jak Katanie LC albo Piaggio 50 cm³ 4T, a mianowicie jedno uzwojenie statora zasila jednocześnie układ zapłonowy oraz oświetlenie. Dopasowanie innego cewkomodułu będzie niemożliwe. Od Piaggio 50 cm³ 4T jest...
Schematu swojego skuterka poszukaj tu: http://arecki113.republika.pl/ lub tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... Tam "alternator" ze stałym magnesem - takie przerośnięte dynamo rowerowe. Daje pełnookresowe napięcie zmienne o zmiennej częstotliwości (zależnej od obrotów silnika). Chcesz zasilać z tego lampę xenonową z przetwornicą, wyjętą...
Który przewód żółty, to nie ma znaczenia. Sprawdź wydajność statora podłączając obciążenie w postaci żarówek o łącznej mocy 150W. Uruchom silnik i ostrożnie zwiększaj obroty. Jeśli nie uzyska się odpowiedniej mocy to wiadomo że uzwojenie jest uszkodzone. Sprawdź jeszcze dla pewności czy uzwojenie nie ma przypadkiem gdzieś zwarcia do masy, wówczas to...
Dzień dobry. Mam problem ze skuterem. Jechałem nim i zabrakło mi paliwa (wskaźnik nie dziala) po nieudanej próbie odpalenia dopiero sprawdziłem stan w baku. Zatankowalem go i za którymś tam razie zapalił, tylko silnik pracuje na wolnych obrotach jak doda się gazu to się dlawi. (Na stopce jak i na kołach) co jest przyczyną? Lub 2ga opcja ze paliwo nadal...
Już tworzę chłodzenie z wentylatora od nagrzewnicy z poloneza jak skończę pokaże co mi wyszło i jak to działa. Tylko jest takie ale. przy tym wentylatorze są 3 kable niebieski, czerwony czarny i jak podłącze czarny na - a niebieski na + to wiatrak kręci się a jeśli odwrotnie to są obroty wiatraka na odwrót a przy czerwonym nie działa nic po co on bym...
Normalnie rozrusznik musi kręcić wałem w lewo, jeśli rozrusznik kręci w odwrotną stronę, bendix nawet się nie wysunie, nie poda napędu ze względu na sprzęgło jednokierunkowe. Są bendixy które działają w odwrotnym kierunku - przykładem może być "odwrócony" silnik Piaggio Velofax, ale można powiedzieć, rzadki przypadek. Albo był grzebany rozrusznik, ma...
Witam. Posiadam pojazd jakim jest Derbi Gp1 Racing a zamontowany w nim silnik to nic innego jak P/G. Ten sam silnik znajduje sie w Gilerze Runner, DNA Piaggio NRG i innych. Skuter na zimnym silniku ładnie odpala i ładnie jeździ, ale gdy się nagrzeje zaczyna przerywac na wyższych obrotach a na niskich gaśnie. Na zimnym silniku odpala od jednego lekkiego...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Witam. Mam poważny problem z odpaleniem silnika Piaggio 125ccm AC pochodzącego ze skutera Piaggio SKR. Skuter kupiłem w okazyjnej cenie, lecz z tego co powiedział poprzedni właściciel i pewna osoba która ją zna, że skuter odpalał do ostatniego momentu. SKuter stał 3 lata w zawilgoconej komórce i przez ten czas nie był ani razu odpalany, po nasmarowaniu...
No okej. To dzięki za pomoc :) ostatnie pytanie xD mam ze skuterem problem, ponieważ jak startuje nim z miejsca to rozpędza mi się na 8tys obrotow i jak się rozpedzi do 40km/h to zwalnia do 6tys obrotów i jeżeli jest jakoś z górki albo z wiatrem i złapie 7tys obrotów czyli około 60km/h to rozpędza się do 90km/h, a jak jest pod wiatr albo pod górkę i...
Prośba o pomoc. Po zimie bez ładowania odpalił od strzała . Przejażdżka kilkadziesiąt km . Za dwa chcę jechać :rozładowany akumulator, Naładowałem, nazajutrz to samo. Sprawdziłem ,w stanie spoczynku pobiera 0.05 A . Dużo. Zacząłem szukać. Po wypięciu jednej z wtyczek regulatora napięcia ,problem znika. Przy okazji odkryłem,że nie ładuje . Przy zapalonym...
Ja mam czerwony moduł 3 kable (czerwony,biały, zielony) i kolejno jest tak czerwony-czójnik obrotów, biały-masa(z cewki w magnecie), zielony-zasilanie modułu z osobnej cewki w magnecie(po przerzuceniu miernika na AC skacze w okolicach 80V przy próbie odpalenia). Z tego co wiem (a troszke wiem) to ten zielony przewód ma być przy gaszeniu przywarty do...
Silnik to oczywiście 4T, tak jak pisałem Piaggio X9. Co do termostatu informacja jest potwiedzona. Nowa wersja utrzymuje silnik w wyższej temperaturze co ma umożliwić lepsze odparowywanie paliwa. Mój rocznik to 2005 czyli początek produkcji, póżniej Piaggio montowało termostat z wyższą temperaturą otwarcia i taki u mnie jest. Co do softu - tą informację...
Mam taką cewkę zapłonową: http://img.skitch.com/20100626-jhphmrecb... Czy jest jakiś sposób żeby zmierzyć multimiernikiem czy jest ona sprawna? Kiedyś jak padły mi w pralce elektrozawory znalazłem coś o mierzeniu rezystancji ale tu są trzy piny i jeszcze fajka. Dziś przekonałem się że to raczej nie wina rozrusznika- skuterek...
Witam, mam problem w skuterze piaggio NRG mc3. Napięcie ładowania na wolnych obrotach wynosi ok. 13-14V a powyżej 3-4tys. obr. i więcej dochodzi do 16V. Sprawdzone dwoma miernikami jeden analogowy za 20zł drugi trochę lepszy analogowo-cyfrowy. Schemat ładowania taki jak załączyłem (znalezione na elektroda.pl). Regulator 8 pinowy. Regulator napięcia...
Panowie posiadam piaggio x9 125 cm3 2004 roku . Silnik mój jest bardzo słaby i nie wiem co może być tego przyczyną . Sprawdzany był wariator i sprzęgło jest ok, rolki i napęd jest ok. Ogólnie silniczek jak odpalę chodzi nie równo i gaśnie na wolnych obrotach. Dopóki motor się nie zagrzeje więcej niż 40km/h nie pojadę, gdy dodaje gazu dławi. Jak motor...
piaggio obroty piaggio obroty wysokie wysokie obroty piaggio
czujnik filtr hydraulik pompa obiegowa sterowanie elektroniczne peugeot boxer kluczyk
kosiarki spalinowe najlepsze spotter blacharski
Błąd 0101 na wieży Sharp - co oznacza? Kia Venga - brak przednich świateł przeciwmgłowych: przyczyny i rozwiązania