A nie dostaje lewego powietrza na połączeniu kolektor - przepływomierz ? Jaki typ silnika ?
Witam, ja potrzebuję takiego regulatora do agregatu (mojej konstrukcji) jednak chce go usprawnić tak aby przy podłączeniu obciążenia np:7kw agregat utrzymywał te 50hz na wyjściu dodam że silnik jest od forda transit. Jakie polecacie rozwiązanie bo nic nie mogę znaleźć?????
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
w ośmio pinowym obd pin A i B połącz, kody dwucyfrowe zaczyna od 12 3 razy potem kod usterki itd objaśnienie znajdziesz w sieci albo napisz kod błęu
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Przepraszam za zmyłkę wszystkich czytających ten post ponieważ kiedy znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu się pokrywają przy ustawianiu zapłonu lampą stroboskopową to zapłon jest zerowy ani przyśpieszony, ani opóźniony, czyli jest zapóźny a przyśpieszamy w kierunku przeciwnym do kierunku obrotów silnika.
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
To pewnie problem z czujnikiem halla ( czujnik położenia wału), któreś z tych, w zależności od modelu silnika, który tam masz. W każdym razie, ECU może nie dostawać informacji o położeniu wału ( obrotach silnika)
lewe powietrze,przewody podcisnienia,Map sensor! Pozdrawiam
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
Ciągnie lewe powietrze pod obudowy przepustnicy. Wykręć całą przepustnice wymyj powierzchnie i uszcelnij np. silikonem.
Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
co się dzieję zaraz po odpaleniu?jak zachowuje się silnik
Sprawdzałeś bezpieczniki i przekaźniki. Trzeba sprawdzić czy w programie widzi obroty silnika i skrzyni.
Jak dla mnie to sie rozsypało dwumasowe koło zamachowe. Straciło wyważenie i dlatego masz wibracje w pełnym zakresie obrotów.
Zrobiłem nagranie, zaczynam od włączenia silnika. Powyżej 1,5 tyś obrotów silnik zaczyna pracowań normalnie, wcześniej jest trajkotanie.
> Kolego ciągle są plusowe temperatury na zewnątrz a ty masz juz problem. problem jest już mniej więcej od zimy > A co do tych pomiarów to wiem że są nie do końca poprawnie wykonane . może kolega rozwinie myśl? > Podaj kilka dla weryfikacji. zaraz idę do samochodu i nagram filmik jak pracuje silnik oraz nagram parametry takie jak: - obroty silnika -...
Ja się skłaniam ku teorii, że jest zła kondycja mechaniczna silnika. Coś z rozrządem lub głowicą.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
ok. był podłączany pod komputer jednak nic nie wykazało. w dalszym ciągu po nie długiej przejażdżce wchodzi na obroty przy gaszeniu silnika.
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Mechanik przywrócił mapę do ustawień fabrycznych i silnik działa jak należy.
Witam. Prosze doładować akumulator. To, że rozrusznik kręci nie jest potwierdzeniem sprawnego akumulatora. Ewentualnie podłączyć inny sprawny akumulator, np. od znajomego. Pozdrawiam.
Witam mówisz na każdym biegu morze brak oleju w skrzyni
silnik 1,4 z 93r.Po uruchomieniu silnika obroty sa za wysokie i utrzymuja sie przez caly czas a po pewnym czasie zapala się lampka pomarańczowa
Do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy. Po odłączeniu kostki silnik pracuje na podwyższonych obrotach.
Zlej to wsadz węża i przelej calosc odpinajaclekko dolny waz chlodnicy na pracujacym ma podwyzszonych obrotach silniku. Potem zalej swiezym plynem i zaloz nowy zbiornik. Calosc 70zl
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
A jak na postoju szybko pompujesz to zawsze jest tak samo miękki? Jak się zachowuje silnik? Przy uszkodzonym serwie potrafi nieźle spaść z obrotów po wciśnięciu hamulca.
Panowie, mam dodatkowe pytanie zwiazane z tą Corsą - jak / czy da się wyregulowac obroty silnika na biegu jałowym?
Witam w corsie c 1.2 zaczęła mi mrugać kontrolka od oleju najpierw podczas hamowania później na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Co to może być ?
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Problem jest innej materii, udaj się jeszcze raz na naprawę.
Prawdopodobnie przycina się , zabrudzony silnik krokowy sterujący wolnymi obrotami.
No i jesteśmy w domku, czeka cię wyjazd do elektryka, celem przywrócenia/naprawy instalacji benzynowej.
A jakie obroty na biegu jałowym(ile) jak jest ciepły-stabilne? Jeżeli w normie to włącz wszelakie odbiorniki prądu i jak wyrówna (utrzyma obroty )to znaczy że chodzi. opór na cewkach krokowego45-60 omów
Wymieniłem czujnik obrotów wału. Przejechałem już na nim 700km. Problem już nie powrócił...
W x10xe może być silniczek krokowy no chyba że układ dolotowy nieszczelny i łapie lewe powietrze .... Ale najlepiej najpierw zczytać błędy i potem kombinować ..
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
proszę lista błędów opel [url=https://opel2015.wordpress.com/2015...
Opel corsa szarpanie problem z wejściem na obroty (zamula jak by paliwo go zalewało i nie umiał tego przepalić) Opel corsa b 1.4 16v mam problem ze zamulaniem silnika na małych obrotach ale jeśli wcisnę gaz do końca to jedzie jak należy... nie umie znaleźć przyczyny więc proszę o pomoc!
Mam pewien problem z moją corsą, czy na zimnym czy ciepłym silniku obroty skaczą i trzęsie silnikiem. Muli go troszkę przed 2tys obrotów. wymieniłem cewkę świece przepływomierz wtryski gardziel rozrząd nowy. brakuje mi pomysłów. proszę o pomoc
Napisz jaki masz silnik.
Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
Nie widzę żebyś robił cokolwiek z silnikiem korkowym, a to on odpowiada w Corsie za obroty na biegu jałowym. Spróbuj go a jak czyszczenie nic nie pomoże to trzeba go wymienić.
Zakupiłem Opla Corse b rocznik 1998. Problem jest taki mianowicie, występuje stukot w silniku przy pewnych obrotach i chwilami ustępuje. Czasem zaświeci pomarańczowa kontrolka symbolizująca silnik. Proszę o poradę. Dzięki.
Do sprawdzenia: czujnik temperatury silnika, poziom oleju w silniku.
Niestety, po wizycie u mechanika okazało się, że rozrząd jest do wymiany i w silniku coś z tłokami. Mechanik uznał, że najtaniej i najlepiej będzie wymienić silnik :/
Zmierz czujnik, sprawdź wiązkę.Sprawdź czy ecu widzi obroty.
Cześć, mam obecnie ten sam problem. Udało Ci się rozwiązać twój? Co było przyczyną?
Przepustnica nie ma luzu na osi?
A czy da się w tym silniku odkrecić panewki nie wyciągając wału?
Czy tylko na placu , czy później na oleju napędowym? Jeżeli tak to za niskie obroty w czasie uruchamiania silnika bez "dopalacza".
błąd 34na tabeli jest to czujnik ciśnienia w kolektorze-zbyt niskie napięcie---co to znaczy?????????? szaleją wolne obroty i świeci kontrolka silnika-pomarańczowa jest to corsa z 95 na jednopunkcie
dzwoneczki przy zmianie biegu występują jak już dodasz gazu czy w momencie gdy silnik spada z obrotów??
Jak skręce maksymalnie koła w lewo i prawo i ruszam to nie ma żadnych stuków ani innych niepokojących dźwięków. Również jak przyśpieszam mocno nie czuć jakichkolwiek hałasów/wibracji. Przyśpieszam, utrzymuje prędkość - brak wibracji. Puszczam gaz delikatnie to mogę hamować jakiś czas silnikiem i nie ma wibracji. Puszczę gaz całkowicie - jakbym miał...
Tak wszystko w normie jedyne to co zauważyłem to niebieski dym przy odpaleniu i kulejący silnik przy 1100 obrotów
Zależy co masz na myśli pisząc "nierówna praca" Ten przewód jak najbardziej będzie miał wpływ na falowanie obrotów etc.
dodam tylko że silnik pracuje równo więc świece to chyba nie są. Pierwszą sondę wymieniłem w czerwcu tego roku a jeżdziłem z uszkodzoną jakiś czas i wszystko było ok, samochód palił bez problemu, tylko kontrolka mi się świeciła. Teraz jest wszystko w porządku tylko do czasu jak silnik złapie troche temperatury.
Podaj kod silnika to zajrzę w schemat .
Witam Posiadam Opla Corsa C 2000r 1,4 benzyna w gazie ostatnio jadąc samochodem zaświeciła mi się kontrolka silnika i zaczęło mi auto gasnąć na wolnych obrotach np. dojeżdżam do skrzyżowania puszczam z gazu i auto gaśnie pytanie co to może być
Jakie obroty silnika podczas kręcenia? Ile lat ma akumulator?
ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika......
Witam! Słyszałem, że można coś przerobić, aby wyświetlacz radia pokazywał obroty silnika, a nawet zużycie paliwa. Czy to prawda?
Jak by było sprzęgło to by się to działo cały czas a nie tylko na ciepłym silniku
jutro jadę do typa i podpinamy się pod program i odczytujemy błędy,bo coś mi się wydaje ,że metoda gaz-hamulec to o du...pę potłuc ps. przewód od podciśnienia serva siedzi niepewnie w kolektorze ssącym,ma ułamane jedno piórko uchwytu,może mieć wpływ na głupotę w zachowaniu silnika?? Jeżeli na przewodzie dochodzącym do kolektora ssącego jest nieszczelność...
Tym razem może być ten sam problem? może być a tam jest elektroniczny czy na opornikach? widzę na fotkach że tam jest bezp termiczny, czesto przyczyna to silnik wentylatora za wolne obroty lub zapchany filtr kabinowy.
Witam, po wymianie silniczka krokowego gdy odpalam auto na zimnym silniku przez 2-3 sekundy są wyższe obroty i dopiero powracają do normalnych. Co jest tego przyczyną? Na ciepłym silniku tego problemu nie ma.
Jeśli świeci kontrolka silnika to "wymigać" błędy.Będzie wszystko jasne.
Wzrastające obroty na zimnym silniku to nie zawór spalin. W pozycji otwartej EGR silnik by kulał na biegu jałowym. Po drugie na zimnym silniku ten zawór nie pracuje dopiero po rozgrzaniu sie silnika do około 60 st. Możesz zaślepić jeśli nie ma przepływomierza to skutkuje ale zawór recyrkulacji musi być sprany elektrycznie bo i tak bedzie zapalał lampkę....
Kolejny temat dotyczy Corsy 1.2i. Ostatnio chodzi wyłącznie na wysokich obrotach, w dodatku pali się check. Proszę znawców o potwierdzenie lub o korektę moich domysłów, czyżby silnik krokowy do wymiany?
Może tez to być przyczyna zacinającego się silnika krokowego no i przewody WN-radził bym zacząc od przewodów a potem sprawdzić silnik krokowy .
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Sprawdz ładowanie alternatora.Mi poszedł regulator napięcia i jedna dioda,silnik słyszałem w głośnikach.Opel Corsa 1.5 D
Może to z okolic nagrzewnicy bądź układu chłodzenia silnika ?
Wstawiam klimy do samochodów, i do maszyn. Jeśli sterownik obsługuje klimatyzacje to należy podpiąć , ma się wtedy podbicie wolnych obrotów i funkcje WOT. Problem jest często taki że sterowniki silnika są inne przy klimie i bez klimy. Przy klimatroniku nie przejdzie nie podpięcie ECU silnika.
Rozrzad raczej sie nie przestawil, sprawdzilem go i wszystko sie pokrywa. Czujnik wyzwala impulsy. Na oscyloskopie pokazuje od 0 do 5V czyli powinno byc dobrze. Sa jeszcze jakies pomysly ? Dodam ze auto powoli zaczyna chodzic coraz gorzej, teraz juz nawet na wolnych obrotach trzesie silnikiem.
Robiłem już kiedyś coś z tym silnikiem i objawami i z tego co pamiętam problemem była chyba wiązka tego regulatora wolnych obrotów, widocznego na filmie. Tam jest silnik prądu stałego oraz zestyk biegu jałowego.
Masz podany typ silnika? Ja nie widzę, C12NZ nie miała, X12SZ miała. Poza tym zablokowany EGR to silnik w żaden sposób nie wejdzie na wysokie obroty a wręcz na odwrót- nie może na nie wejść, bo jest zatruwany spalinami które sam wytwarza.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym.
Sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Witam, nie mogłem znaleźć dokładnej odpowiedzi na pytanie, które mnie męczy więc założyłem nowy temat. Dokladnie chodzi o Opla Corsę C 2004r. silnik 1.2 Twinport. Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Przy odpalaniu na zimnym gdy załącza się ssanie automatyczne auto działa normalnie, gdy się rozgrzeje obroty opadają do 650 i drgaja do...
Po czyszczeniu rozrusznika nie ma poprawy, zauważyłem teraz delikatne poszarpywanie silnika jak trzymam równo wyższe obroty. Na jałowym tego niema.
Witam, podciśnienie zmierzone -0,6 bara na ciepłym silniku, przy wypadaniu zapłonów. Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowej wartości. Ogólnie jak się doda gazu na 1200 obr. to wypadania zapłonów już nie ma , czyli coś go boli tylko na wolnych obrotach...
Możesz dalej wymieniać po kolei samochód. Jeżeli to czujnik temp. to nie ten z 1 zapinką tylko taki z wtyczką na 2 piny (kolor niebieski w oplu przeważnie). Odepnij go na próbę, zaświeci się check, ale powinien wtedy dobrze pracować na ciepłym silniku. \Objawy, które opisujesz mogą wskazywać na: -lewe powietrze -uszkodzona sąda lambda -uszkodzony czujnik...
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że przy przyśpieszaniu przy ok 2 tyś obrotów czuję drgania w aucie. Wtedy kiedy silnik ma największy moment obrotowy. Czy to dlatego że ten diesel nie ma koła dwumasowego? czy to wina jakiegoś zużytego elementu? :) Samochód to corsa C, silnik Y17DTL 65KM
W corsie B 1,2 z 1995 roku mam problem z wolnymi obrotami tzn. są niestabilne. Czy wyczyszczenie silnika krokowego coś pomoże? Jeśli tak to może ktoś poradzi jak to zrobić. Z góry dziękuję za pomoc!
Np. uszkodzona uszczelka pod wtryskiem, taka papierowa w silnikach 8 zaworowych....wystarczy podać pędzelkiem troszkę benzyny na połączeniu kolektora i korpusu przepustnicy...i będzie wiadomo...
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Witam mam problem u brata w Corsie na wolnych obrotach dochodzi do 1450 obrotów od czego by tu zacząć żeby zejśc na niższe obroty. Silnik nr. X12SZ 8 zaworów pozdrawiam.
Dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku. Coraz bardziej wydaje mi się to związane z obrotami silnika (1.7D). Jeżeli silnik ma wachania obrtów to i alternator będzie miał wachania a co za tym idzie również spadki natężenia i to widać na oświetleniu samochodu. Jeśli się myle to proszę wyprowadzic mnie z błędu. Czy to jest normalne iż na luzie...
Na czym polegał remont silnika?
wolne obroty silnika corsa wysokie obroty silnika corsa corsa obroty
czujnik wzorcowy cylindra alpine wyłącza laserjet silnik
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Resetowanie zmywarki Amica 629 E - instrukcje Reset pralki Beko WMB 61232 PL PTMA - instrukcje