Najpierw podaj to, o co prosiłem. Nie skacz po wszystkim, bo to bez sensu jest. Jak rozrusznik poda dobre obroty to zostaje kwestia paliwa, do tego dojdziemy. Świece jak są to dobrze, a jak ich nie będzie też odpali, tylko czasami dziwnie. Niemniej ty masz za małe ciśnienie i tu jest problem.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Witam jesli chodzi o pompę paliwa to napewno jest zatarta, spalone sa uzwojenia na wirniku pompki ( zwarcie miedzy zwojowe), i dlatego przepala bezpiecznik. W tym przypatku próba regeneracji jest nie opłacalna.
Witam. Wygląda na problem ze sprzęgłem. Może to być zużycie tarczy, lub uszkodzenie elementów sterujacych sprzęgłem. Nie wiem jak w Twoim aucie - jezeli sprzęgło jest poruszane linką, sprawdź czy nie ona powoduje problem - może być zanieczyszczona, zakleszczona itp.
Obroty przy rozruchu skacz raz 0 raz100 150 0. 210. 60. 0. 130
przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
Witam serdecznie opisuje ten temat 2 raz oto cytat z pierwszego postu (Witam wszystkich moj problem polega na tym iz silnik jak sie tylko rozgrzeje zaczyna pracowac nierowno na biegu jalowym pomiedzy 750-850 obrotow ,auto niema instalacji gazowej,) Wiec udalem sie do mechanika ktory stwierdzil ze przepustnica wyjol przeczyscil, zauwarzylem mala poprawe...
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
skoro na LPG jest wszystko ok to szukać problemu w samochodzie często problemem jest przepustnica
Dzisiaj rano zauważyłem iż na gazie na zimnym silniku skacz obroty ( mam dodatkowo zamontowany obrotomierz ) od 900 do 1200 na benzynie jest ok po przejechaniu 2 km tez juz bylo ok na gazie ... Gdy hamuje silnikiem i oboroty spadaja lekko szarpie ... Staram sie dac jak najwiecej info moze ktos wie jak pomoc co wymienic ... I jeszcze pytanko gdyby nikt...
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Fizyki wyregulować się nie da. Skasuj adaptacje wszystkie i przyucz na pb, zobaczysz czy problemy znikną. Jesli znikną no to bedzie jasne. Jesli nie znikną a nie trzyma wolnych rpm to szukać trzeba w powietrzu i jego sterowaniu.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Capstan "usiłuje" nadążyć za drumem (silnikiem głowic).Kondensatory tak.Dodatkowo przelutuj płytkę drumu.Obejrzyj okolice serva (zimne luty).
Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik, rozbierales go. Jak masz dojscie do drugiego to...
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Witam czy poradziłeś sobie z tym agregatem? Mam dokładnie taki sam objaw lecz u mnie obroty skaczą troszkę mniej, nie aż tak jak u ciebie. Pozdrawiam
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Miałem golfa 1.4 u mnie padła sonda lambda,po wymianie obroty stały w miejscu.
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
kanał 060
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Trzeba sprawdzic rezystancje tych czujnikow. Takie powinny byc przy: -20 C = 253-289kOm 0 C = 89k-102kOm +20 C = 35-40kOm +40 C = 15-18kOm +60 C = 7-8,5kOm +100 C = 1,9-2,5kOm
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
ściągałeś kolektor ssący? Zaślep na próbę EGR-a i będziesz miał odpowiedz wygląda to na straszną diure w dolocie. A w ogóle o jakim resecie mowa???
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
najlepsze rozwiązanie kolego wygląda to na halla.
Jedyny sposób to podłączyć pod VAG i tam pokaże ci błędy wtedy będziesz wiedział co jest uszkodzone nawet błędy przelotne. Jeżeli błędy były wcześniej i nikt ich nie wykasował to wszystko ci pokaże. Pozdrawiam
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Na niewiele zda się Twoje wszelkie dzialanie nie dalej jak w sobote robilem takiego golfa i powód był prozaiczny uszkodzony moduł pod cewką zaplonową.Radził bym zamienić choć nachwile pożyczony od kogoś taki moduł z cewką. Pozdrawiam
skok tłoka dla silnika x25xe wynosi 79,6mm
Temperaturę płynu of kors ? Ogólnie wszystkie temperatury jakie widzi sterownik bo na ich podstawie reguluje skład mieszanki.
Witam Może też być coś z zawieszeniem bębna , sprężyny lub teleskopy. Łatwe do sprawdzenia. Pozdrawiam
Sprawdź również rozrząd. Znalazłem podobny temat do Twojego, może Ci trochę pomoże: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1...
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Moja Toyota Yaris 2004 od jakiegoś czasu ciężko oddycha. Dzieje się jej tak tylko na postojach, podczas jazdy wszystko jest ok. Z tego, co zauważyłam, raczej zaczyna wariować po przejechaniu jakiegoś kawałka drogi. Obroty skaczą, jakbym na zmianę dodawała i ujmowała gazu. Potrzebuję rady profesjonalistów, czyli waszej. Wklejam link, żebyście zobaczyli,...
Problem udało się rozwiązać ale opiszę co się stało, może się komuś przyda. Niestety silnik trzeba było rozebrać bo żadne regulacje itd nie pomagały. Kiedy czyściłem dźwignie regulatora obrotów to w jakiś sposób spadła z niego taka metalowa tulejka, którą dźwignia miała popychać. Latała po silniku luzem a regulator nie miał jak działać, silnik pracował...
Na 90% zegar do wymiany (pęknięta sprężynka utrzymująca wskazówke), ale warto sprawdzić linkę czy nie przyciera lub nie jest zbyt mocno zagięta w którymś miejscu.
Witam, mam problem z odpalaniem w Peugeot 407 z silnikiem 2.0 HDi 136 koni RHR 136 koni. Po nocy postoju zaczyna ciężko odpalać, podczas gdy silnik już złapie zapłon, obroty skaczą do około 2 tys. przez parę sekund i po około 10/15 sekund silnik wraca do normalnej pracy. Jakie mogą być przyczyny? Świece żarowe zostały wymienione rok temu, wszystkie...
Witam. Mam kosiarkę Al-ko z silnikiem Brigsa 650. Objaw jest taki, że silnik odpala, ale nie wchodzi na obroty. Regulacja obrotów też nic nie daje. Po ściągnięciu osłony startera zauważyłem, że samo regulator dosłownie skacze jakby się otwierał i zamykał. Ma ktoś jakieś pomysły?
skacz obroty jazdy obroty skacz skacz obroty silnika
jednostka przetwarzania samsung moduł napęd migająca dioda deskjet papieru
naprawa udaru makita porsche cayenne
Amica WA1S610 CLiSE – silnik nie obraca się, brak obrotów bębna, inwerter Logic Drive, BLDC Toyota Auris 2013 – blokada drzwi po włączeniu stacyjki, aktywacja autolock, Techstream, moduły CAN