przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
skoro na LPG jest wszystko ok to szukać problemu w samochodzie często problemem jest przepustnica
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Najpierw podaj to, o co prosiłem. Nie skacz po wszystkim, bo to bez sensu jest. Jak rozrusznik poda dobre obroty to zostaje kwestia paliwa, do tego dojdziemy. Świece jak są to dobrze, a jak ich nie będzie też odpali, tylko czasami dziwnie. Niemniej ty masz za małe ciśnienie i tu jest problem.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Fizyki wyregulować się nie da. Skasuj adaptacje wszystkie i przyucz na pb, zobaczysz czy problemy znikną. Jesli znikną no to bedzie jasne. Jesli nie znikną a nie trzyma wolnych rpm to szukać trzeba w powietrzu i jego sterowaniu.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Capstan "usiłuje" nadążyć za drumem (silnikiem głowic).Kondensatory tak.Dodatkowo przelutuj płytkę drumu.Obejrzyj okolice serva (zimne luty).
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik, rozbierales go. Jak masz dojscie do drugiego to...
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
Miałem golfa 1.4 u mnie padła sonda lambda,po wymianie obroty stały w miejscu.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Trzeba sprawdzic rezystancje tych czujnikow. Takie powinny byc przy: -20 C = 253-289kOm 0 C = 89k-102kOm +20 C = 35-40kOm +40 C = 15-18kOm +60 C = 7-8,5kOm +100 C = 1,9-2,5kOm
ściągałeś kolektor ssący? Zaślep na próbę EGR-a i będziesz miał odpowiedz wygląda to na straszną diure w dolocie. A w ogóle o jakim resecie mowa???
kanał 060
Jedyny sposób to podłączyć pod VAG i tam pokaże ci błędy wtedy będziesz wiedział co jest uszkodzone nawet błędy przelotne. Jeżeli błędy były wcześniej i nikt ich nie wykasował to wszystko ci pokaże. Pozdrawiam
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Na niewiele zda się Twoje wszelkie dzialanie nie dalej jak w sobote robilem takiego golfa i powód był prozaiczny uszkodzony moduł pod cewką zaplonową.Radził bym zamienić choć nachwile pożyczony od kogoś taki moduł z cewką. Pozdrawiam
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
Temperaturę płynu of kors ? Ogólnie wszystkie temperatury jakie widzi sterownik bo na ich podstawie reguluje skład mieszanki.
skok tłoka dla silnika x25xe wynosi 79,6mm
Sprawdź również rozrząd. Znalazłem podobny temat do Twojego, może Ci trochę pomoże: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1...
najlepsze rozwiązanie kolego wygląda to na halla.
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Obroty przy rozruchu skacz raz 0 raz100 150 0. 210. 60. 0. 130
Dzisiaj rano zauważyłem iż na gazie na zimnym silniku skacz obroty ( mam dodatkowo zamontowany obrotomierz ) od 900 do 1200 na benzynie jest ok po przejechaniu 2 km tez juz bylo ok na gazie ... Gdy hamuje silnikiem i oboroty spadaja lekko szarpie ... Staram sie dac jak najwiecej info moze ktos wie jak pomoc co wymienic ... I jeszcze pytanko gdyby nikt...
Wersja silnikowa ?
Honda CBR 125ccm 3 . Problem jest taki iż na pełnym gazie skaczą obroty z 7 tyś. Na 3 tyś i tak cały czas .i nagle zwiększa do 7 tyś . I tak w koło . Gdy zmniejsze gaz są już normalne. O co chodzi ? Ten typ tak ma ? Czy jest to jakaś usterka. A może blokada? AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy, modyfikacje lub konserwacje motocykla?...
Witam serdecznie opisuje ten temat 2 raz oto cytat z pierwszego postu (Witam wszystkich moj problem polega na tym iz silnik jak sie tylko rozgrzeje zaczyna pracowac nierowno na biegu jalowym pomiedzy 750-850 obrotow ,auto niema instalacji gazowej,) Wiec udalem sie do mechanika ktory stwierdzil ze przepustnica wyjol przeczyscil, zauwarzylem mala poprawe...
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
Jeżeli jest kontrolka na desce to i muszą byc błędy. Diagnostyka.
https://filmy.elektroda.pl/11_1738679386... BMW e46 318i nie jedzie i obroty same skaczą od 1k do 1.5k. Brak reakcji na gaz po czym wraca do normalnej jazdy. Dodano po 17 w dodatku problem sam zanika po czasie i da się jeźddzić normalnie
Błędów brak
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Witam, mam problem z odpalaniem w Peugeot 407 z silnikiem 2.0 HDi 136 koni RHR 136 koni. Po nocy postoju zaczyna ciężko odpalać, podczas gdy silnik już złapie zapłon, obroty skaczą do około 2 tys. przez parę sekund i po około 10/15 sekund silnik wraca do normalnej pracy. Jakie mogą być przyczyny? Świece żarowe zostały wymienione rok temu, wszystkie...
Jak wygląda wtedy ciśnienie paliwa ? Na początek bym się przyjrzał regulatorowi
wstaw film żeby było słychać silnik i widać wahania obrotomierza.
Witam. Podobny temat już się pojawił na tym forum, ale chyba nie do końca te same objawy są w moim przypadku.Post dość długi, ale proszę o dokładne przeczytanie. Do rzeczy: Twingo 1.2 z 1997, silnik D7F. W czasie jazdy (na biegu) lub czasem zaraz po odpaleniu wchodzi na bardzo wysokie obroty - pomaga jedynie zgaszenie i ponowne odpalenie. Czasami w...
obroty skacz jazdy obroty skacz skacz obroty silnika
rezystancja uzwoi silnik spali impulsy cewki obrotomierza rozwijana lista excel
Lokalizacja przekaźnika paliwa Ford Galaxy 1.9 TDI automat iPhone 15 Passcode Bypass: Legal Methods and Risks