Wyższe obroty spowodowane są włączeniem ssania(gdy silnik jest zimny), więc to nic dziwnego.
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
niedostaje paliwka.
https://www.multiecuscan.net/ReleaseHist... Diagnoza dodana w wersji programu 1.9 z 19.03.2014 Do tego wystarczy przewód KKL
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Sprawdż luzy na zaworach ss 0.20, wyd 0.40 odchyłka +- 0.05. Usuń adaptacje ze sterownika silnika.
sprawdź silnik krokowy
Fiat Tipo 2,0 1991 silnik 159 A6.046brak wolnych obrotów na zimnym silniku wymienione świece i filtr paliwa Nie mogę znaleśc złacza diagnostycznego na prawym błotniku
=> slawek87 Jeśli na zimnym silniku, bez ssania nie gaśnie, to obroty są za wysokie! Maluch ma to do siebie, ze nawet w lato ssanie przez chwilę trzeba mieć włączone, wówczas po nagrzaniu przyjemnie wolno pyrka.
Brak "ssania" na zimnym silniku,a jest na ciepłym.Inaczej mówiąc na zimnym silniku ma 600 obr,na ciepłym 1300.Czujnik temperatury dobry, centralka wtrysku też
Witam Odgrzewam Kotleta Czy udało się zdiagnozować problem ? Ja jestem w trakcie tej walki Przebieg 120 000 kM Moje poczynania Wymiana filtrów Wymiana czujnika Map sensor NOK Wymiana czujnik impulsów koła zamachowego NOK Wymiana czujnik temperatury NOK Wymiana świece NOK Wymiana zespół cewek zapłonowych NOK Wymiana listwy wtryskowej wraz z wtryskiwaczami...
Ja nie wiem po co myć przepustnicę w układzie wtrysku pojedynczego, wtryskiwacz sam ją myje w czasie pracy silnika.
Ogólnie... Gorszego gówna nie dało się założyć jeśli chodzi o reduktor, bo nie ma w polsce gorszych gówien. Komputer jeśli pracuje dobrze (pewnie chodziło o nazwę VOILA a nie VIOLA) to nie powinno dochodzić do załamania obrotów, chyba że coś te majstry źle podłączyły, albo mieszanka się nie doregulowuje prawidłowo. (Po klasie wszystkich montowanych...
Samochód na zimnym silniku nie chce sie wkręcić na obroty po nagrzaniu wszystko wraca do normy kable swiece wymienione rozrzad ok brakuje mi juz pomysłów
Jakiego programu używasz? Multiecuscan? Jeśli tak i masz wersję free (darmową) to ona nie obsługuje sterownika silnika Twego auta.
Nie nigdy się tak nie działo chodzi na maksymalnych obrotach z 10 min i póżniej powoli spadają do normalnych :)
W gaźniku Aisan jest śruba regulacyjna obroty ssania (po włączeniu ssania i zamknięciu przesłony następuje wstępne uchylenie przepustnicy).Zbyt duże wykręcenie śruby powoduje ,że silnik ma za wysokie obroty na ssaniu ,natomiast jej dokręcenie powoduje problemy z uruchomieniem zimnego silnika.Zazwyczaj należy ją wkręcić do oporu i następnie wykręcić...
Częstą przyczyną problemów z gaśnięciem na wolnych obrotach w Tipolcach jest zanieczyszczony/zużyty potencjometr przepustnicy. Dodatkowo sam silniczek krokowy może Ci źle regulować otwarcie przepustnicy. Napisz czy na wyższych obrotach silnik pracuje prawidłowo. Polecam przewertować forum: www.forum.tempra.org
Sprawa jest nastęująca: Po odpaleniu silnika, wciskając delikatnie pedał pszyspieszenia obroty silnika spadają, aż silnik zaczyna prawie gasnąć. Po tym incydenicie wszystko jest OK. Dzieje się to przeważnie gdy silnik jest zimny podczas pierwszego odpalenia. Czy może Ktoś wie co się dzieje???????
Wniósł, wniósł - wierz mi. Silnik ciągnie lewe powietrze, pewnie instalacja II generacji i strzeliła i coś rozerwało w dolocie... sonda lambda nie ma wpływu na wysokość wolnych obrotów a już na pewno nie taki i nie na zimnym silniku.
hmm.. jest dobrze bo było ok... ale to nawet jak nie włączam ssania to na wolnych obrotach autem trzesie i gaśnie od czasu do czasu ...
Witam. Temat był wałkowany dość dawno... ale mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ mam taki sam i ręce mi opadły a czytam forum wzdłuż i w szerz. Fiat uno 1.0, 2002 rok, 145 tys. przebiegu, wtrysk mono, brak sterowania silnikiem krokowym. Na zimnym bez wduszenia pedału gazu nie odpali, trzeba go trzymać na gazie parę chwil żeby nie zdechł,...
Jaka może być przyczyna że croma nie wchodzi na obroty na zimnym silniku na benzynie, po rozgrzaniu wszystko ok.
ciekawie to opisujesz na zimnym silniku 5000 obrotów coś tu nie tak
a gdy po odpaleniu (mowa cały czas na benzynie) wchodzi na wysokie dość obroty i gdy silnik się rozgrzewa to obroty stopniowo spadają to też jego wina?
Nie bardzo, to jest instalacja do gaźnika.
Panowie znowu koleś dał mi Uno aby go zrobić i w zasadzie mam z nim problem bo przepustnicę wyczyściłem i sprawdziłem , krokowy działa , potencjometr jest dobry , czujnik ciśnienia jest ok , czujnik wody też. Jak odpalam to ma przez 1 minutę ma obroty jak szalony,. Co to za cholera ? Tylko jak zimny. Centralka out ?
Witaj dorgi kolego ... Problem może być dwojaki .... 1. to membrany ... starość robi swoje i jak się rozgrzeja wtedy są na tyle elastyczne aby dobrze chodziło ... 2. Może być to silnik krokowy .... koszt tego jest nie wielki bo jakieś 50zł .... ( ale mowa tu o silniku krokowym od instalacji gazowej ) ... Miałem podobne obiawy i wystarczyło jedynie poczyścić...
Jeżeli masz przepustnice powietrza sterowana linka to sprawdź czujnik jej położenia (potencjometr). Uszkodzony powoduje właśnie dziury w prędkości obrotowej silnika
wyczyść przepustnice,odłącz akumulator na jakieś 2 min.odpal silnik i zostaw go na wolnych obrotach aż się włączy wentylator. jesli niepomoże to najprawdopodobniej silniczek krokowy,takie czarne cacko które steruje przepustnicą.W fiatach to norma.
Problem z autem został rozwiązany;)?
W pierwszej kolejności do sprawdzenia czujnik temperatury silnika (są 2) i regulator wolnych obrotów.
Witam. Użytkowałem "Malucha" ok. 25 lat temu ale z tego, co sobie przypominam, to kondensator potrafił zepsuć całą przyjemność jazdy. Proponuję sprawdzić także sam aparat zapłonowy, jego regulator odśrodkowy kąta wyprzedzenia zapłonu. Może nie działać poprawnie i wówczas jest problem z wejściem silnika na obroty.
Może pompka nawala lub zapchany filtr paliwa
Sprawdź masę i plus ,może wilgoć gdzieś zalega na przewodzie ,ja miałem podobny problem że przy zimnym silniku były falujące obroty w fiacie i powodem tego zamieszania był czujnik temp. wody i kiepska masa na kompie.
Jeśli chodzi o falujące obroty to poza przepływomierzem warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik położenia przepustnicy.
A wymieniłeś podkładki na nowe przy czysczeniu gażnika, może łapie lewe powietrze. Sprawdz czy nie masz luzu na przepustnicy.
Jedź do takiego warsztatu gdzie zresetują Ci parametry autoadaptacji. Prawdopodobnie masz złe (zbyt długie) czasy wtrysku na zimnym silniku. Na koniec dodam, że problem po jakimś czasie jazdy na LPG zapewne znowu się pojawi... Pozdrawiam...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym przy zimnym silniku. Falowanie to nie jest duże ok 100-200obr/min (wyraźnie to słychać). Po odpaleniu stilona obroty falują, po przejechaniu pewnego odcinku np do świateł również falują i tak do momentu gdy autko się rozgrzeje (wystarczy, że wskazówka temp. trochę podskoczy...
silnik nie trzyma obrotów gdy jest zimny, poprostu gaśnie.Samochód jest z 1999r z silnikiem 1.4. Czy może być uszkodzony czujnik temp. silnika.Gdzie się znajduje i jaką powinien mieć rezystancję.Gdy silnik jest rozgrzany obroty są ok. Dzięki za pomoc.
Po odpaleniu zimnego silnika silnik krokowy musi się ustawić tzn dostosować do fazy rozgrzewania się silnika. W miarę rozgrzewania obroty powinny spadać. Ważne by nie wysuwać na siłę trzpienia. Ja mam do tego tester silników krokowych fiat/opel i mogę elektrycznie wysunąć całkiem trzpień i wkręcić z powrotem. To że miał 4000 obrotów to mogło być tak...
zmieniłem gażnik na webara od dużego fiata i chodzi jak malina
Witam. Jetem posiadaczem Fiata CC 700 z katalizatorem i tym felernym gaźnikiem Aisan.. Mój problem polega na tym ze bardzo ciężko jest go odpalić szczególnie rano, nie ważne czy jest mróz czy nie. Wystarczy ze postoi kilkanaście godzin i ostygnie. Proces odpalania: wciśnięte sprzęgło, zaciągnięte ssanie i z 2 razy pod pompowanie gazem.Kręci, kręci i...
świece przewody wymieniane niedawno cewki ok,test na komputerze przechodzą ale raczej one tego nie powodują.A czy gdy sie odepnie silniczek krokowy od złącza to powinien silnik gasnąć itp. bo jak go odpinam to różnicy nie ma w obrotach na zimnym czy ciepłym
Witam serdecznie . Serdeczne dzięki za pomoc . Znalazłem przyczynę usterki . Okazało się że był mocno zanieczyszczony grzybek zaworu regulatora wolnych obrotów ( silnik krokowy ). Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie !!!!!
Myślicie że to może być czujnik? ale dlaczego po zwiększaniu obrotów nagle czujnik już "działa"? Normalne zjawisko przy zużytym silniku. Przy większych obrotach pompa olejowa podaje więcej oleju, więc i smarowanie jest lepsze. Właśnie tego nie rozumiem bo na zimnym silniku tego nie ma Bo zimny olej jest gęsty więc i ciśnienie jest większe.
Zimny silnik był jak dostał gazu?Napisz trochę szczegółów bo inaczej napiszę panewkę obróciło,silnik do remontu,skoro w garażu to i zimny i wysokie obroty....
Na zimnym silniku - tak, ale na ciepłym normalne wolne obroty powinny wynosić 800-850rpm.
Witam wszystkich! Proszę o informacje o sposobach diagnozy układu wtryskowo zapłonowego w Fiacie Brava 1,6. Przy zimnym silniku gaśnie na wolnych obrotach, przy wyższych obrotach nierówno pracuje i nie osiąga pełnej mocy.
Gdy gazuję malucha zaczyna strzelać z tłumika. Na zimnym i na ciepłym silniku jest to samo, na niskich obrotach czasami też od czasu do czasu strzeli. Czym może być to spowodowane?
Witam! filtr paliwa mam czysty... filtr powietrza mam czysty....Na pewno sprawdzę przewody WN . Chciałbym jeszcze dodać ,że teraz gdy temperatura na zewnątrz jest dodatnia oznaki te (czyli dławienie sie silnika) szybko ustępują.Natomiast zaczął mi gasnąć na samym początku jazdy czego wcześniej nie było. Dodam,że obroty silnika były ustawiane u mechanika...
Możesz zmienić na Reg Fast. Pasują bez żadnych przeróbek, tylko musisz kupić z dyszami i ewentualnie rozwiercić bo jeśli kupisz w komplecie to domyślnie są dysze 2mm.
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Witam silnik pracuje rowno wlasnie jak odepne potencjometr
z tego co widze to obroty na biegu jałowym przy LPG powinny być wyższe niż 750 rpm. przy tych obrotach gaz nie jest w stanie utrzymać silnika na chodzie i dlatego obroty faluja bądź silnik gaśnie
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc wyregulować ta instalacje ? Mam z nią problemu rano podczas pierwszego odpalania, szarpie, gaśnie. Gazownik kazał mi wyczyścić wtryskiwacze, oddałem do czyszczenie i trochę się polepszyło ale nie do końca. Wymienione wszystkie filtry. Gdy auto postoi ze dwie godziny to czasem się przełączy normalnie, a czasem obroty zaczynają...
Witam .Mam problem ze swoim maluchem 97 r elx kupilem go tydzień temu. I od tej pory mecze się z jego obrotami na zimnym silniku chodzi w miarę ale gdy zdejmie sie go ze ssania to po dodaniu gazu i puszczeniu pedała auto zostaje na bardzo wysokich obrotach tak jakby chodził na ssaniu.zaczołem od wymiany gaźnika takiego po regeneracji tu nie było poprawy...
Pewnie to co za nie odpowiada. Jakie obroty ma zimny silnik po odpaleniu? Tzn około 900 czy ponad tysiąc?
Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?
Mam dziwny problem. Mój maluch po nagrzaniu się silnika ( po przejechaniu jakiś 5 km) zaczyna się dusić a na wolnych obrotach gaśnie. Na zimnym jest w porządku, co robić??? Będę wdzięczny za radę
Masz do sprawdzenia dwa podzespoły sterowania silnikiem: - silniczek krokowy,który jest zaworem powietrza dodatkowego (może być zablokowany w pozycji otwarty, jak dla zimnego silnika) - czujnik temperatury silnika dla komputera (podaje zafałszowaną wartość temperatury [zimny silnik] więc komputer trzyma otwarty silniczek krokowy)
Witam To chyba nie koniec kłopotów z tym ciągnikiem. Teraz okazuje się, że bardzo ciężko zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku, wcześniej ten problem nie występował.
Jak w temacie.Przu gwaltownym dodawaniu gazu strzela w dolot na benzynie.Na gazie chodzi idealnie na cieplym i na zimnym.Problem wystepuje tylko na Pb i tylko na zimnym silniku.Jak sie dobrze zagrzeje to juz plynnie wkreca sie na obroty.Cisnienie paliwa 3bar czyli ok,nowe paliwo w zbiorniku,wymienione wtryski.Dodam jeszcze ze wystrzały sa w kolektor...
U mnie Naj bardziej widoczne objawy to na ciepłym silniku obroty 550-600 telepanie silnikiem jak by wypadał zapłon. To samo jest na lpg i pb. Na zimnym silniku obroty 1200 i przy ruszaniu z jedynki w momencie zmiany biegu słychać i czuć gwałtowne szarpnięcie silnika. Sonda lambda jest nowa
Cześć, Mam problem z fiatem ducato 2017 2.3 130km. Po odpaleniu na zimnym silniku po chwili zaczyna dymić na biało, trwa to około minuty i poźniej problem znika oprócz tego te spaliny dość mocno śmierdzą. Obroty nie falują, ma normalna moc i nic nie wyskakuje z błędów silnika, Czy jest się o co martwić? Kupiłem go już takiego i na początku miał dość...
Jakie obroty widzi wtedy przy kręceniu rozrusznikiem i jakie ciśnienie na szynie? Przelewy sprawdzałeś?
radzili mi wymienić wtrysk paliwa i też to samo, tylko teraz odrazu zalacza sie ssanie i wchodzi w obroty i spada i tak w kółko aż zgasl i nie odpala, lecz na zimnym silniku odpala
[quote="piotrek power"]C w zimie i tak na gazie nie najeździ bo jak zimny i zgaśnie to tego una nie ma szans zapalić, można kręcić pół godziny i tak nic nie da, dopiero trzeba odczekać z pół godziny. Może to mieć związek z tym że nie ma wolnych obrotów, to że nie zapali silnika jak zgaśnie a nie jest nagrzany do temperatury conajmniej 60 st.[/quote...
Witam , samochód z 2007 r. Benzyna. 180 000 km. Podczas jazdy zwiększają się obroty silnika o około 500. Bez dodawania " gazu". Szczególnie przy zimnym silniku. Po kilku takich incydentach problem mija ale czasami odzywa się ponownie. Zauważyłem, że występuje szczególnie kiedy hamuję silnikiem. Jaka może być przyczyna ?
Masz nadpisaną mapę w sterowniku. Ale nie trzeba ani examinera, ani drugiego sterownika. Wystarczy delphai, launch, gutmman. Na zimnym silniku, robisz reset sterownika, przepustnicy i koła fonicznego. Uruchamiasz i bez dodawania gazu czekasz do temp. roboczej. Może gasnąć, kichać i bujać obrotami. Potem jazda testowa, miasto i najważniejsze trasa. Dobrze...
A kto zmusza żeby jeździć od razu na zimnym silniku 140 km/h? Jedź 120 albo nawet 100 chwilowo aż silnik nabierze temperatury. Wtedy obroty masz niższe. Przez 15 km spokojnie się nagrzeje także ja nie widzę problemu no ale jak chcesz grzać ledwo po odpaleniu 140 km/h na zimnym silniku no to okej, Twoja sprawa. Żaden silnik nie lubi jak się go pałuje...
Witam mam mały problem z fiatem seicento mianowicie na zimnym silniku wkreca się na pełne obroty po chwili jazdy po dodaniu maksymalnie gazu wkreca się na 3500tyś obrotów (gaz mam cały czas wcisiety w podłogę ) spada do 2tyś obrotów i wzrasta z powrotem na 3500tyś obrotów w czasie jazdy przy 3500tyś obrotów ma odcięcie i nie reaguje na gaz co to może...
Witam sprawdz swiece,sprawdz sonde lambda ale na bezynie prz zimnym silniku i cieplym ,cz sa takie same wskazania napiecie ma byc 0.97 do 1.03 v.Mozliwe zezsonda dopoki sie nie nagrzeje to podaje dobry parametr do kompa.Przy gazie lubia padac sady ze wzgledu na wyzsza temperature pracy.Jezeli masz dalsze pytania to na priva.Pozdrawiam
A czy jak samochód jest na biegu neutralnym, to silnik podczas przegazowania czyli przysłowiowego "buta w podłogę" momentalnie wkręca się na obroty? Zarówno na chłodnym(celowo napisałem na chłodnym aby ktoś zaraz z rana na zimnym go nie "gazował do odciny") jak i ciepłym silniku ?
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Witam. Posiadam fiata 126p el 97r. Mam problem z duszeniem się silnika, tzn. nie chce wejść na obroty i dosłownie się dusi czy to na ciepłym silniku czy zimnym różnicy nie ma. Wyczyściłem cały gażnik, świece są nowe, iskra jest, paliwo podaje. Czy to może być moduł zapłonowy? Jest w nim nanoplex med 213A. Pomoże ktoś?
ten problem pojawia się bardzo często jesli w samochodzie montujemy gaz, w takim przypadku rozwiązaniem jest regulacja dawki gazu więc z bęzyną powinno być podobnie.za taką regulację w moim UNO zapłaciłem 16zł w serwisie fiata więc myślę ze warto to sprawdzić. pozdrawiam.
Ciśnienie paliwa przy dodaniu gazu i gdy ma to 2200tya obrotów w granicach 550bar, doładowania nie pamiętam ale wydaje się brak. Problem pojawia się bardziej na zimnym silniku, po zagrzaniu raczej nie występuje ale nie zawsze.
Witam, cieszę sie że pomogło. Są dwa przewody powietrza do gażnika jeden podaje powietrze zimne z przodu a drugi z nad kolektora wydechowego ciepłe. W praktyce po zatkaniu wlotów powietrza do gażnika powinno się zadławić silnik. Przewód (srednicy ok 12mm)z pokrywy zaworów to przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (w fiacie 125 był prowadzony z dołu...
Nierówna praca silnika. Jak jest zimny wogóle nie ma wolnych obrotów
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Możliwe, że wina silniczka krokowego. Ewentualnie coś się stało z kompem. Na stronie autokacik jest forum fiata uno tam na pewno znajdziesz odpowiedź.
Fiat Seicento na zimnym silniku po odpaleniu dodając gazu wchodzi na obroty natomiast po przejechaniu ostatnio ok.500m gaśnie. Odpala bez problemu dopiero jak dodam gazu gaśnie, nie wchodzi na obroty. Nie wiem co robić do warsztatu nie dojadę trzeba holować. Może ktoś miał podobny problem, może to błahostka jeżeli nie będę mógł go usprawnić zmuszony...
Na pewno nie jest to łożysko oporowe ani tarcza czy docisk bo to było wymieniane. A tam słychać że grzechocze coś i trzęsie budą, szczególnie kierownicą. Nie grzechotało bym koło dwumasowe jeżeli poducha by się która kol wiek zapadła. Silnikiem nie trzęsie, pracuje równo,nie falują obroty, komputer był podłączony i nic nie wykazało. Na drążku zmiany...
Musisz zbadać sprawę na zimnym silniku, podłącz się pod kompa zobacz jaką temperaturę pokazuje płynu. Zakręć rozrusznikiem obserwując czy czyta obroty z wału.
Witam. Mam problem z moim unolotem otóż regenerowałem pompę wody i ściągając pasek rozrządu prawdopodobnie przestawiłem ustawienia na wale próbowałem odpalić ale potem się z orientowałem własnie ze mogą być poprzestawanie . Ustawiłem tak jak na schemacie znalezionym na forum no zabrał ale mal problemy z wejściem na obroty ale po około 10 sekundach zaczął...
Możesz zaadoptować dowolny obrotomierz, czy to z Fiata 125p czy BMW, ważne żeby się zgadzała ilość cylindrów. Obroty na zimnym praktycznie ciągle się zmieniają, na w pełni rozgrzanym silniku powinieneś mieć 800obrotów +-100.
Wiem, że było trochę podobnych tematów, ale nie znalazłem odpowiedzi. Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami na luzie. Samochód: Fiat Siena 1.2 8V Sterownik IAW 18F.B4 Oscylują w granicach 1200-1300obr/min. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Przepustnica cała wyczyszczona jakiś tydzień temu. Dane z kompa: Obroty silnika: 1281 RPM Czas wtrysku:...
Witam Posiadam Fiata punto 2 z instalacją gazową, reduktor Lovano. Mam problem z wysokimi obrotami. A mianowicie na zimnym silniku wszystko jest ok. jak sie zagrzeje to bardzo wolno schodzi z obrotów. Szczególnie to słychać na światłach. Silniczek krokowy został wyciągnięty i zmieniony na zawór. Próbowałem ustawiać na reduktorze ale bez efektu. Czy...
Wymieniłem czujnik. Jeszcze w sklepie sobie go pomierzyłem. Silnik narazie chodzi ok ;) Jeździłem dzisiaj nim dosyć dużo i nie "zachorował". Więc widocznie to było to. Na gorącym silniku, komp dostawał odczyt, że silnik jest zimny i zalewał go pewnie paliwem.
Ja też dokładnie nie pamiętam, ale chyba na górnym, najwyższym króćcu powinien być podłączony przewód od pochłaniacza oparów paliwa (trochę grubszy wężyk a dalej niebieska, plastikowa rurka), niżej ten wężyk od odmy, jeszcze niżej przewód od serwo hamulca a pod nim niżej na tym samym dolnym przyłączu Map-sensor. Map-sensor i odma mają jednakową (prawie)...
Witam mam fiata punto1 1.1 55km mój problem polega na tym ze gdy jest niska temperatura, przy odpalaniu nie ma ssania i gaśnie na wolnych obrotach zarówno na benzynie,jak i na gazie, gdy się zagrzeje silnik jest ok
Witam, mam Punto 1,2 8v. Obroty silnika falują na ciepłym silniku. Silnik krokowy wymieniony, gniazdo silniczka krokowego czyste, nowy termostat. Na zimnym silniku jest wszystko ok. obroty 1100, ale tylko jak sie rozgrzeje dostaje kopa na 2000 obr., i zaczyna bujać go pomiędzy 1500 a 2000. Może czujnik temperatury? Z góry dziękuje za pomoc.
99% termostat. Na postoju po przegazowaniu pewnie grzeje jak ruszysz dmucha zimnym? Podobne efekty mogą być przy uszkodzonej uszczelce głowicy.
Witam. A spróbujcie droga eliminacji. Co jest potrzebne do odpalenia silnika? Moim zdaniem czujnik temperatury by nie miał wpływu na rozruch, bo tak czy inaczej silnik by odpalił. Podejrzewam że sprawdziliście wszystko, układ elektryczny i paliwowy , a może jest coś z uszczelką pod głowicą ,może tam dostaje sie odrobina płynu i dopiero po kilkunastu...
Obecnie jeździsz wyłącznie na benzynie, czy benzyna gaz? Sądziłem, że chodzi wyłącznie o pracę na benzynie. Kierownik ma 5-letniego Fiata z silnikiem 1.4, nie wiem, czy to ten sam silnik i ten sam sterownik. Po zamontowaniu gazu miał ten sam problem, otóż zaczął nierówno pracować na zimnym silniku, po rozgrzaniu benzyna lub gaz pracował normalnie....
Świece zmienione, przejechane około 4km bez przeszkód, potem znów zaczął szarpać, ale przestał.. Po ok 8km zrobiłem postój z wyłączeniem silnika i od tego momentu tragedia. Myślę, że to ma coś wspólnego z temperaturą silnika. Na zimnym jedzie bez zarzutów, dopiero gdy się rozgrzeje robi takie rzeczy.
posiadam fiata cc 700.mam z nim straszny problem a mianowicie na zimnym silniku,gdy dojeżdżam do skrzyzowania lub gdy chcę się zatrzymać po prostu gaśnie.
Byłem u elektromechanika i wskazał na świece. Wymieniliśmy świece i jest mała poprawa, ale problem nie został całkowicie wyeliminowany. Nadal nie odpala za pierwszym razem na zupełnie zimnym silniku. Odpala za 2-3 razem, ale kiedy wyłącza ssanie i obroty spadają z 1200 na ok. 650-700 to silnik gaśnie. Dopiero po drugim, trzecim podejściu zaskakuje i...
Usterka zlokalizowana, uszkodzony był wtryskiwacz. Po wymianie silnik wchodzi na obroty bez problemów. Dalej jednak nie mam wolnych obrotów, skutek odłączenia ECU od akumulatora?, czy innego położenia czujnika przepustnicy? Wie ktoś może jaka jest procedura regulacji położenia TPS? Dodatkowe spostrzeżenia: Po włączeniu zapłonu servo regulacji wolnych...
spadają obroty zimnym silniku faluja obroty zimnym silniku wysokie obroty zimnym silniku
error renault monoblok astra hotbird kontrast dynamiczny
technics instrukcja obsługi śmieszne obrazki
Brak kolorów w dekoderze Wiwa - przyczyny i rozwiązania Naprawa przerwanego zestawu LED na solar - 70 żaróweczek