najpierw stan oleju do sprawdzenia (sprawdza się w automacie na zapalonym silniku!) potem register "inhibitor switch" czyli ten przełącznik na skrzyni pod linką wyboru biegu do czyszczenia potem jak to nie pomoże to już jakaś diagnostyka/grubsza naprawa... nie miga kontrolka skrzyni?? bo to jest tryb awaryjny i po prostu skrzynia rusza z 3 albo 4 biegu
Problem rozwiązany z pomocą kolegi
Jak wciśniesz sprzęgło nawet przy 100km/h powinieneś mieć obroty na poziomie 750 obr/min.
Witam, Mam pytanie. Co może być przyczyną za wysokich obrotów silnika. Moja mazda na obrotomierzu pokazuje 2,5 tys obrotów bez dodawania gazu. Proszę pomóżcie mi, bo już nie wiem co robić. :cry::cry::cry::cry:
...nagle nacisnę pedał gazu to najpierw obroty delikatnie spadną o około 150-200 obrotów a dopiero wtedy wchodzi na wyższe, to jest zauważalne gdy samochód pracuje na gazie, na etylinie jest to raczej niezauważalne, mieliście kiedyś z czymś takim doczynienia ? świece, przewody...
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Witam. Wymień filtr paliwa? Mało paliwa dochodzi przy wyższych obrotach.
Sprawdzić może, ale przy ubytku płynu wolne obroty by falowały, a pisze że po 3 minutach silnik ładnie trzyma obroty.
Jeśli jedziesz spokojnie, z jednakową prędkością, silnik nie jest mocno obciążony, to sterownik włącza wyższy bieg a wszystko rozbija się o oszczędność paliwa. Depniesz na gaz, to zredukuje bieg (i) i tym samym zwiększą się obroty silnika. Np w maździe CX-3 automat, przy spokojnej jeździe na wysokim biegu, obroty silnika potrafią spaść do ok 1500-1600/min....
Odpowiedz w koncu o co dokładnie Ci chodzi bo pierwsze napisałeś że silnik wchodzi na obroty a autio nie przyspiesza a teraz piszesz że nie wiesz co może być przyczyną że brakuje mocy? To jak to w końcu jest? Wchodząc na obroty przyspiesza równomiernie do obrotów czy nie?
Silnik to 2.0 FS, 115 KM. Ten patent z klemą i jazdą na benzynie próbowałem. Jechać na benzynie da się, ale w miarę jak silnik się nagrzewa, to samochód coraz gorzej jedzie. Nie ma płynnego przejścia na wyższe obroty po wciśnięciu pedału gazu - szarpie i nie chce wejść na wyższe obroty.
witam! Jesli sa problemy z przeprogramowaniem seryjnego komputera to mozna zastosowac zewnetrzny komputer SMT6 sterujacy mapami paliwowymi i zaplonu. A ten brak przyspieszenia moze byc spowodowany tym ze samochod ma ostrzejsze walki rozrzadu! auta z takimi walkami lubia wysokie obroty. Podobnie zachowuja sie wozy ze zmiennymi fazami rozrzadu:] Duzo...
Wine jest obce powietrze w układzie dolotowym. Nieszczelny układ przełączania nawiewu, serwo, rurki podciśnień w silniku itd. Wysokiemu i sondzie daj spokój.
nieszczelność dolotu
Chodzi o to, że zimny silnik ma podwyższone obroty biegu jałowego, które powoli spadają do normalnej wartości?
jak rozwiazales ten problem mam tak samo
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
Witam szanownych kolegów. Wyminiłem silnik w samochodzie Mazda 323F 1,5 16V z roku 1995. Po operacji niby wszystko jest ok, ale nie potrafię ustawić obrotów w samochodzie. Obroty biegu jałowego to 1350 obr/min, czy ktoś potrafi podpowiedzieć co muszę zrobić, żeby samochód miał prawidłowe obroty ?? Pozdrawiam Marcin P.S. Czy zdemontowanie sprężarki klimatyzacji...
Jeśli obroty rosną, auto jest na biegu i nie przyspiesza to nie ma innej opcji niż uślizg na sprzęgle.
Jeśli chodzi o obroty to bym powiedział ze jest to wina silniczka krokowego.co do szarpania przerywania sprawdź kable wysokiego napięcia i świece od tego możesz zacząć jeśli te rzeczy są ok to niestety może to byc wina pompy paliwa.
Prawdopodobnie masz dalej uślizg sprzęgła. Nie czuć swądu palonego sprzęgła? Nie czujesz, żeby obroty rosły inaczej niż prędkość przy gwałtownym przyspieszaniu?
Obejrzałem faktycznie jest tam czujnik położenia,a co myślicie o czujniku temperatury, raczej wątpię aby problemem była kompresja. Wydaje mi się że na zimnym też by nie palił ale wiadomo na zimnym sam wchodzi na wyższe obroty
Witam mam problem z mazda 323f 2.0 diesel auto nie odpala po przypięciu elektrozaworu na krotko odpala wskakuje na wysokie obroty i gaśnie
panowie dobra biorę to pod uwagę samozapłon,tylko dlaczego nie kopcił na biało czyli spalał ropę a nie olej,jest taka możliwość ze coś innego nawala?może ten potencjometr gazu jest zły co mu tak dawkuje taką ilość ropy,ze wchodzi na tak wysokie obroty??
Dolny przewód przy chłodnicy jest zimny, wiec wszystko ok. Z płukaniem Prestolem na razie się wstrzym bo słyszałem ze niszczy przewody. Z Prestolem spokojnie, na forum Mazdy niemal wszyscy to stosujemy, i auta śmigają, Ejektrozawór hmm jeśli masz tak jak w mercach, w komorze silnika i za nim przewód jest ciepły, znakiem on jest dobry a uwalona nagrzewnica.
Jutro zmierzę kompresję ale mam pytanie gdy dodam lekko gazu silnik wpada odrazu na bardzo wysokie obroty i nie przyspieszając przy tym jednocześnie
Czy nikt nie ma zadnych pomysłów?
a uszczelka przypadkiem nie objawia się falowaniem obrotów ? bo na benzynie chodzi stabilnie
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Właśnie wyższe obroty powodują większy przepływ płynu. Znajdź sobie węże od nagrzewniczki wchodzące przez grodź do wnętrza auta i sprawdź, okaże się że na wolnych jeden jest ciepły a drugi zimny. Na wyższych obrotach oba będą ciepłe.
Przy pompie paliwa?
reset ECU (usunąć na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. )odpalić silnik i pozwolić mu się rozgrzać do pierwszego włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas tej procedury ECU dobierze odpowiednie nastawy dla przepustnicy . nie dodawać gazu !!
Wnioski błedne, odpowiedź powyżej.
Zmniejsz mnożnik na wysokich obrotach na gazie bo jest za bogato.
Ale gdy lekko dodam gazu do 3 tysięcy później silnik sam wchodzi na wysokie obroty pomimo braku naciśnięcia mocniejszego pedału gazu
ABS nie ma wpływu, czujnik temperatury też raczej nie, bez pożądnej diagnozy nic z tego nie będzie, może pompa przysiada, może filtr paliwa albo coś z EGR.
Witam. Jak w temacie na wolnych obrotach świecą mi wszystkie kontrolki przy wyższych obrotach gasną co może być przyczyną tego?? Ładowanie na swoich obrotach jest ok12,6V co jest przyczyną tak słabego ładowania. Na wyższych obrotach jest 13,6V. Proszę o odpowiedź.
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
Witam, mam problem z Mazdą 323F BJ 1.6 benzyna/gaz 2001 rok. Na benzynie, leciutko falują obroty, na gazie chodzi na 3 cylindry, gaśnie itp. Wymienione zostały przewody wysokiego napięcia, świece i uszczelka pokrywy zaworów, bo na 1 cylindrze zbierał się olej a problem pozostał. Ktoś miał taką przyczynę i podpowie coś? Wtryski gazu, to Dragon Silver.
jazda raczej o kropelce - nie szybciej niż 100 km/h i do 3 tysięcy obrotów w aucie mam sekwencyjny gaz
Wkręcaj śrubę gazu aż przestanie wchodzić na obroty po przegazowaniu i następnie odkręć 1-2 obroty i to wszystko.
Witam, mama problem z moją mazdą otóż za każdym razem po przejechaniu ok 8 km silnik gaśnie w trakcje jazdy i zapalają się kontrolki jak do odpalenia. Po tym silnik bez problemu normalnie odpala i można dalej jechać lecz po przejechaniu tym razem ok 2 km znów gaśnie itd aż dochodzi do tego że nawet po przejechaniu 1 m silnik gaśnie.. Lecz gdy stoi na...
Witam, posiadam mazde 626 z 95roku 1.8silnik. Faluja mi obroty na benzynie, czyscilem już przepustnice i silniczek krokowy ale jest to samo. Czesto nawet gaśnie gdy jest na biegu jałowym. Dodam jeszcze to że na zimnym silniku są wyższe obroty. Co mam jeszcze zrobić?
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
WITAM mam MAZDĘ MX6 z silnikiem 2.5 V6 i jeżdżę na LPG bardzo słabo ciągnie na wysokich obrotach mam zamiar wstawić blosa ale niewiem czy będzie on dobrze działał w tym silniku jeżeli ktoś już wstawił blosa do takiego silnika to proszę o odpowiedź a może są inne sposoby na poprawę dynamiki tego silnika na LPG
No właśnie, to jest dziwnie z tym ciśnieniem bo podczas kręcenia tak rośnie a zapalić nie chce, jak dostanie plak to chodź na ok 1700 obrotów i ciśnienie jest od 30 tyś. A za te wysokie napięcie to dzięki bede szukał przyczyny. Czy też może mieć wpływ że nie odpala zbyt wysokie napięcie?
Układ niskiego ciśnienia może się zapowietrzać delikatnie. Wyjąłeś wtryski więc i układ wysokiego się zapowietrzył. Niech pochodzi trochę na wolnych obrotach.
Witam piszę tu żeby spytać czy ktos z was nie mualw takiego problemu jak ja a mianowicie, moja mazda Po odpaleniu rano( zdarza sie też że jest tak Też przy nastepnym odpaleniu) ma bardzo wysokie obroty 2000-2500 i wtedy kopci na biało, czemu az tak wysokie obroty i czemu w tym momencie kopci jakieś pomysły? :idea:
pali mi ok 13l na 100 km teraz jezdze do 110 maks bez gwałtownych przyspieszen jedze po ok 50 km dziennie Dodano po 2 jeszcze jest tak ze po przejechaniu ok 12 km gasnie gdy wrzucam na luz i jak ja odpale faluje na obrotach
Witam posiadam xedos 6 2.0 l V6 1994 r czyli podobnie jak piszący wcześniej, Jestem po wymianie 3 alternatorów ( używek ) ale zawsze sprawdzanych fachowym okiem . Znowu mam problem z tym samycm co wczesniej , mianowicie przy niskich obrotach okolo 1000/min. jak mam odpaloną klime czyu światła czy nawet nadmuch etc. (coś związanego z elektrykom ) świecą...
wysoki obrót mazda mazda wysoki obrót obrót mazda
bezpiecznik deska skoda c1815 a1015 allshare samsung allshare
buderus logamatic cyfral cosmo
Lokalizacja brzęczyka w kabinie kombajnu John Deere Ciemny ekran i długi czas uruchamiania systemu